Pereiti prie turinio

gedas07

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    367
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    gedas07 sureagavo į fad Ką rinktis - adword reklamą ar seo?   
    Galima sakyti, idealiai tavo klausimui tinkamas straipsnis http://www.reklama7.lt/google-adwords-ar-seo-ka-pasirinkti/ gal pravers :)
  2. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo marcinkaaa Paypal limited diskusija   
    Galiu pasidžiaugti ir aš. Pora laiškų nusiunčiau, po kelių dienų paypale radau prašymą pateikti foto, adreso ir kelių mokėjimų patvirtinimus. Viską nusiuntus, po poros valandų gavau atsakymą, kad atblokuota. Valio, vėl viskas veikia :)
  3. Patinka
    gedas07 sureagavo į marcinkaaa Paypal limited diskusija   
    cia paypal "atblokuotojai" visi tokie susireiksmine kad oj oj , matai uz aciu nieko nedarys o jei pinigu neturi isvis nesnekes su tavim :unsure: tai vat kaip ir minejau buvo uzblokuotas paypalas be jokios priezasties , aisku parasiau jiems emaila po keliu dienu jokio atsakymo , tada skambinau jiems 1as agentas pasake jog reikia id nuotraukos ir adreso patvirtinimo bet paypale jokiu stepsu nebuvo tada antra kart jiems skambinau pasake jog atsius meila su stepsais - neatsiunte :) tada skambinau 3 karta na ir graziai pasiunte mane jog mazdaug uzblokuota ir viskas lauk 180d. ir nesinaudok paypalu . tada budamas prie ezero is lempos susiradau ju facebook paskyra parasiau jiems aisku is pradziu vel gi sake jog nieko negalim padaryt pazeidei taisykles bet biski dar paverkiau ir valio paypalas atblokuotas :DD nereikia nieko patvirtin veikia kaip ir anksciau (tikekimes ilgam) :) . kaip ir sakiau anksciau buvo ta lentele this limitation can not be appeal ir t.t del ko buvo uzblokave taip ir likau nesuprates , galbut del to jog per greit issimdavau pinigus vos tik jie budavo available , tai vat jei nieko neapgavot nepadaret nieko blogo "zyskit" per visur kur tik imanoma jiems ir atblokuos tokia mano nuomone , jei kam idomu imetu pora zinuciu is fb paskyros su mano pirmoko lygio anglu kalba :D
     
    The email that you received regarding this limitation would have included any details that we could share. Although I understand that this may be frustrating, we need to protect our system and the security of our customers.
     
    -Ashley
     
    maždaug prieš valandą
    s ocould you please repeadly review my account ?
    why limited account for no reason ?
    its for my country or what ?
    i dont understand what we issue ?
    anybody didnt explain me anything!!!
     
    Hi xxxx,
     
    I truly apologize for any frustration this may have caused you. Please log into your account for some good news! smile emoticon
     
    -Ashley
    thank you ashley smile emoticon
    its realy good sunday news smile emoticon
    thank you that you trust me
  4. Patinka
    gedas07 sureagavo į henrickas BAIGTA.   
    Aš naudoju šitą http://mega.co.nz/
    Patogi, palyginti greitai ikeliami bei parsiunčiami failai.
  5. Patinka
    gedas07 sureagavo į Mister Love BAIGTA.   
    Taipogi už Google Drive. Iki jo naudojau One Drive, tačiau išbandžius Google Drive, Google Drive patiko labiau. Kapoja sparčiau...
  6. Patinka
    gedas07 sureagavo į Partneriz BAIGTA.   
    Google drive naudoju, patogiausia man.
  7. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo TheZePPhyr Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.
  8. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo TheZePPhyr Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.
  9. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo Auksinis Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Pigių mašinų ardymas ir prekyba jų dalimis minusas garantuotas, nebent vogtomis prekiautumėte :D
  10. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo TheZePPhyr Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.
  11. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo TheZePPhyr Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.
  12. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo TheZePPhyr Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.
  13. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo TheZePPhyr Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?   
    Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.
  14. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo 0xfff Kaip nustoti keiktis?   
    Nu ot žalia rūta žalti tu :)
  15. Patinka
    gedas07 sureagavo į biz Kaip atrodo CV darbui už 10 000 litų.   
    Jauciuosi isskirtinis, nes kol niekas neparase, kad sunku skaityti - viskas kuo puikiausiai susiskaite :)
  16. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo 0xfff Kaip nustoti keiktis?   
    Nu ot žalia rūta žalti tu :)
  17. Patinka
    gedas07 sureagavo į INEC Reikia pagalbos su wordpress   
    Isimesk kokį pluginą, sticky post ar kažkas tokio vadinas. :)
     
    http://wordpress.org/plugins/sticky-posts-in-category/ atrodo šitas veikia. :)
  18. Patinka
    gedas07 sureagavo į biz Kur iš uždarbio pabėgo „normalūs“ užsakovai?   
    Visu pirma neetiska viesinti zinutes, reikejo uztusuoti zmogaus nika. O antra - cia nebutinai kazkoks uzsakovas uz 9.99Lt, tiesiog tu pernelyg arogantiskai atsakei. Suprantu, kad negali pasakyt sumos kai nieko uzsakovas nepateike, bet normalus atsakymas galejo buti toks:
     
    Arba toks:
     
     
    Tik pora pavyzdziu kaip galima buvo normaliai atsakyti zmogui, be to sarkazmo su 99.999Lt. Kas issivercia i:
     
     
    Todel ir gavai panasaus lygio atsakyma.
     
    Ir apskritai patarimas - jeigu taip bendrausi tai atkris ir dalis labai rimtu uzsakovu, nes jiems paprasciausiai nepatiks toks atmestinas zinutes tonas. Jei bendrauji su klientais neisvengiamai teks susidurti ir su kvailais ir su tais, kurie klausia kainos nepateike jokios informacijos, bet tai ir yra bendravimo esme - turi nukreipti tinkama linkme, kad ir kaip tave suerzintu nekonkretus ar kvailas klausimas.
  19. Patinka
    gedas07 sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  20. Patinka
    gedas07 gavo reakciją nuo adomukas Jūsų žinios mainais į puikų prizą   
    Praleisk laisvalaikį žaisdamas Išminčiaus žaidime ir laimėk radio bangomis valdomą sraigtasparnį.
     
    Išminčių rasi čia.
     
    Sėmės žaidime!:)


     




  21. Patinka
    gedas07 sureagavo į ForeverYoung Nemokėk už skelbimų talpinimą   
    Teisybes yra... bet...
     
    plius.lt - nemokamai +ziurima i skelbimo kokybe. pats kazkada dejau skelbima ten. Tai pavyko tik is 4 karto. Nes kaskarta buvo vis del kazko kabinejamasi.
     
    Tad... isvada, kad galima tureti kokybiska filtruojama turini ir jo neapmokestinant.
    Na ir... tam reikia laiko bei darbo jegos.
  22. Patinka
    gedas07 sureagavo į ReikiaPuslapio Mano keturios e-knygos apie web-projektus - nuo šiol NEMOKAMAI   
    Nuo 2008 metų turiu tokį tinklaraštį skaitykit.lt, į kurį jau senokai neberašau ir nebeplanuoju - pasikeitė prioritetai.
     
    Jo platformoje buvau parašęs keturias elektronines knygas, kurias bandžiau ten pardavinėti, ir nuo šiandien nusprendžiau tiesiog dalinti jas nemokamai. Visiems. Be jokių registracijų ar mokėjimų. Tiesiog.
     
    Knygos yra:

    "Kaip kurti web-projektus"
    Knyga tiems, kurie nori kurti savo projektą internete – ar tai butu web-verslas, ar tiesiog bendruomenės svetainė, ar savo sumanytas laisvalaikio portalas. 50 patarimų iš realios 10 metų patirties – po vieną A4 formato lapą kiekvienam patarimui.
    "Pusę metų dirbu sau"
    Nori išsivaduoti iš darbo ofise ir turėti laisvės? Ar vilioja žodis “freelanceris”? Tada paskaityk, kaip sekėsi man šiame kelyje – knygoje papasakosiu įspūdžius iš pirmojo pusmečio.
    "CodeIgniter: nuo ABC iki pirmo web-projekto"
    CodeIgniter yra vienas iš populiariausių framework’ų PHP programavimo kalbai. Jis gali padėti programuotojams greičiau sudėlioti projekto griaučius ir struktūrizuoti kodą, o taip pat turi labai daug pagalbinių bibliotekų ir funkcijų. Apie visa tai – šioje knygoje, kurios pabaigoje bus sukurtas realus web-projektas.
    "PHP Pamokos Pradedantiesiems"
    Ši knyga skirta tiems, kas nori pradėti kurti tinklalapius ir tam panaudoti PHP programavimo kalbą. Pasakojama viskas nuo pagrindų – kokioje programoje rašyti PHP programinį kodą, kas yra kintamieji, sąlygos sakiniai, ciklai, masyvai ir t.t. Iš viso yra 16 skyrių, po kurių perskaitymo galėsite sukurti savo pirmąjį PHP projektą.

     
    Kur parsisiųsti: šiuo adresu http://www.skaitykit.lt/knygos
     
    Kaip man sekėsi jas pardavinėti:
     
    Įdomumo dėlei, papasakosiu apie skaičius. Pirmą e-knygą išleidau dar 2010 metais, ir uždėjau simbolinę kainą - 2 Lt. Vėliau už panašią kainą išėjo antra ir trečia knyga, vėliau ir ketvirta. Vėliau pakėliau kainą iki 5 Lt (kas vis tiek yra simboliška). Tikslas buvo ne užsidirbti pinigų, bet uždėti bent kažkokį mokėjimą - neatiduoti savo "žinių" nemokamai.
     
    Pardavimų rezultatai - iš visų knygų kartu sudėjus ir atskaičiavus įvairius mokesčius, uždirbau apie 500 Lt. Tai nė iš tolo neatperka laiko, skirto jų parašymui, bet už tai jų pagalba radau ne vieną rimtą klientą web-programavimo darbams, taip pat ir galėjau lengviau patarti kitiems - tiesiog pacituodavau skyrelį iš savo knygos.
     
    Kodėl dabar nusprendžiau dalinti nemokamai - kelios priežastys: visų pirma, įsitikinau, kad Lietuvoje e-knygos yra mažai perkamos ir mažai skaitomos (na, ir popierinėms knygoms irgi sunkūs laikai). Kitas dalykas - principas "be expensive or be free": geriau tegul knygos būna nemokamos, tada daugiau žmonių perskaitys, ir teoriškai net jei ir vienas iš jų norės su manimi bendradarbiauti (ar kartu daryti kokį projektą, ar užsakyti mano paslaugas), tai apsimokės labiau nei tie keli litai "ant alaus".
     
    Tai jei kas iš jūsų turi idėją rašyti e-knygą ir ją pardavinėti dėl pinigų - patariu persigalvoti ir nuveikti kažką naudingiau.
    Anyway, gero skaitymo!
  23. Patinka
    gedas07 sureagavo į karolisu Studentas atidaro restoraną   
    Maitinimo versle/naktiniuose klubuose dirbau ~ 4 metus būdamas moksleivis/studentas. Taip pat 3 senelio broliai turi po restoraną. Galiu pasakyti, kad tai ultra rizikingas verslas ir aš pats į jį nerti nedrįsčiau. Dar labiau viską apsunkina, kad restoranas fabijoniškėse (žinau kurioje vietoje). Konkurentų irgi netrūksta - 2 čiliakai, 3 kiniečių restoranai ir pan. Darbo laikas irgi privalo būti apribotas, nes kavinė įsikūrusi gyvenamajame name. Todėl autoriui tvirtai spaudžiu dešinę, kad nepabijojo leistis tokiai avantiūrai. Gerai nors tik tiek, kad namo gyventojai yra pasiturintys (pats pusmetį nuomojau butą jame).
     
    Pasidalinsiu keliais pastebėjimais/patarimais/pasiūlymais.
     
    1. Gamink tokį maistą, kurio būtų galima pavalgyti tik pas tave. (Skaniausi cepelinai/skaniausi hot dogai/ skaniausi kepsniai). Negamink vidutiniškai, kaip visur - tada net neverta imtis šio verslo. Naudok tik pačius geriausius ingredientus - jokios mechaniškai atskirtos vištienos hot doguose, jokių riebalų mišinių, jokio mėnesiais nekeisto aliejaus. Tokios prietaiso kaip mikrobangė negali būti tavo virtuvėje. Pagrindinius ingredientus imk ne iš kitoje gatvės pusėje esančio Sanitexo, o ieškok pas ūkininkus. Gali meniu skambiai pabrėžt, kad tavo mėsa/salotos/etc. yra ekologiškos (turėsi pirkti sertifikuotus ingredientus) - tai yra svarbu tavo name gyvenantiems kaimynams. Negailėk porcijų - klientas turi išeiti pavalgęs ir papasakoti kolegoms, kad TWINSUOSE duoda skaniai ir daug.
     
    2. Su kiekvienu klientu stenkis palaikyti asmeninį ryšį, bandyk juos visus įsidėmėti, pakalbinti neformaliai. Tai labai svarbu mažose kavinėse. Taip sukuriama iliuzija klientui, kad jis yra VIPas.
     
    3. Kai turėsi savo unikalius patiekalus ir jei dar nebūsi bankrutavęs kitą vasarą, savo patiekalus stumdyk vasaros festuose - Sūpynėse, Sattoje, Galapaguose, Tamstoje, Tundroje. Tai labai gera reklama (ir papildomos pajamos) tavo restoranui. Parašyk į PM, duosiu konkrečius kontaktus į ką kreiptis - patekti ten stumdyt maisto yra easy.
     
    Šiais metais nesveiką reklamą pasidarė kažkoks burgerių restoranas - stumdė ten burgerius po ~17 lt, bet žmonių netrūko. Visi po festų pasakojo vieni kitiems, kokie nesveiki burgeriai. Neabejoju, kad klientų smarkiai padaugėjo. Siūlau įsidėmėti šį įvykį :)
     
    4. Pardavinėjant alų, siūlau neapsiriboti Švyturio Extra - tos extros galima už poros metrų IKI nusipirkti. Siūlau pabandyti papilstyti Varniukus, Erdingerį, Hoegaardeną, Vilniaus. Nes to namo fauna mėgsta tokio tipo alų.
     
    5. Greičiausiai tave reketuos AGATA, tai į savo verslo planą įsiskaičiuok duoklę jiems. Siūlyčiau neleisti kavinėje Zip'o/Powerio/M1/RC/Ruskoje Radio topų, nes tai erzins kai kuriuos klientus. Rinkis mažiau įpareigojančią foninę muziką - Jazz'ą/chilloutą/lounge/downtempo. Lengviausias sprendimas - per radiją leisti Jazz fm (99.3).Būtum žiauriai krūtas, jei prie garso sistemos pajungtum patefoną, per kurį kartais leistum nuo ant Tauro kalno blusturgyje įsigytų sentimentalių plokštelių iki wu tang clan vinilų. Vinylo šnaresys kabakui prideda +99 lvl jaukumo ir respecto taškų.
     
    P.S. Jei kada nors atidarinėsiu kabaką, pamėginsiu išdurti AGATĄ. Parsisiųsiu iš torrentų Royalty-Free sample packų, iš kurių pasigaminsiu minėto stiliaus kompozicijų ir atėjus inspektoriui prašyti duoklės, parodysiu vidurinį pirštą, nes tų gabalų autorius būsiu aš!
     
    Visokeriopos sėkmės!
  24. Patinka
    gedas07 sureagavo į maruxz Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Visada sakau žmonėms, klausiantiems, kaip man pavyksta rašyti, kad rašymas yra Dievo duota dovana. Negali išmokti rašyti, tiesiog sugebi tai arba ne. Gramatinės klaidos? Jos yra menkniekis, ypač, kai tekstas yra internete, kur bet kada galima pataisyti, duoti perskaityti draugams ir pažįstamiems. Stilius? Čia jau prasčiau, nes reikia labai daug skaityti ir domėtis literatūra, kad galėtum pritaikyti arba išdirbti savąjį stilių. Taip pat reikia daug rašyti.
     
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2012/06/tekstai-skaitytojui-seo-620x594.jpg
     
    Jei žmogus sugeba tai daryti – jis tą daro su malonumu. Jei nesugeba – ieško, kas tai gali padaryti už pinigus. Taip gimė mano verslas Rasytojas.lt, tačiau šį kartą ne apie tai.
     
    Interneto rinkodaros srityje SEO užima labai garbingą vietą. Verslininkai domisi galimybėmis, kaip daryti SEO patiems. Čia padeda įvairūs SEO kursai, seminarai, mokymai. SEO paslaugų teikėjai jau turbūt man grūmoja pirštuku „niu, niu, niu..." :) Tiek to, į jūsų daržą nelįsiu labai giliai – tik peršoksiu per tvorą, susirinksiu ko man reikia ir atgal... ;) Verslininkai bando daryti SEO patys savo jėgomis ir to niekas negali uždrausti. Tik po ilgų valandų darbo, nesėkmių ir nusivylimo yra nusprendžiama taupyti laiką ir samdytis profesionalus.
     
    Nepaisant visko, kažkas turės pakankamai kantrybės ir laiko. Šis straipsnis skirtas jiems.
     
    Sužinojote apie geriausią būdą kurti savo nuorodų tinklą (linkbuilding) – SEO straipsnių publikavimą? Puiku. Galite pradėti nedelsdami. Pirmas žingsnis – SEO straipsnio rašymas. STOP! Nemokate rašyti straipsnių, o juo labiau SEO? Nieko tokio – pamokysiu.
     
    SEO straipsnio specifika
     
    Pirmiausiai noriu pristatyti, kas tai yra tas SEO straipsnis. Tai gana neaukštos kokybės tekstas, kuriame yra pristatomas tam tikras verslas, paslauga, produktas ar objektas, susijęs su jūsų puslapio veikla. Straipsnio esmė nėra reklamuoti jūsų prekės ženklą ar įmonę, o tik patį produktą. Visas straipsnis turi tik vieną tikslą – kažkurioje vietoje ant atitinkamo raktinio žodžio uždėti "dofollow" nuorodą į jūsų puslapį.
     
    Esmė aiški? Susijusi tematika su jūsų verslu + netiesioginė reklama + [raktažodis] + nuoroda.
     
    Kokios apimties yra SEO straipsniai – mažiausiai 200 žodžių. Kuo ilgesni, tuo geriau, bet ar bus jie naudingi skaitytojui – didelis ir vis dar atviras klausimas.
     
    Kiek raktažodžių reikia tekste? Lygiai 4. Vienas jų turi būti straipsnio pavadinime, tada antras – straipsnio pradžioje, pageidautina pirmame paragrafe, trečias – straipsnio viduryje, o ketvirtas – link galo priklausomai nuo teksto ilgio. Girdėjote, kad 1% viso teksto? Taip, kažkada buvo ir 2,5%, ir 1% ir kiek tik nori, skambiai vadinama keyword density, tačiau dabar situacija pasikeitė, nes per daug raktinių žodžių yra negerai.
     
    Viskas, žaidimo taisyklės aiškios.
     
    SEO straipsnio rašymas
     
    Žinome raktažodį ir kiek kartų jį reikia paminėti, žinome straipsnio apimtį, reikia pradėti dirbti. Labai daug rašytojų pirmiausiai sugalvoja temą, o tada jau rašo apie tai, ką sugalvojo. Jūs padarykite kiek kitaip. Negalvokite straipsniui pavadinimo ir temos – tiesiog pabandykite parašyti pagal tam tikrą schemą.
     
    Schema yra tarsi nedidelis straipsnio planas, kuris leidžia parašyti patį tekstą nenukrypstant „į lankas". Štai tokios schemos pavyzdys:
     
    1 paragrafas. Pristatome verslo aplinką:

    Paminime istoriją, palyginame su dabartimi;
     
    Paminime aprašomą objektą;
     
    Objektą pristatome kaip naujovę arba ekskliuzyvą.
    2 paragrafas. Pristatome objektą:

    Pateikiame technines charakteristikas;
     
    Pristatome kainą;
     
    Pristatome galimybes ir perspektyvas.
    3 paragrafas. Apibūdiname objekto tikslinę auditoriją:

    Pristatome, kam objektas yra skirtas, paminime praeitį ir dabartį.
     
    Pristatome, kas dar objektu galėtų naudotis, bet to nedaro dėl tam tikrų priežasčių.
    4 paragrafas. Pateikiame objekto naudą tikslinei auditorijai:

    Pateikiame esminius 5 dalykus, kuo objektas yra naudingas;
     
    Pateikiame užuominą, iš kur gauti daugiau informacijos apie jį.
    5 paragrafas. Pateikiame informaciją, kokią gyvenimo problemą objektas išsprendžia ar gali išspręsti.
    6 paragrafas. Apibendriname:

    Primename kainos ir kokybės santykį;
     
    Užsimename apie reikalingumą ir naudą;
     
    Pateikiame informaciją, kur galima įsigyti/užsisakyti/pasinaudoti.
    Viskas, jūsų straipsnis baigtas!
     
    Na va, ir vėl prasideda... Sakote, „lengva pasakyti, sunku padaryti"? Gerai, pasižiūrėkime, kaip ši sistema veikia realiai. Išsirinkime verslo sritį, tarkime, statybinės medžiagos. Objektas – stogai. Raktinis žodis – stogai.
     
    1. Prieš dešimtis tūkstančių metų pirmieji žmonės pasistatė savo pirmąjį namą iš medžio. Kad nelytų lietus, jie šakomis uždengė pastatytas sienas. Vėliau ant šakų pradėjo drėbti molį, kuris saulėje sudžiūva ir padaro tvirtą dangą. Taip atsirado pirmieji STOGAI. Per tūkstančius metų statybos esmė nepasikeitė – ir dabar stogdengiai ant pastatytų sienų dengia stogus. Skiriasi tik statybinės medžiagos. Stogų danga gali būti pati įvairiausia. Tai čerpės, betoninės plokštės, keramikinės plokštės, skarda ir t.t. Technologijos tobulėja, todėl dabar naudojamos tik išskirtinės ir kokybiškos medžiagos. Nuo namo stogo kokybės priklauso namo energetinė klasė, efektyvumas ir funkcionalumas.
    2. Mūsų siūlomos stogų dangos yra aukščiausios kokybės .....iškos stogo dangos. Jų technologija gyvuoja nuo xxxx-jų metų. Per šiuos metus mokslininkai ir statybininkai ją ištobulino, todėl dabar galime džiaugtis įspūdingais rezultatais. Kaina priklauso nuo stogo ploto ir naudojamų technologijų. Pasikonsultuokite su mūsų vadybininku, ir jis pateiks tikslius paskaičiavimus. Sumontuoti STOGAI yra ilgaamžiški, jiems suteikiama 20 metų garantija.
    3. Mūsų įmonės siūlomi STOGAI yra skirti privačių gyvenamųjų namų savininkams, įvairioms įmonėms, turinčioms gamybines patalpas, sandėlius, ūkininkams ir visiems, kas nori turėti ilgaamžį ir patikimą stogą. Seniau ši technologija buvo prieinama tik užsienyje, o dabar ji atėjo ir į Lietuvą. Nors mūsų stogo danga Lietuvoje jau 20 metų, vis dar yra daugybė pastatų su asbestiniu šiferiu, kuriuos būtina renovuoti. Pagrindinė renovacija prasidėtų nuo stogo pakeitimo nekenksminga ir patikima technologija.
    4. Kuo naudingi mūsų stogai?

    Stogo medžiagos yra sertifikuotos Europos Sąjungoje. Puikus kainos ir kokybės santykis. Stogus montuoja tik patyrę profesionalai, todėl jiems suteikiama 20 metų garantija. Yra galimybė rinktis įvairių spalvų ir dydžių stogo medžiagas. Jei neturime sandėlyje, užsakome ir atvežame per 2 savaites.
    5. Su mūsų stogais jūsų pastatas atrodys estetiškiau, taip pat sutaupys energijos iki 25% (priklausomai nuo sienų konstrukcijų ir apšiltinimo). Mūsų stogai yra pritaikyti Lietuvos oro sąlygoms, todėl atsparūs drėgmei ir saulės spinduliams – nepraleidžia drėgmės ir karščio, todėl namo palėpėje bus galima įrengti atitinkamos paskirties patalpas.
    6. Mūsų stogų dangos pasižymi idealiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau, kaip ir kiekvieną investiciją, taip ir šią turite gerai įvertinti. Tai jums padės mūsų kvalifikuoti vadybininkai. Mūsų stogus galite apžiūrėti Vilniuje, Šiaurės miestelyje, arba Ermitažo parduotuvėse. Rimtai pagalvokite apie savo namų ar pastatų renovaciją, pradėkite ją nuo stogo. Dabar tai pats geriausias metas.
     
    Viskas. Daugiau nei 350 žodžių. Idealus tekstas. Belieka tik sugalvoti antraštę. Ji galėtų būti
    Kokybiški STOGAI – visada populiaru
    STOGAI kiekvienam pastatui
    Nebrangūs ir kokybiški STOGAI ir stogų medžiagos.
     
    Svarbu, kad jame būtų minimas raktinis žodis.
     
    Viskas, perskaitote dar kartą kitą dieną, ir straipsnis paruoštas publikavimui. Kodėl kitą dieną? Todėl kad kitą dieną pamatysite tam tikrų dalykų, kurių nepaminėjote, arba kurie parašyti ne visiškai taip, kaip turėtų būti. Galite nusiųsti straipsnį peržiūrėti savo kolegai, draugui ar sutuoktiniui, kuris nebūtinai susijęs su jūsų verslu. Jiems geriau matyti, kas suprantama, o kas ne tekste.
     
    Orientuokitės, kad straipsnio rašymas užima 1 valandą. Jei rašote ilgiau, padarykite pertrauką arba atidėkite kitai dienai. Taip jis bus kokybiškesnis.
     
    Vis dar sudėtinga? Galite pabandyti ir su taure vyno ar bokalu alaus. Paprastai tai padeda, bet ne dėl to, kad aplanko mūza, o dėl to, kad apsiraminate ir atsikratote tų baisių minčių „aš nesugebėsiu", „tai ne man", „oj, koks sunkus darbas!". Kai jų nebelieka, tiesiog imate ir parašote.
     
    Jei ir tai nepadeda, bijau, kad tada belieka tik kreiptis į tekstų rašytojus, kurie tuo užsiima profesionaliai, bet reiktų pasiruošti bendradarbiavimui, nes jie visiškai apie jūsų verslą nesupranta... Čia jau kita tema...
    Linkiu sėkmės rašant savo SEO straipsnius!
     
  25. Patinka
    gedas07 sureagavo į lama1 Pristatau projektą/paslaugą www.fakju.lt   
    Gerą dieną, mielieji forumo nariai :)
     
    Su malonumu pristatau šį smagų projekčiuką. Inspiruotas maxgif'o, skirtas humoro jausmą turintiems, internete socialize'inantiems, sveikos nuovokos nepraradusiems žmogeliams, tam kad paerzintų tuos kurie anksčiau išvardintų požimių/savybių neturi.
     
    FAKJU tai suasmenintas ir vizualiai sustiprintas pasiuntimas po velniais.
     
    http://fakju.lt/img/logo.png
    www.fakju.lt
     
    Pirminė įdėja buvo susikurti asmeninį įrankį, nes pagavau save ypač dažnai siuntinėjant maxgif'o nuorodas, vizualiai išreikšti nuomonę ar požiūrį į įvairias aplinkybes/situacijas. Ir tai evoliucionavo į viešai prieinamą servizą :)
     
    Čia nėra ir nebus jokių užknisančių reklamų, registracijų ir kito velnio. Kitaip tariant, nuo žmogaus - žmonėms.
     
    Draugas sukūrė paslaugos šūkį:
     
    Taigi, malonaus fakinimosi ir geros dienos :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...