Pereiti prie turinio

DreamOn

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    173
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    DreamOn sureagavo į cOlio Dvylika TED prezentacijų, kurias privalo pamatyti verslininkai   
    Labas vakaras,
     
    Būčiau tikrai nedraugiškas jei nepasidalinčiau verslas.in publikuotu straipsniu gana aiškiu ir taikliu pavadinimu "Dešimt TED pranešimų verslininkams". Bėja pridursiu, manau ne tik verslininkams.
     
    Žiūriu ir negaliu atsidžiaugti, nors daugėlis paskaitų manau bus matyti ne vienam, tačiau gal rasite ir kažką naujo.
     
    Taigi pradedam:
     
    Rory Sutherland: Gyvenimo pamokos iš reklamos žmogaus lūpų.
    Vienos didžiausios reklamos agentūros pasaulyje “Ogilvy & Mather” viceprezidentas teigia, jog subjektyvi vertė gali sukurti tokią pat vertę kaip ir “realioji” vertė. Persmelktą humoro bei gilių įžvalgų šią prezentaciją privalo pamatyti kiekvienas reklamos specialistas.
     

     
     
    Simon Sinek: Kaip iškiliausi lyderiai įkvepia veiksmui.
    Žmonės neperka to, ką tu darai, jie perka tai, kodėl tu darai. Knygų autorius ir strateginės komunikacijos profesorius Kolumbijos universitete pristato paprastą, tačiau tuo pat metu ir galingą lyderystės modelį – “auksinį motyvacijos ratą”, kuris prasideda klausimu “kodėl?”.
     

     
    Dan Ariely: Ar mes kontroliuojame savo sprendimus?
    Sprendimai, kuriuos priimame, nėra vien tik neišvengiami, tačiau ir labai nuspėjami. Elgsenos ekonomikos atstovas bei knygų autorius Dan Ariely remiasi savo paties tyrimais ir parodo, kad priimant sprendimus mes nesame tokie racionalūs kaip daugelis įsivaizduojame.
     

     
    Seth Godin: Kaip paskleisti savo idėjas?
    Būk išskirtinis. Saugumas yra rizikingas. Daugelis yra girdėjęs pasakymą “geriausia, kas buvo atrasta nuo suraikytos duonos”, tačiau ar žinojote, kad net ir po 15 metų suraikyta duona nebuvo populiari? Raikytos duonos sėkmė buvo paremta ne produktu, o idėjos apie produktą sklidimu.
     

     
    Malcolm Gladwell: Apie pasirinkimą, laimę ir spagečių padažą.
    Norėdama sužinoti, kokių produktų nori vartotojai, anksčiau maisto pramonė tiesiog imdavo jų ir paklausdavo (būdavo sudaromos fokuso grupės). Problema ta, jog žmonės nežino, ko nori. Pasitelkdamas netradicinį pavyzdį Gladwell pateikia savo argumentus.
     

     
    Tim Harford: Bandyti, klysti ir Dievo sudėtingumas.
    Korporacija “Unilever” (jiems priklauso 400 prekės ženklų, įskaitant “Dove”, “Lipton” bei kitus) panaudojo keistą būdą skalbimo milteliams sukurti. Pirmame etape jie sukūrė dešimt variantų ir išrinko patį geriausią. Prie jau sukurtojo pridėjo dar devynis ir vėl atrinko geriausią. Po 45 kartų “Unilever” buvo sukūrusi tobulus skalbimo miltelius, tačiau neturėjo supratimo – kaip.
     

     
    Steven Johnson: Iš kur kyla geros idėjos?
    Dauguma verslininkų savo idėjas priskiria “Eureka!” momentams. Tačiau populiarių knygų autorius Johnson tvirtina, jog viskas nėra taip paprasta ir siūlo pažiūrėti į idėjų gimimą kitu kampu. Jis pateikia pavyzdžius iš įvairių sričių, pradedant Londone įsikūrusiais kavos namais ir baigiant Čarlzo Darvino ilgai formavusia nuojauta apie prisitaikymą savo aplinkoje.
     

     
    Dan Cobley: Ko fizika mane išmokė apie rinkodarą?
    Atrodo, jog fizika ir rinkodara mažai ką turi bendra, bet “Google” rinkodaros vadovas Dan Cobley jaučia esant kitaip. Jis apjungia abi šias sritis ir, pasitelkdamas antrąjį Niutono dėsnį, Heisenbergo neapibrėžtumo principą, mokslinį metodą ir antrąjį termodinamikos dėsnį, pagrindžia fundamentalias prekinių ženklų teorijas. Rekomenduotina rinkodaros specialistams.
     

     
    Jason Fried: Kodėl darbas nevyksta darbe?
    Šis pranešėjas pristato radikalią idėją: biuras nėra tinkamiausia vieta darbu, susitikimai yra neproduktyvūs, o požiūris “tai turėjo būti padaryta vakar” duoda tik žalos. Verslininkas iškelia problemas ir pasiūlo tris sprendimus, kurios padėtų produktyviau dirbti biure.
     

     
    Daniel Pink: Apie stebinantį motyvacijos mokslą.
    Karjeros analitikas Daniel Pink tiria motyvacijos galvosūkį, pradėdamas faktu, kurį sociologai žino, tačiau dauguma vadybininkų ne: tradiciniai atlygiai nebūtinai visada yra tokie veiksmingi, kaip mes galvojame. Paklausykite nušviečiančios istorijos. Galbūt jums kažkas paaiškės.
     

     
    Šaltinis anglų kalba.
  2. Patinka
    DreamOn sureagavo į Diwasas 3D darbai   
    Kadangi siena labai gadino vaizda, tai prisiruosiau isrenderinti is naujo :)
     
    http://i.imgur.com/sJYOp5V.jpg?1
     
    http://i.imgur.com/YRrPYrD.jpg
  3. Patinka
    DreamOn sureagavo į Nynotetis Uzdarbis.lt verslininkai   
    Sveiki,
    Net nežinau, gal nelabai galiu ir vadintis tikru verslininku, bet plačiaja prasme- turbūt taip :) Jau esu šiame forume rašęs apie save, dėl to kažkiek kartosiuos, tačiau pabandysiu atskleisti ir naujų detalių ( kurios, kaip suprantu, šioje temoje yra aktualesnės).
     
    Taigi esu devyniolikos metų vaikinukas, kuris užsiima bitininkyste :) Jau mano senelis buvo bitininkas, dėl to mano tėtis vaikystę praleido prie bičių. Tačiau dėl tam tikrų priežasčių senelis bitininkaut baigė ir baigė bitininkaut, kai dar mano tėtis buvo paauglys. Po nemažai laiko ( 15-20 metų :D ) atsitiko taip, jog į mūsų sodybą ( mamos tėviškėj) atskrido spiečius ir tėtis nusprendė vėl grįžti prie bitininkystės ir, aišku, prie darbų pasiėmė padirbėti ir mane su broliais, o tuo metu man buvo tik 9 metai :)
     
    Taigi, po truputį didinomės savo bityną, pradžioj buvo ir skausmingesnių patirčių, kai ar žūdavo bičių šeimų po žiemos, ar medaus mažesni derliai buvo, tačiau kuo toliau, tuo situacija tik gerėjo. Tačiau nuo pat pradžių man ir mano broliams tai buvo tik darbas, kurį reikėjo atlikti ir viskas tuo pasakyta :) Tiesiog jokių emocijų, norų ar dar kažko, pasako- ir darai, tačiau prieš 3 metus buvo nemažas smūgis mūsų bitynui ( didžiausias, koks tik buvo iki šiol)- dėl ilgos, šaltos žiemos žuvo apie 40-50% bičių šeimų, nuo 30 bičių šeimų liko tik 15-18 ( neatsimenu tiksliai). Tai buvo smūgis, kuris privertė mane gerai susimąstyt, kad turbūt per mažai savo laiko skiriu tam ir bent truputį reikėtų tuoj pasidomėti ( tėtis pats domėjosi, tačiau tik kitų bitininkų patarimais, o tai, kaip pamačiau vėliau, nėra gerai).
     
    Taigi tik pradėjęs domėtis- "užsikabliavau" labai stipriai- pradėjęs vėlų rudenį, visą pusmetį kiekvieną dieną tik ir ieškojau informacijos, susirašinėjau ir lankiau kitus bitininkus ( aišku, mokslams pakenkė ;) ) ir tiesiog apie ką nors kita net negalėjau pagalvot, tiesiog toks apėmė noras perprasti kiek galima daugiau šios ūkio šakos niuansų, kad nieko negalėjau padaryt :) Kadangi skyriau tam LABAI daug laiko, dėl to po kurio laiko ( po 1-1,5 metų) nė nepastebėjau, jog aš jau patarinėju kitiems bitininkams :) Aišku, nesakau, jog moku viską, tikrai yra daug bitininkų, iš kurių turiu dar mokytis ir laikau juos autoritetais, tačiau progresas matyt, dėl to noras neblėsta :)
     
     
    Taigi, tikiuosi nepabodo skaityt šio teksto, pabandžiau aprašyt visą priešistorę, apie patį bitininkystės ūkį galima pasiskatyt čia http://uzdarbis.lt/t299126/ieskomi-partneriai-relizuoti-biciu-produktus/ ( Čia labiau skelbimas, bet nenoriu perrašinėt info apie savo bityną, perspektyvas ir ateities planus, dėl to paprasčiau bus nesidubliuoti ir perskaityt info tenais :) )
     
    Beje, turbūt matėt, jog ieškau partnerių, kurie norėtų užsiimti mano produkcijos realizacija, tačiau jeigu būtų forumo narių, kurie norėtų įsigyti bičių produktų savo reikmėms- tikrai padarysiu jums geras akcijas ;) Kreipkitės AZ, skype: tautisv, arba el. paštu: [email protected], tačiau jei rašysit į skype ar el. paštą, parašykit, jog esat forumo narys, taip pat koks jūsų nick ir tikrai suteiksiu jums viliojančias akcijas ;)
  4. Patinka
    DreamOn sureagavo į Andriuslink Uzdarbis.lt verslininkai   
    Pasireklamuosiu ir aš čia :)
     
    Nesenai atidariau savo kebabinę Kaune. Gaminu įprastą kebabinių maistą ir savo firminį "Čyto Kebabą".
    Čyto kebabas įpatingas tuo, kad jis gaminamas ir pats yra visiškai kitoks nei pardavinėjami Lietuvoje. Į jo sudėtį įeina daugiau nei 10 rūšių daržovių, varškė, keptos bulvės ir keli lašeliai citrinos! Receptą parsivežėm iš Vokietijos.
     
    Dirbu dar neilgai, tad nėra dar didelio pastovumo, ryte kartais tenka vėluoti truputi, o vakare užsidaryti kokiu pusvalandžiu anksčiau. Kolkas dirbu nuo antradienio iki sekmadienio 11:00-20:00. Pati veikla sekasi nei gerai, nei blogai. Žmonės grįžta ir antra ir trečia karta, tačiau labai trūksta reklamos.
     
    Visada laukiu kritikos ir patarimų, kaip viską geriau padaryti, tad jei turite patarimų ar matote mano klaidas, būtinai parašykite. :)
     
    Adresas:
    Kovo 11-osios g. 130. (priešais Prekybos centrą "Savas")
     
    Prisegu nuotrauką kaip atrodo patalpos iš lauko, jeigu sugalvosite atvykti, lengviau rasite:

     
    P.S. Jeigu įdomu, galėsiu sukurti atskirą temą ir ten papasakoti kaip viskas prasidėjo, su kokiais sunkumais susidūriau, kokias klaidas dariau ir pan.
  5. Patinka
    DreamOn sureagavo į daryZ Sąrašas tinklalapių, siūlančių nemokamą išsilavinimą   
    Atnaujinta: 2021 Kovo 21
     
     
    Alison
    https://www.alison.com/
     
    IT, Verslo ir verslumo įgūdžiai, Finansai ir ekonomika, Sveikata ir saugumas, Asmeninis tobulėjimas, Užsienio kalbos, Diplominiai kursai (Verslas, Programavimas, Multimedia, Marketingas, Statistikos, Web dizainas, Tikslieji mokslai, kita).
     
     
    Coursera
    https://www.coursera.org/
     
    IT, Dizainas, Verslas ir vadyba, Ekonomika ir finansai, Teisė, Sistemos ir saugumas, Dailė ir menai, Media, Biologija ir gamtos mokslai, Inžinerija, Maistas ir mityba, Sveikata ir visuomenė, Humanitariniai mokslai, Tikslieji mokslai, Medicina, Socialiniai mokslai, kita.
     
     
    edX
    https://www.edx.org/
     
    IT, Verslas ir vadyba, Statistikos ir duomenų analizavimas, Teisė, Energetika, Inžinerija, Mityba, Sveikata, Istorija, Humanitariniai mokslai, Tikslieji mokslai, Medicina, Filosofija, kita.
     
     
    Udacity
    https://www.udacity.com/
     
    IT, Verslas, Matematika, Fizika, Psichologija.
     
     
    Saylor
    https://www.saylor.org/
     
    IT, Verslo administravimas, Ekonomika, Karjeros pažanga, Susisiekimas, Dailės istorija, Gamtos mokslai, Tikslieji mokslai, Anglų kalba, Darbo paieškos įgūdžiai, Filosofija, Politika, kita.
     
     
    OpenLearning
    https://www.openlearning.com/
     
    IT, Web dizainas, Marketingas, Verslumas, Sporto analizavimas, Chemija, Wordpress pagrindai, kita.
     
     
    University of the People
    https://www.uopeople.edu/
     
    IT, Verslo administravimas, Dailė, Tikslieji mokslai, Psichologija, kita.
     
     
    Khan Academy
    https://www.khanacademy.org/
     
    IT, Ekonomika, Tikslieji mokslai, Humanitariniai mokslai, kita.
     
     
    Open Culture
    https://www.openculture.com/freeonlinecourses
     
    IT, Dizainas, Media, Ekonomika, Teisė, Gamtos mokslai, Tikslieji mokslai, Inžinerija, Užsienio kalbos, kita.
     
     
    Codecademy
    https://www.codecademy.com/
     
    Programavimas - Web pagrindai, Javascript, PHP, Python, Ruby, kita.
     
     
    __________
     
    Žinai gerą tinklalapį?
    Dalinkis šioje temoje!
  6. Patinka
    DreamOn sureagavo į Sngz Elektroninių parduotuvių nuoma. Verskis vs Freeshop.lt   
    Viskas gerai tam freeshope. Taip, už papildomus darbus reikia brangiai mokėti, bet realiai, jei nori super duper shopą atidaryt tai samdykis programerius, nes tokia kaina yra smulkiam versliukui, ir kai įmonė turi 400 el. parduotuvių, kiekvienam užsigeidusiam už ačiū pluginų juk nerašysi ;)
  7. Patinka
    DreamOn sureagavo į vitalijusd Elektroninių parduotuvių nuoma. Verskis vs Freeshop.lt   
    sveiki visi beskainantys,
     
    pradžiai prisistatysiu - su verskis.lt turiu tiesioginį ryšį (esu įmonės direktorius). Prieš freeshop neturiu nieko prieš (yra netgi argumentų "už" iš mūsų verslo pozicijos, kad rinkoje yra ir toks žaidėjas).
     
    Taigi, visi tolimesni teiginiai išplaukia tik iš šios mano pozicijos ir kalbu ne tik apie verskis/freeshop, bet ir apie kitus sprendimus paremtus atviru kodu (magento, opencart, ...).
     
    Bet kuri el. parduotuvės platforma yra tik įrankis. Kaip automobilis skirtas nukeliauti iš taško A į tašką B. Tikslą pasiekti galima ir su vienu ir su kitu. Tačiau skiriasi detalės viduje ir išorėje. Pvz. kaip greitai lėksi Vokietijos autobanu, kiek patogi sėdinė ilgam važiavimui, ar gera audio aparatūra ir t.t. Kam tai nesvarbu - tada koks tikslas mokėti daugiau? Visiškai beprasmiška. Taip pat yra daug žmonių kurie negali sau leisti Mercedeso, todėl važinėja su Opel automobiliu ir visiškai nemato problemų.
     
    Su el. parduotuvėmis yra tas pats - kiek patogu įkelti produktus, kiek patogu administruoti užsakymus, kokie yra marketingo įrankiai. Taip pat labai svarbi yra vartotojo aplinka. Ką mato potencialus pirkėjas atėjęs į el. parduotuvę? Jis mato siūlomas prekes, mato kaip apipavidalinta el. parduotuvė, ar jis gauna jam reikiamos informacijos apie pristatymą, atsiskaitymą ir pan. Kaip greitai jis gali įforminti užsakymą be papildomų registracijų ir t.t. - kitaip tariant kokia platforma paremtas sprendimas jam visiškai vienodai, nes jis atėjo čia pirkti. Jeigu bus nepatogu jis išeis, o el. parduotuvės savininkas neteks pinigų.
    Mūsų kūriamų sprendimų atveju mes mėgstame gilintis į vartotojiškumą ir patogumą naudotis (angl. UX ir usability). Verskis.lt sistemoje galėčiau argumentuoti apie 99% klausimų "kodėl šitas elementas yra būtent šioje pozicijoje".
     
    Tai ir tik tai yra principas kuom kas skiriasi, nes daugelis "užsiciklina" ant "man čia nepatinka šita linija" vietoje to, kad pagalvot kaip parduot savo prekes jie gilinasi į sistemas, kaip jas patiems įsidiegti ir pan. Bet kuriam verslui startuojant yra svarbu ne platforma, o pagreitis kokiu greičiu vystysis jo verslas ir augs. Ne vienas aš turbut žinau daug pavyzdžių, kur pradėjo nuo savo kurto sprendimo per studentus už 500 Lt, o po metų veiklos suinvestavo 30.000 Lt į sistemą su įvairiomis sąsajomis kuri leidžia jam aptarnauti 500 užsakymų per dieną ir džiaugtis neseniai nupirktu nauju automobiliu.
     
    Iš kitos pusės, svarbu ir tai, kiek klientų aptarnauja privatus asmuo ar įmonė ir kokio dydžio tai klientai. Gali būti 1000 klientų, ir visi vegetuojantys, o gali būti 10 klientų ir visi darantys milijonines apyvartas per mėnesį internete. Kuris tiekėjas turės daugiau patirties el. komercijoje, o ne individualizavime neturinčiame prasmės versle? :)
     
    Verskis.lt platformos pagrindu taip yra paremti sprendimai tokie kaip www.assorti.lt, www.steptop.lt, www.zygiobatai.lt, www.parfum24.lt - turint šių (ir kitų) didėlių klientų ir jų apyvartų (tiek užsakymų kiekio prasme tiek piniginių srautų prasme) patirtį galime vystyti savo sprendimą ir sakyti, jog esame viena lyderiaujančių el. komercijos įmonių Lietuvoje.
     
    Tolimesnę diskusiją palieku Jums :)
     
    Geros dienos,
  8. Patinka
    DreamOn sureagavo į kaladze Kijevas pigiau grybo   
    Taigi, pries 3menesius suzinojus apie galimybe kaip pigiau isigyti skrydzio bilietus nusprendziau isigyti bilietus i Kijeva. Kadangi Kijeve dar neturejau progos apsilankyti, pagalvojau kodel gi ne? nesvrbu, kad vasario menesi temperatura Kijeve daznai buna zemiau nulio. Isigyjau skrydzio bilietus Vilnius- Kijevas- Vilnius vasario 5-7dienomis.
    http://images116.fotki.com/v695/photos/8/534268/11757717/ukraine-vi.jpg
    http://images41.fotki.com/v9/photos/8/534268/11757717/ukraine2-vi.jpg
    Skrydzio bilietai i abi puses 23LTL!
     
    Nors iki keliones buvo visi 3menesiai, nieko iki paskutines minutes neplavanau. Neturejau jokiu planu ka pamatyti, nerezervavau nakvynes ir t.t. Zinoma, tam itakos turejo ir revoliucija Kijeve, kadangi nebuvau tikras ar saugu ten vykti.
     
    Likus savaite iki isvykimo pasitaike proga nemokamai uzsisakyti nakvyne Kijeve, tad pasinaudojes Airbnb klaida rezervavau 2miegamuju apartamentus Kijevo centre visiskai nemokamai. (apartamentai skirti 6zmonem, tad man atvykus vienam, vadybinkas siektiek nustebo :))
    http://images53.fotki.com/v1519/photos/8/534268/11757717/kievv-vi.jpg
    Nakvyne 0.00LTL
     
    Taigi skrydzio isvakarese greitai perziurejau ka verta pamatyti Kijeve, bet kazkodel nusprendziu, kad skrydzio bilietus atsispausdinsiu is ryto pries skrydi (skrydzio laikas 07:50).
     
    Ryte prabudus pamatau, kad neturiu issisaugojes skrydzio bilietu savo kompiuteryje, o iki skrydzio buvo like maziau nei 3val, tad nebegalima atsispausdinti skrydzio bilietu (tokios wizzair taisykles) Kadangi uz bilietus mokejau vos 23LT, o bauda neturint atspausdinto bilieto 70LT, jau buvo kilusi mintis, kad skristi neverta. Bet likus maziau nei dviem valandom iki skrydzio nusprendziau, jog esu pats kvailas, kad to nepasirupinau is anksto ir teks sumoketi bauda. Taigi keli daigtai i kuprine ir judu link autobuso stoteles. Oro uoste atsiduriu lygiai valanda pries skrydi, einu link Check In stendo ir duodu savo pasa.. Jau norejau traukti banko kortele, o mergina atspausdina bilieta bei palinki gero skrydzio!!! Kadangi skrydis vykdomas Wizzair Ukraine, bilieto nera privaloma atsispausdinti!! Laimingas praeinu patikra bei judu link savo vartu.
     
    Lektuvu skraidau tikriausiai dazniau nei vairuoju automobili, tad i lektuva lipu kaip visad vienas paskutiniuju ir ieskau vietos salia emergency exit, su viltimi jog stiuardese pasiulys vieta prie avarinio isejimo, jei jos nebutu rezervuotos :)) O kadangi taip ir buvo, uz savo 11.50LTL gaunu vieta salia avarinio isejimo. (beje, si taktika pasiteisina mazaug kas trecia skrydi, jei skrendu vienas)
    http://images14.fotki.com/v218/photos/8/534268/11757717/2014020508_30_40-vi.jpg
     
    9.00 ryto nusileidziu Kijevo Zhuliany oro uoste, pasiemu is bankomato 150grivniu (45LT) ir pedinu link stoteles. Stoteleje sutinku porele is lietuvos, kurie taip pat atvyko i Kijeva porai dienu, tad visi kartu kalbedami apie Kijeva pajudame link miesto centro su "marsrutka" kurios bilietas kainuoja 0.75 lietuvisku centu!
     
    Taigi pirmaja diena iskart pajudu link Maidano, kadangi revoliucija Kijeve mane labiausiai ir domino. Priejas arciau pamatau barikadas, tad minute jau buvau pagalvojau, kad neturesiu progos pasivaikscioti pagrindine gatve..
    http://images116.fotki.com/v618/photos/8/534268/11757717/2014020514_21_29-vi.jpg
     
    Priejus arciau pamatau, jog yra padarytas praejimas ir as su sypsene veide jau einu Kijevo centrine gatve! Tai ka matote per zinias yra perdeta daug kartu!
    http://images108.fotki.com/v1623/photos/8/534268/11757717/2014020514_27_28-vi.jpg
    http://images107.fotki.com/v71/photos/8/534268/11757717/2014020514_42_59-vi.jpg
    http://images14.fotki.com/v1625/photos/8/534268/11757717/2014020615_20_22-vi.jpg
    http://images108.fotki.com/v1623/photos/8/534268/11757717/2014020514_57_38-vi.jpg
     
    Taigi kelias valandas pasivaikstau po Kijevo centra, o pradejus temti gryztu namo. Pries tai apsilankau Gulliver prekybos centre eanciame supermarkete, nusiperku maisto vakarui, bei rytojau pusryciams. Kadangi kelione "low budget" visa maista pirkau tik prekybos centre.
     
    Kita diena buvau susitares su mergina is Kijevo, kuri zadejo aprodyti man Kijeva (aciu couchsurfing).
    Pries pietus buvau sistares su vadybinku jog issikraustysiu is buto, tad atejus valytojai padaviau raktus, bei trumpai pakalbejus apie lietuva bei ukraina isejau susitikti su Oksana (mergina is couchsurfing). Praleidome kartu daugiau nei 6val. vaiksciodami po Kijeva bei kalbedami apie Ukraina, keliones, kulturu skritumus ir dar daug ka, tad net nepajutome kaip lauke pradejo temti. Beje, pries tai buvome kartu uzejome i administracijos pastata, kuris yra "uzgrobtas"! Kadangi vakare ji turejo eiti i kalbos kursus, draugiskai atsisveikinome o as vel pasukau link Gulliver prekybos centro :) Labai gausi vakariene supermarketo viduje uz 7Lt (panasiai kaip pas mus maximose ar kituose didesniuose prekybos centruose) Tuo paciu apsiperku vakarui, bei rytojaus rytui pries skrydi i lietuva, bei patraukiu link vietos is kuriuos vaziuoja marsrutkos link oro uosto. Kadangi laiko buvo daugiau nei reikia pedinau pesciomis, o oro uoste atsiduriau apie 9val, vakaro. Iki skrydzio buvo likusios 9valandos, bet jos labai neprailgo. Oro uoste veikia nemokamas belaidis internetas! Vidurnakti randu randu ramia vieta nusnausti, tad ismiegojes 4.5val. ant suoliuko as jau einu link patikros ir laukiu savo skrydzio namo..
     
    Keliones islaidos:
     
    Skrydzio bilietai: 23Lt
    Nakvyne: 0.00LT
    Kelioneje isleista 55LT +7LT uz pasinaudojima bankomatu
     
    Viso 85LT!
     
    Ar verta vykti i Kijeva? Tikrai taip! Ar saugu vykti i Kijeva siuo metu? Manau tikrai taip, bent as asmeniskai ne karto nesijauciau nesaugiai!
  9. Patinka
    DreamOn sureagavo į Simonas Verslas su Google Adsense!   
    http://s10.postimage.org/i9m7jc1ex/google_adsense.png

     
    Google Adsense - tai Google produktas, kuris Jums išmoka pinigus už reklamos paspaudimus Jūsų svetainėje. Kiek bus vertas vienas paspaudimas? Deja, to atsakyti negaliu, tačiau galiu pasakyti, kad už vieną paspaudimą svetainėje apie skalbimo mašinas gaunu nuo 0.10 iki 0.30 euro centų. Tiesa, viskas priklauso nuo to, ant kurios reklamos žmogus paspaus.
     
    Atrodo, kad šis verslas lengvas? Ne, atskleisiu jo tamsiąją pusę. Ant reklamos paspaudžia gal 1 iš 20 arba 40 žmonių, (pas mane asmeniškai 1 iš 15), taigi, Jums reikės gauti daug unikalių lankytojų, kad nors kiek uždirbtumėte.
     
    Turiu patirties administruojant internetines svetaines užsienio šalyse (daugiausiai Graikijoje) ir galiu pasakytim kad labiau apsimoka kurti svetainę užsienio rinkai, nes Graikijoje šiuo metu už vieną paspaudimą gaunu 0.75 euro centų
     
    Jeigu Jūs turite kažkokius "gerus" draugus, kurie už Jums spaudys tas reklamas - Jums neišdegs, nes tik pirmomis dienomis jūs gausite iš jų pajamas, o paskui gausite po 0.02 euro cento. Ar verta? Spręsti Jums. Tačiau aš asmeniškai to nerekomenduočiau, nes paprasčiausiai Jūsų Adsense sąskaita gali būti užblokuota. Adsense sąskaitą atblokuoti labai sunku, ir tam reikia tikrai daug pastangų
     

    Šiame paveiksliuke parodžiau uždarbio pavyzdį.
     
    Taip pat derėtų nepamiršti, kad Google Adsense išmoka bus gauta tik surinkus 70 eurų, ir Jums bus atsiųstas čekis į namus, ir turėsite jį išsigryninti banke,, kuriuos galėsite atsiųsti į banko sąskaitą arba per mokėjimų sistema Western Union. Todėl registruodamiesi nuorodykite tik tikrus duomenis - kitu atveju pasiimti uždirbtus pinigus bus sunku.
     
    Registracija
     
    Registracija google adsense sistemoje yra labai paprasta. tiesiog einame į http://www.google.com/adsense ir spaudžiame mygtuką registruotis. Ten suvedate visą prašomą informaciją ir viskas - jūs prisiregistravote.
     
    Tačiau Google į savo programą priima ne visas svetaines, šitą irgi reikėtų žinoti. Reikia, kad jūsų svetainėje nebūtų blogo turinio, ir svetainė turi atitikti google reikavimus bei taisykles, juos galite sužinoti čia: https://www.google.c...localized-terms
     
    Taigi, atlikus visą šitą reikia palaukti iki savaitės, kol bus patvirtintas Jūsų puslapis adsense sistemoje.
     
    Reklamos
     
    Kur geriausiai dėti adsense reklamas? Žiūrėkite į paveiksliuką:
     
    http://cdn.techgyd.com/Best-AdSense-Ad-positions-AdSense-Heat-map.jpg
     
    Derėtų atsiminti, kad niekur negalima agituoti ir prašyti žmonių spausti ant jūsų reklamų, tai yra prieš google adsense taisykles.
     
    Beje, dar vienas patarimas visiems adsense'riams. Stenkitės, kad reklamos turinys atitiktų tinklapio tematiką. Pavyzdys:
    untitled.bmp
     
    Matote? Visos reklamos atitinka mano svetainės turinį. Taip ir Jūsų svetainėje turėtų būti. Kodėl? Jeigu žmonės atėjo į Jūsų svetainę dėl turinio, yra didelė tikimybė, kad jie paspaus ir ant reklamos, jeigu ji atitiks jūsų svetainės turinį.
     
    Ką dar reikia žinoti?
     
    Viename dokumente, tai yra puslapyje, daugiausiai gali būti 3 Adsense reklamos.
     
  10. Patinka
    DreamOn sureagavo į Andrius B Google kuponai NEMOKAMAI   
    Sveiki, manau ne man vienam atsibodo pardavinejami google kuponai? Norite reklamuotis visiskai nemokamai? Pasidalinu ziniomis: http://services.google.com/marketing/links/sme-findme/ arba https://services.google.com/fb/forms/adwordscoupon/ naudokites i sveikata :) Bus pasisekimas toliau seks didesniu sumu kuponu adresai.
     
    P.S.: Kam nesunku uzsukite i internetcredit.lt gal dar netycia ant reklamos spustelsit pora kartu :)
  11. Patinka
    DreamOn sureagavo į SpoK Ką veikti su vienu hektaru žemės?   
    žolyte sodink, paimčiau pora kg.
  12. Patinka
    DreamOn sureagavo į Mykolas iPad 2 pirkimas is Ebay.com   
    Jeigu pirksi iš UK, naudokis rytman paslaugomis, atsieis tikrai pigiau siuntimas. Garantija - pasaulinė, todėl atvežęs ipad'ą į oficialią apple taisyklą (greičiausiai iDeal), jie tvarkys. Nereikės nieko rodyti, viskas pagala serial numerį.
  13. Patinka
    DreamOn sureagavo į Paulius T Kaip išsirinkti mobilųjį telefoną?   
    Sveiki, vis daugėjant pagalbos prašymų renkantis telefoną, man į galvą šovė mintis parašyti šiokį tokį straipsnį, kaip pačiam, žingsnis po žingsio išsirinkti mobilujį telefoną. Taigi pradedam:
     
    1 žingnis. Funkcijų atranka arba "naudosiu viską ką tik turėsiu!"
     
    Turbūt pats svarbiausias žingnis. Jums reikia kažkokiu būdu pabandyti pažiūrėti į netolimą ateitį, ir pagalvoti, kokių funkcijų jums reikės. Žinant šių dienų išmaniuosius telefonus rinktis tikrai yra iš ko. Galima išsirinkti telefoną, kuriuo galėsite skambinti ir rašyti žinutes arba galite išsirinkti telefoną, kuris pats rašys žinutes jums ištarus norimą tekstą ar skambins ištarus kontakto vardą. Technologijos žengia sparčiais žingsniai į priekį. Taigi, funkcijos priklauso nuo žmogaus. Šiuolaikiniam žmogui pagrinde reikia tokių funkcijų:
     

    Skambinimas
    Žinučių rašymas
    Internetas

     
    Ta yra pagrindinės funkcijos, kurias žmonės tikrai naudoja. Žinoma, galime paminėti ir daugybę kitų funkcijų:
     

    Muzikos klausymas
    Žaidimai
    Fotografavimas / filmavimas
    Navigacija
    Bei daug kitų

     
    Šias antraeiles funkcijas reikėtų rinktis atsargiai, kad nebūtų taip, kad iš pradžių galvojote, jog naudosite ir kamerą, ir filmuosit, ir navigacijos labai reikės. O ką jau kalbėt apie žaidimus, juk žaisit vos ne kiaurą parą! Tačiau pirmas savaites pasinaudojus, jums to nebereikia ir pradedate galvoti, jog gerokai permokėjote. Kad taip neatsitiktų turite gerai išnalizuoti funkcijas kuriomis ne norėtumėte naudotis, o tas kuriomis būtina naudotis. Taigi, tiek apie funkcijas. Keliaujame žingsiu į priekį.
     
     
    2 žingnis: Telefonų atranka arba "oho, kiek daug"
     
    Kai jau tikrai žinote funkcijas, kurias tikrai naudosite, galite peržvelgti kokie modeliai gali praeiti jūsų atranką. Keliaujame į gsmarena.com arba lietuvišką analogą - mobili.lt. Patarčiau gsmarena.com, kadangi ten yra didesnis telefonų pasirinkimas. Pasižymite kokių funkcijų jums reikės ir pirmyn į paieškas! Atrodo čia visa telefono paieška ir baigėsi, tačiau iki telefono nusipirkimo liko dar keletas žingsnių.
     
     
    3 žingnis: Pasimatymas su telefonais arba pasimatymas su telefonais
    Kai matote konkrečius variantus, kurie atitinka jūsų poreikius, galite bandyti pasimatuoti jūsų akiai patraukliausius modelius. Čia jums į pagalbą reikėtų pasitelkti draugus arba telefonus pardavinėjančias įmones. Jums reikia pajausti kaip telefonas guli rankoje, nes nebūtinai jūsų poreikius atitinkantis telefonas bus patogus. Taigi, pabandę įvairius variantus, jau galite daugmaž pasakyti kuris telefonas yra smagus, o kuris ne.
     
     
    4 žingnis: OS arba "ką aš čia maigiau"
     
    Jei renkatės ne telefoną ne liečiamu ekranu (touchscreen), greičiausiai daug bėdų neturėsite, visos operacinės sistemos labai panašios ir jas perprasite akimirksniu, kadangi tai bus standartinė klaviatūra, prie kurios esame įpratę melejonus metų.. Tad nieko neįprasto nepamatysime, na nebent fizinę qwerty klaviatūrą (kompiuterio klaviatūra). Visai kita kalba eina apie telefonus liečiamais ekranais. Šiuo metu yra dvi OS (operacinė sistema) labiausiai palitusios, tai iOS, diegiama į kiekvieną Apple kompanijos šedevrą ir Android, diegiama į praktiškai visus likusius rimtus telefonus. Šių OS skirtumas yra tas, jog Apple iOS operacinė sistema yra labai uždara, skirtingai nei Android, kurią galima redaguoti skersai išilgai. Kartais tas uždarumas/atvirumas ir padeda apsispręsti, kurį mes telefoną pirksime. Žinoma, skiriasi ir pačių OS išvaizda. Apple iOS išvaizda yra minimalistinė ir labai paprasta. Žmogus paėmęs telefoną į rankas, iškart supras kas, kur ir kaip. Na, nebent išimtis, kai žmogus neras kur, nes tokios funkcijos Apple iOS nėra. Visai kitas reikalas paėmus į rankas Android telefoną. Visi nustatymai ir meniu labiau panašūs į tai su kuo mes augome - paprastus telefonus. Konkrečios nuomonės šitoje vietoje pasakyti neįmanoma, kadangi kas vienam žmogui tinka, tas kitam nepatinka. Dėl įdomumo galima paskaityti šią temą.
     
     
    5 žingnis: Video apžvalgos arba "tas atkrito"
     
    Kas gali jus geriau supažindinti su telefonu, jei ne telefonų ekspertai? Keliaujame į youtube.com ir į paieškos langą įvedame "telefono modelį review phonearena". Phonearena galite ir nevesti, bet man asmeniškai jų apžvalgos labai aiškios ir nešališkos. Kelis kartus peržiūrėkite apžvalgas, pasidairytkite ir kitų apžvalgų. Taip pat galite įvairiuose forumuose pažiūrėti ką žmonės sako apie vieną ar kitą modelį. Taip turėtumėte susidaryti bent jau kažką suprantančio žmogaus nuomonę, ko jums iš tikro reikia.
     
     
    6 žingnis: Kokios firmos telefoną rinktis? arba "perku ne telefoną, o OS"
     
    Taip jau gaunasi, kad galiausiai, jūs pradedate rinktis ne telefono modelį, o OS kuri yra labiau patrauklesnė. Pagalvokit ar jūs pirktumėte Iphone 4 su Android? Mano nuomone būtų nei šis nei tas, kadangi Iphone 50 % sudaro jo operacinė sistema ir 50 % dizainas. Taigi renkatės, žiūrit apžvalgas ir galiausiai nusprendžiate kokio modelio jums reikia.
     
     
    7 žingnis: Paskutinis pačiupinėjimas
    Jeigu jūs manote, kad tikrai nusprendėte išsirinkti būtent tą telefoną, patarčiau pasiimti, jei turite galimybę iš ko nors, ir pasinaudoti bent savaitę tuo telefonu, kad būtumėte garantuotas, jog šis telefonas jums limpa.
     
     
    Na ką, belieka palinkėti sėkmės renkantis telefona!
     
    Jeigu turite pasiūlymų - lauksiu. Sveika kritika taip pat laukiama - tiek apie patarimus, tiek apie patį straipsnį.
     
    P.S. Tai yra mano teisinga nuomonė, kuri nebūtinai privalo sutapti su jūsiške.
     



  14. Patinka
    DreamOn sureagavo į Kernius Spalvų marketingas   
    Nuostabus straipsnis, ačiū :) Šiandien kaip tik skaičiau: The Most Powerful Colors in the World
  15. Patinka
    DreamOn sureagavo į Mynde Spalvų marketingas   
    Kadangi pagaliau atsirado mano jau seniai laukta forumo skiltis, iš karto kilo noras šią skiltį papildyti įdomia informacija. Taigi, pabandysiu panagrinėti kažką įdomesnio ir neįprasto. Kaip jau supratote iš temos pavadinimo, bandysiu šiek tiek pakalbėti apie spalvas – kam tai reikalinga, kokia jų reikšmė versle bei pateiksiu keletą patarimų kaip būtų galima tai panaudoti ir ko reikėtų vengti.
     
    Straipsnį norėtųsi pradėti šūkiu, kuriuo remiasi Spalvų Marketingo Grupė (The Color Marketing Group): „Spalvos parduoda, o tinkamai parinktos spalvos parduoda geriau“.
     
    Taigi, ar kada pagalvojate, kokias spalvas renkatės savo marketingo žinutei, internetiniam puslapiui ar paprasčiausiai vizitinei kortelei? Dėl kokių priežasčių Jūs pasirinkote būtent tokias spalvas? Taip pasirinkote todėl, kad Jums pačiam patiko tokios spalvos, ar pasirinkote dėl marketingo žinutės pobūdžio? Nors gražus žinutės vizualinis apipavidalinimas yra labai svarbu, tačiau būtina žinoti, jog skirtingos spalvos skatina skirtingas žmonių, kurie mato jūsų žinutę, reakcijas. Taigi, ar Jūs esate tikri kokią informaciją Jūsų žinutė perduoda?
     
    Dažnai būna sunku patikėti, kad spalvos gali turėti kokią nors įtaką mūsų kūnui ir protui. Tačiau mokslininkai žino, kad spalvos gali įtakoti mūsų kūno fiziologiją bei protinę būseną. Wohlfarth and Sam atliko eksperimentą su 14 neįgalių vaikų. Jie buvo apgyvendinami skirtingų spalvų aplinkose. Pastebėta, kad skirtingose aplinkose užfiksuotas gana ryškūs kraujospūdžio pasikeitimai bei agresyvaus elgesio kaita. Iš šio tyrimo buvo nustatyta, kad spalvos stimuliuoja mūsų nervinę sistemą ir iššaukia įvairias emocines būsenas.
     
    Marketingo tyrimai rodo, kad daugiau nei 80% vizualios informacijos yra susieta su spalvomis. Kitaip sakant, spalvos perduoda reikiamą informaciją. Pavyzdžiui, ar pastebėjote, jog dauguma greito maisto restoranų naudoja ryškiai raudoną ir oranžinę spalvą? Ir tai yra daroma visiškai neatsitiktinai, nes tyrimai parodė, kad šios spalvos skatina žmones greitai pavalgyti ir išeiti – o šito kaip tik ir trokšta visi greito maisto restoranai. Taip pat nenuostabu, kad suaugusiųjų puslapiuose vyrauja raudona ir juoda spalvos. Manoma, jog šios spalvos turi seksualinį potraukį.
     
    Taigi, prieš pradedant kurti kažkokią marketingo žinutę, labai protinga būtų pasidomėti spalvų psichologija. Nesvarbu ar tai vizitinė kortelė, lankstinukas, internetinis puslapis, plakatas ar kažkas kita. Spalvos jūsų siūlomai medžiagai suteikia ne tik išvaizdą, bet įtakoja ir mūsų visų elgesį. Todėl būtina žinoti kokią įtaką parinktos spalvos gali turėti tikslinei auditorijai.
     
    Virtualioje aplinkoje spalvos turi dar didesnę reikšmę. Kadangi internete beveik nėra galimybės bendrauti su klientu "akis į akį“, viskas vykstą per vizualinę terpę. Žodžiai naudojami jūsų internetiniame puslapyje turi didžiausią reikšmę jūsų klientams. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad spalvos taip pat yra labai svarbu. Jūsų svetainės fonas, teksto spalva, antraštės ir pan. gali turėti rimtos psichologinės įtakos jūsų svetainės lankytojams. Suprasdamas spalvų psichologiją puslapio savininkas savo svetainę gali padaryti dar patrauklesnę akiai bei sukurti įsimintiną prekinį ženklą. Tinkamos spalvos pasiunčia tinkamas žinutes klientui ir patraukia dėmesį ten kur reikia.
     
    Yra atlikta daug įvairių tyrimų siekiant išsiaiškinti spalvų poveikį žmogui. Štai keletas faktų iš kai kurių tyrimų:
     
    • Seulo tarptautinėje COLOR EXPO 2004 parodoje atliktas tyrimas parodė, kad 92,6% apklaustųjų daugiausia dėmesio skiria produkto išvaizdai, 5,6% - lietimo pojūčiui ir tik 0,9% - klausai ir uoslei. Vėliau apklausus kokią įtaką renkantis produktą turi spalva, net 84,7% apklaustųjų teigė, kad spalva turi didžiausią įtaką.
    • CCICOLOR nustatė, kad žmogus pasąmonėje susidaro įspūdi apie kitą žmogų, aplinką ar produktą pamatęs jį per pirmas 90s. O nuo 62% iki 90% šių įvertinimų buvo remiantis vien spalva.
    • Loyola universitetas nustatė, kad tinkamų spalvų parinkimas padidina prekinio ženklo žinomumą iki 80%.
    • Psichologai nustatė, kad spalvos skatina smegenų darbą ir padeda geriau įsiminti matomus dalykus. Spalvotas vaizdas žymiai lengviau įsimenamas, nei toks pat vaizdas, tačiau juodos ir baltos spalvos.
    • Spalvos pagerina skaitomumą – 40%, išmokstamumą – nuo 55% iki 78%, o supratimą – 73%.
     
    Taigi, kokią reikšmę vis dėlto turi tos spalvos? Žemiau pateikiamos keletas pagrindinių spalvų aprašymų, nors jų yra daug daugiau. Taip pat reiktų žinot, kad visos spalvos yra skirstomos į 3 grupes: neutralios, šiltos ir šaltos.
     
    Neutralios spalvos:
     
    • Juoda. Ši spalva asocijuojasi su valdžia ir galia, stabilumu bei jėga. Taip pat ši spalva siejasi su intelektu, elegancija, rafinuotumu, gundimu. Juodi drabužiai žmones lieknina. Kartais ši spalva siejama su blogiu bei mistika. Juoda – yra labai rimta spalva, kuri iššaukia stiprias emocijas; per daug juodos spalvos gali sukrėsti žmogų.
     
    Patartina šios spalvos naudoti nedaug, tik mažuose plotuose, nes tai gali sietis su depresija. Ši spalva tinkama taikant į aukštuomenės rinką arba siekiant sudominti jaunimą, pasitelkiant mistiniu įvaizdžiu. Taip pat patartina kartu naudotis dar vieną, kokią „stiprią“ spalvą, tam kad klientui sukelti teigiamus jausmus.
     
    • Balta. Daugumai ši spalva asocijuojasi su tyrumu, nekaltybe (vestuvių suknelė), jaunyste, švarumu (daktarai su baltais chalatais), saugumu. Taip pat ši spalva simbolizuoja neutralumą arba spalvų nebuvimą. Rytinėje pasaulio dalyje daug kur balta siejasi su rytu. Taip pat kai kuriuose rytų šalyse ji siejama su mirtimi.
     
    Patartina šią spalvą naudoti kaip foną, nes išryškina kitas spalvas. Balta spalva atspindi šviesą ir dauginasi, taip sukurdama įvaizdi, jog aplinka atrodo didesnė, nei iš tiesų yra. Balta spalva kaip ir neturi jokio neigiamo poveikio internetiniam puslapiui, nebent beveik visa svetainė būtų baltos spalvos.
     
    • Pilka. Ši spalva asocijuojasi su praktiškumu, amžinybe, solidžiais dalykais gyvenime, konservatyvumu, saugumu, branda. Per daug pilkos nekelia jokių jausmų, tačiau panaudojus ją protingai produktui prideda solidumo. Pilki atspalviai ar šešėliai siejasi su senatve, mirtimi, depresija, niūrumu.
     
    Patartina šią spalvą naudoti taupiai. Tai suteikia pasitikėjimo bei paryškina kitas spalvas.
     
    • Ruda. Ši spalva dažniausiai siejama su patikimumu, stabilumu bei draugyste. Tai yra žemės spalva ir asocijuojasi su natūralumu bei organiškumu. Tačiau Indijoje ši spalva reiškia gedulą.
     
    Šią spalvą patartina naudoti siekiant sudaryti patikimo ir sąžiningo įvaizdį.
     
    Šiltos spalvos:
     
    • Raudona. Jei norite atkreipti dėmesį naudokite šią spalvą. Raudona yra energinga spalva. Ji siejasi su judesiu bei susijaudinimu. Žmonių, apsuptų šia spalva, širdis plaka vos vos smarkiau bei šiek tiek užgniaužia kvapą. Ši spalva visiškai netinka vaikų kambariui, kad sujaudintų žmones. Vilkint raudonus drabužius, jūs būsite labiau pastebimas. Ši spalva simbolizuoja gyvenimą, todėl nuotakos Kinijoje vilki tokios spalvos rūbus. Taip pat raudona yra siejama su aistra, seksu, greičiu, pavojumi.
     
    Šią spalvą nepatartina naudoti per daug, nes gali erzinti lankytoją. Tačiau parinkus tinkamą vietą šiai spalvai, gali duoti labai daug naudos. Raudoni objektai stimuliuoja žmonės imtis tam tikrų veiksmų.
     
    • Rožinė. Tai yra tikroji meilės spalva. Tai labiausiai raminanti spalva iš visų. Dauguma nusikaltėlių yra pasodinami į kalėjimus, kur vyrauja šita spalva, nes tyrimai rodo, jog rožinė spalva sekina bei užgniaužia agresiją. Ši spalva siejasi su romantika, lengvumu, švelniais jausmais.
     
    Patartina naudoti, kai norite apeliuoti į kliento rūpestingumą bei jo romantiškąją pusę.
     
    • Geltona. Tai linksma saulės spalva, kuri siejasi su juoku, džiaugsmu bei geru laiku. Žmogus apsuptas šia spalva jaučiasi optimistiškai, nes smegenys tada išskiria daugiau serotonino, dėl kurio žmogus ima jaustis geriau. Ši spalva pagreitina metabolizmą bei sukelia kūrybingų minčių.
     
    Patartina naudoti, norint, kad puslapis atrodytų šviesesnis bei ryškesnis. Geltona taip pat paryškina kitas spalvas.
     
    • Oranžinė. Ši spalva susijusi su laimingais laikais, linksmomis bei aktyviomis dienomis, šiltais bei organiniais produktais. Taip pat oranžinė siejama su ambicijomis ir visiškai nieko neturi bendro su ramybe.
     
    Ši spalva tinka svetainėms apie maistą. Ji skatina žaismingumą, todėl tinka puslapiams susijusiems su įvairia aktyvia veikla. Taip pat labai tinka puslapiams skirtiems vaikams.
     
     
    Šaltos spalvos:
     
    • Mėlyna. Ši spalva yra viena mėgstamiausių didžiajai daliai žmonių. Ši spalva sudaro nemažą dalį mus supančio pasaulio (dangus, jūros, vandenynai..). Mėlyna spalva žmogų ramina, tačiau tai daro ne visi atspalviai. Dažnai miegamuosiuose vyrauja ši spalva, nes ji asocijuojasi su ramybe bei poilsiu. Per daugybę amžių mėlyna susieta su tvirtybe, patikimumu, išmintimi, lojalumu. Darbuotojų produktyvumas dažnai būna geresni, kai jie dirba supant mėlynai spalvai. Kai kurie tyrimai rodo, kad sunkumų kilnotojas mėlynoje sporto salėje gali iškelti didesnį svorį nei tai daro paprastai. Tai galioja visoms sporto šakoms.
     
    Ši spalva internetiniam puslapiui suteikia formalumą. Protingai parinkta mėlyna spalva suteikia pasitikėjimą jūsų verslu. Tačiau panaudojus jos per daug klientui gali kilti daug dvejonių.
     
    • Žalia. Ši spalva siejasi su augimu, gamta bei pinigais. Raminanti spalva, kuri suteikia teigiamas emocijas. Ligoninės dažnai naudoja šviesiai žalią spalvą, nes ji ramina pacientus. Ji taip pat siejasi su pavydu, sėkme, dosnumu bei vaisingumu. Tradiciškai ši spalva simbolizuoja taiką, harmoniją, palaikymą bei subalansuotą energiją.
     
     
    Ši spalva tinka internetinėms svetainėms apie pinigus, finansus. Taip pat tinka puslapiams susijusiems su kokiu nors augimu. Patartina šią spalvą naudoti, norint paskatinti lankytoją paspausti ant nuorodos ar nupirkti siūlomą produktą.
     
    • Violetinė. Ši spalva siejama su turtais, gerove, rafinuotumu, mistika. Ji stimuliuoja tas smegenų dalis kurios padeda problemų sprendimui. Ši spalva labai populiari tarp jaunų paauglių merginų.
     
    Kuriant internetinius puslapius dažniausiai yra taikomi 3 pagrindiniai spalvų parinkimo būdai:
     
    • Monochrominė spalvų schema – kai naudojama viena spalva ir skirtingi jos atspalviai. Taip svetainė atrodo tvarkinga ir gana įdomi. Tokia svetainė yra raminanti bei traukiantį akį, ypač kai naudojami mėlynas ar žalias atspalviai.
    • Papildomos spalvos schema – kai naudojamos dvi visiškai priešingos spalvos (pvz, rožinė ir žalia). Taip šilta spalva susimaišo su šalta, todėl dažnai tampa labai patrauklus dizainas klientui.
    • Triguba spalvų schema – kai naudojamos trys spalvos vienodai nutolusios viena nuo kitos spalvų rate. Ši schema dažnai būna populiari tarp internetinių puslapių dizainerių nes taip parinktos spalvos yra harmoningos.
     
     
    Norint sėkmingai parinkti tam tikras spalvas ruošiamam projektui, būtina laikytis tam tikrų taisyklių. Toliau pateiksiu keletą pagrindinių patarimų, kurie gali labai pasitarnauti Jums, siekiant parinkti tinkamas spalvas:
     
    • Pažinkite savo rinką. Ar tai azijiečiai (tinkamiausia spalva raudona)? Ar tai olandai (tinkamiausia oranžinė spalva)? Ar tai jauna auditorija? Koks amžius? Aukštos ar žemos pajamos? Vyriška ar moteriška auditorija? Afroamerikiečiai ar baltaodžiai? Privalote kalbėti jų kalba, jei norite užmegzti kontaktą.
    • Ištirkite rinką. Jei tikrai norite padidinti savo produkto patrauklumą, būtinai išanalizuokite rinką. Padarykite keletą skirtingų dizaino versijų ir išbandykite jas, ir stebėkite kuris variantas yra patrauklesnis.
    • Stebėkite mašinų pramonę. Automobilių gamintojai išleidžia milijonus, tiriant, kurios spalvos yra patraukliausios. Visiems naujausiems ir perkamiausiems modeliams yra parinktos spalvos, atliekant sudėtingus tyrimus. Labiausiai jautri spalvai yra „Lexus“.
    • Naudokite „saugias“ spalvas. Jei neturite reikalų su labai stipriu prekiniu ženklu, likite prie „saugių“ spalvų. Violetinė ir oranžinė spalvos niekados neturės tokį teigiamą poveikį kaip mėlyna ar žalia.
     
    Kągi, tikiuosi šis straipsnis bus naudingas šio forumo nariams ir atsiras tokių žmonių, kurie sužinos kažką naujo.
     
    Jei norite šį straipsnį patalpinti kur nors kitur būtinai susisiekite su manimi.
  16. Patinka
    DreamOn sureagavo į Marius Keletas patarimų, kaip padidinti lankomumą jūsų svetainėje.   
    Sukurti svetainę yra viena - ją išreklamuoti ir padaryti populiaria, visai kas kita. Tie, kas užsiima svetainių kūrimu bei jų priežiūra puikiai supranta koks tai yra sunkus ir daug laiko atimantis darbas - svetainės reklamavimas. Kadangi iki šiol dar nelabai ir buvo temos kurioje būtų intensyviai diskutuojama apie svetainės reklamavimo būdus, nutariau sutraukti į vieną vietą šiek tiek informacijos ir visa tai pateikti jums. Vieni būdai, aišku, bus daug kam labai puikiai pažįstami - kiti galbūt mažiau. Norėjau padaryti tokį gidą, kuris butų pravartus tiek pradedantiems domėtis svetainės reklamavimo subtilybėmis, tiek, suteiktų bent kažkiek naujos informacijos, jau gerokai pažengusiems šioje srityje.
    Beje, šiaip visi patarimai bus orientuoti labiau angliško turinio svetainėms, bet manau tam tikri aspektai padės ir turintiems lietuviškas svetaines.
     
    Taigi, pradedam...
     
    1. FaceBook
    Galbūt nieko naujo šitame ir nėra tačiau, visgi, šis socialinis tinklalapis tapo daugelio firmų ir asmeninių puslapių viena iš pagrindinių reklamavimo terpių. Paskutiniu metu, kad būtų sudarytos kuo geresnės galimybės svetainėms reklamuotis šioje svetainėje buvo prikurta begalė įvairiausių įskiepių, kurie leidžia, tiesiog akimirksniu įterpti megiamą nuorodą ant savo facenook sienos.
    Be to, svetainės oficialus facebook puslapis (Facebook Fan Page) gali tapti labai puikia terpe reklamuojant naujus jūsų puslapio ar blogo straipsnius. Kadangi jūsų straipsnis yra pateikiamas būtent konkrečiai tuom besidominčiai auditorijai (Target Audience).
    Pats šiuo metu turiu Facebook Fan Page su ~1700 jį mėgstančių žmonių. Įkėlus į svetainę naują straipsnį ir jį papublikavus Facebooke gaunu maždaug ~50-80 unikalių lankytojų vien iš Facebook Fan Page + jei straipsnis būna tikrai vertas dėmesio, dar ir gana nemažai taip vadinamų share'ų. Teisingai naudojant šią svetainę, kaip reklamavimo priemonę, galima pritraukti tikrai nemažai lankytojų į jūsų svetainę, kurie radę pas jus galbūt kažką tikrai įdomaus dar ir patys jums padės reklamuotis.
    Kaip pritraukti žmonių dėmesį į jūsų Facebook puslapį galite pasiskaityti štai čia.
     
    2. Twitter
    Tai būdas, kurį tikriausiai žino kiekvienas bent kažkiek besidomintis svetainių kūrimu bei jų reklamavimu. Paprasčiausiai jei jau eina kalba apie lankytojų srauto didinimo, jūsų svetainėje, įrankius, negalėjau nepaminėti ir jo. Tiesa, šia sistema reikia ir mokėti naudotis. Neužteks vien susikurti naujo accounto ir dėti linkus į savo straipsnius. Daugiau apie twitterio naudą galite pasiskaityti šiame straipsnyje.
     
    3. Naujienlaiškiai
    Tikriausiai viena iš efektyviausių reklamos priemonių yra jūsų svetainės naujienlaiškis. Paskutiniu metu tai tapo praktiškai neatsiejamu daugelio svetainių atributu, kadangi per akimirką jūs galite pasiekti šimtus ar net tūkstančius jūsų svetainėje publikuojama informacija besidominčius lankytojus. Visa tai veikia labai paprastai. Jūsų tinklalapyje yra tiesiog įdedama nedidelė dėžutė, kur atėjęs lankytojas gali įrašyti savo vardą bei el. pašto adresą norėdamas ir toliau ateityje gauti visą naujausią informaciją apie naujienas jūsų svetainėje tiesiai į savo elektorinį paštą. Aišku, kad pasiekti solidų skaičių prenumeratorių, reikia įdėti tikrai labai daug darbo, o svarbiausia pateikti įdomų turinį savo svetainėje.
    Šia rinkodaros priemone užsiimantys svetainių kūrėjai neretai norėdami pritraukti kuo daugiau naujienlaiškių prenumeratorių neretai taipogi keičiasi prenumeratoriais su kitomis panašaus stiliaus svetainėmis. Šis būdas dar kitaip yra vadinamas "Ad Swaps".
     
    Kaip tai veikia?
    Pasiekus tam tikrą prenumeratorių skaičių (šis skaičius turėtų būti maždaug apie 500-1000), jūs galite sutarti su kitu panašios tematikos svetainės savininku, jog apsikeisite naujienlaiškiais apie jūsų, vieno kito, straipsnius, svetaines, video ar pan. Esmė tame, kad jūs savo naujienlaiškyje aprašote galbūt kažkokį tai kito žmogaus įdomų straipsnį ar tai jo siūlomas paslaugas, su įterpta nuoroda į jo svetainę, gaudami už tai lygiai tą patį iš kito asmens. Neretai tokie prenumeratoriai ne tik, kad ateina apsižvalgyti ir į jūsų svetainę, bet radę joje kažką tikrai įdomaus, taipogi ir užsiprenumeruoja naujienlaiškį iš jūsų.
    Taip jūs galite gerokai padidinti jūsų prenumeratorių skaičių.
     
    Užsienio svetainės, kuriuose tokių svetainių kūrėjai ieško su kuom galėtų apsikeisti naujienlaiškiais:
    http://www.imadswaps.com
    http://www.warriorforum.com/warrior-joint-ventures/
    http://www.Safe-Swaps.com
    http://www.AdswapFinder.com
    http://www.JVME.com
    http://www.ListSwapper.com
    http://www.HonestWorkFromHomeSuccess.com
    http://www.EliteClickSwaps.com
     
    Kabliukas: Jeigu rašote apie ką nors, ką tikrai nusimanote - galite parašyti nedidelę internetinę knygą, kurioje tuom besidomintis lankytojas ras tikrai kažką naudingo. O kad parsisiūsti šią knygą jis turėtų užsiregistruoti jūsų naujienlaiškyje. Patikėkit tai tikrai veikia ir gana stipriai padeda pakelti prenumeratorių skaičių.
     
    4. Straipsnių rašymas kitose svetainėse.
    Anglų kalboje, tai būtų galima suskirstyti į dvi kategorijas - "Guest Posting" ir "High-Profile Content Syndication". Kuom jie skiriasi? "Guest Posting" - tai yra galimybė gauti straipsnį su nuoroda į jūsų svetainę tiesiog už tai, kad jūs davėte kitos svetainės savininkui kažkokį tai įdomų straipsnį, kuris gali būti įdomus to puslapio skaitytojams. Geriausias dalykas yra tas, kad abu lieka patenkinti - puslapio savininkas gauna nemokamo turinio savo tinklalapiui, o jūs - nuorodą į jūsiškę svetainę, kuri straipsnio dėka pritraukia jums nemokamų lankytojų.
    "High Profile Content Syndication" veikimo principas yra labai kažkiek panašus. Jūs tiesiog pateikiate savo straipsnius (dažniausiai tai būna tam tirkos apžvalgos) tam tikroms svetainėms, o jos juos publikuoja bei leidžia jums įdėti nuorodas į kitas svetaines. Šiuo metu pasaulyje yra sukurta nemažai gana stipriai lankomų tokių svetainių, kurios gali pagelbeti jums tiesiog nerealiai pakelti svetainės lankomumo lygį.
     
    Siūlau išbandyti http://myblogguest.com/, tai svetainė, kurioje galite gauti ne tik nemokamų straipsnių jūsų blogams, bet taip pat galite kelti ir savo straipsnius, kuriais galės naudotis kitų svetainių savininkai kaip nemokamą turinį su nuorodomis į jūsų svetainę (-es).
     
    *PASTABA: Gale šio straipsnio pateiktas visas sarašas svetainių, išskirstytų pagal kategorijas, kur yra galima nemokamai gauti straipsnių su nuorodomis į jūsų svetaines.
     
    5. Įdomių nuorodų apžvalga
    Tai gana įdomus ir tikriausiai nedaug tegirdėtas būdas, kaip galite gauti papildomų nuorodų bei, savaime suprantama, lankytojų į jūsų svetainę. Angliškai šis būdas vadinamas "Link roundup".
    Viskas vyksta labai paprastai - tiesiog nueinate į Google ir rašote:
    “Daily Link Roundup”
    “Weekly Link Roundup”
    “Monday Link Roundup”
    “Friday Link Roundup”
    “Link Roundup”
     
    Jei norite sukonkretinti:
    “Weekly Link Roundup” + parenting
    “Weekly Link Roundup” + marketing
    “Weekly Link Roundup” + sports
    “Weekly Link Roundup” + travel
     
    Tiesiog pridedate savo raktažodį.
    Šiuo metu, pasaulyje labai daug blogerių kurie savo bloguose tiesiog mėgsta apžvelginėti įdomias ir jiems aktualias svetaines. Tad viskas ką jums reikėtų padaryti tiesiog Google pagalba paieškoti tokių svetainių bei su jais susisiekus pasiūlyti jiems nuorodą į jūsįškę.
     
    6. Fiverr
    Fiverr.com - tai svetainė, kurioje galite rasti įvairiausių dalykų vos už 5 USD. Iš tikrųjų nepagailėjus laikos ir vos keletos dolerių, šioje svetainėje galima rasti begalę puikių pasiūlymų, kuriuos kiti žmonės padarys už jumis. Tai būtų: nuoroda arba baneris pas kažką bloge, tam tikras skaičius blogų komentarų su jūsų nuoroda, submitinimas į social svetaines, yahoo answers ir pan. žmones čia siūlo beveik viską ir vos už 5 dolerius.
    Panašaus tipo svetainės:MicroWorkers.com ir MTurk.com
     
    7. Forumai
    Tai nuo seno žinomas, kaip labai geras būdas pritraukiant lankytojų į svetainę. Tiesa norint tikrai turėti pasisekimą reikėtų bandyti aplenkti tokius dalykus, kaip bandymą savo nuorodą palikti kuo daugiau forumų. Visgi, norint labiau sudominti forumo lankytojus reikėtų ir pačiam stengtis būti įdomiu bei naudingu. Žmonės besilankantys tam tikro tipo forumuose visada kur kas patikliau žiūri į ten dažnai besireiškiančius bei turinčius ką pasakyti asmenis, nei į tuos, kurie vos prisiregistravę jau kiša nuorodą į savo svetainę.
     
    8. Blogų komentarai
    Šiaip paskutiniu metu tarp puslapių kūrėjų blogų komentarai dažniau yra naudojami kaip viena iš priemonių stengiantis pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemose, tačiau atradus populiaresnius kitų žmonių asmeninius blogus tai gali pasirodyti ir kaip labai geras naujų lankytojų šaltinis. Maždaug prieš metus teko paskaityti straipsnį, kaip vienas parašytas komentaras į vieną svetainę atvedė daugiau kaip 230 unikalių lankytojų. Prieš porą savaičių ir pats likau smagiai nustebintas, kaip kažkam parašius komentarą su nuoroda į mano svetainę, viename iš didžiausių sporto portalų, ispanų kalba marca.com dar tą pačią dieną sulaukiau ~30 unikalių lankytojų vien iš komentaro palikto šioje svetainėje.
     
    9. Tinklalapio populiarinimas pasinaudojant internetinių knygų galia (Ebook syndication).
    Tai taip pat gana įdomus jūsų tinklalapio populiarinimo būdas. Tiesiog parašykite kokią nors paprastą internetinę knygutę (ebook) ir ją įkelkite į tam tikras internetinių knygų direktorijas. Na jeigu jau nelabai turite ką rašyti tai tiesiog įdėkite keletą geresnių straipsnių iš savo svetainės ir juos gražiai apipavidalinkite.
     
    PASTABA: Nepamirškite knygoje palikti nuorodos į jūsų svetainę.
     
    Svetainės padėsiančios konvertuoti jūsų straipsnius į .PDF formatą:
    http://www.youconvertit.com
    http://www.pdfonline.com/convert-pdf/
     
    Internetinių knygų direktorijos:
    http://www.changethis.com/
    http://www.free-ebooks.net/
    http://www.getfreeebooks.com/
    http://www.thefreesite.com/
    http://www.ebookjungle.com/
    http://e-library.net/
    http://ebookdirectory.com/
    http://www.memoware.com/
    http://www.ebook88.com/
    http://www.sharewareebooks.com/
    http://www.ebookee.com/
    http://www.feedbooks.com/
    http://directory.pdf-search-engine.com/
    http://www.howto.co.uk/
    http://www.e-booksdirectory.com/
    http://books.google.com/googlebooks/tour/
    http://www.ideamarketers.com/bookpr.cfm
     
    10. Tutorialų rašymas
    Jeigu turite anglišką svetainę susijusią su internetinių puslapių kūrimų, grafikos kūrimu, SEO ir pan. tai šis būdas gali labai stipriai padėti jums pakelti lankomumą jūsų puslapio lankomumą. Tiesiog parašykite keletą įdomių tutorialų toje srityje kuri yra susijusi su jūsų svetainės tematika ir submitinkite juos į tutorialų direktorijas. Patikėkit, tai gali būti tikrai puikus būdas gerokai pakelti jūsų svetainės lankomumą.
     
    Tutorialų direktorijos:
    http://www.Instructables.com - šis skaitomas vienas iš populiariausių.
    http://www.noupe.com/
    http://www.tutorialized.com
    http://www.good-tutorials.com/
    http://www.pslover.com/
    http://www.pixel2life.com/
    http://www.tutorialsphere.com/
    http://www.tutorialkit.com/
    http://www.rnel.net/
    http://toxiclab.org/
    http://tutorial-index.com/
    http://designbump.com/
    http://www.designfloat.com/
    http://www.photoshoproadmap.com/
    http://www.tutorials-expert.com/
    http://www.cg-links.com/
    http://www.fstutorials.com/
    http://tutorialoutpost.com/
    http://www.tutorialsgarden.com/
    http://psd.tutsplus.com/
    http://psdtop.com/
    http://graphic-design-links.com/
    http://design-newz.com/submit-newz/
    http://woork.blogspot.com/2009/02/add-design-news-on-woork.html
    http://devmarks.com/
    http://www.dzone.com/
    http://www.1stwebdesigner.com/contribute/
    http://www.tripwiremagazine.com
    http://www.webdesignbooth.com/
    http://www.crazyleafdesign.com/blog/contributors/
    http://psdlearning.com/
    http://www.brushking.eu/submit_news.php
    http://kailoon.com/
    http://www.myinkblog.com/submit-news/
    http://www.fuelyourcreativity.com/user-link-feed/
    http://designm.ag/submit-news/
    http://www.flashperfection.com/submit.html
    http://www.tutorial-center.com/submit/
    http://www.totaltutorial.com/
    http://www.designshard.com/contribute/
    http://www.knowtebook.com/publish
    http://sharebrain.info/submit/
    http://www.photoshop911.com/tutorial.html
    http://www.cg-links.com/submit-link.php
    http://www.tutorialsgarden.com/submit/
    http://www.v7n.com/graphics/submit.php
    http://www.tipclique.com/
    http://gfxtuts.com/
    http://www.tutorio.com/
    http://designmoo.com/
    http://www.zabox.net/
     
     
    Kol kas tiek ką sugebėjau surinkti. Būtų labai puiku jeigu kas galėtumėte papildyti. Šią temą moderuosiu, todėl kas kart atradęs kažką naujo arba jei patys pasiūlysite kažką įdomaus, būtinai papildysiu sąrašą :)
     
    Taipogi būtų labai malonu jeigu pasidalintumėte savo patirtimi, kaip sekėsi vienas ar kitas naudojamas būdas, keliant jūsų puslapio lankomumą.
     
    Sėkmės populiarinant savo tinklalapius :)
     
    BUS PILDOMA...
     
    PRIEDAS: Svetainės, kuriose turite galimybę dėti savo straipsnius su nuorodomis į savo svetainę.
     
    Patarimų svetainės
    http://www.tipstrs.com
    http://www.onmylist.com
    http://www.listible.com
     
    Sportas
    http://bleacherreport.com/
    http://www.yardbarker.com/
    http://football.about.com/library/weekly/blsubmit.htm
     
    Internetinis marketingas
    http://mashable.com/writers/
    http://www.businessknowhow.com/newsletter/articleguidelines.htm
    http://members.work.com/nlr/CreateGuide.do
    http://bx.businessweek.com/
    http://smallbusinessonlinecommunity.bankofamerica.com/blogs
    http://articles.massivelinks.com/
    http://marketing.about.com/od/marketingtipsandadvice/l/blartsubmission.htm http://advertising.about.com/blarticlesubmission.htm
    http://www.sitepronews.com
    http://bizcommunity.com/SubmitNews.aspx
    http://www.site-reference.com
    http://www.searchengineguide.com
    http://www.promotionworld.com/submit/submitcontent.html
    http://www.zeromillion.com
    http://www.associateprograms.com
    http://www.webpronews.com/submit
    http://www.isedb.com/db/pages/Contribute-Articles-to-ISEdb.COM
    http://www.marketingprofs.com/about/article_submissions.asp
    http://www.sbinformer.com/submit/submitcontent.html
    http://www.entrepreneur.com/contactus/writersguidelines/index.html
    http://www.allbusiness.com/3471574-1.html
    http://www.netprofitstoday.com/blog/become-an-npt-guest-blogger/
    http://www.associateprograms.com/authors/register
    http://www.imnewswatch.com
    http://www.evancarmichael.com
     
    Technologijos
    http://makezine.com/submissions.csp
    http://www.makeuseof.com/write-for-make-use-of/
    http://cameras.about.com/library/weekly/blguestsubmit.htm
    http://inventorspot.com/page/contributing_writers_5858
    http://www.slashdot.org
    http://www.pcmech.com
    http://www.geekpedia.com
    http://www.instructables.com
    http://laptoplogic.com/write-for-us/
    http://techie-buzz.com/write-for-us-guest-post
    http://wpscoop.com/
    http://hackspc.com/write-guest-post-for-pc-hacks/
     
    Šeima
    http://singleparents.about.com/library/bl_submit_an_article.htm
    http://www.mommiesmagazine.com/write-for-us/
    http://www.mothering.com/sections/submission_guidelines/submission_gui
    delines.html
    http://www.momsnetwork.com/submit-articles.shtml
    http://blogs.smarter.com/babieskids/want-to-be-a-guest-blogger-onsmarter-
    babies-kids/
    http://www.familycorner.com/services/submit.shtml
    http://www.mainstreetmom.com/media_write_guide.htm
    http://www.workitmom.com/submissions
    http://www.sheknows.com/write
    http://www.mombloggersclub.com/page/article-and-essay-submissions
    http://allwomenstalk.com/writing-opportunity/
    http://freelanceswitch.com/blog/contribute/
     
    Kelionės
    http://www.streetdirectory.com/contributors/
    http://www.travelnotes.org/travel-write/submit-article.htm
     
    Finansai
    http://seekingalpha.com/page/submit-an-article
    http://www.istockanalyst.com/article/submitarticle.html
    http://www.pfblogs.org/
    http://blog.mint.com/blog/category/guest-post/
    http://www.moneysavingmom.com/
    http://www.savingadvice.com/blog/author/guest-writer
    http://zenhabits.net
    http://www.thesimpledollar.com/
    http://www.wisebread.com/guest-post ***
    http://www.iwillteachyoutoberich.com/write-a-guest-post-for-i-will-teachyou-to-be-rich/
    http://www.fivecentnickel.com/
    http://thesmarterwallet.com
    http://www.lazymanandmoney.com
    http://www.moneysavingmom.com/
    http://www.frugaldad.com
    http://genxfinance.com
    http://www.bargaineering.com/articles/author/guestcontributor
     
    Sveikata
    http://www.naturalnews.com/021982.html
    http://articles.mercola.com/submit/
    http://www.naturalhealthweb.com/nhwarticles/submitarticle.html
    http://healthywealthynwise.com/submissionguidelines.asp
    http://focusorganic.com/contribute-to-focus-organic/
    http://greenoptions.com/writewithus/
     
    Neįprastas, juokingas turinys
    http://funzu.com/index.php/submit-content/submit-content.html
    http://www.i-am-bored.com
    http://www.ebaumsworld.com/
    http://www.milkandcookies.com/
    http://www.boredatwork.com
     
    Pokeris
    http://www.fulltiltpoker.com/poker-from-the-rail/
  17. Patinka
    DreamOn sureagavo į Kernius Didžiausios verslininkų klaidos ir svarbiausios savybės   
    Trumpa Stanfordo paskaitos įžanga, kurioje paaiškinamos šių verslininkų klaidų priežastys ir pasekmės:
     

    Neturėjimas aiškiai nustatytų tikslų ir misijos Bandymas kitiems įrodyti, kad esi protingas Gobšumas - visko darymas tik dėl pinigų Samdymas žmonių todėl, jog jie tau patinka, o ne todėl, kad tau jų reikia Nesuvokimas, kada reikia pasitraukti
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=364
     
    Antroje dalyje aptariamos svarbiausios savybės, kurias turi turėti verslininkas:
     

    Tikėjimas, kad gali kažką pakeisti (padaryti kažką kitaip nei visi) Aistra įgyvendinti savo idėjas - ne tik apie jas kalbėti, bet tiesiog - paversti realybe Būvimas nepataisomu optimistu - tikėjimas, jog tau gali pavykti net tada, kai dauguma mano priešingai Gebėjimas toleruoti neužtikrintumą - tai nuolatos lydi verslininką Natūralus (ne dirbtinis) rūpestis kitais žmonėmis - savo darbuotojais, klientais
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=365
     
    Visą paskaitą, kurią verta išgirsti kiekvienam, suskirstytą į trumpas dalis pagal aptariamą temą, galite pamatyti čia.
  18. Patinka
    DreamOn sureagavo į freeshop.lt Mokejimai.lt integravimas į Joomlą   
    Sveiki,
     
    Kaip ir minėjo minijus, Freeshop.lt sistemoje, kurioje naudojamas VirtueMart komponentas, yra galimybė prekėms priskirti failus, kuriuos po apmokėjimo galės atsisiųsti pirkėjas. Tačiau licenzijoms šis modelis netinka. Šiuo atveju turi būti kuriamas individualus sprendimas, kuris galėtų iš tam tikros vietos paimti (ar sugeneruoti) licenzijos raktą ir persiųsti jį pirkėjui.
     
    Jei kalbėti iš techninės pusės, yra galimi du variantai:
     
    1) freeshop.lt sistemoje naudojamas VirtueMart'as jau gerokai nutolęs nuo originalo ir jame yra realizuotos Joomla įskiepių iškvietimo funkcijos, pvz. čia būtų reikalingas onOrderStatusUpdate. Taigi, bet kuris Joomla programuotojas gali sukurti įskiepį, kuris užsakymo būsenai pasikeitus į "Apmokėta" (tą padaro mokejimai.lt modulis po sėkmingo apmokėjimo) pirkėjui el. paštu persiųstų tam tikrus duomenis. Panašų įskiepį esame sukūrę dovanų kuponų svetainei, kuomet po apmokėjimo automatiškai sukuriamas ir išsiunčiamas .pdf dovanų kuponas su tam tikru sugeneruotu dovanos kodu.
     
    2) galima sukurti periodiškai (pvz. kas 5 minutės) įsijungiantį skriptą, kuris tikrintų užsakymus duomenų bazėję ir aptikęs užsakymą su būsena "Apmokėtas" išsiųstų pirkėjui laišką ir pakeistų užsakymo būseną į pvz. "Išsiųsta" (ar bet kokią kitą sukurtą būseną).
     
    Žinoma, taip pat svarbu yra kur ir kaip bus tvarkomi patys licenzijų raktai. Šiuo atveju gali prireikti nedidelio papildomo komponento. Jo nereikėtų, jei licenzijos būtų gaunamos tiesiogiai iš tiekėjo duomenų bazės per kažkokį API.
     
    Šiuos sprendimus mes kuriame tiek patys, tiek tai gali daryti patys klientai. Bet kokiu atveju tiesiog reikėtų parašyti į mūsų info dėžutę ir gausite visus reikiamus atsakymus ir prisijungimo (duomenų bazės, FTP ir tt.) duomenis.
  19. Patinka
    DreamOn sureagavo į minijus Mokejimai.lt integravimas į Joomlą   
    Nreikalingas joks DOCman. Standartinis Virtuemart palaiko virtuelaių failų pardavinėjimą ir nereikia nieko modifikuoti, reikia tik teisingai susikonfiguruoti virtuemart. Mokėjimai.lt papildymas skirtas virtuemart'ui turiu veikti be priekaištų šioje situacijoje. Tiesa, jei pardavinėji skirtingus failus, t.y. po kiekvieno pardavimo prekė keičiasi (tarkim tai CD key), tai reikės virtuemart modifikacijos ir jei tai freeshop.lt puslapis jos neis padaryti.
  20. Patinka
    DreamOn sureagavo į Gangsterito vmi ir perlaidos   
    Del keliu pervedimu manau nieks taves nelies jei sumos nekosmines, bet jei tu pastovei gauni kazkokias sumas nezinia is kur nezinia uz ka, tai gali ir susidomes visokie vmi, fntt tik viskam savo laikas. Faktas is gyvenimo zmogus gaudavo 2-3pervedimus i savaite(nezinia is kur) gan ilga laiko tarpa suma nevirsydavo 5k(lt) kolkas dar niekas neatejo.
    Bet yra tie visi pinigu plovimo prevencijos istatymai ir daug kas priklauso nuo situacijos kitas 1karta gaus ir jau reikes atsiskaityneti is kur ir kas. Deja mano darbas nesusijes su pinigu plovimo prevencija tai tuos virtuves is vidaus labai ir nezinau.
    Jei bus padorios sumos tai rasit kaip juos issiimti kad nieks pas jus neateitu :)
     
    Pasiskaityk "„LIETUVOS RESPUBLIKOS PINIGŲ PLOVIMO IR TERORISTŲ FINANSAVIMO PREVENCIJOS ĮSTATYMĄ" ir maziau klausimu bus, beje ten yra idomiu dalyku is kuriu galima pasidaryti atitinkamas isvadas sau.
    Viena istrauka is to istatymo leidzianti daryti atitinkamas isvadas.

    O jei fntt mato jog zmogus gavo pinigus tarkim uz kazkokia priekyba ir susimokejes vmi mokescius tai tu jiem ir nebusi idomus.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...