Pereiti prie turinio

Nmzs

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    86
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Nmzs sureagavo į nikoo Vadimas Zizas naudingi/motyvaciniai video   
    ###### is to Zizo liko. Nebent galima tik pazvengti is jo ir Maciulo, nors matau rades nemazai loheliu, kuriems buria apie pinigus :D Anksciau manau jo audtiorija buvo intelektualesne, bet dabar nusitaike i zemesne grandi, matyt is tokiu lengviau uzdirbti. Maciulis, kaip Arsauskas demonstruoja ale kazkokia prabanga, o Zizas, kaip verslas nuo 0, vertes neteikiancius mokymus organizuoja. Per podcastus toks ispruses, visa kita, o parasai komentara ir pasipila kazkokia arogancija ir nesugebejims priimti kitu nuomones. Tiek laiko skiria saviugdai, bet matosi nelabai jam padeda :D
  2. Patinka
    Nmzs sureagavo į amQaz Vadimas Zizas naudingi/motyvaciniai video   
    na taip, sėkėjus nx siuntinėja. žiauru :D
  3. Patinka
    Nmzs sureagavo į Sklepinis Pigiausios internetinės parduotuvės   
    Sąraše nepastebėjau paieškos varikliuko, kuris ieško prekių daugiau nei 30 kinietiškų el. parduotuvių:
     
    http://chinapricefinder.com
     
    Labai gera pasieška, nereikia knaisiotis daugelyje parduotuvių, viskas vienoje vietoje :)
  4. Patinka
    Nmzs sureagavo į kawasaki Ar gali Rusija pulti Baltijos salis?   
    tiek treniravotes, saudet zombius, cs per naktis, battlefieldai visoki, o dabar jau begat vien tik paskaite straipsni delfyje, sitai tau didvyriai :D
  5. Patinka
    Nmzs sureagavo į anon Penguin 3.0 Finally   
    Mano lietuvišką portalą irgi nukalė :)
    paskutines dvi dienas tragiškas lankomumas ir pagal rank tracker'į labai kritusios pozicijos. :)
     
    keywordas receptai:
    o pirmam 20uke tokie rezultatai
    http://lnkgo.alfa.lt/serialas/7256/gyvenimo-receptai
     
    tikrai žmonės šito ieško įrašydami receptai :D
  6. Patinka
    Nmzs sureagavo į Mindogas SMART TV   
    ne nu kai skelei tai........o kam pirkti mersa su visais navarotais jei ir 3 guolis nuveza kur reikia........
  7. Patinka
    Nmzs sureagavo į IdejosVerslui Tikrosios verslo žlugimo priežastys   
    Dauguma žmonių galvoja, kad pagrindinė jų verslo bankroto priežastis yra finansinio kapitalo trūkumas. Tačiau, po daugiau kaip 15-os metų darbo patirties, galiu drąsiai įvardinti tikrąsias ir dažniausiai pasitaikančias verslo žlugimo priežastis. Taigi, jeigu rasite žemiau savo verslą (ar įmonę, kurioje dirbate) – laikas imtis pokyčių.
     
    Nenoras dirbti “purvinus darbus”
     
    Visą laiką įmonės savininkai turi būti pasirengę atlikti bet kokį darbą, kurio reikia įmonei. O ypač – verslo pradžioje.
     
    Nepakankamas laiko skyrimas
     
    Verslo valdymas – tai ne ofisinis darbas nuo 9 iki 17 valandos. Pamirškite normuotas darbo valandas. Kaip verslo savininkas, Jūs turite būti pasirengęs (-usi) dirbti (o taip ir bus) visada.
     
    Nepakankamai greiti atsakymai į klausimus
     
    Viena iš blogiausių verslo praktikų – vėluojantys atsakymai į klientų klausimus. Jeigu klientas kažko klausia – jam turi būti atsakyta tuojau pat. Todėl jis Jums ir uždavė klausimą. Jis nori atsakymo. Ne už poros valandų, ne rytoj ir ne “greitu laiku. Tuojau pat!
     
    Nemokėjimas tvarkytis su lėšomis
     
    Tai – viena iš dažniausių bankroto priežasčių. Tikrai yra labai žmogiška netinkamai įvertinti turimų lėšų kiekį; per daug optimistiškai numatyti, kiek pinigų įkris į sąskaitas ir kaip tik – nenumatyti tam tikrų išlaidų. Jeigu nemanote, kad Jums kažko mirtinai reikia – greičiausiai, Jums to nereikia ir esate paveikti gerų pardavėjų. Todėl, Jūsų atsakymas naujoms išlaidoms turi būti “ne”.
     
    Kitas momentas finansuose – visuomet stenkitės paimti avansą iš naujų klientų ar už didelius projektus. Įvertinkite, ar vykdomas projektas į skolą gali sužlugdyti Jūsų verslą, jeigu už jį nebus sumokėta. Įvertinkite ir tai, kokius atsiskaitymo terminus turite, jeigu veikiate kaip tarpininkas. Įvertinkite, per kokius terminus kitos įmonės atsiskaitys su Jumis už suteiktas prekes ir/ar paslaugas. Labai dažnai įmonės padaro šioje vietoje milžinišką klaidą ir to pasekoje – bankrutuoja.
     
    Siūlydami potencialiems klientams pirkti prekes/paslaugas – užtikrinkite visus įmanomus (ir patikimus) atsiskaitymo būdus. Netgi tokius kaip PayPal, PaySera ir panašiai.
     
    Nemokėjimas tvarkytis su mokesčiais
     
    Nesamdykite buhalterio (oi, kaip man gali kliūti už šį pasakymą). Geriau samdykite įmonę, kuri užsiima kitų įmonių buhalterija. Taip mokėsite tik už faktinius darbus. Be to, greičiausiai, tai bus profesionalų komanda, kurie tikrai patars, kokių mokesčių galima (legaliai) išvengti ar juos sumažinti. Dauguma naujai atidaromo verslo pajaučia mokestinį “spaudimą”, todėl šis faktorius yra labai svarbus tiek legalumo, tiek išsilaikymo rinkoje atžvilgiais.
     
    Nemokėjimas sukurti pridėtinę vertę
     
    Priešais Jus sėdi žmogus, kuris sako Jums: “aš būsiu IT konsultantas”. Na, tokio Jūs ir ieškojote. Tačiau to – negana. Užduokite sau (ir jam) tokius klausimus:
     


     
    Kokią vertę tu sukursi mano įmonei?
    Ar tu greičiau dirbsi už kitą?
    Ar tu esi geresnis už kitą? Jeigu taip – tuomet kuo?
    Kokioje srityje esi itin geras?
    Ar garantuoji už savo atliekamo darbo kokybę?
    Ar sutaupysi mano verslui laiko/pinigų? Jeigu taip – tada kaip tai padarysi?

     
    Aš, paprastai, sakau darbuotojams labai paprastai: “užrašyk skaičių ant lapo, kurį gaudamas pinigine išraiška, tu jaustumeisi patogiai, neieškotum kito darbo ir būtum atsidavęs įmonei. Dabar tą skaičių padaugink iš 3. Tai yra suma, kurią Tavo daromas darbas turi atnešti mano įmonei per mėnesį. Į ją įeina mokesčiai, tavo darbo priemonių ir darbo vietos kaina, atlyginimas, investicija plėtrai ir įmonės pelnas”.
     
    Patrauklumo nebuvimas
     
    Čia kalbu apie asmenybės, pozityvumo ir entuziazmo nebuvimą. Žmonės nebus linkę rinktis Jūsų verslo, jeigu Jūs esate apatiški tam, ką darote.
     
    Ilgas liežuvis
     
    “Pasikėlimas” turi būti pakeistas “pasitikėjimu savimi”. Tarp šių dviejų sąvokų yra milžiniškas skirtumas. Nesiekite būti “svarbus”. Siekite būti “tinkamas” ir “nepakeičiamas”.
     
    Verslo neegzistavimas internete
     
    Netgi kai internete, atrodo, dominuoja įvairiausi socialiniai tinklai – vis tiek Jūsų įmonės įvaizdis yra Jūsų interneto svetainė. Joje apsilankęs potencialus klientas gali tapti klientu. Jūsų svetainė gali padėti jam/jai apsispręsti. Todėl turite, visu pirma, sutelkti savo dėmesį čia. Jūsų verslo užduotis internete – atsidurti pirmąjame Google puslapyje pagal svarbiausius raktažodžius ir turėti tokią svetainę, kuri siūlo lankytojui lengvą naudojimą, neapkraunantį dizainą ir malonų naudojimąsi.
     
    Stambių užsakymų baimė
     
    Iš tikrųjų – 500 ir 50,000 litų komercinio pasiūlymo sudarymas užima tokį patį laiko kiekį.
     
    “Aukšto kalibro” klientai
     
    Tie klientai, kurie švaisto Jūsų laiką ir neapmoka sąskaitų, turi būti perduoti teisininkams arba su jais atsisveikinta. Dauguma verslo savininkų galvoja, kad “bet koks klientas yra geras, reikia tik mokėti prie jo prieiti”. Netiesa. Kol Jūs “mokysitės” prie jo prieiti – į duris gali pasibelsti bankroto administratorius. Saugokite, branginkite ir gerbkite savo geriausius klientus. Priverskite juos tai pajausti. Priverskite juos pajausti, kad jie yra Jums svarbūs. Atsikratykite kliento, kuris Jums tiesiog trukdo. Nebijokite to.
     
    Darbuotojai, kuriais nepasitikite
     
    Esu girdėjęs tokį posakį: “jeigu abejoji – geriau sakyti ne”. Jeigu abejoji, ar samdai sau tinkamą žmogų – geriau jo nesamdyk. Netinkamas žmogus gali per vieną dieną sugadinti kelerių metų įdirbį.
     
    Darbas tam, kad patenkinti klientą
     
    Dar viena nesamonė. Ne taip reikia žiūrėti į savo verslą. Dirbkite ne tam, kad patenkinti klientą, o tam, kad patys būtumėte patenkinti savo verslu. Jūsų keliami reikalavimai verslui visada bus aukštesni už tuos, kuriuos gali iškelti Jūsų klientai. Visada kelkite kartelę savo verslui. Tada, kai Jūs būsite laimingi, Jūsų klientai taip pat bus laimingi.
     
    Žemiausios kainos siūlymas
     
    Nedarykite to. Ne. Ne, ne, ne. Jokiais būdais. Netgi, jeigu produktą sukuriate patys. Jeigu darote tokią nesąmonę, kaip “žemiausios kainos garantija” – Jumis tiesiog naudosis, o ne vertins Jus. Turite kurti vertę, o ne būti “pigi laisvo elgesio mergelė”. Žinau, skamba itin negražiai, tačiau taip Jūs elgiatės su savo verslu, taip pateikiate jį klientams.
     
    Atsižvelkite į aukščiau išvardintas priežastis, dėl ko bankrutuoja didžioji dalis verslo. Žinoma – čia išvardintos ne visos priežastys, todėl nereikėtų atsipalaiduoti neradus savo verslo praktikos paminėtos aukščiau. Išlaikykite vertę, kurkite ją ir perteikite klientams. Žmonės pinigus moka už vertę. Suteikite klientams galimybę tą vertę nusipirkti.
     
    Straipsnis paimtas iš Verslo Guru svetainės.
  8. Patinka
    Nmzs sureagavo į Mikaz Kaip iskrapstyti tevus is namu?   
    Gal mano patarimas pasirodys kiek ir per drastishkas, bet jei jau keliausit, tai maukit lauk is Europos. Toliau ka papasakosiu pries 18 men padariau pats, pries 4 men pakartojau su tevais kartu. Kryptis - Filipinai. Taip, suprantu, egzotika, toli, brangu... Taciau tai pakeicia poziuri i gyvenima. Pamatai visai kita kultura, kitus zmones. Jie nesisuka kaip peles rate kas manesi mokedami paskolas, nuomas, imokas, komunalinius ir pan. Ten kitas pasaulis. Ten seimps galva kasdien sprendzia ar jam gulet po palme ir nieko neveikti, ar pagauti/nupirkti zuvi seimai ir ja patiekti jiems. ten nera storu, pliku, ten visi sypsosi, visi paklausia 20 kartu per diena kaip sekasi. Ten nera musu rutinos... ten tiesiog kitoks gyvevinimas.
    Kiek tai kainuoja? Is pirmo zvilgsnio daug - skrydis 1500-2500 lt zmogui. Kuo anksciau pirksi bilietus, tuo pigiau (is LT neskrenda, vertetu ziureti is milano ir pan). Toliau gyvenimas, maitinimasis. Mes buvom 5 savaites. Biudzetas grubiai 1500lt skrydis + 3500lt (1000 euru) zmogui viskam kitam. Cia jau paskaiciuotas vidutinis variantas netaupant, bet ir netashkant pinigu. kas i tai ieina? Na pvz nakvyne ten brangi, vidutiniskai 50lt uz dvivieti kambari parai. Taciau visa kita pigu, tarkim 60 min masazas papludimy saulelydzio metu su kokteiliu rankoj ant balto smelio (kaip filmuose matot) 6-8 Lt, didzliu kreveciu kg 15lt, jas pagaminti su ryziais ir alum 10lt. T.y uz 30lt gaunat karalishkus 1kg kreveciu pietus su ryziais ir alumi. Visa kita yra persikelimu tarp salu laivukais kaina. Grubiai tarkim tai kainuoja 150lt uz laiva, ir nesvarbu ar jame bus 2 zmones, ar 4 ar 15, kaina ta pati.
    Finale: 5 savaiciu atostogos 5000-6000 lt zmogui, pabunat kitoj civilizacijoj, kitam pasaulyje, balto smelio ir zydros juros kraste. Atsiminimu 5 metams, nerealios fotkes, nusilupusi oda, gilus pamastymai apie tai kaip mes gyvenam ir svajones kitais metais vel ten grizti...
  9. Patinka
    Nmzs sureagavo į apyvokosreikmuo Atmetimo rodiklis (Bounce rate), Page rank   
    Chebra, nemyžkit į batą, pradedantiesiems interneto verslininkams (skaitau pradedantieji su 2-3 metų patirtim) turėti 60% bounce rate yra visiškai normalu. Iš esmės, džiaukitės jei turit 60% bounce rate kai puslapyje neturit jokių call to action mygtukų, turinys dublikuotas, puslapiai kraunasi po 6 sekundes, o srautas generuojamas iš random raktažodžių arba dirbtinai užaugintų facebooko grūpsų. Nerelevantiški srautai ir turinys nulemia aukštą bounce rate.
     
     
    Kartais vartotojams nereikia eiti į antrą puslapį, kad įgyvendintų svetainės marketinginius tikslus, todėl bounce rate visada bus didžiulis o tikslai pasiekti. Tam Google turi Event Trackingą su kuruo galite matyti kiek žmonių registravosi, išexpandino tam tikra sekciją, peržiūrėjo video, padidino nuotrauką ir panašiai. Tokių atveju bounce rate yra 100%, bet eventuose matosi, kad vartotojas interaktina tinklalapyje, taigi dar kartą nemyžkit dėl bounce rate o pasigilinkit į metrikas kurias reikia analizuoti.
     
     
    Tiems, kas turit 0% bounce rate, arba 1%, arba 5% - puslapyje įsivėlė klaida. Tokių bounce rate tiesiog nebūna, nei penkių dienų laikotarpyje nei šimto dienų, nebent esat vienintelis lankytojas kuris nebouncino. Peržiūrėkit skriptus, peržiūrėkit url nukreipimus.
     
    Visiems kam dar kyla klausimų Google Analytics komanda sukūrė paskaitų seriją pradedantiesiems, kurią peržiūrėję suprasit apie ką analyticsas ir su kuo jis valgomas. Užtruksit kelias valandas, bet informacijos nauda sutaupys jums daug laiko: https://analyticsacademy.withgoogle.com/course01
  10. Patinka
    Nmzs sureagavo į Tuskis Samsung galaxy s5 pranašumas prieš Iphone 5S   
    Obuoliukas liks pačiu geriausiu man. ^_^
  11. Patinka
    Nmzs sureagavo į Marius SEO konkursas 2014   
    Man asmeniškai, Ugnius absoliučiai nėra joks autoritetas, bet šituo klausimu, mano nuomone, jis tikrai visišką teisybę šneka.
  12. Patinka
    Nmzs sureagavo į AurimasN kur pirkti konsolę   
    Na jei nori nusipirkti gera ir veikaincia konsole tai siulau pirkti pas Mikaz, pats pas ji pirkau xbox rgh jasperi ir iki siol naudoju be jokiu problemu :)
  13. Patinka
    Nmzs sureagavo į uploader Nemokami pokalbiai tarp LABAS iki vasaros!   
    Kas nori nemokamų pokalbių tarp LABAS iki vasaros, siųskite 1550 numeriu tekstą: TARP
    Paskubėkite!
  14. Patinka
    Nmzs sureagavo į ArnasL Skelbimų tinklapių reitingas 2013   
    Pasigedau skelbiu.lt
  15. Patinka
    Nmzs sureagavo į ValentasL Verslo idėja: tiesioginis keltas iš UK į LT?   
    Žemėlapį atsiverst bandei?
  16. Patinka
    Nmzs sureagavo į BenCe Mandagus elgesys su dizaineriu (?)   
    Reikėjo pasiūlyt pabučiuot viršaičiui į b..
  17. Patinka
    Nmzs sureagavo į Mindaugas Kaip pakelti verslą į aukštesnį lygį?   
    Sveiki,
     
    Pastebėjau, jog uždarbyje vis daugiau atsiranda žmonių, kurie turi savo mažą verslą, pradedant nuo reklamos pardavimų, programavimo ar elektroninės parduotuvės, bet jie niekada netaps dideliais verslo žaidėjais, kadangi vienas didžiausių skirtumų tarp mažos įmonės ir didelios yra – planavimas. Maža įmonė neplanuoja savo veiksmų, neplanuoja savo biudžeto, gyvena šia diena – kaip bus taip gerai.
     
    Taigi kodėl reikia planuoti metų veiklą?
     
    Metų planas – veikia taip pat kaip ir išsikelti asmeniniai tikslai, planuodami veiklą Jūs išsikeliate savo įmonei tikslą, kurio ji siekia visus metus. Tai reiškia, kad jūs žinoti kur eina Jūsų įmonė ( ar veikla) ir ko ji siekia per metus. „Kai nežinai kur plauki, joks vėjas nepakeliui.“ Taip pat planuodami veiklą galėsite išanalizuoti ir suprasti savo didžiausią konkurencinį pranašumą ir „fokusuotis“ ties jo.
    Kiek pastebėjau dažniausiai įmonės gyvena su mintimi, „Kad kaip bus, taip bus gerai, svarbu, kad tik pelnas būtų.“ O tai yra labai blogas požiūris, kadangi įmonės vadovas turi matyti ilgąjį periodą ir kartais įmonės pelną aukoti dėl plėtros ir didesnio pelno.
     
    Kaip reikia planuoti?
     
    Pradedant planavimą svarbu suprasti, kad gerą planą sudaro trys pagrindiniai dalykai:
     

    http://img203.imageshack.us/img203/3583/c6vk.jpg

     
    Šios visos trys sąveikauja tarpusavyje ir tarp jų yra būtina sinergija. Reikia suprasti, kad gali turėti geriausią pasaulyje produktą, geriausią kainą ir reklaminę kampaniją, bet jei nebus rinkos kam tas produktas bus reikalingas – tai iš tavo verslo gausis šnipštas. Jei yra rinkoje poreikis, o tu turi gerą strategiją – tai trumpajame laiko periode tavo pardavimai bus neblogi, bet ilgajame periode praloši – jei neturėsi gero produkto. Jei turi produktą ir yra susiformavusi rinka – tai tau visada reikia turėti strategija, kaip iš tos rinkos paimti pinigus.
    Pamėginsiu aprašyti kaip reiktų analizuoti kiekvieną iš šių dalių:
     


     
    Produktas – verslas

    Šioje vietoje svarbu aiškiai suprasti savo įmonės veiklos ar produkto didžiausius trūkumus ir stiprybes. Taip pat šioje vietoje įsivertiname kiek turite resursų (materialiųjų, žmogiškųjų, techninių.)
    Įvertinimui tinka SWOT ( liet. SSGG) analizė, taip pat Canvas verslo modelio užsipildymas. Kas yra svarbiausia – tai būti teisingam ir nemeluoti sau, taip pat vadovautis kitų nuomone ir logiškais paaiškinimais – o, ne tokiais, kad „ man atrodo, jog mūsų produktas/ paslaugos yra pigiausios“ arba, kad mūsų produktas neturi silpnybių – tai yra melas, visi jų turi ir jei jūs nerasite to pirmieji, jūsų klientai tai suras už jus ir tai jums kainuos daug brangiau. Kai jau žinome visas savybes apie savo produktą/ paslaugą judame toliau.
     


     
    Rinka

    Dažnai žmonės yra įsitikinę, kad jų verslas ar produktas yra tikrai patraukus ir visiems reikalingas ir dažnai neanalizuoja rinkos, o kaip ją reiktų analizuoti? Yra du variantai, kiekybiniai ir kokybiniai tyrimo būdai. Kiekybiniai – vadovautis reikia tik statistiniais duomenimis, google analytics šioje vietoje puikiai tinka, bei statistikos departamentas. Geriausia ant lapo paimti ir susirašyti potencialiausią pirkėją – amžių, lytį, išsilavinimą, vidutinis pajamas, gyvenamąją vietą, pomėgius. Antrasis būdas yra kokybinis – tai yra, paruošti anketą ir ją paplatinti tarp FB grupių, draugų, forumų ar šiaip tiesiog internete – taip sužinoti galite visus duomenis apie būsimus savo pirkėjus.
     


     
    Strategija


    Kai jau atlikote du pirmuosius punktus, Jums reikia sukurti strategiją. Strategijos svarbiausias dalykas yra suprasti ne tai ką darysite, o tai ko nedarysite ir kam laiko neturėsite – gi visi turim vieną ribotą dalyką, tai yra laiką. Kaip pavyzdžiai gali būti, jog šių metų strategija yra viską efektyvinti, arba kaip tik pakelti pardavimus. Gali būti ir kelios strategijos, nors aš apsiribočiau max 2. Strategija dar būtų galima apibūdinti kaip pagrindiniu dalyku, ko sieks Jūsų įmonė šiais metais.
     
     
    Sakykime, jog atlikome šiuos veiksmus, žinome savo produktą, rinką ir kokią strategiją šiemet dirbsime, tada reiktų judėti prie tikrojo planavimo - planuoti savo iniciatyvas ir veiklas. Geriausia būtų, jog prie kiekvienos strategijos surašytumėte iniciatyvas ir tada prie iniciatyvos prirašomos veiklos, kas atsakingas ir iki kada jos turi būti padarytos.
     
    Kadangi ganėtinai sunku paaiškinti visą planavimą, paėmiau vieno savo daryto plano excel failą ir jį pamėginsiu panaudoti kaip pavyzdį ir šabloną planavimui. Jis bus tuščias, pusiau LT, pusiau ENG išreikšti terminai, bet pamėginsiu paaiškinti kaip jį reiktų naudoti. ir tikiuosi, kad kam pravers.
     
    http://www.failai.lt/tcr9gmqsaeum/Pagalba_planavimui.xls.htm
     
     
    1. Produkto analizė:
     
    Mes turėjome 4 produktus, kiekvienam produktui padarėme po SWOT analizę ir išanalizavome, analizavome produktų savybes pardavimų strategijas, marketingo - viską kas susieją su produktais.
     
    2. GAP analizė
     
    Nors produktai ir skirtingi, bet visoje analizėje buvo galima įžvelgti kelias pasikartojančias silpnybes, arba kelias silpnybes kurios buvo sudedamosios dalys didesnei silpnybei :) Todėl išsiskirstėm didžiausias silpnybės, kurios bendrai tiko įmonei. "Root cause" - dalyje išsinagrinėjome, iš kur tos silpnybės atsirado, ar jos yra procese ar produkte, o po to dėstėme idėjas, kaip tai galėtume išspręsti ir pakeisti stiprybe.
     
    3. Strategija
     
    Iš to gimė mūsų 3 skirtingos strategijos šiems metams. 1 viena susijusi su edukacija, kita su pardavimų padidėjimu, o trečia su veiklos efektyvumu.
     
    4. Pardavimų analizė
     
    Tiksliau reiktų sakyti, pardavimų tikslai - kiekvienam ketvirčiui suplanavome kiek žadame parduoti. pas mus pardavimai skirstome į pasirašytas sutartis ir realizuotas ( įvykdytas). Planuojat pardavimus svarbiausia statistika! Pas mus pardavimai vykdomi buvo skambučio - susitikimo - sutarties pasirašymo principu. Aiškiai žinojome, kiek reikia skambučių, kad vadybininkas gautų susitikimą ir kiek susitikimų reikia sutarties pasirašymui. Tada įvertinome kiek kiekvieną ketvirtį dirbs vadybininkų ir kiek padarys skambučių, pagal tai suplanavome pardavimus kiekvienam ketvirčiui.
     
    5. Pagrindiniai tikslai
     
    Šioje dalyje surašėme savo iškeltus tikslus kiekvienam produktui, bei savo strategijas,
     
    6. Plan and timeline
     
    Šioje dalyje ir galime sakyti suplanavome savo pagrindinius dalykus. IŠ anksčiau buvo paimta strategija - tada sukurtos iniciatyvos, kaip tą strategiją( tikslą) pasieksime, po to seka užduotys, kas įeina į iniciatyvos įgyvendinimą - kas atsakingas ir iki kada reikia padaryti darbą, bei kalendoriuje nuspalvinau, kad matytųsi, kada yra užimtas periodas, kada laisvas. Taip sukūrėme planą visoms 3 strategijoms.
     
    Taip pat apačioje išsirašėme veiklas "must do", kurios yra privalomos daryti visus metus.
     
     
    Patarčiau kuriant plan and timeline - veiklas sukurti tik ketvirčiui, o metams sukurti tik strategijas ir tikslus.
    Būtina, kas ketvirtį daryti buvusio ketvirčio analizę ir ateinančio ketvirčio planavimą.
     
    Pats planas - nepadės Jums pasiekti geresnių rezultatų, reikia jį įgyvendinti, kad jūsų įmonė pasiektų daugiau.
     
    Su planu kartu turėtų eiti kartu su biudžetu, bet manau, kad teksto vienam kartui bus pakankamai.
     
    P.s pamėginau užkabinti sunkią temą, kuriai paaiškinti reikia bent poros h, tad jei kas neaišku būtų klauskite :)
  18. Patinka
    Nmzs sureagavo į Mikaz Mazo biuro islaidos   
    As pries menesi persikrausciau i ofisa, trumpai galiu pateikti skaiciavimus
     
    ~45 kv metru ofisiukas (tvarkingas, be baldu) 700lt. Emiau didesni nes man reik vietos sandeliavimuisi, taciau be problemu trys tilptu i 18-20kv metru patalpas uz 300-400lt.
     
    Komunalines uz 45kv metrus ~160lt, uz perpus mazesnes butu ~100lt tarkim (EDIT nurodziau vasaros kainas, ziema komunalines padvigubeja)
     
    Interjeras: realiai didziaja dali baldu (dvi lankytoju kedes, stalai) turejau is anksciau, pirkau sofa lankytojams ir darbo kede viso sumokejau 500lt.
     
    Kompiuteriai: emiau darbini laptopa uz ~900lt bei susirinkau geimingo PC (turiu silpnybe) uz 3500lt. Realiai vienam zmogui darbui kompams uztektu 1000lt.
     
    Papildomai teko pirkti visokiu kanceliariniu prekiu, shiukledeze ir pan ~200lt
     
    Pirkau projektoriu su ekranu, isleidau ~4000lt, bet manau sitas dalykas ne visiems butinas, tad neskaiciuociau jo.
     
    Buhalterija veduosi pats, su individualia veikla nera sunku paciam, metu gale buhalteris viska sutvarko uz ~200lt vienkartini mokesti
     
    Atlyginimams pradzioje galit visi dirbti 0.25 etato, gausis ~450lt zmogui. Apskritai pradzioje kol isisuks pinigai galit oficialiai dirbti vienas tik.
     
    Na svetainiu ar kitu paslaugu kurimui sunku suskaiciuot islaidas, bet jei esi tos srities specas tai gali padaryti pats. O elementari svetaine ~200lt, eshopas nuo 500lt, ishvis pradzioje eshopa galit nuomotis uz 50lt men.
     
    Patarimas: pradzioje apsiribokit kuo mazesnem islaidom, viska galima susipirkti veliau kai matysit kad verslas sukasi. O ne kaip daug jaunu imoniu daro: prisiperka macbooku, iphonu, masinu, atsiseda ir tada jau tipo dirbsim. Pinigus visada spesit ishleisti. O ir pirmo pusmecio versle nesitikeciau i pliusa, nes kol pasiroshomus sutartys, kol pirmi klientai atsiranda, kol visos bedus nushlifuojamos...
     
    Apskritai jei imanoma pradzioje reiktu bandyti su verslo liudijimais ar individualia veikla, nes pereiti i MB ar II ar UAB labai easy, taciau ir mokesciai bei islaidos padideja kelis kartus.
     
    Cia bent jau is mano varpines ziurint taip, kiti gal tures kitokia nuomone ;)
     
     
    EDIT:
     
    Interneta teko vestis asmenini TEO verslo plana, ~90lt su pvm.
    Telefonas: pradzioj tiktu ir uz 200lt + 40lt verslo planas per akis.
  19. Patinka
    Nmzs sureagavo į Mikaz Galime tiekti el. parduotuvei elektroniką.   
    Toks vaizdas kad su google translate rashoma. Eiline ciurku spamo akcija?
     
    "Planšetinių kompiuterių kainos tikrai mažos, pagal jų duomenys."
     
    "Taip , 12mėn garantija. Dėl platesnės informacijos, prašome kreiptis nurodytu el. paštų."
     
    "Bei kokybė yra užtvirtinta sertifikatais. "
  20. Patinka
    Nmzs sureagavo į BOSS Ar pasirasineajt paslaugu teikimo sutartis su klientais (klausimas freelanceriams)   
    Dideliems (ne šabloniniems) projektams sutartis + funkcinis aprašas būtinas. Apsirašai visą portalo funkcionalumą iki detalių, suderini su klientu ir dirbi.
    Ir pačiam nekyla klausimų darant vieną ar kitą vietą, ir su klientu vėliau lengviau komunikuoti kai jis užsimano tam tikrų papildomų funkcijų. Žodinį ar labai abstraktų projekto aprašymą itin lengva interpretuoti ir tada dažniausiai nukenčia darbų atlikėjas.
     
    Prisegu sutarties šabloną, jis standartinis, visas smagumas prasideda funkciniam apraše (suspaudžiau, nes neleidžia įkelti .docx).
    Sutarties_pvz.docx.zip
  21. Patinka
    Nmzs sureagavo į Kernius Nusiskundimų skiltis uždaroma   
    Vienas pirmųjų pasikeitimų Uždarbis.lt šiais metais, – Nusiskundimų skilties uždarymas. Visi techniniai atnaujinimai, kuriuos tikriausiai pastebėjote per paskutines savaites, buvo skirti pasiruošti būtent tam.
     
    Per ilgą laiką susikaupė daugybė priežasčių, kodėl nusiskundimų forume neturi likti. Apie jas visas ir apie tai, ką daryti nuo šiol, – šis pranešimas.
     
    Įstatymai draudžia viešinti bet kokius asmens duomenis be jo sutikimo
     
    Nieko stebėtino, jog ne visi iš tūkstančių sandorių, vykstančių Uždarbis.lt, praeina sklandžiai. Nieko stebėtino, jog kilus problemoms su vienu nariu norisi apie tai pranešti kitiems. Atsiliepimų sistema skirta būtent tam: nuo šiol kiekvieno nario turimi atsiliepimai matomi vos atsidarius jo profilį – ir neigiami visada pačiame viršuje. Tad geriausias būdas pranešti apie patirtį su kitu nariu – nesvarbu, teigiama ar neigiama ji būtų, – palikti jam atsiliepimą, kuris bus visada matomas jo profilyje.
     
    Kam tuomet buvo naudojama Nusiskundimų skiltis? Atsidarius ją nesunku pasakyti – viešinti asmens duomenims – pradedant kito nario tapatybe, baigiant jo sąskaitos numeriais ar net gyvenamosios vietos adresu.
     
    Sutinku, kad tai naudinga saugantis nuo vagių, kurie susisiekia per Skype ar naudojasi skirtingais Uždarbis.lt slapyvardžiais, bet tai – nusikalstama veikla.
     
    Visa tai daryti draudžia mūsų šalies įstatymai.
     
     
    Manote, kad joks sukčius ar vagis pats niekada nesikreips į teisėsaugą ir galite laisvai viešinti jo duomenis? Tuomet nenustebkite vieną dieną sulaukę laiško iš Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos.
     

     
    Toks laiškas prieš kurį laiką buvo adresuotas ne administracijai, o duomenis paviešinusiam nariui. Uždarbis.lt administracija per 9 metus niekada nėra turėjusi jokių problemų su teisėsauga – nei teisminių bylų, nei nuobaudų – nes už viską, kas skelbiama internete, atsako pats turinio autorius (forumo narys).
     
    Vis dėlto Nusiskundimų skilties egzistavimas reiškia, kad mes sudarome sąlygas nariams nuolatos pažeidinėti įstatymus, dėl ko bet kuris ir bet kada gali turėti rimtų nemalonumų.
     
    Jau nekalbant apie tai, kad nusiskundimų temose vyksta praktiškai organizuotas nusikalstamumas, – ne tik viešinamas asmens gyvenamosios vietos adresas, bet ir buriamos išvykos į nekviestus svečius ("rimtai pasišnekėti").
     
    Kam to reikia?
     
    Viena didžiausių interneto bendruomenių Reddit, turinti keliasdešimt milijonų narių, apsieina vos su penkiomis taisyklėmis, iš kurių viena skamba labai paprastai: "Neviešink asmeninės informacijos".
     

     
    Nuo šiandien Uždarbis.lt yra ne išimtis: bet koks asmeninės informacijos viešinimas forume yra draudžiamas, apie tokius pranešimus turi būti pranešta kaip apie taisyklių pažeidimus, pranešimai trinami, o jų autoriai įspėjami.
     
    Skelbiant vieno asmens vardą ir pavardę dažnai nukenčia nieko dėti žmonės
     
    Asmens tapatybė dažniausiai viešinama tikslingai – kad patektų į Google paieškos rezultatus, kur neretai atsiduria net aukščiau nei nuoroda į to žmogaus Facebook paskyrą.
     
    Tik mažai kas pagalvoja, kiek Lietuvoje yra bendravardžių ir populiarus vardas bei populiari pavardė gali privesti prie to, kad dėl tavo vienos sukurtos temos pustuzinis žmonių, kurie net nėra girdėję apie Uždarbis.lt, negalės rasti nei darbo, nei būsto – nes pirmas rezultatas įvedus jų vardą ir pavardę į Google sakys, kad žmogus yra sukčius ir apgavikas. Daugiau niekas nesigilins.
     
    Dėl to esu sulaukęs ne vieno laiško.
     
     
    Belieka patiems įsivaizduoti, kaip jaustumetės to žmogaus vietoje.
     
    Matyt, neatsitiktinai po daugybės metų gyvavimo prieš kelis mėnesius buvo uždarytas Skundai.lt. Jei turi skundą, kurį gali pagrįsti, – neši jį į policiją. Visa kita gali būti laikoma tik šmeižtu.
     
    Sprendimas: atsiliepimai vietoje nusiskundimų
     
    Turbūt net didesnė problema nei asmens duomenų viešinimas yra tai, kad nusiskundimo sukūrimas neretai buvo laikomas vieninteliu ir pakankamu veiksmu, kurį reikia atlikti praradus pinigus.
     
    Iš tikrųjų vos kilus bet kokioms problemoms (ar įtarimams) su kitu nariu nieko nedelsiant reikia palikti atsiliepimą. Taip iš karto padarai du veiksmus: įspėji kitus narius apie jį ir įspėjį jį patį, kad visko taip nepaliksi.
     
    Po paskutinių atnaujinimų dabar kiekvienas gali redaguoti savo atsiliepimus per pirmas 30 dienų nuo jų palikimo. Praėjus šiam laikotarpiui atsiliepimas "užšaldomas": ne tik autorius, bet ir administratoriai negali jo nei keisti, nei ištrinti. Išimtis taikoma tik tada, kai atsiliepimas buvo paliktas pažeidžiant taisykles.
     
    Anksčiau sukčiai šantažuodavo nukentėjusiuosius, kad "negrąžins pinigų, kol nebus pašalintas jų neigiamas atsiliepimas". Nuo šiol viskas bus atvirkščiai: atsiliepimas išliks amžinai, jei nukentėjęs narys neatgaus pinigų per 30 dienų. Bet – jei pinigus atgaus laiku – atsiliepimą galės redaguoti ir pakeisti jo būseną iš neigiamo ("apgavo") į, pvz., neutralų ("vėlavo, bet atsiskaitė").
     
    Neutralus atsiliepimas turi būti paliekamas vos tik kilus problemoms
    Svarbiausia: atsiliepimų sistema turi būti skirta komunikuoti su kitais nariais. Jeigu sandoris sėkmingas – atsiliepimas teigiamas ir viskas baigta. Bet kas, jeigu kyla nesklandumų?
     
    Pavyzdžiui, jei esi užsakovas ir programuotojas vėluoja atlikti užsakymą, už kurį esi sumokėjęs, bet sutikai pratęsti terminą, – palik jam neutralų atsiliepimą, kurį vėliau galėsi pakeisti į teigiamą ar neigiamą priklausomai nuo sandorio pabaigos. Tas pats, jei tu teiki prekes ar paslaugas ir su tavimi vėluoja atsiskaityti.
     
    Neutralus atsiliepimas galėtų skambėti taip: "Vykdome sandorį. Paprašė atidėti [kažko] atlikimą / apmokėjimą [kažkiek] dienų. Sutikau." – viskas. Jokių emocijų ("Niekšas!!! Vagis :E APGAVIKAS") – tik faktai. Kas iš to?
     
    Neutralūs atsiliepimai visada rodomi virš teigiamų. Todėl kiti vos atsidarę to nario profilį žinos, kad jis turi nebaigtų sandorių ir rimtai pagalvos, ar nori turėti su juo reikalų.
     
    Jei tas narys programuotojas, kuris vėluoja atlikti užsakymą, bet yra pakankamai neatsakingas ir toliau priiminėja naujus, kiti uždarbiečiai nieko apie tai nežinodami gali toliau jam patikėti darbus. Taip tas žmogus susirinka ne tik daug pinigų, bet ir įsipareigojimų, – o tai reiškia, jog savo užsakymo įvykdymo pabaigos turėsi dar mažiau šansų sulaukti. Tuo tarpu, jei vos tik programuotojui pradėjus vėluoti būtum palikęs jam neutralų atsiliepimą, kiti nariai jam nebebūtų davę darbų, kol jis nepabaigs tavojo.
     
    Kodėl reikia vengti palikti neigiamą atsiliepimą kiek įmanoma ilgiau ir vietoje jo naudoti neutralų? Nes neigiamas atsiliepimas iššaukia neigiamą atsaką ir gali tik pabloginti visą situaciją. Pavyzdžiui, jei tas pats programuotojas dėl nuo jo nepriklausančių aplinkybių iš tikrųjų pristigo laiko, bet toliau sąžiningai dirbo bandydamas kuo greičiau pabaigti tavo užsakymą, o tu jam nieko nelaukdamas palikai neigiamą atsiliepimą, – jis gali arba mesti tavo užsakymą apskritai, arba keršyti paliktas neigiamą atsiliepimą atgal, jausdamasis neteisingas įvertintas. Juk jis tuomet jau nebeturi ką prarasti – palikdamas neigiamą atsiliepimą tu nieko blogiau jam šiame forume padaryti jau nebegali.
     
    Todėl – kol yra vilties, kad viskas gali būti išspręsta sėkmingai, atsiliepimas turi būti neutralus, ir tik tada, kai visos viltys prarastos – atsiliepimas turi būt pakeistas į neigiamą. Žinoma, nepamirštant 30 dienų laikotarpio nuo sukūrimo, per kurį atsiliepimas gali būti redaguojamas.
     
    Neigiamas atsiliepimas turi reikšti patirtą nuostolį
     
    Sutarkime taip: neigiami atsiliepimai paliekami tik už tai, dėl ko patyrei apčiuopiamą žalą (ne tik laiko prasme): sutarties / sandorio sulaužimą, vagystę, apgavystę.
     
    Jeigu laimėjai aukcioną, o narys tau prekės nepardavė, tai pirmiausia yra taisyklių pažeidimas. Apie tai turi pranešti moderatoriams paspausdamas mygtuką "Pažeidimas? Pranešk!" ir narys bus nubaustas įspėjimu, kuris reiškia netekimą teisės rašyti forume nuo poros dienų iki mėnesio (pakankamai laiko gerbti taisykles išmokti).
     
    Jeigu sandoris nutrūko tau finansinių nuostolių nepatyrus, gali palikti neutralų atsiliepimą – kad kiti žinotų, ko iš to nario tikėtis. Bet tai neturi būti neigiamas atsiliepimas, jei jis nepadarė nieko, dėl ko norėdamas galėtum kreiptis į teismą ar policiją.
     
    Apie nusikaltimus reikia pranešti policijai
     
    Jei jau palieki neigiamą atsiliepimą, tai reiškią, kad arba narys sulaužė sutartį, arba padarė nusikaltimą. Nusikaltimo atveju būtina kreiptis į policiją. Gavusi tavo pareiškimą, policija pradės tyrimą ir suras nusikaltėlį. Sakau iš patirties, per paskutinius kelis metus bendravęs su pareigūnais iš ne vieno Lietuvos regiono.
     
    Rašant pareiškimą policijai tau tereikia nurodyti nario slapyvardį, tikslų laiką, kada su juo bendravai Uždarbis.lt, ir mūsų el. pašto adresą – [email protected]. Mes visada bendradarbiaujame su teisėsauga ir suteikiame jai visą informaciją.
     
    Nesikreipti į policiją, kai tave apgauna, – tai tas pats, kaip sėdėti ir žiūrėti, kaip ką tik tavo butą iškraustęs vagis eina į kaimynų: dėl tavo atlaidumo vėliau nukenčia kiti.
     
    Jei darai sandorius per Skype su žmonėmis, kurių nežinai Uždarbis.lt, tuomet šis forumas čia nieko dėtas ir į jį nereikia eiti skųstis. Su tapatybės patvirtinimo, atsiliepimų ir daugybe nematomų apsaugos sistemų bei pasiaukojančių administratorių ir moderatorių darbu mes darome viską, kad kuo mažiau narių nukentėtų nuo sukčių. Jeigu tu tuo nepasinaudoji ir vis tiek lieki apgautas kažkokio anonimo, tau parašiusio per Skype – mes jau niekuo negalime padėti.
     
    Dažnai sulaukiame vieno nario prašymo atskleisti kito nario informaciją ("Jis mane apgavo. Duokit man jo IP ir aš jį pats susirasiu"). Forumo administratoriams ir moderatoriams griežtai draudžiama tai daryti. Tokia informacija suteikiama tik policijai. Priešingu atveju bet kas galėtų susigalvoti bet kokią istoriją, kad gautų kito nario asmeninį informaciją ir nei vienas Uždarbis.lt lankytojas negalėtų jaustis saugus.
     
    Galiausiai, atsiliepimai yra vienas svarbiausių rodiklių administratoriams sprendžiant, kurį narį užblokuoti ir kuriems leisti į Uždarbis.lt sugrįžti grąžinus visas skolas. Jeigu narys per trumpą laiką gauna kelis neigiamus atsiliepimus, tai stiprus ženklas, kad jį reikia suspenduoti, kaip nepatikimą. Jeigu suspenduotas narys nori sugrįžti, administratoriai pirmiausia paklausia jam neigiamus atsiliepimus palikusių žmonių, ar jis su jais atsiskaitė. Tik tuomet jo prašymas sugrįžti yra svarstomas. Taigi: jei tu nepalikai neigiamo atsiliepimo, ne tik mažiau šansų, kad tave apgavęs narys bus užblokuotas, bet ir jokių šansų, kad prieš jį grąžinant į forumą kas nors tavęs paklaus, ar jis su tavimi atsiskaitė, – o skolas, kad būtų leista sugrįžti, yra padengęs ne vienas.
     
    Kas dabar?
     
    Nusiskundimų skiltis užrakinama nuo šios minutės: nebegalima nei kurti naujų temų, nei atsakyti į esančias. Visos temos bus matomos iki balandžio 15 dienos. Per tą laiką visiems, kurie yra nukentėję nuo kitų narių ir nepalikę neigiamų atsiliepimų, siūlau tai padaryti, nes jūsų sukurtų nusiskundimų neliks nei Uždarbis.lt, nei Google.
     
    Jeigu tavo turimi atsiliepimai neatitinka šioje temoje apibrėžtų nuostatų: sukurk Pagalbos bilietą (padalinys: "Moderavimo veiksmai") ir nurodyk administracijai, kurių atsiliepimų statusas turi būti pakeistas (pvz., iš neigiamo į neutralų).
     
    Tai ne vieninteliai ir anaiptol ne didžiausi pasikeitimai, laukiantys Uždarbis.lt. Bet daugiau apie tai vėliau.
  22. Patinka
    Nmzs sureagavo į zyzuole Mažoji bendrija   
    Kaip tvarkyti apskaitą reglamentuoja:
    Buhalterinės apskaitos įstatymas
     
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=437472
     
    Toliau verslo apskaitos standartai:
    http://www.aat.lt/index.php?id=14
     
    Jei konkrečiai dėl MB, tai informacija yra susisteminta čia:
    http://www.aat.lt/index.php?=1&id=1061
     
    Dabar pastebėjimas iš šalies, jei kyla klausimas ką daryti su sąskaitom - faktūrom...
    1. Susegti jas į bylas. Patogiau atskirai pirkimo ir atskirai pardavimo. :)
    2. Dar yra tokie dokumentai kaip:
    2.1 banko išrašai. Juos reiktų irgi turėti.
    2.2 atsiskaitymą grynaisiais patvirtinantys dokumentai: kvitai ir orderiai.
    2.3 kuro įsigijimo kvitai. Jei naudoji veikloje automobilį. Tokiu atveju rekialingi ir kuro nurašymo aktai.
    2.4 atskirais atvejais būna pasirašomos įvairios sutartys. Taigi jas irgi reikia saugoti.
     
    Taigi tiek minimaliai pas jus bus dokumentų.
    Toliau prasideda buhalterija. Taigi jums reikės:
    1. jei turėsite įmonės vardu pirkto ilgalaikio turto, turėsite vesti turto apyvartos žiniaraštį, sudaryti įvedimo į eksploataciją aktus, vesti nusidėvėjimo apskaičiavimo žiniaraštį, nes turto nusidėvėjimas mažina jūsų apmokestinamąjį pelną, t.y. mokėsite mažiau pelno mokesčio.
    2. jei užsisimsite prekyba. tada reikalainga sandėlio apskaita, t.y. prekių apyvartos žiniaraštis kuriame matytusi kiek kokių prekių pirkote pardavimui ir kiek jų pardavėte. Metų pabaigoje yra atliekama prekių inventorizacija surašant inventorizacijos žiniaraštį.
    3. papildomai pirkimo ir pardavimo sąskaitos traukiasi į tiekėjų ir pirkėjų apyvartos žiniaraštį. Jame matosi pirkėjų skolos ir jūsų skolos tiekėjams.
    4. jei disponuosite grynaisiais pinigais, jums privaloma kasos knyga.
    5. kad lengviau būtų padaryti MB balansą, visi iki tol išvardinti apyvartos žiniaraščiai parastai traukiami į suvestinį žiniaraštį. Buhalterijoje tai vadinama didžiąja knyga.
    Jos pagrindu sudaromas MB balansas ir pelno (nuostolio) ataskaita ir jie teikiami nustatyta tvarka registrų centrui.
     
    Taigi čia pagrindiniai dalykai.
    Ir patarimas - jei norite pats vesti savo MB buhalteriją nueikite į buhalterinės apskaitos kursus, nes jei neturėsite pirminių žinių joks tax.lt deja nepadės.
  23. Patinka
    Nmzs sureagavo į geriauNereikia 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Aciu, labai naudinga diagrama :)
    P.S paveiksliukas uzdarbyje didesnis nei pas jus puslpyje. tai kad beemedia.lt nieko gero kolkas:/
  24. Patinka
    Nmzs sureagavo į Šarūnas Sportinio pokerio draudimas Lietuvoje   
    Didesni sportinio pokerio klubai siuo metu nedirba vien tik is idejos, kad butu populiarinamas sportinis pokeris. Atejus i sportinio pokerio klubo turnyra dazniausiai reikia susimoketi MBS (Minimali baro saskaita), kas nesa pelna savininkam. Aisku, buna prizai ir visa kita, bet veikla kontroliuoja UAB, o UAB yra pelno siekianti imone. O siaip tai as uz komercini pokeri ir zaidima is pinigu kazino. Manau ir praktikos daugiau igyji zaisdamas is pinigu, o ne is zetonu kurie neturi vertes ir kai 80% procentu turnyro dalyviu net nesupranta normalaus zaidimo, nes jie ateina kaip i pramoga, todel ir tobulet nereikia. Zodziu, visas sitas sportinis pokeris buvo sukurtas bizniui daryti. Beje, sportinio pokerio didziausi remejai dazniausiai buna online pokerio kambariai, kurie taip pat netiesiogiai siekia pritraukti zaidejus i komercini pokeri. Geriau jau uzdraustu sita bizni ir priimtu komercinio pokerio istatyma, kas atnestu ir papildomu pajamu valstybei.
  25. Pagarba
    Nmzs sureagavo į Vinetu Didžiausias laimėjimas jūsų pokerio karjeroje   
    būtų gerai Prt Scrn pamatyti :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...