Pereiti prie turinio

AukseVaitkeviciute

Nariai
  • Pranešimai

    9
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Apie AukseVaitkeviciute

  • Rangas
    Naujas veidas forume

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  1. Žinokit, kuo toliau tuo mažiau mąstau apie įvaizdį ir reputaciją. Tokie dalykai, kaip įvaizdis, reputacija, šlovė, pinigai, sėkmė yra antriniai dalykai, kurie ateina VISADA, jei žmogus dirba savo darbą. Tai vat į darbinius tikslus reikėtų susikoncentruoti. Patit tą gerai žinau, nes anksčiau manydavau, kad sėkmingas darbas ateina per įvaizdį, nors iš tikrųjų įvaizdis ateina per sėkmingą darbą.
  2. Na, žinoma, nereikėtų ir "Marlboro" ant automobilio užsirašyti, jei apie tai prašnekom ;)
  3. Duosiu kvailą bet gerą patarimą: Google. Patarimo pabaiga :)
  4. Viena yra jei reklamuoji kažką ant automobilio, visai kas kita, jei planuoji kurti verslą, maždaug "važinėk nemokamai su reklama". Antru atveju atsiras visokių detalių, bet pirmuoju neturėtų.
  5. Sveikas, Siūlau ieškoti "Google", bet kolkas geriausiai atrodo šie: http://www.business-baltic.com/ http://verslomainai.lt/
  6. Puiki metafora. Nereikai pamiršti, kad iš tiesų gyvenime (ypač santykiuose) taip pat galioja visi ekonominiai dėsniai :)
  7. Ačiū labai. Pamačiau tikrai nemažai įdomių reklamų. Mano mėgstamiausia yra "Budlight" alaus reklaminė kampanija "Real Men of Genius", kurioje pristatomi įdomūs, bet tuo pačiu ir paprasti žmonės. Štai trys reklamos viename filmuke: http://www.youtube.com/watch?v=ETrWZsYYJOQ Kita vertus, ši reklaminė kampanija buvo sėkmingiausia metų radijo komunikacijos srityje. Apskritai, ši kampanija yra viena geriausių radijo kampanijų. Tačiau ir televizijoje pasiekė nemažų rezultatų.
  8. Ačiū Mindaugui už išsamų ir kokybišką tekstą. Patvirtino ir pakoregavo kai kurias mano žinias. Pavyzdžiui, visada žinojau, kad pilka kelia pasitikėjimą savimi. Ar pastebėjote, kad į teisminius posėdžius dažniausiai gudrūs žmonės apsirengia pilkais marškiniais? Nėra objektyvių žmonių, tame tarpe ir verdiktą paskelbintis teisėjas. Jei ieškovas/atsakovas vildi pilkus marškinius, o oponentas kitą spalvą, tai pirmajam jau didelis pranašumas! :)
  9. Partizaninis marketingas yra marketingo dalis, kurioje siekiama labai pigiai pasiekti didelių rezultatų. Lengviau pasakyti, kas partizaninis marketingas nėra. Tai nėra TV, radijo, spaudos ar internetinių banerių reklamos pirkimas, kur siekiama pasiekti mases. Tai yra originalios, tačiau pigios idėjos, kuriuos turi duoti didelę naudą. Žydrųjų vandenų strategija yra labiau strategijos koncepcija, o ne rinkodaros. Ji reiškia, kad užuot ėjus į perpildytą rinką ir ten konkuravus su kitais bei švaistant savo sąnaudas, daug geriau būtų rasti laisvą nišą (nors ir ne tokią didelę bei pelningą) ir ten
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...