Pereiti prie turinio

Markulise

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    193
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo B.T.M. Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Na Justinai, tu ir skeptiškai dėjai... Aš pats laiko nerasčiau tinkliniam marketingui, bet nematau, kaip galima prarasti orumą dirbant tokį darbą... Jeigu žmonės apsiima tokia veikla, vadinasi apsimoka, o jei kiti perka, vadinasi, taip pat, apsimoka :)
    O tokį darbą dirbant, galima įgyti labai gerų bendravimo ir prekės pristatymo įgūdžių, kurie tikrai pravers kuriant verslą ;)
  2. Patinka
    Markulise sureagavo į fad Google+ like ir share   
    Tie botai galiausiai išnyksta ir lieka tik apie 30 proc. nuo pirkto kiekio, todėl realiai SEO atžvilgiu jokios naudos.
  3. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Vyne Kodėl jūsų idėjos nieko vertos   
    Geras straipsnis. O aš kažkur skaičiau, kad jei jums šauna kokia originali, gal net keista idėja, vis vien versta vystyti. Ne šiai dienai pasaulis yra be sienų ir kažkas iš 7 mlrd. žmonių susidomės jūsų paslauga ar produktu :)
  4. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  5. Patinka
    Markulise sureagavo į apyvokosreikmuo Baldų svetainė   
    Prastai, pradedant nuo to, kad dauguma kategorijų neturi produktų, galėtume pasistengt optimizuot paieškos sistemoms, usebility ######nas, nueini ant produkto ir tavo kelias kaip ir baigiasi, turi grįžti atgal. Taip neturėtų būti, apačioj dėk susijusiu produktus iš kategorijos. Nuorodų struktūra netvarkinga, title nesudėti, <h1> tage parašytas produkto pavadinimas pvz. YORK , o turėtų būti Baldų kompelktas YORK. paveikslėliai nesuoptimizuoti, paprastas 600x400 sveria daugiau nei 300kb. paveiksleliu pavadinimai irgi gaidiski img00073.jpg .
     
    trūksta strateginio mąstymo
  6. Patinka
    Markulise sureagavo į Business Man skelbrastis.lt   
    O man kaip tik patiko, užsukau tik įvertinti, bet užsibuvau 20minutėlių, peržvelgiau skelbimus.
    Jei pardavinėčiau savo projektą ir žinočiau, kad Jūsų tinklapis populiarus, mano skelbimą pamatys galimas pirkėjas, žinoma pasinaudočiau juo. Kitu atveju, kam gaišti laiką, talpinti skelbimą kurio vistiek niekas nepamatys. Mano išvada ta, jei liaudis žinos, kad pas jus galima parduot ir galima nupirkti, kad yra tinkama auditorija, tai žinoma ir rinksis Jus.
    Tikiuos mano nuomonė įdomi, o jei ne, tai nors +1 prie mano parašytų žinučių bus.
  7. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  8. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo MrGiedrius E-prekyba papildais   
    Ką gi, leidžiu pasireikšti visiems aštrialiežuviams ir nulinčiuoti mūsų sukurtą el. parduotuvę prekiaujančią papildais. Labai svarbu sužinoti, ar toks dizaino sprendimas sukelia pasitikėjimą el. parduotuve ir sukuria saugumo jausmą apmokant už prekes?
     
    http://adiada.lt/lt/

  9. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  10. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  11. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  12. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  13. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo fad CRM. Kas tai?   
    Sveiki,
    Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.
    Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:
     
    Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).
    Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.
    Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)
    Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.
     
    Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.
     
    Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.
     
    Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)
  14. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  15. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo B.T.M. Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Na Justinai, tu ir skeptiškai dėjai... Aš pats laiko nerasčiau tinkliniam marketingui, bet nematau, kaip galima prarasti orumą dirbant tokį darbą... Jeigu žmonės apsiima tokia veikla, vadinasi apsimoka, o jei kiti perka, vadinasi, taip pat, apsimoka :)
    O tokį darbą dirbant, galima įgyti labai gerų bendravimo ir prekės pristatymo įgūdžių, kurie tikrai pravers kuriant verslą ;)
  16. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  17. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  18. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  19. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  20. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  21. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  22. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Enslaved Marketingo planas   
    Vienas svarbiausių elementų tiek verslo pradžioje, tiek jo eigoje, yra marketingo planas. Žinoma jo reikšmė nublanksta jei jį statome ant prastos kokybės produkto ar paslaugos... Bet šioje temoje aptarsime aspektus, kas svarbu dėliojant marketingo planą.
    Pirmiausia tai lietuvių kalboje labai dažnai naudojamas išsireiškimas "rinkodara", tai "marketingas" vertimas. Jau kaip ir pasako pats žodis, "rinkodara" - tai nepaliaujamas procesas, kurios metu yra ruošiama ir prižiūrima dirva jūsų verslui, toks ūkiškas paaiškinimas. Naudojant įvairias marketingo priemones, yra siekiama įvesti jūsų prekę ar paslaugą į rinką ir joje išlaikyti gerą poziciją, t. y. pelningą.
    Gerai, pereikim prie pačio plano rengimo. Taigi pateiksiu mano nuomone svarbiausius tris komponentus marketingo plane:
     


     
    Rinkos analizė;
    Marketingo kompleksas (4P);
    Tikslų išsikėlimas.
     
    Dabar apie kiekvieną iš jų atskirai. Atliekant rinkos analizę svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:


     
    Rinkos nustatymas, tai yra procesas, kurio metu jūs kaip įmanoma tiksliau apibrėžiate, kokia yra jūsų produkto tikslinė rinka, kitaip tariant, jūsų potencialių vartotojų bruožai. Aš dažniausiai juos skirstau geografiniu, demografinių, o atlikdamas tikslesnę analizę apibrėžiu ir psichologiniu aspektu;
    Rinkos dydis ir augimo tempai, labai svarbus punktas verslo pradžioje, tačiau nevertėtų užsimerkti jau sukantis verslui, nes šis rodiklis gali informuoti kada išeiti iš verslo, o kada jo net nepradėti ir išvengti didelių išlaidų. Rinkos dydis parodo, kiek žmonių naudojasi jūsų pardavinėjamu produktu, o augimo tempas leidžia prognozuoti, ar verta laukti sėkmės šiame versle;
    Rinkos tendencijos, jos labai sparčiai keičiasi, ypač šiomis dienomis, tad sudarinėjant ilgalaikius marketingo planus, aš tiesiog jį praleidžiu arba apibrėžiu abstrakčiai.
    Sėkmės veiksniai, tai esminiai momentai, kurie gali gerokai padidinti jūsų verslo pajamas. Tarkim, per žiniasklaidą pranešė, kad mėsoje yra padidėjęs blogojo cholesterolio kiekis, o jūs prekiaujate vištiena. Patikėkite, tai sėkmės veiksnys;
    Rinkos patrauklumas ir šakos pelningumas, leis jums nuspėti, kokio konkurencingumo tikėtis ateityje ir prognozuoti pajamas.
     

    Marketingo kompleksas (4P):
     


     
    Product (produktas)- kaip ir minėjau pradžioje, svarbu, kad verslas pardavinėtų kokybišką produkciją, marketingą padaro efektyvų, jei produktas turi bent vienas pranašumą prieš konkurentus.
    Price (kaina)- kainodaros mokslas apima atskirą mokslo šaką. Kaina vienas svarbiausių veiksnių lemiančių vartotojo apsisprendimą pirkti. Todėl atsakingai turime nustatyti kainas pagal konkurentus ir patiriamas išlaidas. Labai svarbu apsispręsti dėl nuolaidų politikos.
    Place (vieta) - dar rinkodaroje vartojamas išsireiškimas "paskirstymo kanalai", tai keliai, kuriais prekės ar paslaugos pasieks jūsų klientą.
    Promotion (reklama) - atlikus rinkos analizę, jau bus aišku kokią reklamą naudoti, kad jūsų žinutė pasiektų jūsų prekės vartotojų ausis.

    Ir paskutinis, ganėtinai svarbus momentas norint palaikyti verslo dvasią ir entuziazmą, tai tikslų išsikėlimas. Jūs turite nustatyti gaires, kurios parodys kokia situaciją su jūsų verslu, ar judate norimu tempu ir kuri sritis šlubuoja.
     
    Tikiuosi, kad šis straipsnis padės plėtojant savo verslą. O jei vis dėlto neturite laiko daryti nuodugnų marketingo planą ir norite gerų rezultatų, lauksiu Jūsų laiškų AŽ.
    Marketingo planus ruošiu NEMOKAMAI, atsilyginti galite savo nuožiūra :)
  23. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo B.T.M. Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Na Justinai, tu ir skeptiškai dėjai... Aš pats laiko nerasčiau tinkliniam marketingui, bet nematau, kaip galima prarasti orumą dirbant tokį darbą... Jeigu žmonės apsiima tokia veikla, vadinasi apsimoka, o jei kiti perka, vadinasi, taip pat, apsimoka :)
    O tokį darbą dirbant, galima įgyti labai gerų bendravimo ir prekės pristatymo įgūdžių, kurie tikrai pravers kuriant verslą ;)
  24. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo B.T.M. Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Na Justinai, tu ir skeptiškai dėjai... Aš pats laiko nerasčiau tinkliniam marketingui, bet nematau, kaip galima prarasti orumą dirbant tokį darbą... Jeigu žmonės apsiima tokia veikla, vadinasi apsimoka, o jei kiti perka, vadinasi, taip pat, apsimoka :)
    O tokį darbą dirbant, galima įgyti labai gerų bendravimo ir prekės pristatymo įgūdžių, kurie tikrai pravers kuriant verslą ;)
  25. Patinka
    Markulise gavo reakciją nuo Justinas Prisistatymas, po ilgu atideliojimu.   
    Nu tai šaunuolis, kad pagaliau prisivertei šiam sunkiam žingsniui :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...