Pereiti prie turinio

Tekstai

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    509
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    96.4%

Apie Tekstai

  • Rangas
    Dažnas dalyvis

Profilio informacija

  • Vardas
    Vytautas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Sveiki, Galiu Jums padėti sukurti kokybišką Android aplikaciją. Kelis metus esu full time Android programuotojas, ieškau naujų iššukių. Kadangi dirbu tik su Androidu(fintech srityje), ekosistemą žinau puikiai, rašau kodą griežtai tik kotlinu, ir tik taip, kad po manęs atejęs neturėtų keiktis. Grandiozinai projektai nedomina, dizainų nepaišau, backendo nedarau. Jei tau reikia kokybiško appso - parašyki
  2. Aš čia gyvenu jau 11 metų. o Gal ir 12. Vienu žodžiu pirkom butą dar kai pamatų dar nebuvo. Mano tėvas geologas ir kaip tik šitam objekte dirbo, ir taip, čia buvo pelkė, bet tas neturėtų būti priežastis nepirkti čia buto, nes šitas dalykas sukelia tik kosmetinius pažeidimus kol namas susistovi (iš čia ir atsiranda įtrūkimai sienose, bet pas mus jie turbut pirmais antrais metais jau atsirado ir nuo to laiko nelabai ir plečiasi). Dėl didelių šildymo sąskaitų labiausiai kaltinčiau langus - jie yra labai prasti, būtent durų uždarymo mechanizmai neveikia, neprispaudžia balkono durų, ir kad ir da
  3. Tesla sunkiai išstums, net dabar jei į kitų gamintojų auto sukištume elektrą, bent jau man interjeras, eksterjeras Teslos yra pats geriausias ir kruciausias, juolab ir naudojamos Teslos technologijos, kad ir ne su elektros varikliais susijusios, yra stipriai tobulesnės nei konkurentu. Tikrai patys solidžiausi auto rinkoje asmeniškai man. Tarpkitko, vakar pažiūrėjau kiek Tesla 3 kainuoja, ir labai maloniai nustebau, nes vos porą štukių brangiau nei Nissan Leaf(35k USD), o išvaizda visiškai kita. Priedo net pigiau už visokius BMW 3 serijos, su kuriais manau ir konkuruoja Tesla 3. Net sužibo v
  4. Nu gali, kol neuzblokuoja. As tai jei neberandu korteles iskart ir blokuoju, tai realiai koks nevykelis nespetu net iki bankomato nueiti
  5. O tau nebūna taip, kad bet kokį device bent kiek normalesni pamačius ir meniu pamaigius atrodo, kad jis veikia PUIKIAI, ir tik panaudojęs jį dieną, dvi, kartais tris, supranti ant kiek jis jau š*do kruva yra, nors tik paėmus į rankas atrodė kaip gerai veikiantis device? Tai vat žinok, čia tas pats atvėjis.
  6. Mi5S. Ką tu parodei tai yra mi5, telefonas su tikrai prastesne kameros specifikacija. Mi5S kamera tikrai geresnė nei to iphone 6s. O bet kokį device mobilų REIKIA bent kas du metus keisti, nes kitaip jau užsiiminėji sadomazochizmu. Kaip ir čia žmogus, skundžiasi, kad lagina 3 ar 4 metų senumo telefonas. Tai ko tu tikiesi, reikia džiaugtis, kad jis išvis dar tinkamas paskambinti ar žinutei parašyti po tiek laiko :). Ir nu apie patvaruma nešnekėkime gal? Kiek iphonų kartų lūžta, ateina iš gamyklų su išsprogusiomis baterijomis, nekalbu jau apie visišką nepatvarumą smūgio metu. Tas pats še
  7. Xiaomi Mi5S, kaina apie 230, kas tingi ieškot, nusipirks už 300, kamera tiesiog nuostabi, jei neklįstu geresnė už iphone 6, nes pastarojo kamera +- apylygė mi5'ąjąm, o o mi5's-as gavo stiprų kameros upgrade. Maža to, Oreo atkeliauja kelių mėnėsių begyje. Tai vat, gyvas pavyzdys, į studiją. Telefonas, jei lietuvoj pirksi, dar ir garantiją turės, skirtingai nei varganas nudrožtas iphonas, nes garantija jam prieš metus ar du jau pasibaigus bus. Aš suprantu, iPhonas yra nuostabus telefonas, turbūt geresnis už bet kurį kitą Android'ą savo ergonomikoje, nu bet kmon, jis kainuoja 1k, tai rei
  8. Tai galima pirkti androidą, kuris naujas kainuoja tiek kiek dabar tavo 6 iphonas. Ir veikia greičiau, ir nelagina, ir batarke greičiau laiko, ir kamera geresnė.
  9. Turi pasata, bet pasato nebenori ir todėl žiūri į audi? Ar supranti, kad tai praktiškai vienodi auto? b6 aude bus atnaujinta tavo pasato versija (tas pats kas b5+ su kokybiškesniu salonu ir tiek :D
  10. Iš pigių brand'ų dar apie Austone ir Barum'us labai geri atsiliepimai. Tiesa, barum man rodos conintental dukterine, o Austone žino tie kas užsiema bekele ir motokrosu, lengvuju auto padangos jiem antrinis pinigų šaltinis.
  11. Na ka, teisiu atemėjai. Jūsų hipotezės aišku gal ir tinka, kai dedi viena ašį su 30% protektoriaus 10m padangas, o kitas šių metų naujas. Aš tokių pievų nepraktikuoju ir nepraktikuosiu, ir man klausimas tekyla iš dviejų gerų porų, GERESNES dėt į galą ar į priekį. O aš pradėjau domėtis, ir kaip matau, dauguma auto gamintojų, absoliuti dauguma padangų gamintojų rekomenduoja dėti geresnes padangas į galą. Keliose valstijose USA yra net uždrausta dėt (kaip suprantu servisams) naujas padangas į priekį. Neapsimetinėsiu kad daug laiko tai truko, basicaly 1 minutė kol radau šitą reddit thread:
  12. Aš matai padangas tiesiog normalias susidedu, tai čia kaip sakau, mano du teoriniai centai, paremti visiškai asmeninės patirties, t.y. normalus FWD auto (honda prelude) su normaliom žieminėm padangom. Vienintelis kartas kai (netikėtai) slydo, užsimetė būtent galas kažkodėl, tai buvo ant gryno ledo vingy, nes kažkodėl sugalvojau permest pavara iš 4 į 3. Neslėpsiu, patiko, noriu dar :)
  13. Toks dalykas kaip metalo drozles gali buti ir nejauciamas neismanant. Jei irodysi, kad tepalus keitei ne pries savaite ar dvi nuo pardavimo, tai irodysi, kad nezinojai apie gedima sita :)
  14. su multimetru. Susirandi internete mago jungties pinout, greiciausiai tai bus euro fyske paprasta: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/34/ISO_10487_connector_pinout.svg/2000px-ISO_10487_connector_pinout.svg.png Tada imi i rankas multimetra, ar siaip bet koki testeri, nustatai 12v kad matuotu. Kisi viena gala i A4, ziuri ar ateina 12 voltu. Poto kisi i A7, ijungi mase, ziuri kad ateitu 12 voltu. Jei sitie ateina, mage turi isijungti ramiu veidu. Sekantis zingsis tada ziureti ar B connector tvarkingai pajungtas, ten viskas surasyta ka reikia zinoti tam image.
  15. Aš tai savo logika pasidalinsiu, kuri visiškai priešinga Jūsų logikai. Geresnes, t.y. dygliuotas maut būtent ant galo. Esmė ta, kad galinė auto ašis yra visiškai nekontroliuojama prieki varomam automobilyje, t.y. pametęs galą ant vingio rūkai, tai geriau pasirūpinti, kad tas galas išvis pamestas nebūtų. O prieki tai bet kuriuo atveju turi labai daug būdų suvaldyti, tiek akseleratorius, tiek stabdžiai, tiek vairas. Na čia mano du centai.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...