Pereiti prie turinio

Oleckas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    48
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Oleckas sureagavo į Senpuki Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Tai šį ketvirtadienį apie ~16.15h balsuos ar priimti, lyg ir paskutinė stadija, kad būtų priimta.
  2. Patinka
    Oleckas sureagavo į agirdzius Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Amžiaus mažinimą iki 23m. Seime svarstys gruodžio 5 d.
    Naujas projektas: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAK/267de5a010ed11eaa1dda5669c1a32a1
  3. Patinka
    Oleckas gavo reakciją nuo iMindaugas Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    23m ir mano manymu logiškiau ir saugiau. Arba išvis padarytų kaip sovietų laikais kad po 12kl gauna šaukimą ir eina tikrintis kas praeina tas tarnauja kas ne tas gyvena nesukdamas galvos. Dabar temti visiems liko nes kitaip tai vyresniems užuojauta kurie kažką bent daro gyvenime ne tik fotelį sėdi ir su kokioms sutartim sėdi kad nenutraukinėt kaip kiti čia rašė kad net dėl tarnybos nutraukt reikėjo.
  4. Patinka
    Oleckas sureagavo į MW3 Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Šiaip smagu, kad turim pasirodo mąstančių seimūnų, tik baisu, kad dėl tokios žemos ribos nepriims įstatymo - 23 atrodė saugesnis skaičius
  5. Patinka
    Oleckas gavo reakciją nuo CikaTom Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1092168/seime-siulymas-keisti-sauktiniu-amziaus-ribas-vyresniems-padaroma-didesne-zala?fbclid=IwAR2jtVMZgDhF6h4YrbeUfggUVWpWpNpXMhFmV0stnlugInhAXqB7s8Dkb_Q
     
    Jau nori iki 21m trumpint? Išvis nesusirinks šauktinių o iki 23m būtų mano manymu optimaliausias nebent kurie darbus turi tai neimti po 21m. Bet čia žaidimai... :D Tikiuos priims bent kažką
  6. Patinka
    Oleckas gavo reakciją nuo Ter40kas Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Dėl matomumo manau jie tikrai nepergyvens nes pagal juos dar matysi labai gerai. O spaudimą vietoj tikriną tai jeigu matys kad kažkas blogai papildomus tyrimus padarys ir bus matyt. Čia niekas į šitus klausimus tiksliai tau neatsakys.
  7. Patinka
    Oleckas sureagavo į isorinis1 Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Mano pazystami dirbantys taip dare tik as per velai suzinojau buciau ir pats bilioteni emes nes jei buvai i bilioteni reiskia tau buvo kazkokia liga ir po ligos 3 men sveikatos tikrinti negali tokiu dalyku internete nerasi kad rasytu i pac kokiam kam puslapi (pabandyk tikras dalykas garantuoju gaila kad man neisejo sito padaryt tai bent pasidalinsiu su kitais apie galimybe) P.S jei viskas gerai birzelio 17 pasidalinsiu medziaga kaip nusiplaut ir nuotraukas sudesiu nes yra tikrai geru spargu ten
  8. Patinka
    Oleckas sureagavo į eimis50 Kainytė į pm   
    “Kainytė į pm” | Diskusijos ir tyrimo išvados
     
    Socialiniais tinklais naudojasi daugelis, jie tampa ne tik bendravimo, bet ir verslo erdve, tačiau kuo toliau, tuo darosi aiškiau, kad didžioji dalis pardavėjų savo puslapius administruoja remdamiesi stereotipais, panašiais į “viena boba sakė”. Viena iš tokio elgesių pasekmių - giliai įsišaknijusi kalbėjimo apie kainas “kultūra”, kai puslapių administratoriai dėl tam tikrų priežasčių slepia kainas ir nurodo jas tik privačia žinute.
     
    Brandtracker LT - visus Lietuvis kūrėjus vienijantis portalas atliko tyrimą, kurio tikslas - nustatyti tokio kūrėjų elgesio priežastis, sugriauti mitus, suprasti pirkėjų nuomonę ir padėti skyrybos ženklus sentencijoje “Skelbti ❔negalima❔slėpti”.
     
    Taigi, ką mes padarėme?
    1. Užklausėme nuomonės Brandtracker Facebook paskyroje. Tarp mūsų bene 4500 sekėjų renkasi būtent ta publika, kurie domisi lietuviškais prekės ženklais arba kurie patys laiko save kūrėjais. Į diskusiją įtraukėme abi puses. Visa diskusija čia https://goo.gl/aJ6CDg
    2. Užklausėme nuomonės, panaudoję Instagram Stories balsavimo funkciją.
    3. Atlikome slaptą tyrimą - išsiuntėme daugiau nei ? kainų užklausimų pardavėjams, reklamavusiems savo prekes Facebook’e, bet nenurodžiusiems kainų.
     
    Rezultatai:
    Diskusija mūsų Facebook paskyroje sulaukė daugiau nei 100 komentarų ir juose virė arši diskusija, kurią galima apibendrintai sudėti į šiuos punktus:
     
    Pirkėjų argumentai:
    ✔️Vienbalsis komentaras: Nėra kainos - neklausiu, neperku, praleidžiu skelbimą. Labai reti atvejai, kad daiktas tiek sudomina, kad gaiščiau laiką ir užklausčiau kainos.
    ✔️Kainų nerodymas - nepagarba klientui, atrodo, kad kiekvienam kaina pateikiama skirtinga.
    ✔️Jeigu kaina nenurodyta - galvoju, kad ji neadekvati, per didelė ir kūrėjas nenori diskusijų apie kainą.
    ✔️Pardavėjui gėda skelbti kainą (abejoja prekės verte).
    ✔️Neturiu laiko klausinėti kainų, laukti atsakymų.
    Kūrėjų argumentai:
    ✔️Individualiai gaminami kūriniai, nenorima klaidinti pirkėjų, nes kaina gali ženkliai skirtis nuo modelio, siūlų, detalių ir dydžio.
    ✔️Siekiama padidinti matomumą Facebook, nes kiekvienas komentaras “kaina| kokia kaina| kainyte” padidina skelbimo matomumą.
    ✔️Ne visi dirba legaliai ir taip siekiama nuslėpti pardavimo kainas, nuo kurių skaičiuojamas pelnas.
    ✔️Galima užmegzti kontaktą su klientu bendraujant individualiai privačiose žinutėse.
    ✔️Tokiu būsu vengiama konkurencijos, kad konkurentai pakomentuotų, jog gali pagaminti pigiau arba kažkam gims idėja kopijuoti pelningą produktą.
    ✔️Nepaisant, kad yra nurodyta kaina, vis tiek klausia, tai nenurodom iš viso.
    ✔️Viešai nerodant kainų galima, didėjant populiarumui ar išaugus susidomėjimui kainas padidinti.
    ✔️Nurodo kainas tik išpardaviminių produktų, likučių, o kad neišgąsdintų pirkėjų standartinėmis kainomis jų neskelbia.
     
    Instagram stories, į klausimą “Kaip vertinate Jūs kainas į pm” balsavo
    9️⃣7️⃣% balsavo “Erzina, neperku” ir
    3️⃣% “Užsimezga ryšys”(visi balsavę buvo kūrėjai). Nuomonę išreiškė daugiau nei 100 žmonių.
     
    Tyrimas, kurio metu buvo komentuojama ir laukiama atsakymų privačia žinute dėl kainų. Vertinome 100 išsiųstų žinučių iš 4 skirtingų profilių. Išvados:
    1. Laukimo ir atsakymo reitingas:
    Per valandą atsakė - 12;
    Per 4 valandas atsakė - 25;
    Per 12 valandų atsakė - 17;
    Per 24 valandas atsakė - 9;
    Per 2 paras atsakė - 18;
    Per savaitę atsakė - 4;
    Neatsakė - 15
     
    2. Atsakymų turinys (apibendrintas):
    ?Laba diena, kaina x - 47 atsakymai;
    ?X eur (t.y. nei labas, nei viso gero) - 24 atsakymai;
    ?Pasisveikinimas, kreipinys, kaina - 7 atsakymai;
    ?Malonu, kad kreipiates, kaina X - 3 atsakymai;
    ?Standartinis tekstas, prisistatymas, kuriame pateikiama daugiau informacijos - 4 atsakymai
    ⛔️Jokio atsakymo - 15
    SVARBU:
    20 puslapių buvo siunčiamos žinutės iš skirtingų profilių. Net 3 kainos buvo nurodytos skirtingai‼️‼️‼️.
     
    Išvados:
    1. Rimtai nusiteikę pirkėjai, tikėtina, yra užimti, turintys darbus, veiklas, vertinantys kitų darbą žmonės, kuriems svarbi pagarba klientui ir jie greičiau priima sprendimą pirkti. Kaina pateikta čia ir dabar padeda pritraukti šią auditorijos dalį.
    2. Komentuoja dažniausiai tam tikra socialinių tinklų naudotojų dalis, kuriems tai yra savotiška laiko praleidimo forma arba įprotis. Taip, tiesa, kad jie kažkiek pakelia Facebook skelbimų matomumą, bet reali nauda yra ženkliai mažesnė už įvykusius pardavimus, kuriuos galima pasiekti teisingai pateikus informaciją visiems mačiusiems skelbimą.
    3. Legalumo klausimas. Pirkėjai turėtų vengti abejotinų pardavėjų, o pardavėjai suprasti, kad VMI visada gali užklausti kaip slaptas pirkėjas.
    4. Kontakto užmezgimo argumentas - argumentas, kuris tyrimo metu labiau atrodė lyg kūrėjų melas sau, pateisinantis tokį elgesį, nes kūrėjams tiesiog pritrūksta laiko, todėl tiesiog siunčiamas šabloninis atsakymas, kuriame nurodyta kaina ir tiek.
    5. Konkurentai veikia ir mato visur bei patikrina kainas visais įmanomais kanalais.
    6. Jeigu kaina nurodyta ir vis tiek klausia kainos - tai nuo buko aklumo ar įpročio, kuris susiformavo po tokio įprastinio pardavėjų elgesio niekas neapsaugotas, tačiau nurodant kainą gerbiami tie, kurie moka skaityti informaciją.
    7. Kainas nurodyti skirtingas pagal profilį, priklausomai nuo susidomėjimo, yra tiesiog nesąžininga ir tokie kaip mūsų keli nustatyti atvejai, kai kaina priklauso nuo FB profilio nuotraukos, gadina pardavėjo prestižą, o žinia sklinda.
    8. Padidėjęs tuščių užklausų skaičius lemia ilgesnius reagavimo terminus ir juose realus pirkėjas, kuriam reikia greitai, tiesiog nesulaukia atsakymo arba sulaukia pavėluotai.
    9. Kai mainos nenurodomos dėl to, kad pardavinėjama skirtingais kanalais (butikai, Etsy ir pan), kuriuose kaina skiriasi ženkliai ir nežinoma, kaip nesuklaidinti vartotojų, neįsivelti su jais į diskusijas dėl kainų.
     
    Mes labai tikimės, kad šis mūsų apibendrinimas paskatins kūrėjus būti sąmoningesniais ir taupys pirkėjų laiką, o pirkėjai įvertins kūrėjų argumentus per save ir supratę, kad dažniausiai jų laikas yra išnaudojamas kažkieno matomumo didinimui arba gražus profilis netgi nulems didesnę kainą, vis dažniau praleis tokias kainyčių į pm diskusijas ir rinksis tuos, kurie nebijo savo kainų pristatyti viešai, nes tiki savo produktu ir netgi pagiežingiems komentatoriams suras linksmą atsakymą, kodėl tiek ir taškas.
     
    Artėja Kalėdos - norėtųsi daugiau laiko skirti šeimai, artimiesiems, o ne pardavėjų sukurtų barjerų laužymui. Todėl mūsų vieninga išvada:
    Skelbti❗️Slėpti negalima‼️
     

     
    Straipsnis facebook'e: https://www.facebook.com/brandtrackerLT/posts/386269238473221
  9. Patinka
    Oleckas sureagavo į dozzaz lmta studijos   
    Aš kažkada norėjau ten stot, bet tai buvo labai naujas dalykas, tik kas antrus metus grupę darydavo... Nu dar ir tas dalykas, kad man paaiškino, jog be "privačių pamokų" pas dėstytojus apskritai vargu ar įstočiau. Anot lmta atstovų, ši programa skirta jau dirbantiems tokį darbą (bet tai buvo 2006 metai, kai su jais kalbėjau). Paliko slogų įspūdį, teko važiuot to paties mokytis į Londoną.
     
    Teko bendrauti internetu su ten studijuojančiais - man pasirodė, kad lmta pamiršta pagrindinį muzikos biznio aspektą - biznį. Bent studentai, su kuriais bendravau, nieko neišmanė apie autorines ir gretutines teises, o juk jos ir maitina šios profesįjos žmones... Na, gal ne Lietuvoj (latgaaaa), bet normaliai pasaulyje taip yra. Tiesą sakant, Lietuvoje apskritai viso šito "muzikos" biznio nėra, tai neturėsi kaip save SĖKMINGAI realizuoti, o ir tokį amatą galinčių mokyti žmonių turbūt nėra (kas išmano - tas dirba, o ne už dėstytojo atlyginimą varguoliauja).
     
    Jei jau nori nert į šitą sritį, rekomenduočiau Londoną ar Braitoną, nes ten šie dalykai vyksta. O šiaip tai čia prastas biznis, nežinau kas tave konkrečiai domina...
     
    P.s. Aš pagal profesiją šiuo momentu oficialiai nedirbu, užsiimu kitokia veikla. Teko dirbti ir pagal profesiją, bet ir be savo universiteto studijų būčiau galėjęs taip pat daryti.
  10. Patinka
    Oleckas sureagavo į dozzaz lmta studijos   
    Nu gal dėl aranžavimo LMTA ir galėtų kažką gero pamokint (aš tokių dalykų nesimokiau, nes prie muzikos technologijų mokiausi +/- žurnalistiką ir radiją), bet dėl studijinės veiklos (garso įrašų) tai jau bus sunkiau... Pagrindai yra viskas ko tau reikia, toliau mokaisi per praktiką. O kiek Lietuvoje yra garso įrašų studijų (ypač tokių, kurios norėtų tavęs)? Lietuvoje praktiškai nėra gyvos muzikinės scenos, kuri pati save išlaikytų, kada paskutinį kartą girdėjai apie naują grupę darančią turą po Lietuvą, dar iš to išgyvenančią ar bent uždirbančią į "pliusą"?
  11. Patinka
    Oleckas gavo reakciją nuo Jonuxzas Nemokamu item'u automatas   
    Uz dyka negausi... reik padirbet :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...