Pereiti prie turinio

Jariss

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    350
  • Užsiregistravo

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Pagarba
    Jariss gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Baigta: 25k idedi ir per 2-3 men atsiimi, o veliau panasiai uzdirbi kas men.   
    24bazar yra ideju generatorius daugiau nieko, kita menesi bus naujas investavimo pasiulymas i kosmini laiva turbut :) 
     
    beje kaip tavo jegaines, gerai sukasi? Ar  universitetas? zmogus be fantaziju negali arba iesko durniu kitu pinigais zaisti ir bandyti versla nuo nulio svetimais pinigais ;) 
  2. Patinka
    Jariss sureagavo į FLSHS Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    man susidarė įspūdis, kad temos autorius ir yra tos knygos autorius :) Susikūrė profilį, po kelių valandų sukūrė pirmą temą ir toje temoje labai jau emocingai reiškiasi replikuodamas į kiekvieną komentarą, kuris sako, jog knyga yra sh ir verslas yra verslas.
     
    Gedai, Andriau, tai kas tu toks po velniais? :)
     
    Žmogus ateitų, sakytų aš esu knygos autorius, patekiu savo įvykių pusę, įvertinkite. Visi kitaip kalbėtų. O jeigu slepiesi kaip nėvykėlis, tai tikrai gerai kad išmetė, kol nespėjai sudeginti visų pinigų.
  3. Patinka
    Jariss sureagavo į gedasb Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Kad suprastum ką jis knygoje rašo, visų pirma reikėtų ją perskaityti. Perskaityk. Tikrai įdomi. ;)
  4. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo Zaleskis Keniai - kalėdinės eglutės didmena ir mažmena   
    Perekupas jis.
  5. Patinka
    Jariss sureagavo į Django Kalėdos 2018   
    Suprantu, kad pinigai nesmirda, bet ar toks darbo pobudis jus tenkina? Pardavinet maybacho aksesuarus ar fidzet spinerius vaikams? Atsikelt ryte ir galvot, kokia strategija sukurus, koki posta parasius, kaip daugiau to sudo parduot. Susirasyt ivairiais klausimais: "gal yra kitu spalvu?", "ar cia tikrai ne kinijos?"; "o jei dydis netiks, ar pinigus grazinsit?". Tada ziuret, kaip kiekvienas euras ikrenta is ju tevu banko saskaitos, kartkartemis pagalvojus, kaip tas vaikis turejo issiprasyt tevu, jog ta suda nupirktu. Galu gale pasiimat to rudo pakavimo popieriaus, kuris kvepia kazkuo daugiau nei popieriumi, kuris kvepia galimybemis ir beikrentanciais pinigais. Vyniojat savo prekes i ta popieriu, skubat i artimiausia pasto skyriu, siek tiek paflirtuojat su ta darbuotoja, kuri su susidomejimu mato jus visa savaite su siuntiniais beslankiojanti. Po viso savo darbo iseinat is pasto, is kisenes issitraukiat malborkes pakeli, dedat sprigta i apacia, kad issoktu cigarete, ja prisidegat ir gurkstelit to saldaus laimes dumo - aah, kaip gerai, kad gimiau verslininku.
     
    Kuo tokios halturkes geriau uz fabrikus ir sandelius britanijoj didziojoj?
  6. Patinka
    Jariss sureagavo į ginas Pagyrimas nariui KyCas   
    visi mieli mes uz euriukus :)
  7. Patinka
    Jariss sureagavo į xaedi Sadistų restoranas!   
    Prajuokinai, bet tikrai į tokį restoraną neičiau
  8. Patinka
    Jariss sureagavo į eziukasruke Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    galesi tankistas but, nereik nieko daug matyt, gaza iki dugno ir varyk tiesiai px :D
  9. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo SPeed_FANat1c LABAS planas BEGALYBĖ visai ne begalybė.   
    Parasyk straipsni 15min.lt - ikrauk, gal bites atstovai atkreips demesi..
  10. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo SPeed_FANat1c LABAS planas BEGALYBĖ visai ne begalybė.   
    Parasyk straipsni 15min.lt - ikrauk, gal bites atstovai atkreips demesi..
  11. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo Emilijus5 Praktika Kinijoje, Chengdu mieste. (biznio ir 5⍟viešbučių)   
    Tai kiniete.. Nes Kantonas ir yra Kinija?
     
    P.s kas del Kinijos dauguma cia svajoja apie ja.. As kaip apkeliaves visa Azija ir gyvenu dabar Azijoje, tai tikrai nerekomenduociau Kinijos, vaziuokite i Singapura ten ekonomika auksto lygio, o ir rysiu rasite jei galvojate juos rasti Kinijoje..
  12. Patinka
    Jariss sureagavo į ILTS Bityno kūrimas   
    Aš irgi dar prieš tris metus investavau į tėčio verslą, už kurį dabar gaunu kažkiek pinigų veikloje beveik nedalyvaudamas (sezonui atėjus). Realiai galima uždirbti pakankamai, ypatingai vėlesnėje verslo stadijoje, kai jau aviliais ir vieta jiems sustatyti, rūpintis nebereikia. Lietuvoje bičių sezonas yra gan trumpas - 3 mėnesiai. Bet turint norą ir potraukį bitėms (aš asmeniškai bijau jų), galima daug uždirbti nesukant galvos kam parduoti. Lietuvoje vienas avilys vidutiniškai duoda 40kg medaus. Jeigu pasiseks, - o sėkmę įtakoja labai daug faktorių (motininė, tranai, peržiemojimo sąlygos ir k.t.), tuomet gali ir 60kg ištraukti. O toliau skaičiuok pats. Lietuvoje medaus kaina į rankas yra apie 16LT/KG, bet kad tokiu būdu parduoti visą medų, kad ir turint 50 avilių yra nerealu. Todėl, jeigu norite užsiimti tuo teks parduoti didmeniškai bačkose (po 300 KG dažniausiai) į užsienį arba Lietuvojos supirkėjams. Lietuvos supirkėjai labai pigiai superka, kadangi patys gabena svetur.
     
    Priklausomai nuo medaus rūšies (rapsas, grikiai, saulėgrąžos, lapuočiai ir t.t.) didmeninės kainos yra nuo 10 iki 7 LT/KG. Ištikrųjų skaičiai labai neviliojantys, tačiau įsivaizduok dabar turint 100 avilių. Vidutiniškai iš avilio per sezoną ištraukiate 40KG. 40x100=4000KG. Keturios tonos. 4000x7 LT/KG=28000 LT per sezona. Čia skaičiavimai yra beveik tikslūs, atsižvelgiant kad jūsų medus bus lapuočių mišku arba miksuotų laukų. Jei rapsas čia galima dauginti iš 8. Kad pasiekti 100 avilių, reikia išgyventi bent du sezonus. Tačiau parduodant supirkėjams nereikai rūpintis nei transportu, nei bačkom kurias jie patys skiria, nei kitais dalykais. Vienintėlis dalykas, kuriuo reikai pasirūpinti tai veterinarijos patikrinimai bei sertifikatai, kurių reikalauja pirkėjai. Tačiau galiu nudžiuginti - Lietuvos medus yra vienas geriausių Europoje, o bičių šimos išgyvena mažiausiai du sezonus.
     
    Dabar atmeskite išlaidas už avilius (tiek mediena, tiek jų gamyba), peilius, medsukį (ar kelis), komunalines, indus ir specialius konteinerius - pirmi du sezonai nedžiugins. Džiugins tik vienas dalykas, kad medus 100 procentų bus iš jūsų nupirktas.
     
    Mūsų klimatui geriausiai daryti avilius iš pušies, tačiau nepamirškite, kad vyksta dažnos medaus ir net bičių vagystės. Todėl pasirinkite tokią vietą aviliams sudėti, pas žmones kurie leidžia savo teritorijoje statyti avilius. Suprantama, kad kur bitės, ten geresnis derlius, kadangi vyksta žiedadulkių pernešimai. Todėl žmonės ypatingai nesipriešina ir leidžiasi priimti jūsų avilius. Tik atsižvelkite į augaliją. Tai svarbu jūsų medui. Bitės plius minus dirba 4 km spinduliu, todėl tai yra svarbus faktorius būsimies jūsų aviliams. Pagal nesakytiną taisyklę - už vieną avilį kažkieno teritorijoje jūs turėtųmėte padovanoti vieną kilogramą medaus, tai turint 20 - 20 kg. Tay nėra daug, juolab kad aviliai bus kažkieno prižiūrimi (aktualu nuo vagysčių).
     
    Kad labiau nudžiuginti, parašysiu dar jog viskas čia nėra taip sudėtinga kaip atrodo. T.y. viskas skamba sudėtingai, tačiau reikia labai tuo domėtis ir važinėti į seminarus. Bet nepamirškite vieno esminio dalyko - kiekvieną sezoną jūs patys galite mažiausiai iš 20 šeimų padaryti 15 naujų. Motininės išvedamos taip pat. Šeimos yra atskiriamos būreliais, todėl įmetus prie atskirtos šeimos dar ir motininę, sekmės atveju jos susigyvena ir tampa nauja šeima, kuri jau tą patį sezoną darys savo darbą. Ne visada motininė yra priimama, tokiu atveju bitės ras kitus namus. Tačiau tokių atveju ne taip dažnai pasitaiko. Ta gamta įspūdinga. :) Galite motinines atsivežti iš Karpatų (Ukrainos vakarų dalies) kalnų, ten jos didesnės ir ištvėrmingesnės. Lietuvoje jos sugyvena greitai, o ir šeimos tampa kitokios, kadangi motininė vadovauja visam paradui.
     
    Apie visa tai reikia skaityti ir domėtis, aš papasakojau faktus iš savo patirties, nors realiai visiškai nieko neskaitęs apie tai. Viską sužinojau iš tėčio ir parodų į kurias teko važiuoti. Verslas yra nešantis pelną, ir kas svarbiausia - nereikia sukti galvos dėl pardavimų. Konditerijos gamyklos, o ypatingai supirkėjai perka medų kad ir po 20 tonų (Euro furos standartai). Todėl nebijokite bandyti. Dirbti reikės labai daug, mano tėtis, priešingai nei aš, jautė aistrą šitam, todėl dabar yra daug lengviau. O šiaip darbo ir ypač žinių reikės labai daug pirmiems 3 metams.
     
    Jeigu turėsite 500 avilių, juos skirstikyte sektoriais skirtingose rajono ar apskirties teritorijose pvz po 60 (priklausomai kiek ir kokia augmenija). Nevenkite akacijų ir liepų, asmeniškai liepos yra viena iš daugiausiai paklausos turinčių medaus rūšių. Ukraina yra ta šalis, kuri Europoje dominuoja pagal kokybę, kainas ir kiekį. Ukraina pirmauja pasaulyje pagal grikių (tamsus medus), saulėgrąžų (sukristalizuotas iš karto ir šviesus), kukūrūzų (labai šviesus ir saldus) importą. Tokios ten sąlygos, ir derlinga žemė. Tačiau lietuvių medus vertinamas dėl būtent mišriųjų miškų ir rapsų kokybės (kadangi miškų ir rapsų tręšimas dar nėra toks perdėtas kaip vakaruose). Bandykite apsodinti kokią teritoriją avietėmis (labai geras medus), mėlynėmis ir t.t. Čia pagal fantaziją. Beje, pienių medus vienas iš brangesnių iš visų medaus rušių, o pačios pienės kaip piktžolės, jų nereikia visiškai prižiūrėti. Todėl pabandykite eksperimentą, prisodinkite didelę pievą apskodinti pienėmis, pamatysite kokia medaus spalva. Kiekviena medaus rušis turi savo unikalių sąvybių bei naudą, todėl šis produktas dar ilgai turės poreikį. Nes ką duoda gamta - tą ima ir žmogus.
     
    Sėkmės versle ir parašykite kaip sekasi.
     
    P.S. Nuvažiuokite į Apimondia 2015 (tai pasaulio bitinkų ir viso bitininkystės sektoriaus atstovų suvažiavimas), kuris vyks Italijoje - Veronoje (jeigu neklystu). Čia kaip bitininkystės (medus, bitės, augalai, skiepai bitėms, skiepai nuo erkių, muilai bei kita produkcija iš medaus, koriai, aviliai ir visa kita) pasaulinė paroda, kuri vyksta kas du metus. Per paskutiniąją parodos dieną yra renkamas kitas miestas, kuriame vyks ta paroda. Kaip olimpiada. :)
     
    Galiu patalpinti keletą nuotraukų iš ten, jeigu domina.
     
    Neparašiau, kad dar be naujų šeimų išvedimo, galima gaudyti speičius. Ant medžių dedami tam tikri mediniai aviliai (dėžės), vidus sutepamas medumi ar ėdedama korys. Bitės iš aplinkinių teritorijų suskrenda ir apsigyvena ten. Jūs nuimate, nuvežate su visa dėže jas ir permetate į avilį. Štai jums ir naują šeima. Tai čia antras būdas šeimų skaičiui padidinti. Dar vienas - paprasčiausias yra pirkti motininę ir dėti kelias bites. Gan brangiai išeina, tačiau viską automatizavus jūs per sozoną galite labai praplėsti savo avilių skaičių.
     
    Ir nepamirškite, kad maždaug kas du sezonus reikai keisti motininę avilyje. Tie, kurie užsiima profesionaliai tuom, tai daro kas metus. Motininės efektyvumas pasireiškia būtent jos amžiuje - kuo jaunesnė, tuo efektyvesnė. Jug ji deda kiaušinėlius iš kuriu išsirita tūkstančiia naujų bičių. Tad rūpinkitės motininėmis.
     
    Beje, 500 avilių = 20 tonų = 140000 LT. Kaip sezoniniam darbui - tai labai padorūs skaičiai, o ir darbi, kai viskas automatizuota - nėra daug. Tiksliau darbo yra, tačiau sistemingai veikia ir nėra sudėtiningumo. O per žiemą galite ruoštis artėjančiam vasaros sezonui, bei užsiimti kita veikla. Čia aš rašau iš patirties, kadangi pinigus investuoju į savo web projektus.
  13. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo Emilijus5 Praktika Kinijoje, Chengdu mieste. (biznio ir 5⍟viešbučių)   
    Tai kiniete.. Nes Kantonas ir yra Kinija?
     
    P.s kas del Kinijos dauguma cia svajoja apie ja.. As kaip apkeliaves visa Azija ir gyvenu dabar Azijoje, tai tikrai nerekomenduociau Kinijos, vaziuokite i Singapura ten ekonomika auksto lygio, o ir rysiu rasite jei galvojate juos rasti Kinijoje..
  14. Patinka
    Jariss sureagavo į MariusProdesign nuomoti   
    Tu pats supratai ką čia parašei?
  15. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo sth iCloud   
    nebus įmanoma ir džiaugiuosi:)
  16. Patinka
    Jariss sureagavo į Ravenn Jūsų FB puslapių pasiekiamumas krenta?   
    Pavydit, kad jus mokat o kiti nemoka? tai ir patys nemokekit. Jei jus norit moket nereiskia, ka visi privalo tai daryt. as ir pats pastaruoju metu renku laikus su accountais, konvertuoji i grupes, po visas tas grupes merge ir vsio yra fan page. Problems?
  17. Patinka
    Jariss sureagavo į AiptLt Prekyba USA akcijų biržoje   
    Kylant klausimui, kiek dar gali kilti akcijos, verta pasižiūrėti į indeksų grafikus.
    S&P500 indekso grafikas rodo stiprią Būlių rinką. Ir tai pamatyti nereikia net jokių indikatorių. Stochastinis osciliatorius perpirkimo zonoje. Tai sako, kad korekcija gali įvykti bet kokiu metu. Tačiau kol investuotojų pinigai plaukia į akcijų biržas, tol korekcijos nebus. O šiuo metu akcijos perkamos tiesiogiai ir per fondus. Kad bus korekcija ir greitai, tuo net neverta abejoti. Svarbus klausimas, kokio gylio ji bus. Jei indeksai pasvyruos kilimo kanalo rėmuose, tai tokia korekcija "lokali" ir tokios bijoti nereikia.
    Didelė korekcija gerai sumaniems investuotojams pirkti stipriai atpigusių akcijų. Spekuliantams gerai dėl greito ir gero uždarbio.
    Kol kas indeksas siekia vis naujų rekordų. Kai pradės formuotis žvakių modeliai, rodantys apsivertimą ir jie pasitvirtins, tada bus korekcija. dabar tokių modelių dar nėra.




    Londono akcijų biržos FT 100 indeksą taip pat palaiko investuotojų pinigai, plaukiantys į akcijas. Tačiau indeksas trečia savaitė iš eilės nepasiekė maksimumo 6 894.88. Indikatoriai rodo Bulių rinką, tačiau ateinatys pinigai nepakelia indekso į naujas aukštumas. Šitas indeksas gali greitai koreguotis.






    Honkongo indeksas šiuo metu neturi kilimo ar kritimo krypties. Praktiškai yra konsolidacija su dideliais pasvyravymais. Nieko tikėtis iš jo negalima.






    Pasaulio akcijų indekse MSCI World matyti tik stipri Bulių rinka su dideliais pinigų kiekiais, plaukiančiais į akcijas. Korekcija akcijų biržose gali ateiti, kaip visada mums investuotojams atsitinka, "staiga ir netikėtai".






    Volatility indeksas VIX labai nurimęs. Tai gali padėti akcijų indeksams dar labiau kilti. Tačiau labai nurimęs VIX indeksas irgi nieko gero nežada.






    Pastaba. Istoriniai duomenys neparodo akcijų indeksų elgesio ateityje. Kainas veikia visi pasaulyje įmanomi faktoriai. Su fundamentaliais akcijų rodikliais neturintys pranešimai iš Kijevo ir Maskvos gali padaryti tokią korekciją akcijų biržose, kad buvusi finansų krizė pasirodys tik vaikų žaidimas. Investuokime drąsiai, bet nepamirškime grėsmių.


    P.Pastaba. Esant poreikiui tokias apžvalgas būtų galima daryti periodiškai. Registruokitės el.paštu.


  18. Patinka
    Jariss sureagavo į vailius Nori pradėti verslą?   
    Asmeniškai mane atgraso klaidos "Grįžes iš Ispanijos 26-erių metų vaikinas, ramiai ilsėjosi trys mėnesius, bet sunerimo kai pinigai jau baigėsi. Sergej Oleškevič toks vardas, būvo vaikino kuris dar dirbdamas Ispanijoje, mąstė greičiau grįžtį į Lietuvą ir sukurti savo verslą. Motyvacija būvo, jis norėjo įrodyti…"
    Tačiau.. elektronikos tiekėjų sąrašas viską šiek tiek pataisė :)
  19. Patinka
    Jariss sureagavo į dumazzzzz Nori emigruoti i Uk(Anglija)?   
    Sveiki, rasau trumpai ir aiskiai, ir su klaidomis(kurias visi nuolat pamini). Gal yra zmoniu kurie noretu emigruoti, bet svarsto vien del nepasitikejimo ivairiomis agenturomis ar del per mazu finansiniu galimybiu, galeciau manau ne vienam padeti. Pinigai man nera tas stimulas del kurio bandau padeti. Tiesiog pats zinau kaip kartais buna sunku ir niekas nepadeda...
     
    Taigi, as esu Anglijoje ir viska zinau apie isidarbinima ir visa pradzia. Visa informacija galiu pateikti i az.
    Kalbos mokejimas nera privalumas, taciau atvykus gali uztrukti kol gausite darba(tai dazniausiai iki savaites laiko), ir alga gaunama dar tik sekancia savaite nuo pradirbtos.
     
    Pats padesiu susitvarkyti national insuranse numeri, sekmingai pradziai.
    Rasau tiesog vien del to , kad norejau kad ir man taip kazkas, kazkada parasytu. Taciau to nebuvo ir turejau pats bandyti ieskoti laimes. Ir dabar suprantu kiek dar daug zmoniu tokiu kaip as yra.
    Jeigu turite ka nors paklausti, papasakosiu placiau AZ.
  20. Patinka
    Jariss sureagavo į Esnyper TED: 30 dienų iššūkis pačiam sau   
    Man įdomu kaip tau jis nesugriūna, kai visą dieną prablevyzgoji forume :D
  21. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo Blackbeard Nėra nieko ko neimanoma nupirkti uz pinigus   
    Nuvykite i Indija, i sventyklas.. Pajusite energijas.. Neprisiriskite prie materialaus pasaulio, cia kaip seselis kuo labiau ju sieksite tuo labiau jie tols. Ugdykite dvasiskuma..
  22. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo Blackbeard Nėra nieko ko neimanoma nupirkti uz pinigus   
    Nuvykite i Indija, i sventyklas.. Pajusite energijas.. Neprisiriskite prie materialaus pasaulio, cia kaip seselis kuo labiau ju sieksite tuo labiau jie tols. Ugdykite dvasiskuma..
  23. Patinka
    Jariss gavo reakciją nuo mrInsanity Klaviatūra iki 100 LT programavimui   
    Ką čia svaigsti? Teisingai žmogus pasakę - mechaninę , čia yra tipas , matyt per daug laiko praleidi su draugu ar draugę , kad tokio dalyko nežinai..
  24. Patinka
    Jariss sureagavo į frix Omnitel sąžinė:)   
    Bendradarbis tegu persiskaito paslaugos naudojimo sąlygas, nes koretelės galiojimo pradžia/pabaiga ten minima ne kartą. O kad pildė, nors žinojo, kad elgiasi neracionaliai (nes su taisyklėmis susipažino), tai čia tik jo bėda. Negi bendradarbis geria ir seniai sugižusį pieną, o po to skundžia MAXIMĄ? Kaip sakoma, nuo durnystės nėr vaistų. Man visa šita istorija apskritai skamba kaip provokacija, tiesiog priekabių ieškojimas.
  25. Patinka
    Jariss sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...