Pereiti prie turinio

shown

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    922
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Lemon4444 [VILNIUS ir KAUNAS] CRAZY TRIP pramoginės orientacinės varžybos automobiliais jau 2022 m Balandžio 29 .   
    Jau Balandžio 29 dieną kvieskite draugus į 2-5 žmonių ekipažus ir pasinerkite į orientacinių varžybų CRAZY TRIP nuotykius! Smagus penktadienio vakaras garantuotas! Smagios užduotys, galvosūkiai, vertingi rėmėjų įsteigti prizai!
    Renginiai vyks Kaune ir Vilniuje!
    Daugiau informacijos ir REGISTRACIJA: http://www.crazytrip.lt
    Kauno event'as:
    https://www.facebook.com/events/1679527369065217
    Vilniaus event'as:
    https://www.facebook.com/events/519843656318052
     
     
    Spauskite "Dalyvausiu" ir sekite visas žaidimo naujienas!
     
    Dalinamės video akimirkomis iš ankstesnių mūsų organizuotų CRAZY TRIP žaidimų:
    https://www.youtube.com/watch?v=2yqQenakcTE
    https://www.youtube.com/watch?v=-HSLZl0keP8
    https://www.youtube.com/watch?v=KzAAOCDowIw
    https://www.youtube.com/watch?v=GhYWwGkwZJ4
     
     
    Žaidimo kaina:
    20 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 24 d. 23:59 val.
    25 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 27 d. 23:59 val.
    30 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 29 d. 19:20 val.
     
     
    Iki susitikimo!


  2. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Lemon4444 [VILNIUS ir KAUNAS] CRAZY TRIP pramoginės orientacinės varžybos automobiliais jau 2022 m Balandžio 29 .   
    Jau Balandžio 29 dieną kvieskite draugus į 2-5 žmonių ekipažus ir pasinerkite į orientacinių varžybų CRAZY TRIP nuotykius! Smagus penktadienio vakaras garantuotas! Smagios užduotys, galvosūkiai, vertingi rėmėjų įsteigti prizai!
    Renginiai vyks Kaune ir Vilniuje!
    Daugiau informacijos ir REGISTRACIJA: http://www.crazytrip.lt
    Kauno event'as:
    https://www.facebook.com/events/1679527369065217
    Vilniaus event'as:
    https://www.facebook.com/events/519843656318052
     
     
    Spauskite "Dalyvausiu" ir sekite visas žaidimo naujienas!
     
    Dalinamės video akimirkomis iš ankstesnių mūsų organizuotų CRAZY TRIP žaidimų:
    https://www.youtube.com/watch?v=2yqQenakcTE
    https://www.youtube.com/watch?v=-HSLZl0keP8
    https://www.youtube.com/watch?v=KzAAOCDowIw
    https://www.youtube.com/watch?v=GhYWwGkwZJ4
     
     
    Žaidimo kaina:
    20 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 24 d. 23:59 val.
    25 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 27 d. 23:59 val.
    30 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 29 d. 19:20 val.
     
     
    Iki susitikimo!


  3. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Lemon4444 [VILNIUS ir KAUNAS] CRAZY TRIP pramoginės orientacinės varžybos automobiliais jau 2022 m Balandžio 29 .   
    Jau Balandžio 29 dieną kvieskite draugus į 2-5 žmonių ekipažus ir pasinerkite į orientacinių varžybų CRAZY TRIP nuotykius! Smagus penktadienio vakaras garantuotas! Smagios užduotys, galvosūkiai, vertingi rėmėjų įsteigti prizai!
    Renginiai vyks Kaune ir Vilniuje!
    Daugiau informacijos ir REGISTRACIJA: http://www.crazytrip.lt
    Kauno event'as:
    https://www.facebook.com/events/1679527369065217
    Vilniaus event'as:
    https://www.facebook.com/events/519843656318052
     
     
    Spauskite "Dalyvausiu" ir sekite visas žaidimo naujienas!
     
    Dalinamės video akimirkomis iš ankstesnių mūsų organizuotų CRAZY TRIP žaidimų:
    https://www.youtube.com/watch?v=2yqQenakcTE
    https://www.youtube.com/watch?v=-HSLZl0keP8
    https://www.youtube.com/watch?v=KzAAOCDowIw
    https://www.youtube.com/watch?v=GhYWwGkwZJ4
     
     
    Žaidimo kaina:
    20 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 24 d. 23:59 val.
    25 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 27 d. 23:59 val.
    30 EUR / ekipažui – užsiregistravus ir apmokėjus internetu iki Balandžio 29 d. 19:20 val.
     
     
    Iki susitikimo!


  4. Patinka
    shown gavo reakciją nuo BOSS Partizaninis marketingas   
    Sveiki,
    visiškai šviežia ir tikrai įspūdinga lietuviška reklama.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9dQFQeedqXQ&feature=player_embedded
  5. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Vilkates [KAUNAS] Pramoginės automobilių orientacinės varžybos CRAZY TRIP 2019 - 09 -27   
    3! 2! 1! STARTAS! Pramoginės orientacinės varžybos automobiliais Kaune CRAZY TRIP jau 2019 m. Rugsėjo 27 dieną!
     
    Mėgstate nuotykius, aktyvų laisvalaikį ir norite smagiai praleisti penktadienio vakarą? Daugiausiai populiarumo sulaukiančios Pramoginės orientacinės automobilių varžybos Kaune CRAZY TRIP jau Rugsėjo 27 d. Surinkite 2-5 draugų ekipažą ir pasinerkite į šį įsimintiną nuotykį!
    Varžybų metų dalyviai spręs ir vykdys smagias užduotis, linksmai leis laiką su savo komanda bei keliaus po miestą rinkdami taškus ir varžydamiesi rėmėjų įsteigtų šaunių prizų!
    Jūs gausite apie 25 užduotis. Turėsite išspręsti bei aplankyti kuo daugiau, pagal Jūsų pačių susidarytą maršrutą.
    Renginio dalyviai: Visi mėgstantys nuotykius, įdomias užduotis ir pažįstantys arba trokštantys pažinti Kauno miestą, žmonės!
     
     
    Startas 20 val., URMAS prekybos miestelio aikštelėje (Pramonės pr. 16)!
     
    Jau dvidešimtą kartą organizuojamas renginys kaip visada kupinas smagių užduočių bei siurprizų!
     
    Renginio Facebook event‘as ir šviežiausios naujienos:
    https://www.facebook.com/events/401943793796901/
    Spauskite "Dalyvausiu" ir sekite visas renginio naujienas!
    Video akimirkos iš ankstesnių renginių:
    http://crazytrip.lt/video-akimirkos/
    Iš anksto užsiregistravus ir sumokėjus iki Rugsėjo 22 d. 23:59 val.- startinis mokestis tik 20 eur / ekipažui.
    Artėjant renginiui – kaina didės. Renginio dieną kaina 30 eur/ ekipažui. ir vietų skaičius gali būti ribojamas.
    Internetinė svetainė ir registracija: http://crazytrip.lt/
     
    Iki susitikimo!
     
    http://crazytrip.lt/wp-content/uploads/2019/09/maketas-naujas-3.jpg
  6. Patinka
    shown sureagavo į mantas666 Kodėl tavo naujienlaiškiai keliauja į spam katalogą   
    Ne paslaptis bei daug kas skundžiasi, kad naujienlaiškiai labai dažnai patenka ne į pagrindinę pašto dėžutę (aka inbox) bet į “brukalas” (aka spam) arba reklamos (aka promotions tab).
     
    Šiandien pasidalinsiu keliomis savo mintimis apie tai kas vyksta, konkrečiau apie Google paslaugą (gmail), nes kiti (pvz yahoo) paslaugų tiekėjai naudojasi filtrais iš tokių kaip spamassasin, spamhouse duomenų bazių, kurie reguliuoja šitą reikalą. Gmail turi savo “algoritmą”.
    Tai kas vyksta jums parašius naujienlaiškį ir paspaudus “siųsti” mygtuką?


     
    Googlas patikrina serverį iš kurio siunčiama, (mailchimp, aweber ir t.t. Taip pat SPF, DKIM)
    Patikrinamas domenas, kuris yra (from sender)
    Skenuojamas tekstas
    Patikrinama kontaktų bendravimo istorija
    Pristatomas el. Laiškas į kurį nors: pagrindinę dėžutę, reklamos arba brukalas (spam).

     
    Viskas daroma tik todėl, kad duoti vartotojui geriausią naudą (aka user experience), bei sumažinti spam tiek kiek įmanoma.
     
    Kokie rodikliai stebimi:


     
    Laiško atidarymai (aka open rates)
    Paspaudimai (clicks)
    Naujienlaiškio atsisakymai (unsubscribes)
    Skundai (spam complaints)
    Konversijos
    Paspaudimai per atidarymą aka (CTR)- kiek žmonių atidarė laišką ir kiek ant jo paspaudė.

     
    Atmetimai ir jų tipai (aka bounces)
     
    Lengvas atmetimas:


     
    Pašto dėžutė pilna.
    Ne ofise (away from office)- palikta automatinė žinutė visiems siunčiantiems email.
     

    Sunkus atmetimas (hard bounce):


     
    Neteisingas el. pašto adresas.
    Blokavimas gaunant email iš konkretaus serverio ar domeno.

     
    Jei siunčiamas naujienlaiškis kokiems 2000 žmonių ir pirmi du šimtai turi blogus rodiklius, tai automatiškai visiems kitiems prenumeratoriams toks emailas gali keliauti į “promotions” arba spam katalogą.
     
    Gmail supranta, kada emailas buvo gautas ir kaip mat ištrintas, tai reiškia, kad laiškai gaunami iš šio kontakto nėra svarbūs, bet jeigu laiškas lieka pagrindinėje dėžutėje ar archyve, tada jie svarbesni.
     
    Svarbūs kriterijai email marketinge


     
    Turinys ir žodžiai svarbu, taip pat ar nuoroda turi SSL sertifikatą.
    Prenumeratoriaus veiksmai,- kaip greitai žmogus atidaro laišką nuo prisijungimo prie paskyros, kiek laiko jis skaito laišką ar vartotojas paspaudžia nuorodą. Visi veiksmai svarbūs.
    Ar turinys elektroniniame laiške yra unikalus: dubliuoto turinio nemėgsta, kurį naudoja “marketingistai”.
    Bet kokiu atveju ne visi emailai būtinai papuls į “reklamų skiltį”, nes Googlas sugeba suasmeninti laiškus kiekvienam vartotojui pagal jo įpročius.
    (Dirbantiems su užsienio auditorija) Googlas taip pat atpažįsta žodžius ir kai kurie jų yra juodajam sąraše (aka blacklisted). Jei laiško antraštėje/tekste yra tokie žodžiai kaip free, weight loss, click here, payday loan, serious cash, cash off ir t.t. (paieškojus galima susirast sąrašą internete) signalizuoja, kad emailas yra reklamos/spam tipo.
    Simboliai, paryškinimai, pabraukimai, veidukai (aka emoji’s),- nenaudokite jų kiekviename laiške šitaip norėdami atkreipti dėmesį.
    Gmail taip pat gali pratestuoti jūsų naujienlaiškį, vien tam, kad sužinotų ar prenumeratorius ištrauks jūsų laišką iš spam katalogo ir perkels į pagrindinį.

     
    Ką daryti?
     
    Tai kaip prasitestuoti ar jūsų siunčiami laiškai pasiekia vartotojus bei patenka į pagrindinę el laiško dėžutę?
    Susikurkite 3-4 gmail el. paštus. Tada prieš paspaudžiant “siųsti” prenumeratoriams, siunčiate būtent i savo testavimo adresus.
    Atsidarę savo paskyrą niekada neatidarykite nė vieno laiško, tik stebėkite kur jie nukeliauja (primary inbox, promotions ar spam).
    Tokiu būdu, kai jūs neatidarote nė vieno laiško, bei nerodote jokių veiksmų (kas jums patinka ar nepatinka) gmail negali pritaikyti jokių taisyklių/filtrų kaip identifikuoti tokį laišką, bei rūšiuoti perkeliant į atitinkamą vietą.
     
    Dar keli patarimai kaip išvengti email’o į spam katalogą
     
    Palaikyti tvarką savo kontaktų sąraše,- jei prenumeratorius neatidarė nė vieno jūsų laiško siųsto per paskutines 60 dienų, jie niekada jo ir neatidarys! Tokie adresatai jums nereikalingi, trinkite juos. Kartais jie per dideli tinginiai susirasti ta magišką “atsisakyti naujienlaiškio” nuorodą ir paspausti.
    Jeigu turite labai neaktyvų email kontaktų sąrašą galite pabandyti pasileisti reklamą, būtent sukuriant auditoriją iš šių kontaktų.
     
    Kontaktų segmentavimas taip pat svarbus: sakykim jūsų prenumeratorius domisi fotografija ir ką tik nusipirko Canon veidrodinį fotoaparatą iš jūsų el parduotuvės. Nesiųskite jam naujienlaiškio apie naujausio Nikon apžvalgą arba, kad jūsų parduotuvėje akcija televizoriams. Geriau siųskite specifišką informaciją arba produktą, kuris susijas ir vartotojas norėtų įsigyti (galbūt). Sakykim po fotoaparato siunčiate trikojo apžvalgą su nuoroda jį pirkti. Sakykim trikojis buvo per brangus,tada gal apie tai, kaip geriau naudotis fotoaparatu, sakykim knyga apie ekspoziciją, kurios kaina ženkliai mažesnė…
    Jei turite super didelį kontaktų sąrašą (sakykim 10000+) siųskite padalinę į kelias dalis su skirtinga antrašte (bent jau), bei tekstu (rekomenduojama).
     
    Labai daug kas mėgsta super gražiai sukoduotus html naujienlaiškius,- blogai! Butent juos Google iškart mato kaip reklamą/spam,- dabar pagalvokite, kiek html tipo laiškų parašėte savo draugams arba šeimos nariams?- turbūt nė vieno… Kieno laiškas svarbesnis: elektroninės parduotuvės, tinklaraščio ar laiškas nuo šeimos nario/draugo?- manau aiškinti nereikia.
     
     
    Prašom nekopijuot autorinės teisės mantas666
    Specialiai tik http://www.uzdarbis.lt lankytojams!!!
  7. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Mommyme Pramoginės orientacinės automobilių varžybos Kaune CRAZY TRIP Spalio 5d.   
    Nuotykiai atkeliauja į Kauno miestą! Pramoginės orientacinės varžybos automobiliais Kaune CRAZY TRIP jau 2018 m. spalio 5 dieną!
     
    Mėgstate nuotykius, aktyvų laisvalaikį ir norite smagiai praleisti penktadienio vakarą? Bene daugiausiai populiarumo sulaukiančios Pramoginės orientacinės automobilių varžybos Kaune CRAZY TRIP jau spalio d. Surinkite 2-5 draugų ekipažą ir pasinerkite į šį įsimintiną nuotykį!
    Varžybų metų dalyviai spręs ir vykdys smagias užduotis, linksmai leis laiką su savo komanda bei keliaus po miestą rinkdami taškus ir varžydamiesi rėmėjų įsteigtų šaunių prizų!
    Jūs gausite apie 25 užduotis. Turėsite išspręsti bei aplankyti kuo daugiau, pagal Jūsų pačių susidarytą maršrutą.
    Renginio dalyviai: Visi mėgstantys nuotykius, įdomias užduotis ir pažįstantys arba trokštantys pažinti Kauno miestą, žmonės!
     
     
    Startas 20 val., URMAS prekybos miestelio aikštelėje (Pramonės pr. 16)!
     
    Jau šešioliktą kartą organizuojamas renginys kaip visada kupinas smagių užduočių bei siurprizų!
     
    Renginio Facebook event‘as ir šviežiausios naujienos:
    https://www.facebook.com/events/2194364050820972/
    Spauskite "Dalyvausiu" ir sekite visas renginio naujienas!
    Video akimirkos iš ankstesnių renginių:
    http://crazytrip.lt/video-akimirkos/
    Iš anksto užsiregistravus ir sumokėjus iki rugsejo 30 d. 23:59 val.- startinis mokestis tik 18 eur / ekipažui.
    Artėjant renginiui – kaina didės. Renginio dieną kaina 25 eur/ ekipažui. ir vietų skaičius gali būti ribojamas.
    Internetinė svetainė ir registracija: http://crazytrip.lt/
     
    Iki susitikimo!
     
     
     
     

  8. Patinka
    shown sureagavo į HOST321 Domenų ir hostingo tiekėjas   
    :D :D :D :D Juokučiai, matosi, kad nesuprantat, įdomu, kad didesnių pinigų reikia....
     
    Galiu preliminariai parašyti kaip daroma ir kiek kainuoja :)))
     
    One-time payments
    Juniper SRX+EX3300 įranga €2500
    5x DUAL XEON E5-26**v4, 128GB RAM, 8x600SAS diskai - €15000
    Serveris Cloud platformos management - €300
     
    Pastovios išlaidos:
    Internetas + kolokacija €400/mėn
    IP nuoma /24 - €100/mėn
    Darbuotojų (2, pardavimas ir sysadmin) išlaikymas su mokesčiais - €3000-5000/mėn
     
    Vat dabar sudėk viską ir pamatysi, kad pradinė išlaida vos €20k siekia, o visą kitą įsivažiavimui €30k per akis :)
     
    Nepasakokit čia vėjų visokiausių visiems, jei net nesate bandę ar darę kažką šioje srityje.
  9. Patinka
    shown sureagavo į Tmaster Kaip padidinti EBAY pardavimų limitą   
    Nu sveikinu, galėtum ir paspausti :D
  10. Patinka
    shown gavo reakciją nuo DovydasB Pramoginės orientacinės automobilių varžybos Kaune CRAZY TRIP jau Kovo 10 dieną.   
    Pramoginės automobilių orientacinės varžybos Kaune CRAZY TRIP jau 2017 m. Kovo 10 d.
     
    Mėgstate nuotykius, aktyvų laisvalaikį ir norite smagiai praleisti penktadienio vakarą? Bene daugiausiai populiarumo sulaukiančios Pramoginės orientacinės automobilių varžybos Kaune CRAZY TRIP jau kovo 10 d. Surinkite 2-5 draugų ekipažą ir pasinerkite į šį įsimintiną nuotykį!
    Varžybų metų dalyviai spręs ir vykdys smagias užduotis, linksmai leis laiką su savo komanda bei keliaus po miestą rinkdami taškus ir varžydamiesi rėmėjų įsteigtų šaunių prizų!
     
    Startas 20 val., URMAS prekybos miestelio aikštelėje (Pramonės pr. 16)!
     
    Renginio Facebook eventas ir šviežiausios naujienos:
    https://www.facebook.com/events/182367558919773/
    Spauskite "Dalyvausiu" ir sekite visas renginio naujienas!
    Video akimirkos iš ankstesnių renginių:
    http://crazytrip.lt/video-akimirkos/
    Iš anksto užsiregistravus ir sumokėjus iki Kovo 5 d. 23:59 val.- startinis mokestis tik 15 eur / ekipažui.
    Artėjant renginiui – kaina didės. Renginio dieną kaina 20 eur. ir vietų skaičius gali būti ribojamas.
    Internetinė sveitainė ir registracija: http://crazytrip.lt/
     
    Iki susitikimo!

  11. Patinka
    shown sureagavo į radianas Įmonių katalogų sarašas   
    kalėdų proga biškį parinkau. visokių čia bus, ir statybos, miško temom, ir šiaip link verslo biškį. daug kur galima ir www įkelt
     
    http://rekvizitai.vz.lt/
    http://www.info.lt
    http://www.atradau.lt
    http://kaunas21.lt
    http://www.ringo.lt/
    http://www.118.lt/
    http://www.verslas-info.lt/
    http://www.visainfo.lt/
    http://infobirza.lt/
    http://www.europages.lt/
    http://imoniugidas.lt/
    http://www.tikrai.lt/
    http://online.lt
    http://www.miestas24.lt
    http://www.statyba.lt
    http://imones.pop.lt/
    http://imoniuinformacija.lt/
    http://www.miestas.lt/
    http://www.in7.lt/
    http://imoniuinfo.lt/
    http://www.manouab.lt/
    http://www.lsb.lt/
    http://vmainai.lt/
    http://www.savoverslas.lt/
    http://www.verslorinka.lt/
    http://www.agrolietuva.lt
    http://savasmeistras.lt/
    http://www.baldai.com
    http://www.visi-metalai.lt/
    http://www.uabinfo.lt/
    http://www.kursurasti.lt/
    http://bizin.lt/
    http://irankiaiverslui.lt/
    http://www.ukioklubas.lt
    http://skelbimaistatybos.lt/
    http://vip-katalogas.com/
    http://www.prim.lt
    http://versliukai.lt/
    http://www.prekiukatalogai.lt
    http://www.apstatyba.lt
    http://www.infobaldai.lt/
    http://www.menoerdve.lt/
    http://www.mediena.net/
    http://www.eurolist.eu/
    http://meistroplius.lt
    http://nuopamatu.lt
    http://www.viskasstatybai.lt/
    http://www.santarve.lt/
    http://www.meistras.com/
    http://www.imoniurekvizitai.lt/
    http://www.mediena24.lt/
    http://www.imoniukontaktai.lt/
    http://www.infostatyba.lt/
    http://www.visasverslas.lt/
    http://www.anonsas.lt/
    http://www.viskas.lt/
    http://vilnius21.lt/
    http://www.ltkatalogas.lt/
    http://www.spec.lt
    http://www.jumsinfo.lt/
    http://www.miestugatves.lt/
    http://www.1588.lt
    http://imones.lrytas.lt/
    http://www.diena.lt/katalogas
    http://www.infoplius.lt/
    http://www.infolinija.lt/
    http://imones.org/
    http://www.visalietuva.lt/
    http://www.apie.biz
    http://www.statybaplius.lt/
    http://imoniukatalogai.lt/lt
    http://bizin.eu/
    http://imoniukatalogas.info/
    http://geltoni.lt/
    http://www.manreikia.lt/
    http://www.imones24.lt/
    http://www.infotakas.lt/
    http://www.versloakcija.lt/
    http://www.1551.lt/
    http://lt.lt.allconstructions.com
    http://www.imoniuzemelapis.lt/
    http://www.build.Lt
    http://www.visos-imones.lt
    http://www.lrimones.lt/
    http://www.e-lietuva.net/
    http://www.interjeras.lt/
    http://lithuania.baltic-leads.com/lt/
    http://www.business-baltics.com/
    http://elibrary.lt/
    http://baltinfo.lt
    http://www.statybajums.lt/
    http://1616.lt/
    http://www.verslosavaite.lt/
    http://www.vizitinekortele.lt/
    http://www.maps.lt/
    http://chamber.lt/
    http://www.lietuva.gov.lt
    http://beta.lt
    http://www.architektura.lt/
    http://www.miskobirza.lt
    http://www.statybunaujienos.lt
    http://www.statybukonkursai.lt
    http://www.parduodaimone.lt
    http://www.arch.lt/
    http://www.traders.lt/
    http://renginiai.epirk.lt/
    http://www.tikreklama.lt/
    http://nvokatalogas.lt/
    http://www.viss.lt
    http://bevisible.lt/
    http://paramaverslui.eu/
    http://www.auto.lt/
    http://www.perkraustymas.com/
    http://raskimone.lt/
    http://www.ltexport.info
    http://www.woody.lt/
    http://medukas.lt/
    http://www.wood-trade.lt
    http://wwww.medziosandelis.eu/
    http://www.medis.lt
    http://www.daraupats.lt/
    http://gaminama.lt/
    http://savasukis.lt/
    http://www.renovacija.lt/
    http://www.contract.lt
  12. Patinka
    shown gavo reakciją nuo radianas Sadistų restoranas!   
    Žiauriai gera idėja.
    Manau, išsigryninęs ją gali neblogą verslą sugalvoti. Tiesiog, reikia, kad ferma ir skerdykla šalia būtų. Didžiausias minusas dėl kvapų negerų turėtų būti.
     
    Pagal pavadinimą, tai aš pagalvojau, kad valgantieji bus kankinami. :D
  13. Patinka
    shown sureagavo į Sanomis Sadistų restoranas!   
    Pjaudamas kieme žolę, sugalvojau tokį įdomų verslą. Restoraną, kuriame auginamos kiaulės, vištos, jaučiai ir visi kiti maistui skerdžiami gyvuliai. Tie gyvūnai gyvena kažkur lankytojams akivaizdžioje vietoje už stiklo. Kiekvienas žmogus atėjęs į restoraną, su savo šeima (arba be jos), gali apžiūrėti šiuos mielus gyvulėlius ir išsinuomuoti subrendusio, valgomo gyvulio kūno dalį ar gabalą, kurį galės po savaitės atėję (Kodėl po savaitės? O todėl, kad daugiau klientų užsisakytų iš to pačio gyvulio kitas valgomas dalis) galėtų skaniai suvalgyti savo išsirinktą ,,šmotą". Aišku tame restorane būtų galima ir nieko neužsisakius iš anksto valgyti! Taip pat būtų galimybė stebėti, kaip tavo vištienos šlaunelė auga nuo pat jaunystės ir net sugalvoti vištai vardą. Tiesiog reiktėtų užsisakyti jauną viščiuką, bet aišku tai kainuotų atitinkamai. Paskui visus metus galėtum vaikščioti su savo dukryte ar sūneliu ir stebėti kaip auga tavo maistas. Tai būtų netgi savotiška edukacija, nes daugelis miestiečių nėra matę, kaip jų maistas atrodo gyvoje formoje. Ateityje galima būtų organizuoti mokyklų ekskursijas. Visa klasė draugiškai išsirenka, kokį gražų jautuką ideda, kokį skambų vardą ir po kiek laiko vėl sugrįžta ir kartu susėdę smagiai ,,sukerta" Arnoldo kepsnį. Tikriems ekstremistam būtų galimybė netgi stebėti skredimo procesą! Taip pat iš gyvulio atlieka daug vertingų dalykų pvz.: sausgyslės. Iš jų galima gaminti stygas virves ir pn. Taip pat iš odos galima dayrti įvarių dirbinių. Visi tie dirbiniai būtų pardavinėjami pačiame restorane, kaip siuvenyrai. Šito restorano pliusai tokie, kad žmonės žino ką valgo ir mėsa būna be jokių konservantų, ar kokių kitų priedų, kurių būna apstu prekybcentrinėje mėsoje.
  14. Patinka
    shown sureagavo į IdejosVerslui Jūsų svetainė privalo būti pritaikyta mobiliesiems   
    Jeigu Jūsų interneto svetainė (ar portalas, ar elektroninė parduotuvė) vis dar nepritaikyta mobiliąjai platformai – Jūs prarandate lankytojus. O prarasdami lankytojus – Jūs prarandate pinigus. Tai taip paprasta.
     
    Nuo 2007-ųjų, interneto vartotojai (ir jų elgesys) keičiasi, o tai įtakoja (jau kurį laiką) išmanieji telefonai.
     
    Neįtikėtini išmaniųjų įrenginių naudotojų augimo tempai
     
    Praėjus jau daugiau kaip septyneriems metams nuo pirmojo iPhone pristatymo, išmaniųjų telefonų augimo tempai buvo pritrenkiantys. Ir vis dar yra. Išmaniųjų technologijų įtaka verslui taip pat stipriai auga ir pastebimos tam tikros tendencijos.
     
    Nesiremsiu pasauliniais tyrimais, kadangi mes dar dar šiek tiek atsiliekame savo „išmaniųjų technologijų skvarba“, tačiau net ir Lietuvoje atliekamų tyrimų duomenys ganėtinai įdomūs:
     


     
    2012 m. tyrimo duomenimis – Lietuvoje išmaniaisiais telefonais naudojosi 17 proc. apklaustųjų (šaltinis);
    2013 m. tyrimo duomenimis – Lietuvoje išmaniaisiais telefonais naudojosi 23 proc. apklaustųjų (šaltinis);
    2014 m. tyrimo duomenimis – Lietuvoje išmaniaisiais telefonais naudojosi „daugiau nei kas trečias“ (kas reiškia, kad daugiau nei 33 proc.) apklaustųjų (šaltinis).

    Skaičiai kalba patys už save.
     
    Svetainių lankymas naudojantis išmaniaisiais įrenginiais
     
    Drįstu spėti, kad daugumos svetainių (kalbu ne tik apie svetaines, tačiau ir apie portalus, el. parduotuves ir panašius projektus) lankytojai, besinaudojantys išmaniaisiais įrenginiais, sudaro maždaug nuo 20% iki 40-45% visų lankytojų. Šie skaičiai dar nėra stabilūs, vis dar auga ir, manau, jog toliau sėkmingai augs. Vis daugiau žmonių naudojasi mobiliaisiais telefonais, kad susirasti pigiausią produktą „šalia“ (savo buvimo vietos) ar elektroninėje parduotuvėje. Todėl, ypatingą dėmesį į savo įvaizdį internete, turėtų atkreipti smulkusis (vadinamas „vietinis“) verslas ir elektroninės parduotuvės.
     
    Technologijos
     
    Šiandieninės interneto projektų programavimo technologijos suteikia užsakovui visišką laisvę pasirenkant, ko jis nori, kaip tai turi atrodyti, funkcionuoti ir panašiai. Dauguma svetainių kūrėjų siūlo adaptyvųjį dizainą (angl. – responsive design) kaip standartinį priedą prie kuriamos interneto svetainės. Žinoma, yra tokių užsakovų, kurie nori, jog jų mobilioji svetainės versija atrodytų kitaip ir rodytų tik tam tikrą informaciją (ar turėtų supaprastintą funkcionalumą) ir užsako individualius sprendimus.
     
    Ko iš Jūsų mobiliosios svetainės tikisi lankytojai?
     


     
    Greito puslapių krovimo;
    Prisitaikymo prie naudojamo įrenginio;
    Patogaus informacijos išdėstymo
    Teigiamos patirties naršant (angl. – user experience)

    Žinoma, Jūsų laukia visa eilė teigiamų dalykų:
     
    Teigiamas Jūsų prekės ženklo įvertinimas
     
    Jeigu turite veikiančią svetainės, pritaikytos mobiliai platformai, versiją – niekas, naršydamas Jūsų svetainėje, nekeiks Jūsų įmonės. Ir sudarysite savo lankytojams stiprų ir teigiamą įvaizdį, jog esate jaunatviška įmonė, nebijote pokyčių, sekate rinkos tendencijas ir technologijas.
     
    Taps lengviau su Jumis susisiekti
     
    Ar žinote, kad jeigu turite mobilią svetainės versiją – lankytojui tereikia atlikti vieną (arba du) paspaudimus, kad paskambinti Jums? Beje, tikrai patariu turėti tam atskirą telefono numerį. Taip tiksliau galėsite atsekti, kaip ir koks klientas atėjo pas jus. Be to – kadangi mobiliųjų telefonų vartotojai, paprastai, jau būna prisijungę prie savo socialinių tinklų paskyrų – susijungti su Jumis jie taip pat gali vienu paspaudimu.
     
    Paieškos varikliai mylės Jūsų verslą dar labiau
     
    O štai čia – dėmesio!
     
    Google patvirtino, kad jie išleido naujus įrankius, kurie skatins svetainių kūrėjus/prižiūrėtojus atkreipti dar didesnį dėmesį į geresnės sąsajos su mobiliųjų technologijų vartotojais sukūrimą. Kompanija oficialiai paleido „mobile friendly“ (liet. – pritaikyta mobiliesiems) prierašus paieškos rezultatuose (praėjusį mėnesį jie buvo testuojami) ir testavimo įrankius. Google taip pat „užsiminė“, jog šiuo metu yra testuojami pozicionavimo signalai, kurie paieškos rezultatuose pakels svetaines, pritaikytas naršymui naudojant mobilias technologijas.
     
    Daugiau galite pasiskaityti (anglų kalba) oficialiame Google įraše.
     
    Kaip nekristi paieškos rezultatuose?
     
    Visu pirma – Jums reikia nustatyti, ar Jūsų interneto projektas atitinka Google keliamus „standartus“. Tai galite padaryti atlikdami pritaikymo mobiliesiems testą, kuris parodys, ko reikalauja Google ir išanalizuos Jūsų projekto (svetainę, portalą, el. parduotuvę ir t. t.) „draugiškumą“ mobiliųjų įrenginių atžvilgiu.
     
    Svetainių savininkai taip pat gali pasinaudoti Google Webmaster Tools esančia „mobile usability report“ (liet. – naudojimosi mobiliaisiais) ataskaita.
     
    Šie du įrankiai parodys, kas gręsia Jūsų svetainei – pakilimas ar kritimas paieškos rezultatuose.
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/mobilus.jpg

     
    Kada bus įgyvendinti pakilimai/kritimai paieškos variklių rezultatuose?
     
    Na, šioje vietoje Google yra kaip Apple – stengiamasi išlaikyti maksimalų konfidencialumą apie tai, kada viena ar kita paieškos variklių algoritmo dalis keičiasi (ir kaip). Galime būti dėkingi, kad atskleista bent jau tai, kas surašyta aukščiau.
     
    Ir nors nežinome, kada tai bus įgyvendinta – vis tiek siūlau paskubėti ir pritaikyti savo svetainę mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams. Kaip jau minėjau aukščiau – nuo to blogiau tikrai nebus. Daugiau lankytojų = daugiau pajamų.
     
    Svarbiausia – pasieksite visus klientus, kurie ieškos Jūsų
     
    Visiškai nebesvarbu, kokį įrenginį naudos Jūsų interneto svetainės lankytojas. Informacija jam bus pateikta taisyklingai, patogiai, greitai ir, svarbiausia – neerzins. Nereikės „žnaibyti ekrano“, pirštu „stumdyti visą svetainę“ vertikaliai ir horizontaliail būsite lengvai pasiekiami.
     
    Ir nepamirškite – net 64 procentai „sprendimo galią“ turinčių verslininkų internete naršo naudodamiesi mobiliuoju telefonu (esu rašęs apie tai anksčiau). Pagalvokite apie tai, kokius klientus prarandate.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  15. Patinka
    shown sureagavo į Kernius Verslo internete idėjų schema   
    Man šis vienas paveiksliukas ilgiau jį patyrinėjus atstoja turbūt ne vieną straipsnį. Iš esmės - jame idėjos su pavyzdžiais, kaip spaudant klaviatūros mygtukus galima užsidirbti. Jokių konkrečių atsakymų, tik raktažodžiai, užuominos, kuriomis susidomėję galėtumėte skirti laiko surinkti informaciją internete.
     
    Galbūt pasirodys naudinga, ieškant naujos veiklos srities.
     

  16. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Toffy Kaunas. Pramoginės orientacinės automobilių varžybos CRAZY TRIP   
    Sveiki,
    Jau 2014 m. Balandžio 18d. , pramoginės automobilių orientacinės varžybos Kaune „Crazy trip“!
    Renginys prasideda 20 val., URMAS prekybos miestelio automobilių aikštelėje!
    Jums reikia automobilio ir draugų ekipaže! Ekipaže gali dalyvauti nuo 2 iki 5 žmonių!
    Jūs turėsite visą paketą smagių užduočių, kurias išsprende keliausite po miestą ir varžysitės dėl vertingų prizų!
     
    Išankstinė registracija ir visa informacija apie renginį: http://www.facebook.com/events/289863591138500/
     
    (Užsiregistravus ir sumokėjus iš anksto, startinis mokestis tik 30 Lt. Artėjant renginiui - kaina didės. :)
     
     
    Skrajutė: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/1525164_719584141398444_1514018950_n.jpg
     
    Rėmėjai ir prizų sąrašas: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/10013306_724106557612869_325742707797500987_n.jpg
     
    Kviečiame sudalyvauti ir gerai praleisti laiką!
  17. Patinka
    shown sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  18. Patinka
    shown sureagavo į VDabar Studentas atidaro restoraną   
    Dar galiu užrodyti mano nuomone neblogą restorano verslo modelį:
    https://www.facebook.com/Vakarienes.namai
    Nereikia nei laikyt nuolatos produktų, žmonių sulaukiama tik tam tikru metu, dėl to maistas tampa pačios geriausios kokybės, ko pasekoje ir lankytojų apsilanko tikrai nemažai(nors veiksmas vyksta asmeninių gyvenamuju namų rajone turbūt pačio įkurėjo name).
  19. Patinka
    shown gavo reakciją nuo BOSS Partizaninis marketingas   
    Sveiki,
    visiškai šviežia ir tikrai įspūdinga lietuviška reklama.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9dQFQeedqXQ&feature=player_embedded
  20. Patinka
    shown sureagavo į Jasinka Email'as su turimu domeno vardu naudojant geriausius filtrus ir serverius nemokamai   
    Sveiki,
     
    Kaip ir žadėjau vienos temos pamokoje, ir įkvėptas šios temos, parodysiu kaip naudotis Google paštu su savo domenu.
     
    Paaiškinimas -
     
    Šioje pamokoje parodysiu kaip naudotis itin gera ir greita domenų talpinimo sistema Cloudflare. Prastus lietuviškus ir užsienietiškus domenų provaiderius pakeisime sistema, kuri žaibiškai reaguoja į DNS įrašus, apsaugo nuo DDos atakų. Taip pat savo domenui sukursime emailą, kuris naudos google email serverius, filtrus, kurie Jus kur kas geriau apsaugos nei nemokamos emailų sistemos. Puikiai tinka mažai įmonei, kuri turi iki 10 darbuotojų. Galės naudotis visais google privalumais (google docs, calendar, gmail ir etc.). Taip pat mail'o cliento privalumai.
     
    Pliusai -
     
    1. Žaibiškas DNS reagavimas.
    2. Apsauga nuo DDos. (Žinau, kad atsiras, kurie teigs, kad yra n kartų gersnių apsaugų, tai noriu pabrėžti, kad tai apsaugo tik nuo „vaikiškų” puolimų. Net Sony negali apsisaugoti, tai ką kalbėti apie paprastą user'į.)
    3. Tam tikrų IP ir jų potinklių filtravimas.
    4. Didelės talpos emailo dėžutė, geri filtrai, jeigu hostingas atakuojamas ar neveikia, email'ai veikia vistiek.
    5. Galimybė naudotis grupei žmonių tais pačiais emailais/failais/kalendoriumi
    6. Domenas su tam tikra galūne, ne koks nors gmail.com ar hotmail.com ar one.lt
    7. Cloudflare sutaupo lankytojų naudojamus resursus, veikia kaip cashe.
    8. Daug emailų vienoje vietoje.
    9. High end paslaugos už dyką!
    10. Jūs viena koja cloud'e!
     
    Minusai -
     
    1. Cloudflare apsaugos negalima naudoti jeigu tinklalapyje naudojami IP autorizavimas. Pagal MSQL. Jis suvienodina visus IP. (Tiksliai negaliu pasakyti).
    2. Begineriui nėra lengva viską sukonfiguruoti.
    3. Black hack forumuose yra softas, kurie gali ddosinti ir per Cloudflare.
     
    Naudosime -
     
    1. Cloudflare -
    http://www.youtube.com/watch?v=-yspfTsidzs
     
    2. Google aps -
    http://www.youtube.com/watch?v=T_upX2Js72g
     
    3. Emailų clientui naudosime Mozilla Thunderbird.
     
    Pradžia -
     
    Užsiregistuojame svetainėje Cloudflare. Atsidarę matome, štai tokį vaizdą -

    1. Spaudžiame add website;
    2. Palaukiame kol nuskanuos svetainę;
    3. Po skanavimo spaudžiame "Continue".
     
    Štai čia teisingai sukonfiguruojame savo DNS įrašus. Jeigu nieko nenorite keisti, arba nežinote kaip, palikite kaip yra.

    1. Spaudžiame continue ir periname į kitą žingsnį.
     

    1. Jeigu norėsite nemokamos versijos ir "medium" nustatymus nustatykite viską kaip čia parodyta.
    2. Continue.
     

    1. Štai čia matote kaip turite nustatyti savo domeno pardavėjo nustatymus.
     

    Pamokai naudosim geriausią Lietuvišką hostingo providerį IV.lt Tokį vaizdą matysite atsidarę savo norimą domeną.
     
    1. Šiuo atveju spauskite "inicijuoti serverių keitimą".
    2. Surašykite serverius, tokius, pamatėme 4 pavaikslėlyje.
     
    Grįžkite į Cloudflare nustatymus ir spauskite continues. Jeigu viskas gerai turėtumėte pamatyti tokį vaizdą.

     
    Domenų nukreipimas greitai nevyksta, ypač, jeigu provideris "pjauna" grybą. Realiai gali reikti palaukti kol visi DNS persikels iki 48h. Jeigu naudojat tokius kaip Godaddy tai gali užtrukti ir ~30min.
     
    Vis kas kiek laiko spauskite "re-test". Nors jeigu viskas gerai, automatiškai turėtų pasikeisti.
     
     
    Kol domeno hostingas keičiasi užsiregistruokite Google apps for Bussiness. Kaip užsiregistruoti nemokysiu, viskas ir taip aišku.
     
    Jeigu viskas gerai, pamatote štai tokius nustatymus. Čia galite išsisaugoti/prisiminti savo domeno valdymo adresą.

    1. Spauskite continues.
     

    Iš viso būrio nurodų spauskite 1 ir continues.
     

    1. Pasirodžiusioje lentelėje pasirinkite "other".
    2. Nukopijuokite tekstą. ir jį įterpkite į Cloudflare nustatymus kaip TXT. Taip kaip matote nuotraukoje.

    Išsaugokite DNS įrašą ir grįžkite.
    3. Spauskite verify.
     
    Jeigu viskas gerai nukopijuota pamatysite štai tokį tekstą.

     
    Štai ir viskas. Jūs jau turite savo emailą , sukurtą savo emailą su savo domenu naudojant google mail serverius.
     
    Dabar tolimesnė konfiguracija -
     
    Pilna versija galima naudotis tik 30dienų. Tačiau iki 10 email, userių galėsite naudotis nemokamai visada. Kaip išjungti "subcription".

     
    1. Iš viršutinio menu pasirinkite Domain settings;
    2. Pasirinkite Subcription and billing;
    3. Ir padarykite Cancel google bussiness aps.
     
    Kaip pridėti daugiau emailų?

     
    1. Organization and user;
    2. User;
    3. Create new user;
    4. Sukurkite norimą emailą su savo nustatymais.
    5. Matysite kiek naudojate vietos ir kada paskutinį kartą buvo tikrintas email'as.
     
     
    Dabar, jeigu turite nemažai emailų, tam kad nereiktų visų atsidarinėti naudosime nemokamą client'ą Mozilla Thunderbird.
    Suintaliavę programą, naujam emailui pridėti spauskite

    New - exsiting mail.
     
    Suveskite savo duomenis ir spauskite done.

     
    Labai patogu viską turėti vienoje vietoje. (Nustatymams atkurti (backup) naudokite Mozbackup.)
     
    Jeigu viskas gerai, galite turėti kiek norite emailų vienoje vietoje.

     
     
    Kiti Cloudflare privalumai -
     
    Cloudflare puslapyje paspaudę ant Dashbord -> Analitics.

     
    Matysite puslapio srautą, ar kas nors atakuoja, kiek srauto sautaupėte žmonėms ir panašiai.
    Deja, "live" stebėti galima tik už pinigus.
     
    Threat control Jūs matysite -

    Potencialius svetainės kenkėjus, galėsite Jiems užrausti lankytis puslapyje.
    Galėsite užblokuoti pridėti IP ar jų potinklius.
     
     
    Sėkmės naudojant nemokamus high end dalykus ;-)
     
    Kitos naudingos temos pradedantiesiems ir ne tik -
     
    1. Viena iš saugiausių nešiojamų darbų vietų! Svarbiausius dokumentus visada turėk prie savęs.
    2. Microsoft Exam 70-480: HTML5, JavaScript, CSS3; MCSD; Nemokamai!
    3. Patogus ir labai paprastas būdas išsiųsti el. laiškus savo klientams!
    4. Nemokami 1 mėnesio skambučiai wordwide skype programa!*
     
    P.S. Puikiai tiktų prie start up temos, kurios nėra.
  21. Patinka
    shown gavo reakciją nuo BOSS Partizaninis marketingas   
    Sveiki,
    visiškai šviežia ir tikrai įspūdinga lietuviška reklama.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9dQFQeedqXQ&feature=player_embedded
  22. Patinka
    shown sureagavo į rufas Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  23. Patinka
    shown sureagavo į Justinas Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Sveiki,
     
    šį kartą trumpai žvilgtelkim į tinklinį marketingą ir kas tai per daiktas.
     
    Kartas nuo karto forume vis atsiranda koks nors jaunuolis perplautom smegenim siūlantis "dirbti sau" ir turėti savo "nuosavą verslą" ir "pasiekti finansinę nepriklausomybę" ir kalbantis kitokias panašias populistines šūdmalystes.
     
    Kas yra tinklinis marketingas?
     
    Tai yra paprasčiausias affiliate(partnerių) bizniukas, kuriame jūs parduodate kitiems įvairių įmonių produkciją už tai gaudami procentus nuo tos prekės.
     
    Kad būtų kuo mažiau nesupratusių mano minties, leiskit patikslinsiu:
     
    Tinklinis marketingas pats savaime yra labai panašus į niekuo dėtą ir kuo puikiausią affiliate verslą. Tačiau jo (Tinklinio Marketingo) ypatinga savybė yra ta, kad jūs čia rekomenduojate savo draugus ir pažįstamus, dėl to jums teks prarast savigarbą ir juos kalbint. O jeigu ne juos, tai kiekvieną naujai sutiktą žmogų ankščiau ar vėliau bandyt užverbuot, nes kitaip nieko neuždirbsi.
     
    Ar galima iš to uždirbti?
     
    Žinoma galima, tam reikės tik: prarasti savigarbą, nuolat verbuoti savo draugus, kad šie dirbtų jums ir "susikurtų pasyvių pajamų šaltinį" ir įsivaizduoti, kad esate didelės kompanijos "marketingistai".
     
    Kokia yra realybė?
     
    Būsite plaktukais, pjūklais ir kitokiais įrankiais firmoms uždirbantys pinigus, bet galvosit, kad esat brigados viršininkai ir kuriat savo "pasyvių pajamų šaltinį" bei nuolat vykstate į "verslo susitikimus". Realiai jūs negausit nieko, tol, kol nepadarysit pardavimo - t.y neuždirbsit pinigų pirma kažkam kitam, o tada gausit savo kruopų.
     
    Kodėl tai nėra marketingas? (straipsnio esmė)
     
    Tai yra viena iš galimų marketingo įrankių, tačiau tai produkto gamintojų marketingo įrankis, ne jūsų. Kiekvienas tuo užsiimantis yra eilinis pardavėjas-kasininkas per laiką kartais pakylantis iki vadybininko. Todėl gražiai prašau jūsų, nustokit teršt marketingo sąvoką su savo "verslo susitkimais" ir "pasyviom pajamom", geriau telefonais fotkinkit jūrą bei saulėlydžius ir vadinkit save profesionaliais fotografais.
     
    Kodėl tai prastas biznis?
    Todėl, kad jis nėra vertas jūsų laiko (palygint su tuo, ką galit pasiekt). Taip, uždirbti galima, bet galima dolerį per mėnesį ir iš bux'ų susirinkti. Jei jau norit būt pardavėjais-kasininkais ir vadintis marketingistais, užsiimkit perku-parduodu veikla, čia bent
    smegenis reikės pajudint, ką laudžiai galėtumėt pasiūlyt ir pelno procentai kiek didesni, beto yra realių šansų, kad verslu taps.
     
    Taigi, jei turit savo mėgstamą firmą (ar kelias) ir jos siūlo partnerystės programas, tai užsiminkit to ieškančiam draugui, kad štai, gali išmėgint tokį ir tokį produktą, 10lt papildomų į kišenę dar niekam nepakenkė. Bet jei kišat tas savo nesąmones kiekvienam kaip sena davatka ir galvojat, kad marketingistais esat ir kuriat savo verslą, na... tai laikas sugrįžt į žemę :)
     
    O jeigu vistiek labai labai norit užsiimt šituo verslu, tai bent jau įmones susiraskit normalias, kad ir statybų pavyzdžiui, kur uždirbama mėnesio alga nuo vieno parduoto projekto. Bėkit tolyn nuo tos buitinės/kosmetinės smulkmės.
     
    Justinas
  24. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Proudy Partizaninis marketingas   
    Reklama, išryškinati problemą. :)
    Kas būtų, jeigu viskas būtų varoma bendzinu. ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=j0sCCJFkEbE&feature=player_embedded
  25. Patinka
    shown gavo reakciją nuo Proudy Partizaninis marketingas   
    Reklama, išryškinati problemą. :)
    Kas būtų, jeigu viskas būtų varoma bendzinu. ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=j0sCCJFkEbE&feature=player_embedded
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...