Pereiti prie turinio

wytas008

Nariai
  • Pranešimai

    170
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    wytas008 sureagavo į AlinaBur Labas aš Alina   
    Sveiki, prisijungiau prie Jūsų bendruomenės,nes aktualu būtų sužinoti profesionalią nuomonę- kaip galėčiau patobulint savo tinklapį - blogą. Ko trūkstą galbūt kažko per daug. Lauksiu visų nuomonių ir pagal tai daug maž atsižvelgsiu į ką atkreipt dėmesį koreguojant. Adresas Ab888art- Ačiū visiems/ visoms :)
  2. Patinka
    wytas008 sureagavo į Mister Love Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Oba ! Žana Dark. ^_^
     
    Selfinukai jau turės už ko slėptis... :D
  3. Patinka
    wytas008 sureagavo į Arty Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Juokinga. Dar viena babce nusišneka, tai net nesivarginsiu argumentuot kodėl, visoje temoje pilna tų argumentų. :)) Įsikalsit jūs į tą galvelę ar ne, kad kariuomenė jų vyrais nepadarys, atvirkščiai greičiau. :))
    Galėsit kartu su Pipirmete po paranke ir į savanorius, gynėjos jūs. :) Pipirmete gi sakė, kad niekas ten jos nenori, o kur dabar dingo kai pasirodo ir merginos savanoriaut gali, ir dar slauges bei akušeres priverstinę tarnybą atliks? :D
  4. Patinka
    wytas008 sureagavo į Game1 Verslo idėja - elektrinis išmanus dviratis   
    Nustebino, atsiprašau už sukritikavimą.
  5. Patinka
    wytas008 sureagavo į eziukasruke Verslo idėja - elektrinis išmanus dviratis   
    padarykit sedyne normalia, tos siolaikines sulenda i ##### nepadoru net vaziuot :D
    mano megstamiausia buvau susirades vos ne kaip sitoj nuotraukoj, stora parolonine, nei amortizatoriu nereik, vaziuoji kaip su rolsroisu :D
     

  6. Patinka
    wytas008 sureagavo į taimeris PayPal į "rankas"   
    susitinki su zmogum,jam pervedi paypal,o jis tau grynus duoda.
  7. Patinka
    wytas008 sureagavo į IdejosVerslui Mano vedama radijo laida   
    Sveiki, forumiečiai,
     
    Čia toks dalykėlis nutiko pastaruoju metu... Žodžiu - EXTRA FM eteryje turiu savo laidą. Na, rytinę (nuo 07:00 iki 11:00), kiekvieną darbo dieną. Turiu įvairių minčių, bandau šiek tiek įgyvendinti jas, sąveikauti su klausytojais ir panašiai. Toks "socialinis eksperimentas". :)
     
    Noriu laidoje įvesti tokią rubriką/žaidimą - "Praleisk reklamą". Pradėčiau ją po 10:00 valandos žinių, o rubrikos esmė yra maždaug tokia: visi žinote, kaip yra YouTube - kai rodoma reklama, tai pirmąsias 5 sekundes negalima jos praleisti. Taip ir laidoje - galimą būtų paskambinti, pareklamuoti savo ar draugo/kolegos/darbdavio verslą, rekomenduoti kaimyną ir panašiai. Tik yra sąlyga - jeigu per pirmąsias 5 sekundes paskambinęs klausytojas nesudomino - išjungiu jį iš eterio ir laukiu kito skambučio. Tačiau, jeigu patinka tai, kaip pristatomas verslas - kalbame apie tai ir praktiškai padaroma interaktyvi, nemokama reklama. Ką manote apie tokią mintį?
     
    Gal dar turite kokių pasiūlymų? Laidos laikas, visgi, yra "elitinis" (vadinamasis radijo "prime-time"), radijo stotis taip pat ne paskutinėje vietoje. Esu atviras idėjoms. :)
     
    Na, ir su laidos pavadinimu galite pagelbėti. Nesinori banalybių, kaip "rytas su..." ar "labas litras". :)
     
    Laukiu komentarų.
     
    P. S. Radijo transliacijos dažniai:
     


     
    88,5 MHz Vilniuje
    97,1 MHz Kaune
    100,2 MHz Klaipėdoje
    98,5 MHz Šiauliuose
    93,2 MHz Panevėžyje
    89,1 MHz Marijampolėje
    89,3 MHz Utenoje

     
    P. P. S. Nuoroda į šiandienos "debiutinį" interviu.
  8. Patinka
    wytas008 sureagavo į gkanapinis „Microsoft“ padovanos „Windows 10“ net piratams   
    Sausio mėnesį korporacijos „Microsoft“ vadovai paskelbė, kad operacinės sistemos atnaujinimas į „Windows 10“ bus nemokamas „Windows 7“ ir „Windows 8“ vartotojams. Ir šis pasiūlymas galios ne tik legalias operacinės sistemos versijas įdiegusiems vartotojams, rašo theverge.com.
    „Iki „Windows 10“ atnaujinsime visus kompiuterius, atitinkančius techninius reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar juose įdiegta legali, ar nelegali sistemos versija“, - interviu naujienų agentūrai „Reuters“ sakė „Windows“ padalinio vadovas Terry Myersonas. O tai reiškia, kad šimtai tūkstančių – ir gal net milijonai – kompiuterių gaus nemokamą legalią „Windows 10“ sistemą, net jeigu atnaujinimas vykdomas kompiuteryje, kurio ankstesnė sistema nebuvo įsigyta visiškai teisėtu būdu.
    „Bet kas, turintis techninius reikalavimus atitinkantį įrenginį, galės atsinaujinti į „Windows 10“, taip pat įsidiegusieji piratines „Windows“ kopijas. Esame tikri, kad mūsų klientai bėgant laikui įvertins tvarkingo „Windows“ licencijavimo vertę ir mes jiems suteiksime pagalbą pereinant prie legalių operacinės sistemos kopijų“, - padalinio vadovo žodžius leidiniui „The Verge“ patvirtino „Microsoft“ atstovas spaudai.
    [VISAS STRAIPSNIS]
  9. Patinka
    wytas008 sureagavo į Skuduras Pagyrimas nariui Bern1994   
    Negalvokit, kad bandau klientūrą didintis ar panašiai. Aš jos išvis neturiu, padėjau, padedu ir padėsiu už dyką. Kam man to? Nieko ir taip neveikiu, tai bent jau kažkam naudos suteikiu. Nesu geras programuotojas, labiau web kūrėjas (parašau kažką minimaliai su php be jokių karkasų), o pagrinde padedu mažiausiai išmanantiems IT žmonėms, kurie nori susikurti svetainę. Tik aišku gaila kai pradėjau sulaukti tokių žinučių vos ne reikalavimų "darai man tą ir aną nemokamai", daug kam neatrašau, kad negaišinčiau nei savo nei kitų laiko, bet kieno norai neprasilenkia su mano žiniomis, su tais susitariu dėl pagalbos. :)
  10. Patinka
    wytas008 sureagavo į IdejosVerslui Mano sąrašas būdų, kaip nemokamai pritraukti lankytojų į savo internetinę svetainę   
    Žiauriai tinka patarimai, jei... Svetainė yra anglų kalba ir orientuota į užsienio rinką. O dar labiau - jeigu turi blogą anglų kalba. ;)
     
    Gal viskas ir gerai, bet minčių kyla visokių©
  11. Patinka
    wytas008 sureagavo į Mynde Mano sąrašas būdų, kaip nemokamai pritraukti lankytojų į savo internetinę svetainę   
    Turbūt daugelis esate ieškoję būdų, kaip nemokamai išreklamuoti savo svetainę. Nusprendžiau sudaryti sąrašą man žinomų taktikų, kaip būtų galima pritraukti lankytojų į savo svetainę, neišleidžiant nė cento. Prie kiekvieno metodo parašiau tik po trumpą komentarą, nes norint gilintis atskirai, reikėtų kiekvienam kurti naujas temas. Tikiuosi, šis sąrašas bus naudingas bent vienam forumo nariui.
     
    Nuorodos talpinimas direktorijose.
     
    Tai senas ir visiems labai gerai žinomas būdas. Man asmeniškai tai niekada nepasiteisina, tačiau vis dar tenka matyti nemažai atsiliepimų, jog kitiems tai duoda naudos.
     
    Parašas su nuoroda jūsų el. laiškuose
     
    Turbūt visi turite savo asmeninius el. paštus ir greičiausiai net ne po vieną. Susikurkite parašus juose, kad kiekvieną kartą siunčiant laišką, teksto pabaigoje automatiškai būtų pridėta ir nuoroda į jūsų svetainę.
     
    Komentavimas tinklaraščiuose
     
    Sudarykite sąrašą populiariausių tinklaraščių jūsų nišoje, kuriuose komentuojant yra galimybė palikti svetainės nuorodą. Sekite naujausius straipsnius ir komentuokite juos. Kuo protingesnis bus jūsų komentaras, tuo daugiau dėmesio susilauksite.
     
    Yahoo Answers, Quora ir panašūs puslapiai
     
    Tai gana geras būdas pritraukti lankytojų, jei turite tinklaraštį. Sekite klausimus susijusius su jūsų tinklaraščio tematika. Padėkite žmonėms pateikdami atsakymus į klausimus, kuriuos gerai išmanote. Jei problemos sprendimo būdą jau ankščiau aprašėte savo tinklaraštyje, tuomet pateikdami išsamų atsakymą dar pridėkite nuorodą į straipsnį tiems, kurie norės daugiau apie tai pasiskaityti.
     
    Dalyvavimas forumuose
     
    Kaip žinia, daugelis forumų leidžia turėti savo asmeninius parašus, kuriuose galima patalpinti nuorodas. Kiekvieną kartą kai paliekate pranešimą forume, po juo matosi ir jūsų parašas. Jei aktyviai dalyvaujate forumuose, tuomet būtinai susikurkite parašą su savo nuoroda.
     
    Digg.com
     
    Vieta, kur skelbiamos nuorodos su paskutinėmis naujienomis iš skirtingų šaltinių. Didžiausią dėmesį čia sulaukia pagrindiniai naujienų puslapiai, todėl patekti tarp jų yra labai labai sudėtinga, bet įmanoma.
     
    Naujienlaiškiai
     
    Būtina reklamos priemonė beveik kiekvienai internetinei svetainei. Tai puiki proga nuolat apie save priminti jūsų lankytojams. Būtinai naudokite naujienlaiškių prenumeratos formas geriausiai matomose vietose. Taip pat pasiūlykite vartotojui naudingos nemokamos informacijos ar kokį savo produktą mainais į elektroninio pašto adresą. Didelis el laiškų sąrašas garantuoja nuolatinį srautą į jūsų svetainę.
     
    Straipsnių talpinimas kituose tinklaraščiuose (Guest blogging)
     
    Išanalizuokite savo nišą ir sudarykite populiariausių tinklaraščių sąrašą. Sukurkite išsamų straipsnį įdomia bei populiaria tema, kuris tiktų šiems tinklaraščiams ir pasiūlykite įsidėti į savo svetainę. Tokiu atveju savininkas gauna įdomų straipsnį nemokamai, o jūs gaunate nuorodą į savo svetainę.
     
    Leiskite vartotojams pasijusti svarbiais
     
    Tai ne visoms svetainėms pritaikoma taktika. Labiau tinkama tinklaraščiams, bet galima panaudoti ir kitokio tipo projektuose. Esmė tokia, kad jei lankytojas jūsų svetainėje jaučiasi svarbus, jis yra labiau linkęs apie jus pasakoti, dalintis informacija socialiniuose tinkluose bei kituose kanaluose. Kai kurie tinklaraščiai, tokią taktiką naudoja skelbdami savaitės ar mėnesio skaitytojus, kurie aktyviausiai dalyvauja projekto gyvenime. Tokiu atveju vartotojas pasijaučia ypatingai svarbus, pasakoje apie tai aplinkiniams, o jūs už tai gaunate nemokamą reklamą.
     
    Bendradarbiaukite su kitais panašios tematikos projektais
     
    Stenkitės užmegzti santykius su tos panašios ar panašios tematikos internetinių projektų savininkais ir pasiūlykite bendradarbiauti populiarinant vienas kito projektus. Bendradarbiavimas gali būti įvairių formų: nuorodų mainai, reklamos mainai, bendrų konkursų organizavimas ir pan.
     
    Pasiūlykite lankytojams kažką nemokamai
     
    Visi mėgsta ką nors gauti už dyką. Tai gali būti vienas skyrius iš jūsų parašytos knygos, o gal net visa knyga, tai gali būti internetinės svetainės dizainas, nemokamas jūsų kurtas paveiksliukas ar jūsų sukurtas įrankis. Visi nemokamai gauti daiktai sukelia gerus pojūčius lankytojams, o jie mainais yra linkę apie tai pasidalinti su aplinkiniais.
     
    Youtube
     
    Visi žino kas tai yra, bet tik nedaugelis pasinaudoja šiuo įrankiu populiarinti savo svetainę. Šiais laikais norint sukurti įdomų video nebereikia didelių investicijų. Netgi paprastos kameros išmaniuosiuose telefonuose leidžia įrašyti geros kokybės vaizdą, o įvairios programos dar ir patobulinti. Jei turite įdomių minčių, kaip vaizdinė medžiaga galėtų papildyti jūsų internetinį projektą, tuomet būtinai tuo pasinaudokite.
     
    Konkursai
     
    Konkursai visada turi didelį potencialą paplisti po internetą kaip virusas. Jei parduodate kokį produktą, tuomet būtinai turite pasiūlyti ir galimybę keletą vienetų laimėti lankytojams nemokamai. Konkursai gali būti įvairiausių formų: tiek paprasčiausia anketa, tiek įvairūs klausimai, tiek įdomios užduotys. Pažymėtina, kad kuo lengvesnės dalyvavimo sąlygos, tuo labiau lankytojas linkęs sudalyvauti.
     
    Hubpages
     
    Tai lyg atskira tinklaraštininkų bendruomenė. Čia renkasi žmonės ir rašo įvairiausiomis temomis. Populiariausi straipsniai yra skelbiami pagrindiniame puslapyje. Lankytojai dalinasi savo žiniomis, skaito kitų straipsnius, bendrauja tarpusavyje ir dalinasi įdomiu turiniu. Dažnas tinklaraštininkas naudoja šią bendruomenę savo pagrindinei svetainei populiarinti, straipsniuose pateikdamas nuorodas į ją.
     
    E-knygos
     
    Jeigu mėgstate rašyti ir tikrai turite, ką pasakyti, tuomet jums būtinai reikėtų parašyti savo e-knygą. Tai neturi būti kelių šimtų puslapių romanas. Užtenka 30-60 puslapių. Knygoje galite atitinkamose vietose palikti nuorodas į savo svetainę. Taip savo knygą galite patalpinti e-knygų direktorijose ir savo svetainėje. Be to, savo svetainėje už nemokamą knygą tuo pačiu dar galite paprašyti pateikti ir savo el pašto adresą, kurį vėliau galėsite panaudoti naujienlaiškiams.
     
    Interviu
     
    Ši taktika dažniausiai taikoma tinklaraščiams ir naujienų svetainėms. Susidarykite įdomių žmonių sąrašą, kurie yra svarbūs jūsų nišoje, susikurkite įdomų klausimyną ir jiems išsiuntinėkite. Iš gautų atsakymų sukurkite straipsnį cituodami šių žmonių mintis. Taip pat nepamirškite ir pridėti nuorodas į jų projektus. Didelė tikimybė, kad po straipsnio paskelbimo tie patys žmonės jūsų straipsniu pasidalins savo aplinkoje, o jūs gausite nemokamos reklamos.
     
    Reddit
     
    Tai platforma panaši į jau anksčiau minėtą Digg.com, skirtą platinti įdomų turinį. Tai gali būti nuorodos, nuotraukos, video ir kitokia medžiaga. Lankytojai balsuoja už jiems patikusį turinį ir kuo daugiau balsų surenkate, tuo jūsų turinys stovi aukščiau sąraše. Pakilus pakankamai aukštai galima sulaukti šimtus ar net tūkstančius lankytojų.
     
    Turinio saugyklos (content aggregators)
     
    Tai vieta, kur skelbiamas naujienų srautas iš įvairių internetinių svetainių. Alltop, Growth Hackers, Affposts, AffBuzz ir AffDaily yra neabejotini šios rinkos lyderiai, tačiau dėl griežtų reikalavimų pas juos patekti yra labai sunku.
     
    JustRetweet
     
    Tai vieta skirta dalintis kitų turiniu savo socialiniuose tinkuose (Facebook, Twitter ir Google+). Už tai, kad dalinatės kitų turiniu, jūs gaunate kreditų, kuriuos vėliau galite panaudoti tam, jog kiti platintų jūsų žinutę.
     
    Viral Content Buzz
     
    Ši platforma taip pat skirta dalintis turiniu, tačiau ji veikia šiek tiek kitaip. Pirmiausia, kiekviena jūsų sukurta žinutė turi būti patvirtinta administracijos, todėl turite labai kruopščiai paruošti tekstą. Kitas išskirtinumas, kad jūs nematote, kas yra žinutės autorius, todėl, ar verta dalintis, sprendžiate tik iš turinio.
     
    Įsidiekite referral arba affiliate sistemą
     
    Jei parduodate produktą ar paslaugą, tai ši sistema gali būti kaip tik jums. Sistemos principas, kad jūs mokate lankytojams komisinius už atvestus pirkėjus. Vadinasi išleidžiate tik tuomet, kada pats gaunate pajamų, o pirkėjų pritraukimu rūpinasi jūsų programos narys.
     
    Talpinkite pamokas(tutorials) specialiose svetainės
     
    Susiraskite populiariausias svetaines, kuriose yra leidžiama talpinti įvairias pamokas. Sukurkite mokomąjį straipsnį, kuriame būtų paminėta jūsų nuoroda ir patalpinkite tokios svetainėse.
     
     
    Tinklaraštininkų bendruomenės
     
     
    Šiuo metu tai vienas populiariausių įrankių tarp tinklaraštininkų. Šių bendruomenių pagrindinis tikslas yra bendradarbiauti tarpusavyje ir dalintis vienas kito turiniu su savo auditorija, taip padedant tiek naujiems, tiek seniems tinklaraščiams padidinti lankytojų srautą. Tokios bendruomenės dažniausiai yra labai griežtai kontroliuojamos, į kai kurias būna netgi labai sunku patekti. Svarbiausia yra unikalus bei kokybiškas jūsų svetainės turinys. Taip pat tai puiki vieta užmegzti santykius su kitais tinklaraštininkais.
    Pabandysiu išvardinti pagrindines bendruomenes:
     
    Triberr
     
    Tai turbūt pati populiariausia tinklaraštininkų bendruomenė šiuo metu. Čia galima sutikti pačius populiariausius tinklaraščių savininkus. Veikimo principas paremtas „gentimis(Tribes)“. Jūsų tikslas yra sukurti savo „gentį“ arba įstoti į jau esamą. „Gentis“ turi savo naujienų srautą, kuriame kiekvienas šios grupės narys gali dalintis savo turiniu. Kiti nariai pamatę naujieną, aktyviai komentuoja bei dalinasi savo socialiniuose tinkluose ar kitai kanalais. Atranka į šias grupes yra labai griežta. Nariai privalo būti aktyvūs, kitaip gali būti išmesti. Patekus į vieną iš populiaresnių „genčių“, didelis lankytojų srautas beveik garantuotas.
     
     
    Bizsugar
     
    Šios bendruomenės veikimo principas daug paprastesnis ir atranka nėra tokia griežta. Jūs tiesiog dalinatės savo turiniu, o kiti nariai balsuoja už jiems patikusius straipsnius. Surinkus atitinkamą kiekį balsų, jūsų straipsnis atsiranda pagrindiniame puslapyje, taip pat gali būti įtrauktas į periodinius naujienlaiškius bei paplatintas socialiniuose tinkluose. Pateikti į pirmus puslapius nėra taip lengva, bet su geru turiniu tikrai įmanoma.
     
    DoSplash
     
    Tai gana nauja bendruomenė. Veikimo principas taip pat panašus. Nariai dalinasi įdomiu turiniu, balsuoja bei komentuoja. Nemažai žinomų tinklaraštininkų taip pat lankosi čia. Vienintelis minusas - tai registracija, kuri patvirtinama rankiniu būdu ir gali užtrukti apie 2-3 dienas.
     
    Klinkk
     
    Taip pat visai nauja ir sparčiai populiarėjanti bendruomenė. Veikimo principas toks pat kaip ir prieš tai išvardintų projektų.
     
    Medium
     
    Šios bendruomenės bendrasavininkas yra vienas iš Twitter įkūrėjų. Veikimo principas panašus kaip ir kitų bendruomenių, tik šis projektas turi papildomą funkciją – tai laiko reitingavimas, kuris prie kiekvieno straipsnio parodo, kiek maždaug laiko užtruks skaitymas.
     
    Inbound.org
     
    Ši bendruomenė išsiskiria savo paprastumu. Jokių įmantrių funkcijų. Tiesiog jūs dalinatės savo turiniu, bendraujate su kitais tinklaraštininkais bei balsuojate už jums patikusius straipsnius. Jei straipsnis surenka daug balsų, jis patalpinamas į pagrindinį puslapį.
     
    Kingged
     
    Ši bendruomenė išsiskiria savo aktyvumu. Visi nariai yra labai aktyvūs ir linkę komentuoti dauguma straipsnių. Vienas iš unikalių šios bendruomenės bruožų yra tai – kad projekto administratoriai reguliariai apdovanoja aktyviausius narius
     
     
     
    Socialiniai tinklai
     
     
    Apie socialinių tinklų svarbą plėtojant projektus turbūt nebe pasakysiu nieko naujo. Visi žinome kokią reikšmę ji turi šiuolaikiniame marketinge ir kad tai tapo vienu iš pagrindinių šiuolaikinės reklamos įrankių. Nauji socialiniai tinklai dygsta kaip grybai po lietaus. Vieni greitai dingsta, kiti suranda savo vietą po saule. Pateikiu šiuo metu populiariausius ir daugiausia naudos atnešančius socialinius tinklus.
     
    Facebook
     
    Tai neabejotinai populiariausias ir didžiausias socialinis tinklas pasaulyje. Vis labiau skundžiamasi, kad natūraliai ir neišleidžiant pinigų pritraukti vartotojus darosi neįmanom, tačiau įdėjus pastangų, tai padaryti tikrai galima. Keletas pagrindinių būdų, kaip tai padaryti:
    Reklamuokite projektą savo asmeniniame profilyje
    Susikurkite fanų puslapį
    Dalyvaukite diskusijose Facebook grupėse
     
    Twitter
     
    Dar vienas unikalus ir labai populiarus socialinis tinklas. Išskirtinumas tas, kad viena žinutė turi būti neilgesnė nei 140 ženklų.
    Keletas būdų kaip populiarinti savo paskyrą:
    Sekite kitus vartotojus, o jie ims sekti jus
    Stenkitės susibendrauti su jau spėjusiais išpopuliarėti savo nišos žmonėmis
    Dalinkitės įdomiu turiniu, nepamiršdami paminėt autoriaus Twitter paskyros nuorodą
    Dalyvaukite Twitter pokalbiuose.
     
    Google+
     
    Tai ne toks populiarus socialinis tinklas kaip išvardinti anksčiau, tačiau šios platformos tikrai negalima ignoruoti. Tai yra Google produktas ir jo naudojimas gali turėti įtakos jūsų SEO rezultatams. Šiuo tinklu yra labai patogu ir paprasta naudotis. Google+ yra labai populiarus dėl savo bendruomenių. Jas sudaro šimtai tūkstančių narių, todėl tikrai verta juose dalyvauti. Aktyviai dalyvaujant ir retkarčiais pasidalinant savo turiniu, galima pritraukti daugybę lankytojų į savo svetainę.
     
    LinkedIn
     
    Sukurtas kaip darbuotojų paieškai skirtas tinklas su laiku išsirutuliojo į galingą bendruomenę, kur renkasi įvairių sričių profesionalai. Kaip ir Google+, šiame tinkle didelę reikšmę turi bendruomenės. Susiraskite populiariausias bendruomenes savo nišoje ir aktyviai jose dalyvaukite. Jei sugebėsite atkreipti į save dėmesį, tai neabejotinai pritrauksite daugybę lankytojų į svetainę.
     
    Pinterest
     
    Šis socialinis tinklas įdomus tuo, jog yra skirtas dalintis tik vaizdais. Jei jūsų projektas turi daug vaizdinės medžiagos, kuri nuolat pildoma, tai būtinai visa tai patalpinkite ir šiame socialiniame tinkle. Ir būtinai suteikite jūsų vartotojams galimybe dalintis šiais vaizdais tiesiai iš jūsų svetainės.
     
    Instagram
     
    Dar vienas sparčiai augantis socialinis tinklas. Šiame tinkle vartotojai dalinasi nuotraukomis. Ši platforma yra labai vertinama daugelio kompanijų, nes kiekvienas pranešimas sulaukia daug daugiau dėmesio nei kituose socialiniuose tinkluose.
     
    StumbleUpon
     
    Tai gana populiarus, tačiau viešumoje mažai apkalbamas socialinis tinklas. Veikimo principas yra gana įdomus. Jei kuriam nors vartotojui patinka atitinkama nuoroda, ji automatiškai patalpinama į specialų sąrašą. Kai kitas vartotojas ieško straipsnių su raktažodžiais atitinkančiai jūsų turinį, automatiškai jam parodoma nuoroda iš to sąrašo. Populiarios nuorodos sulaukia šimtus ir net tūkstančius vartotojų iš šio socialinio tinklo.
     
    Tumblr
     
    Tai mikro-tinklaraščių ir socialinių tinklų mišinys. Jūs galite ne tik rašyti straipsnius, bet sekti kitus rašytojus, dalintis jų turiniu, mėgti straipsnius bei naudoti #hashtags kaip Twitter'yje. Pagrindinis tikslas yra suburti kuo didesnę bendruomenę aplink save ir pateikti įdomiu straipsnius, kurie būtų susieti su jūsų projektu.
     
     
     
    Taigi, pateikiau daugiau nei 30 kanalų, kaip būtų galima nemokamai išpopuliarinti savo svetainę. Panaudoti visas priemones vienu metu turbūt yra neįmanoma (nebent turite pagalbininką), todėl patartina išsirinkti keletą jums patraukliausių variantų ir visą dėmesį skirti būtent jiems. Kai kurios taktikos reikalauja labai daug darbo ir laiko, tačiau ateityje tai atsipirks su kaupu.
     
    Jei žinote ir daugiau priemonių nepaminėtų šiame straipsnyje, būtinai pasidalinkite.
  12. Patinka
    wytas008 sureagavo į vytautau Pagyrimas nariui Bern1994   
    Pats parašė ir pasiūlė pagalbą :) sugaišo beveik visą dieną dėl mano tinklaio problemos.
    Siūliau atsilyginti, bet atsisakė :)
    daugiau tokių žmonių :)
    Ačiū labai
  13. Patinka
    wytas008 sureagavo į mantasiz Pagyrimas nariui Bern1994   
    Puikus žmogus :) Visiškai nemokamai 2 dienas kūrė svetainę man :)
  14. Patinka
    wytas008 sureagavo į Skuduras Pagyrimas nariui Bern1994   
    Dėkui :) Kuomet gyvenime nemyli savęs ir nematai prasmės tobulėti, lieka tik padėti atrasti tą džiaugsmą kitiems teikiant kažką, kas turi naudos.
     
    P.S. Programuoju nemokamai ir toliau. PM.
  15. Patinka
    wytas008 sureagavo į biz Savireklama. Kaip reklamuoti patiems save?   
    Puikus straipsnis. Tik yra kita medalio puse - ne visi zmones megsta ta viesuma, jiems nepatinka buti atpazintiems gatveje ar kur nors smagiai leidziant laika bare ("o ziurek, cia gi tas verslininkas").
     
    Gaunasi, kad jie nepasieks tiek kiek pasiektu jeigu visdelto darytu savireklama.
  16. Patinka
    wytas008 sureagavo į Anomalija PHP Pamoka nr.1   
    Patiko, kad pateikiama viskas paprastai ir su humoru, tačiau kaip ArrMkaZ minėjo trūksta papildomos informacijos. Tarkim pirmą kartą perskaičiusiam žmogui pamoką, gali kilti klausimas, o kam iš viso man tie kintamieji jeigu aš viską galiu surašyti taip:
     

    <?php echo "Draugo vardas: Dovydas<br>"; echo "Pavarde: Dovydauskas<br>"; echo "Adreas: Ketivrtas konteineris iš dešinės<br>"; echo "Telefonas: Toks pats kaip kauno švaros, arba +37066613666<br>"; ?>
     
    Tas pats rezultatas, tad naujokui iš viso neaišku, kam tie kintamieji.
  17. Patinka
    wytas008 sureagavo į IdejosVerslui Apple: kodėl jie mus ir vėl nustebino?   
    Vakar vakare patogiai įsitaisiau priešais iPhone ekraną ir įsijungiau taip lauktą Apple Keynote pranešimą. Esu jau rašęs apie tai, ką dauguma žurnalistų praleido pro akis, kai Apple pristatė iPhone 6 ir iPhone 6 Plus. Tačiau ir šį kartą Apple visus nustebino. Vėl. Dar kartą. Ir tokių „kartų“, manau, bus dar ne vienas.
     
    Jau pilnas internetas straipsnių apie tai, koks brangus naujasis Apple Watch Edition (pagamintas iš 18 karatų aukso), kainuosiantis 10,000 USD. Rašoma ir apie tai, kaip Apple vaikosi prabangos, kodėl tik viena USB-C (naujasis standartas, kurio dėka jungtis gali tiek atlikti įkrovimo fukciją, tiek USB, tiek video išėjimo funkciją ir taip toliau) jungtis naująjame MacBook ir panašiai. Ir vėl niekas nepastebi svarbiausio dalyko, kuris buvo pristatyme – žmonių galimybės kasdien dalyvauti medicininiuose tyrimuose ir tam reikalingos programinės įrangos kodo paskelbimo viešai (Open Source). Tikrai galėčiau parašyti straipsnį apie būtent šios technologijos naudą žmonijai, apie tai, kokį milžinišką žingsnį žengė Apple, tačiau straipsnis bus kiek apie kitką: kaip Apple sugeba mus nustebinti?
    Verslo forumai ir diskusijos LinkedIn’e „sproginėja“ nuo komentarų ir pasisakymų Apple tema. Vienas dalykas, kuris tikrai man užkliūna, yra žmonių pasakymas, kad „Steve Jobs netikėjo rinkos tyrimais ir jam jų nereikėjo„. Tai, švelniai tariant, yra nesąmonė ir Jobs’o žodžių iškraipymas. Nejaugi tikrai manote, kad įmanoma sukurti pačią brangiausią (ir daugiausiai vertą; ir turinčią daugiausiai pinigų) kompaniją pasaulyje, netiriant ir/ar nesuprantant vartotojų bei jų elgsenos ar poreikių?
     
    Didžioji dauguma „naujai iškeptų“ verslininkų mano, kad rinkos tyrimai (net ne produkto, o net pačios verslo idėjos) juos tik „sulėtins“, o gal net stipriai sukritikuos produktą, kad reikės jo atsisakyti „taip ir nepristačius jo plačiąjai visuomenei“. Pateiksiu Jums pavyzdį, kaip yra iš tikrųjų: visai nesenai, viename verslo forume, jo narė (kiek pamenu – tai buvo mergina) tiesiai-šviesiai paskelbė savo verslo idėją ir paprašė kitų narių tą idėją įvertinti. Tai, mielieji, ir yra savotiškas rinkos tyrimas. Labai didelė dauguma narių palaikė idėją puikia ir naudinga (tame tarpe ir aš), pateikė kelis patarimus, kaip pagerinti procesą, padaryti idėją efektyvesnia ir taip toliau. Mano subjektyvia nuomone – tai yra tikrai geriau, nei „slėpti idėją“, užsidaryti rūsyje, gaminti produktą, investuoti į sklaidos kanalus ir… Galų gale suprasti, kad niekam to produkto nereikia. Kuriuo atveju pralaimėsite labiau? Pasidalinę mintimi ir atlikę rinkos tyrimą, ar tyliai pagaminę niekam nereikalingą ir neįdomų produktą, į kurį būsite investavę ne tik laiką, tačiau ir pinigus? Pagalvokite apie tai. Ir skaitykite toliau.
     
    Ką Steve Jobs iš tikrųjų sakė
     
    Kai buvo planuojama kurti Apple Macintosh (oficialiai pristatytas 1984 m.), kažkas iš kūrėjų komandos pasiūlė atlikti rinkos tyrimus, „kad suprasti, ko nori klientai“. Steve Jobs atsakymas buvo kategoriškas: „Ne, nes klientai nežino, ko jie nori, kol mes jiems to neparodėme„. Tą dieną, kai Apple Macintosh buvo pristatytas visuomenei, „Popular Science“ žurnalo reporteris paklausė Jobs’o apie tai, kokius rinkos tyrimus Apple atliko. Steve Jobs atsakymas: „Kokius rinkos tyrimus atliko Alexander Graham Bell prieš tai, kai išrado telefoną?”.
     
    Steve Jobs tikrai pasižymėjo labai dviprasmiškais išsireiškimais, kuriuos tikrai galima suprasti dvejopai. Vien pagal tai, kas yra pateikta aukščiau, galima lyg ir daryti išvadą, kad jis tikrai buvo nusistatęs „prieš“ rinkos tyrimus. Tačiau yra dar kai kas, ką Steve Jobs yra sakęs:
     
    - Kai kurie žmonės sako: „Duokite klientams tai, ko jie nori“. Tačiau tai nėra tas būdas, kuriuo remiantis aš dirbu. Mūsų darbas yra suprasti, ko nori klientai, dar prieš tai, kaip jie patys tai supras. Berods, Henry Ford’as (pirmojo automobilio kūrėjas – aut. past.) yra pasakęs: „Jeigu aš būčiau paklausęs savo klientų, ko jie nori, jie būtų man atsakę, kad nori greitesnio žirgo“. Žmonės nežino, ko jie nori, kol jiems tai nėra parodoma. Todėl aš nepasitikiu įprastiniais rinkos tyrimais. Mūsų užduotis yra perskaityti tai, kas dar ant popieriaus nėra parašyta.
     
    Ir belieka tik sutikti su šiais išsireiškimais. Tikrai negalima tirti rinkos ir klausinėti (potencialių) klientų „ko jie nori“. Tačiau ši klaida yra daroma vėl, ir vėl, ir vėl… Ši klaida kartojama praktiškai kiekvieną dieną ir tai daro tikrai nemažas kiekis verslo savininkų. Norite pavyzdžio? Prašom:
     
    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2015/03/Fiat_Multipla_25-1024x682.jpg
     
    Štai Jums automobilis, kuris buvo sukurtas remiantis tik tuo, „ko nori klientai“. Komentarų, manau, nereikia?
     
    Rinkos tyrimai, kurie yra naudingi
     
    Pirma – turite pilnai ištirti Jūsų (potencialių) klientų įpročius, įsitikinimus ir dar nepatenkintus poreikius. Negalima klausti žmonių „ką mes galime išrasti, kas padarytų Jūsų gyvenimą lengvesniu?“. Vietoje to – stebėkite savo klientus, nagrinėkite duomenis, srautus, interesus, užsiėmimus ir problemas. Esu jau ne kartą minėjęs, kad tam, jog suprasti savo klientus, Jūs turite galvoti kaip klientas. Neseniai viena įmonė paprašė nustatyti, kokių produktų nėra jų ir konkurentų parduotuvėse, pateikti tų produktų sąrašą ir pagrįsti, kodėl tie produktai turėtų atsirasti Lietuvos rinkoje. Tai atlikęs ir pateikęs sąrašą, gavau atsakymą:
     
    - Mes dvi kategorijas produktų iš šio sąrašo turime.
    - Ne, neturite.
    - Kaip neturime, jeigu turime?
    - Neturite, nes aš, kaip klientas, ieškojau būtent šių produktų ir neradau. Neradau ten, kur tikėjausi juos rasti, o ieškoti kažkur toliau – nesivarginau. Elgiausi taip, kaip būtų pasielgęs bet kuris klientas. Ir mano, kaip „kliento“ akimis – Jūs to produktų neturite.
    Jeigu bandote būti inovatyvūs savo versle – Jūsų užduotis yra suprasti kliento požiūrį, elgseną, mąstymą. Turite „nuspėti“ sekančius kliento žingsnius ir norus. Ir kai sugebėsite tai padaryti, galėsite sukurti tikrą inovaciją – produktą (prekę/paslaugą), kuris maloniai nustebins Jūsų klientą.
     
    Ir šioje vietoje, Steve Jobs buvo genialus. Jis puikiai nuspėdavo tai, ko gali užsimanyti klientas. Jis matė, kad žmonėms įdomu naudotis kompiuteriais, tačiau malonią naudojimosi patirtį užgožia naudojimosi komplikuotumas. Jis suprato, ko nori žmonės iš savo MP3 grotuvų, kas laukia telefonų ir taip toliau. Ir netgi mano aukščiau minėtas Apple Watch nėra naujiena rinkoje. Bill Gates ir Microsoft pristatė tokią „naujieną“ dar 2002 metais. Tai buvo SPOT (Smart Personal Object Technology) laikrodžiai. Tiesa, po 10-ies nesėkmingų metų, 2012-ųjų sausio 01 dieną, Microsoft laikrodžių veikimą palaikanti technologija buvo išjungta. Pačių laikrodžių pardavimai buvo sustabdyti dar 2008-aisiais, tačiau Jūs, manau, net nežinojote, kad toks produktas iš viso buvo rinkoje. Ir štai dabar, praėjus 7-eriems metams, Apple pristato „naują/nenaują“ produktą. Ir tai jie daro todėl, kad atliko pakankamai rinkos tyrimų, ko reikia žmonėms.
     
    Kai Steve Jobs sakė, kad nepasitiki rinkos tyrimais – manau, jog jis turėjo omenyje tai, jog didžioji dauguma kompanijų rinkos tyrimus atlieka neteisingai. Visus Apple gaminamus produktų prototipus Steve Jobs’as testuodavo asmeniškai. Tačiau į tuos produktus jis mokėjo pažiūrėti ne kaip įmonės vadovas, o kaip paprastas klientas. Galbūt todėl Apple produktai vis dar „diktuoja madas“? Net kai nebėra įmonės įkūrėjo – yra likęs jo požiūris į teisingą rinkos tyrimą.
     
    Svarbiausi yra žmonės, o ne skaičiai
     
    Didžioji dauguma rinkos tyrimus atliekančių kompanijų (ar kompanijų padalinių) generuoja skaičius. Ir tai yra „sausi skaičiai“ – kiek žmonių patinka/nepatinka parodytas produktas, kiek iš jų jį pirktų ir panašiai. Šiose kompanijose/padaliniuose dažniausiai dirba žmonės, kurie įprastai dirba su skaičiais ir žiūri tik į skaičius, kad „nuspėti“ produkto sėkmę. Tai yra neteisingas požiūris. Vietoje to, kad klausti (potencialių) klientų „ar Jums patinka šis produktas?“, reikia klausti „kas Jums šiame produkte patinka ar nepatinka?“. Atsakymai į šį klausimą bus daug vertingesni tyrimo prasme, nei sausi skaičiai. Dėka atsakymų į tokį klausimą, galite sukurti tikrai išskirtinį ir reikalingą produktą.
     
    Niekada neatlikinėkite tyrimo, kad kažką „patvirtinti“
     
    Tikrai yra tekę girdėti tokius žodžius: „mums tikrai patinka ši mintis, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, pažiūrėti, kaip į tai reaguoja (potencialūs) klientai“ arba „investuotojas nori nešališko patvirtinimo, kad šis produktas yra reikalingas/veikia“. Patikėkite – visada galima organizuoti tyrimą, kuris „patvirtintų“ arba „paneigtų“ praktiškai bet ką. Tyrimu galima „papasakoti“ bet kokią istoriją, kad gauti siekiamą rezultatą. Šioje vietoje pasiūlyčiau pažiūrėti, kaip tai daro politikai, tačiau Lietuvoje ši praktika politikams netaikoma. Kad ir ką jie darytų – jie daro tai neteisingai.
     
    Rinkos tyrimai turi būti atliekami tik dėl dviejų priežasčių: idėjos testavimui arba siekiant pagerinti produktą (prekę/paslaugą). Kiti tyrimai yra bereikšmiai ir juos atlikdami, greičiausiai, gausite neteisingą rezultatą.
     
    Tikrai galima sutikti nemažai verslininkų, kurie tiki savo idėja (kas yra sveikintina), tačiau netiki „rinka“. Ir nemaža jų dalis remiasi būtent Steve Jobs’o pasisakymais. Nors jo žodžiai yra teisingi – manau, neteisinga jų interpretacija. Nesuprasdami, ko reikia Jūsų (potencialiems) klientams – Jūs pasmerkiate savo verslą žlugti. Nebent esate tokie, kaip Fiat ir Jums priklauso Ferrari.
     
    Gero verslo!
     
    Straipsnis patalpintas iš portalo Verslo.Guru.
  18. Patinka
    wytas008 sureagavo į Deiviuxeu Kauno Iššūkis 2015   
    http://i.imgur.com/j5nJUaMm.jpg

     
    Sveiki,
     
    aš su kolega organizuoju Kaune renginuką - Kauno Iššūkis 2015. Tai orientacinės varžybos automobiliu Kaune. Pirmą kartą asmeniškai organizuoju viešą renginį, dėl to stengsiuosi pirmo blyno neprisvilinti. Tikiuosi Jūsų palaikymo ir kviečiu sudalyvauti!
     
    Informacinis puslapis: Kauno Iššūkis
    Facebook Event: Čia
     
    O čia trumpas aprašymas:
     

     
     
     
    Pagrinidis prizas - Go Pro HERO Kamera.
     
    Tad kviečiu uždarbiečius dalyvauti !
     
    Taip pat laukiu atsiliepimų apie visą renginio formatą ir įgyvendinimą
  19. Patinka
    wytas008 sureagavo į Mazeika Visoms uždarbietėms - žiupsnelis sveikinimų Jūsų dienos proga!   
    Turbut moteru diena kekvienas vyras zino kada ji yra,o kada vyru diena tai pavienes moterys teprisimena.. bet prisidesiu prie sveikinimu ir as
  20. Patinka
    wytas008 sureagavo į Skuduras Visoms uždarbietėms - žiupsnelis sveikinimų Jūsų dienos proga!   
    http://s4.favim.com/orig/50/flower-girl-love-photography-sun-Favim.com-459314.jpg

     
    Merginos,
     
    Jūs esate tarsi skambūs varpai, į kurių virpesį atsiliepia mūsų paklydusios sielos. Tarsi laisvi drugiai, kuriuos taip trokštame kasdien regėti. Jūs esate mūsų siekiamybė nuo gimimo ligi mirties. Ir tai ne pabaiga... Bet laikas tarti skambų AČIŪ. Už viską, ką suteikiate mums. Už tai, kad esate. Šalia ar ne šalia, bet jūs - mūs širdyse. Sveikiname su Jūsų diena, mielosios!
  21. Patinka
    wytas008 sureagavo į ErikVanMuurin Mano įspūdžiai iš MWC 2015   
    Šiemet dalyvavau MWC 2015 parodoje. Ne visose penkiose dienose (deja), bet vienoje. Visus įspūdžius apie parodą aprašiau savo bloge: http://blog.murinas.lt/mobile-world-congress-2015/
     
    Visą straipsnį su malonumu įdėčiau čia, bet jis ganėtinai ilgas, todėl pateiksiu keletą ištraukų:
     
    „Kovo pirma diena – kalendorinio pavasario pradžia. Bet tai man buvo nebeaktualu, kadangi kovo pirmą aš skridau į Barseloną, MWC 2015 bei „Samsung“ UNPACKED 2015. Ir nors Barselonoje praleidau tik parą – įspūdžių parsivežiau be galo daug!
    <...>
    Nuotraukose „Galaxy S6“ atrodo tikrai neblogai, bet turiu nuvilti, kad realybėje situacija žymiai prastesnė – tiek priekyje, tiek gale pirštų antspaudai yra labai ryškūs (keista, bet mano „LG Optimus G“ turi labai panašią galinę dalį, bet pirštų antspaudai yra žymiai mažiau ryškūs), todėl telefonas iš karto praranda savo estetinę išvaizdą. Be to, dėl solidesnės išvaizdos ir plonesnio korpuso „Samsung“ teko paaukoti išimamą bateriją, vietą MicroSD kortelei ir didesnę bateriją.
    <...>
    Eidamas per vieną iš MWC salių pastebėjau „Jolla“ stendą. Neprieiti negalėjau – visada įdomu išbandyti naują OS, kad ir kokia ji bebūtų. Visų pirma – „Jolla“ įrenginiai yra ypatingai solidūs, gražūs ir išskirtiniai. Tačiau šios kompanijos gaminiai dar, ko gero, ilgai bus neprieinami didžiajai daliai visuomenės, todėl daugumai būtų įdomiau sužinoti mano nuomonę apie „Sailfish“ OS, kadangi ją gali naudoti ne tik „Jolla“ įrenginių naudotojai, bet ir „Nexus 5“, „Nexus 7“ ir kitų „Android“ įrenginių turėtojai.
    <...>
    Šiaip prie „Intel“ stendo aš tikrai neičiau, tačiau pamažu renkuosi kompiuterį ir tiesiog atėjau trumpai pakalbėti apie „Haswell“ ir „Broadwell“ privalumus bei trūkumus. Galiausiai į diskusiją įsitraukė 5-6 „Intel“ atstovai ir tai iš tiesų buvo vienas iš įdomiausių pokalbių per visas kelias valandas praleistas MWC.
    <...>
    Labai gaila, kad MWC galėjau pabūti tik vieną dieną, o Barselonoje – tik parą. Nepaisant visų nesklandumų oro uoste, buvo labai smagu ir tikrai verta. Gyvenau tarsi svajonėje – prabangūs viešbučiai, egzotiškas maistas, šviežiai spaustos tikros apelsinų sultys, šilti orai, saulė, o svarbiausia – aplinkui visada išskirtinė elektronika ir tūkstančiai tokių pat pakvaišusių IT entuziastų, kaip ir aš! Gaila, jog svajonės baigėsi ir dabar liko tik prisiminimai, nuotraukos ir šis straipsnis…“
     
    Straipsnyje aptariau Samsung Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, HTC One M9, LG G Flex 2, Jolla gaminius su Sailfish OS, Huawei telefonus, Intel ateitį ir daugiau. Jeigu turite kokių nors klausimų - klauskite drąsiai, bandysiu atsakyti!
     
    O jeigu straipsnis pasirodė įdomus, galite sekti mane Twitter, Facebook ar Google+
  22. Patinka
    wytas008 sureagavo į zawe Blogos žinios užsipirkusiems netikrų "like"   
    Šiandien visi Facebook puslapių administratoriai pamatė žinutę:
    "We’ve recently updated the way we measure how many people like your Page. Pages may see a decrease in likes after March 12, when we removed likes from inactive Facebook accounts."
     
    Pastaruoju metu vykęs netikrų anketų blokavimas ir valymas perėjo į kitą etapą - ištrinami visi netikrų anketų "like" paspaudimai. Taigi jau visai netrukus, daugelis puslapių užsipirkę netikrus paspaudimus gali pamatyti perpus sumažėjusius puslapio fanų skaičiukus.
     
    Džiugu! :)

  23. Patinka
    wytas008 sureagavo į Mykolas Nusiskundimas moderatoriu Mykolas   
    Pasiėmiau popkorno, laukia ilga naktis :)
  24. Patinka
    wytas008 sureagavo į Gpoz Logotipas "Tomas"   
    Tai juk gali ir per 5min neblogą pasidaryt, jei galvoj minčių yra
  25. Patinka
    wytas008 sureagavo į Creatium Ar gali Rusija pulti Baltijos salis?   
    Manau, kad video puikiai tinka į temą. Juk vertinti dabartinių įvykių, prieš tai neprisiminus netolimos praeities, negalima. Video puikiai parodo kaip kitų šalių okupaciją supranta pati Rusija ir jos vadovai. Neva tai šalie pastatymas ant kojų, teisybės įvedimas ir t.t. Todėl toks požiūris yra pavojingas toms šalims, kurios dabar yra laisvos ir kurioms gresia vėl netekti nepriklausomybės. Lietuva juk yra tarp jų. Nors tas pavojus mums yra, sakyčiau, labai mažas, kaip aš tą esu sakęs ir pirmuose savo postuose šioje temoje, tačiau tas pavojus vis tiek yra. Ir šis video paaiškiną nemažą dalį motyvų, kurie galėtų lemti Rusijos sprendimą vėl okupuoti Baltijos ar kitas posovietines valstybes.
     
    Todėl, tikrai nemanau, kad administratoriams vertėjo jį ištrinti. Juolab, kad šis video nėra kažkoks iš neaiškios gilumos paimtas, juo visai neseniai savo Twitteryje dalijosi Rusijos vicepremjeras Rogozinas, o pats video patalpintas to paties Dimitrijaus Rogozino Youtube kanale.
     
    Video:
    https://www.youtube.com/watch?v=XIviwK1MzJs
     
    Video yra vienas teigiamas aspektas: bent taip Rusija tarsi pripažįsta kitų šalių okupaciją. Nors oficialiai ir neigia tokį dalyką. Nepaisant to, faktas išlieka faktu, kad pvz. lyginant su nacistinės Vokietijos okupacija, pastaroji sugebėjo savo klaidas pripažinti ir atlygini žalą už jas. Rusija nesugebėjo net pripažinti okupacijos fakto, ką jau kalbėti apie kažkokios tai žalos atlyginimą.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...