Pereiti prie turinio

Oliverisss

Nariai
  • Pranešimai

    224
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  2. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  3. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo Druski Stalius24.lt - medžio darbai   
    Taigi, po uždarbiečių komentarų, nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos, ir parašiau joje savo pirmąjį įrašą, tad ateityje planuoju parašyti įvairių pamokų susijusių su medžio darbais.
  4. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo Druski Stalius24.lt - medžio darbai   
    Taigi, po uždarbiečių komentarų, nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos, ir parašiau joje savo pirmąjį įrašą, tad ateityje planuoju parašyti įvairių pamokų susijusių su medžio darbais.
  5. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  6. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  7. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  8. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Kaip jau minėjau pagrindiniame įraše, turiu begales angliškų planų, tai su mielu noru jais pasidalinsiu, šiuo metu nėra daug įrašų dėl to, kad noriu išgirsti žmonių nuomonę, nes jeigu niekam tų planų nereikėtų, o aš būčiau paskelbęs jų sakykime 100, tai prarasčiau tik daug savo laiko rašydamas straipsnius. Na o jeigu atsiras žmonių, kuriem jie naudingi ir jie lankysis, paskelbsiu daugiau įrašų :)
     
    Ačiū, stengsiuosi daugiau paskelbti panašių straipsnių.
  9. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  10. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Ačiū, geras įvertinimas motyvuoja tęsti darbus :)
  11. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo KyCaS Stalius24.lt - medžio darbai   
    Sveiki uždarbiečiai, senokai nieko nepristatinėjau, bet va pribrendo laikas, tad Jūsų teismui mano naujas projektas - Stalius24.lt
     
    Pats asmeniškai mėgstu smulkius darbus susijusius su mediena, tad norėjau kažkada pasiieško įvairių planų, pagal kuriuos galėčiau ką nors su meistrauti, bet Lietuviškame internete nieko gero neradau (gal blogai ieškojau). tad gimė idėja padaryti tokią svetainę, kurioje pasidalinčiau įvairiais medžio darbų planais.
     
    Turiu begales angliškų medžio darbų planų, pirminė idėja buvo juos versti į Lietuvių kalbą, pamėginau išversti vieną ir supratau, kad deja, bet neturiu tiek daug laiko, tad pasidalinau keliais angliškais .pdf failais, manau kas norės, sugebės su tokias planais ką nors pasigaminti.
     
    Straipsnių šiuo metu nėra daug, nenoriu daug kelti, kadangi prieš tai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę, ar reikalinga tokia svetainė, ar yra potencialas, ir ar būtų žmonių, kurie joje lankytųsi.
     
    Atnaujinimas: Po uždarbiečių komentarų nusprendžiau sukurti naują kategoriją - pamokos. Taigi kaip supratote iš kategorijos pavadinimo, svetainėje bus ir pamokų susijusių su medžio darbais.
     
    Dar kartą nuoroda - Stalius24.lt
     
    Taigi, vertiname.
  12. Patinka
    Oliverisss sureagavo į FalleN Su 2013 metais,uždarbiečiai !   
    Naujųjų metų naktį,
    Kiekviena nukritusi žvaigždė
    Lai atneša daug laimės, sveikatos, geros nuotaikos.
    Su Naujaisiais 2013 metais!
     
    Sveikinu su 2013 metais,uždarbiečiai. Sveikatos,laimės,sėkmingų sandorių uždarbis.lt ribose. :) Ačiū dievui,su visais kuriais turėjau kažkokių sandorių,problemų nekilo,viskas buvo puiku,manau ir ateityje bus viskas okey,o visokių pirkimų/pardavimų ir šiais 2013 metais bus dar ne vienas ir ne du,tad tikiuosi viskas klostysis,taip pat kaip ir pareitais metais !!! ^_^
  13. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo tuner Nauja internetine radija   
    Klausyk, nemanai, kad prieš pristatinėdamas/reklamuodamas savo saitą, turėtum jį susitvarkyti. Vakar kitoje temoje kažkas jau minėjo, kad reikia susitvarkyti linkus, pvz paspaudus ant "Kolektyvs" išmeta "Page not found", tavo puslapio pavadinimas yra "PHP-Fusion powered website", sutvarkyk tokias smulkmenas, tada reklamuok ir ieškok lankytojų.
  14. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo tuner Nauja internetine radija   
    Klausyk, nemanai, kad prieš pristatinėdamas/reklamuodamas savo saitą, turėtum jį susitvarkyti. Vakar kitoje temoje kažkas jau minėjo, kad reikia susitvarkyti linkus, pvz paspaudus ant "Kolektyvs" išmeta "Page not found", tavo puslapio pavadinimas yra "PHP-Fusion powered website", sutvarkyk tokias smulkmenas, tada reklamuok ir ieškok lankytojų.
  15. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo tuner Nauja internetine radija   
    Klausyk, nemanai, kad prieš pristatinėdamas/reklamuodamas savo saitą, turėtum jį susitvarkyti. Vakar kitoje temoje kažkas jau minėjo, kad reikia susitvarkyti linkus, pvz paspaudus ant "Kolektyvs" išmeta "Page not found", tavo puslapio pavadinimas yra "PHP-Fusion powered website", sutvarkyk tokias smulkmenas, tada reklamuok ir ieškok lankytojų.
  16. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo tuner Nauja internetine radija   
    Klausyk, nemanai, kad prieš pristatinėdamas/reklamuodamas savo saitą, turėtum jį susitvarkyti. Vakar kitoje temoje kažkas jau minėjo, kad reikia susitvarkyti linkus, pvz paspaudus ant "Kolektyvs" išmeta "Page not found", tavo puslapio pavadinimas yra "PHP-Fusion powered website", sutvarkyk tokias smulkmenas, tada reklamuok ir ieškok lankytojų.
  17. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo tuner Nauja internetine radija   
    Klausyk, nemanai, kad prieš pristatinėdamas/reklamuodamas savo saitą, turėtum jį susitvarkyti. Vakar kitoje temoje kažkas jau minėjo, kad reikia susitvarkyti linkus, pvz paspaudus ant "Kolektyvs" išmeta "Page not found", tavo puslapio pavadinimas yra "PHP-Fusion powered website", sutvarkyk tokias smulkmenas, tada reklamuok ir ieškok lankytojų.
  18. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo IgnasA Ebay.co.uk Ką pirkti?   
    Žiūrint ko tau reikia/nori, tiesiog eik į Deals, gal ką rasi sau ar kamnors dovanų, ir panaudosi :)
  19. Patinka
    Oliverisss sureagavo į Algiz Savamokslis 15-metis afrikietis iš šiukšlių konstruoja baterijas, radijo siųstuvus ir kitą techniką   
    Siera Leonėje gyvenantis 15-metis Kelvinas Doe yra savamokslis inžinierius, gebantis iš šiukšlių pagaminti veikiančius elektros generatorius, radijo siųstuvus, baterijas ir kitą techniką.
     
    Neveikiančios elektronikos detalių K.Doe randa šiukšlių konteineriuose, o kūrybinių idėjų jam įkvepia poreikiai.
     
    „Siera Leonėje elektrą mes turime ne itin dažnai. Šviesos įsižiebia kartą per savaitę, o likusį laiką naktimis būna tamsu. Todėl aš sukūriau baterijas, kad žmonės galėtų uždegti lempas namuose“, – sako jaunuolis.
     
    Jis savo reikmėms surinko radijo siųstuvą, kuriuo transliuoja muziką ir praneša naujienas, prisidengdamas slapyvardžiu „DJ Focus“. O ateityje tikisi pagaminti vėjo malūną, kuris gamintų elektros energiją.
     
    Šis talentingas jaunuolis buvo pakviestas trijų savaičių stažuotei į Masačusetso technologijos institutą (Kembridžas, JAV). K.Doe buvo jauniausias žmogus, pakviestas į „Viešinčių praktikantų programą“ institute.
     
    Siūlome pasižiūrėti reportažą (anglų k.):
     

    SALTINIS: http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/smile/savamokslis-15-metis-afrikietis-is-siuksliu-konstruoja-baterijas-radijo-siustuvus-ir-kita-technika-652-281642#ixzz2DH50EAZh
  20. Patinka
    Oliverisss sureagavo į BrainStorm 9 žingsniai, kaip pradėti prekybos verslą internetu   
    9 žingsniai,kaip pradėti prekybos verslą internetu
     
    Nesijaudinkite. Pradėti prekybos verslą internetu nėra tolygu mokslui apie kosmosą. Tereikia šiek tiek atsidavimo.
    Daugeliui žmonių elektroninis verslas yra jų pirmasis pradėtas verslas. Jeigu jūs turite tradicinę parduotuvę, elektroninė prekyba gali suteikti jums papildomų galimybių užsidirbti. Kai jūs pradedate elektroninį verslą, vieno žingsnio nepaisymas gali sąlygoti skirtumo tarp sėkmingo ir nesėkmingo verslo atsiradimą.
     
     
    Pateikiame 9 žingsnius, kurie padės jums pradėti savo verslą:
     
    1. Sukurkite verslo ir rinkodaros planą.
    2. Pasirinkite tinkamą internetinio puslapio adresą (domeno pavadinimą), kuris padės Jūsų klientams lengviau Jus rasti.
    3. Pasirinkite patikimą elektroninės prekybos programinę įrangą, kurioje klientui būtų galimybė sukurti krepšelį.
    4. Pasirinkite būdus, kaip jūsų klientai galės atsiskaityti už jūsų prekes ar paslaugas.
    5. Tinkamai apsaugokite savo internetinį puslapį, kad jūsų klientai puikiai žinotų, kad jūsų parduotuvėje pirkti yra visiškai saugu.
    6. Sukurkite savo internetinį puslapį tokį, kad jis būtų patrauklus vartotojui.
    7. Patikrinkite savo internetinio puslapio veikimą.
    8. Reklamuokite savo internetinį puslapį internete (SEO arba organinė paieška, mokama paieška, reklama elektroniniais laiškais,).
    9. Sekite ir analizuokite savo veiksmus.
     
     
     
    1. Sukurkite verslo planą
     
    Tai tikrai ne visi klausimai, į kuriuos jūs turite atsakyti savo verslo plane:
    1. Kokius tikslus jūs norite pasiekti įsteigdami elektroninę parduotuvę?
    2. Ar jau turite savo tinklalapį?
    3. Ar turite stacionarių parduotuvių?
    4. Ar jums reikia kitų įmonių pagalbos, siekiant įsteigti/išlaikyti savo parduotuvę?
    5. Kaip jūs ruošiatės paskatinti susidomėjimą jūsų internetine parduotuve?
    6. Kokiose valstybėse jūs ruošiatės vykdyti savo veiklą ir į kokias valstybes tiekti savo parduodamas prekes?
    7. Kiek skirtingų prekių iš savo stacionariai parduodamų prekių asortimento jūs ruošiatės pardavinėti internetu?
    8. Ar jūs pageidaujate savo internetiniame puslapyje teikti ir kitas paslaugas?
    9. Kokia bus jūsų kainų nustatymo strategija?
    10. Ar egzistuoja kokie nors aspektai, kurie būtų itin reikšmingi jūsų klientams?
     
     
     
    2. Pasirinkite tinkamą internetinio puslapio adresą (domeno pavadinimą), kuris padės jūsų klientams lengviau jus rasti
     
    Jums reikės savo internetiniam puslapiui pasirinkti domeno vardą, kuris tiksliai apibrėžia, kokias prekes ar paslaugas jūs parduodate, ir kuris padeda vystyti jūsų verslą.
     
    Jeigu jūs savo domenui suteikiate savo šeimos arba įmonės pavadinimą, jūs greičiausiai prarandate galimybę reklamuoti savo puslapį. jūsų domeno vardui galite naudoti raktažodžius, tiksliai apibrėžiančius tai, ką jūs parduodate. Pavyzdžiui, jeigu jūs parduodate spynas, pabandykite į domeno pavadinimą prieš .lt įtraukti žodį „spynos“. Paieškos sistemos įvertina jūsų domeno vardą, kai sprendžia, kokia tvarka pateikti paieškos rezultatus. Taigi jeigu jūsų potencialus klientas ieško „spynų“ Google puslapyje, o jūs jas parduodate, puslapis gali atsidurti aukščiau už kitus.
     
    Tačiau žodis GALI išlieka. Gerai įsimenamas pavadinimas yra kur kas svarbiau negu dirbtinai sukurtas vardas, savo sudėtyje turintis tik tam tikrus raktažodžius, kurie gali padėti arba ne jūsų puslapiui pakilti į pirmą paieškos rezultatų puslapį.
     
    Yra dar du adresų tipai, kurie yra naudojami hostingą palaikančių kompanijų siekiant išlaikyti jus „pririštus“ prie jų serverių. Paprastai jie yra siūlomi nemokamai, kadangi jų palaikymas nereikalauja papildomų išlaidų.
     
    • Sub-domeno pavadinimas: www.jusu-parduotuves-pavadinimas.weebly.com
    • Domeno vardas su taku: http://stores.ebay.com/jusu-parduotuves-pavadinimas
    Nė vienas iš jų nėra tinkamas pasirinkimas norint rimtai užsiimti prekyba internetu. Priešingai negu aukščiausio lygio domenų pavadinimai, šių pakeisti negalima. Tai yra dažnai pasitaikanti eBay pardavėjų dilema, jeigu jie nusprendžia plėsti savo verslą už eBay ribų.
     
     
    Kaip tinkamai pasirinkti domeno vardą
     
    Prieš pradedami ieškoti domeno vardo, privalote perprasti tam tikrus neteisingo suvokimo pagrindus. Daugelis žmonių klaidingai mano, kad verslo vardas daro verslą. Tai ne tiesa. Verslą darote JŪS.
     
    Verslo vardas ir jūsų internetinės svetainės adresas yra tik būdas identifikuoti jūsų verslą. Jeigu jums išties pasiseka, keisčiausi ir labiausiai neįtikėtini vardai staiga tampa gerai žinomi – pavyzdžiui, „Google“.
     
    Taigi negaiškite per daug laiko įnirtingai svarstydami dėl savo domeno vardo arba išleisdami jam per daug pinigų. Nors daugelis domenų vardų jau yra užimti, vis dar egzistuoja begalinis jų pasirinkimas.
     
     
    Taisyklės pasirenkant domeno vardą
     
    • Jūsų domeno vardas privalo kuo geriau atspindėti jūsų verslo vardą arba vykdomo verslo tipą, kad jį būtų galima kuo lengviau įsiminti.
    • Venkite žodžių, kuriuos lengva supainioti, ir nenaudokite pavadinimų su skaičiais ir brūkšneliais. Taip pat susilaikykite nuo žodžių, kurie skamba vienodai, tačiau yra rašomi arba tariami skirtingai.
    • Kas, jeigu jums reikėtų kam nors ištarti savo domeno vardą telefonu? Arba jeigu jūs nuspręstumėte reklamuoti jį radijuje? Štai kaip jūs galite patikrinti, ar jūsų pasirinktas vardas yra tinkamas: ištarkite keliems savo draugams savo pasirinktą vardą ir paprašykite jį užrašyti. Kuo sunkiau jiems pavyksta tinkamai užrašyti šį vardą, tuo prasčiau jis yra pasirinktas.
     
     
    Ar visi geriausi domeno vardai jau yra užimti?
     
    Kai jūs nusprendžiate pasirinkti tam tikrą vardą ir patikrinate jo prieinamumą, jūs dažniausiai pamatote, kad jis jau yra užimtas. Situacija yra tokia, kad internete paprasčiausiai yra per daug internetinių puslapių ir per daug domenų vardų turėtojų, kurie tiesiog nusiperka tuos pavadinimus norėdami juos vėliau parduoti už didesnę kainą ir taip pasipelnyti
     
     
     
    Pabandykime išnagrinėti spynų pardavimo pavyzdį.
    Spynos.lt yra užimtas (nukreipia į įmonės pavadinimo puslapį).
    Tačiau duruspynos.lt nėra užimtas – šis internetinis adresas yra laisvas (bent jau buvo laisvas šio gido rašymo metu). Jis kainuoja mažiau, apie 30 Lt per metus ir atitinka kitus pagrindinius reikalavimus. Jis nėra per ilgas, neturi nei skaičių, nei brūkšnių ir kiekvienas gali nesunkiai ištarti šį pavadinimą vos jį išgirdęs.
    Taigi pabandykite išlikti lankstus ir atminkite, kad Jūs vykdote verslo veiklą, o ne kuriate domeno vardą. Tada Jūs be vargo suprasite, kad naujo domeno vardo kūrimas nėra pats sunkiausias uždavinys.
     
     
     
    3. Pasirinkite tinkamą elektroninės prekybos programinę įrangą, turinčią apsipirkimo krepšelius
     
    Norėdamas prekiauti internete, turite kelis pasirinkimus. Jūs turėsite pasisamdyti žmogų, kuris padės jums sukurti ir išvystyti prekybos internetu sistemą. Tačiau daugelis smulkių įmonių, kurios ieško efektyvesnių sprendimų, įsigyja elektroninės prekybos internetinio puslapio hostingo palaikymo programinę įrangą. Tai leidžia jūsų klientams pasirinkti norimus produktus iš jūsų internetinės svetainės katalogo, įsidėti juos į savo krepšelį ir apmokėti juos jiems patogiu atsiskaitymo būdu.
     
    Čia mes pateikiame kelias savybes, kuriomis greičiausiai turėtų pasižymėti jūsų pasirinkto tiekėjo elektroninės prekybos hostingo sprendimas:
    • Nuolatinis veikimas: jūsų internetinė parduotuvė privalo veikti 24 valandas per parą ir priimti užsakymus bet kuriuo paros metu.
    • Paprastumas: jeigu jūs nežinote internetinių puslapių kodavimo kalbos, pavyzdžiui, HTML, įsitikinkite, ar jūsų pasirinkta apsipirkimo krepšelio programinė įranga yra paprasta naudojimui, kad jums netektų leisti bemiegių naktų bandant išmokti HTML kalbą.
    • Lankstus ir patogus jūsų internetinio puslapio dizainas: jūs, be abejo, norėsite, kad internetinis puslapis reprezentuotų jūsų verslą, todėl įsitikinkite, ar turite galimybę valdyti ir keisti tokius elementus, kaip spalvos, simboliai, ženklai ir šriftas ir ar jos atitinka keliamus reikalavimus.
    • Pristatymo išlaidos ir mokesčiai: Daugelis elektroninės prekybos platformų gali automatiškai krepšelius.
    paskaičiuoti atitinkamas jūsų prekių pristatymo išlaidas ir kitus mokesčius. Kadangi pristatymo išlaidos yra vienas iš svarbiausių elektroninę prekybą nulemiančių veiksnių, įsitikinkite, ar jūsų platforma pasižymi lankstumu (pvz., nemokamas pristatymas, vienodas tarifas, skirtingos kainos ir t.t.).
    • Buhalterinės programinės įrangos diegimas: jūs greičiausiai norėsite naudotis buhalterine programine įranga, kuri palengvina ir padeda valdyti jūsų finansus, todėl yra itin svarbu, kad Jūsų pasirinkta elektroninės prekybos paslauga pasižymėtų šia savybe.
    • Internetinio puslapio apsilankymo statistika: daugelis internetinių puslapių hostingo tiekėjų siūlo nebrangias arba įdiegia visai nemokamas analitines programas (tokias kaip Google Analytics).
    • Gaminių kiekio pasirinkimas: jūs privalote apsispręsti, kiek skirtingų prekių ketinate pardavinėti savo internetiniame puslapyje, todėl įsitikinkite, kad pasirinkote programinę įrangą, kuri labiausiai atitinka jūsų poreikius.
    • Nuolaidos ir akcijos: nuolaidos yra puikus būdas paspartinti savo prekybą. Pasirinkite tokį apsipirkimo krepšelio sprendimą, kuris užtikrintų užsakymų paprastumą ir siūlytų įvairias nuolaidas.
    • Techninė pagalba: Įsivaizduokite pirmą apsipirkimą internetu be techninės pagalbos. Jūs turite rasti elektroninės prekybos kompaniją, kuri siūlo nemokamą pagalbą telefonu, el. paštu ir tiesiogiai tinkle.
    • Saugumo užtikrinimas: Internetiniai pirkėjai pateiks jums savo asmeninę ir finansinę informaciją, kuri privalo būti apsaugota. Ieškokite tokių elektroninės prekybos sprendimų, kurie atitinka atsikaitymo internetu ir duomenų apsaugos standartų keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, Visa’s Cardholder Information Security Program (CISP).
    • Galimybė išbandyti nemokamai, demonstracinė versija arba pinigų grąžinimo garantija:
    Daugelis įmonių leis Jums nemokamai išbandyti savo programinę įrangą prieš ją įsigyjant arba per 30 dienų nuo įrangos įsigijimo grąžins pinigus, jeigu ji neatitiks jūsų keliamų reikalavimų.
    • Paieškos sistemų elementai, lengvam Jūsų internetinio puslapio prieinamui ir peržiūrai pasitelkiant šių sistemų pagalbą. Paieškos elementai apima tokius dalykus, kaip meta žymės, naršymo kelias, tekstinės nuorodos, pavadinimai ir aprašymai. Jūs taip pat turite hostingo tiekėjų pasiteirauti, ar jie gali pasiūlyti jums kokias nors paieškos sistemų optimizavimo priemones.
     
     
    Kai jau pasirinksite elektroninės prekybos tiekėją, jums teks skirti nemažai laiko savo produktų nuotraukų įkėlimui ir jų aprašymų bei kitos internetinio puslapio turinio informacijos paruošimui. Internetinio puslapio turinio paruošimas išties atima labai daug laiko, tačiau tai yra lemiamas veiksnys. Jeigu nesijaučiate esąs geras rašytojas, pabandykite pasisamdyti žmogų, kuris parašys už jus. Informacija, kurią jūs ruošiatės pateikti savo internetiniame puslapyje, atspindi tai, ko bus ieškoma per pagrindines paieškos sistemas. Be to, jeigu pirkėjas yra tinkamai informuotas, tai padidina tikimybę, kad jis įsigys jūsų siūlomą produktą.
     
     
     
    4. Pasirinkite būdus, kaip jūsų klientai galės atsiskaityti už jūsų prekes ar paslaugas
     
    Yra itin svarbu suteikti jūsų klientams kuo daugiau atsiskaitymo už pirkinius galimybių.
    Pagrindiniai, populiariausi lėšų surinkimo būdai už internete parduodamas prekes ir paslaugas yra šie:
    • Grynieji pinigai, pristačius prekę ar atlikus paslaugą (internete atliekama tik prekės ar paslaugos rezervacija).
    • Mokėjimo pavedimai, atliekami įprastu būdu, surašant visus reikalingus pardavėjo rekvizitus.
    • Atsiskaitymo internetu paslauga su paruošta apmokėjimo forma („Bank link“), apmokant šiuo būdu nereikia pildyti mokėjimo duomenų, pirkėjui tereikia turėti banko identifikavimo priemones. Galite rinktis keletą sprendimų – arba mokėjimo sistemas, kurios turi sprendimą priimti mokėjimus iš visų Lietuvos bankų arba sudaryti sutartis su kiekvienu banku atskirai (arba su didžiausią kiekį klientų turinčiais).
     
     
     
    Kaip pasirinkti lėšų už prekes ar paslaugas surinkimo būdą?
    • Įsivertinkite savo pardavimų apimtis vienetais ir apyvarta per mėn.
    • Paskaičiuokite, kiek jums kainuos surinkti lėšas (pavedimais, bendra visų bankų atsiskaitymų paslauga per tarpininkus ir pasinaudojus tiesiogiai bankų paslauga „Bank link“)
    • Įsivertinkite, kiek kainuoja įsidiegti „Bank link“ techninį sprendimą į savo e-parduotuvę.
    Jeigu jūsų vienerių metų išlaidos lėšų surinkimui yra lygios arba didesnės nei investicijos į tiesiogiai banko siūlomą Bank link sprendimą, tuomet rekomenduojame investuoti į „Bank link“ sprendimą, kuris atsipirks vėliausiai po metų, o jeigu pardavimai didės – greičiau!
     
     
     
    5. Tinkamai apsaugokite savo internetinį puslapį
     
    Klientai, kurie neapsiperka internetu, teigia, kad baiminasi pateikti savo finansinę informaciją, ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl jie vengia prekybos internetu.
     
    Jums, elektroniniam prekybininkui, saugumas turėtų būti svarbiausias dalykas. Jeigu jūs ruošiatės priimti atsiskaitymus iš klientų kreditinėmis kortelėmis, privalote užtikrinti jų pateikiamų duomenų saugumą ir atitikti kreditines korteles teikiančių įmonių keliamus saugumo reikalavimus.
    Prekybininkui visada pravartu yra pridėti papildomų apsaugos priemonių savo internetiniam puslapiui, siekiant užtikrinti tiek savo, tiek savo lankytojų bei klientų saugumą. Tam tikro lygio saugumas bei sertifikavimas taip pat padeda padidinti klientų pasitikėjimą, o tai savo ruožtu padidina pardavimus.
     
    Įsigijęs Secure Sockets Layer (SSL) sertifikatą jūs turėsite galimybę naudoti SSL logotipus (ženklinimą), kurie padidina tiesioginio bendravimo galimybes. SSL sertifikatas padidina saugumą patikrinimo proceso metu, įterpia „s“ į http ir ekrane pateikia panašius užrakto paveiksliukus.
     
    Galiausiai savo internetiniame puslapyje pateikite savo elektroninėje parduotuvėje galiojančias sąlygas, susijusias su pinigų grąžinimu, prekių keitimu, užsakymo atšaukimu bei pristatymo išlaidomis ir palengvinkite savo klientui priėjimą prie šios informacijos. Taip pat tai padės jūsų pirkėjams jaustis saugesniems pateikiant savo finansinę informaciją prekių įsigijimo metu.
    Serveris atsiunčia klientui savo viešąjį raktą, kuriuo klientas užšifruoja simetrinį šifro raktą, taip jis apsaugomas nuo tarpininkų.
     
    Kuo saugesnis jaučiasi jūsų klientas apsipirkdamas jūsų internetinėje svetainėje, tuo labiau jis bus linkęs pirkti dar ir dar.
     
     
     
     
    6. Sukurkite savo internetinį puslapį tokį, kad jis būtų patrauklus vartotojui
     
     
    Kai esate įkėlę visus savo produktus į savo internetinę svetainę ir galite priimti atsiskaitymus kreditinėmis kortelėmis, pats laikas padirbėti prie internetinio puslapio išvaizdos tobulinimo prieš pradedant naujos internetinės parduotuvės veiklą. „Paruoštas naudojimui“ yra populiarus terminas tarp internetinės erdvės tiekėjų ir kūrėjų, kadangi tai yra pagrindinis elementas, nulemiantis pardavimų galimybes. Paruoštas naudojimui nėra vien tik „vaizdas ir pojūčiai“. Lankytojai taip pat privalo jausti, kad jūsų internetinė svetainė yra sukurta profesionaliai, ir tai suteikia jai daugiau patikimumo, todėl nepamirškite, kad idealiai
    sukurtas internetinis prekybos puslapis labai skiriasi nuo standartinio internetinių puslapių dizaino.
     
     
    Tinkamai padirbėję, animatoriai bei grafinio dizaino kūrėjai gali paveikti jūsų klientus ir įtikinti juos pirkti būtent jūsų parduotuvėje. Tačiau gana dažnai šie elementai gali veikti priešingai, dažniausiai taip nutinka, kai jų yra per daug. Užsibrėžkite sau tikslą lydėti savo lankytojus viso apsipirkimo proceso metu. Pagrindiniame internetinės svetainės puslapyje paprastai būna aiškiai išdėstytas turinys. Kai pirkti pasiruošę lankytojai aplanko jūsų internetinį puslapį, padėkite jiems lengviau rasti du dalykus: tai, ką jie nori nusipirkti, ir tai, ką jūs norite parduoti.
     
     
    Spalvos ir dizainas
     
    • Naudokite tris pagrindines spalvas.
    • Naudokite ne daugiau, kaip vieną arba du skirtingus šriftus.
    • Venkite „perkrauto“ fono.
    • Matomoje vietoje patalpinkite savo įmonės pavadiną, logotipą ir šūkį (konkurencinius pranašumus).
     
     
     
    Nuorodos ir nukreipimas į kitus puslapius
     
    • Naudokite tas pačias savo internetinio puslapio nuorodų spalvas.
    • Nukreipimą į kitus puslapius darykite paprastą ir akivaizdų.
    • Venkite sudėtingų nukreipimų į kitą puslapį technologijų, kaip, pavyzdžiui, keli pasirinkimai arba „Flash tipo navigacija“.
    • Kur tik įmanoma, vietoje grafinių nuorodų naudokite tekstines nuorodas. Paieškos sistemos ieškos jūsų puslapio nuorodų pagal tekstą, o ne pagal paveikslėlius, kadangi jos nuskaito tik tekstinę informaciją.
     
     
     
    Paveikslėliai
     
    • Paveikslėlių fonas privalo atitikti viso internetinio puslapio foną. Tai reiškia, kad jeigu Jūsų internetinio puslapio fonas yra baltas, savo prekes jūs taip pat turėtumėte fotografuoti baltame fone. Tai tik dar labiau išryškins jūsų produktus.
    • Naudokite geros raiškos produktų nuotraukas, tokiu būdu jūs užtikrinsite tinkamą paveikslo dydžio bei formato suderinamumą.
    • Paveikslėliai privalo būti tokio dydžio, kad „Pirkti“ arba „Pridėti į krepšelį“ mygtukai būtų kuo arčiau puslapio viršaus. Idealu, kai paveikslėlį galima padidinti, kai norima apžiūrėti prekę detaliau.
    Tekstas / turinys
    • Savo internetiniame puslapyje pateikite visą būtiną informaciją. Viename puslapyje stenkitės pateikti maždaug 100 – 300 žodžių apimties tekstą su unikalia informacija. Tai bus naudinga jūsų lankytojams, taip pat ir paieškos reitingavimui.
    • Siekdami išlaikyti nuolatinius lankytojus ir patenkinti paieškos variklių keliamus reikalavimus, reguliariai atnaujinkite (perrašykite) turinį,.
    • Sukurkite šiuos tris puslapius, įdėkite nuorodą į juos iš savo pagrindinio internetinio puslapio adreso ir užpildykite juos reikiama informacija: „Apie mus“, „Privatumo politika“ ir „Kontaktai“.
     
     
     
    7. Patikrinkite savo internetinio puslapio veikimą
     
    Jūs turite vienintelę galimybę padaryti gerą pirmą įspūdį savo lankytojui, tad prieš pateikdami savo internetinį puslapį plačiajai auditorijai, patys jį patikrinkite ir išbandykite. Skirkite šiai patikrai bent jau kelias dienas, o gal net ir kelias savaites.
     
    Jūs galite paprašyti savo draugų pagalbos. Tegu jie išbando jūsų internetinį puslapį. Paprašykite jų apsilankyti jame ir stebėkite jų elgesį. Kol jie naršo jūsų svetainėje, stenkitės jiems nieko nesakyti. Duokite jiems penkiolika minučių ir tada paprašykite pasidalinti savo nuomone.
     
    Tikrindami savo internetinio puslapio veikimą, atkreipkite dėmesį į šiuos aspektus:
     
    • Įsitikinkite, ar puslapiai ir nuorodos pasikrauna pakankamai greitai.
    • Užfiksuokite visas neveikiančias nuorodas.
    • Užfiksuokite visus neveikiančius paveikslėlius.
    • Dar kartą patikrinkite, ar teisingai nurodėte savo telefono numerį.
    • Patikrinkite savo internetiniame puslapyje pateikiamo teksto turinį ir ištaisykite klaidas.
    • Patikrinkite savo internetinio puslapio paieškos galimybes. Iki 80 procentų jūsų internetinio puslapio lankytojų būtinai pasinaudos paieška.
    • Atlikite bandomąjį pirkimą ir įsitikinkite, kad nieko nepraleidote ir kad niekas nesutrukdys sėkmingai įsigyti prekę.
    • Peržiūrėkite savo internetinio puslapio dizainą ir veikimą, naudodamiesi tiek Mac, tiek PC kompiuteriais.
    • Peržiūrėkite savo internetinį puslapį naudodamiesi įvairiomis naršyklėmis, įskaitant Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera ir kitas, kadangi tam tikri svetainių kūrimo elementai įvairiose naršyklėse gali būti atvaizduojami skirtingai.
    • Paruoškite klientų aptarnavimo specialistams elektroninių laiškų šablonus ir pasirūpinkite, kad į pateikiamas užklausas būtų greitai reaguojama.
    • Nuolat pasikartojantiems klausimams sukurkite veikiantį „Dažniausiai užduodami klausimai“ puslapį.
     
     
     
    8. Reklamuokite savo internetinį puslapį internete
     
    Jūsų puslapio reklama internete gali daug kainuoti ir atrodyti sudėtinga, tačiau naudojant kelias veiksmų kombinacijas, tikrai pasieksite gerų rezultatų.
     
    Daugiau, negu 77 procentai suaugusiųjų, ieškančių ir lyginančių internetines parduotuves, naudojasi Google ir Yahoo ar Bing paieškos sistemomis, o Lietuvoje Google paieška naudojasi beveik 95 proc. interneto vartotojų.
     
    Yra du būdai pritraukti klientus per paieškos sistemas:
     
    1. Paieškos sistemos optimizavimas (SEO – search engine optimisation). Tai reiškia mėginimą užimti aukštą poziciją „natūralių„ rezultatų sąrašuose - rezultatuose, esančiuose paieškos rezultatų puslapio kairėje pusėje. Jums nieko nekainuoja, kai kas nors spragtelėja pelyte ant šių nuorodų, bet SEO reikalinga kantrybė, investicijos ir ilgalaikis metodas.
    2. Mokama paieška. Šios „finansuojamos nuorodos“ - tai išskirtinai skelbėjų kontroliuojami rezultatai. Įmonės apsisprendžia dėti skelbimus, kurie atitiktų paieškos užklausas. Šios nuorodos paprastai būna puslapio dešinėje arba pačiame viršuje. Kiekvieną kartą, kai kas nors spragtelėja pelyte ant jų, jums priskaičiuojamas mokestis. Jūs nustatote, kiek esate pasirengę mokėti - būtent aukciono principu nustatoma skelbimo padėtis, kai aukščiausiose pozicijose paprastai atsiduria skelbimai, kurių spragtelėjimas pelyte kainuoja brangiausiai.
     
     
    Kas geriau: natūrali ar mokama paieška?
     
    Abi iš jų turi savo stipriųjų ir silpnųjų pusių, bet kaip ir kiekvienas duetas, jos veikia geriausiai, kai naudojamos kartu kaip tos pačios rinkodaros strategijos sudedamosios dalys.
     
    Organinė paieška yra iš esmės nemokama – jums nereikia mokėti už pelytės spustelėjimus, bet tam, kad atsidurtumėte pirmosiose paieškos sistemos pozicijose, reikia investuoti kitose srityse (pavyzdžiui: interneto svetainės patobulinimai, turinys ir autorystės teisės, nuorodų kūrimas ir socialiniai tinklai). Reikia daugiau laiko, norint pasiekti šių rezultatų. Teikiama nauda gali būti didžiulė. Tačiau kol to sieksite, naudojimasis mokama paieška gali suteikti jums puikų matomumą per trumpą laikotarpį.
     
     
    Jums taip pat vertėtų atsižvelgti į tai, kaip žmonės skaito interneto svetaines. Paprastai akys automatiškai krypsta į kairiąją puslapio pusę, panašiai, kaip ir skaitant knygą. Pavyzdžiui, turinys, esantis viršutiniame kairiajame interneto puslapio krašte, turi tendenciją skatinti didžiausią aktyvumą. Kadangi dauguma mokamos paieškos skelbimų dedami dešinėje pusėje, jie susilaukia mažiau paspaudimų pelyte, kaip galima matyti paveikslėlyje apačioje (smailės rodo paspaudimų aktyvumą).
     
     
    SEO galima vertinti kaip paieškos sistemų įtakojimo mokslą
     
    1. Nėra mokesčio už įtraukimą į „natūralius“ paieškos sąrašus arba kai paspaudžiama nuoroda į jūsų interneto svetainę.
    2. SEO yra daug sudėtingesnis nei mokama paieška ir piniginiu atžvilgiu daug pelningesnis. Nėra žinoma, kokiu būdu tokios paieškos sistemos atrenka geriausius tinklalapius konkretiems terminams, taigi SEO yra eksperimentavimas bei išlavintas spėliojimas.
    3. Daugiau nei 200 „reitingavimo veiksnių“ lemia pozicijos nustatymą. „Google“ yra „juodoji dėžė“, bet mes žinome, kad ji taiko daugiau nei 200 taisyklių, nustatydama bet kurio internetinio puslapio tinkamumą. Nors jokie rezultatai negali būti garantuoti (ir netikėkite, jei kas nors sakys jums kitaip).
    Paieškos sistemų optimizavimas atsiperka, jeigu pagal jūsų raktažodį yra ne mažiau kaip 10 000 paieškų per mėnesį.
     
     
    Ką vertina paieškos sistemos (ekspertų vertinimu)
     
    • Domeno patikimumas ir autoritetas,
    • Konkretaus puslapio atgalinių nuorodų populiarumas (į jūsų puslapį turi vesti nuorodos iš gerų, o ne „šiukšlėmis“ prikimštų puslapių),
    • Ar nuorodoje rodomas tekstas, nurodant konkretų puslapį,
    • Raktažodžio naudojimas puslapyje,
    • Domeno registracijos data ir tinklalapio serverio parametrai,
    • Lankytojų srauto paspaudimai iš paieškos sistemos (nesvarbu, kad esate pirmame puslapyje, bet jei jūsų nuorodos niekas nespaudžia, savo pozicijas prarasite),
    • Socialiniai tinklai.
     
     
     
    Raktiniai žodžiai
     
    Kadangi prieš apsipirkdami internete žmonės pasinaudoja paieškos sistemomis, jūs galite sužinoti, kokių produktų pavadinimų ir aprašymų jie ieško dažniausiai. Šie žodžiai yra vadinami raktinėmis frazėmis. Pavyzdžiui, jeigu aš noriu įsigyti naują porą bėgiojimo batų, aš greičiausiai pasinaudosiu Google paieškos sistema, ieškodamas „Nike bėgiojimo batai“ arba įvesdamas kitokią žodžių kombinaciją. Aš greičiausiai neįsivesiu vien tik žodžio „batai“, norėdamas juos įsigyti.
     
    • Pasinaudokite internetiniais įrankiais ir programine įranga, pavyzdžiui, Wordtracker®, norėdami sužinoti, ką žmonės įrašo į paieškos langelius.
    • Rinkitės tik tuos raktažodžius, kurie yra susiję su jūsų internetiniu puslapiu. Nėra prasmės optimizuoti jūsų internetinio puslapio kažkuo, ko jūs nepraduodate.
    • Patikrinkite visus sinonimus ir alternatyvias frazes, pavyzdžiui, daugiskaita, vienaskaita ir panašaus pobūdžio sąskambį.
    • Parašykite savo internetiniame puslapyje kelias eilutes su pasirinktais naudojamais raktiniais žodžiais.
    • Pagrindiniame savo tinklalapio puslapyje trumpai aprašykite savo veiklą ir parduodamus gaminius.
    • Trumpai aprašykite savo siūlomų prekių kategoriją, prekinį ženklą, siūlomų prekių savybes ir pateikite išsamią informaciją apie jūsų parduodamus gaminius.
    Sujunkite savo internetinį adresą su kitomis nuorodomis
    • Pagrindinės paieškos sistemos ne tik ieško su jūsų puslapiu susijusių nuorodų, bet ir tikrina jų kokybę, siekdamos nustatyti jūsų internetinės svetainės patikimumą.
    • Didelis nuorodos populiarumas reiškia, kad yra daugybė kitų internetinių puslapių, kurie turi nuorodas į
    jūsų puslapį ir kuriems taip pat neblogai sekasi paieškos sistemose.
    • Pasistenkite prijungti kaip galima daugiau kitų internetinių puslapių prie savo internetinės svetainės adreso, kad tų puslapių lankytojai galėtų užsukti ir į jūsų puslapį.
    • Priregistruokite savo internetinį puslapį prie paieškos sistemų ir žinynų bei katalogų ir naudokitės susijusiais internetiniais puslapiais, tokiu būdu padidinsite savo internetinio puslapio lankomumą.
     
     
    Mokama paieška arba mokesčiai už paspaudimą (Pay-Per-Click, PPC) reklama
     
    Mokesčiai už paspaudimą arba PPC suteikia jums išskirtines galimybes kontroliuoti savo pinigus, tuo pat metu leisdama stebėti vis augantį klientų, kurie yra pasiryžę išleisti savo pinigus įsigydami Jūsų prekes arba paslaugas, skaičių. Tai tas pats, kaip turėti reklamos maketą laikraštyje ir mokėti tik už auditoriją, kuri jį skaito! Ar kas nors galėtų būti geriau?
     
    Toliau mes daugiausia kalbėsime apie Google, kadangi jis užima didžiausią rinkos dalį, taip pat kontroliuoja tokius įrankius, kaip AdWords, Analytics ir Webmaster Central, kurie padeda stebėti paieškos rezultatus.
    Prieš pradedant savo kampaniją, pirmiausia jums reikia tiksliai apibrėžti „Ką aš noriu pasiekti pirkdamas paspaudimus?“
     
    Įprasti mokamos paieškos kampanijų tikslai
    • Parduoti prekes arba paslaugas.
    • Susilaukti tiesioginių elektroninių laiškų arba skambučių.
    • Padidinti internetinio puslapio narių skaičių arba RSS / naujienlaiškių prenumeratorių skaičių.
    • Susikurti savo prekinį ženklą.
    Kai jūs aiškiai apibrėžėte savo tikslus, įsitikinkite, ar jūsų internetinis puslapis ir jo sandara bei struktūra yra patogūs jo lankytojams. Peržiūrėkite savo konkurentų tinklalapius.
     
     
     
    Pirmiausia - pažinkite savo klientus
     
    Geografinis nukreipimas į tikslinę grupę. Daugelis verslo subjektų aptarnauja savo klientus tik tam tikroje geografinėje zonoje. Pasirinkite tik tas zonas, kuriose jūs norėsite vykdyti savo pardavimų veiklą. Kitaip tariant, jūs galite pasirinkti norimą geografinę zoną, pavyzdžiui, pristatyti picas tik į tas zonas, į kurias norite ir reklamuoti savo verslą tik toje zonoje!
     
    Laiko pasirinkimas. Jeigu jūsų tikslinė grupė paprastai naudojasi internetu tam tikromis valandomis arba savaitės dienomis, jūsų reklamos sustabdymas ne piko valandomis gali padėti sumažinti jums nereikalingus reklamos srautus. Tai yra ypač aktualu ir naudinga įmonėms, kurios dirba įprastomis darbo savaitės valandomis, nuo 9 ryto iki 17 val. vakaro. Atvirkštinis variantas galiotų toms įmonėms, kurios daugiausiai vykdo veiklą vakarais ir savaitgaliais.
    Reklamos tekstas. Sukurkite paprastą ir įtikinamą reklamos tekstą, kuris leistų jūsų vartotojui pasakyti „Tai yra būtent tai, ko aš ieškojau ir ko man reikia“. Tam tikras būdingas aprašymas taip pat gali padėti jums sumažinti nereikalingus reklamos srautus, tai apsaugo Jus nuo pinigų, kuriuos jūs sumokate už paspaudimus, neperaugančius į pardavimus arba pelną, švaistymo. Google suteikia jums galimybę keisti savo reklamos tekstą, siekiant nustatyti, kuris iš reklamos tekstų gauna daugiau paspaudimų, o svarbiausia – sąlygoja daugiau pardavimų. Pridėkite savo telefono numerį, kainoraštį, išvardinkite savo konkurencinius pranašumus – visa tai veda prie sėkmingų pardavimų.
    Įėjimo tinklalapis (Landing Page). Naudodami raktažodžius Jūs galite aktyvuoti savo reklamos srautus labiausiai su jūsų veikla susijusiuose internetiniuose puslapiuose. Taip pat yra galimybė patikrinti įėjimo tinklalapių (landing pages) tinkamumą. Pavyzdžiui, patalpindami unikalų savo telefono numerį (skambučių patikrinimas) PPC įėjimo tinklalapyje (landing page), jūs turite galimybę nustatyti, kurie įeinantys skambučiai geriausiai pateisina jūsų už reklamos paspaudimus sumokamus pinigus.
     
     
    Biudžeto sudarymas: kiek jūs planuojate išleisti naujo kliento pritraukimui?
     
    • Nuspręskite, kiek pinigų planuojate išleisti savo tikslams pasiekti. Apsvarstykite savo kasdienes įprastines išlaidas ir kitokias reklamos formas, kaip, pavyzdžiui, tiesioginis elektroninių laiškų siuntimas, tiesioginė kontaktų paieška, radijas, spauda arba skelbimai.
    • Nustatykite, kiek tikslų Jūs planuojate pasiekti arba kiek pardavimų Jūs tikitės gauti per vieną mėnesį iš savo PPC kampanijos.
    • Sumą, kurią galite skirti vieno pirkėjo/pardavimo pritraukimui padauginkite iš prognozuojamo pardavimų skaičiaus.
    • Padalinkite šį skaičių iš 30 dienų ir gausite savo vienos dienos biudžetą.
    Jūsų biudžetas taip pat gali būti padalintas proporcingai taip, kad tam tikros raktinės frazės gautų daugiau finansavimo per dieną, o mažiau svarbioms arba eksperimentinėms frazėms būtų skirta mažiau išlaidų. Taip pat gali būti nustatytas reklamos pateikimo, t.y. pasirodymo dažnumas, tokiu būdu leidžiant išleisti visus reklamai skirtus pinigus iš karto, norint pasiekti didžiausią paieškos apimtį arba racionaliai apmastyti jūsų platinamos reklamos efektyvumą ir tada nuspręsti dėl jos pateikimo dažnumo.
     
     
    Reklama elektroniniu paštu
     
    Reklamos elektroniniu paštu populiarumas yra tiesiogiai susijęs su jos mažomis sąnaudomis, aukštais investicijų grąžos rodikliais ir orientavimusi į tikslinę vartotojų grupę bei esamų nuolatinių klientų išsaugojimą. Merkle Study tyrimo duomenimis, apie pusė elektroninių laiškų gavėjų teigė, kad tinkamai parengti elektroniniai laiškai turėjo teigiamos įtakos jų apsisprendimui pirkti, o 38 procentai pareiškė, kad mieliau leistų savo pinigus įsigydami pirkinius iš kompanijų, kurios reguliariai siunčia jiems elektroninius laiškus su naudinga informacija.
    Išvalykite ir sutvarkykite savo elektroninio pašto kontaktų sąrašą
     
    Pasiruoškite išvalyti savo elektroninio pašto kontaktų sąrašą - pašalinkite jau seniai neaktyvius gavėjus ir palikite tik tuos, kurie aktyviai tikrina savo pašto dėžutes ir nuolat perskaito jūsų siunčiamus elektroninius laiškus.
     
    Šiandieninė reklamos elektroniniu paštu sėkme priklauso nuo kokybės, o ne nuo kiekybės. Peržiūrėkite žmonių sąrašą, kurie neatsakė į jūsų siunčiamą pranešimą per pastaruosius kelis mėnesius ir pabandykite susisiekti su jais kitokiu būdu. Jeigu jie ir šį kartą neatsilieps į jūsų siunčiamą pranešimą, vadinasi tiesiog turite juos pašalinti.
    Patobulinkite savo segmentavimą
     
    Reklamos elektroniniais laiškais duomenų sistemos siūlo neįtikėtinas segmentavimo galimybes ir konkurencinį pranašumą, taikantis į mažų auditorijų segmentus, kuriuos priešingu atveju gali būti sunku rasti tiek finansiniu, tiek techniniu požiūriu. Jeigu jūs dar nepradėjote savo sąrašo segmentavimo ir toliau siunčiate laiškus atsižvelgiant į gavėjo duomenis arba elgesį, pradėkite tai daryti.
     
    • Demografinė sritis – mes visi žinome, kad vyrai ir moterys tą pačia informaciją priima ir vertina skirtingai. Taip pat ir jaunų bei vyresnio amžiaus žmonių auditorijos skirtingai priima informaciją ir skirtingai ją interpretuoja.
    • Pareigos ir funkcijos darbe – ar visi potencialūs vartotojai, kuriems jus siunčiate laiškus, pasižymi vienoda perkamąja galia? Įmonės savininkas arba vyriausiasis vadovas greičiausiai norės daugiau sužinoti apie investicijų grąžą, kai tuo tarpu vidutinio lygio vadovas paprasčiausiai norės palengvinti savo atliekamą darbą. Inžinierius arba programuotojas visada ieškos naujų savo darbo atlikimo būdų ir taip toliau...
    • Prekių pirkimo dažnumas – rečiau įgyjami pirkiniai gali pareikalauti išlaukti tam tikro momento, kai jas pradės pirkti.
    • Pinigų išleidimas – suderinkite savo resursus taip, kad jūsų didžiausios įdedamos pastangos būtų nukreiptos tuos į klientus, kurie jūsų kompanijoje išleidžia daugiausia pinigų.
     
     
    Peržiūrėkite ir atnaujinkite savo registracijos naujienlaiškiui kampaniją
     
    Dabar yra pats tinkamiausias laikas patikrinti savo registracijos naujienlaiškių proceso veiksmingumą. Peržiūrėkite visą turimą informaciją, pradedant nuo duomenų, kuriuos jūs renkate, ir baigiant informacija, kurią jūs elektroniniu paštu siunčiate savo vartotojams. Maži pakeitimai gali reikšti didelę naudą įgaunant naują auditoriją, taip pat suteikti naujas galimybes prenumeruojantiems naujienlaiškius ir pateisinti jų lūkesčius.
     
    • Ar Jūs galite padidinti registracijas, sumažindami nereikalingos informacijos rinkimą? Ar jūs tiesiogiai nukreipiate savo internetinio puslapio lankytojus į naujienlaiškių prenumeravimo skiltį? Jeigu ne, galite įdėti šią nuorodą kiekviename tinklalapio puslapyje arba labiausiai matomoje vietoje.
    • Ar jūs aiškiai apibrėžėte naudą, kurią gauna naujienlaiškių prenumeratoriai? Ar elektroniniai laiškai, kuriuos jūs siunčiate, atitinka registracijoje aprašytą esmę?
    • Ar galite nustatyti naujienlaiškių prenumeratorių lūkesčius ir paprašyti jų „pridėti šį adresą prie saugių elektroninių adresų sąrašo“ registracijos procese?
     
     
    „Paveikslėlių išjungimas“
     
    Įsitikinkite, ar Jūsų siunčiami pranešimai yra lengvai įskaitomi be paveikslėlių. Tai gali reikšti, kad kuriant pranešimus jums reikėtų naudoti mažiau vaizdelių arba įtrakti trumpą populiariausių naujienlaiškių straipsnių sąrašą. Ši technika puikiai veikia tuos žmones, kurie peržiūri jūsų siunčiamus pranešimus peržiūros (Preview) rėžimu.
     
     
    Socialinių tinklų integravimas į elektroninius laiškus
     
    • Įtraukite socialinių tinklų priemones, tai leis naujienlaiškių prenumeratoriams dalintis jūsų siunčiamais pranešimais su savo draugais įvairiose platformose (Facebook, Twitter, LinkedIn ir t.t.).
    • Sukurkite, plėtokite ir palaikykite savo įmonės profilį įvairiuose socialiniuose tinklalapiuose ir skatinkite naujų kontaktų atsiradimą, siūlydami jiems užsisakyti jūsų naujienlaiškių prenumeratą.
    • Reklamuokite savo socialinį tinklalapį savo siunčiamuose elektroniniuose laiškuose siekiant sukurti kuo didesnę savo pasekėjų grupę.
     
     
     
    9. Sekite ir analizuokite savo veiksmus
     
    Kaip ir vykdant tradicines rinkodaros kampanijas, taip ir interneto rinkodarai reikia nuolatinio rezultatų stebėjimo ir įvertinimo.
     
    Populiariausia ir plačiausiai naudojama analitinė priemonė rinkodaros srityje yra Google Analytics, kuri yra visiškai nemokama ir paprastai puikiai tinka internetinio verslo valdymui.
    Naudodami analitines programas jūs galite atsakyti į kelis pagrindinius klausimus: kokie pasiūlymai atneša daugiausia naudos, o kokie ne? Kokie prekiniai ženklai susilaukia daugiausiai susidomėjimo, o kokie ne? Kur yra geriausia vieta puslapyje įdėti tam tikras prekes?
     
    Nustatykite, kokios investavimo į rinkodarą priemonės, pavyzdžiui, reklama paieškos naršyklėse, reklamos elektroniniu paštu kampanijos, naujienlaiškių siuntimas arba reklama laikraštyje veikia geriausiai, o kurios priemonės yra visiškai neefektyvios. Sužinokite, kokie lankytojai dažniausiai virsta jūsų pirkėjais arba naujienlaiškių prenumeratoriais, ir pasinaudokite šiomis įžvalgomis planuodami savo išlaidas rinkodaros priemonėms. Taip pat naudokite analitinius duomenis, siekiant pagerinti savo internetinio puslapio efektyvumą ir nurungti savo konkurentus.
     
    Žinojimas, kad 91% žmonių nutraukia nesėkmingai vykstantį patikrinimo procesą, yra vienas dalykas, tačiau suvokimas, kodėl tai įvyksta, reikalauja ne vien tik duomenų. Jums reikės dar kartą peržiūrėti savo
    Ne tiek svarbi yra srautų kiekybė, kiek jų kokybė. Kai kurie paieškos žodžiai Google sistemoje gali atnešti jums tūkstančius lankytojų kiekvieną dieną, tačiau daugelis jų neįtakoja didesnių pardavimų (taip yra dėl daugelio priežasčių). Vietoj to jūs turėtumėte labiau orientuotis į tuos paieškos žodžius, kurie skatina žmones pirkti jūsų parduotuvėje (arba užsiprenumeruoti naujienas, jeigu jūsų tikslas yra tiesioginis bendravimas su klientais).
    Ką aš galiu išmatuoti ir įvertinti?
     
    Anksčiau visi kalbėjo apie paspaudimus „hitus“ (visiškai beprasmis vertinimo kriterijus, turint omenyje vartotojų iš interneto parsisiunčiamų failų kiekį). Vėliau atsirado įspūdį sukeliančių internetinių puslapių ir unikalaus vartotojo sąvokos, kurios suteikia žymiai daugiau informacijos – pirmoji sąvoka yra susijusi su puslapių skaičiumi, kuriuos jūsų tinklalapyje aplankė vartotojai, kai tuo tarpu kita sąvoka reiškia jūsų puslapį aplankiusių individualių vartotojų skaičių.
     
    Dar daugiau prasmės suteikia grįžtamojo ryšio santykis, mastas ir lojalumas. Be aplankytų puslapių ir lankytojų skaičiaus įvertinimo taip pat egzistuoja tendencija vertinti tam tikrus įvykius. Internetinio puslapio vartotojas gali atlikti daugelį įvairių veiksmų, ne vien tik internetinio puslapio atidarymą, bet ir, pavyzdžiui, užsiregistruoti naujienlaiškių gavimui.
     
    Kaip yra pasakęs Einšteinas: „Ne viskas, kas yra išmatuojama, privalo būti išmatuota.“
     
     
    • Dažniausiai lankomi puslapiai.
    • Įėjimo puslapiai.
    • Išėjimo puslapiai.
    • Iš kur ateina lankytojai.
    • Raktažodžių analizė.
    • Internetinių paieškos sistemų nukreipimai.
    • Apsilankymo trukmė.
    • Šalis/Miestas/ISP
    • Naršyklė.
    • Sistemos statistiniai duomenys.
     
     
     
    Praktiškumas (usability)
     
    Ar lengva yra naudotis jūsų internetiniu puslapiu? Ar lankytojai gali rasti tai, ko jie ieško, įdėti pasirinktas prekes į krepšelį ir užbaigti krepšelio patikrinimo procesą be jokių papildomų rūpesčių?
    Internetiniai pirkėjai net nesvarstydami paliks jūsų internetinį puslapį, jeigu jie be jokio galvos skausmo negalės lengvai atlikti įprastų veiksmų.
     
    1% lankytojų, kurie perka, skaičiaus padidėjimas gali atnešti didžiulę naudą, taigi santykinai maži pokyčiai gali turėti milžiniškos įtakos verslo veiklos efektyvumui.
     
     
     
    Informacijos šaltinis: „Swedbank“
  21. Patinka
    Oliverisss sureagavo į BrainStorm 5 būdai pradėti savo verslą (nemetant savo kasdienio darbo)   
    5 būdai pradėti savo verslą (nemetant savo kasdienio darbo)
     
     
     
     
    Kiekvienas iš mūsų svajojame pradėti savo verslą, tapti nepriklausomais ir elgtis taip, kaip mes patys norime.
    Štai penkti būdai kaip galite pradėti naują nuotykį neatsisekant seno įpročio.
     
     
     
    Jeigu tai skaitot, reiškia yra galimybė jog Jūs visada norėjote pradėti asmeninę veiklą ir tapti nepriklausomais. Remiantis nepriklausomais tyrimais 40proc. žmonių Europoje nori pradėti savo verslą ir tapti „PSB - Pats Sau Bosas“.
     
     
    Dėl kylančių įvairių abejonių, jūs vis vien šiandiena dirbate kažkam kitam. Galbūt Jūs bijote prarasti pastovų pajamų šaltinį. O galbūt Jūs paniškai bijote atsidurti tokioje vietoje, kai Jūs nuolatos suksitės, pajamos priklausys tik nuo Jūsų indėlio, jus atakuos agresyvūs konkurentai, nuolatos sulauksite piktų laiškų iš savo kreditorių, o galbūt jūsų veikla neturės didelio potencialo? Kokia iš tų priežasčių bebūtų tai gali reikšti, jog galbūt jūs nesubrendote naujai asmeniniai veiklai.
     
     
     
    Tačiau nors ir kyla tokios, baimės galima rasti išeitį, kuri padės sukurti kažką savo. Dirbant kasdienį darbą ir turint begalinį norą sukurti kažką savo gali būti be galo sunku, kadangi dažnai norima sukurti tai, ką geriausia išmanote, o sritį, kurią išmanote Jūs dirbate dabar. Šioje vietoje gali tapti ypač kėblu, turint omenyje galimus nesutarimus su darbdaviu, ypač jeigu tarp Jūsų yra apsirašytas susitarimas dėl nekonkuravimo ir dėl draudimo vilioti esamus darbuotojus į kitą kompaniją. Iš tiesų, viskas ką jūs sukursite bėgant laikui, gali tapti Jūsų boso nuosavybe. Tokių istorijų yra nusitikę, kai darbuotojas kūrė naują įmonė, kuri prekiavo tuo pačiu kuo ir darbdavio kompanija, tačiau dėl vykusių teismų naujoji kompanija buvo uždaryta ir darbuotojas išmestas iš darbo su labai bloga rekomendacija, kuri vėliau trukdė rasti normalų darbą. Tačiau jeigu Jūs tirkai norite kažko – privalote siekti.
     
     
     
    Dirbant tam tikroje srityje ir norint sukurti kažką savo susijus su ta veikla – yra didelis privalumas. Kadangi Jūs galite atlikti rinkos analizę, išsiaiškinti galimus tiekėjus, surasti potencialių pirkėjų ir net darbuotojų.
    Todėl noriu papasakoti apie 5 būdus kaip galite sukurti savo verslą nepaliekant esamo darbo.
     
     
    1. Naudok savo atlyginimą kaip pirmąją investiciją
     
    Gregory Moore finansavo savo idėja iš kiekvieną mėnesį gaunamo atlyginimo.
     
     
    Gregory Moore turėjo aiškią viziją ir utopinę, tuo metu, idėją – sukurti kompaniją, kuri galėtų saugiai ir patikimai perduoti pacientų ir mokėjimų informaciją taro ligoninių, daktarų ir draudimo kompanijų. 2000-aisiais jis šią idėją pasiūlė vienai programų kūrimo kompanijai TeraHealth, kurie jį nusamdė, kad šis projektas taptų realybę. Tačiau darbdavys nesistengė dėl naujo projekto, todėl Gregory pradėjo veikti pats. Jis naudojo gaunamą atlyginimą, programuotojo samdymui ir praleido ilgas naktis ir savaitgalius pildydamas registravimo ir kitus reikiamus dokumentus, kurdamas brošiūras. Jis netgi įsikūrė ofisą.
     
    Tą pačią dieną, kai jis paliko TeraDealth kompaniją, 2011 metais kovą, jo naujoji kompanija Harbor Healthcare pradėjo savo veiklą. O pirmasis pelnas buvo gaunas jau po pirmo veiklos mėnesio. Žinoma buvęs darbdavys supyko, tačiau Moore turėjo visus įrašus, kad ši verslo idėja jam kilo mintyse daug ankščiau nei jis buvo nusamdytas.
    Gregory teigimu: „naudokite savo gaunamą atlyginimą verslo pradžiai tiek, kiek yra įmanoma prieš pradedant veiklą atskirai“.
     
     
     
    2. Įprastinius skundus paverskite verslo planu
     
    Jeff Galinno ir Cliff LaCoursiere nusprendė duodi klientams tai, ko jie iš tiesų nori.
     
     
    Ar žinote jo Jūsų esami klientai nuolatos prašo ir reikalauja? Jeigu Jūsų darbdavys to negali suteikti, galbūt galite Jūs?
     
    Būtent tai ir padarė Jeff Galinno ir Cliff LaCoursiere 2001-aisiais šie du vyrukai dirbo kompanijoje ThinkEngine Networks, Bostono mieste tiekiančia telekomunikacijos.Gallino buvo atsakingas už santykius su operacinių sistemų partneriais, o LaCoursiere buvo atsakingas už pardavimus. Jie du išgirdo, jog klientai prašo galimybės skaitmeniniu būdu peržiūrėti įrašytus skambučius ir juos išanalizuoti.
     
    Gallino ir LaCoursiere šia idėja pristatė savo darbdaviui, tačiau neliko išgirsti ir sulaukė tik dalinio atsakymo. Taigi, jie griebėsi rašyti verslo planą, aukodami savo laisvą laiką ir galiausiai 2002-aisiais paliko kompaniją, įkurdami savąją, pavadinimu „CallMiner“, kompanijos įkūrimui abu panaudojo santaupas kurias kaupė visus metus.
    Gallino sukūrė pirmąją programos versiją, kurios dėka galima buvo susidaryti bendrą vaizdą, kas buvo kalbama naudojant kalbos atpažinimo, esminių frazių paieškos ir signalo analizės metodus. Naujas produktas iškart pritraukė daug naujų investuotojų . Šiandiena CallMiner programa yra naudojama oro linijų, energijos ir telekomukacijų linijų tiesimo bendrovių, kad šios galėtų suskirstysi į kategorijas pagalbos linijos centro skambučius. O tuo metu valstybinės kompanijos išvystė šį produktą, kad jis galėtų automatiškai rinkti informaciją susijusią su asmens nustatymu.
     
     
     
     
    3. Tegul Jūsų viršininkas tampa bandomuoju triušiu
     
    David Bookspan sukūrė naują paslaugą, be kurios jo darbdavio kompanija negalėjo gyventi.
     
     
    Dirbant vienoje iš Filadelfijos teisinių firmų, 1990-aisiais išsiaiškino kaip naudojant vietinio teismo rūmų bylas galima pradėti naują verslą. Bookspan iškart suprato, kad už tokią sistemą kiti teisininkai mielai mokėtų pinigus, kad tik turėtų galimybę prieiti prie sistemos.
     
    Darbdavys ganėtinai keistai žiūrėjo į šį Davido norą, kadangi jautė, jog atsidavimas naujam projektui atitrauks pagrindinį darbuotojo dėmesį nuo tiesioginio darbo. Tačiau Davidui buvo leista pradėti projektą su viena sąlygą, jog tiesioginis darbas bus pirmoje vietoje. Bookspan teigia: „Žiūrėkite į savo darbdavį kaip į draugą“.
    Jis įkūrė kompaniją MarketSpan 1996-aisiais, tačiau dar metams liko dirbti senajame darbe. Kuriant naują kompaniją teko darbuotis naktimis ir išnaudoti visą laisvą laiką, tol kol su partneriu sukūrė produktą, kurį galima buvo pasiūlyti plačiajai rinkai. Po ketverių metų klientų sąraše Davido kompanija turėjo 100 teisinių kompanijų, kurios buvo rinkos lyderės, o vėliau jo komponija su programa CourtLink buvo parcuota uz 35 milijonus dolerių.
     
     
     
     
    4. Pasinaudokite savo kompanijos reputacija
     
     
    Dan Connors pasinaudojęs situaciją sukūrė savo kapitalą.
     
     
    Po 11 metų praleistų LucasArt, video žaidimų kompanijoje, dukterinėje LucasFilm kompanijoje , Dan‘as nusprendė kad jau gana. Tikėdamasis sukurti sukurti žaidimą, kuris patrauks dėmesį savo istorija ir epizodiškumu, vietoj ko, kad patraukti pirkėjus žiaurumu ir pan., jis buvo nuviltas kai kompanija nutraukė jo projektą, kuris buvo paremtas animacijos stiliumi ir kompanija skyrė visas savo jėgas kuriant Star Wars žaidimą. Tačiau tuo pačiu metu mažėjo ir kompanijos reputacija bei pati kompanija traukėsi. Todėl apsispręsti dėl jos palikimo buvo labai paprasta.
    2004 metais Balandį, Connors pradėjo savo kompaniją, būdamas vieninteliu darbuotoju. Kompanija pasivadino Telltale. Po keleto metų, kai buvę kolegos taip pat paliko LucasArt, Dan‘as nieko nelaukęs nusamdė juos.
     
    Dėka LucasArt reputacijos mažėjimo Dan‘o kompanijai nebuvo sunku surasti naujų klientų. Po devynių mėnesių Telltale gavo įspūdingą pasiūlymą, dirbti su Ubisolf prie naujo žaidimo, kuris paremtas gerai žinomi TV serialu CSI. LucasArt reputacija padėjo lengviau pritraukti ir investicijas, kurios siekė 1,4 milijono dolerių. Connors teikia: „Sunku įvertinti buvusio darbdavio kompanijos vardo svarbą, tačiau ji egzistavo“.
     
     
    5. Paverskite savo darbdavį nuosavo verslo partneriu
     
    Jeff Hilbert nuo pasmerktos veiklos į sėkmingą biznį.
     
     
    2002 Jeff Hilbert vadovavo Covertor dizaino padaliniui, jis buvo atsakingas ši kompanija teikė mikroschemų dizaino programinė įrangą. . Nors ir kompanija dirbo sėkmingai Jeff pastebėjo jog pastaruoju metu jis gauna daug užsakymų iš kompanijų kurios gamina bevieles technologijas. Taigi, paprašęs darbdavio leidimo įkurti atskirą padalinį ir pačiam jame veikti, jis gavo leidimą.
     
    Pagrindiniai akcininkai sutiko su šia idėja ir suteikią pagalbos pradedant veiklą kuri dabar vadinasi WiSpry. Šiai kompanijai dabar priklauso patentų ir kitą intelektualinė nuosavybė verta virs 9 milijonų JAV dolerių. Septyni darbuotojai, keli šimtai tūkstančių dolerių ir ofisai Irvine bei Calife ir visa tai tik už keletą procentų naujos kompanijos akcijų atiduotų darbdaviui. Šiandiena Jeff‘as yra savo įmonės CEO ir toliau sėkmingai kuria specialias mikroschemas skirtas mobiliesiems telefonams, kurios gali prailginti baterijos gyvavimo laiką nuo 20 iki 40 procentų. Jeff‘o patarimas: neįsijauskite per daug į duodamą naują ar pinigus, kiekvienas naujas biznis anksčiau ar vėliau privalo apsirūpinti save pats.
     
     
    Straipsnio autorius: nežinomas.
  22. Patinka
    Oliverisss sureagavo į Wineris Winerio 777 postas   
    777 -as postas ;)


     
     
     
    Sveiki, malonu, kad nusprendėt atsidaryti šią temą :), jau gan senai esu narys šiame forume ir nusprendžiau parašyti tokį kaip prisistatymą ar ataskaitą :D , tai jau gal tapo madinga ir gali pasirodyti banalu - dar vienas prisistatymas vaje... Bet nusprendžiau vis tiek prisistatyti. Išskirsiu prisistatymą į dalis, vienas galbūt rašysiu daugiau dėl savęs, kitas gal praktiškesnes, atsirinkite ką jums skaityti įdomu, aktualu. Daug ką praleisiu, tiesiog apibendrintai pasakysiu tai ką senai norėjau. Nepykit už gramatiką.
     
     
    Tai va kaip užsikabinau už šito forumo
     
    Pirmą savo prisistatymą rašiau prieš beveik keturis metus būdamas 14 metų, tai aišku jis buvo labai rimtas, o ir kitos mano temos buvo ne kokios. Bet įstrigo vienas momentas atsimenu sukūriau temą. O tai kas yra google adsense? Labai durna tema buvo, bet esmė – nesulaukiau, nei vieno atsakymo. Nei vieno įžeidimo, nei vienas piktas noliferis nepradėjo rėkt ,,oj vaikuti pilnas goglas info“. Kai pats paskui radau info tai mane, kiek nustebino, tokia tolerancija, nepikta žmonių, skaitančių temas reakcija, o tema juk buvo šlamštas ir turbūt ne pirma tokia. Tuometiniai uždarbiečiai, pasielgė protingai tiesiog leido temai greitai mirti.
     
    Kas mane skatina dirbti?
    Dabar po truputį judu į prieki, užsidirbu tiek pinigų, kiek man reikia, kaip sakau gaunu viską ką noriu, noriu iphone - užsidirbau, noriu žiauriai pasitūsint – užsidirbu. Iš tikro tai galėčiau išsiversti ir su daug mažiau pinigų. Esu girdėjęs apie tokį dalyką down shifting, žmonės mažiau dirba, mažiau uždirba, bet gali ryte ilgiau gerti kavą, daugiau ilsėtis ir aplamai gyvena gal net geriau. Tai, manau, yra normalu, bet aš į save mėgstu žiūrėti kritiškai. Yra tiek daug sričių, kur aš esu sakykim nevykėlis, todėl turiu labai didelę motyvaciją, kažkur pasiekti daug, būti geriausiu, tai mane varo, ir privertė daug kartų bandyti. Manau yra toks spyruoklės principas, kai žmogus yra slegiamas iš vienos pusės jis spaudžiasi, bet dėl to tik pasidaro stipresnis ir šauna į kitą pusę.
     
     
    Tai ką aš dirbu?
     
     
    Nieko labai nesukūriau, bet užsidirbu tiek pinigų, kad galiu nusipirkti viską ko tikrai noriu tai, manau, puiku. To pasekmė iš tikro yra daug sąlyginai smulkių darbų, niekad nedirbau samdomo darbo kokiam fabrike ar kitoj darbovietei. Dėl to, kad dabar tokį darbą rasti sunkiau, negu pačiam ką nors sugalvoti (mano nuomone), ir šiaip smagiau kai pats sau viską darai kada nori ir pan. Tai gi mano versliukai: kartais perparduodu kokį telefoną, atlieku rašto darbus, rašau internetiniams puslapiams, studentam su anglų kalba padedu, su Photoshop vis kam nors prisireikia pagalbos, būna mieste (Kaune) susirandu turistų ir už simbolinę kainą aprodau senamiestį (o ta simbolinė kaina ne tokia ir maža), gyvenu prie kapinių tai bobutėm kapus patvarkau, krūmą pasodinu na ir dar keletas versliukų yra. Iš visko po truputį ir susirenku tų pinigų, turiu tokį kaip tikslą jei labai nespaudžia mokslai, uždirbti kasdiena bent po kažkiek. Pastovumas atneša labai gerus rezultatus. O juk nieko nedarau, ko nesugebėtų eilinis jaunuolis. Aplamai manau, kad talentas iš prigimties, teorija, mokslai yra labai pervertinama, o darbštumas ir praktika yra nuvertinama. Turiu tokį kaip ir tikslą, tapti turtingesniu už tuos, kurie mokykloje labai gerai mokosi. Šiaip tokie tai mane erzina. Žinau, kad gal ir negražiai sakau, bet aš jiems tuo pačiu metu ir pavydžiu, ir galvoju kaip jiems blogai. Ypač jei yra siauro mastymo, užsifiksavę ir eina vienu keliu Mokykla>Universitetas>Darbovietė, o kur visa rizika? Kur visas gyvenimo džiaugsmas? Super aukšti tikslai, ir kitos ambicijos? Mano giminėj daug lošėjų tai gal ir aš toks panašus ;D
     
    Dar prie to pačio skyrelio pridėsiu ir savo idėją ir svajonę. Idėja - tai reikės, gal vasarą konstruoti dviratį-transporterį, tipo įsisodini du turistus ir veži per miestą, dar ten viską apipasakoji, turą pravedi, bet užsmaugtų mane mokesčiai, manau, na kažkaip vis tiek žiūrėsiu, kažką išsipirksiu gal. O svajonė tai na kažkokia turizmo firma , viešbutis nestandartinis koks.
     
    Apie Lietuvos situaciją, politiką, pagarbą, mano nuomonė. Šito nepatariu visiem skaityti, labai kontraversiškas ir painus tekstas, tiesa sakant, pats jame ir savo mintyse pasiklydau, bet pasakiau ką norėjau.
     
    Mane dirbti motyvuoja ir dabartinė Lietuvos situacija. Taip Lietuvoje dabar sunku, bet aš savęs nematau bandoje, prie seimo rėkiančio ,,Kubilius vagis!!, kur mano bobutės pensija“ Jei mažiau verktume, o daugiau dirbtume ir daugiau idealizmo savyje rastume, gyventume tikrai geriau, nors, galbūt, man dar tokiam jaunam, lengva kalbėti. Bet, tokie faktai, kad Lietuvos socialdemokratų partija yra didžiausia ir, turbūt, stipriausia partija Lietuvoje, man sukelia pykti ir dėl to aš pradedu kaltinti suaugusius žmones. Atsiranda nepagarba suaugusiems, nes žinau, kad vienas iš trijų turbūt, balsuoja už LSDP ar pan. Čia kai ką pridėsiu iš wiki citatų: ,,Kai kurie asmenys atkakliai perša mums Lietuvos Respublikos atkūrimo idėją. Esame įsitikinę, jog neįmanoma nutraukti penkių dešimtmečių Tarybų Lietuvos raidos. Pagaliau nėra ir pakankamai pagrįsto argumento, kad tai daryti būtina“ - A.M. Brazauskas 1989 m. Viena citata ir mano galvoje chaosas. Aš nubraukiu visa kitą, aplinkybes ir argumentus. Taip aš nesuprantu tų laikų situacijos, ne man suprasti politiką. Bet kaip taip galima? Nuo (mano nuomone) kolaboranto komunisto pereinama prie Lietuvos patrioto, prezidento, premjero? Man tai yra nesuvokiama, ir iš to man išsirutuliuoja nepagarba daliai suaugusiųjų. Kaip jūs tai leidot? Turiu ir daugiau priekaištų, tai galbūt tik vienas pavyzdys su lsdp . Ta nepagarba dažnai išlenda mokykloj ir panašiose situacijose. Kartais man nepavyksta nusikratyti arogantiško šikniaus įvaizdžio, o tai skatina tik dar labiau dirbti ir ieškoti kažkokios saviraiškos formos. Norisi parodyti, kad esu ne, koks pasikėlęs maroziukas, o norint tai pasiekti žinau tik vieną būdą.
     
    Dar priedas du mano praktiški, bet abstraktūs patarimai/pastebėjimai, apie pačią pačiaušią pradžią, žmonėms, kurie yra, kur aš buvau prieš kelis metus. Tokie patarimai yra labai subjektyvu.
     
     
    Iš kitų klaidų neprisimokysi, pats turi klysti, tam reikia patirties. Pigus, greiti darbai čia puiku, kuo daugiau skirtingų darbų tuo geriau. Smulkūs versliukai yra puiku. Net jei ir turit daug pinigų, netingėkit pradėti nuo žemiausio. Smulkūs darbeliai už 10 litų yra gera pradžia, vėliau įsigudrini ir ką padarydavot per 1h padarysite per 10 min. (čia kalbu apie svetimus n.d. ir pan.) Ir telefonų pirkimas/pardavimas, pradžiai žiauriai gera patirtis.
     
    Verslui daug investicijų nereikia. Aš, manau, yra uždarbio procentas, kuris yra apylygis, nesvarbu kokie dideli ar maži pinigai yra naudojami versle. Nuo 100 litų uždirbsi tą patį X% pelno kaip ir nuo 10.000 lt X% pelno. Tai yra jei dabar turėdamas 100 litų tingi prasidėti su mažais pinigais dėl X% pelno tai turėdamas 1000 ar 10000 sakysi tą patį .
     
    Apibendrinant
     
    Gal aš ir nesąmonių prirašiau. Pats labai kritiškai žiūriu į visus patarimus, prisistatymus, žiauriai nekenčiu, kai kurią nors vieną sritį išmanantis žmogus varo apie viską, o visi tik ir klauso išsižioję maždaug jis protingas :0. Na aš kai puikiai nieko neišmanau, man gal negalioja, labiau apie tv pokalbių laidas čia :D . Kažkada galvojau blogą rašyti, gal kada ir bus. O šitą straipsnį tai rašiau, turbūt, dėl savęs, bus smagu ateity pasižiūrėti ir šiaip norėjau išsisakyti, aišku pasistengiau ir, kiek, įdomiau parašyti, net šiokių tokių patarimų daviau. Sėkmės visiems bandysiu gal neredaguoti šito teksto bus gal man taip įdomiau, nors nemanau kad iškęsiu ;) vis atsiranda naujų minčių, o šią dieną man užplaukė taip.
  23. Patinka
    Oliverisss gavo reakciją nuo Dainylo Androidblog.lt Android Portalas   
    Kopijuoja naujienas be jokių nuorodų į šaltinį, o paprašyti pašalinti paprasčiausiai ignoruoja! Jei nebūčiau pamatęs nuo manęs kopijuotų naujienų, vertinčiau teigiamai, bet kad taip negražiai elgiatės, vertinu jūsų įdėtą darbą neigiamai.
  24. Patinka
    Oliverisss sureagavo į Benytoo MyliuMada.lt   
    http://www.part.lt/img/5d56d30fe6f6669a04cdbb3da7ef60d1259.png

    Ne per seniausiai paleistas projektas, į kurį dedu visas viltis galbūt (aš tikiu) pasiseks kažką įdomaus pateikti Jums. Čia galite diskutuoti apie viską kas susiję su mada, drabužiais, išvaizda ir kt.
     
    Įdėja "šovė", gan keistą momentą. Mieste pamatau merginą, eina ji sau, rūbai įspudingo grožio, tou pačiu tuose rūbuose galima būtų rasti visas vaivorykštės spalvas, kažkaip pirma mintis šovusi į galvą "ot madinga mergikė", iškarto kilo klausimas, kodėl nesukurus puslapio kuriame būtų galima rasti panašių merginu. Dvejojau, maniau ši sritis tik moterims, tačiau, jei mane tai sudomino, tikiu kad ir kitiems vyrams bus kur pasižvalgyti.
     
    Visada atviras pasiulymams, patarimams, tou pačiu ir atsiliepimams. :)
  25. Patinka
    Oliverisss sureagavo į OxyG3N Kaip pranešti nemokančius mokesčių?   
    O kodėl žmogui paklausus konkretaus klausimo mes visados darniai nuvažiuojame į lankas.
    Žmogus paklausė - Viršui jau atsakė, tai turbūt viskas ko autoriui reikėjo.
    Nustokime šikti vieni kitiems ant dušių,juk būti tolerantiškiems nėra sunku. :P
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...