Pereiti prie turinio

Eldaras87

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    65
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į GoCrazyLT Kaip atrodo CV darbui už 10 000 litų.   
    Labai sunku išsireikšti mintis, bet idėja paprasta.
     
    Kokios sąlygos turi patenkinamos, kad uždirbtumėte 10 000 Lt.
     
    * Jūs galite išpręsti kažkokią išmatuojamą problemą,
    arba atlikti reikšmingą pagerėjimą versle
    * Verslininkui rizika išbandyti Jus, bus minimali
    * Jūs bent kelias teigiamas rekomendacijas, kaip Jums pavyko.
    * Verslas ambicingas norintis augti ir keistis. (Sunku patikėti, bet esu matęs verslų, kurių savininkams pradeda rūpėti nebe verslas, o kiti dalykai, ir jie nebeturi jokio noro jį auginti).
    * Verslas jau realiai veikiantis ir generuojantis pajamas(turintis pardavimus, startupai netinka dėl kelių priežasčių bet nesiplėsiu)
     
    Šitas planas uždarbio neriboja, ir aišku kuo didesnio kalibro problemas sprendžiate, tuo daugiau uždirbate. Uždarbis augs daug daug greičiau, negu, kad turėtumėte savo verslą. Nes kad sukurti verslą Jums reikia statyti infrastruktūrą, kas reikalauja daug laiko, patirties, finansų ir dar krūvos komponentų, o išnaudoti šitą idėją reikia tik 3 dalykų:
    * Patirties(Know how)
    * Kelių realių gerų atsiliepimų
    * Nuoširdaus noro dirbti.
     
    Pasiūlymo pavyzdys.
     
    Sveiki, matau Jūs reklamuotės adwords, aš galiu Jums sutvarkyti reklamas Facebooke, ir Jums atvesti papildomų klientų. Esu per facebook atvedęs xx klientų tokiam verslui ir xx klientų tokiam verslui. Jūs sugaištumėte ne daugiau negu xx laiko su manimi. Mano kaina xx lt. Bet ją reikėtų mokėti pagal sutartį tik tada kai Jums sukurčiau rezultatus.
     
    Ir tokių problemų yra šimtai:
    * Padidinti pardvimus
    * Atidaryti nauja tašką verslui
    * Sukurti naują paslaugą verslui
    * Suvesti su geru pigiu tiekėju
    * Generuoti pardavimus per svetainę
    * Padėti managinti darbuotojus, kad jie sukurtų daugiau naudos
    * Įmonei užkurti aktyvių pardavimų procesą
    * pastatyti sistemą kuri pagerintų aptarnavimą
    * Apmokinti / padėti jų vadybininkams parduoti daugiau
    * Padidinti pardavimus per spausdintą reklamą
    * Padidinti žinomumą / pardavimus per viešuosius ryšius
    * Sutaupyti / kontroliuoti įmonės kaštus xx srityje
    * Pakurti IT sistemą, kad įmonė efektyviai galėtų dirbti su daugiau klientų
    * Pakurti gerą sistemą, kaip atrinkti darbuotojus, kad jie generuotų pridėtinę vertę
    * Motyvuoti darbuotojus, kad jų kaita sumažėtų
    * Parašyti projektą, kad Jūs gautumėte finansavimą xx veiklai
    ir t.t.
     
    Ir tokių problemų yra šimtai, kurias galite išspęsti. O tokių žmonių labai trūksta rinkoje. Nes 99% ateina su mentalitetu, duok man didelę algą(arba didelį kontraktą), ir tada aš Tau sukursiu naudą.
     
    Bet iš verslo pusės žiūrint darbuotojo samdymas yra labai rizikingas procesas, nes tai:
    * Vienas mėnuo apmokymų(jei paruošta superinė medžiaga)
    * Samdymo kaštai(Skelbimas ~300 lt., pokalbiai ir t.t.)
    * Išeitinės, jei darbuotojas nepateisins lūkesčių ir t.t.
    * Darbuotojo klaidos, kurias už jį apmoka įmonė jam besimokant.
     
    Ir realybėje gaunasi, kad darydamas verslą, iššvaistai krūvas pinigų pasirinkdamas žmones, arba paslaugų tiekėjus, kurie nesukuria pridėtinės vertės. Net toks mažas verslas kaip mano, jau turbūt yra kokių 100 000 litų, taip sudeginęs per visą laiką. Didesni verslai jų sudegina dar daugiau.
     
    Todėl žiūrint iš verslo pozicijų, labiau apsimoka geriau permokėti 2 - 3 kartus ir pasiimti tą kuris paims pinigus už rezultatą, o ne tą kuris prašys įsipareigoti jam avansu.
     
    Bet pradėkite nuo mažesnio pasiūlymo. Pasiruošti maratonui reikia laiko, ir iš šitos idėjos norint uždirbti po mėnesio 10 000 neišeis. Pradėkite nuo pasiūlymo už 100 - 500 litų.
     
    Tai va tokia ta idėja Jums, kad būti sėkmingais, kol iki jos priėjau, tam reikėjo daug patirties. Tikiuosi jums pavyks ją suprasti ir ja pasinaudoti, kad nueiti tą kelią greičiau negu aš.
     
    Ką Jūs manote apie tai?
     
    P.S. Jei kažkas norės pasiūlyti paslaugas gocrazy.lt pagal panašią idėją, arba mane pasamdyti pagal panašų principą pagerinti Jūsų verslą, nepasikuklinkite ir parašykite.
  2. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į armandasas Kuo uzsiimti Varsuvoje?   
    Merginos ten tikrai pigesnes, gali organizuot kokius atsipalaidavimo savaitgalius :lol:
  3. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  4. Patinka
    Eldaras87 gavo reakciją nuo radianas Pirkime ir parduokime perskaitytas knygas   
    Naujos knygos šiais laikais kainuoja nepigiai, po 30,40 ir daugiau lt, todėl siūlau šioje temoje pirkti bei parduoti savo perskaitytas užsigulėjusias knygas pvz. po puse kainos.
    Pats šiuo metu ieškau šių knygų:
    http://www.mainyk.lt/img/items/44/340/10/4e9ecb792ad29.jpg
    http://www.tytoalba.lt/images/uploader/ne/564x846.g/netobuli-laisvi-laimingi-1.jpg
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/81ojztsPZjL._SL1500_.jpg
     
    Vilnius
  5. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į RainForest Kaip iskrapstyti tevus is namu?   
    Receptas paprastas. Nuperki lėktuvo bilietus, užsakai viešbutį, ateini namo, viską dedi ant stalo ir sakai - gegužės 22-29 dienomis keliausima į Italiją. Viskas. Neturės kur dėtis ir teks keliauti. Metodas veikia labai gerai, ne kartą išbandytas. Ne tik su tėvais, bet ir su draugais :)
  6. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į DaliaJ Sportsdirect.com   
    Atsirado naujas nuolaidos kodas perkant virš £50.
     
    Sugeneruojami unikalūs kodai, kiekvienam vis kitas.
  7. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į TomasKi Kolektyvinė reputacija - imunitetas propagandai   
    Pastaruoju metu Lietuvoje vyko ir vyksta nemažai kontraversiškai vertinamų įvykių. Pradedant "mergaitės" istorija, tęsiant skalūnų duju sujudimu, iki šiol besitęsiančiu žemės referendumo klausimu. Ukrainos įvykiai taip pat Lietuvoje aidi puikiai.
     
    Visus šiuos įvykius sieja visuomenės susiskaldymas, nesutariant net kas vyksta(-o). Tiksliau ne šiaip susiskaldymas, o labai sąmoningas ir kryptingas skaldymas iš tos pusės, kuriai esama įvykių eiga nepalanki.
     
    Diskusijoje dalyvauja trys stovyklos:


     
    Samdomi skaldytojai-propagandistai - interesų grupių samdomi žmonės, skleidžiantys dezinformaciją, propagandą ir provokacijas.
    Naudingi kvailiai - veikiantys ta pačia kryptimi kaip samdomi skaldytojai-propagandistai, tik dirbantys iš idėjos ir galvojantys, kad daro gera visuomenei ir valstybei.
    Sąmoningi ir pilietiški žmonės - pakankamai informuoti, matantys tikruosius įvykius, interesų grupes ir iš tiesų veikiantys visuomenės ir valstybės naudai.

     
    Neskaitant kelių mano paminėtų įvykių, panašių buvo ir bus ateityje.
     
    Ką galime padaryti, kad visuomenė būtų stipresnė, sunkiau paveikiama propagandos ir bandymų priversti ją veikti prieš savo pačios interesus ?
     
    Svarbu nepamiršti, kad žmonės, kurie šiandien apmokami ar ne, veikia prieš Lietuvos interesus, ateityje bus kandidatais į vienus ar kitus postus ir nuo mūsų ir mūsų atminties priklauso ar tuos postus jie pasieks, ar ne.
     
    Sugalvojau labai neblogą sprendimą kuris padėtų žmonėms atsiminti ir dalintis kas yra kas.
     
    Mano sprendimas yra naršyklės įskiepis, kuris naršant bet kokioje svetainėje, pažymėtų žmogaus iš anksto į sąrašą įtrauktus vardus. Tarkim man įdomus Petras Petraitis, aš jį įtraukiu į sąrašą, ir naršyklė naršant bet kurioje svetainėje suras visas vietas kur yra "Petras Petraitis" ir šalia vardo pripieš žalią stačiakampį.
     

     
    Įskiepio pirmąją testinę versiją galite išbandyti čia https://chrome.google.com/webstore/detail/propaganda-watch/lhodpceglgjjckodfeikppcfifdhimjo
     
    Ateityje planuoju galimybę pridėti žymas kiekvienam vardui, pridėti kokias pozicijas žmogus palaiko ir kurioms priešinasi. Galbūt galimybę stebėti ne tik žmones, bet ir organizacijas.
     
    Žinoma svarbiausia - galimybę dalintis savo sąrašu su draugais. Tokiu atveju būtų matomi pažymėjimai kuriuos atlikote nebūtinai jūs, o jūsų draugų sąraše esantys žmonės.
     
    Ši versija dar tik pirmasis bandymas paversti šią miglotą idėją realybe. Labai laukiu komentarų, kritikos ir funkcijų pasiūlymų. :)
  8. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Mindaugas Kaip geriau pasirodyti per darbo pokalbį.   
    Turbūt paprastų patarimų galima pasakyti, kad ir 1000, tik kiekvienas patarimas yra skirtingo lygio, nuo tokio kaip nevėluoti ir būti pasiruošusiam iki to, kaip reiktų derėtis dėl atlyginimo.
     
    O šiaip du pagrindiniai mano patarimai būtų:
    1) Pasiruoškite 10+ klausimų darbdaviui, taip sužinoti informaciją apie įmonę, taip pat parodysite, jog į darbo paiešką žiūrite rimtai ir tikrai išsiskirsite iš kitų kandidatų.
    2) Kiekviename darbo pokalbyje turite papasakoti istoriją - tad susikurkite ją prieš ieškodami darbo. Istorija apimti turi tris dalykus: Jūsų praeitį, dabartį ir ateitį - žinau, jog tai skamba keistai, bet istorijos yra geriausias pardavimo būdas, ir ypač savęs.
  9. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į knoppkius Nemokėk už skelbimų talpinimą   
    Yra viena labai aiški priežastis, kodėl neturėtumėte mokėti už skelbimų talpinimą. Norite žinoti kokia? Atsakymas čia:
     

    parduoduperku.lt/nemokek

  10. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Adrijus Ilja Laurs apie verslo idejas   
    Dar karta apie ideju vagystes, ju sugalvojima ir orentacija i globaluma...
     
    http://www.delfi.lt/video/verslas/verslo-naujienos/ilja-laursas-globalios-idejos-kurimas.d?id=63342338
  11. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Kernius Kaip apsaugoti savo idėją?   
    Labai gera tema.
     
    Pirmiausia: jeigu tavo idėja gera, ją anksčiau ar vėliau vis tiek nukopijuos, - tai neišvengiama. Jei sukursi pirmas, tai vis tiek klonas atsiras po kelių mėnesių - jei visi matys, kad tavo projektas sėkmingas.
     
    Du svarbūs dalykai, kuriuos, norėčiau, kad suvoktų kiekvienas žmogus, turintis idėjų, bet negalintis jų pats įgyvendinti:
     

    Idėja yra tik pradžia, pradinis taškas. Ją įgyvendinant atsiranda daugybė pakeitimų ir galutinis rezultatas retai kada bus lygiai toks, apie kokį galvoji prieš pradėdamas. Esmė - tavo idėją gali pavogti, bet tavo proto - ne. Šie žodžiai reikalauja išsamesnio paaiškino, todėl siūlau perskaityti nuostabų straipsnį: They Will Steal Your Idea. They Cannot Steal What Really Matters. Jei idėja yra techninė (reikia programavimo žinių) ir tu pats jos negali įgyvendinti, tau reikia ne darbuotojo, o partnerio (cofounder). Bet koks projektas internete niekada nėra baigtas - visada atsiras klaidų, trūkumų ar naujų funkcijų, kurias reikia sukurti. Paleisti projektą toli gražu nėra jį pabaigti kurti. Tai reiškia, kad tau programuotojo reikės visą projekto gyvavimo laiką. Ar tu nori jam nuolatos mokėti, dar nežinodamas, ar projektas bus sėkmingas? O kiek problemų bus, jei įdarbintas programuotojas vėliau dings ir reikės ieškoti kito? Turėdamas techninį partnerį gali būti ramus, jog darbas nenutrūks, nes abu siekiate tų pačių tikslų. Jei vidury nakties tavo projektas "nuluš", tai techninis partneris bus žmogus, kuris miegos apsikabinęs kompiuterį ir darys viską, kad jis veiktų kuo greičiau. Paprastam samdomui žmogui - tai ne darbo valandos ir ne jo projektas, jis miegos ramiai ir pradės dirbti iš ryto – nebent pulsi mokėti daugiau. Tiesa, gerą programuotoją rasti sunku. To paties autoriaus straipsnis: What To Look For In A Technical Co-Founder
    O dabar tikra istorija situacijos, kurios tu bijai.
     
    Keli vaikinukai turėjo idėją, bet nebuvo programuotojai. Savo universitete jie rado programuotoją, nupasakojo idėją ir sutarė, kad per porą mėnesių jis darbą atliks. Visą tą laikotarpį programuotojas juos informuodavo, kad "darbai klostosi puikiai". Galiausiai atėjus pabaigimo laikui jis pranešė, kad atsisako darbo ir jo nebaigs. Dar po kelių dienų jie išvysta savo idėją įgyvendintą - tik kitu adresu. Tas programuotojas - Mark Zuckberg, ta idėja - Facebook.
     
    Visą istoriją (tikrai įdomi) galima išsamiai aprašytą rasti čia: http://en.wikipedia....Mark_Zuckerberg
     
    Pats Markas to niekada nepaneigė ir neseniai tiems vaikinukams (broliams dvyniams) numetė keliasdešimt milijonų: http://en.wikipedia....cebook_lawsuits (dar eilinį kartą juos šiek tiek išdurdamas)
     
    Išvada: turėdamas idėją, ieškok ne darbuotojo, o partnerio-kolegos, su kuriuo kartu ją įgyvendintumėte. Antraip dar prisišauksi antrą Zuck'ą :)
  12. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Karolens Pasivaikščiojimas po Ispaniją   
    Šita kelionė žiūriu vis populiarėja tarp lietuvių, o aš vienas iš tų, turėjęs malonumą šią vasarą truputį pasivaikščiot:) Truputį pareklamuosiu, nes juo daugiau praeis, juo smagiau.
     
     
    Spalio penktą sėdėjau ant viduramžiais laikyto pasaulio krašto – Fisterros. Žmonės tikėjo, jog tai yra viso pasaulio pabaiga ir už vandenyno toliau, jau visiškai nieko nebėra. Sėdėdamas gryždavau mintimis į kelionę, aplankytus miestus, miestelius, sutiktus žmones, nuovargį, besitęsiantį kelias savaites, ir supratau, kad tai pati įdomiausia kelionė, kurią patyriau. Camino de Santiago – kelias besitęsiantis per Ispaniją, kuriuo piligrimai vaikščioja jau per 1000 metų. Pagrindinis tikslas – Santiago de Compostella miestas, kuriame, pasak istorijos, yra Šv.Jokūbo palaikai. Apie kelią sunku papasakoti, nes kiekvieno potyriai yra visiškai skirtingi. Kaip ir priežastys kodėl žmonės jį eina. Pavyzdžiui, vokietės, norinčios įrodyti sau, kad sugebės pereiti kelią, ispanė, turinti 10 dienų atostogas ir norinti tiesiog aktyviai praleisti laiką, Italas, bėgantis nuo streso savo gyvenime, amerikietė, dekojanti dievui už sėkmingai susiklosčiusį gyvenimą ar škotas, stengiantis pabėgti nuo chroniško nuovargio ir depresijos. Sutikome ir veikėją, palikusį šeimą, darbą ir gyvenimą, ir išėjusį paskui Jėzų. Taigi priežastys labai jau skirtingos, bet tuo pačiu ir vienodos, nes daugybė žmonių bėga nuo rutinos ir ryžtasi kažkam naujo. Asmeniškai sutiktas vyriausias žmogus – tai 70-metis danas, tačiau girdėjau, jog buvo ir vyresnių. Taip pat, teko matyti žmones einančius su visa šeima.
    Apie camino išgirdau studijuodamas ketvirtame kurse. Tiesa, tada tiesiog buvo mintis, jog būtų smagu pabandyti, bet nieko daugiau. Praslinkus metams po studijų, susisiekėme su draugu, buvusiu grupioku/kambarioku ir planas gavos daugiau mažiau spontaniškas - ,,nu varom? Varom‘‘. Aš pats asmeniškai, ilgą laiką negalėjau įvardinti tikslių priežasčių, tikriausiai ir dabar negalėčiau. Prie to, jog norėta pamatyti šiaurinės Ispanijos gamtą, pakeliauti, susipažinti, ir suprasti kodėl žmonės iš viso pasaulio veržiasi į kelią, tikriausiai ir buvo noras įrodyti kažką sau. Gyvenime man trūkdavo kantrybės, o šis kelias buvo proga jos šiek tiek įgauti.
    Taigi, praėjus metams po studijų, ir tebeieškant aiškaus gyvenimo plano, rugpjūčio antroje pusėje, turėdami bilietus į Prancūziją(iš ten prasidėjo mūsų maršrutas), padėjome pirmą žingsnį Santiago link. Pajudėjome iš Saint Jean Pjed de Port miestelio Prancūzijos/Ispanijos pasienyje, bei kuriame gavome savo piligrimo pasą, ir turėjome tikslą pasiekti Santiago de Compostella( 800 km), bei-minėtą pasaulio kraštą Fisterra(100km), bei dar vieną piligrimų tikslą – Muxia(30km).Taigi planas buvo suvaikščioti 930 km.Prisipažinsiu, pirmosios dvi savaitės buvo sudėtingos, dažnokai būdavo akimirkų, kai galvojau tik kaip pasiekti nakvynės tašką. Beje, nakvynės taškai – tai vadinamosios Albergės. Tai specialūs piligrimų nakvynės namai, į kuriuos būsi priimtas tik pateikęs įrodymą, jog esi piligrimas ir eini Camino, tai yra, parodęs savo piligrimo pasą. Čia, gavęs štampą gauni nakvynę, dušą, ir jeigu pasiseka, turi virtuvę, pasigaminti vakarinę. Nakvynės kaina varijavo nuo 5 iki 10 eurų. Tačiau kelyje galėjai rasti donativo albergių, kurios veikė aukojimo principu. Tai yra, atėjęs, gauni nakvynę, dušą, bei dažniausiai vakarinę, kurią gamini kartu su kitais piligrimais. Kitą rytą, prieš išeidamas tolyn, paaukoji nenustatytą sumą – eurą, du, tris ar daugiau. Iš šių pinigų, šeimininkai kitą dieną ruošia vakarinę kitos dienos piligrimams. Šios vietos man labiausiai įstrigo, kadangi jose atmosfera buvo super jauki, ir jausdavais tarsi namie, pajusdavai, kad šeimininkai stengiasi dėl kiekvieno piligrimo nuoširdžiai ir dedikavę savo gyvenimus, kad tik tau būtų kuo patogiau. Pavyzdžiui, radome tokią Albergę jau antrąją žygio dieną, kai vakare, pavargę pasiekėme nedidelę gyvenvietę, kurios buvusiam vienuolyne veikė donativo albergė. Buvome labai svetingai sutikti, pamaitinti, apgyvendinti, o vakare kartu su keliais piligrimais susirinkome vienuolyno antrajame aukšte, kur susėdę ratu dalijomės išgyvenimais, kelionės tikslais ir šios kelionės norais. Pasitaikė ir tokių vietų, kur gailėjaisi užsukęs, kur nebuvo leidžiama pasikrauti telefono, ar reikalaujama, jog privalai užsisakyti vakarienę, kitaip negausi lovos. Arba, kur šeimininkas visą laiką atrodė apsinešęs, o vieta nevalyta nuo pat atidarymo. Šiek tiek vėliau, prisiklausę istorijų apie ,,bed bugs‘‘ - blakes, gyvenančias matracuose ir prilendančias į miegmaišius bei visus rūbus, bei kankinančias naktimis, pradėjom atidžiau tikrint nakvojimo vietas. Visada galvojau, kad bus sunku gerai išsimiegot dėl aplinkinių knarkimo, tačiau dažniausiai būdavau toks pavargęs, kad užtekdavo priliesti pagalvę su galva, ir štai jau tu kelies. Niekaip nesupratau, kaip 60-metė senutė gali taip stipriai ir garsiai knarkti. O knarkalių būdavo daug. Jei tekdavo miegoti, dar su 70 žmonių vienoj patalpoj, tikrai atsiras bent 10 paprastų knarkalių, ir bent 5, knarkiantys, ir gadinantys orą kaip traktoriai. Pagalvodavau, jog niekad nebuvau girdėjęs žmogaus taip garsiai knarkiančio.,
    Pirmas kelias savaites jaučiaus tarsi sapne, viskas atrodė šiek tiek nerealu. Atrodė, jog tik pagalvojau, jog smagu būtų pereiti kelią, o štai tu jau čia, dainuoji vienuolyne prieš būrį užsieniečių Keistuolių teatro ,,Keitės miestai‘‘. Kaip minėjau, sunkiausia buvo įsivažiuot ir priprast prie ėjimo. Kovojau su pėdų skausmais ir amžinai trinančia pečius kuprine. Ačiū dievui, pasisekė ir neturėjau nei vienos pūslės ant kojų eidamas. Mano bendrakeleivis, išviso prisitrynė aštuonias, o ir buvo tokių, kurie dėl puslių turėjo daryti pertraukas kelioms dienoms. Pavyzdžiui, Austrė, pradėjusi, po kelių dienų, turėjo tokias gilias pūsles, jog teko kreiptis į chirurgą dėl jų. Svarbiausia batai, o aš pataikiau nusipirkt patogius ir gerus. Dabar pagalvojus, jog teko eit per kalnus, per miškus, asfaltu, žvyru ir t.t., tai jie atlaikė idealiai. Kai kūnas priprato prie kasdienio ėjimo, pradėjau mėgautis visa kelione, atstumą skaičiuot ne kilometrais, o valandomis, o ir nueit 20 kilometrų atrodė juokas. Mėgavaus kalnais, kadangi Lietuvoje jų neturime, o tai man buvo pirma proga jais kopti.
    Kalbant apie draugiją, kelyje tu niekada nebūsi vienas. Gali rinktis, eiti vienas arba kartu su prieš minutę susipažintu japonu, australe, korėjiete, ar airiu, ką tik ėjusiu neteisinga kryptimi 15 kilometrų ir tenorinčiu į barą ar ispanu, įsitikinusiu, kad tu turi suprasti jų kalbą. Mane labiausiai žavėjo tai, jog kelyje tu atsibudęs ryte, susikrauni daiktus ir tiesiog eini. Ir niekada nežinai kas tavęs tą dieną laukia. Nežinai nei ką sutiksi, nei kur nakvosi, nei kas laukia sekančiame kilometre. Kalbant apie finansus, dienos biudžetas svyruodavo apie 15 eurų. Kartais mažiau, kartais daugiau, priklausomai nuo aplinkybių. Visai kelionei, įskaitant bilietus, daiktus pirktus prieš, ir pinigus, išleistus kelionėje per 45 dienas, išėjo kiek daugiau nei 4000 litų. Taigi šitą kelionę rekomenduočiau visiems, norintiems ištrūkti iš rutinos, ar tiesiog besijaučiantiems pasimetusiais gyvenime. Aš pats savęs nepriskirčiau prie religinio tipo žmonių, tačiau čia bent trečdalis sutiktų žmonių ėjo vedini religinių įsitikinimų. Sutikau net Ispaną dviratininką su protezu. Nors jis ir keliavo vienodu tempu su ėjikais, tačiau manau, kad sugebėjo pasiekt Santiago de Compostella. Net jeigu ir neturite mėnesio eiti 800 km, daugelis žmonių paskirdavo savo 2 savaičių atostogas ne tam, kad poilsiaut prie jūros, o tam, kad nueit bent keletą šimtų kilometrų, idant pajust šio kelio atmosferą. Visgi čia svarbiausias ne tikslas, o pati kelionė.





  13. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į yomajo Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms   
    Naršydamas po savo kompiuterį, radau savo darytą Dale Carnegie knygos "Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms" konspektą. Dariau jį vildamasis, kad dažnai į jį užmesiu akį bandydamas principus pateikiamus knygoje integruoti į savo kasdienybę.
     
    Knyga turi lengvą struktūrą, dėl ko ją konspektuoti buvo dar lengviau. Skaitant pabraukinėjau pieštuku įstrigusias citatas, jas taip pat susirašiau prie jomis iliustruojamų poskyrių.
     
    Temoje apie įsimintiniausias knygas ši knyga buvo paminėta kelis kartus, dėl ko nusprendžiau pasidalinti savo mažu darbeliu ir su Jumis. Tikiuosi bus naudinga. Iš anksto atsiprašau, jei liko mistypes. Beje, į straipsnių konkursą ši tema nekvalifikuoja.
     
    Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms
    Dale Carnegie
     
    „Išsilavinimas – yra sugebėjimas elgtis įvairiose gyvenimiškose situacijose“ John G. Hibben
    „Jei jūs žmogų ko nors mokysite, jis niekuomet neišmoks“ Bernard Show
     

    1. Pagrindiniai elgesio su žmonėmis principai


     
    1.1. Nekritikuokite, nesmerkite, nereikškite nepasitenkinimo.
    „Žmogiškoji prigimtis – neteisusis suvers kaltę kam tik nori, tik ne sau“
    „Nekritikuokite jų, jie yra tokie, kokie būtume ir mes, patekę į panašias aplinkybes“ Lincoln
    „Nesirūpink sniegu ant kaimyno stogo, kai tavo paties slenkstis nenuvalytas“ Konfucijus
    „Bendraudami su žmonėmis prisiminkime, kad bendraujame su ne tiek logiškomis, kiek su emocingomis būtybėmis, pilnomis išankstinio nusistatymo ir valdomomis išdidumo ir tuštybės“
    „Aš niekuomet nekalbu blogai apie jokį žmogų ir sakau apie kiekvieną viską, ką tik žinau gero“ Benjamin Franklin
    „Didis žmogus parodo savo didybę tuo, kaip jis elgiasi su mažais žmonėmis“ Carlile
     
    1.2. Sąžiningai, nuoširdžiai pripažinkite kitų privalumus
    „tėra vienas būdas priversti žmogų pasielgti taip, kaip norite – tai priversti kitą žmogų to panorėti“
    „Viskas ką mes darome turi du motyvus – seksualinio potraukio ir noro būti didžiu“ Zigmundas Froidas
    „Esminis žmogaus prigimties troškimas yra būti didžiu“ Dr. Dewey
    „Koks skirtumas tarp puikaus įvertinimo ir meilikavimo? Labai paprastas. Vienas nuoširdus, kitas – ne. Vienas eina iš širdies, kitas pro sukąstus dantis. Vienas teisingas, kitas – išgalvotas. Vienu visi žavisi, kitą visi smerkia.
    „Nebijok tave puolančių priešų. Bijok meilikaujančių draugų“ Obregon
    „Meilikavimas – tai sakymas žmogui to, ką jis pats apie save galvoja.
    „Paprastai 95 % laiko mes galvojame apie save. Tačiau jei dažniau nustosime galvoti apie save ir pradėsime galvoti, pavyzdžiui , apie kitų žmonių privalumus, mums nereikės griebtis meilikavimo“
    „Viena labiausiai nepaisomų vertybių mūsų kasdieniniame gyvenime yra pripažinimas“
    „Kiekvienas mano sutiktas žmogus yra kuo nors už mane pranašesnis. Todėl aš kažko mokausi iš jo“ Emerson
     
    1.3. Sužadinkite kitame asmenyje troškimą norėti
    „Jis išmoko naudoti tokį masalą, kurio nori žuvis“
    „Vienintelis būdas šioje žemėje turėti įtakos kitam žmogui – šnekėti apie tai, ko nori jis. Žinoma, ne tik šnekėti, bet ir parodyti būdą, kaip jam to siekti“
    „jei rytoj jūs norėsite įkalbėti kitus ką nors padaryti, prieš prasitardami apie tai, sustokite ir paklauskite savęs: kaip aš galiu priversti jį to panorėti?“
    „Jei yra kokia sėkmės paslaptis, ji glūdi sugebėjime pažvelgti kito žmogaus akimis, pamatyti viską iš jo pozicijų tarsi iš savų“ Henris Fordas.
    „Ir jei pardavėjas gali įteigti mums kaip jo patarnavimai ar prekės padės išspręsti mūsų problemas, jam nereikės pardavinėti. Mes nupirksime patys. Klientui pakanka pajusti, kad jis perka, o ne jam parduodama.“
    „Žmogų, kuris gali suvokti kito padėtį, kuris gali suprasti jo minčių eigą bendraujat visada lydi sėkmė“
     

    2. Šeši būdai tapti mėgstamu žmogumi


     
    2.1. Nuoširdžiai domėkitės kitais žmonėmis
    „Jūs galite įsigyti daugiau draugų per du mėnesius, jei nuoširdžiai domėsitės kitais žmonėmis, negu per dvejus metus, jei stengsitės, kad kiti žmonės domėtųsi jumis.“
    „Individai, kurie nesidomi aplinkiniais žmonėmis, turi labai daug sunkumų ir labai pakenkia kitiems. Tai iš tokių individų kyla visos žmonių bėdos“
     
    2.2. Šypsokitės
    „Šypsotis kalbant telefonu. Šypsena persiduoda per balsą“
    „Jūs turite džiaugtis sutikdami žmogų, jei norite, kad jis džiaugtųsi sutikdamas jus.“
    „Jūs nenorite šypsotis? Vis dėlto pamėginkite. Pirmiausia prisiverskite“
    „Elkitės taip, tarsi jau būtumėte laimingas ir tai padės jums iš tikrųjų tapti laimingu.“
    „Atrodytų, kad veiksmas turėtų sekti jausmus, tačiau iš tikrųjų veiksmas ir jausmas eina drauge; reguliuodami veiksmus, kurie lengviau pasiduoda valios kontrolei, negu jausmai mes netiesiogiai galime reguliuoti jausmus.“
    Pasaulyje visi siekia laimės, ir yra tik vienas tikras būdas ją pasiekti – kontroliuojant savo mintis. Laimė nepriklauso nuo išorinių aplinkybių. Ji priklauso nuo mūsų vidaus.
    „Dauguma žmonių yra tiek laimingi, kiek jie pasiryžta būti tokie“ Abas Linkolnas
    „Todėl kad niekam taip labai nereikia šypsenos, kaip tam, kuris jau nebegali jos padovanoti“
     
    2.3. Priminkite, kad žmogui jo paties vardas bet kokia kalba taisyklingai ištartas skamba maloniausiai ir reikšmingiausiai
    „Kiekvienam eiliniam žmogui jo paties vardas yra daug mielesnis už visus kitus vardus žemėje. Prisimink bet kurio žmogaus vardą ištark jį draugiškai ir būsi pasakęs jam efektingai veikiantį komplimentą.“
    „Vienas iš paprasčiausių ir veiksmingiausių būdų pelnyti žmonių palankumą – tai prisiminti jų vardus bei pavardes ir leisti jiems pasijusti reikšmingais.“
     
    2.4. Būkite geras klausytojas, paskatinkite kitus kalbėti apie save
    „Klausiausi, nes man tikrai buvo įdomu. Ir jis tai jautė. Natūralu, kad tai jam patiko. Tokios rūšies klausymas yra vienas iš didžiausių komplimentų, kuriais mes galime apdovanoti.“
    „... nėra jokio dalykiško bendravimo paslapties. Svarbus tik jūsų dėmesys asmeniui, kuris su jumis kalbasi“ Charles W. Eliot.
    „Dauguma žmonių nusiviliama, nes jie nemoka įdėmiai klausytis. Jie taip intensyviai galvoja ką atsakyti pašnekovui, kad ausys būna tarsi užkimštos...“
    „Kad būtum įdomus, domėkis“ Charles Norman
    „Prisiminkite, kad žmogui, su kuriuos jūs kalbate šimtą kartų labiau rūpi jo paties norai ir problemos negu jūs.“
     
    2.5. Kalbėkite apie tai, kas įdomu jūsų pašnekovui
    „Karališkas kelias į žmogaus širdį yra pokalbis apie tuos dalykus, kurie šiam artimiausi“
     
    2.6. Leiskite kitam asmeniui pasijusti reikšmingu ir darykite tai nuoširdžiausiai
    „Visuomet leisk kitam pasijusti reikšmingam“
    „Trumpos frazės, tokios kaip „ar nemalonėtumėte...“, „Būkite malonus“, „Ar neprieštarausite“, „Ačiū“ – trumpi mandagūs žodeliai, tarsi alyva sutepa pilkos kasdienybės krumpliaračius, o be to, rodo gerą jūsų išsiauklėjimą.“
    „Nenuginčijama tiesa yra tai, kad beveik kiekvienas jūsų sutiktas žmogus jaučiasi kuo nors už jus pranašesnis, todėl pats teisingiausias kelias į jo širdį – kaip nors subtiliai leisti jam pajusti, kad jūs pripažįstate jo pranašumą mažame jo pasaulėlyje ir pripažįstate tai nuoširdžiai.“
    „Kalbėkit su žmogumi apie jį, kalbėkite žmogui apie jį patį, ir jis klausys jūsų ištisas valandas“ Dizraelis
     

    3. 12 būdų paskatinti žmones galvoti taip, kaip jūs


     
    3.1. Vienintelis būdas laimėti ginčą – jo išvengti
    „Visuomet venk aštrių kampų“
    „Devynis kartus iš dešimties ginčas baigiasi dar tvirtesniu abiejų oponentų įsitikinimu, kad jie absoliučiai teisūs“
    „Neapykantos negalima nugalėti neapykanta, o tik meile“ Buda

    Nebijokite nesutarimų
    Nepasikliaukite pirmu instinktyviu įspūdžiu
    Kontroliuokite savo nuotaiką
    Pirmiausia išklausykite
    Ieškokite sričių, kuriuose sutariate
    Būkite garbingas
    Pažadėkite pagalvoti apie jūsų oponentų idėjas ir atidžiai jas panagrinėkite
    Nuoširdžiai padėkokite oponentams už jų dėmesį
    Elgesys, suteikiantis abiem pusėms pagalvoti

    Ar gali mano oponentas būti teisus? Gal iš dalies teisus? Ar yra jo pozicijoje ir argumentuose bent kiek tiesos? Ar mano reakcija sukelia žmonių pagarbą? Aš laimėsiu ar pralaimėsiu? Kokia kaina aš laimėsiu? Jei laimėsiu, ar nesutarimas užges? Ar ši kebli situacija man palanki?
    „Labai seniai mes su žmona sudarėme sutartį ir laikėmės jos, nepaisant, kiek labai mes pykome vienas ant kito. Jei vienas barasi, kitas turi klausyti, nes jei barasi abu,- tai jau ne bendravimas, o triukšmas ir blogos vibracijos.“ Ian Pierce
     
    3.2. Niekada nesakykite žmogui, kad jis neteisus
    „Niekada iškart nepareikškite: „tuojau aš jums tai įrodysiu.“ Tai bloga pradžia.“
    „Žmones reikia mokyti taip, kad jie visai nebūtų mokomi, o nežinomus dalykus pateikite taip, tarsi jie būtų pamiršti“
    „Gali būti išmintingesnis už kitus, bet neparodyk jiems to“
    „Tokios frazės kaip „gal aš klystu“ veikia tiesiog magiškai“
    „Mūsų prekiautojai daro tiek daug klaidų, kad man dažnai būna gėda. Galbūt jūsų atveju mes klysdavome. Papasakokite man apie tai. Toks požiūris nuginkluoja ir po truputį klientas nusiramina, darosi atsakingesnis dėstydamas pretenzijas.“
    „Pripažindami, kad galite suklysti, jūs niekada nepakliūsite į nepatogią padėtį. Tai leis išvengti ginčo ir paskatins pašnekovą būti tokiu pat sąžiningu, atviru ir liberaliu kaip jūs. Tai privers jį pripažinti, kad ir jis gali klysti.“
    „Klysdami mes visuomet pateisiname save. Jei su mumis elgiamasi švelniai ir taktiškai, mes galime pateisinti ir kitus ir net didžiuotis savo kilnumu ir savo pažiūrų platumu.“
    „Aš net neleidau sau vartoti tokių ekspresyvių žodelių reiškiančių galutinę nuomonę, kaip „žinoma“, „be abejo“ ir pan., o vietoj jų sakydavau „man atrodo“, „aš manau“, „aš įsivaizduoju, kad turėtų būti taip ir taip“ arba „šiuo metu man regis““
    „Negali būti jokios naudos, o tik žala, jei žmogui tiesiai sakai, kad jis neteisus. Taip jūs tik pažeminsite žmogų ir pasidarysite nepageidaujamas diskusijų partneris.“
    „Būk diplomatiškas. Tai padės pasiekti tikslą“
     
    3.3. Suklydęs tuoj pat nuoširdžiai tai pripažinkite
    „Ar ne lengviau pažerti priekaištus sau pačiam, negu išgirsti juos iš svetimų lūpų?“
    „Pasakykite apie save visus bjaurius dalykus, kuriuos, jūsų manymu, turi galvoje ir ruošiasi pasakyti kitas asmuo. Pasakykite visa tai pirmas, ir jis bus nuginkluotas. Devyniasdešimt devyni prieš vieną, kad jis ims elgtis švelniai ir atlaidžiai, atleis klaidas.“
    „Turėdamas drąsos pripažinti savo klaidas žmogus tam tikru laipsniu jaučia pasitenkinimą“
     
    3.4. Iškart parodykite savo draugiškumą
    „Jei norite žmogų kuo nors įtikinti, pirmiausia įrodykite, kad esate jo draugas.“
    „Jei būsime malonūs ir draugiški, nepaprastai malonūs ir nepaprastai draugiški, tai galėsime juos įtikinti“
     
    3.5. Tegu jūsų pašnekovas kuo greičiau pasako „Taip“
    „Kalbėdami su žmonėmis niekada nepradėkite nuo dalykų, dėl kurių jūsų nuomonės nesutampa“
    „Priverskite pašnekovą iš pradžių sakyti „Taip, taip“
    „Atsakymas „NE“ yra sunkiai įveikiama kliūtis. Jei žmogus pasakė „ne“, visas jo asmens išdidumas reikalauja likti ištikimu sau.“ Overstreet
     
    3.6. Leiskite kitam žmogui išsikalbėti
    „Mūsų draugai labiau linkę kalbėti apie savo pasiekimus, negu klausytis, kaip mes giriamės savaisiais“
     
    3.7. Leiskite pašnekovui suvokti, kad idėja, kurią jūs suinteresuotas, priklauso jam pačiam
    „Mums patinka, kai kas nors domisi ko mes norime, kas mums patinka, ko mums reikia, ką mes manome.“
     
    3.8. Pasistenkite į viską atidžiai pažiūrėti kito žmogaus akimis
    „Sėkmė bendraujant su žmonėmis priklauso nuo sugebėjimo įsijausti į kito požiūrį.“
    „Geriau jau aš porą valandų prieš pokalbį pavaikštinėsiu šaligatviu prie įstaigos durų, negu įeisiu į įstaigą neturėdamas aiškaus supratimo apie tai, ką aš pasakysiu ir kokio atsakymo galiu tikėtis, turėdamas omenyje viską, ką aš žinau apie pašnekovo interesus ir kėslus“ Din Donheim
     
    3.9. Būkite jautrūs kitų žmonių mintims ir troškimams
    „Ar norėtumėte žinoti tokią magišką frazę, kuri nutrauktų ginčą, pašalintų nemalonius jausmus, sukurtų geranorišką atmosferą ir priverstų pašnekovą atidžiai jus klausyti? Štai ji: :Aš nė kiek nekaltinu jūsų už tokius jausmus. Jūsų vietoje aš, be abejo, jausčiausi lygiai taip pat“ “
    „Trys ketvirtadaliai žmonių, kuriuos jūs rytoj sutiksite trokšta užuojautos. Užjauskite juos ir jie tikriausiai jus pamils“
    „Vaikai noriai rodo savo žaizdeles, o kartais net tyčia įsipjauna ar susimuša, kad tik sukeltų užuojautą. Tuo pačiu tikslu suaugusieji demonstruoja savo žaizdas, pasako apie nelaimes, ligas, ypač operacijų smulkmenas. Gailėtis savęs dėl nelaimių, realių ar menamų, daugiau ar mažiau būdinga visiems“
     
    3.10. Apeliuokite į kilnius motyvus
    „Žmonės ką nors darydami, paprastai turi tam dvi priežastis: tikrąją ir įsivaizduojamąją (pastarąją galima apgaubti aureole)“ J. Pierpont Morgan
    „Norėdami pakeisti žmones apeliuokite į kilniuosius motyvus“
    „Kai apie klientą neturi jokios informacijos, geriausia laikytis tokios pozicijos, lyg jis būtų sąžiningas, garbingas, teisingas ir trokštų apmokėti visą sąskaitą, jei neabejotų jos teisingumu“
    „Linkęs į apgaulę individas daugeliu atvejų palankiai sureaguos, jei pajus, kad manote esant jį garbingu, teisingu ir nuoširdžiu“
     
    3.11. Inscenizuokite savo mintis
    „Visko esmė yra inscenizavimas. Nepakanka vien pasakyti tiesą. Tiesa turi būti vaizdi, įdomi, dramatiška. Jūs turite inscenizuoti. Tai daro kinas. Tai daro televizija. Ir jūs turite tai daryti, jei norite sulaukti dėmesio.“
     
    3.12. Meskite iššūkį
    „Norint, kad darbas būtų padarytas reikia skatinti konkurenciją. Aš turiu omenyje ne niekingus būdus užsidirbti pinigų, o troškimą pirmauti“ (Charles Scheb)
    „Visi žmonės bijo, bet drąsuoliai įveikia baimę ir eina pirmyn, kartais į mirtį, bet visada į pergalę“
     

    4. Būkite lyderiu: kaip pakeisti žmones jų neįžeidžiant ir nesukeliant pasipiktinimo


     
    4.1. Pradėkite nuo pagyrimų ir nuoširdaus pripažinimo
    „Visada lengviau išklausyti nemalonius dalykus po to, kai būname už ką nors pagirti“
    „Kirpėjas prieš skusdamas išmuilina kliento veidą“
     
    4.2. Nurodykite žmonėms jų klaidas netiesiogiai
    „Dauguma žmonių pradeda kritikuoti pirmiausia pagirdami, po to ištardami „bet“ ir pabaigdami kritikos išsakymu“
     
    4.3. Prieš kritikuodami kitą, pakalbėkite apie savo paties klaidas
     
    4.4. Užuot įsakinėję – prašykite
    „Ar jūs taip nemanote?“ ; „Ar jums neatrodo, kad taip bus geriau?“; „Jei mes čia šiek tiek performuluotume, gal būtų geriau?“
    „Jei prašome klausimo forma, tai prašymas ne tik atrodo mandagesnis, bet dažnai skatina prašomojo asmens kūrybingumą. Žmonės daug mieliau paklūsta prašymui, jei jie patys dalyvauja jį suformuojant“
     
    4.5. Leiskite kitam žmogui išsaugoti gerą vardą
    „Mes grubiai trypiame kitų jausmus įgyvendindami savo sumanymus, ieškodami klaidų, grasindami, kritikuodami vaiką, ar pavaldinį kitų akivaizdoje ir net nesuvokiame, kaip žeidžiame kito žmogaus orumą.“
    „Aš neturiu teisės sakyti ar daryti ką nors tokio, kas sumenkintų žmogų jo paties akyse. Svarbu ne ką apie jį galvoju aš, o ką jis pats apie save galvoja. Žmogaus orumo įžaidimas yra nusikaltimas.“ Antuan de Sent Egziuperi
     
    4.6. Girkite žmones net už pačią menkiausią pažangą, nuoširdžiai pripažinkite kitų privalumus
    „Pagirkime net už menkiausią pažangą. Tai paskatins tobulėti.“
    „Visiems patinka, kai juos giria, bet tik individualizuotas gyrimas atrodo nuoširdus ir sakomas ne vien tam, kad žmogus pasijustų geriau.“
     
    4.7. Sukurkite žmogui reputaciją, pagal kurią jis gyventų
    „Jei norite, kad žmogus kokiu nors aspektu tobulėtų, elkitės taip, tarsi jis jau turėtų pageidaujamų bruožų“
    „Jei neturite kokios nors dorybės, apsimeskite ją turįs“ Sheakespeare
     
    4.8. Padrąsinkite žmones, sudarykite įspūdį, kad nesėkmes lengva įveikti
     
    4.9. Padarykite, kad kitam žmogui būtų malonu daryti tai, ko iš jo tikitės
    „Savo prašymą pateikite tokia forma, kad asmuo suprastų, jog turės iš jo asmeninės naudos“
  14. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Pasha3333 Vaikinas Iesko darbo Norvegijoje   
    Tau tikrai 20? Rasai kaip 15-16
  15. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į lifesound Sapnuoju, kad einu - Pusė metų pėsčiomis, 4500 kilometrų nuo savo buto durų Vilniuje iki Ispanijos miesto Santjago de Kompostelos katedros.   
    Gal uzdarbyje yra ejusiu camino per Ispanija? Pasidalinkite savo patirtimi :) As planuoju iseiti kitais metais.
     
     
    Sapnuoju, kad einu - by Jokūbas Vilius Tūras, 87 min., 2012
    2010 m. sausio 5 d. rytą vienas iš savo namų Vilniuje į Santjago de Kompostelos miestą Ispanijoje iškeliavo režisierius Jokūbas Vilius Tūras. 4500 km piligriminės kelionės maršrutas driekėsi per Lenkiją, Vokietiją, Čekiją, Šveicariją, o Prancūzijoje ir Ispanijoje įsiliejo į Šv. Jokūbo kelią. Šiuo keliu nuo XIII amžiaus piligrimai traukdavo nusilenkti Šv. Jokūbo palaikams, palaidotiems Santjago de Kompostelos katedroje
     
    Žiūrėti: http://vimeo.com/60738237
     
     
    Dar vienas filmas, kuris labiau parodo kelione per piligrimu kelia Ispanijoje:
     
    The Way
    Ratings: 7,2/10 from 11 484 users
    http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1
     
    Gero žiūrėjimo ;)
  16. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į batkiss adasd   
    skrisk i marsa
    http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/kosmosas/pradeta-marso-kolonizavimo-misijos-atranka-651-295152
  17. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į RTS adasd   
    Vaikeli, baik maivytis, eik mokintis. Karys mat atsirado pamates krauja apsivemtum po to apsiverktum... motyvacijos jam reikia mat... Pasiziurek i pinigine ir i veidrodi, atrasi motyvacijos... O jei jau toks beviltiskas, yra legionai ir t.t. kur duchins visa sutarties laikotarpi, aisku duchins maziau nei kariuomineje Lietuvoje, bet vistiek duchins. Baik mokslus ir susirask paprasta darba. Jeigu turi gebejimu pries tai ir panele susirask. Uzuosi maksties kvapa ir kariuomeniu nebereikes. :)
  18. Patinka
    Eldaras87 gavo reakciją nuo marcinbrynda Geros vietos susitikimams Vilniuje   
    pravaziavus posuki i zaliuosius ezerus vaziuojant link balsiu 1 posukis i kaire, pavaziavus apie 1,5-3km, virs zaliuju ezeru yra skardis su vaizdu is virsaus i visa ezera, irgi labai grazu
  19. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Andriuslink Koki versla pradeti turint 5000 LT ?   
    Grupiniuose portaluose parduotų produktų skaičiai yra padirbinėjami tam, kad pirkėjas jaustų spaudimą arba tam, kad jaustusi konfortiškai perkant kokį niekutį. T.y. mato, kad jau keli šimtai parduota, galvoja nusipirks taip pat.
     
    Norint parduot, susisiek su vadybininkais konkretaus puslapio ir susitarsit dėl visko.
  20. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į z0ne Pažadai 2013 metams   
    1. Pradėt sveikiau gyvent. (kinda done.)
    2. Pagaliau užaugt ir nebepirkt kinderių (ar bent jau sumažint jų kiekį, nes jau pardavėjos kaip į debilą žiūri..) (kaip ir įstengiau :))) )
    3. Gal pradėti galvoti apie kažkokią internetinio verslo formą :?
    3. Stengtis sugalvoti idėją, susijusią su mandagumu, ir ją įgyvendinti internete :)
    4. Dar visai neblogai būtu tapt draugiškesniu ^^,
    5. Susirast antrą pusę (optional, greičiausiai vėl liksiu forever alone, bet būtu visai fainai facked it up. Atidedam ^^,)
    6. Mažint išlaidavimą visiškai bereikšmiams dalykams, bandyt taupyt ant pirmo DSLR ^_^ (nors ir islaidavimas padidejo gal 40x, bet ant dslr kaip ir sukaupiau ;o)
    7. Mažiau nervuotis dėl menkniekių. :) (kinda done (: )
    8. Pradėt džiaugtis gyvenimu ir tuo, ką turiu.. :)
     
    Į temą:
    http://www.great-advice.lt/34653
  21. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Mindaugas Kaip aš darbo ieškojausi, arba ko jūs galite pasimokyti iš manęs ir mano klaidų.   
    Artėjant vasarai pastebėjau, jog vis daugiau atsiranda temų uždarbyje su klausimais, kaip ieškoti darbo ar pasirašyti CV, tad pagalvojau, kodėl gi nepasidalinus savo patirtimi, kadangi manau, jog ji skiriasi, nuo kitų.
     
    Darbo paieška – atsakingas dalykas, kadangi ieškant darbo, niekada neturėsi antro šanso. Jei suklysi kartą, tavęs nepakvies į pokalbį ir prarasi šansą dirbti savo norimoje kompanijoje. Kadangi esu pardavimų fanas, taip pat įvairių strategijų kūrimo ir analizavimo - tai darbo paieškos procesus sutapatinau su pardavimų procesais. Visgi ieškodami darbo – mes parduodame save darbdaviams.
     
    Produkto pažinimas.
     
    Prieš pradedant darbo paieškas, turite aiškiai pažinoti save – savo stipriąsias, silpnąsias savybes, taip pat apgalvoti kokią patirtį turite vienoje ar kitoje srityje. Dar vienas svarbus dalykas – privalote aiškiai žinoti kokio darbo ieškote, kokį norėtumėte dirbti, o ne galvoti, jog „kokį pasiūlys tokį ir dirbsiu“. Kuo siauresnė sritis, tuo geriau.
     
    Žinojau, kad noriu dirbti pardavimų srityje ir būtinai B2B sektoriuje, kadangi mėgstu bendrauti su žmonėmis, taikyti skirtingas pardavimų strategijas ir analizuoti, kada, kuri veikia. Taip pat žinojau, jog tam turiu tinkamas savybes – esu orientuotas į rezultatą, puikiai sugebu bendrauti su žmonėmis ir perprasti juos, o svarbiausia sugebu parduoti :).
     
    Rinkos analizė.
     
    Šioje vietoje manyčiau, kad ieškant darbo padariau klaidą , tai yra visiškai neanalizavau rinkos. Siūlyčiau išanalizuoti rinką ir aiškiai nusistatyti kompanijas, kuriose norite dirbti. Kuo mažesnis kompanijų skaičius, tuo geresnę strategiją galėsite pritaikyti ir tuo didesnį įspūdį sudaryti būsimam darbdaviui. Mano nuomone, ieškant darbo posakis: „Mažiau yra daugiau“ puikiai tinka, todėl kuo mažiau CV išsiųsite, kuo mažiau kompanijų turėsite savo sąraše – tuo didesnė galimybė, jog įsidarbinsite norimoje kompanijoje.
     
    Strategijos kūrimas.
    Kai jau pažįstame rinką ir savo produktą – reikia susikurti strategiją, kaip mes save pardavinėsime rinkai. Mano strategija rėmėsi tuo – „Jog ne mane rinksis, o aš rinksiuosi, kur noriu dirbti.“ Ją nusprendžiau įgyvendinti keliais būdais.
     


     
    Pasirašiau aiškų, orentuotą į pardavimus ir puikiai atitinkantį mane CV.
    http://img152.imageshack.us/img152/2074/56905938.jpg
     
     
    Kadangi pardavimams naudodavau Linked‘in tinklą, pastebėjau, jog ten dažnai postina darbo seklbimus, bet niekas nepostina, jog ieškosi darbo, nusprendžiau visuose aktyviausiuose Lietuvos grupėse papostinti iššaukiantį skelbimą – jog ieškausi darbo.
     
    http://img822.imageshack.us/img822/694/linkedini.jpg
     
    Peržiūrėjus darbo skelbimus išsiųsti CV skelbimams, kurie patraukė akį.
     
    Turbūt tobuliausias darbas, kurį tada norėjau dirbti – buvo IT įmonėje būti B2B pardavėju. Todėl sugalvojau, kad jei pirmieji du darbo ieškojimo būdai nepadės surasti darbo, kontaktuosiu su 10 IT kompanijų ( sąrašas neskelbiamas.) Visoms kompanijoms išsiųsiu paprastu paštu laiškus, kuriuose bus ant balto lapo viršuje užrašyta: Vardas Pavardė CV, o ant kito lapo Motyvacinis laiškas. O po pavadinimais didžiulis QR CODE, kuris žinoma ves į mano CV ir į motyvacinį laišką. Deja šio būdo neteko panaudoti. ( Nors pačiam įdomu, kokios reakcijos būčiau sulaukęs)
     
    http://img801.imageshack.us/img801/8679/qrcodeb.jpg
     

     
    Darbo paieška.
     
    Kai jau turite susikūrę strategiją – ją svarbu vykdyti :). Taip pat analizuoti ar strategija veikia, jei neveikia – tai ką reikėtų keisti. Darbo pokalbiuose siūlau būti tik savimi ir neapsimesti, kažkuo kitu ko nesate, kadangi tai greitai išaiškės darbo metu. Taip pat jokiu būdu nemeluoti. Išmokite pateikti savo stiprybės, kaip didžiausiais privalumus būsimajam darbe.
     
    Mano rezultatai.
     
    Išsiunčiau apie 15 CV radęs įdomius skelbimus, gavau daugiau nei 10 pakvietimų į pokalbius. LinkedIn‘e dar net po pusmečio gaudavau kvietimus susitikti, o išviso turbūt apie 20 žmonių, siūlė susitikti ir aptarti galimybes dirbti. Per dieną turėjau 4 pokalbius, iš kurių visuose siūlė darbą, bet sutikau pačiam pirmajam, o kitiems siūlantiems susitikti, teko mandagiai atsisakyti, kad darbą jau radau.
     
    Pastebėjimai ir patarimai.
     


     
    Darbo paieškos trunka ilgai. ( kažkodėl, buvau įsitikinęs, kad viskas vyks greitai, kadangi man darbo reikėjo poros savaičių bėgyje, o kitos įmonės atsiliepė tik po mėnesio kviesdamos į pokalbį.)
     
    Nebuvau pasiruošęs klausimui, kokios algos noriu :) tikrąja to žodžio prasme, pasimečiau išgirdęs šį klausimą, nes atrodo buvau viskam pasiruošęs, bet šitai kažkaip pamiršęs, todėl siūlau šios klaidos jums nekartoti.
     
    Pasiruošti 5-10 klausimus įmonei. Tikrai žinau, kad kai kitą kartą ieškosiu darbo, įmonė turės man atsakyti į 10+ klausimų, kuriuos jau turiu sugalvojęs, pradedant nuo: Kokia yra įmonės vizija, baigiant iki kokie rodikliai analizuos mano darbo rezultatus.
     
    Energija, akių žibėjimas ir noras pasiekti daugiau – būtini dalykai jaunam žmogui ieškant darbo.
     
    Nebijokite išsiskirti ir kuo garsiau pranešti, kad ieškote darbo. Šiuo metu mūsų šalyje kandidatai yra ganėtinai neoriginalūs ir pasyvus, todėl bet koks mėginimas ir didesnių pastangų įdėjimas paieškose turėtų atnešti teigiamų rezultatų.

     
     
    p.s šis straipsnis ir patarimai yra tik mano asmeniniai patarimai ir pastebėjimai ieškant darbo. Tai kas tiko man – nebūtinai tiks ir jums. Mano gyvenimas ir mano patirtis yra unikalūs dalykai, kaip ir jūsų, todėl patys turite priimti sprendimą kaip atrodys Jūsų CV ar kaip ieškosite darbo.
     
    Sėkmes paieškose!
  22. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į Justinas32 Profesines Mokyklos Vilniuje   
    Esu baigęs universitetą, šiuo metu mokausi magistrantūroje universitete ir profesinėje mokykloje, nematau aš ten jokio degradavimo, per kelias savaites ten galiu išmokti tiek, kiek universitete neišmokau per pusę metų (ypač iš praktinės pusės).. Šiais laikais susirasti bent kiek padoriau apmokamą darbą žymiai lengviau turint "žemišką" profesinį išsilavinimą, nei pvz. vadybinį aukštąjį.
  23. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į NeXuS Akcijos...atrakcijos   
    http://www.ecotravel.lt/ yra geru pasiulymu turkijoj atostogaut
  24. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į DaliaJ Sportsdirect.com   
    Šitas variantas, kad kainos tokios pačios tiek svarais, tiek eurais tai visai neseniai pasidarė... seniau pasirinkus kitą valiutą perskaičiuodavo sumą. Tai dabar rinktis eurus dar labiau apsimoka (neaišku ar ilgai čia taip bus).
     
    O kovo mėnesio nuolaidos kodukas SXC906H72NBW (čia 10 proc nuolaida All Skiwears ir Accesories).
     
    Beje, dviračiams kaip suprantu 10% bus balandį (10%OFF all swimming, bikes & running in April 2013 voucher code: RZA0505C20XW).
  25. Patinka
    Eldaras87 sureagavo į DaliaJ Sportsdirect.com   
    Užsisakius virš 30 svarų, su koduku SDVOUCHERCLOUDJAN siuntimas į Lietuvą 6 svarai (tiksliau nuolaida 3,99 GBP), arba nemokamas siuntimas UK adresu. Galioja iki sausio 22 d.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...