Pereiti prie turinio

AndrejusM

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    333
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Stahelis Nemokami pinigai (€15) už pirmą registraciją Monese   
    NEBEGALIOJA
    Panašu, kad norint gauti bonusą, dabar dar reikia parsisiųsti monese kortelę, ir iš jos kiek nors išleisti...
     
    TL;dr - gauk €15 už panašią registraciją kaip N26, TransferWise ir t.t.
     
    UPDATE: Pasikeitė, persivesti tereikia 10 eurų norint gauti bonusą. Bonusas 5 eurai nuo Monese, 5 eurai nuo manęs, bendrai 10 eurų!!!!
     
    Rekomenduoju pasinaudoti, kam čia ir dabar reikia 10 eurų :) Vis dėl to tšarlie pytsa ir alaus bokalas už dyką nesimėto nesimėto?
     
    Sveiki, Monese siūlo akciją - užsiregistruok per mano ref kodą, pasitvirtink tapatybę ir gauk €10 + €5, nemokamą mastercard NFC kortelę bei GB IBAN'ą. Skamba per gerai, kad būtų tiesa? Ne, ką tik pats išbandžiau, pinigus gavau, pridėsiu įrodymą temos pabaigoje.
     
    Taigi, ką reikės daryti?
     
    1. Parsisiųsti Monese programėlę iš google play arba appstore.
    2. Užsiregistruoti. Registracijos metu nurodyti mano refferal kodą.
    3. Referal kodas - ARMIN869 Pasitvirtinti tapatybę.
    5. Paskambins supportas per video skambutį, reikės atsakyti koks Jūsų vardas, ir dar į vieną kokį random klausimą :)
    6. Turint sąskaitą, persivesti į ją €50 arba daugiau. Galima ir top-up (kaip per Revolut) tai pinigus gausite iš karto. Galima ir SEPA pavedimą atlikti - tačiau pinigai pasieks kitą dieną.
    7. Gavus pinigus, iškarto gausite €10 bonusą, kuriuos IŠ KARTO galite persivesti atgal į savo banko sąskaitą.
    8. BONUS - parašot man, gaunate papildomus 5 eurus.
     
    Ar Monese patikimas fintechas? Į šį klausimą galite atsakyti perskaitę kelias temas šeme forume ar daug atsiliepimų internete. Viskas LEGIT.
     
    Na o tie kas užsiregino, cheers!
     
    P.s. Registracijos metu būtina įvesti REF kodą (ARMIN869) norint gauti bonusą.


  2. Patinka
    AndrejusM sureagavo į asdf Kaip mokintis drop shippingo?   
    Mano keli pastebejimai ir patarimai:
     
    1. Dropshippingas ne menas, o jau labai netgi issisemus nisa. Visi dabar dropshiperiai arba nori tokiais but.
    2. Dropshiperiai kur veda mokymus uzdirba is mokymu vedimo, o ne dropshippingo
    3. Vietoje to, kad ieskotum ka dropshippinti, geriau ieskok populiaraus produkto kuri galetum tiesiogiai tiekti/gaminti/uzsakyti, kad pagamintu ir duot kitiem dropshippinti. Tai bus daug geriau panaudotos laiko sanaudos
    4. Atsakant tiesiogiai i klausima: abeji mokymai yra labai prasti, meslini, nieko verti ir pan.
     
    Jeigu jau labai nori dropshipinti, ziurek mokymas NEMOKAMAI (sveikinu sutaupius 100 euru, gali juos investuoti i kokio produkto prototipa, padeku nereikia):
     
    Uzsiregini Ebay, uzsiregini Amazon, uzsisakai prime (nemokamai pirma menesi). Siandien bosh sanderis amazon tik £29.99; ebejui jis £39.99 IR VARYK. Likutis tau. Sony MRD 7506 ausines dv247 tik £90, Amazoneje vaiksto po £120, ebejui beveik nera - VARYK. Viskas. Visas tavo "menas". Arba dar aliexpress gali uzsiregistruot ir is ten ta pati daryt. Jeigu atsidarysi svetaine - nepamirsk tik aprasyme rasyti MES BENDRADARBIAUJAME SU RINKTINIAIS TIEKEJAIS, PACIAIS GERIAUSIAIS (kas reiskia, kad imi bet ka kas tik pigiau ir daugiau uzsidet galima).
     
    Po dvieju savaiciu kai atsibos perskaityk 3 punkta.
  3. Patinka
    AndrejusM sureagavo į eimis50 Kainytė į pm   
    “Kainytė į pm” | Diskusijos ir tyrimo išvados
     
    Socialiniais tinklais naudojasi daugelis, jie tampa ne tik bendravimo, bet ir verslo erdve, tačiau kuo toliau, tuo darosi aiškiau, kad didžioji dalis pardavėjų savo puslapius administruoja remdamiesi stereotipais, panašiais į “viena boba sakė”. Viena iš tokio elgesių pasekmių - giliai įsišaknijusi kalbėjimo apie kainas “kultūra”, kai puslapių administratoriai dėl tam tikrų priežasčių slepia kainas ir nurodo jas tik privačia žinute.
     
    Brandtracker LT - visus Lietuvis kūrėjus vienijantis portalas atliko tyrimą, kurio tikslas - nustatyti tokio kūrėjų elgesio priežastis, sugriauti mitus, suprasti pirkėjų nuomonę ir padėti skyrybos ženklus sentencijoje “Skelbti ❔negalima❔slėpti”.
     
    Taigi, ką mes padarėme?
    1. Užklausėme nuomonės Brandtracker Facebook paskyroje. Tarp mūsų bene 4500 sekėjų renkasi būtent ta publika, kurie domisi lietuviškais prekės ženklais arba kurie patys laiko save kūrėjais. Į diskusiją įtraukėme abi puses. Visa diskusija čia https://goo.gl/aJ6CDg
    2. Užklausėme nuomonės, panaudoję Instagram Stories balsavimo funkciją.
    3. Atlikome slaptą tyrimą - išsiuntėme daugiau nei ? kainų užklausimų pardavėjams, reklamavusiems savo prekes Facebook’e, bet nenurodžiusiems kainų.
     
    Rezultatai:
    Diskusija mūsų Facebook paskyroje sulaukė daugiau nei 100 komentarų ir juose virė arši diskusija, kurią galima apibendrintai sudėti į šiuos punktus:
     
    Pirkėjų argumentai:
    ✔️Vienbalsis komentaras: Nėra kainos - neklausiu, neperku, praleidžiu skelbimą. Labai reti atvejai, kad daiktas tiek sudomina, kad gaiščiau laiką ir užklausčiau kainos.
    ✔️Kainų nerodymas - nepagarba klientui, atrodo, kad kiekvienam kaina pateikiama skirtinga.
    ✔️Jeigu kaina nenurodyta - galvoju, kad ji neadekvati, per didelė ir kūrėjas nenori diskusijų apie kainą.
    ✔️Pardavėjui gėda skelbti kainą (abejoja prekės verte).
    ✔️Neturiu laiko klausinėti kainų, laukti atsakymų.
    Kūrėjų argumentai:
    ✔️Individualiai gaminami kūriniai, nenorima klaidinti pirkėjų, nes kaina gali ženkliai skirtis nuo modelio, siūlų, detalių ir dydžio.
    ✔️Siekiama padidinti matomumą Facebook, nes kiekvienas komentaras “kaina| kokia kaina| kainyte” padidina skelbimo matomumą.
    ✔️Ne visi dirba legaliai ir taip siekiama nuslėpti pardavimo kainas, nuo kurių skaičiuojamas pelnas.
    ✔️Galima užmegzti kontaktą su klientu bendraujant individualiai privačiose žinutėse.
    ✔️Tokiu būsu vengiama konkurencijos, kad konkurentai pakomentuotų, jog gali pagaminti pigiau arba kažkam gims idėja kopijuoti pelningą produktą.
    ✔️Nepaisant, kad yra nurodyta kaina, vis tiek klausia, tai nenurodom iš viso.
    ✔️Viešai nerodant kainų galima, didėjant populiarumui ar išaugus susidomėjimui kainas padidinti.
    ✔️Nurodo kainas tik išpardaviminių produktų, likučių, o kad neišgąsdintų pirkėjų standartinėmis kainomis jų neskelbia.
     
    Instagram stories, į klausimą “Kaip vertinate Jūs kainas į pm” balsavo
    9️⃣7️⃣% balsavo “Erzina, neperku” ir
    3️⃣% “Užsimezga ryšys”(visi balsavę buvo kūrėjai). Nuomonę išreiškė daugiau nei 100 žmonių.
     
    Tyrimas, kurio metu buvo komentuojama ir laukiama atsakymų privačia žinute dėl kainų. Vertinome 100 išsiųstų žinučių iš 4 skirtingų profilių. Išvados:
    1. Laukimo ir atsakymo reitingas:
    Per valandą atsakė - 12;
    Per 4 valandas atsakė - 25;
    Per 12 valandų atsakė - 17;
    Per 24 valandas atsakė - 9;
    Per 2 paras atsakė - 18;
    Per savaitę atsakė - 4;
    Neatsakė - 15
     
    2. Atsakymų turinys (apibendrintas):
    ?Laba diena, kaina x - 47 atsakymai;
    ?X eur (t.y. nei labas, nei viso gero) - 24 atsakymai;
    ?Pasisveikinimas, kreipinys, kaina - 7 atsakymai;
    ?Malonu, kad kreipiates, kaina X - 3 atsakymai;
    ?Standartinis tekstas, prisistatymas, kuriame pateikiama daugiau informacijos - 4 atsakymai
    ⛔️Jokio atsakymo - 15
    SVARBU:
    20 puslapių buvo siunčiamos žinutės iš skirtingų profilių. Net 3 kainos buvo nurodytos skirtingai‼️‼️‼️.
     
    Išvados:
    1. Rimtai nusiteikę pirkėjai, tikėtina, yra užimti, turintys darbus, veiklas, vertinantys kitų darbą žmonės, kuriems svarbi pagarba klientui ir jie greičiau priima sprendimą pirkti. Kaina pateikta čia ir dabar padeda pritraukti šią auditorijos dalį.
    2. Komentuoja dažniausiai tam tikra socialinių tinklų naudotojų dalis, kuriems tai yra savotiška laiko praleidimo forma arba įprotis. Taip, tiesa, kad jie kažkiek pakelia Facebook skelbimų matomumą, bet reali nauda yra ženkliai mažesnė už įvykusius pardavimus, kuriuos galima pasiekti teisingai pateikus informaciją visiems mačiusiems skelbimą.
    3. Legalumo klausimas. Pirkėjai turėtų vengti abejotinų pardavėjų, o pardavėjai suprasti, kad VMI visada gali užklausti kaip slaptas pirkėjas.
    4. Kontakto užmezgimo argumentas - argumentas, kuris tyrimo metu labiau atrodė lyg kūrėjų melas sau, pateisinantis tokį elgesį, nes kūrėjams tiesiog pritrūksta laiko, todėl tiesiog siunčiamas šabloninis atsakymas, kuriame nurodyta kaina ir tiek.
    5. Konkurentai veikia ir mato visur bei patikrina kainas visais įmanomais kanalais.
    6. Jeigu kaina nurodyta ir vis tiek klausia kainos - tai nuo buko aklumo ar įpročio, kuris susiformavo po tokio įprastinio pardavėjų elgesio niekas neapsaugotas, tačiau nurodant kainą gerbiami tie, kurie moka skaityti informaciją.
    7. Kainas nurodyti skirtingas pagal profilį, priklausomai nuo susidomėjimo, yra tiesiog nesąžininga ir tokie kaip mūsų keli nustatyti atvejai, kai kaina priklauso nuo FB profilio nuotraukos, gadina pardavėjo prestižą, o žinia sklinda.
    8. Padidėjęs tuščių užklausų skaičius lemia ilgesnius reagavimo terminus ir juose realus pirkėjas, kuriam reikia greitai, tiesiog nesulaukia atsakymo arba sulaukia pavėluotai.
    9. Kai mainos nenurodomos dėl to, kad pardavinėjama skirtingais kanalais (butikai, Etsy ir pan), kuriuose kaina skiriasi ženkliai ir nežinoma, kaip nesuklaidinti vartotojų, neįsivelti su jais į diskusijas dėl kainų.
     
    Mes labai tikimės, kad šis mūsų apibendrinimas paskatins kūrėjus būti sąmoningesniais ir taupys pirkėjų laiką, o pirkėjai įvertins kūrėjų argumentus per save ir supratę, kad dažniausiai jų laikas yra išnaudojamas kažkieno matomumo didinimui arba gražus profilis netgi nulems didesnę kainą, vis dažniau praleis tokias kainyčių į pm diskusijas ir rinksis tuos, kurie nebijo savo kainų pristatyti viešai, nes tiki savo produktu ir netgi pagiežingiems komentatoriams suras linksmą atsakymą, kodėl tiek ir taškas.
     
    Artėja Kalėdos - norėtųsi daugiau laiko skirti šeimai, artimiesiems, o ne pardavėjų sukurtų barjerų laužymui. Todėl mūsų vieninga išvada:
    Skelbti❗️Slėpti negalima‼️
     

     
    Straipsnis facebook'e: https://www.facebook.com/brandtrackerLT/posts/386269238473221
  4. Patinka
    AndrejusM gavo reakciją nuo adrenalinas Lenkijos eparduotuviu pirkimas   
    Savaitgali pervedziau pinigus, ketvirtadieni is ju atsiemiau preke.
  5. Patinka
    AndrejusM gavo reakciją nuo adrenalinas Lenkijos eparduotuviu pirkimas   
    Naudojausi pirklenkijoje paslaugomis, tai siuntimas gavosi žymiai pigesnis nei siųstis tiesiogiai.
  6. Patinka
    AndrejusM sureagavo į adas777 Jaunimo emigracija   
    O tamstai neatrodo, jog neišsilavinę ir finansiškai nenaudingi žmonės neturi pinigu uz ka emigruoti ir sekmingai degraduoja prasigerusioje Lietuvoje. Apie ka aiskiai galima pamatyti TV laidose "24 valandos", "Pagalbos skambutis" ir t.t.. Apie chuliganizma gatvese galima susidaryti ispudi is tokiu laidu kaip "Farai".
    Manau, kad emigravo darbsciausi Lietuvos zmones, kurie nenorejo taikytis su vergovine santvarka ir vagiu valdzia.
    Zinoma liko dar daug protingu ir veikliu zmoniu kurie megina kariauti su vejo malunais, bet, manau, kad tik laiko klausimas kada ir jie paliks ta asaru pakalne.
  7. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Rubezius Bluetooth ausine   
    Supratau, na tam puikiai tinka, jau išbandžiau, bet vistiek neverta pirkti, jeigu neklausysi muzikos, kokybė awesome.
  8. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Ainas Elon Musk Biografija | Sėkmės Istorija   
    "Elon Musk Biografija - Ainas.lt"



    SpaceX direktorius, Tesla Motors Architektas, SolarCity vadovas ir Paypal įkūrėjas. Elon Musk taip pat suprojektavo įtin didelio greičio transportacijos sistemą žinomą kaip Hyperloop. Elon Musk investuoja į projektus, kurie galimai gali pakeisti mūsū pasaulį.Jis nėra tik verslininkas, taip pat išradėjas ir inžinierius, kuris dalyvauja elektrinių mašinų ir kosmoso laivų kūrime.
     
    Elon Musk savo laiką skiria kosmoso projektams ir ekologiniai energijai.Jis žaidžia ne standartinėmis taisyklėmis ir jam tai gerai sekąsi.Išskirtinos Elon Musk asmenybės bruožai yra atkaklumas, kritinis mąstymas, tiksli savo paties analyzė ir sunkus darbas (jis dirba 80-100р per savaitę)
     
    Ankstyvoji jaunystė
    Elon Reeve Musk gimė 1971 birželio 28 dieną pietų Afrikoje.Jis buvo vyriausias iš trejų vaikų, jo tėvas taip pat gimęs pietų Afrikoje inžinierius Errol Musk ir jo motina kanadietė dietologijos ekspertė Maya Musk. Elon Musk savo vaikystę praleido pietų afrikoje ir sulaukęs dešimties metų gavo savo pirmąjį kompiuterį, Elon Musk iškarto susidomėjo programavimu ir pradėjo jo mokintis savarankiškai. Sulaukęs 12 metų uždirbo 500$ parduodamas žaidimą Blastar (šaudyklę panašią į Space Invaders), kurią sukūrė vienas pats.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija.jpgElon Musk vaikystė
     
    Biografijos sėkmingų žmonių paprastai susideda iš svarbaus esminio epizodo, po kurio juos lydi į sėkmę. Elon Musk biografijoje mažiausiai yra 2 tokie epizodai. Pirmas kai Elon Musk padarė nuosprendį būdamas tik 17 metų. Kai baigė vidurinę mokyklą, jis nusprendė palikti namus ir be tėvų pagalbos emigruoti į Ameriką, tačiau jam nepavyko tuo met padaryti kaip norejo.
     
    1989, Elon Musk apsistojo Kanadoje pas savo mamos gimines.Tūrėdamas Kanados pilietybę Elon Musk nuvyko į Montrealį. Iš pirmo jis dirbo mažai apmokęstinamuose darbuose ir maždaug metus balansavo tarp skurdo ribos. Sulaukęs 19-lykos įžengė Queens Universitetą. 2000 susipažino su savo ateities žmona Justine Musk, kuri vėliau davė gyvybę penkiems jo sūnums: Damian, Griffin, Xavier, Saxon, Kai. Vis dėl to jis išsiskyrė su Justine po aštuonerių metų ir 2010, įvyko antroji santuoka su britų aktore Talulah Riley, su kuria gyveno 4 metus ir išsiskyrė 2014 metais.
     
    Elon Musk studijavo Ontario mieste du metus ir tada pagaliau jo svajonė virto realybe - 1992, jis persikraustė į Ameriką. Jisai galėjo emigruoti į Ameriką kai gavo mokslinį fiziko bakalurą iš Pennsylvania Universiteto, tačiau nusprendė pasilikti universitete dar vienerius metus ir gauti mokslinį ekonomikos išsilavinimą.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija1.jpg
    Elon Musk baigia University of Pennsylvania su moksliniu fizikos ir ekonomikos išsilavinimu
    Kai Elon Musk pradėjo kamuoti paaugliška depresija, pradėjo aktyviai skaityti, filosofinę ir religinę literatūrą. Lyg šiol įtin vertingas pamokas išmoko iš knygos: The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
     
    Elon Musk išmoko, kad sunkiausias dalykas yra užduoti sau tinkamus klausimus ir nuo dienos kai jis pradėjo daryti tai, visą kitą gaudavosi lengvai. Knygos epizodas kuris privedė jį prie tokios išvados, kur gigantiškas superkompiuteris po keletos milijonų metų gylaus mąstymo apie pagrindinę gyvenimo prasmę atsakė bereikšmiu skaičiu 42.
     


    "Kai aš lankiau koledža aš norėjau būtį tų dalykų dalimi kurie gali pakeisti pasaulį"
    - Elon Musk
     Elon Musk išsiaškino, kad žmonija turi išplėsti savo sąmonės suvokimą, kad galėtų išmokti klausti tinkamus klausimus; ir jisai surado savo paties klausimą:kokie dąlykai tūrėtų didelę reikšmę žmonijos likimui. Elon Musk nusprendė, kad tai būtų internetas, perėjimas į atnaujinamus energijos šaltinius ir kosmoso kolonizacija.
    Jis norėjo prisidėti prie visų trijų, kad galėtų daryti tai jam reikėjo pinigų.
     
    Zip2 ir Paypal
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija2.jpgKimbal Musk, Elon Musk brolis su kuriuo sukūrė Zip21995 vasarą
    Elon musk padarė antrą svarbiausią sprendimą savo gyvenimę.Baigęs universitetą perėjo į Stanford Universitetą siekti tolimesnio išsilavinimo ties Fizika, tačiau po dvejų dienų jis palieka universitetą ir kartu su savo broliu Kimbal Musk įkūria savo pirmąją IT kompaniją Zip2. Jis dirbdavo nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.Gyveno tose pačiose patalpose kur nuomavo ofisą ir , kad galėtų nusiprausti tūrėdavo eiti į persirengimo kambarius vietiniame stadijone. Pasekoje to susitaupė ir tai leido plaukti kompanijai toliau per pačius sunkiausius 2 metus.
     
    Tuo momentu, kai internetą aplankė spartus greito augimo periodas ir vystymasis, vis dėl to niekam neaplankė sėkmė iš to.Elon Musk kompanija buvo viena iš pirmųjų padariusių tai, jis sukūrė platformą kur naujienlaiškiai, - taip pat skaitomiausias New York Times - galėtų pasiūlytį savo klientams papildomas paslaugas.
     
    1999 populiariausia paieškos sistema AltaVista nusipirko Zip2 už 307 milijonus grynųjų ir 34 milijonus vertybinių popierių. Šis sandoris viršijo rekordą parduodant kompanija grynaisiais. Musk Elon iškarto išleido 20 milijonų prabangiam Maclaren F1 automobiliui ir privačiam lėktuvui.
     
    1999 Musk pradėjo dirbti su elektroninių mokėjimų sistemomis kurių populiarumas augo, X.com tapo jo naujuoju verslu. 2000 metais Kovo mėnesį,X.com susijungė su konkurentų kompanija Cofinity kurią įkūrė Peter Thiel ir Max Levchin. Cofinity sukurta programa leidžia sukurti pirmąją skaitmeninę valiutą. 2001, po susijungimo, X.com buvo pervadinta į Paypal ir Elon Musk tampa Paypal pirmininku.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija3.jpg
    Elon Musk tampa Paypal pirmininku.
    Buvo nesutarimų dėl strategijų ir valdymo tarp naujų komandų, bet jie niekada netūrejo efekto kompanijos dinamikai ir augimui. Elon Musk įsitraukė į naujų verslo modelių kūrimą, sėkmingai atliktą marketingo reklamą,kuri privede prie staigaus klientų augimo. 2002, Ebay nupirko Paypal už 1.5 bilijono. Elon Musk gavo $180 milijonų savo dalies iš Paypal ir tūrėjo pakankamai pinigų, kad siekti kitū tikslų: kosmoso inžinerijos ir alternativaus energijos šaltinio. Nuo tada Elon Musk nustojo investuoti į interneto verslą.
     
    Tesla Motors
     
    2003 metais inžinieriai Martin Eberhad ir Marc Tarpening įsteigė Tesla Motors.Nuo pat pradžių kompanija pozicionavo save kaip pirmąją elektrinių mašinų gamintojų kompaniją ir svajojo išlaisvinti žmoniją nuo degalų naštos. Elon Musk rėmė tokius siekius.
     
    Elon Musk prisijungė prie projekto 2004 metais, investuodamas $70 milijonų. Jis tapo vienas iš atsakingų už kompaniją. Elon Musk prisidėjo prie pirmosios elektroninės mašinos dizaino, kuri buvo Tesla Roadster sportinė mašina kurta pagal britų Lotus Elise. Jis reikalavo naudoti anglies pluošto kombinuotus metalus korpuse, kad sumąžintu svori, sukūre baterijos modūlį ir tam tikras dizaino dalis. 2006 metais projektas pateko į laikraščius ir Elon Musk gavo apdovanojimą už Tesla roadster dizainą. Tesla Motors augo ir dabar investu1otojų vis daugėjo, prisijungė ir Google kūrėjai, Larry Page ir Sergey Brin, o investicijos pasiekė virš $100 milijonų.
     


    Tesla Motors čia, kad nenustotų kovoti dėl elektrinių mašinų revoliucijos. - Elon Musk.
     Kad ir kaip būtų gaila, kai Tesla Roadster žengė į produkciją 2007 metais, Elon Musk užklupo nesėkmių periodas. keletą kūrimo klaidų privedė prie fakto, kad elektrinės mašinos sukūrimo kaina buvo beveik dvigubai didesnė nei numanoma. Martin Eberhard strategiškai neapskaičiavo, jo Tesla Roadster transmisijos konceptas įrodytas kaip neefektyvus ir mašinos išleidimo data buvo atidėta daugiau negu metam.
     
    Per šią krizę, Elon Musk parodė savo kritinius valdymo sugebėjimus, jis atleido kiekvieną kuris stabdė projekto tobūlėjimą, pridedant Eberhard ir kitus prisidėjusius žaidėjus. Po apvąlymo, jis rūpinosi kompanija vienas pats. Eberhard kreipėsi į teismą, kai jis buvo pakeistas į Michael Marks, bet problema buvo išspręsta taikiai ir taip efektyviai, kad jokių konflikto žinių nepasklido į viešūmą. 2007 metų gruodį, Ze'ev Drori buvo paskirtas kaip Ceo ir atsakingas už Tesla Motors. Elon Musk sekėsi žymiai geriau su Ze'ev Drori.
     
    Prie krizės ribos, Elon Musk sparčiai ir efektyviai mažino išlaidas, personalą, pareikalavo mažesnių kainų iš detalių tiekėjų ir uždarė keletą ofisų, dėl to Tesla Roadster išvydo pasaulį jau 2008 metais.
     
    Jo pačiu sunkiausiu gyvenimo momentu 2008 metais Elon Musk išsiskyrė su savo žmona, kuri teigė, kad jai vyras mažai skiria demėsio ir pasidarė tikras tyronas. Kad išsaugotų Tesla Motors, pasiimė $120 milijonų iš EverDream kompanijos kurios buvo pagrindinis akcininkas. Jis investavo savo paskutinius 20 milijonų į Tesla Motors, pardavė savo mėgstamiausią Mclaren F1 ir pagaliau išsaugojo kompanija nuo bankroto.
     
    Netrukus viskas ėjosi lengviau kas buvo ypač išskirtina palyginus su tradicinėms automobilių industrijomis. Vokiečių tarptautinė mašinų gamybos korporacija Daimler investavo 50 milijonų į Tesla Motors ir Amerikos energijos departamentas, kaip novatoriškai transporto kompanijai sumažino palūkanas. Vėliau skeptikai kritikavo valdžia dėl jų nuosprendžio paremti Tesla Motors, kurių produktas buvo koncentruotas įpatingai turtingiems žmonėms.
     


    Elektrinė mašina asocijuodavosi su kažkuo lėtu ir gremėzdišku, bet Tesla Motors atveju taip nėra. Tesla elektrinės mašinos yra greitos ir panašių galimybių į prabangiausias sportines mašinas. Tačiau yra planų sukurti labiau paprastesnius ir labiau prieinamus modelius. Tesla Motors inžinieriai taip pat bendradarbiauja su Toyota ir Daimler.
     
    Mašinos vadinamos hybridinėmis iš šių išvardintų kompanijų su elektriniu motoru ir vidaus degimo varikliu, naudoja Tesla Motors technologiją. 2007 metais General Motors generalinis direktorius Bob Lutz pavadino Tesla Motors pagrindine priežastimi pradėti kūrimą elektrinės mašinos Chevy Volt.
     Birželio 29 dieną 2010 metais, Tesla Motors pradėjo savo viešą akcijų platinimą. Tai buvo antroji mašinų gamybos kompanija (po Ford) Amerikos istorijoje kuri įvedė viešų akcijų pirkimą. Nepaisant to, kad buvo nepelninga pirmuosius dešimtį metų, buvo patalpinta į NASDAQ už 17$ per akciją ir pritraukė daugiau nei $225 milijonų investicijų. Tai buvo tikrai geriausias laikotarpis įvesti viešąsias akcijas. Vasario 5 2015 viena Tesla Motors bendrovės akcija kainavo $220.99 ir bendras rinkos kapitalas pasiekė $27.44 billion, Elon Musk priklauso 30% Tesla Motors kapitalo.
     
    Pagrindinė Tesla Motors finansinės sėkmės priežastis tapo sedanas Tesla Model S, su baterija kuri palaiko komfortinį vairavimą 426km kilometrus. Model S produkcija prasidėjo birželio mėnesį 2012 su pradine kaina $69,900 dolerių ir buvo reitinguota 99 taškais iš 100 pagal vartotojų įvertinimą.
     
    Per Modelio S prezentaciją Elon Musk kategoriškai pareiškė, kad per dvidešimt metų, daugiau negu puse pagamintų mašinų bus elektrinės. Jis net buvo pasiruošes lažintis dėl to. Dabar net optimistiškiausi analyzuotojai pareiškia, kad Elon Musk prognozės negali būti realizuotos. Tačiau tai negązdina Tesla Motors įkūrėjo.
     
    Elon Musk tiki, kad pasaulis pasidarė priklausomas nuo degalų. Ši priklausomybė veda prie klimato kaitos ir tarptautinės įtampos. Atsisąkymas vidaus degimo variklių ir pakeičiant į elektrinius gali padaryti skirtumą. Todėl Elonui Musk tai nėra paprastas verslas.
     
    Elon Musk sudaro sutartį su New York Times redaktoriais dėl Modelio S. Verta pamynėti, kad šių viešų reklamų triukų rezultatas per pirmąjį 2013 metų pusmetį buvo daugiau nei 10,500 Modelio S pardavimų.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija4.jpg
    Tesla Model S
    Spalio 9 dieną 2014 metais Tesla Motors komanda išleido S85D ir P85D Modelius. Tai buvo pirmoji elektrinė mašina su dvigubu varikliu.Model S P85В tūrėjo 691 arklio jėgų variklį ir neitikėtinai greitą išsibegėjimą: 97 kilometrų per valandą greitį po trejų sekundžių. Papildomai yra paruošta įdiegti revoliucinę automatinio vairąvimo sistemą, priekį ir galą matančios kameros, radaras ir 360 laipsnių jutimo davikliai, kurie aktyviai skanuoja aplinkui važiuojantį srautą. Su įjungtą autopilotavimo sistema, Modelis S gali automatiškai keisti juostas, atpažinti ir praleisti pėsčiuosius,išvengti susidūrimų ir net nuskaityti greičio ribojimo ženklus, nustatant ribotą greitį. Naujajam S Modeliui pailgino baterijos trukmę. Kaina prasideda nuo $79,900. 2014 metais vasario mėnesį,Tesla Modelis S, pagal vartotojų atsiliepimus įvertinta, kaip geriausia mašina pasaulyje.
     
    Neužilgo bus atskleistas Tesla Modelis X, kuris planuojamas būti išleistas į rinką ankstyvais 2016 metais. Elon Musk planuoja apkloti Ameriką, Europą ir Aziją su Superpakrovimo stotymis. Nuo 2015 metų Vasario 11 dienos, pasaulyje jau buvo 377 superpakrovimo stočių su 2,030 Superpakrovėjų pasaulyje.
     
    Solar City
     
    SolarCity korporacija yra elektros tiekėjas turintis būstines amerikos miestose: San Mateo, Kalifornijoje. Solarcity įkūrėjai yra du pusbroliai Lyndon ir per Peter Rive. Elon Musk yra kompanijos akcininkas. 2003 metais, investavo $10 milijonų į SolarCity.
     
    SolarCity tiekia elektrą namam, verslam ir valdžiai. Kompanija teikia keletą programų namų savininkams: "MyPower" paskolos programa, Solar nuomos ir Solar power mokėjimo sutartis.
     
    2008 metais Gegužės mėnesį kompanija sukūrė saulės energijos sistemą bendrovei British Motors ir Ebay, kad aprūpinti serverių būstinę.
     
    2015 metais sausio 15 dieną, SolarCity susijungė su Credit Suisse, kad sukurti naują saulės energijos finansavimo įrenginį verta $200 milijonų. Šis kredito įrenginys yra paskirtas kientams investuojantiems į saulės energiją per SolarCity "MyPower" programą. Šis elektros planas leido klientams nusipirkti savo saulės energijos sistemą, kad mokėti mažiau už elektrą.
     
    SolarCity kūrimo sąlygos yra ekonomiškai efektyvios, nekenksmingos aplinkai ir visiškai sutampa su Elon Musk principais. Kompanija tiekia saulės energiją superpakrovimo stotims Tesla Motors kompanijai.
     
    Lyderiavimas industrijoje neapsaugojo SolarCity nuo kritikos. Kai kurie skeptikai teigė, kad saulės energija niekada nevirs į efektyvaus verslo modelį ir atsižvelgiant į faktą, kad konkūrencija per didelė industrijoje, tai tūrėtų būti sunkus iššūkis palaikyti kompanija pirmaujančiose pozicijose. Vis dėl to 2012 metais gruodžio 10 dieną, nuo tada kai SolarCity įšleido viešąsias akcijas ir akcijų vertė nuo 8$ dolerių 2015 metais pakilo iki 57$ o bendras kapitalas siekė 5 bilijonus. Dabar Elon Musk priklauso 25% procentai SolarCity akcijų.
     
    Analitikai teigia, kad jo pasitikėjimas kompanijų perspektyvomis yra pagrindinė jo fenomeninės sėkmės priežastis. Wallstreet bendruomenė net sugalvojo terminą šiam fenomenui: Musk Efektas :)
     
    Space X
     
    Elon Musk pradėjo galvoti apie kosmoso tyrimui skirtas technologijas.Jis buvo inspiruotas ambicingos idėjos sumąžinti kosmoso transportacijos kainą, kad leisti žmonėms kolonizuotis Marse. Space X įkurtas 2002 ir jo būstinė yra Kalifornijoje, Hawthorne miestelyje.
     
    Elon Musk buvo sužavėtas galimybė kolonizuoti Marsą ir sukurti Marso Oazę.Tikslas šio projekto sukurti automatizuotus šiltnamius, kurie ateityje būtų pamatas savarankiškai ekosistemai. Pagrindinė problema buvo milžiniška šiltnamių transportacijos kaina. Elon Musk mąstė apie paleidimo raketų pirkimą iš Rusijos federacijos ir kalbėjo apie tai su Rusijos valdžia, bet nusprendė nedaryti sandorio su jais. Vėliau Elon Musk šovė įdėja sukurti savo paties daugkartinio naudojimo paleidimo raketą ir erdvėlaivius.
     
    2006 metų kovo mėnesį Elon Musk investavo daugiau nei $100 milijonų į SpaceX. Paleidimo variklio kaina svyravo nuo $15 milijonų Rusijos federacijoje iki $65 milijonų Amerikoje ir verslininkui tai atrodė per daug. Jis paskaičiavo, kad visos dalys reikalingos sukonstruoti paleidimo varikli yra tik 2% kainos, užkeltos Amerikoje. Šis faktas piktino Elon Musk. Problema kurią jis matė, tai kosmoso industrijos biurokratizacija, žemas konkurencingumas didelių korporacijų ir jų lobizmo pastangas užkirsti kelią atsirasti naujiems rinkos dalyviams.
     


    Jei kas nors yra suinteresuotas kosmoso saulės energija, tai
    turiu būti aš. - Elon Musk
     Elon Musk buvo įsitikinęs, kad kosmoso variklių kūrimas ir erdvėlaivių paleidimo kaina gali būti sumąžinta dešimteriopai. Iš pradžių jam reikėjo iš naujo perbrėžti pagrindinį kosmoso skrydžių tikslą. Pagrindinė SpaceX misija ne siuntos nugabenimas į orbitą, bet kolonizavimas kitų planetų kaip Marso ir Elon Musk nori tai daryti efektyviai. 2008 metais rugpjūčio mėnesį vienas žmogus investavo stambią sumą ir SpaceX surinko
    $50 milijonų.Dabar po visų investicijų Elon Musk priklauso 66% procentai SpaceX akcijų.
     
    SpaceX pradėjo dirbti su Falcon 1 paleidimo sistema 2002 metais.Prireikė ketverių metų ir šimtų milijonų investicijų, sukūrimui. per 2006 ir 2015 tokios kompanijos kaip DARPA, NASA.. Buvo suinteresuotos SpaceX projektu ir paleido keletą Falcon 1 testavimo
    raketų.
     
    2006-2008 pirmieji trys skrydžiai nepavyko. Rūgsėjo 28 dieną 2008 metais per 4 paleidimą Falcon 1 pasiekė orbitą. Nasa susidomėjo pasiekimais ir pasirašė 1.6 bilijonų kontraktą amerikiečių išskraidinimui į orbitą su SpaceX. Spalio mėnesį 2012 metais, SpaceX sukūre keletą rūšių kosmoso variklių: Kestrel, Merlin 1 ir Draco ir be jokios valstybės paramos.
     
    Visi lyg šiol Space X pasiekimai yra tik pradžia jo didžiajai svajonei - Marso ekspedicijai. SpaceX yra Marso kolonicacijos raketos kūrime, Taip pat dirba su kitais projektais kurie bus naudojami transportuoti žmones iš žemės į Marsą.
     
    Grassphopper ir Falcon 1 yra eksperimentinės paleidimo raketos kurios gali nusileisti vertikaliai. Sausio 10 dieną 2015 metais pirmasis bandymas nusileisti žemėje nepavyko - nusileido per šiurkščiai. Nepaisant to Space X komandai pavyko padaryti sunkesnį manevrą ir nusileisti ant jūros platformos Floridos pakrantėja.
     
    Vasario 12, 2015 Falcon 9 sėkmingai transportavo klimato observatorijos satelitą, satelitas buvo sukurtas, kad atpažinti ir informuoti apie saulės elektromagnetinių bangų spinduliavimą.
     
    Neitikėtinas Elon Musk gyvenimas yra nuostabus pavyzdys vyruko kuris įgyvendino savo vaikystės svajonę, Marso kolonizacija greitai taps realybe, ačiū už SpaceX išradimus kosmoso industrijoje.
     
    Hyperloop
     
    Elon Musk yra reiklus perfekcionistas ir išradėjas technologijų industrijoje. Jo išsilavinimas savo srityse, fizikoje ir ekonomikoje leidžia jam matyti tiesą ir atskirti ją nuo spekuliacinių prognozių. Jis mąsto plačiai. Sumanus pavyzdys būtų 5 jo projektas Hyperloop.
     
    Rugpjūčio 12, 2013, Elon Musk pasidalino 58 puslapių Hyperlopp prezentacija, kuri atskleidė Hyperloop struktūra ir funkcijas. Hyperloop yra saulės energijos transportacijos sistema, kuri tūrėtų atgabenti žmonės nuo Los Angelo iki San Francisco, per 30 minučių ir įveikti 614 kilometrų distanciją.Hyperloop kuriama remiantis magnetinės levitacijos technologija pritaikyta traukiniams.Elektromagnetinis impulsas ir mažas oro spaudimas leidžia išvystyti didesnį greitį negu bet kuri kita transportacijos priemonė žemėje.
     
    Hyperloop bus du kartus greitesnis už lėktuvą ir nebus limituotast bet kokiam grafikui. Elon Musk nori pasidalinti Hyperloop konceptu su Amerikos prezidentu Barack Obama, kaip sukurti šią efektyvią transportavimo priemone artimoje ateityje. Elon Musk mąno, kad Hyperloop gali būti geresnė alternatyva negu valstybės planas pastatyti didelio greitkelio geležinkelį tarp San Francisco ir Los Angelo, kuris kainuos daugiau nei $70 bilijonų. Jo nuomone išleisti tiek daug į tokį lėtą transportacijos metoda yra neteisinga.
     
    Hyperloop transportacijos sistemą sudaro plieno vamzdžiai. Tie Vamzdžiai bus sumontuoti ant stulpelių ir kapsulės viduje leis pasiekti 1287 kilometrų per valandą greitį. Hyperloop transportacijos sistema bus padaryta su saulės kolektoriais visame kelyje. SolarCity prisidės prie saulės kolektorių kūrimo.
     
    Viena kapsule galės sutalpinti iki 28 keleivių. Pradinis kapsules išsibegėjimas bus panašus į lektuvo. Bus 70 kapsulių tame pačiam maršrute su minimaliu 30 sekundžių laukimo intervalu. Investicijų atsipirkimo laikotarpis 20 metų, jei vieno bilieto kaina 20$ dolerių ir metinis transportuotų keleivių skaičius pasiekia septynis su puse milijono.
     
    Pirmoji Hyperloop transportacijos sistema planuota sukurti prie kalifornijos tarpmiestinio greitkelio 5. Elon Musk keleiviam pažada aukštą apsaugą. Projekto inžinieriai jau pastatė apsaugas, kad sumąžinti žemės drebėjimų riziką.
     
    Hyperloop bus nuostabus transportacijos būdas didesniem miestam įsikūrusiem toliau nei 1500km kilometų nuo vienas kito.
     
    Elon Musk Hyperloop projektą padarė viešai prieinama, leidžiantį kiekvienam patobūlinti esamą versiją. Kaip Elon Musk sakė, jis nebijo ko nors prarasti finansiškai su Hyperloop, tiesiog būtų nuostabu sukurti naują transportacijos būdą.
     


    Manau labai svarbu, kai kasnors turi gerą širdį. - Elon Musk
     Sausio 15, 2015 metais Elon Musk per savo kalbą minint Teksaso transporto forumo dešimties 10 metų metines pareiškė, kad pirmoji Hyperloop testąvimo versija bus teksase, o ilgis sieks 8km kilometrus.
     
    Vasario 26, 2015, Hyperloop Transportavimo technologijos pasirašė sutartį pradėti pirmosios testavimo trasos kūrimą 2016 metais ir baigti konstrukciją 2019 metais
     
    Elon Musk mėgstamų knygų sąrašas
     
    Per vieną iš savo interviu Elon Musk pareiškė, kad jis mėgsta
    fantastines knygas ir žymių žmonių biografijas:
    "Benjamin Franklin: An American Life" by Walter Isaacson, "Tesla: Inventor of the Electrical Age" by B. Carlson, "Structures: Or Why Things Don't Fall Down" by J.E. Gordon .Taip pat dievina Dale Carnegie knygas ir žinoma daugybė inžinerijos, dizaino, verslo ir fizikos.
     
    Elon Musk yra 21 amžiaus išradėjas, kuris įgyvendina fantastiškiausias idėjas. Ačiū Elon Musk už jo atkaklumą, sunkų darbą ir žinoma ačiū už jo absoliutų pasitikėjimą savo projektuose. Tikiuosi, kad jūs mėgavotės
    tyrinėjant Elon Musk biografiją ir sėkmės istoriją, o ji jus
    įkvėpė naujiems atradimams
     
     
    Skaityk, tobulėk ir būtinai sugrįžk, įdomiausios pasaulio naujienos ir straipsniai tau - Ainas.lt
    --->Spausk ir skaityk daugiau<---
    Prašau atsidėkodami paspauskite Facebook like mygtuką,- Ainas.lt puslapyje, kai surinksiu pirmuosius 100 like pasidalinsiu straipsniu apie genijų sukūrusį daugiausiai išradimų.

    http://www.ainas.lt/sekmes-istorijos/elon-musk-biografija-sekmes-istorija/
  9. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Stanley Gyvenimas Vokietijoje - kas ir kaip ?   
    Pilna jau prirašyta apie Vokietiją - nesikartosim, netingėk pasinaudoti paieška. Ir su kelionėmis čia nelabai susiję, labiau su emigracija. Jei trumpai, tai kai atvažiuoji pirmą kartą - Vokietija atrodo kaip pasakų šalis, kurioje nuostabu gyventi. Bet kai prabūni ilgiau ir atsimerki, tai pamatai kaip viskas joje supuvę, žmonės be sielos, draugų nėra ir nebus, technologijos atsilikusios, biurokratizmas didžiulis, miestuose bomžynai, viską valdo babajai. Pasak vietinių niekas negerėja, viskas stovi vietoj arba blogėja, po biški ateina 90-ieji metai kokie buvo pas mus. Pilna apgavysčių, aferų ir t.t. Jeigu gyvenimo kokybės nematuoji uždirbamais pinigais - Lietuvoj gyventi geriau. Nors ir Vokietijoj daug neuždirbsi.
  10. Patinka
    AndrejusM sureagavo į IdejosVerslui Ar atleistumėte vertingiausią darbuotoją?   
    Tik pabandykite minutėlei įsivaizduoti, kad Jūsų geriausias darbuotojas, generuojantis Jūsų verslui didžiausias pajamas, padaro ką nors idiotiško kaip kad neseniai padarė Jeremy Clarkson. Ar leistumėte jam likti dirbti pas Jus?
     
    Ši dilema (leisti-neleisti) vyko gerą savaitę ir užsienyje buvo viena iš karščiausiai aptarinėjamų temų socialiniuose tinkluose. Žinoma, įvykiai BBC televizijoje palietė ir Lietuvos visuomenės informavimo priemones, kadangi kultine tapusi laida automobilių mėgėjams „Top Gear“ rodoma ir pas mus. Kaip ir dar 169-iose pasaulio šalyse.
    Žinia, kad BBC atleido savo „pinigų generavimo mašiną“ sulaukė įvairių reakcijų – buvo palaikančių tokį sprendimą, buvo ir jį smerkiančių. Tačiau šiame straipsnyje noriu panagrinėti ne Jeremy Clarkson ir jo elgesį, o pačią dilemą.
     
    Apžvalga
     
    Sugrįžkime trylika metų atgal – į 2002-uosius. BBC buvo įtikinta, kad reikia grąžinti „Top Gear“ į eterį ir šiek tiek pakeisti laidos formatą. Televizija su tuo sutiko, o Jeremy Clarkson ir jo komanda, vedini jų prodiuserio Andy Wilman, pavertė televizijos šou kultiniu: „Top Gear“ buvo (oficialiai) rodoma 170 šalių, turi 14,500,000 fanų savo Facebook’o puslapyje (skaičius gali keistis, nes prieš BBC atleidžiant J. Clarkson’ą, jų buvo daugiau kaip 25,000,000), generuodavo apie £150,000,000 pajamas (TV programa, žurnalas, retransliacijos teisės, įvairūs „Top Gear“ prekiniu ženklu pažymėtos prekės) ir „atnešdavo“ daugiau kaip £40,000,000 GBP pelno per metus. Tas pats „Top Gear“ žurnalas, leidžiamas beveik 1,700,000 vienetų tiražu visame pasaulyje, „juokiasi“ iš prognozių apie spaudos leidinių išnykimą (apie tai rašiau praėjusį kartą).
     
    Tačiau yra ir kita medalio pusė – J. Clarkson’as yra itin skandalinga asmenybė.
     
    Kita medalio pusė
     
    Nuo 2008-ųjų, J. Clarkson’as buvo įsivėlęs į daugelį skandalų ir sukėlęs nemažai įtampos dėl savo pareiškimų jautriomis temomis. Kaltinimai buvo patys įvairiausi: rasizmas, smurtas, atvira politikų kritika ir nekorektiškumas, ir taip toliau. Visi įvykiai rodė, kad Jeremy Clarkson yra savotiškas „chuliganas“.
     
    2008 m. liepos mėn.
    BBC vadovai pareiškė pretenziją, jog J. Clarkson’as už vairo vartoja alkoholį (gėrė džiną su toniku). J. Clarkson’as, savo ruožtu, atsakė, jog filmavimo metu jis važiuoja automobiliu į Šiaurės Ašigalį ir, remiantis GPS, yra „vandenyne“, todėl faktiškai – jis ne „vairuoja“, o „plaukia“.
     
    2008 m. lapkričio mėn.
    J. Clarkson’as pajuokavo, kalbėdamas su sunkvežimių vairuotojais, klausdamas jų apie tai, kiek jie darbo metu nužudo prostitučių. Skandalas kilo dėl to, kad tuo metu Didžiojoje Britanijoje buvo nuteistas „pakelių maniakas“ Steve Wright, kuris, kaip žinia, buvo sunkvežimio vairuotojas.
     
    2009 m. vasario mėn.
    Spaudos konferencijos Australijoje metu, žurnalistai paklausė J. Clarkson’o nuomonės apie tuometinį Didžiosios Britanijos Ministrą-Pirmininką Gordoną Brauną (Gordon Brown). Atsakymas buvo trumpas ir, žinoma, sukėlė eilinį skandalą: „tas vienaakis škotų idiotas?„
     
    2009 m. spalio mėn.
    BBC televizija pradėjo naujų darbuotojų samdymo „kampaniją“, kadangi jai buvo pareikšta lygių teisių kontrolės komiteto pretenzija dėl lygių galimybių pažeidimų. Žinoma, J. Clarkson’as nepraleido progos pasisakyti: „televizija šiuo metu yra apsėsta samdymo manijos ir tam, kad atsverti baltaodžių heteroseksualų skaičių, yra pasirengę samdyti juodaodes lesbietes musulmones„
     
    2010 m. liepos mėn.
    Kalbėdamas apie dėmesį blaškančius faktorius vairavimo metu, J. Clarkson’as pasakė: „Jei atvirai – burka nieko nepaslepia. Visai neseniai sėdėjau taksi Londono Piccadilly rajone ir per perėją, tuo metu, ėjo moteris, dėvinti burką nuo galvos iki pėdų. Staiga, ji už kažko užkliuvo ir krito aukštelnika, jos burka pakilo ir štai – raudoni stringai ir prisegamos kojinės„
     
    2010 m. rugpjūčio mėn.
    Kalbėdamas apie kolegos J. May vairuojamą Ferrari F430 Speciale, J. Clarkson’as leptelėjo: „palyginus su naujesniu modeliu, šis atrodo kaip da*nas – tos grotelės priekyje primena niekada nesibaigiančią šypseną. Manau, ji turėtų būti pavadinta Ferrari F430 Specialiai Invalidams„
     
    2011 m. vasario mėn.
    16-to „Top Gear“ sezono, 2-ame epizode, laidos vedėjai šaipėsi iš Meksikoje gaminamo Mastretta automobilio. J. May pavadino automobilį „Tortilla“ (blynelis, gaminamas Meksikoje) ir visą laidą taip jį vadino, aiškindamas, kad negali atsiminti automobilio pavadinimo. R. Hammond’as pridėjo, kad „automobilis atspindės nacionalines meksikiečių charakteristikas – bus tingus, nerangus, su ūsais, besiramstantis į tvoras, mieguistas ir dėvintis paklodę su skyle kaip apsiaustą„. J. Clarkson’as užbaigė automobilio apžvalgą žodžiais: „automobilis yra š*das ir Meksikos ambasadorius Didžiojoje Britanijoje vis tiek bus per didelis tinginys, kad pasiskųsti dėl to, ką mes čia pasakėme„
     
    2014 m. gegužės mėn.
    J. Clarkson’as įsivėlė į labai nemalonų skandalą, kai eteryje „deklamavo eilėraštuką“, kuriame pavartojamas labai rasistinis žodis. Dėl šio įvykio, J. Clarkson’as netgi išleido atskirą video atsiprašymą ir gavo griežtą įspėjimą iš BBC vadovų.
     
    https://www.youtube.com/watch?v=HBpnPc2Kec4
     
    Kur yra ta „raudona linija“?
     
    Kas liečia žiūrovų skaičių, pajamas ir pelną – Jeremy Clarkson’as ir „Top Gear“ komanda maždaug šviesmečiais lenkia kitas TV laidas. Tačiau jie lygiai tais pačiais šviesmečiais lenkia kitas TV laidas ir dėl svarstymų Didžiosios Britanijos žurnalistų etikos komisijoje (Ofcom) skaičiaus. Tokie faktai bet kurį darbdavį pastatytų į labai nepatogią padėtį ir priverstų labai rimtai apsvarstyti savo tolimesnius pasirinkimus.
     
    Ar vien tam, kad nenutrūktų finansinė gerovė, galima „užmerkti akis“ į moralės pažeidimus? Įdomus klausimas, ar ne?
     
    Pabandykite užduoti sau kitą klausimą: jeigu Jūsų darbuotojas, kuris generuoja Jums pačius didžiausius pinigus, būtų „maištininkas“ – nepildytų klientų aptarnavimo sistemos, ataskaitų, trauktų aukštesnius vadovus per dantį ir elgtųsi kaip nori, tačiau pajamingumu šviesmečiais lenktų bet kurį kitą darbuotoją – ar laikytumėte jį savo versle? Nekreipkite dėmesio į tai, ką padarė J. Clarkson’as. Nekalbėkime dabar apie fizinį smurtą. Ar atleistumėte tokį žmogų?
     
    Atsakymą rasti paliksiu Jums. Būkite sąžiningi su savimi.
     
    Epilogas
     
    Tiek praeityje, tiek šiais laikais – visada yra žmonės, kurie nieko neklauso, tačiau visuomet „parneša pinigus“. Tikrai galima įvardinti ne vieną tokį žmogų – a. a. Steve Jobs (Apple), Mark Zuckerberg (Facebook), Ingvar Kamprad (IKEA), Howard Hughes ir taip toliau.
     
    BBC televizija susidūrė su moraline „teisti negalima pasigailėti“ dilema. Nepaisant 1,000,000 parašų, surinktų „Top Gear“ fanų; nepaisant jau daugiau kaip 10,000,000 Facebook fanų praradimo; nepaisant milijonų svarų sterlingų pajamų netekties (nuostolių?) – jie priėmė sprendimą atleisti Jeremy Clarkson’ą. O kaip būtumėte pasielgę Jūs?
     
    Laukiu Jūsų nuomonių ir linkiu Jums gero verslo!
  11. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Mykolas Nusiskundimas moderatoriu Mykolas   
    Pasiėmiau popkorno, laukia ilga naktis :)
  12. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Kamile Idėja, skatinanti turizmą Lietuvoj   
    Atpigus Ryanair bei Wizzair bilietams į Lietuvą bei LonelyPlanet paskelbus, kad Lietuva yra TOP 3 destination 2015, natūralu, kad turėtų padaugėti turistų, o mums, lietuviams, reikia mokėti jiems ką nors pasiūlyti.
     
    IDĖJA
     
    Turbūt, jei kada nors keliavai, dažnai iš savo kelionės nori "parsivežti" ne tik Facebook/Instagram nuotraukas, bet ir kažkokį dalykėlį, primenantį apie šalį. Aišku, jokių statulėlių, pakabučių bei kitokių šūdniekių pirkti niekada nesinori, bet norisi kažko autentiško, primenančio, kad praleidai puikų laiką toje šalyje ar vietovėje. Bėda dažnai yra ta, kad pigios oro linijų bendrovės riboja rankinio bagažo svorį, o pro apsaugą beveik išvis neprasineši skysčių (nebent skysčio talpa yra mažesnė nei 100ml), todėl parsivežti kažką autentiško - dažnai tampa misija neįmanoma.
     
    Ką siūlau? Siūlau turistams Lietuvoje pardavinėti "lietuviškų autentiškų "dalykėlių"" dėžutes, kurias jie gautų tiesiai į savo namus gimtojoje šalyje - turistui nereikėtū jaudintis dėl siuvenyrų pirkimo, galvojimo ar daiktas tilps į lagaminą.
     
     
     
    KAIP PRITRAUKTI PIRKĖJUS?
     
    Sunkiausia, turbūt, šios idėjos užduotis - sugalvoti, kaip pritraukti turistus. Aš, pavyzdžiui, įsivaizduoju kažkokį tai blog'o rašymą (nes 'content is the king' - ar ne, marketer'iai? :) ) su tipsais/istorijom apie Lietuvą, bet tą prasmę normalų, kaip iš 'vietinio' perspektyvos, su normaliais ir nuoširdžiais patarimais. Na, bandyt daryti turinį 'viral', kad jis būtų naudingas ir žmonės noriai juo dalintųsi. Viso to esmė, kad žmogus, dar net neatvažiavęs į Lietuvą, jau žinotų, kad toks dalykas, kaip tokia dežutė, egzistuoja (nes prie viso blog'o būtų ir tos dežutės parduotuvė). Bėda ta, kad tol, kol jis bus Lietuvoj gali ir pamiršti apie tai, nes kai grįš atgal į savąją šalį, jau žmogus nebegooglins apie lankytinas vietas Lietuvoj. Čia greičiausiai reikėtų stipriai įtraukti social media...
     
    KAINA?
     
    Aišku, rinkos tyrimo nedariau ir tik spėju, kad tokia dežutė galėtų kainuoti 25-30 eurus, įskaičiavus siuntimo kainą (post.lt rodo, kad siuntimas į EU šalis, 2kg dežutės, kainuoja 7 eurus). Brangu? Atsimink, jog pirktumei ne Tu, o turistas, kuris turi pinigų, tik reikia mokėti juos iš jų paiimti ir pasiūlyti tai, kas, jo nuomone, būtų "faina". Taip pat dežutės kaina galėtų kisti nuo jos komplektacijos - kuo vertingesni dalykai, tuo ji, aišku, brangesnė.
     
    ATSIPERKAMUMAS?
     
    Bėda ta, kad atskaičiavus siuntimą, mokesčius bei produktų kainą, nelabai kas ir liktų - galbūt nuo dežutės 3-5 eurai (čia priklauso, kokie produktai būtų dežutėje), todėl reikia gerai apskaičiuoti ar verta...
     
    Geras dalykas yra tas, kad iš pradžių nereikia daug pinigų investicijai į "versliuką" - svetainės/parduotuvės sukūrimui, reklamai, o pats pardavimas prasidėtų tik tada, kai kažkas jau užsisakytų ir realiai tuos daiktus pirktumei jau iš kliento sumokėtų pinigų.
     
     
    Komentuokit, peikit bei kritikuokit - tam ir sukūriau temą!
     
    p.s. jei nelabai supratot, ką norėčiau parduoti - tai googlinimas leido surasti analogų kitose šalyse. Čiair čia- pavyzdžiai, tik aš galbūt norėčiau labiau orientuotis į turistus.
  13. Patinka
    AndrejusM sureagavo į eimis50 Kodėl atpigus kurui nekrenta prekių kainos?   
    Tačiau kai produktų kainos pakyla, dažniausiai yra kaltinamos kylančios kuro kainos. F.u.c..k logic :)
  14. Patinka
    AndrejusM sureagavo į vaices Sveiki. Norėčiau prisistatyti   
    Sveiki.
     
    Užsiregistravus į šią svetainę yra siūloma prisistatyti.
    Tą ir padarysiu :)
     
    Esu Vaidas.
    Man 40.
     
    Nuo 12 metų maigau kompiuterio klaviatūrą ir laikau save IT specialistu.
    Visada patiko programuoti, tik tai niekada nebuvo pagrindinis mano pajamų šaltinis.
    Turiu nemažai įdomios patirties kuriant įvairius verslus Lietuvoje.
     
    Vieną verslą prieš dešimt metų sėkmingai pardaviau. Pasistačiau namą, likusius pinigus suinvestavau į akcijų rinką.
    Anksti išėjau į pensiją ir paskyriau kelis sekančius metus populiaraus žaidimo projektui.
    Kai jau atrodė, kad šis naujas projektas taps dar vienu sėkmingai įkurtu verslu, atėjo nuosmukis akcijų rinkoje, o po to sekė skyrybos su žmona.
     
    Taigi pusę aktyvų suvalgė ekonominė krizė, kitą pusę palikau buvusiąjai, kad turėtų kur gyventi.
    Neilgai trukus žaidimų projektas "užsilenkė" dėl nesuvaldytų rizikų.
    Finale esu verslininkas be kapitalo, bet su ambicijomis ir patirtimi.
     
    Šiuo metu aktyviai programuoju ASP.NET ir Unity3D aplinkoje, bet esamos specializacijos nepakanka, kad būčiau medžiojamas įdarbinimo agentūrų.
     
    Šioje svetainėje tikiuosi rasti bendraminčių, kurie mėgsta plaukti dar neatrastais maršrutais.
     
    Jei ieškote draugiško komandos nario savo idėjos įgyvendinimui, parašykite man į PM.
    Kartu paieškosim bendrų taškų, o gal ši nauja pažintis išaugs ir į sėkmingą verslą.
     
    Ačiū, kad skaitėte
  15. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Skuduras Metų forumiečio rinkimai 2014 - I etapas   
    KyCaS, už tai, kad dingo iš forumo su savo floodinimu bereikšmiu.
  16. Patinka
    AndrejusM sureagavo į GoodOne Metų forumiečio rinkimai 2014 - I etapas   
    Siūlau IdejosVerslui, jo straipsniai geriausi ir davė daug žinių (bent jau man). :)
  17. Patinka
    AndrejusM sureagavo į D0mantas Gandrai live - graži idėja, nuomonių!   
    Sveiki, aš Domas.
     
     
    trumpai papasakosiu apie savo idėją ir kaip ji gimė.
    Viską dėstau ant "karšto" tad tikėtina, jog nelabai sklandžiai viską nupasakosiu, tačiau esu užsidegęs ir noriu kuo greičiau išgirsti kitų nuomonę.
     
    Praeitą vasarą mūsų kieme, ant stulpo gandrai pradėjo sukti savo lizdą. Pradėjau domėtis gandrais. Buvo padėti kiaušiniai ir man labai knietėjo pasižiūrėti viską iš viršaus.. Taigi -
     
    http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/q84/s720x720/10411815_895551143804238_23952220538539482_n.jpg?oh=860dc46e144b5cef207a246fc302ae5e&oe=54FF0FDB
     
    http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/s720x720/1525493_896177513741601_2911782585477902256_n.jpg?oh=a4c8d855b5f2e1db72b89b9d847c8ee7&oe=5504F62D&__gda__=1426524932_cbe8706ef0204e31959d3f0cbb54b55f
     

     

     
     
    Vėliau sumontavau go pro ir galiausiai susukau klipuką - https://www.youtube.com/watch?v=4TG1Hk_ha1k
     
     
    Apie visą istoriją gal kiek vėliau, dabar noriu išdėstyti savo viziją.
     
    Šio pavasario užgaida - pastatyti kamerą ir transliuoti gandrų lizdą viešai, internete, visam pasauliui, visą parą!
    Panašus projektas - Naisių vasara - gandrai live
     
    Dėl susidomėjimo per daug neabejoju, gandrai Lietuvoje turi vertę t.y. susidomėjimą, ypač tarp miesto žmonių. Užsieniečiams tai irgi gan įdomu. Taip sprendžiu todėl, jog pasidomėjau tuo "naisių vasaros" projektu.
     
    Taigi mano vizualiacija būtų tokia: atsidarai www.gandriukai.lt, matai švarų playerio langą. Po apačią - online chat realiu laiku arba facebook integracija. Jei ateitį tai susilauktų didesnio susidomėjimo - reklama, baneriai tinklapyje.
     
    Techniniai klausimai - didžiausia problema, tai yra interneto ryšys. Naudoju "erdvių" paslaugas, tad greitis netenkina. (download - 2mb/s, upload (tai yra svarbiausia) - 0,6 mb/s) bet realiai torentuose siunčia ne daugiau 300kb/s.
    Jei ir pakaktų tokio greičio, mano interneto linija būtų visada naudojama. Antro vartotojo pirkti nesiryžtu, neturiu tiek daug lėšų. Galbūt "erdvės" sutiktų paremti tokią idėja, nes aukščiau paminėtas projektas, rėmėjų sarašę turi "erdves"
     
    Omnitel 3g veikia pakankamai spračiai mano vietovėje - bandžiau transliuoti, tai susitvarkė net su 720p (be lago). Gaila, tačiau omnitelyje viskas labai limituoa, mažai duomenų. O man jų reikia tikrai daug. Jokio kito interneto tiekėjo pasirinkti negalime, nes nėra tam galimybių.
     
    Kamera - galvoju atsisiųsti iš ebay ip camera, waterproof, su nightvision (IR). IP camera - Ebay nuoroda
    Jos veikimo principas - vartotojas prisijungia prie jos, vesdamas į naršyklės langą 192.168.... kaip suprantu, ji mano tinkle sukuria serverį. Kėbliausia - kaip reikėtų tą vaizdą perkelti į mano tinklapį. Planuoju naudotis "ustream" paslaugomis, tačiau kiek užmačiau, 30 dienų free, o vėliau 99usd. Tad teks ieškotis kažkokių alternatyvų.
     
    Taigi manyje dar tikrai daug techninių klausimų ir ne tik, tačiau noriu jog jūs, uzdarbiečiai, pasakytumėt ką nors, nes dažnai kiti pažiūri kiek iš kito šono ir pastebi tai, ko pats niekada nepagalvočiau.
     
     
    Jeigu ką, mane galite susirasti facebooke - Domantas Kancleris
  18. Patinka
    AndrejusM sureagavo į IdejosVerslui Jūsų svetainė privalo būti pritaikyta mobiliesiems   
    Jeigu Jūsų interneto svetainė (ar portalas, ar elektroninė parduotuvė) vis dar nepritaikyta mobiliąjai platformai – Jūs prarandate lankytojus. O prarasdami lankytojus – Jūs prarandate pinigus. Tai taip paprasta.
     
    Nuo 2007-ųjų, interneto vartotojai (ir jų elgesys) keičiasi, o tai įtakoja (jau kurį laiką) išmanieji telefonai.
     
    Neįtikėtini išmaniųjų įrenginių naudotojų augimo tempai
     
    Praėjus jau daugiau kaip septyneriems metams nuo pirmojo iPhone pristatymo, išmaniųjų telefonų augimo tempai buvo pritrenkiantys. Ir vis dar yra. Išmaniųjų technologijų įtaka verslui taip pat stipriai auga ir pastebimos tam tikros tendencijos.
     
    Nesiremsiu pasauliniais tyrimais, kadangi mes dar dar šiek tiek atsiliekame savo „išmaniųjų technologijų skvarba“, tačiau net ir Lietuvoje atliekamų tyrimų duomenys ganėtinai įdomūs:
     


     
    2012 m. tyrimo duomenimis – Lietuvoje išmaniaisiais telefonais naudojosi 17 proc. apklaustųjų (šaltinis);
    2013 m. tyrimo duomenimis – Lietuvoje išmaniaisiais telefonais naudojosi 23 proc. apklaustųjų (šaltinis);
    2014 m. tyrimo duomenimis – Lietuvoje išmaniaisiais telefonais naudojosi „daugiau nei kas trečias“ (kas reiškia, kad daugiau nei 33 proc.) apklaustųjų (šaltinis).

    Skaičiai kalba patys už save.
     
    Svetainių lankymas naudojantis išmaniaisiais įrenginiais
     
    Drįstu spėti, kad daugumos svetainių (kalbu ne tik apie svetaines, tačiau ir apie portalus, el. parduotuves ir panašius projektus) lankytojai, besinaudojantys išmaniaisiais įrenginiais, sudaro maždaug nuo 20% iki 40-45% visų lankytojų. Šie skaičiai dar nėra stabilūs, vis dar auga ir, manau, jog toliau sėkmingai augs. Vis daugiau žmonių naudojasi mobiliaisiais telefonais, kad susirasti pigiausią produktą „šalia“ (savo buvimo vietos) ar elektroninėje parduotuvėje. Todėl, ypatingą dėmesį į savo įvaizdį internete, turėtų atkreipti smulkusis (vadinamas „vietinis“) verslas ir elektroninės parduotuvės.
     
    Technologijos
     
    Šiandieninės interneto projektų programavimo technologijos suteikia užsakovui visišką laisvę pasirenkant, ko jis nori, kaip tai turi atrodyti, funkcionuoti ir panašiai. Dauguma svetainių kūrėjų siūlo adaptyvųjį dizainą (angl. – responsive design) kaip standartinį priedą prie kuriamos interneto svetainės. Žinoma, yra tokių užsakovų, kurie nori, jog jų mobilioji svetainės versija atrodytų kitaip ir rodytų tik tam tikrą informaciją (ar turėtų supaprastintą funkcionalumą) ir užsako individualius sprendimus.
     
    Ko iš Jūsų mobiliosios svetainės tikisi lankytojai?
     


     
    Greito puslapių krovimo;
    Prisitaikymo prie naudojamo įrenginio;
    Patogaus informacijos išdėstymo
    Teigiamos patirties naršant (angl. – user experience)

    Žinoma, Jūsų laukia visa eilė teigiamų dalykų:
     
    Teigiamas Jūsų prekės ženklo įvertinimas
     
    Jeigu turite veikiančią svetainės, pritaikytos mobiliai platformai, versiją – niekas, naršydamas Jūsų svetainėje, nekeiks Jūsų įmonės. Ir sudarysite savo lankytojams stiprų ir teigiamą įvaizdį, jog esate jaunatviška įmonė, nebijote pokyčių, sekate rinkos tendencijas ir technologijas.
     
    Taps lengviau su Jumis susisiekti
     
    Ar žinote, kad jeigu turite mobilią svetainės versiją – lankytojui tereikia atlikti vieną (arba du) paspaudimus, kad paskambinti Jums? Beje, tikrai patariu turėti tam atskirą telefono numerį. Taip tiksliau galėsite atsekti, kaip ir koks klientas atėjo pas jus. Be to – kadangi mobiliųjų telefonų vartotojai, paprastai, jau būna prisijungę prie savo socialinių tinklų paskyrų – susijungti su Jumis jie taip pat gali vienu paspaudimu.
     
    Paieškos varikliai mylės Jūsų verslą dar labiau
     
    O štai čia – dėmesio!
     
    Google patvirtino, kad jie išleido naujus įrankius, kurie skatins svetainių kūrėjus/prižiūrėtojus atkreipti dar didesnį dėmesį į geresnės sąsajos su mobiliųjų technologijų vartotojais sukūrimą. Kompanija oficialiai paleido „mobile friendly“ (liet. – pritaikyta mobiliesiems) prierašus paieškos rezultatuose (praėjusį mėnesį jie buvo testuojami) ir testavimo įrankius. Google taip pat „užsiminė“, jog šiuo metu yra testuojami pozicionavimo signalai, kurie paieškos rezultatuose pakels svetaines, pritaikytas naršymui naudojant mobilias technologijas.
     
    Daugiau galite pasiskaityti (anglų kalba) oficialiame Google įraše.
     
    Kaip nekristi paieškos rezultatuose?
     
    Visu pirma – Jums reikia nustatyti, ar Jūsų interneto projektas atitinka Google keliamus „standartus“. Tai galite padaryti atlikdami pritaikymo mobiliesiems testą, kuris parodys, ko reikalauja Google ir išanalizuos Jūsų projekto (svetainę, portalą, el. parduotuvę ir t. t.) „draugiškumą“ mobiliųjų įrenginių atžvilgiu.
     
    Svetainių savininkai taip pat gali pasinaudoti Google Webmaster Tools esančia „mobile usability report“ (liet. – naudojimosi mobiliaisiais) ataskaita.
     
    Šie du įrankiai parodys, kas gręsia Jūsų svetainei – pakilimas ar kritimas paieškos rezultatuose.
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/mobilus.jpg

     
    Kada bus įgyvendinti pakilimai/kritimai paieškos variklių rezultatuose?
     
    Na, šioje vietoje Google yra kaip Apple – stengiamasi išlaikyti maksimalų konfidencialumą apie tai, kada viena ar kita paieškos variklių algoritmo dalis keičiasi (ir kaip). Galime būti dėkingi, kad atskleista bent jau tai, kas surašyta aukščiau.
     
    Ir nors nežinome, kada tai bus įgyvendinta – vis tiek siūlau paskubėti ir pritaikyti savo svetainę mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams. Kaip jau minėjau aukščiau – nuo to blogiau tikrai nebus. Daugiau lankytojų = daugiau pajamų.
     
    Svarbiausia – pasieksite visus klientus, kurie ieškos Jūsų
     
    Visiškai nebesvarbu, kokį įrenginį naudos Jūsų interneto svetainės lankytojas. Informacija jam bus pateikta taisyklingai, patogiai, greitai ir, svarbiausia – neerzins. Nereikės „žnaibyti ekrano“, pirštu „stumdyti visą svetainę“ vertikaliai ir horizontaliail būsite lengvai pasiekiami.
     
    Ir nepamirškite – net 64 procentai „sprendimo galią“ turinčių verslininkų internete naršo naudodamiesi mobiliuoju telefonu (esu rašęs apie tai anksčiau). Pagalvokite apie tai, kokius klientus prarandate.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  19. Patinka
    AndrejusM sureagavo į IdejosVerslui Klientas visada… užknisa?   
    Pasakysiu atvirai - parašiau šiandien šitą straipsnį, bet tikrai nebuvau juo patenkintas. Nežinau kodėl... Gal nuotaika ne ta šiandien, o gal itin kritiškai žiūriu į savo hobį jau... Bet matau, kad klydau. Matau, kad Jums patinka tai, ką rašau, ir daugumoje atvejų - sutinkate su mano mintimis. Tikrai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti savo įžvalgomis su Jumis.
    Reikės kada parašyti straipsnį ir apie šį portalą, bei jame esančius žmones. Kada nors, kai aplankys mane įkvėpimas tokiam straipsniui.
    O dabar - dar kartą ačiū Jums.
  20. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Nidas Purpurinė karvė sveikina Uždarbiečius ir prisistato.   
    Ačiū.
    Tikiuosi Jūsų nuotaika puiki !!!
    Esu jaunas 50+ metis. Labai patinka Nida, todėl ir slapyvardis susijęs ir "geriausio Žmogaus DRAUGO" vardas Nida ir t.t.. Turiu restoraną Vilniuje ir jaučiu, kad reikia kažką keisti (internetinėje erdvėje), - o ką, gerai nežinau, tad tikiuosi su UŽDARBIEČIAIS rasti tikslų atsakymą ir uždirbsime visi. Maloniai atsakysiu (kiek leidžia mano žinios) į visus klausimus. Daugiau info .
    Malonios pažinties linkėdamas-Nidas.
     
    P.S.
    Atsiradau čia, nes rekomendavo "SEO reklama" savininkas.
  21. Patinka
    AndrejusM sureagavo į KyCaS Pagyrimas forumo nariui eXPy   
    eXPy visada šaunus dalyvis buvo ir bus, tiek meet sudalyvauja ir moka begale gerų dalykų, ne karta padėjo man, RESPECT jam tai pat pridedu :ph34r:
  22. Patinka
    AndrejusM sureagavo į iLo 2014 rugsėjo 01 Baigėsi didysis „Pildyk“ vasaros žaidimas – o kas jį laimėjo?   
    http://gs.delfi.lt/images/pix/300x188/a362a8f9/file40471763_e0e6be3f.jpg
  23. Patinka
    AndrejusM sureagavo į knoppkius Interviu su Michailu Chodorkovskiu   
    Puikus, kokybiškas interviu. Siaurusevičius nustebino. Rekomenduoju pažiūrėti visiems, o ypač aršiausiems Grybauskaitės bei visokių adomėnų, greitų algių ir pan. veikėjų gerbėjams (turėtų paaiškėti nuomonių pliuralizmo nauda ir būtinybė).
     
    http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/56378/speciali_laida._michaila_chodorkovski_kalbina_audrius_siaurusevicius
  24. Patinka
    AndrejusM gavo reakciją nuo iPauL PayU (Allegro)   
    Pavyko persivesti pinigus. Parasysiu, gal kitiems pravers kas perka Allegro.
    Kad pasitvirtinti saskaita reikejo pervesti jiems 1.01zl + 55Lt Seb bankui uz tarptautini pervedima, toliau kai grizo pinigai i saskaita dar nueme bankas 35Lt, ir veliau konvertavau valiuta i Litus (kadangi pinigai atejo zlotais) dar apie 30 Lt netekau del kurso.
    Veliau parase man nare Kisule, ir pasake kad ji apsiejo be 1.01zl pervedimo, uzteko nusiusti banko sutarties kopija. Nors man jie buvo parase kad jei negali atlikti pavedimo reikia nusiusti jiems:
    * the notarized copy of your passpport with apostille,
    * data from your bank account with apostille certified by a notary.
  25. Patinka
    AndrejusM sureagavo į Coffee Draugas kelionei   
    Naudinga svetainė, smagu būtų su kuo nors pakeliauti :) Bet vat negali žinot ar tie žmonės patikimi, tuo labiau, kai kurie iš narių atrodo taip, tarsi norėtų keliauti su tavim, bet tik už tavo pinigus :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...