Pereiti prie turinio

niekadejas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    620
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    niekadejas sureagavo į Mynde Mano sąrašas būdų, kaip nemokamai pritraukti lankytojų į savo internetinę svetainę   
    Turbūt daugelis esate ieškoję būdų, kaip nemokamai išreklamuoti savo svetainę. Nusprendžiau sudaryti sąrašą man žinomų taktikų, kaip būtų galima pritraukti lankytojų į savo svetainę, neišleidžiant nė cento. Prie kiekvieno metodo parašiau tik po trumpą komentarą, nes norint gilintis atskirai, reikėtų kiekvienam kurti naujas temas. Tikiuosi, šis sąrašas bus naudingas bent vienam forumo nariui.
     
    Nuorodos talpinimas direktorijose.
     
    Tai senas ir visiems labai gerai žinomas būdas. Man asmeniškai tai niekada nepasiteisina, tačiau vis dar tenka matyti nemažai atsiliepimų, jog kitiems tai duoda naudos.
     
    Parašas su nuoroda jūsų el. laiškuose
     
    Turbūt visi turite savo asmeninius el. paštus ir greičiausiai net ne po vieną. Susikurkite parašus juose, kad kiekvieną kartą siunčiant laišką, teksto pabaigoje automatiškai būtų pridėta ir nuoroda į jūsų svetainę.
     
    Komentavimas tinklaraščiuose
     
    Sudarykite sąrašą populiariausių tinklaraščių jūsų nišoje, kuriuose komentuojant yra galimybė palikti svetainės nuorodą. Sekite naujausius straipsnius ir komentuokite juos. Kuo protingesnis bus jūsų komentaras, tuo daugiau dėmesio susilauksite.
     
    Yahoo Answers, Quora ir panašūs puslapiai
     
    Tai gana geras būdas pritraukti lankytojų, jei turite tinklaraštį. Sekite klausimus susijusius su jūsų tinklaraščio tematika. Padėkite žmonėms pateikdami atsakymus į klausimus, kuriuos gerai išmanote. Jei problemos sprendimo būdą jau ankščiau aprašėte savo tinklaraštyje, tuomet pateikdami išsamų atsakymą dar pridėkite nuorodą į straipsnį tiems, kurie norės daugiau apie tai pasiskaityti.
     
    Dalyvavimas forumuose
     
    Kaip žinia, daugelis forumų leidžia turėti savo asmeninius parašus, kuriuose galima patalpinti nuorodas. Kiekvieną kartą kai paliekate pranešimą forume, po juo matosi ir jūsų parašas. Jei aktyviai dalyvaujate forumuose, tuomet būtinai susikurkite parašą su savo nuoroda.
     
    Digg.com
     
    Vieta, kur skelbiamos nuorodos su paskutinėmis naujienomis iš skirtingų šaltinių. Didžiausią dėmesį čia sulaukia pagrindiniai naujienų puslapiai, todėl patekti tarp jų yra labai labai sudėtinga, bet įmanoma.
     
    Naujienlaiškiai
     
    Būtina reklamos priemonė beveik kiekvienai internetinei svetainei. Tai puiki proga nuolat apie save priminti jūsų lankytojams. Būtinai naudokite naujienlaiškių prenumeratos formas geriausiai matomose vietose. Taip pat pasiūlykite vartotojui naudingos nemokamos informacijos ar kokį savo produktą mainais į elektroninio pašto adresą. Didelis el laiškų sąrašas garantuoja nuolatinį srautą į jūsų svetainę.
     
    Straipsnių talpinimas kituose tinklaraščiuose (Guest blogging)
     
    Išanalizuokite savo nišą ir sudarykite populiariausių tinklaraščių sąrašą. Sukurkite išsamų straipsnį įdomia bei populiaria tema, kuris tiktų šiems tinklaraščiams ir pasiūlykite įsidėti į savo svetainę. Tokiu atveju savininkas gauna įdomų straipsnį nemokamai, o jūs gaunate nuorodą į savo svetainę.
     
    Leiskite vartotojams pasijusti svarbiais
     
    Tai ne visoms svetainėms pritaikoma taktika. Labiau tinkama tinklaraščiams, bet galima panaudoti ir kitokio tipo projektuose. Esmė tokia, kad jei lankytojas jūsų svetainėje jaučiasi svarbus, jis yra labiau linkęs apie jus pasakoti, dalintis informacija socialiniuose tinkluose bei kituose kanaluose. Kai kurie tinklaraščiai, tokią taktiką naudoja skelbdami savaitės ar mėnesio skaitytojus, kurie aktyviausiai dalyvauja projekto gyvenime. Tokiu atveju vartotojas pasijaučia ypatingai svarbus, pasakoje apie tai aplinkiniams, o jūs už tai gaunate nemokamą reklamą.
     
    Bendradarbiaukite su kitais panašios tematikos projektais
     
    Stenkitės užmegzti santykius su tos panašios ar panašios tematikos internetinių projektų savininkais ir pasiūlykite bendradarbiauti populiarinant vienas kito projektus. Bendradarbiavimas gali būti įvairių formų: nuorodų mainai, reklamos mainai, bendrų konkursų organizavimas ir pan.
     
    Pasiūlykite lankytojams kažką nemokamai
     
    Visi mėgsta ką nors gauti už dyką. Tai gali būti vienas skyrius iš jūsų parašytos knygos, o gal net visa knyga, tai gali būti internetinės svetainės dizainas, nemokamas jūsų kurtas paveiksliukas ar jūsų sukurtas įrankis. Visi nemokamai gauti daiktai sukelia gerus pojūčius lankytojams, o jie mainais yra linkę apie tai pasidalinti su aplinkiniais.
     
    Youtube
     
    Visi žino kas tai yra, bet tik nedaugelis pasinaudoja šiuo įrankiu populiarinti savo svetainę. Šiais laikais norint sukurti įdomų video nebereikia didelių investicijų. Netgi paprastos kameros išmaniuosiuose telefonuose leidžia įrašyti geros kokybės vaizdą, o įvairios programos dar ir patobulinti. Jei turite įdomių minčių, kaip vaizdinė medžiaga galėtų papildyti jūsų internetinį projektą, tuomet būtinai tuo pasinaudokite.
     
    Konkursai
     
    Konkursai visada turi didelį potencialą paplisti po internetą kaip virusas. Jei parduodate kokį produktą, tuomet būtinai turite pasiūlyti ir galimybę keletą vienetų laimėti lankytojams nemokamai. Konkursai gali būti įvairiausių formų: tiek paprasčiausia anketa, tiek įvairūs klausimai, tiek įdomios užduotys. Pažymėtina, kad kuo lengvesnės dalyvavimo sąlygos, tuo labiau lankytojas linkęs sudalyvauti.
     
    Hubpages
     
    Tai lyg atskira tinklaraštininkų bendruomenė. Čia renkasi žmonės ir rašo įvairiausiomis temomis. Populiariausi straipsniai yra skelbiami pagrindiniame puslapyje. Lankytojai dalinasi savo žiniomis, skaito kitų straipsnius, bendrauja tarpusavyje ir dalinasi įdomiu turiniu. Dažnas tinklaraštininkas naudoja šią bendruomenę savo pagrindinei svetainei populiarinti, straipsniuose pateikdamas nuorodas į ją.
     
    E-knygos
     
    Jeigu mėgstate rašyti ir tikrai turite, ką pasakyti, tuomet jums būtinai reikėtų parašyti savo e-knygą. Tai neturi būti kelių šimtų puslapių romanas. Užtenka 30-60 puslapių. Knygoje galite atitinkamose vietose palikti nuorodas į savo svetainę. Taip savo knygą galite patalpinti e-knygų direktorijose ir savo svetainėje. Be to, savo svetainėje už nemokamą knygą tuo pačiu dar galite paprašyti pateikti ir savo el pašto adresą, kurį vėliau galėsite panaudoti naujienlaiškiams.
     
    Interviu
     
    Ši taktika dažniausiai taikoma tinklaraščiams ir naujienų svetainėms. Susidarykite įdomių žmonių sąrašą, kurie yra svarbūs jūsų nišoje, susikurkite įdomų klausimyną ir jiems išsiuntinėkite. Iš gautų atsakymų sukurkite straipsnį cituodami šių žmonių mintis. Taip pat nepamirškite ir pridėti nuorodas į jų projektus. Didelė tikimybė, kad po straipsnio paskelbimo tie patys žmonės jūsų straipsniu pasidalins savo aplinkoje, o jūs gausite nemokamos reklamos.
     
    Reddit
     
    Tai platforma panaši į jau anksčiau minėtą Digg.com, skirtą platinti įdomų turinį. Tai gali būti nuorodos, nuotraukos, video ir kitokia medžiaga. Lankytojai balsuoja už jiems patikusį turinį ir kuo daugiau balsų surenkate, tuo jūsų turinys stovi aukščiau sąraše. Pakilus pakankamai aukštai galima sulaukti šimtus ar net tūkstančius lankytojų.
     
    Turinio saugyklos (content aggregators)
     
    Tai vieta, kur skelbiamas naujienų srautas iš įvairių internetinių svetainių. Alltop, Growth Hackers, Affposts, AffBuzz ir AffDaily yra neabejotini šios rinkos lyderiai, tačiau dėl griežtų reikalavimų pas juos patekti yra labai sunku.
     
    JustRetweet
     
    Tai vieta skirta dalintis kitų turiniu savo socialiniuose tinkuose (Facebook, Twitter ir Google+). Už tai, kad dalinatės kitų turiniu, jūs gaunate kreditų, kuriuos vėliau galite panaudoti tam, jog kiti platintų jūsų žinutę.
     
    Viral Content Buzz
     
    Ši platforma taip pat skirta dalintis turiniu, tačiau ji veikia šiek tiek kitaip. Pirmiausia, kiekviena jūsų sukurta žinutė turi būti patvirtinta administracijos, todėl turite labai kruopščiai paruošti tekstą. Kitas išskirtinumas, kad jūs nematote, kas yra žinutės autorius, todėl, ar verta dalintis, sprendžiate tik iš turinio.
     
    Įsidiekite referral arba affiliate sistemą
     
    Jei parduodate produktą ar paslaugą, tai ši sistema gali būti kaip tik jums. Sistemos principas, kad jūs mokate lankytojams komisinius už atvestus pirkėjus. Vadinasi išleidžiate tik tuomet, kada pats gaunate pajamų, o pirkėjų pritraukimu rūpinasi jūsų programos narys.
     
    Talpinkite pamokas(tutorials) specialiose svetainės
     
    Susiraskite populiariausias svetaines, kuriose yra leidžiama talpinti įvairias pamokas. Sukurkite mokomąjį straipsnį, kuriame būtų paminėta jūsų nuoroda ir patalpinkite tokios svetainėse.
     
     
    Tinklaraštininkų bendruomenės
     
     
    Šiuo metu tai vienas populiariausių įrankių tarp tinklaraštininkų. Šių bendruomenių pagrindinis tikslas yra bendradarbiauti tarpusavyje ir dalintis vienas kito turiniu su savo auditorija, taip padedant tiek naujiems, tiek seniems tinklaraščiams padidinti lankytojų srautą. Tokios bendruomenės dažniausiai yra labai griežtai kontroliuojamos, į kai kurias būna netgi labai sunku patekti. Svarbiausia yra unikalus bei kokybiškas jūsų svetainės turinys. Taip pat tai puiki vieta užmegzti santykius su kitais tinklaraštininkais.
    Pabandysiu išvardinti pagrindines bendruomenes:
     
    Triberr
     
    Tai turbūt pati populiariausia tinklaraštininkų bendruomenė šiuo metu. Čia galima sutikti pačius populiariausius tinklaraščių savininkus. Veikimo principas paremtas „gentimis(Tribes)“. Jūsų tikslas yra sukurti savo „gentį“ arba įstoti į jau esamą. „Gentis“ turi savo naujienų srautą, kuriame kiekvienas šios grupės narys gali dalintis savo turiniu. Kiti nariai pamatę naujieną, aktyviai komentuoja bei dalinasi savo socialiniuose tinkluose ar kitai kanalais. Atranka į šias grupes yra labai griežta. Nariai privalo būti aktyvūs, kitaip gali būti išmesti. Patekus į vieną iš populiaresnių „genčių“, didelis lankytojų srautas beveik garantuotas.
     
     
    Bizsugar
     
    Šios bendruomenės veikimo principas daug paprastesnis ir atranka nėra tokia griežta. Jūs tiesiog dalinatės savo turiniu, o kiti nariai balsuoja už jiems patikusius straipsnius. Surinkus atitinkamą kiekį balsų, jūsų straipsnis atsiranda pagrindiniame puslapyje, taip pat gali būti įtrauktas į periodinius naujienlaiškius bei paplatintas socialiniuose tinkluose. Pateikti į pirmus puslapius nėra taip lengva, bet su geru turiniu tikrai įmanoma.
     
    DoSplash
     
    Tai gana nauja bendruomenė. Veikimo principas taip pat panašus. Nariai dalinasi įdomiu turiniu, balsuoja bei komentuoja. Nemažai žinomų tinklaraštininkų taip pat lankosi čia. Vienintelis minusas - tai registracija, kuri patvirtinama rankiniu būdu ir gali užtrukti apie 2-3 dienas.
     
    Klinkk
     
    Taip pat visai nauja ir sparčiai populiarėjanti bendruomenė. Veikimo principas toks pat kaip ir prieš tai išvardintų projektų.
     
    Medium
     
    Šios bendruomenės bendrasavininkas yra vienas iš Twitter įkūrėjų. Veikimo principas panašus kaip ir kitų bendruomenių, tik šis projektas turi papildomą funkciją – tai laiko reitingavimas, kuris prie kiekvieno straipsnio parodo, kiek maždaug laiko užtruks skaitymas.
     
    Inbound.org
     
    Ši bendruomenė išsiskiria savo paprastumu. Jokių įmantrių funkcijų. Tiesiog jūs dalinatės savo turiniu, bendraujate su kitais tinklaraštininkais bei balsuojate už jums patikusius straipsnius. Jei straipsnis surenka daug balsų, jis patalpinamas į pagrindinį puslapį.
     
    Kingged
     
    Ši bendruomenė išsiskiria savo aktyvumu. Visi nariai yra labai aktyvūs ir linkę komentuoti dauguma straipsnių. Vienas iš unikalių šios bendruomenės bruožų yra tai – kad projekto administratoriai reguliariai apdovanoja aktyviausius narius
     
     
     
    Socialiniai tinklai
     
     
    Apie socialinių tinklų svarbą plėtojant projektus turbūt nebe pasakysiu nieko naujo. Visi žinome kokią reikšmę ji turi šiuolaikiniame marketinge ir kad tai tapo vienu iš pagrindinių šiuolaikinės reklamos įrankių. Nauji socialiniai tinklai dygsta kaip grybai po lietaus. Vieni greitai dingsta, kiti suranda savo vietą po saule. Pateikiu šiuo metu populiariausius ir daugiausia naudos atnešančius socialinius tinklus.
     
    Facebook
     
    Tai neabejotinai populiariausias ir didžiausias socialinis tinklas pasaulyje. Vis labiau skundžiamasi, kad natūraliai ir neišleidžiant pinigų pritraukti vartotojus darosi neįmanom, tačiau įdėjus pastangų, tai padaryti tikrai galima. Keletas pagrindinių būdų, kaip tai padaryti:
    Reklamuokite projektą savo asmeniniame profilyje
    Susikurkite fanų puslapį
    Dalyvaukite diskusijose Facebook grupėse
     
    Twitter
     
    Dar vienas unikalus ir labai populiarus socialinis tinklas. Išskirtinumas tas, kad viena žinutė turi būti neilgesnė nei 140 ženklų.
    Keletas būdų kaip populiarinti savo paskyrą:
    Sekite kitus vartotojus, o jie ims sekti jus
    Stenkitės susibendrauti su jau spėjusiais išpopuliarėti savo nišos žmonėmis
    Dalinkitės įdomiu turiniu, nepamiršdami paminėt autoriaus Twitter paskyros nuorodą
    Dalyvaukite Twitter pokalbiuose.
     
    Google+
     
    Tai ne toks populiarus socialinis tinklas kaip išvardinti anksčiau, tačiau šios platformos tikrai negalima ignoruoti. Tai yra Google produktas ir jo naudojimas gali turėti įtakos jūsų SEO rezultatams. Šiuo tinklu yra labai patogu ir paprasta naudotis. Google+ yra labai populiarus dėl savo bendruomenių. Jas sudaro šimtai tūkstančių narių, todėl tikrai verta juose dalyvauti. Aktyviai dalyvaujant ir retkarčiais pasidalinant savo turiniu, galima pritraukti daugybę lankytojų į savo svetainę.
     
    LinkedIn
     
    Sukurtas kaip darbuotojų paieškai skirtas tinklas su laiku išsirutuliojo į galingą bendruomenę, kur renkasi įvairių sričių profesionalai. Kaip ir Google+, šiame tinkle didelę reikšmę turi bendruomenės. Susiraskite populiariausias bendruomenes savo nišoje ir aktyviai jose dalyvaukite. Jei sugebėsite atkreipti į save dėmesį, tai neabejotinai pritrauksite daugybę lankytojų į svetainę.
     
    Pinterest
     
    Šis socialinis tinklas įdomus tuo, jog yra skirtas dalintis tik vaizdais. Jei jūsų projektas turi daug vaizdinės medžiagos, kuri nuolat pildoma, tai būtinai visa tai patalpinkite ir šiame socialiniame tinkle. Ir būtinai suteikite jūsų vartotojams galimybe dalintis šiais vaizdais tiesiai iš jūsų svetainės.
     
    Instagram
     
    Dar vienas sparčiai augantis socialinis tinklas. Šiame tinkle vartotojai dalinasi nuotraukomis. Ši platforma yra labai vertinama daugelio kompanijų, nes kiekvienas pranešimas sulaukia daug daugiau dėmesio nei kituose socialiniuose tinkluose.
     
    StumbleUpon
     
    Tai gana populiarus, tačiau viešumoje mažai apkalbamas socialinis tinklas. Veikimo principas yra gana įdomus. Jei kuriam nors vartotojui patinka atitinkama nuoroda, ji automatiškai patalpinama į specialų sąrašą. Kai kitas vartotojas ieško straipsnių su raktažodžiais atitinkančiai jūsų turinį, automatiškai jam parodoma nuoroda iš to sąrašo. Populiarios nuorodos sulaukia šimtus ir net tūkstančius vartotojų iš šio socialinio tinklo.
     
    Tumblr
     
    Tai mikro-tinklaraščių ir socialinių tinklų mišinys. Jūs galite ne tik rašyti straipsnius, bet sekti kitus rašytojus, dalintis jų turiniu, mėgti straipsnius bei naudoti #hashtags kaip Twitter'yje. Pagrindinis tikslas yra suburti kuo didesnę bendruomenę aplink save ir pateikti įdomiu straipsnius, kurie būtų susieti su jūsų projektu.
     
     
     
    Taigi, pateikiau daugiau nei 30 kanalų, kaip būtų galima nemokamai išpopuliarinti savo svetainę. Panaudoti visas priemones vienu metu turbūt yra neįmanoma (nebent turite pagalbininką), todėl patartina išsirinkti keletą jums patraukliausių variantų ir visą dėmesį skirti būtent jiems. Kai kurios taktikos reikalauja labai daug darbo ir laiko, tačiau ateityje tai atsipirks su kaupu.
     
    Jei žinote ir daugiau priemonių nepaminėtų šiame straipsnyje, būtinai pasidalinkite.
  2. Patinka
    niekadejas sureagavo į tincub Realių treiderių bendruomenė Lietuvoje.   
    Vilniuje veikiantis realių prekiautojų klubas kviečia visus norinčius prekiauti kartu.Nepriklausomai nuo Jūsų pasirinkto brokerio čia laukiami visi: pažengusieji ir dar tik pradedantieji treideriai.
    Čia išsakytos nuomonės, idėjos ir pateiktų straipsnių ar video medžiaga negali būti interpretuojama kaip siūlymas pirkti ar parduoti tam tikrus finansinius produktus, tai yra tik asmeninė nuomonė ir nieko daugiau.
  3. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo dainius87 užbrick'intas galaxy s3   
    Jtagas cia greiciausiai nepades. Reik mestro, turincio riff boxa.
  4. Patinka
    niekadejas sureagavo į radianas Šnipinėjimo pagrindai: konkurentų tinklapių tyrimas - analizė   
    Norint iškilti į pirmutines pozicijas Google paieškos sistemoje, būtina išanalizuoti konkurentų tinklapius. Nėra skirtumo, ar startuoji su visiškai nauju tinklapiu, ar jau turi esamą svetainę, labai svarbu žinoti konkurentų tinklapių situaciją paieškos sistemų rezultatuose ir jų veiksmus SEO optimizacijoje. Šįkart straipsnyje – SEO šnipinėjimo pagrindai. Papasakosiu, kaip atlikti konkurentų tinklapių analizę ir ištirti rinką.
     
    Konkurentu-analize-tyrimas
     
    Galbūt tau nesiseka iškilti į pirmas paieškos rezultatų pozicijas ir manai, kad kažką darai neteisingai? Nebūtinai. Atlikus konkurentų analizę gali paaiškėti, jog jų puslapiai yra tiesiog gerai suoptimizuoti ir tau pasiekti norimą rezultatą užtruks dar šiek tiek laiko. Arba jei konkurentai nėra stiprūs SEO optimizacijos srityje, tau atlikus keletą pakeitimų ir patobulinimų svetainėje ir už jos ribų, bus labai lengva iškilti į pirmąsias Google paieškos pozicijas. O tai pritrauks papildomų naujų klientų. Taigi atlikus konkurentų analizę ir tyrimą paaiškėja, kiek stiprūs yra konkurentų tinklapiai, kaip lengva ar sunku bus kilti pagal norimus raktinius žodžius paieškos sistemos rezultatuose.
     
    Prieš analizuojant konkurentų tinklapius yra būtina atlikti pagrindinių raktinių žodžių tyrimą, pagal kuriuos pritrauksi tikslinius vartotojus. Šis žingsnis yra labai svarbus ir daug ką lemiantis. Jei raktinių žodžių tyrimas bus atliktas prastai, konkurentų tinklapių analizė neturės prasmės.
     
    1. Mąstyk kaip eilinis vartotojas
     
    Kaip jau minėjau, labai svarbu yra teisingai atlikti raktažodžių tyrimą. Turi atrinkti tuos raktinius žodžius, kuriuos naudoja tavo potencialūs klientai. Kartais ši užduotis būna lengva, o kartais – gana sudėtinga. Didelę pagalbą suteikia „Google keywords tool“ įrankis. Šio įrankio pagalba galima išsiaiškinti, kuriuos raktinius žodžius dažniausiai naudoja vartotojai pateikdami užklausas. Taip pat rekomenduoju atsižvelgti į „Google keywords tool“ siūlomus raktinius žodžius. Dažnai pateikiami ilgesni raktiniai žodžiai, kurie turi neblogus užklausų skaičius per menesį.
     
    Analizuodamas ir besirinkdamas raktažodžius, stenkis galvoti kaip vartotojas, o ne tam tikros srities profesionalas, žinantis specifinius terminus.
     
    2. Identifikuok konkurentus
     
    Žinant tikslius raktinius žodžius galima prieiti prie sekančio žingsnio – išsiaiškinti tavo pagrindinius konkurentus. Pagal atsirinktus 3-5 pagrindinius raktažodžius išsirink dominuojančias svetaines paieškos rezultatų pirmąjame puslapyje. Tai yra pagrindiniai tavo tinklapio konkurentai. Tolimesniuose žingsniuose bus analizuojami būtent konkurentų puslapiai.
     
    3. Konkurento tinklapio vidaus analizė
     
    Kuomet žinai konkurentus ir jų tinklapius, tuomet galima pradėti analizuoti, ką jie daro, ar optimizuoja tinklapį ir kaip gali tu pats pakoreguoti savo SEO strategiją, kad sėkmingai konkuruotum paieškos sistemų rezultatuose.
     
    Reikia pradėti nuo vidinės konkurentų tinklapio analizės.
     
    Raktinių žodžių panaudojimas:
     
    Kokius raktinius žodžius konkurentas dažniausiai naudoja puslapių title taguose (title tag)?
    Ar konkurentas naudoja raktinius žodžius puslapių meta keywords taguose? Keywords tagai paieškos sistemoms nebedaro įtakos, tačiau jei jie yra naudojami, reiškia, konkurentai juos laiko svarbiais raktiniais žodžiais.
    Kokius raktinius žodžius dažniausiai naudoja konkurentas tinklapio turinyje ir straipsnių pavadinimuose (taip pat h1, h2 taguose)? Tam nustatyti padės „Keyword Density Analyzer“ įrankis.
    Turinio analizė:
     
    Kokį pagrindinį raktažodį optimizuoti renkasi konkurentas straipsniuose – prekinį vardą ar paslaugą/prekę?
    Kokius raktinius žodžius tinklapio turinyje renkasi konkurentas naudojant vidinių nuorodų inkarinius tekstus?
    Kaip dažnai konkurentas kuria ir atnaujina svetainės turinį (straipsnius, naujienas, kitus įrašus)?
    Kokio tipo turinį dažniausiai kuria konkurentas – vaizdo įrašai, straipsnis, audio įrašai?
    Ar turinyje naudojami h1, h2, h3 tagai?
    Ar lengva pasiekti vidinius puslapius iš pagrindinio puslapio?
    Ar prie skelbiamo turinio yra socialinių tinklų pasidalinimo funkcija? Jei taip – kiek stipriai turinys yra dalinamas socialiniuose tinkluose?
    Techninė analizė:
     
    Kaip sėkmingai konkurentų tinklapis yra reitinguojamas Google paieškoje pagal pagrindinius kelis raktinius žodžius?
    Ar konkurentų tinklapio paveikslėliai yra suoptimizuoti su ALT tagais?
    Ar konkurentų puslapio html kodas yra tvarkingas? Daug informacijos suteikia šaltinio kodas (source code).
    Ar naudojami meta description ir title tagai?
    Atlikus vidinę analizę galima greitai pasakyti, ar konkurentai skiria dėmesį SEO optimizacijai. Jei SEO optimizacija yra žemo lygio, arba jos iš viso nėra – aplenkti konkurentus paieškos sistemų paieškos rezultatų reitinge bus visai nesunku.
     
    4. Išorinė analizė
     
    Taigi toliau reikia išanalizuoti konkurentų tinklapių išorinę optimizaciją, o tiksliau ateinančias nuorodas iš išorinių tinklapių.
     
    Ateinančios nuorodos ir jų kokybė daro itin didelę reikšmę SEO optimizacijos procese ir paieškos sistemų rezultatų puslapio reitinge.
     
    Naudingas įrankis konkurentų backlinkų analizei yra ahrefs. Juo galima išanalizuoti visas ateinančias nuorodas, iš kokių domenų jos ateina, kokie yra nuorodų inkariniai tekstai. Visa tai žinant, galima suprasti, ar konkurentai stipriai optimizuoja svetainę, kokius raktinius žodžius (pagal inkarinius nuorodų tekstus) siekiama iškelti paieškos rezultatuose, kaip intensyvėja naujų nuorodų atsiradimas. Ateinančios nuorodos ir jų tinklapių Page Rank‘as taip pat suteikia svarbių duomenų.
     
    ahrefs
    https://ahrefs.com
    Kiek backlinkų (ateinančių nuorodų iš kitų tinklapių) turi konkurentas?
    Iš kiek skirtingų domenų ateina nuorodos į konkurento tinklapį?
    Kurie puslapiai sulaukia daugiausiai backlinkų nuorodų?
    Kokie inkariniai nuorodų tekstai yra dažniausiai naudojami?
    Kokiuose diskusijų forumuose yra nuorodos į konkurentų tinklapį?
    Ar konkurentai perka SEO nuorodas? Jei taip, tai kokiuose tinklapiuose? Kokio pageranko?
    Dar vienas svarbus faktorius išorinėje analizėje – socialiniai tinklai ir konkurentų veikla jose.
     
    Lietuvoje svarbiausias socialinis tinklas, be abejonės, yra Facebookas. Išsiaiškink, ar konkurentai turi savo puslapį veidaknygėje. Atkreipk dėmesį į prisijungusių prie puslapio žmonių skaičų, kaip dažnai yra talpinamas turinys socialinio tinklo atstovybėje, ar vyksta bendravimas su fanais. Google paieškos reitingui daro įtaką tinklapio figuravimas socialiniuose tinkluose: kaip dažnai yra besidalinamos įvairios tinklapio nuorodos (kiek like‘ų, share‘ų, twitterinimų ir pan.).
     
    Jei konkurento tinklapis turi daug turinio, reikia išsiaiškinti, ar tas turinys yra vertingas ir autoritetingas. Labai naudingas įrankis, kuriuo naudojuosi yra Open Site Explorer. Šio įrankio pagalba galima palyginti keletą tinklapių.
     
    Išvados
     
    Taigi pateikiau SEO konkurentų šnipinėjimo pagrindus – konkurentų analizę ir tyrimą. Šios analizės užtenka pirminiam vaizdo susidarymui apie konkurentus. Žinant konkurentų tinklapio situaciją galima atlikti suplanuotus strateginius veiksmus, kurie leistu iškilti Google paieškos sistemoje aukščiau ir taip pritraukti daugiau klientų.
    Šaltinis
  5. Patinka
    niekadejas sureagavo į rimku eur-ltl opencart   
    Apkeista,
     
    pagrindine valiutą shope nustatyt eurus
    ltl2eur.xml
  6. Patinka
    niekadejas sureagavo į IdejosVerslui Tikrosios verslo žlugimo priežastys   
    Dauguma žmonių galvoja, kad pagrindinė jų verslo bankroto priežastis yra finansinio kapitalo trūkumas. Tačiau, po daugiau kaip 15-os metų darbo patirties, galiu drąsiai įvardinti tikrąsias ir dažniausiai pasitaikančias verslo žlugimo priežastis. Taigi, jeigu rasite žemiau savo verslą (ar įmonę, kurioje dirbate) – laikas imtis pokyčių.
     
    Nenoras dirbti “purvinus darbus”
     
    Visą laiką įmonės savininkai turi būti pasirengę atlikti bet kokį darbą, kurio reikia įmonei. O ypač – verslo pradžioje.
     
    Nepakankamas laiko skyrimas
     
    Verslo valdymas – tai ne ofisinis darbas nuo 9 iki 17 valandos. Pamirškite normuotas darbo valandas. Kaip verslo savininkas, Jūs turite būti pasirengęs (-usi) dirbti (o taip ir bus) visada.
     
    Nepakankamai greiti atsakymai į klausimus
     
    Viena iš blogiausių verslo praktikų – vėluojantys atsakymai į klientų klausimus. Jeigu klientas kažko klausia – jam turi būti atsakyta tuojau pat. Todėl jis Jums ir uždavė klausimą. Jis nori atsakymo. Ne už poros valandų, ne rytoj ir ne “greitu laiku. Tuojau pat!
     
    Nemokėjimas tvarkytis su lėšomis
     
    Tai – viena iš dažniausių bankroto priežasčių. Tikrai yra labai žmogiška netinkamai įvertinti turimų lėšų kiekį; per daug optimistiškai numatyti, kiek pinigų įkris į sąskaitas ir kaip tik – nenumatyti tam tikrų išlaidų. Jeigu nemanote, kad Jums kažko mirtinai reikia – greičiausiai, Jums to nereikia ir esate paveikti gerų pardavėjų. Todėl, Jūsų atsakymas naujoms išlaidoms turi būti “ne”.
     
    Kitas momentas finansuose – visuomet stenkitės paimti avansą iš naujų klientų ar už didelius projektus. Įvertinkite, ar vykdomas projektas į skolą gali sužlugdyti Jūsų verslą, jeigu už jį nebus sumokėta. Įvertinkite ir tai, kokius atsiskaitymo terminus turite, jeigu veikiate kaip tarpininkas. Įvertinkite, per kokius terminus kitos įmonės atsiskaitys su Jumis už suteiktas prekes ir/ar paslaugas. Labai dažnai įmonės padaro šioje vietoje milžinišką klaidą ir to pasekoje – bankrutuoja.
     
    Siūlydami potencialiems klientams pirkti prekes/paslaugas – užtikrinkite visus įmanomus (ir patikimus) atsiskaitymo būdus. Netgi tokius kaip PayPal, PaySera ir panašiai.
     
    Nemokėjimas tvarkytis su mokesčiais
     
    Nesamdykite buhalterio (oi, kaip man gali kliūti už šį pasakymą). Geriau samdykite įmonę, kuri užsiima kitų įmonių buhalterija. Taip mokėsite tik už faktinius darbus. Be to, greičiausiai, tai bus profesionalų komanda, kurie tikrai patars, kokių mokesčių galima (legaliai) išvengti ar juos sumažinti. Dauguma naujai atidaromo verslo pajaučia mokestinį “spaudimą”, todėl šis faktorius yra labai svarbus tiek legalumo, tiek išsilaikymo rinkoje atžvilgiais.
     
    Nemokėjimas sukurti pridėtinę vertę
     
    Priešais Jus sėdi žmogus, kuris sako Jums: “aš būsiu IT konsultantas”. Na, tokio Jūs ir ieškojote. Tačiau to – negana. Užduokite sau (ir jam) tokius klausimus:
     


     
    Kokią vertę tu sukursi mano įmonei?
    Ar tu greičiau dirbsi už kitą?
    Ar tu esi geresnis už kitą? Jeigu taip – tuomet kuo?
    Kokioje srityje esi itin geras?
    Ar garantuoji už savo atliekamo darbo kokybę?
    Ar sutaupysi mano verslui laiko/pinigų? Jeigu taip – tada kaip tai padarysi?

     
    Aš, paprastai, sakau darbuotojams labai paprastai: “užrašyk skaičių ant lapo, kurį gaudamas pinigine išraiška, tu jaustumeisi patogiai, neieškotum kito darbo ir būtum atsidavęs įmonei. Dabar tą skaičių padaugink iš 3. Tai yra suma, kurią Tavo daromas darbas turi atnešti mano įmonei per mėnesį. Į ją įeina mokesčiai, tavo darbo priemonių ir darbo vietos kaina, atlyginimas, investicija plėtrai ir įmonės pelnas”.
     
    Patrauklumo nebuvimas
     
    Čia kalbu apie asmenybės, pozityvumo ir entuziazmo nebuvimą. Žmonės nebus linkę rinktis Jūsų verslo, jeigu Jūs esate apatiški tam, ką darote.
     
    Ilgas liežuvis
     
    “Pasikėlimas” turi būti pakeistas “pasitikėjimu savimi”. Tarp šių dviejų sąvokų yra milžiniškas skirtumas. Nesiekite būti “svarbus”. Siekite būti “tinkamas” ir “nepakeičiamas”.
     
    Verslo neegzistavimas internete
     
    Netgi kai internete, atrodo, dominuoja įvairiausi socialiniai tinklai – vis tiek Jūsų įmonės įvaizdis yra Jūsų interneto svetainė. Joje apsilankęs potencialus klientas gali tapti klientu. Jūsų svetainė gali padėti jam/jai apsispręsti. Todėl turite, visu pirma, sutelkti savo dėmesį čia. Jūsų verslo užduotis internete – atsidurti pirmąjame Google puslapyje pagal svarbiausius raktažodžius ir turėti tokią svetainę, kuri siūlo lankytojui lengvą naudojimą, neapkraunantį dizainą ir malonų naudojimąsi.
     
    Stambių užsakymų baimė
     
    Iš tikrųjų – 500 ir 50,000 litų komercinio pasiūlymo sudarymas užima tokį patį laiko kiekį.
     
    “Aukšto kalibro” klientai
     
    Tie klientai, kurie švaisto Jūsų laiką ir neapmoka sąskaitų, turi būti perduoti teisininkams arba su jais atsisveikinta. Dauguma verslo savininkų galvoja, kad “bet koks klientas yra geras, reikia tik mokėti prie jo prieiti”. Netiesa. Kol Jūs “mokysitės” prie jo prieiti – į duris gali pasibelsti bankroto administratorius. Saugokite, branginkite ir gerbkite savo geriausius klientus. Priverskite juos tai pajausti. Priverskite juos pajausti, kad jie yra Jums svarbūs. Atsikratykite kliento, kuris Jums tiesiog trukdo. Nebijokite to.
     
    Darbuotojai, kuriais nepasitikite
     
    Esu girdėjęs tokį posakį: “jeigu abejoji – geriau sakyti ne”. Jeigu abejoji, ar samdai sau tinkamą žmogų – geriau jo nesamdyk. Netinkamas žmogus gali per vieną dieną sugadinti kelerių metų įdirbį.
     
    Darbas tam, kad patenkinti klientą
     
    Dar viena nesamonė. Ne taip reikia žiūrėti į savo verslą. Dirbkite ne tam, kad patenkinti klientą, o tam, kad patys būtumėte patenkinti savo verslu. Jūsų keliami reikalavimai verslui visada bus aukštesni už tuos, kuriuos gali iškelti Jūsų klientai. Visada kelkite kartelę savo verslui. Tada, kai Jūs būsite laimingi, Jūsų klientai taip pat bus laimingi.
     
    Žemiausios kainos siūlymas
     
    Nedarykite to. Ne. Ne, ne, ne. Jokiais būdais. Netgi, jeigu produktą sukuriate patys. Jeigu darote tokią nesąmonę, kaip “žemiausios kainos garantija” – Jumis tiesiog naudosis, o ne vertins Jus. Turite kurti vertę, o ne būti “pigi laisvo elgesio mergelė”. Žinau, skamba itin negražiai, tačiau taip Jūs elgiatės su savo verslu, taip pateikiate jį klientams.
     
    Atsižvelkite į aukščiau išvardintas priežastis, dėl ko bankrutuoja didžioji dalis verslo. Žinoma – čia išvardintos ne visos priežastys, todėl nereikėtų atsipalaiduoti neradus savo verslo praktikos paminėtos aukščiau. Išlaikykite vertę, kurkite ją ir perteikite klientams. Žmonės pinigus moka už vertę. Suteikite klientams galimybę tą vertę nusipirkti.
     
    Straipsnis paimtas iš Verslo Guru svetainės.
  7. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Elijus Kaip as uzkaliau 1k euru   
    Bent mano nuomone, tai tikslas cia tavo per didelis ir teks nusivilti :) reikejo logiskesni issikelt, pvz po tu dvieju menesiu but islaikius tuos 79eurus butu daugiau nei super kaip tau :)
    Ir pavadinima pervadink i "Kaip as BANDYSIU UZKALTI 1k euru" :)
  8. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Elijus Kaip as uzkaliau 1k euru   
    Bent mano nuomone, tai tikslas cia tavo per didelis ir teks nusivilti :) reikejo logiskesni issikelt, pvz po tu dvieju menesiu but islaikius tuos 79eurus butu daugiau nei super kaip tau :)
    Ir pavadinima pervadink i "Kaip as BANDYSIU UZKALTI 1k euru" :)
  9. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Elijus Kaip as uzkaliau 1k euru   
    Bent mano nuomone, tai tikslas cia tavo per didelis ir teks nusivilti :) reikejo logiskesni issikelt, pvz po tu dvieju menesiu but islaikius tuos 79eurus butu daugiau nei super kaip tau :)
    Ir pavadinima pervadink i "Kaip as BANDYSIU UZKALTI 1k euru" :)
  10. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Elijus Kaip as uzkaliau 1k euru   
    Bent mano nuomone, tai tikslas cia tavo per didelis ir teks nusivilti :) reikejo logiskesni issikelt, pvz po tu dvieju menesiu but islaikius tuos 79eurus butu daugiau nei super kaip tau :)
    Ir pavadinima pervadink i "Kaip as BANDYSIU UZKALTI 1k euru" :)
  11. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Elijus Kaip as uzkaliau 1k euru   
    Bent mano nuomone, tai tikslas cia tavo per didelis ir teks nusivilti :) reikejo logiskesni issikelt, pvz po tu dvieju menesiu but islaikius tuos 79eurus butu daugiau nei super kaip tau :)
    Ir pavadinima pervadink i "Kaip as BANDYSIU UZKALTI 1k euru" :)
  12. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Elijus Kaip as uzkaliau 1k euru   
    Bent mano nuomone, tai tikslas cia tavo per didelis ir teks nusivilti :) reikejo logiskesni issikelt, pvz po tu dvieju menesiu but islaikius tuos 79eurus butu daugiau nei super kaip tau :)
    Ir pavadinima pervadink i "Kaip as BANDYSIU UZKALTI 1k euru" :)
  13. Patinka
    niekadejas sureagavo į Karolelis Pokerio ranka   
    jei gerai supratau tu cia ant flopo suejai su setu pries flush draw tai turi šansus ~73% pries 27% laimėti plius cia daug draw taip pat galejo tureti top pair tai viskas ok
  14. Patinka
    niekadejas sureagavo į malaga Video blogas apie tai, kaip mes darome savo verslą   
    Sveiki,
    Su kolega nusprendėme papasakoti apie mūsų verslą. Nuo ko pradėjome, kaip darome verslą, kokius sprendimus priimame.
    Blogo adresas - www.verslaskitaip.lt
     
    Jeigu norite pradėti verslą ar norite paklausti mūsų, kaip mes sprendėme kokias nors problemas versle, rašykite savo klausimus mums į el. paštą [email protected] ;)
  15. Patinka
    niekadejas sureagavo į Britasss Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    Eini čia https://www.vmi.lt/sso/login?TARGET=https%3a%2f%2fwww.vmi.lt%2fmanovmi%2flt%2fManoVMIep.aspx prisijungi ir MANO VMI.
    Prisijungęs prie MANO VMI, kairėje pusėje bus menu, pasirenki Mano VMI>Mokesčių mokėtojo kortelė>Registriniai duomenys ir spausk ant nuorodos Fizinio asmens individualios veiklos registravimas ir duomenų papildymas / keitimas mokesčių mokėtojų registre (Fizinio asmens prašymas įregistruoti į mokesčių mokėtojų registrą (REG812)).
  16. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Lafas iOS nemokama navigacija   
    iOS ir nemokama sunkiai suderinama :D
  17. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo Lafas iOS nemokama navigacija   
    iOS ir nemokama sunkiai suderinama :D
  18. Patinka
    niekadejas sureagavo į TonY B Neįkainojami patarimai parduodant bet ką   
    Sveiki.
     
    Pardavėjas (salesman), tai žmogus nuo perpardavinėtojo turguje, internete iki didelės kompanijos vadovo ar investuotojo (VC). Kiekvienas iš jų bando kažką tai parduoti, vienas "Armani" laikrodį už 35lt, kitas siekia pritraukti $15M investiciją savo kompanijai. Ir abiems galioja panašūs dėsniai - kaip šį ar tą parduoti.
     
    Nesenai atradau straipsnį - The ultimate cheat sheet for selling everything. Jo autorius patyręs investuotojas, antrepreneris (entrepreneur), programuotojas bei kelių knygų autorius - James Altucher. Jis sudarė puikių patarimų sąrašą iš savo patirties, kurie padės bet kokiam verslo žmogui. Nors ir nesate "pardavimų vadybininkas", jūs vistiek kažką parduodate: savo paslaugas, savo verslą ar patį save. Kartais net to nesuprantame.
     
    Taigi gero skaitymo. Ir tikiuosi, kad kažkam iš jūsų šis straipsnis padės:
     
    Nuoroda: http://techcrunch.com/2013/12/21/the-ultimate-cheat-sheet-for-selling-anything/
     
    P.S. straipsnis angliškas. Kas nesupranta angliškai - pats metas pradėti mokytis, nes dauguma vertingo turinio yra angliškai :)
  19. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
  20. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
  21. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
  22. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
  23. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
  24. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
  25. Patinka
    niekadejas gavo reakciją nuo satrops iPhone 4/4s - 5 kopija   
    Dovanot kopija nelabai grazu, bent jau mano nuomone :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...