Pereiti prie turinio

AWww

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    32
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    AWww gavo reakciją nuo Nolifer Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    tai vadinama „postai su išliekamąja verte”, kai po kelių metų perskaitai, o jauties lyg viskas būtų parašyta vakar :)
  2. Patinka
    AWww sureagavo į Andrejus OpenCart prekės siuntimo variacijos [kaip padaryti?]   
    Susisiek privačiai, paaiškinsiu kas ne taip.
  3. Patinka
    AWww sureagavo į KingPin Aš nuoru svetainę susikūrt... (arba ką reikėtų žinoti prieš gaminantis svetainę)   
    Šaltinis: http://netmade.lt/web-design/as-noriu-svetaine-susikurt-arba-ka-reiketu-zinoti-pries-gaminantis-svetaine/
     
    Laba diena,
     
    Šiuo metu, IT sfera smarkiai plečiasi ir vis labiau didėja interneto svetainių poreikis internete. Internetinį puslapį šiuo metu turi kone visi, nuo kebabų pardavėjų iki prekybos centrų tinkle. Pamažu pradeda įsigalioti nuomonė, jog jei tavęs nėra internete, tuomet tavęs nėra absoliučiai. Iš dalies tenka sutikti, tačiau retas savo profesijos atstovas, pasidomi svetainių ypatumais, prieš ją “gaminantis” sau. Visų galų meistru būti neįmanoma ir tai yra suprantama, tad pasistengsiu duoti keletą patarimų žmonėms, kurie ne tik nori išleisti pinigus ir tiesiog “būti internete”, bet ir gauti bent jau kažkokios naudos iš savo internetinės svetainės (o jos galima gauti ir nebūtinai materialios).
     
    1. Atsisėskite ir apgalvokite, kokie yra Jūsų tikslai internete. Prisivilioti pirkėją? Gauti atgalinį ryšį iš vartotojo? Tapti žinomu? Nepamirškite, jog tai yra vienas svarbiausių Jūsų uždavinių – žinoti, ko Jūs norite ir tik tai suvokus, reikėtų imtis kitų veiksmų.
     
    2. Jeigu pirmajam punktui nekilo jokių idėjų, baikite šį reikalą. Tiesiog „turėti svetainę“ ne tik, kad neapsimoka, bet gali būti ir žalinga. Jūs išleisite pinigus programavimui, dizainui, tekstams ir/ar reklamai. Ar jūs ką nors gausite iš to? Vargu. „Bet AŠ turiu pusbrolio draugo draugą, kuris pigiai daro svetaines“ atsakys kai kurie žmonės. Geriau neturėti jokios svetainės, nei blogą, kuri formuoja prastą įvaizdį apie Jūsų įmonę ar veiklą, tai tolygu vaikščioti nesiprausus ir nesišukavus, daug keiktis ir vis vien aklai lysti prie klientų, bei siūlyti savo produktą.
     
    3. Nuo ko pradėti?
    Pradėti visų pirma reikėtų nuo turinio. Turinys turi būti surinktas svetainei dar prieš pradedant atlikti dizaino ir programavimo darbus. Kodėl? Todėl, kad pavyzdžiui dizaineris, galės perskaityti tuos tekstus, susipažinti su Jūsų įmonės veikla, svetaines „dvasia“ , žinos kokio ilgio yra tekstai, kur ir kokius blokus kurti, kiek jų reikia ir t.t. Žinoma, galima turinį kurti ir tada, kai dizainas jau turimas, tačiau kuriant dizainą, reikėtų ypač atsižvelgti, į prioritetinius svetainės uždavinius. Kaip, kokiuose taškuose ir kokiu būdu pateikti informaciją, koks jos kiekis turi būti, kokiam vartotojui skirta ir t.t. Visa tai – turi būti apgalvota.
     
    4. Pamirškite greitus pinigus. Internete greitų pinigų susilaukia tik reta idėja (turbūt pastebėsite, jog internetinė erdvė, mažai kuo skiriasi nuo realiosios). Dažniausia projektas turi atkentėti nemažai, kol lyg feniksas iškyla ir pradeda nešti pelną ir būtent tada, kai projektas pasitvirtina, jo esamiems ar būsimiems konkurentams, jį labai sunku praversti ant menčių, o ypač tai padaryti greitai. Tiesa, neriekėtų pamiršti, jog „pelyjantis“ ir stovintis projektas pelno tikrai neatneš. Projektas PASTOVIAI turi būti atnaujinamas, norint pasiekti gerų rezultatų.
     
    5. Pamirškite SAVO tvs programavimo svarstymus(nebent jūsų tikslas yra mokymasis arba turite be galo daug pinigų). Yra puikių open source pagrindu platinamų TVS, tokių kaip wordpress (ją naudoja net CNN) ar prestashop, kurios yra tobulinamos daugelį metų, yra lyderiaujantys produktai savo sferose ir turi labai didelius literatūros ir community išteklius. Išnaudokite tai. Pradėti verslą su savo TVS gali apsimokėti tik tuo atveju, kai tinklalapio funkcionalumas labai skiriasi nuo standartinių tinklalapių, bet būkite atsargūs, nes „sava“ TVS kainuos begalę laiko, pinigų ir klaidų. Žinoma, jeigu turite daug pinigų ir gerą kolektyvą – sava tvs, bus visada arčiau kūno :)
     
    6. Pigu, greita , kokybiška ir be rizikos. Taip nebūna. Šiame forume pastebėjau ne vieną diskusiją, kurioje sakoma, jog 4000 Lt už e-shopą yra daug. Galima daryti prielaidas, jog šie žmonės neturi visiškai nieko bendro su prekyba internetu ar kita profesionalia veikla internete. Kiekvienas verslininkas, nori užimti kuo didesnę rinkos dalį, tai vieša paslaptis, o norint tai padaryti, reikia, jog kiekvienas atliekamas darbas būtų atliktas profesionaliai ir be priekaištų. Už ką mokėsime?
     
    Tinklalapio dizainas, tekstų rašymas, suportas, klaidų taisymas, marketingo organizavimas, seo, programavimas ir begalės kitų darbų, kuriuos Jūs turėsite atlikti. Kaip pavyzdį, galiu pasakyti, jog web dizaineriui subręsti profesionaliam darbui, kai jis supranta, ne tik, kas gražu, bet ir kodėl, turi būti vienaip, o ne kitaip, reikia apie 5metų ir visų šių specialistų mokymosi laikas trunka panašiai. Štai už ką Jūs mokėsite, tad ką geriausia rinktis?
     
    a) Freelance darbuotojai – geriausia rinktis esantį „po ranka“ freelance darbuotoją. Ne paslaptis, jog jie dažniausia padaro ir daugiau darbo, nei sumokėta (dažniausia taip elgiasi pradedantieji, arba ryšius norintys megzti freelance darbuotojai), bet dažniausia yra visiškai nenuspėjami tiek kokybės, tiek laiko prasme, o kartais darbo galite ir išviso negauti (ypač dažnai pasitaiko, dirbant su užsienyje esančiais freelance darbuotojais iš Indijos, Kinijos ir etc.), bet darbą padaro pigiau, nei įmonės. Darbas ne visada bus kokybiškas, kartais, pvz, norint atsinaujinti, gali tekti vėl pradėti viską daryti iš naujo (šneku iš patirties, nes esu matęs kelių freelance darbuotojų darytas temas ir slaisinimus(psd->html), kuriuos teko perdaryti ar taisyti, tai kai kuriais atvejais, buvo tikrai labai žiaurių atvejų). Finally – freelance darbuotojas, tai katė maiše, kurios galva iš to maišo kyšo. Geriausia, rasti nuolatinį freelance darbuotoją, tuomet daugmaž galėsite būti ramus.
     
    b) Įmonės – čia irgi būna visko, atsižvelgiant į darbų kokybę, bet dažniausia, kokybė būna gana aukšta, terminų laikomasi, išsprendžiamos visos užduotys (ko nepaskaysi apie freelance, nes dažnai, norint atlikti sudėtingesnius darbus, specialisto tenka ilgokai paieškoti), žodžiu – mažiau rizikos. Geros įmonės, visada palaikys gerus santykius su savo užsakovais ir baigiantis projektams, duos mažas dovanėles atlikdami tam tikrus darbus nemokamai, o dirbant pastoviai, neabejoju, jog išsiderėsite galingas nuolaidas. Didžiausi pliusai, jog čia gausite garantuotą profesionalią pagalbą ir rizikos veiksnys yra žymiai mažesnis.
    c) Konkursai – mano nuomone, konkursus renkasi tie, kas visiškai nežino savo tikslų.
     
    7. Taupykite kiekvieną litą, skirtą projektui. Pats kai pradėjau veiklą, kiekvienas pigus pasiūlymas atrodė patrauklus, esu net 40lt išleidęs pvz linkų dėliojimui, bet nepamirškite, jog pigios paslaugos ir liks pigiomis paslaugomis. Sutaupę kiekvieną litą, galėsite pasiimti kai ką rimčiau, o tia Jums suteiks ne tik naudos pačiam projektui, bet ir leis pamatyti, kaip atliekamas profesionalus darbas.
     
    8. Ir pabaigai – palinkėjimas. Gero verslo internete ir keletas pastabų verslininkams! Užpildykite visus klausimynus sąžiningai, bendraukite su dizaineriais, programuotojais ir marketingistais nuoširdžiai, bei darykite kompromisus. Nei vienas, dirbantis Jums, nenori Jūsų apgauti ar pavogti Jūsų idėjų. Būkite atviri ir stenkimės tam, kad pasiektumėme kuo geresnių rezultatų. Ne tik dėl savęs, bet ir dėl šalies!
     
    9. Tobulėkite. Kiekvieną dieną, vakarą. Tik tobulėdami ir žinodami daugiau, nei kiti pasieksite gerų rezultatų.
     
    p.s. rašliavą žadu tobulinti.
  4. Patinka
    AWww sureagavo į Kernius Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    Kur slypi interneto tinklapio vertė?
     
    Šaltinis: http://creativeweb.lt/
     
    Dabar, kai internetas vis labiau skverbiasi į kasdienę žmonių ir verslo veiklą, manau, interneto tinklapis yra pagrindinė rinkodaros priemonė siekiant sudominti, pritraukti ir išlaikyti pirkėjus. Ypač tai aktualu smulkiam verslui, kuriam kitos rinkodaros priemonės yra tiesiog per brangios arba netikslingos. Bėda ta, kad dauguma smulkių verslininkų nesupranta tinklapio vertės ir mieliau renkasi pigų, bet retai atnaujinamą ir jokios pridėtinės vertės lankytojui nesuteikiantį sprendimą. Interneto tinklapis dažniausiai yra laikomas išlaida ir stengiamasi kuo labiau ją mažinti. Tokios “strategijos” rezultatas - trumpas prekių ir paslaugų pristatymas bei kontaktinė informacija. Suradęs ieškomą informaciją, lankytojas iš karto palieka tokį tinklapį ir dažniausiai niekada nebegrįžta, nebent prireikia kontaktinės informacijos.
     
    Ko siekia lankytojas, atsivertęs tinklapį? Pirmiausia, tai kuo daugiau sužinoti apie jūsų veiklą - parduodamas prekes ir teikiamas paslaugas. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad manęs netenkina standartinis bendro pobūdžio veiklos pristatymas ir atliekamų paslaugų sąrašo pateikimas. Kad galėčiau tinkamai palyginti skirtingus pasiūlymus, man reikia daug platesnės ir išsamesnės informacijos. Neradęs tai, ko ieškau, esu priverstas kreiptis pateiktais kontaktais arba palikti tinklapį ir informacijos ieškoti kitur. Spėkite, kam aš teikiu didesnį prioritetą? Taip, ieškau toliau.
     
    Kiek įmanoma susipažinęs su tinklapio savininko veikla, lankytojas toliau ieško papildomos kontekstinės informacijos. Tai visa tiesiogiai su verslo šaka susijusi informacija - vartojimo vadovai, patarimai, vertinimai, nuomonės, atsiliepimai ir t.t. Potencialus pirkėjas ieško kuo daugiau naujos ir jam naudingos informacijos. Tinkami parengta, ji sužadina lankytojo smalsumą ir poreikį nuolatos sekti naujausius informacijos papildymus (jeigu jam tai įdomu). Iš savo patirties žinau kaip svarbu yra nuolatos stengtis didinti lankytojų susidomėjimą, nes jis tiesiogiai lemia prekės ženklo žinomumą.
     
    Taigi, kur slypi tinklapio vertė? Atsakau vienareikšmiškai - tinklapio turinyje. Siekiant didinti vertę, būtina tenkinti pagrindinę sąlygą - tinklapio turinys turi būti nuolatos papildomas nauja, potencialiam pirkėjui aktualia informacija. Pagrindinis dėmesys turi būti skirtas turiniui, o ne įmantriam ar įspūdingam dizainui. Lankytojai vertina patogų, tvarkingą, akį traukiantį tinklapio dizainą, bet jis negali užgožti turinio. Kaip manote, kodėl informaciniai portalai surenka žymiai daugiau lankytojų? Todėl, kad jų turinys dažnai papildomas ir lankytojas kiekvieną kartą užėjęs gauna naujos informacijos.
     
    Čia kyla retorinis klausimas - kodėl jūsų tinklapio nepavertus nišiniu informaciniu portalu? Portalu, kurio informacija tiesiogiai (bet nebūtinai) susijusi su jūsų veiklos sritimi. Kas trukdo tinklapį paversti elektroniniu žurnalu? Į šį klausimą dažnai girdžiu atsakymą, kad trūksta pinigų ir laiko. Daugelio manymu, tik didelės organizacijos gali išlaidauti tokiems projektams. Va čia mes vėl grįžtame prie to, kad daugelis privačiai dirbančių specialistų tinklapį laiko išlaida, kuri beveik neatsiperka. Taip, tas gali būti tiesa, bet pakeitus požiūrį, viską galima apversti aukštyn kojom.
     
    Aš siūlau interneto tinklapį laikyti investicija, o ne išlaida. Investicija, kuri atsiperka per ilgą laiką, kaip patalpos, kompiuteriai ir pan. Investicija, kuriai reikia skirti laiko ir pastangų. Taip, kaip kompiuteris, stovintis be darbo, taip ir tinklapis be žmonių pastangų, yra beverčiai. Kaip ir kiekviena investicija, tinklapis turi formuoti teigiamą pinigų srautą ir atsipirkti per nustatytą laiką. To pasiekti reikalingas efektyvus tinklapio valdymas (kaip ir visur). Pakeitus požiūrį, bus lengviau nustatyti siekiamus rezultatus, o tai savo ruožtu, leis nesunkiai išmatuoti tinklapio nešamą naudą.
     
    Dabar atvirai savęs paklauskite, ar esate pasiruošę investuoti savo laiką, pastangas ir truputį pinigų, ir pritraukti daugiau nuolatinių tinklapio skaitytojų ir potencialių užsakovų?
  5. Patinka
    AWww sureagavo į FX1 Kokybiškų wordpress pluginų sąrašas   
    1. Del SEO pluginu... kai kurios WP temos turi SEO burtu suintegruotu savyje;
    2. WP Minify ir kiti scriptu ir css optimizavimo ar cashavimo pluginai veikia ne visuose hostinguose taip kaip reikia.
    3. WP-Cumulus - jei galvoji apie svetaines optimizavima pamirsh tokius pluginus beprasmius, nes vienas ish optimizavimo tikslu yra greitas www uzhkrovimas su kuo mazhiau papildomo sh... kaip papildomi css, js ar tuo labiau kaip shiuo atveju swf...
    4. Social Slider ir kiti panashus pluginai labai padidina www krovimo laika per tai nukentesi nuo naujo Google Panda algoritmo nes yra stebimas site perfomance (load time).
    5. BackWPup ir kiti backupinimo pluginai nevisuose hostinguose veikia, nes nevisi hostintojai duoda passthre ir t.t. taigi patikimesnis budas yra rankytemis pasidaryti karta per savaite backupa sql ir data neapkraunant papildomu pluginu svetaines ir jos naudojamo php ishskirtos atminties.
    6. WP No Category Base jis daro tai ka patys WP autoriai nerekomenduoja daryti, nematau shito plugino prasmes nes adreso pilno y konkretu posta ar peidzha niekas ish rankos nesuvedines... o jei jau bauginates del SEO magishku bajeriu tai Webmaster toolsuose nurodote ignoruojamus kintamuosius category, page, tag ir kitus kurie jums nepatinka.
    7. WP-Paginate atkreipkit demesy ar tai jums nepadaro Duplicate Titles ir t.t.
    8. WassUp - linkmas pluginas duoda idomios GYVOS INFO ko neduoda analyticsai BET! Zhiauriai apkrauna servaka ir paty weba, kai kada ish searcho atejusiems zhmonems meta negrazhiu uzhrashu footeryje kai jau nesusitvarko su didesniu kiekiu uzhklausu.
    9. Security pluginai daro elementarias korekcijas kurias gali pasidaryti labai lengvai rankomis tai chmod, wp versijos slepimas ir t.t. koks tikslas deti tada plugina ir naudoti hostingo resursus?
    10. WP-Cufon - buna problemu su senesniais ir kai kuriais mobiliais browseriais
    11. Qtranslate - labai geras pluginas bet uzhknisa tai jog jis save disablina jei nera jo versijos suderinamos su naujausia turima WP versija. Gal dabar jau tai ishsprende.
     
    Ish esmes kuo mazhiau pluginu naudojate tuo geriau, resursai nera neriboti, o ir vartotojui mieliau yra greitai pasikraunantis www nepaisant to jog google zhiuri svetaines uzhkrovimo laiko statistika. Be to kruva pluginu didina nesuderinamumo tarpusavyje rizika, kai kurie turi saugumo spragu, arba yra atnaujinami pagal aktualia WP versija per daug vangiai. Taip pat sprisiminkite migravima ar ateityje gresianchia svetaines reorganizacija, pluginai gali apsunkinti shiuos dalykus. Ypach nukenchiama bandant atsisakyti visokiu SEO all in one pluginu ir t.t. juos pakeichiant kitais. Taip pat reikia mazhiau stengtis naudoti tokiu pluginu kurie uzhkraudinejant www naudoja API raktus ar tiesiog kreipiasi y kitus serverius ar servisus nes tai prailgina krovimosi laika.
     
    Zhodzhiu daug chia galima diskutuoti bet nesizhavekite pluginu gausa ir ju blizgesiu, nes uzh viso to stovi ir ilgesnis load time'as bei kitos ishvardintos probemos kurios veda link to jog bandant padaryti geriau ir grazhiau gaunasi atvirkshchiai... lieka nebent tik grozhis :D
  6. Patinka
    AWww sureagavo į drez3d Naujas WAP projekto vystimas   
    1. WAP kaip ir visi internetiniai projektai priklauso nuo politikos (pvz: Kinijoje blokuojami puslapiai dėl politikos).
    2. WAP jau kaip ir miręs, dabar yra atėjusi išmaniųjų telefonų era, taigi siūlyčiau rinktis HTML5.
    3. Eik mokytis ekonomikos.
     
    PS. Lietuvių kalbos pamokos irgi nepamaišytų.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...