Pereiti prie turinio

donatas95

Nariai
  • Pranešimai

    228
  • Užsiregistravo

  • Atsiliepimai

    100%

Apie donatas95

  • Rangas
    Dažnas dalyvis

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Iš pateiktos info sunku daryti išvadas. Natūralus klausimas, kodėl prieita iki teismo? Kreditorius turi teisę kelti bankroto bylą lygiagrečiai skolos išieškojimui. Jeigu matote realią galimybę gražinti skolą dalimis, tarkitės su kreditoriumi dėl taikos sutarties. Koks tikslas auginti skolą pridedant išieškojimo išlaidas ir tepant istoriją? Bankrotas realus, jeigu negalite vykdyti prievolių arba turimi įsipareigojimai viršija turto vertę, be to, vertinama ar įmonė realiai turės galimybę vykdyti veiklą ir grąžinti skolą.
  2. Tada pardavimo procesas keičia požiūrį ? absoliuti dauguma pardavimų ateina per "gyvus" pokalbius, todėl vienareikšmiškai reikalingas pardavimų specialistas, kuris išmano geriausius žingsnius nuo kontakto iki sėkmingo pardavimo. Visgi klausimas aktualus - iš kur tie skambučiai ateina? Ar skambinate random bet kam, naudojate kažkokią duomenų bazę ir tt? Be rinkodaros nepavyks, nes pardavėjas tiesiog neturės kam skambinti. Old school, kai iš pardavimų vadybininko reikalaujama rasti klientą. Kitas dalykas, ar jus tenkina toks procesas, ar jis efektyvus? Ar užtenka vieno skambučio/susitikimo pardu
  3. priklauso nuo finansinių pajėgumų, biudžeto. Jeigu nėra galimybės pradžioje turėti abiejų, rinkčiausi rinkodaros specialistą, kad sustyguotų marketingo planą, paruoštų contentą, tinkamų tekstų. Iš klausimo nėra aišku, koks pagrindinis pardavimo kanalas. Gal pardavėjo net nereikės, jeigu automatizuoti procesai, bet marketingistas yra must have pozicija. Jeigu krūvius įmanoma apjungti, pradžioje gal vienas žmogus galėtų atlikti tas užduotis, ale marketing and sales manager, nes veiklos glaudžiai susijusios
  4. jeigu veikla sąraše, tai dar gausi. Skambinau į UŽT, patikrino, kad paskaičiuota ir iki mėnesio galo perves, nors iš pažįstamų yra gavusių dar praeitą savaitę
  5. įstatymas nuo liepos 1 d., tai už birželį dar priklausytų. UŽT turėtų informuoti, jeigu išmoka bus nutraukta
  6. o jeigu 2019 metai veiklos nevykdei, kas tada? ? įdomios sąlygos.
  7. su tokiu požiūriu netoli eisi. Dar ir kaip galima prisiteisti, ypač, jeigu aplinka neatitinka elementarių saugumo reikalavimų. Kalbant apie veiklos formą, tai siūlyčiau mažąją bendriją, nes individuali veikla pagal pažymą neapsaugos nuo asmeninės atsakomybės nelaimės atveju. Aišku, jeigu pajamos bus simbolinės, gal IV ir apsimokiau nesitikint nelaimingų atsitikimų pasekmių. Čia jau nuo apimties priklausytų
  8. Sveiki. WooComm shope naudoju Custom order numbers pluginą, kuris pagal atitinkamą formatą sugeneruoja užsakymų numerius eilės tvarka. Omnisend ir Paysera nesugeba atvaizduoti naujai sugeneruotų numerių, o naudoja default WooComm Order ID. Nors pvz PDF invoicing, Stripe ar PayPal viską tvarkingai pateikia. Omnisend sako, kad reikia koreguoti plugino kodą, bet tai ne jų darbas :) Gal kuris iš forumiečių yra susidūręs su tokia problema arba gali patarti, kur ką pakeisti? :)
  9. su paskolų klubo sąskaita tai kažkokia nesąmonė, net skambinau į VMI. Čia gal ne man vienam? :D pateikiau pdf prašymą, nes VMI negali sąskaitų pakeisti
  10. Vyriausybė ką tik patvirtino vienkartinę išmoką pagal 2019m GPM. Nuo ateinančio pirmadienio 03.29 galima teikti paraiškas per VMI
  11. paslauga galimai turės savo nišą padirbėjus su marketingu, bet siūlyčiau rimčiau pažiūrėti į duomenų apsaugą, privacy labai šabloniškas, ar administratorius yra registruotas duomenų valdytojas ir tt ir pan. Asmeniškai aš nesinaudočiau dabar pateiktu produktu, nes bala žino kas, kur ir kaip. Kaip ir minėjau, idėja įdomi, bet yra kur pasistengti
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...