Pereiti prie turinio

Lapinskaslt

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    93
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į Zefs LP Express moduliai skirti WooCommerce ir PrestaShop   
    Sveiki,
     
    Noriu pasidalinti su Jumis LP Express pristatymo moduliais. Vienas iš jų skirtas WordPress WooCommerce, o kitas PrestaShop sistemai.
     
    Pridėjus modulį (tai galioja abiems sistemoms) bus pridedami tiek LP Express kurjerių (kuris realiai yra paprastas pristatymo būdas), tiek LP Express paštomatų pristatymo būdai. Paštomatus pasirinkti galima, jų sąrašas automatiškai atnaujinamas, pasirinktą paštomatą mato tiek vartotojas, tiek administratorius.
     
    WooCommerce:
    WP plugins: https://wordpress.org/plugins/lp-express-shipping-method-for-woocommerce/
    GitHub: https://github.com/zefy/lp-express-shipping-method-for-woocommerce
     
    PrestaShop:
    Tik GitHub, kadangi nemokamus papildinius PrestaShop leidžia tik "partneriams".
    GitHub: https://github.com/zefy/lp-express-shipping-method-for-prestashop
     
     
     
    DISCLAIMER: šiuos modulius kūriau aš, tačiau niekada jų nenaudojau realiomis sąlygomis ir niekam jų nerašiau, todėl jie nėra pilnai ištestuoti ir gali pasitaikyti smulkių klaidų.
  2. Patinka
    Lapinskaslt gavo reakciją nuo Kaprals Penkiolika filmų keičiančių sąmonę   
    Vieną vakarą naršant Facebook'e, pastebėjau vieną filmų sąrašą kuriame yra penkioliką filmų keičiančių žmonių samonę. Aš asmeniškai esu peržiūrėjęs beveik visus šiame sąraše esančius filmus, ir galiu teigti jog jie ištikrųjų įdeda kažką tokio į sąmonę. Patariu ir jums juos pažiūrėti :)
     
    Penkiolika filmų keičiančių sąmonę:
     
    1. Inception (2010)
    2. K-PAX (2001)
    3. Shutter Island (2010)
    4. A Beautiful Mind (2001)
    5. Mr. Nobody (2009)
    6. What Dreams May Come (1998)
    7. Fight Club (1999)
    8. Limitless (2011)
    9. The Sixth Sence (1999)
    10. Identity (2003)
    11. The Jacket (2005)
    12. Source Code (2011)
    13. Peaceful Warior (2006)
    14. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
    15. Requiem for a Dream (2000)
     
    Sarašo šaltinis: http://www.facebook.com/psichologija
    P.S Viršuje esančioje nuorodoje, galit paskaityti įdomių faktų, citatų ir apmastymų apie asmenybę, prota, laisvę, laimę, sėkmę ir kitas vertybes.
  3. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į IdejosVerslui 2015-ieji… Jaunieji talentai, saugokitės!   
    Aš taip laukiu Jūsų, 2015-ieji… Dirbdamas (na, su pertraukomis) apie 17 metų, aš žinojau, kad tokie metai ateis. Skamba sarkastiškai? Ne, nelaikau savęs kažkokiu pranašu, ekstrasensu ar panašiu į juos žmogumi. Tiesiog, su Laiku keliauja ir visa Žmonija. Visa mūsų sistema, visuomenė, supratimas, požiūris ir taip toliau. Šiandien, po didžiųjų metų švenčių, nusprendžiau dar kartą parašyti apie darbo rinką. Ir, mano akimis, besikeičianti demografinė statistika verčia darbdavius jaustis beviltiškai. Pasistengsiu paaiškinti, kodėl…
     
    Augant kartoms, talentų proporcingai mažėja
     
    Nedarbingumo rodikliai krenta. Ir toliau kris. Kodėl? Taip vadinama „kūdikių bumo karta“ (gimę nuo 1946 iki 1964, kai po Antrojo Pasaulinio karo buvo masiškai „gaminami“ vaikai) jau keliauja į pensiją. Sekanti karta (vadinama „X karta“, kurią sudaro gimę 1964-1984 metais) – neturi tiek žmonių, kurie galėtų užpildyti į pensiją einančių darbo vietas. Tačiau ir čia dar ne viskas: turime nedėkingus emigracijos iš šalies duomenis, pastoviai mažėjantį šalies gyventojų skaičių ir panašiai. Taigi – „X karta“ ne tik neužpildo atsirandančių darbo vietų, tačiau ir išvyksta į užsienį ir panašiai. Ir sekanti karta – „Tūkstantmečio vaikai“ (gimę nuo 1984 iki 2004 imtinai) nėra turintys pakankamai patirties, kad užpildytų darbo rinkos poreikius. Negaliu pateikti konkrečios statistikos, nes Lietuvos Statistikos Departamentas labai skurdžiai pateikia informaciją, tačiau gavau duomenis už pusę to termino: nuo 1994 iki 2004 metų, Lietuvoje gimė 388,504 asmenys. Iš jų – tik 122,637 asmenys turėjo sulaukti 18-os metų šiais metais. Skaičiai yra ne visiškai tikslūs, kadangi reikėtų raustis giliau, mirčių ir emigracijos statistikoje, tačiau bendras paveikslas yra kaip ir aiškus – darbo vietų tampa vis daugiau, o gyventojų ir galinčių jas užimti – mažiau. Ir, šioje vietoje, darbdaviai pradeda tai suprasti.

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/gimstamumas-94-04.png


    Gimstamumas Lietuvoje 1994-2004 metais


     
    Kaip pavyzdį, noriu paminėti programuotojus. Mano manymu – jų nedarbingumo procentas yra apie 0. Tie, kurie nedirba toje srityje – arba neturi žinių, arba neieško darbo. Nes jo visada yra. Šioje vietoje, verslas susiduria su tokia tendencija, kad jie… neturi iš ko rinktis. Ir jeigu IT sferoje nedarbas būtų panašus į šalies vidurkį (pasak LDB svetainės: 8,8 procento) – darbdaviai turėtų iš ko rinktis. Deja…
     
     
    Dirbantieji jau gauna kozirius į rankas. Dabar samdančiųjų įmonių galvos skausmas – kaip pritraukti talentus į įmonę, ką jiems pasiūlyti, kad darbo vieta būtų užimta ir darbuotojas kurtų pridėtinę vertę?
     
    Norite pasamdyti geriausius? Jūsų įmonė turi tapti dar geidžiamesnė!
     
    Internetas, o ypač – socialiniai tinklai, labai sujaukė patį darbuotojų atrankos procesą. Personalo atrankos įmonės itin aktyviai naudojasi Facebook’u, LinkedIn’u ir kitais socialiniais kanalais, kad tik pritraukti galimų kandidatų.
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/darbo-skelbimas.jpeg


    Darbo skelbimas, pastebėtas LinkedIn socialiniame tinkle


     
    Kai pasauliui smūgį sudavė paskutinė krizė (atrodo, kad Lietuvoje mes iš tų krizių niekada ir niekaip neišlipame) – ieškantieji darbo buvo priversti imtis visų įmanomų priemonių, kad būtų pastebėti. Buvo kuriami išskirtiniai gyvenimo aprašymai, kruopščiai pildomi profiliai tame pačiame LinkedIn’e ir panašiai. Visa tai buvo daroma tam, kad potencialius darbuotojus pastebėtų potencialūs darbdaviai. Tačiau šiandien – situacija yra visiškai kitokia.
     
    Būtent dabar – darbdaviai turi „nertis iš kailio“, kad būtų pastebėti būtent jie, o ne konkurentai, ieškantys tokio pačio specialisto. Dabar, darbdaviai kreipiasi į „kietas“ personalo atrankos įmones, kurios sugeba sukurti įdomius skelbimus, kurios turi dideles potencialių darbuotojų duomenų bazes ir panašiai. Dabar – vyksta „darbdavių brendinimas„, jų pateikimas kaip geidžiamo prekės ženklo. Esu apie tai rašęs kiek anksčiau (straipsnį apie tai galite paskaityti čia).
     
    Ir jeigu galvojate, kad stalo teniso stalas Jūsų biure pritrauks Jums talentus – labai klystate.
     
    Talentai, saugokitės!
     
    Kai kalbama apie darbo vietos „marketingą“ – visi žinome, kad kai kurios įmonės mėgsta „nešvarius žaidimus“. Esu jau rašęs apie tai, kaip darbo pokalbiai tampa nemokamomis konsultacijomis, tačiau „žaidimai“ su potencialiais darbuotojais neapsiriboja čia. Panašūs žaidimai yra žaidžiami ir su personalo atrankos įmonėmis. Taip pat – potencialiems darbuotojams duodami pažadai, kurių nesilaikoma. Kai kurie verslai naudojasi užsienyje patikrintomis įmonės pateikimo strategijomis, nors pradėjęs dirbti tokioje įmonėje, naujokas greitai supranta, kad tai buvo tik melagingo įvaizdžio dalis.
     
    Dabar ir darbo ieškantys turi būti atsargūs. Jeigu darbo aprašymas skamba per gerai, greičiausiai – kažkas yra labai negerai. Atlikite savo namų darbus – pasidomėkite įmone, kurioje žadate dirbti. Tam tikrai yra labai daug būdų.
     
     
     
    Labai nekantriai laukiu 2015-ųjų. Labai noriu pamatyti, ką pademonstruos įmonės, norinčios įdarbinti išskirtinius žmones. Ką parodys verslas, norintis augti. Kas bus žadama, kas bus daroma, kas bus parodoma ir… kas bus už tai mokama. Kas specializuojasi „branding’e“ – laukite tokių įmonių užsakymų. Kas atliekate personalo atrankas – laukite naujų klientų. Kas ieškote darbo – kelkite savo kainą. Pasiruoškite, 2015-ieji jau visiškai už kampo ir jie bus nuostabūs!
     
    Gerų Jums Naujųjų Metų.
  4. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į biagle „Microsoft“ pristatė „Windows“ ateitį   
    win+q ir parasyti 3 raides as greiciau atsidarau betkokia programa, nei grybauju 2 stulpeliu programu sarase:)
     
    Nelabai suprantu kodel w8 jums blogas
  5. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į wicked One+ dalina 20,000 pakvietimų   
    jap, visiems užreginusiems atsiųs po telefoną į emailą, siūlyčiau daugiau pasikurti gmail accountų, paimt ir šeimos nariams, bei pardavimui
  6. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į HOST321 Civilinio kodekso pakeitimai   
    Sveika sugrįžus:)
  7. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į zyzuole Civilinio kodekso pakeitimai   
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/2029d04042e611e4b328ee8724e3e13c
     
    Pagal šiuos pakeitimus nuo 2015 m. sausio 1 d. reikės notariškai tvirtinti šiuos sandorius:
    1. Jei parduodama daugiau kaip 25 proc. įmonės akcijų;
    2. Jei parduodama ir mažesnė įmonės akcijų dalis, tačiau sandorio suma viršija 14500 eurų (apytikriai 50000 Lt.)
    3. Jei bus teikiama paskola grynaisiais pinigais ir jos suma viršys 3000 eurų (apytikriai 10000 Lt.).
    4. Jei norėsite išrašyti vekselį kaip fizinis asmuo (arba kaip IĮ savininkas arba MB narys) kurio suma viršys 3000 eurų (apytikriai 10000 Lt.), toks vekselis turės būti tvirtinamas pas notarą.
  8. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į IdejosVerslui Klientas visada… užknisa?   
    Didžiausia apgavystė…
     
    Didžiausias melas, kuris jau labai ilgą laiką supa verslą ir darbuotojus yra tas, kad “klientas visada teisus”. Taip mums teigia “marketingistai”. Taip mums teigia ir didžioji (populiarioji?) media. Bet juk ir ten dirba tie patys marketingistai ir ryšių su visuomene specialistai. Mane, pavyzdžiui, klientai dažnai užknisa. Turbūt – daug dažniau, nei esu jais patenkintas. Nors mano užduotis – padėti jiems pasiekti savo tikslų mano pasiūlytomis priemonėmis. Bet tikrai užknisa požiūris, mąstymas, logikos nebuvimas ir dar daugelis dalykų. Tačiau stengiesi padėti kiekvienam. Stengiesi patarti tikrai nuoširdžiai ir nori, kad tam klientui pasisektų.
     
    Kitas melas – kad “klientų aptarnavimo lygis gerėja”. Rimtai? Mano akimis – klientų aptarnavimas yra blogas. Ir nekalbu tik apie Lietuvą ar mūsų kaimynines šalis. Kalbu apie pasaulinę praktiką. Tikrai itin retai pasakau sau (ar savo antrąjai pusei), kad “šioje vietoje klientų aptarnavimas yra superinis”. Ir išreiškiu savo pasitenkinimą ne 10-ies, o 20-ies procentų arbatpinigiais ar nuoširdžia padėka už puikų aptarnavimą. Na, dar gal savo asmeniniame Facebook puslapyje parašau gerą atsiliepimą, kaip rekomenduoju tą vietą ar žmogų.
     
    O ar žinote, kodėl yra sunku suteikti gerą klientų aptarnavimą? Todėl, kad klientai šiais laikais yra… daugiau reikalaujantys. Visą laiką sakiau, kad parduotuvėse turi būti konsultantai, o ne pardavėjai. Kai parduotuvių savininkai išmoks samdyti srities ekspertus (ir mokės jiems už darbą atitinkamai) – tuomet ir klientai bus patenkinti.
     
    Trumpai paburbėsiu
     
    Net būdami verslo savininkai – mes taip pat esame klientai visur kitur. Ir kaip klientai – mes jaučiamės išduoti. Jeigu mano įmonėje yra aukštas klientų aptarnavimo standartas – kodėl jo nėra kitoje įmonėje? Atrodo neįtikėtina, kaip gali veikti verslas be normalaus klientų aptarnavimo. Bet jis veikia. Dauguma bankų, aukštųjų mokyklų, parduotuvių, restoranų ir dar daugelis kitų tiesiog neatitinka mūsų lūkesčių. Klientas nesielgia kaip karalius. Klientas nesielgia kaip vadovas. Na gerai, būna tokių. Bet didžioji dauguma klientų tiesiog laukia, kad būtų išgirsti…
     
    Realybė
     
    Kaip dažnai kitame ragelio gale girdite: “Atleiskite, visi mūsų klientų aptarnavimo specialistai šiuo metu užsiėmę”. O po to seka: “mums Jūsų skambutis yra brangus”. Tai jeigu mano skambutis yra Jums brangus – kokio velnio man reikia laukti? Juokas juokais, bet grįžkime prie esmės.
     
    Realybė yra ta, kad parduotuvėse Jus pasitinka vidutiniokai, kurie absoliučiai nieko neišmano apie produktą, kurį šiandien norite įsigyti. Kai prie manęs prieina “konsultantas” – aš tikiuosi, kad jis man suteiks konsultaciją apie tą daiktą, o ne bandys parduoti man kelioninį šaldytuvą kaip ledukų generatorių (tikra istorija). Deja, dažniausiai prie mūsų prieina pardavėjai, kurie yra pavargę nuo rutinos, gauna savo minimalų atlyginimą, neturi jokios motyvacinės sistemos domėtis apie tai, ką jie parduoda ir taip toliau. Štai tokia yra realybė.
     
    Prabudimas
     
    Įmonės pradeda busti iš to sovietinio miego, kai niekam nereikėdavo parduotuvėje padėti. Taip, nereikėdavo padėti, nes buvo visiška savitarna ir rinktis buvo galima iš vieno produkto vieną. O dabar, kai klientai tampa vis piktesni (ir rašo piktus komentarus internete), įmonės pradeda suprasti, kad laikas kažką daryti. Ir bėda yra ta, kad niekas nežino “ką daryti”.
     
    Nauda
     
    Šioje situacijoje laimės tie, kurie žino, ką daryti. Laimės mikro ir smulkusis verslas. Laimės tie, kurie moka bendrauti su klientais, moka juos aptarnauti, išgirsti ir patenkinti kliento poreikius. Aš jau ne viename savo straipsnyje sakiau, kad reikia būti savimi, nereikia stengtis lygiuotis į didžiuosius verslo gigantus, nereikia apsikrauti 6584654 prekių pozicijomis ir bandyti įtikti kiekvienam. Reikia tiesiog teisingai aptarnauti klientus.
     
    Jūs galite puikiai pasinaudoti klientų nepasitenkinimu. Tas, kuris pirko kažkokią prekę stambaus verslo parduotuvėje ir buvo netinkamai aptarnautas – daugiau ten nebegrįš. Toks klientas, turėdamas poreikį vėl tą prekę įsigyti, pradės ieškoti alternatyvių pardavėjų. Ir netgi jeigu ta prekė bus brangesnė kitur – jis vis tiek mieliau rinksis truputį permokėti, bet nepatirti to jausmo, kai jis nebuvo išgirstas ar suprastas.
     
    Išnaudokite tai savo naudai. Suteikite klientui galimybę pasijausti teisiam. Leiskite jam išsakyti savo norus ir pasistenkite juos įgyvendinti. Jeigu klientas nori kažko, ko Jūs neturite ar nedarote – nukreipkite juos pas tuos, kas tai turi/daro. Tokiu būdu sudarysite tvirtus santykius su kitu verslu, kuris ir Jums kažką nukreips. Paskambinkite jiems, pasakykite, kad turite žmogų, kuriam reikia padėti ir tas žmogus paskambins/užsuks. Toks trumpas skambutis padarys tris dalykus:
     


     
    Supažindins verslą, kuriam skambinate, su Jūsų verslu;
    Savotiškai įpareigos Jūsų klientą paskambinti tiems žmonėms (juk Jūs dėl jo taip stengėtės);
    Suteiks klientui puikaus aptarnavimo jausmą, kad Jūs išskyrėte savo laiką ir suradote jam tai, ko neturėjote ieškoti.

     
    Nesunku, teisingai?
     
    Ką daryti
     
    Dar vienas patarimas (kodėl aš juos visada dalinu straipsnio pabaigoje?) – atlikite klientų apklausą. Internetas suteikia galimybę tai padaryti visiškai nemokamai. Paklauskite savo klientų kelių esminių klausimų:
     


     
    Ko jie nori iš Jūsų verslo?
    Kada jie to nori?
    Už kokią kainą?

     
    Atsakymai Jus tikrai nustebins.
     
    Ir ne… Klientas nėra visada teisus. Jūsų užduotis yra parodyti jam tai taip, kad jis suprastų, jog Jūsų versle dirba ekspertai, kurie suteiks jam aukščiausio lygio konsultaciją.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.
  9. Patinka
  10. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į kartu Kaip nusipirkti nešiojamą kompiuterį, o ne Asusą (I dalis)   
    trinkit modai situos blogspaminius paistalus.
  11. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į ronner Kaip nusipirkti nešiojamą kompiuterį, o ne Asusą (I dalis)   
    Straipsnis parašytas tam, kad kažkiek pareklamuot savo svetainę ir sukurt jai turinio? Ar tikrai 15 metų dirbančio žmogaus patirtis ir žinios tokios žemos?
     
    Kiekvienas dirbantis su kompiuterių gedimais žino, kad skirtinguose kompiuteriuose yra skirtingos problemos.
    Kodėl pavadinime Asus, o ne Acer? Acer yra ekonominė/biudžetinė klasė, kur gražūs parametrai, bet nulinė kokybė. Aš dirbau 5x trumpiau, tai yra, 3 metus su kompiuterinės įrangos priežiūra, bet per tą laiką mano rankose dėl gedimų (ne dėl programinių reikalų) pabuvojo labai daug acerių, nors jie ir nebuvo vyraujantys pagal naudojimą (daugiausiai naudotojų turėjo asus'us).
     
    Sakai žmonės kalti, kad neprižiūrėjo? Taip, jie kalti, bet paprastas žmogelis, kurio kompiuteris turi garantinį lipduką, neturi net teisės dulkių pravalyt. Tiesa, nebežinau kaip su tais lipdukais iki šiol, lyg ne visi gamintojai lipina. Ir vienas kompiuteris tas dulkes kaip magnetas traukia, o kitam tos dulkės beveik nesikaupia. Vienam atidarei dangtelį ir išvalei (šiuo metu naudoju asus'ą, kuriame dulkės labai lengvai valosi), o kitam krapštyk tas dulkes nors ir su karcher'iu...
     
    Taip kad problema yra ne tai, kad žmonės vaikosi brandų, o tai, kad žmonės pasižiūri į parametrus ir užsimerkę perka galingiausią, nors realiai silpnesnis gali būti stipresnis.
     
    Ir jei temos autoriui atrodo, kad geriau žiūrėti į didesnius parametrus, tai pasakysiu, kad reikia žiūrėti ne į skaičius, o surinkimo ir detalių kokybę, patogumą, asmeniškai man labai nepatinka kai kurių naujų asus'ų touchpadas, labai nusivyliau ~2012-2013 metų Dell'ų power jungtimi, labiau supavydėjau kolegai jo 2012 metų macbooko touchpadu, teigiamai nuteikė dello xps 17 (2011 ar 2012) JBL kolonėlės, nors ir nuvylė 3,5kg siekiantis svoris. Taigi, kiekvienas renkasi tai, kas jam patinka, kas jam aktualu, nes jei aš daugiau žiūriu filmus ar klausau muzikos man reikia geresnių ausinių, jei aš daug dirbu su tekstu, man reikia patogios klaviatūros, jei aš dažnai naudoju laptopą būdamos lovoj ar sėdėdamas ant sofos, man reikia tinkamo aušinimo, o ar tai asus, dell ar samsung, toshiba - jokio skirtumo, kiekvienas gamintojas turi savo gerų, ir savo prastų modelių.
  12. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į Markus Tinklapio dizainas: testi ar netesti   
    Pavidoliai gonna pavid
  13. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į wicked Tinklapio dizainas: testi ar netesti   
    netęsk
  14. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į wicked G. Dizainerio alga dirbant ofise   
    :lol: :lol: Pasižiūrėjau portfolio tavo.. nu sorry, bet nemanau, kad kasnors mokės tau daugiau nei 10lt/h įmonėje :)
  15. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į OutCOME Futuristinė idėja :D   
    Sveiki. Turiu vieną tokią idėją. Aišku čia ji ant tiek futuristinė, kad kolkas gali atrodyt juokingai ar neįgyvendinamai, bet pagalvokim kas galėtų gautis sudėjus šiuos tris produktus:
     
    1. Svarstyklės:
     
    http://www.deska.lt/var/ezwebin_site/storage/images/prekiu-katalogas/elektronines-svarstykles/prekybines/nws-serijos-daugiafunkcines-svarstykles/2439-1-lit-LT/NWS-SERIJOS-DAUGIAFUNKCINES-SVARSTYKLES.jpg
     
    2. SCiO (

    http://www.dudeiwantthat.com/gear/gadgets/scio-pocket-molecular-sensor-12416.jpg
     
    3. 3D Spausdintuvas:
     
    http://www.tavco.net/Portals/63230/images/cubex-3d-printer-tavco-services.png
     
    ir...
     
    http://blog.lrytas.lt/ekologija/files/2008/10/zirmunu-75-1.jpg
     
    _________
     
    Manau, kad protingiems žmonėms suderinus šių produktų galimybes, šiuos produktus patobulinus galima būtų iš šiukšlių gamintis sau ką tik panorėsi.
     
    Kaip aš įsivaizduoju visa tai:
     
    Žmogus turi didelę šiukšliadėžę, į kurią prieš dėdamas kažkokią šiukšlę, ją nuskanuoja - su kažkokiu panašiu prietaisu i SCiO nuskanuojama išmetamo dalyko sudėtis, svoris, etc. Taip kiekvieną kartą kaupiesi sau šiukšles, o vėliau per kažkokį ekraną gali pamatyt, kokius naujus produktus gali pasigamint iš savo sukauptų šiūkšlių. Na tarkim, jei metei daug polietileniniu visokiu daiktų - gali prisigamint polietilėninių maišelių, jei daug guminių daiktų išmetinėjai - gali atsispausdint tarkim krepšinio / futbolo kamuolį ir panašiai (ar atvirkščiai, žiūrima kas gali gautis sukryžminus išmestus produktus, juos kaitinant ir panašiai).
     
    Suprantu, kad didelė problemos dalis yra ta, kad vien medžiagas tas kažkaip reikėtų vėliau padaryti tinkamomis printinimui, bet čia aš tik šiaip spanGtelėjau su šita idėja. Tiesiog manau, kad toks dalykas gerokai pakeistų pasaulį. :D
     
    Ką jūs manot? Galit rašyt kritiką, bet prieš tai prašau suprast, kad aš čia nekalbu, kad imsiu taip tuoj ir sukursiu tokį aparatą. Aš tiesiog manau, kad su daug protingų žmonių pastangų tai jau būtų įmanoma įgyvendint... O gal nebandoma įgyvendint dėl to, kad realiai paprasti žmonės galėtų pradėt konkuruot su kompanijom? :D
  16. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į Coffee Mano prisistatymas   
    Sveiki! Esu pirmakursė buhalterinės apskaitos studentė. Prisijungiau prie jūsų bendruomenės dėl to, kad esu susidomėjusi verslo kūrimu: ieškau naujų idėjų, patarimų ir įkvėpimo ^_^ Taip pat viliuosi susirasti bendraminčių ir draugų, kurie, galbūt, norėtų kurti verslą kartu ar turėtų panašių interesų. Esu šiuolaikiška ir smalsi, mėginu savęs ieškoti visur: domiuosi naujosiomis technologijomis, kompiuteriniais žaidimais, filmais, menu, sportu ir daugeliu kitų dalykų :)
  17. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į SarzzeR Nori emigruoti i Uk(Anglija)?   
    Labai smagu, kad yra tokių žmonių, kurie padeda ir stengiasi dėl kitų. Jei padėsi tu, padės ir tau, toks jau dėsnis. :)
     
    Labai gerai ir dėl to, nes visi girdėjo(ar net savo kailiu patyrė), kai "asmenys ar firmelės" siūlo įdarbinimą ir po to išduria ten nuvykus ir lieki be pinigų ir darbo. Šiurpoka ir nepatikima pasidaro.
     
    Aš pats planuoju ten po kelerių metų keliauti, nes dar studijuoju, tai taip staigiai nepavyks išlėkt, tad tikiuosi, kad iki to laiko dar būsi UK ir nebus išblėsęs noras padėti. Sėkmės tau ir +++ for You! ;)
  18. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į Mindogas Nori emigruoti i Uk(Anglija)?   
    lietuvoj dar ne tokiu pavyzdziu rastum,po 30 metu gyvena ir lietuviskai nemoka :lol:
     
    negi tai normalu?
  19. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į dumazzzzz Nori emigruoti i Uk(Anglija)?   
    Sveiki, rasau trumpai ir aiskiai, ir su klaidomis(kurias visi nuolat pamini). Gal yra zmoniu kurie noretu emigruoti, bet svarsto vien del nepasitikejimo ivairiomis agenturomis ar del per mazu finansiniu galimybiu, galeciau manau ne vienam padeti. Pinigai man nera tas stimulas del kurio bandau padeti. Tiesiog pats zinau kaip kartais buna sunku ir niekas nepadeda...
     
    Taigi, as esu Anglijoje ir viska zinau apie isidarbinima ir visa pradzia. Visa informacija galiu pateikti i az.
    Kalbos mokejimas nera privalumas, taciau atvykus gali uztrukti kol gausite darba(tai dazniausiai iki savaites laiko), ir alga gaunama dar tik sekancia savaite nuo pradirbtos.
     
    Pats padesiu susitvarkyti national insuranse numeri, sekmingai pradziai.
    Rasau tiesog vien del to , kad norejau kad ir man taip kazkas, kazkada parasytu. Taciau to nebuvo ir turejau pats bandyti ieskoti laimes. Ir dabar suprantu kiek dar daug zmoniu tokiu kaip as yra.
    Jeigu turite ka nors paklausti, papasakosiu placiau AZ.
  20. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į savasmg Top 5 straipsniai apie marketingą 2013 metais   
    Tiesiog pastebėjimas. 4 iš 5 straipsnių autorių vardai yra Mark.
    http://i.imgur.com/lFlNC8a.png
  21. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į Arvis TEO epic fail   
    Iš delfi komentarų :D
  22. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į n0l TEO epic fail   
    kazkoks lipdytas video, skirtingi windowsai, skirtingos datos, pradzioje 2012 12 12, o poto jau 2013 01 03, matyt jau koks "IT specialistas" lipde filmuka ir antra dali savo kompiuteryje filmavo:D
  23. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į SpoK TEO epic fail   
    Geras marketingas. ;)
  24. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į Zmoogus Afigeni litai jei imanoma :D   
    Nesamoninga gal ideja bet pagalvojau idomu butu suzinot ar imanoma tokia igyvendint :D
     
    Taigi manau visiems buna sunku nesti siuksles is namu sedi prie kompo mama ieina sako isnesk siuksles ir labai paima nervas, tai krc naujas darbas istaiga ar dar kas nzn kas kurie surinkinetu siuksles nuo buto duru tam tikra valanda pvz paprastom dienom 18:30 savaitgaliai 19:00 tiesiog zmogus padeda siuskles prie duru buto ir ta valanda eina keli buriai ir renka siuksles ir nesa jas i konteinerius. I savaite nuo buto imi po 5lt galetu aisku derint kaina :D IR gera suma susidaro jei vienam name 150butu tai 150*5=750 (I SAVAITE) i menesi butu 4*750 3000LT i menesi, aisku butu ka veikt bet pvz pradziai pasiimt koki viena rajona po to plestis :D Dviese dirbi su kokiu draugeliu po to planuoji kaip palengvint ta dalyka Manau butu zmoniu kas naudotusi tokia paslauga kadangi daug pensininku buna kurie nepajegia isnest ir t.t :D Sakykit ar imanoma ka nors panasaus sukurt butu? :D


  25. Patinka
    Lapinskaslt sureagavo į IG8 Šveicarija - pavyzdys pasauliui?   
    Tai jei LT būtų staiga imta valdyt referendumais, tai neužilgo išstotume iš NATO, ES, atsisakytume SGD terminalo, įsivestume rublį kaip valstybinę valiutą ir savo noru prisijungtume prie Rusijos imperijos.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...