Pereiti prie turinio

mc capital

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    114
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    mc capital gavo reakciją nuo Ezlock Sukursiu nemokamai 2 LOGOTIPUS!   
    Like is Mantas Č.
  2. Patinka
    mc capital sureagavo į BrainStorm El. Laiškų marketingas – arba kaip netapti statistu.   
    Jeigu prieš 15 metų man kažkas būtų pasakęs, jog didžioji dalis mano gyvenimo išsikels į kažkokią mažą dėžutę – būčiau tą asmenį palaikęs bepročiu. Bet regis, dabar tik save tokiu galiu pavadinti. Daiktų pirkimas iš Kinijos, Amerikos tapo įprastu ir natūraliu reiškiniu, nemokamas bendravimas su draugais gyvenančiais už Atlanto – kasdienybe, aktualijų srautas, čia ir dabar, – rutina, elektroninių knygų skaitymas ir pirkimas – būtinybe. Tai tik kelios priežastys kodėl verslūs žmonės išsikelia gyventi į virtualią erdvę. Ten iškraustomas ne tik nuosavas verslas, tačiau ir naudingos informacijos srautai.
     
    Dėl šių ir kitų neminimų priežasčių kiekvienam, šiuolaikiniam verslininkui, tampa SVARBU sukurti savo verslo reputaciją ir šioje, neapčiuopiamoje, bet išmatuojamoje, virtualioje erdvėje.
     
    Socialinė rinkodara, SEO, internetinė rinkodara ir t.t. – tai šiuolaikinės rinkodaros kryptys, kurios padeda pasiekti vis didesnį potencialių vartotojų ratą. Galima be galo ginčytis dėl atskirų priemonių efektyvumo, tačiau kiekvienos priemonės nauda, lyginant su įprastinėmis rinkodaros priemonėmis, kasdien auga ir regis ji niekada nepasieks savo maksimumo. Tačiau tai tik šios dienos tikrovės vaizdas, sunku įsivaizduoti ko mes sugebėsime pasiekti po 5 ar 10-ies metų.
     
    Atsižvelgiant į šių dienų verslo pokyčius ir esminę reklamos įtakos kaitą, šiame straipsnyje padiskutuosime apie vieną iš internetinės rinkodaros priemonių - el. laiškų rinkodarą.
     
    Iš anksto norėčiau pabrėžti, jog el. pašto rinkodaros kampanija, kaip turės didesnę galią, jeigu ši bus sujungiama ir naudojama su kitomis, panašiomis priemonėmis, kaip: reklama internete (Google Adwords, Facebook ads), aktyvi veikla turimose socialinių tinklų paskyrose ir pan. Minimos priemonės naudojimas padeda dar labiau sustiprinti turimus tarpusavio su vartotojais ryšius, bei padidinti būsimų klientų susidomėjimo, Jūsų prekėmis ar paslaugomis, potencialią.
     
     
     
     
    Šiandienos tikrovės vaizdas
     
    Šiandieninis aktyvus interneto vartotojas turi susikūręs bent kelias, skirtingais pavadinimais, el. pašto dėžutes, kurias naudoja vienu ar kitu tikslu. Tai yra dar viena priežastis, kodėl vertėtų pabandyti taikyti minimą rinkodaros priemonę. Remiantis statistika, kiekvienas iš mūsų per dieną vidutiniškai gauname nuo 4 iki 7 el. laiškų su mums pritaikyta reklamine informacija. Todėl tampa labai nesunku paskaičiuoti kiek el. laiškų yra išsiunčiame per dieną.
     
    Kintant visuomenei, kito ir vartotojų įpročiai bei poreikiai, kartais juos tapdavo labai sunku išsiaiškinti. Tuo pačiu augo ir informacijos srautai, kuriuose buvo pateikiama galutiniam vartotojui vienaip ar kitaip skirta informacija. Vienas iš informacijos srautų kanalų yra el. paštas.
     
    Nors ir visuomenė socializuojasi, šis komunikacijos kanalas išliko svarbu iki šių dienų, kadangi pasaulyje yra daugiau žmonių turi el. pašto dėžutes, nei socialinių tinklų paskyras.
     
    El. paštas yra nuosava erdvė, kurią gali pamatyti ir joje esamą informaciją naudoti tik nustatyta žmonių grupė ar vienas asmuo. Ši erdvė yra nepažeidžiama ir priešingai nei socialinio tinklų profiliai – neskelbiama viešumoje. Toku būdų taip sukuriamas didesnis saugumo ir patikimumo lygis.
     
    Toliau tęsiant apie pačią el. pašto rinkodarą – kaip puikią reklamos, informacijos sklaidos priemonę, teigtina - el. laiškų marketingas yra sąlyginai pigi ir kartu plačiai, visame pasaulyje, naudojama priemonė. Turbūt ne vienam iš Jūsų kyla natūralus klausimas: Ar man vertą ją naudoti ir kodėl?
     
    Atsakymas yra vienas - Taip žinoma. Ir visai nesvarbu ar jūsų verslas yra susijęs su ypatingais gaminiais, kaip: lazerinės technologijos, nano-technologijų gaminiai ar kasdienio vartojimo prekėmis. El. paštas – tai informacijos sklaidos kanalas, kuriamą galite „paliesti“ savo galutinį vartotoją, galite ištirti jo aplinką taip pat geriau jį asmeniškai pažinti.
     
     
     
     
    El. laiškų rinkodaros naudą
     
    Šios rinkodaros arba reklamos – žinių sklaidos priemonės nauda yra nenuginčijama. Ir štai keletas jos privalumų:
     
     
    1. Informacijos sklaida
     
    Naudojantis šią priemone Jūsų neriboja laiko ir erdvės sienos. Jūs galite savo naujienas skleisti visame pasaulyje ir vienintelė riba – pasirinktame regione el. pašto dėžučių turėtojų skaičius. Jūs turite didesnę laisvę ir didesnį potencialą pritraukti dar „nepaliestų“ klientų.
     
    Informacijos sklaida taip pat suprantama, kaip informacijos perdavimas iš lūpų į lūpas, tai yra gauto el. laiško persiuntimas artimam ar pažįstamam asmeniui. Šis efektas nėra išblėsęs ir iš tiesų, kartais, informacija taip pasiekia vartotojus, kurie nebuvo įtraukti į Jūsų gavėjų sąrašą, tačiau jie yra potencialiai suinteresuoti siūloma informacija ar paslauga.
     
     
    2. Žinių „šviežumas“
     
    Interneto erdvė mums, vartotojams, atvėrė iki tol neturėtas galimybes. Dabar kiekvienas iš mūsų turi galimybę realiu laiku ir patogiai gauti naudingos ir patrauklios informacijos, pradedant nuo kasdienio žinių srauto, baigiant konfidencialia informacija. Kaip kartą pasakė Šarlis Morisas deTaleiranas-Perigoras: „Kas valdo informaciją, tas valdo pasaulį“. Tai XIX amžiaus perlas, kuris puikiai tinka ir šiuolaikiniai visuomenei. Bet mes progresavome, todėl šiandiena šią frazę interpretuočiau taip: „Kas valdo informacijos sklaidos greitį, tas valdo pasaulį“. Šį reiškinį prilyginčiau „Grietinėlės nugriebimui“, kuomet rinkai pasiūlomas naujas, konkurencinėje kovos nedalyvaujantis gaminys-produktas, kuriam taikoma itin aukštos kainos politika. Tokiomis priemonėmis įmonės sugeba susižerti didelį pelną. Puikus, šio reiškinio pavyzdys galėtų būtų Apple iPhone 2G telefonas.
     
     
    3. Žema priemonės kaina ir mažos laiko sąnaudos
     
    Trečias šios priemonės pliusas yra tai, jog el. laiškų rinkodara nereikalauja didelių, dažnai neatsiperkančių, investicijų. Pagrindinės pinigų sumos, šioje priemonėje skiriamos:
    a) grafiniam dizainui, jeigu siunčiamas prekių katalogas ar pateikiama informacija reikalauja grafinio vaizdo;
    b) laiško šablonui – retkarčiais įmonės standartinius šablonus susikuria pačios, tačiau patartina tai patikėti profesionalams;
    c) tekstų redagavimui – save gerbiančios įmonės samdosi tektų redaguotojus, taip vengdamos galimos klaidos, kurios gali sumažinti įmonės kuriamą pridėtinę vertę ar įgytą autoritetą.
     
    Žinoma, pažvelgus į Lietuvos rinkos tendencijas, dažnas reklamos tikslais atsiųstas laiškas būna su viena ar kita gramatine klaida. Be abejo, iš to negalima daryti išvados – jog klaida nesumenkina Jūsų būsimo laiško vertės, kaip tik tai yra signalas, Lietuviškoms įmonėms, jog jau laikas įsigilinti į siunčiamą turinį, o ne tik siekti didesnio gavėjų sąrašo.
     
    Dauguma ekspertų sutiks, jog kokybė visuomet bus galva aukščiau už kiekybę.
     
     
    4. Lengvas procesų valdymas
     
    Pasaulyje yra aibė įmonių, kurios siūlo savo el. Laiškų rinkodaros paslaugas. Dažniausiai paslaugos susideda iš: limituoto kiekio laiško išsiuntimo Jūsų nurodytais kontaktais, el. Laiškų duombazės kūrimo ir priežiūros, ataskaitų apie vykdomą kampaniją kūrimo ir pateikimo, šablonų kūrimas ir t.t. Jeigu manote, jog Jums trūksta patirties ir kompetencijos vykdant tokio tipo rinkodarą, visuomet patikėkite tokį darbą profesionalams.
     
    Pasirinkus profesionalų pagalba tampa lengva valdyti vykstančius procesus, greičiau sekti esamas tendencijas ir lieka daugiau laiko vykdyti savo tiesioginę veiklą – aptarnauti klientus ir spręsti kylančias problemas.
     
    Jeigu Jūsų veikla yra susijusi su el. Komercija Jums tampa dar svarbiau vykdyti tokio tipo rinkodarą, kadangi Jūs galėsite greičiau perprasti savo potencialius ir esamus klientus, daugiau sužinoti apie jų poreikius ir pirkimo įpročius. Ši informacija Jums padės toliau, sėkmingai vykdyti kitus rinkodaros plano žingsnius arba plėtojant verslą, pvz: atvedant naujus produktus.
     
     
    5. Glaudžių ryšių su vartotojais užmezgimas
     
    Naudojant minimą priemonę Jūs turite puikią progą užmegzti glaudesnius ryšius su savo esamais, potencialais ar buvusiais klientais. Dažnas naudingos informacijos siuntimas įmonėms ar organizacijoms padeda ne tik sukurti naujus ryšius, tačiau atnaujinti ir senuosius.
     
     
    6. Plati auditorija
     
    Nors, šiuo metu pasaulyje vis labiau įsitvirtina Socialinių tinklų rinkodara, tačiau ar tikrai kiekvienas Planetos gyventojas, kuris naudojasi internetu , turi socialinio tinklo paskyrą? El. Paštas padengia didesnę auditoriją, kurią Jūs galite išnaudoti.
     
     
    7. Pardavimų šoktelėjimas
    Kinijoje, 75proc. interneto vartotojų teigė, jog po gauto reklaminio laiško apsipirko reklamuojamoje parduotuvėje arba telefonu. Šaltinis: e-Dialog, "Global Perspectives: a Study of Consumer Attitudes to Digital Marketing" (2010).
     
    Daugiau šios el. Pašto ir el. Pašto rinkodaros privalumų rasite čia: 100 faktų apie el. Paštą ir panaudojimą rinkodaroje
     
     
     
     
     
    El. Laiškų rinkodaros tipai
     
    Šia tema gana aktyviai diskutuoja skirtingų pažiūrų rinkodaros specialistai, tačiau dauguma sutaria, jog el. laiškų rinkodaros pagrindiniai tipai yra du:
     
    1. Masinis El. laiškų siuntimas arba kitaip SPAM. Tai būdas, kuomet siuntėjas nesirenka tikslinės grupės, yra naudojami visi turimi el. dėžučių adresai.
     
    Šis būdas dažniausiai pasirenkamas tuomet, kai nėra nubraižomas potencialaus vartotojo paveikslas, nėra sukurtos duombazė, siūlomas kasdienio vartojimo produktas, siūlomas produktas ar paslauga, kurią galima pateikti visame pasaulyje.
     
     
    2. Tikslinis el. laiškų siuntimas – tai procesas, kuris prasideda nuo tikslinės auditorijos pasirinkimo, duomenų gavimo ir pan. Puikus, šio tipo pavyzdys – naujienlaiškiai.
     
    Tikslinis el. Laiškų siuntimas suprantamas keliais būdais:
    a) El. Laiškų siuntimas visiems turimiems kontaktams, su konkrečiu pasiūlymu, atsižvelgiant į jų poreikius ar kitas savybes.
    b) El. Laiškų siuntimas visiems sistemoje registruotiems nariams, kurie sutiko gauti naujienas susijusias su Jūsų įmone ar preke/paslauga.
    c) Automatinis laiškų siuntimas, pavyzdžiui su padėka prisiregistravus ar nusipirkus prekę/paslaugą. Taip pat prie šios kategorijos galima priskirti tikslinių duomenų siuntimą, kaip: atnaujintą slaptažodį, prekės sekimo numerį ar pan.
     
     
     
     
    El. Laiškų rinkodaros procesas
     
    Šios priemonės – rinkodaros tipo įgyvendinimo proceso etapai yra giminingi įprastiniams rinkodaros plano etapams. Tačiau esminis skirtumas yra tas, jog el. laiškų rinkodara arba ši priemonė turi būti integruojama ir gali sėkmingai gyvuoti tik tuo atveju, kai Jūs esate nusibrėžia bent minimalius savo rinkodaros plano griaučius. Be šių vadinamų griaučių, Jum ir Jūsų įmonei bus sunku kontroliuoti visą procesą, kadangi nežinosite ar pasiekėte maksimalius rezultatus bei taip pats sunkiau ištirti kylančias problemas ir kuo greičiau rasti potencialius sprendimus.
     
     
    Pirma
     
    El. pašto rinkodaros įgyvendinimo procesas prasideda nuo to momento, kai Jūs pradeda rinkti duomenis, el. pašto adresus, iš savo esamų ar potencialių pirkėjų ir taip kurti nuosavą kontaktų duomenų bazę. Šio tikslo įgyvendinimui esti aibė būdų, kurių pagalba galima greitai ir kokybiškai surinkti reikiamo minimalaus dydžio el. Pašto adresus duomenų bazę.
     
    Štai keletas iš jų:
    a) Sukurkite apklausą su šiai dienai aktualia tema ir norint ją pabaigti pareikalaukite vartotojo ,kad jis užpildytų laukelyje, kuriame nurodyti savo el. Pašto adresą;
    b) Parduodami produktą ar paslaugą priverskite vartotoją palikti savo el. Pašto adresą bei sutikti su papildomomis sąlygomis, kuriose kalbama apie leidimą Jums naudoti šį vartotoją el. pašto adresą siunčiant reklamines žinutes;
    c) Pasinaudokite įmonės socialinio tinklo paskyra ir skelbdami naujienas skatinkite užsiregistruoti naujienlaiškiui – privalu skelbti naudingas ir aktualias žinutes;
    d) Naudojantis turimais informacijos sklaidos šaltiniai surenkite specialią akciją, kiekvienas užsiregistravęs Jūsų naujienlaiškiui turi galimybę laimėti vertingą prizą.
     
     
     
    Antra
     
    Kol Jūsų įmonę renka reikalingą duomenų bazę, Jūs turite aibę laiko atlikti kitus namų darbus, kurie Jums padės pasiekti maksimalių rezultatų.
    Pradėkite nuo svarbiausio žingsnio – konkrečių tikslų iškėlimo.
     
    Kaip ir vykdant įprastines reklamines kampanijas privalu išsikelti išmatuojamus ir tuo pačiu apčiuopiamus tikslus. Aiškūs ir konkretūs tikslai padės Jums ne tik pamatyti ar pasiekėte norimą rezultatų, tačiau tuo pačiu ir kontroliuoti išlaidas skirtas šiai reklaminei kampanijai.
     
    Keletas tikslų pavyzdžių:
    1. Padidinti vyriškų kojinių pagamintų iš avies kailio pardavimus, įmonės el. parduotuvėje, 16 procentų 2012 metų II ketvirtyje.
    2. Padidinti naujienlaiškių prenumeratorių kiekį. Minimali riba 40tūkst.
    3. Padidinti lankytojų srautą iki 500 unikalių lankytojų į puslapį: www.yyyy.lt/prekes/vaiku-drabuziai.
     
     
     
    Trečia
     
    Sekantis žingsnis būtų priemonių, kuriomis Jūs žadate pasiekti vieną ar kitą tikslą, konkretizavimas. Šiame etape svarbu numatyti kelis vartotojų dėmesio pritraukimo būdus, kaip: naujienlaiškiai apie kojinių iš avies kailio naudą sveikatai bei patogumą dėvint jas kiekvieną dieną, specialūs kainų pasiūlymai, kurie bus suteikiami su nurodyti kodu tik Jūsų el. parduotuvėje, dovanų čekiai skirti įsigyti nurodytą prekę ir t.t.
     
    Tai tik keletas priemonių ir būdų kaip galima pasiekti anksčiau minėta tikslą: „Padidinti vyriškų kojinių pagamintų iš avies kailio pardavimus, įmonės el. parduotuvėje, 16 procentų 2012 metų II ketvirtyje“.
     
     
     
    Ketvirta
     
    Norint vykdyti sėkmingą el. laiškų rinkodarą tenka nepamiršti, jog labai svarbu sukurti akiai patrauklų ir patogų laiško šabloną, kurį gavėjas norėtų neištrinti, o bent „permesti“ akimis.
    Šiame etape turi pasireikšti Jūsų kūrybiškumas. Laiško šablonas privalo atspindėti ne tik Jūsų verslo kryptį, bet ir idėją, taip pat atvaizduoti kokį prekę ar paslaugą Jūs siūlote.
     
    Štai keletas įdomių ir patrauklių sprendimų:
    Pirmas pavzydys
    Antras pavyzdys
     
     
     
    Penkta
     
    Veiksmų plano sudarymas. Veiksmų planą patartina sudaryti remiantis tradiciniu kalendoriniu planu. Jeigu šis planas atrodo per paprastas, tuomet siūloma pasinaudoti Ganto diagramos – linijinio kalendorinio grafiko teikiamais privalumais.
    Darbų – užduočių konkretizavimas ir tikslus jų išdėstymas, apibrėžiant konkrečiais laiko intervalais, privers Jus ne tik suspėti atlikti būtinus darbus, tačiau ir išlaikyti reikiamą ritmą.
     
    Veiksmų plane patartina pateikti ne tik aiškius ir apibrėžtus tikslus, kuriems nustatomas „deadline“, tačiau taip pat juos vertėtų konkretizuoti – detaliai ir aiškiai apibūdinti, ką privalu atlikti, kad vienas ar kitas veiksmas būtų užskaitomas kaip atliktas. Veiksmų plane privalu nustatyti atsakingus asmenis, tokiu būdu bus paskirstoma atsakomybė ir kampanija pasieks maksimalius rezultatus.
     
     
     
    Šešta
     
    Kontrolė. Kontrolės procesas yra būtinas, jeigu įmonė siekia aukščiausių rezultatų. Vykdant kontrolę įmanoma iš anksto numatyti gręsiančias problemas ir taip pasirengti keletą atsarginių veiksmų planų. Kontrolės procesą privalu pažymėti paruoštame darbų planų, konkretizuojant ne tik kontrolės terminus, tačiau taip pat nurodant atsakingus asmenis, kurie atliks kontrolę, bei parengs atitinkamas ataskaitas.
    Nuolatinis proceso ir darbų eigos stebėjimas padeda ne tik nenukrypt nuo tikslo, tačiau ir sumažinti potencialias tarpusavio komunikacijos ir panašias problemas galinčias tiesiogiai įtakoti kampanijos žlugimą.
     
     
     
     
    Patarimai vykdant El. Laiškų rinkodaros kampaniją
     
     
    1. Pasirinkite tikslinę grupę;
    2. Suasmeninkite reklaminį tekstą;
    3. Sukurkite paprastą, bet akiai patrauklų laiško dizainą bei teksto išdėstymą;
    4. Nepersistenkite su laiškų siuntimo dažnumu – laikykitės tam tikrų terminų;
    5. Nesiųskite el. naujienų naktimis, penktadieniais ir pirmadieniais;
    6. Laiške nurodykite pagrindinius paslaugos ar prekės privalumus (Maksimalus privalumų kiekis 3-5 punktai, ne ilgesni nei 8 žodžiai);
    7. Nenaudokite oficialaus tono (nebent to reikalauja Jūsų įmonės reputacija);
    8. Pasistenkite pateikti teigiamus kitų klientų atsiliepimus;
    9. Nesiųskite el. laiškų ir tokių adresų kaip neatsakyti@manogeriausiaįmonė.lt – naudokite asmeninius el. pašto adresus, kaip petras.petraitis@manogeriausiaįmonė.lt ;
    10. Pasirašykite laišką ir nurodykite, kas jį pasirašo. Jeigu laiške nurodoma, jog laiko autorius įmonės direktorius ar kitas aukštas pareigas užimantis žmogus, tokiu būdu dirbtinai padidinimas siunčiamo teksto patikimumas.
     
     
    Tai tik keletas patarimų vykdant tokio tipo rinkodarą, nebūtina Jų visų laikytis, kadangi Jūsų kampanijos
    tikslai ir siekiai gali skirtis.
  3. Patinka
    mc capital sureagavo į Blackbeard ZOOM - 40LT tik už 10k taškų   
    ZOOM ir vėl paskelbė akciją, aš ir vėl skubu Jums į pagalbą. :)
     
    Galite pasiimti 40 LT dvigubai pigiau - tik už 10 000 jaunimo taškų.
    Cheers. :)
     
    http://www.obuoliai.lt/wp-content/uploads/2008/08/zoom.png
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...