Pereiti prie turinio

skofas9s

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    204
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    skofas9s sureagavo į TheSausis Filmai.in Auto Refresheris   
    Sveiki visi, ar ir jūs nerandate laiko (arba pamirštate) kasdien įeiti į filmai.in tinklapį, kad pridėtų 0.5 taško?
     
    Sprendimas: Įsidiekite šį naršyklės papildinį, kuris automatiškai, kaskart paleidus naršyklę, už jus atidarys filmai.in, pasims galimus taškus ir kiek pabuvęs uždarys naują skirtuką (skirtukas minimalizuotas, kad netrukdytų).
     
    * Skirtukas startuoja praėjus šiek tiek laiko po naršyklės paleidimo, kad naršyklė nestrigtų.
    * Skirtukas laikosi įjungtas apie 10sec. Kad tikrai spėtų užsikrauti tinklapis ir pasimti taškus.
    * Jeigu naršyklę laikote ištisai įjungta, kas 6h. automatiškai atidarys naują filmai.in skirtuką ir surinks taškus.
     
    CHROME: https://chrome.google.com/webstore/detail/automatic-filmaiin-refres/bnebnekkbkmckphmdlnanngjdcbokekc
    Mozilla Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/automatic-filmai-in-refresher/
    Opera: Laukiama verifikacijos.
     
    Kūrėjai: Ugnius Skučas, Aidas Eglinskas
     
    PS: Turėtumėt pluginą rasti jūsų naršyklės įskiepių parduotuvėje kaip chrome web store, įvedus paieškos laukelyje filmai.in
  2. Patinka
    skofas9s sureagavo į Vileikis Rycka99 prisistatymas arba ką aš čia išsidirbinėju?   
    "Filmą įgarsino Ryčka 9 9" Pirmi žodžiai suskambėję galvoje, pamačius tavo nick'ą :D Manau daugumai filmai.in narių pažįstamas tavo balsas. Na, o dabar marš "Suits" 3 sezono įgarsint :) :D
  3. Patinka
    skofas9s sureagavo į Edvinasvit Sadistų restoranas!   
    Man įdomu kokia tu žole ten pjovei kad tokios mintys.
  4. Patinka
    skofas9s gavo reakciją nuo InLog WP admin panel klaida   
    Pervadinau, ir veikia. Vėl atstačiau ir veikia...
    Dekui už patarimą.
  5. Patinka
    skofas9s sureagavo į Anhelo WP admin panel klaida   
    Pabandyk pluginų folderį per FTP pervadinti į plugins-old, arba papraščiausiai pluginų folderį pasidaryk backup ir pabandyk viduje esančius pluginus ištrinti. Pasižiūrėk ar pradės veikti. :)
  6. Patinka
    skofas9s sureagavo į Julykaz Padaryti JAVA prokta iki balandzio 7d. kaina Mokesiu 20EUR.   
    Už 20 € niekas net neskaitys šito teksto.
  7. Patinka
    skofas9s sureagavo į IdejosVerslui Marketingas – tai ne reklama   
    Kiekvienam verslui reikalingas marketingas. Ir dauguma verslo savininkų supranta auksinę taisyklę: „jeigu nėra marketingo – nėra ir verslo“. Tačiau ne kiekvienas vadovas supranta, ką iš tikrųjų reiškia žodis „marketingas„, kaip formuojama marketingo strategija, kuri vėliau padeda verslui įsibėgėti ir augti.
     
    Pradėkime nuo to, kad marketingas – tai nėra reklama. Taip, gerai paruošta reklaminė strategija dažnai yra sėkmingos marketingo kampanijos dalis, tačiau reklama ir marketingas nėra vienas ir tas pats. Marketingas – tai procesas, kurio metu sukuriamas susidomėjimas produktu (preke, paslauga, įvykiu, tikslu ar žmogumi). Pagrindinė marketingo užduotis yra supažindinti potencialių klientų grupę (kalbu apie tikslinę grupę) su produktu ir paskatinti (o kartais – netgi įtikinti) juos įsigyti tai, ką Jūsų marketingo kampanija bando jiems parduoti.
    Kalbant plačiąja prasme – marketingas yra pasakojimas. Įtikinamai pasakodami savo (ar savo kliento, jeigu esate marketingo strategijos kompanija) ar produkto istoriją, Jūs turite įtraukti tos istorijos klausytojus į patį pasakojimą ir paskatinti juos norėti tapti pasakojimo dalimi. Tinkamai parinkdami ir pateikdami pasakojimo dalis, Jūs galite „suartėti“ su vis daugiau žmonių, kurie ras tame pasakojime kažką artimo sau, savo gyvenimui ir savo problemoms.
     
    Nors reklama gali būti svarbia pasakojimo dalimi – dažniausiai, verslininkai pasitiki reklama per daug ir tai, deja, veda jų verslą į pragaištį. Norint, kad marketingas būtų sėkmingas – Jums reikia sukurti savo produktui tokį „pozityvą“, su kuriuo nori asocijuotis tikslinės grupės ir tapti potencialiais pirkėjais. Tam, kad pasiekti tokį rezultatą, yra tikrai nemažai būdų, tačiau tikrai neegzistuoja vieno recepto visiems, tad juo, deja, negaliu pasidalinti. Galiu, žinoma, išvardinti kelis marketingo metodus, kuriuos galima (ir reikia) naudoti, jeigu tik Jūsų verslo tipui tai yra tinkama:
     


     
    veikianti ir funkcionali svetainė, kurioje esanti informacija parodys Jūsų lankytojams, jog esate savo srities specialistai;
    sėkmingas ir aktyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose, kurių pagalba galite pasiekti ne tik esamus, tačiau ir būsimus klientus;
    dalyvavimas Jūsų verslo srities parodose ne tik svečio, tačiau ir dalyvio teisėmis, kad pateikti lankytojams (ir, žinoma, kitiems verslams) Jūsų produktą;
    tinkami pranešimai spaudai ir kitos viešųjų ryšių kampanijos.

    Marketingo būdų yra tikrai daug. Ir nors visi iš aukščiau išvardintų būdų yra efektyvūs (ir, kaip jau minėjau, rekomenduojami įgyvendinimui) – tai tikrai nereiškia, kad pateikti „visi“ marketingo būdai, tinkami Jūsų verslui. Visai gali būti, kad nepaminėjau, galbūt, vienintelio marketingo būdo, kuris tinka būtent Jūsų verslo specifikai ir yra efektyvesnis už viską, kas yra išvardinta aukščiau. Tačiau net tokiu atveju – aš galiu tik pasveikinti Jus, nes tai reiškia, jog Jūs jau žinote, kas yra efektyvu Jūsų verslui ir šis straipsnis Jums nėra naudingas. O gal…?
     
    Čia reikėtų nepamiršti, kad versle nėra B2B (business to business – verslas verslui). Yra tik H2H (human to human – žmogus žmogui), nes bet kokį verslą (bent jau kol kas) vis tiek valdo žmonės. Ir žmonės yra linkę pasitikėti tik kitais žmonėmis. Jeigu Jūs esate matomas, žinomas savo asmenybės, charizmos, gerų darbų (ir taip toliau) dėka – žmonės bus labiau linkę turėti su Jumis reikalų. Ypatingai tie, kurie save asocijuos su Jumis – „mes labai panašūs, nes mums patinka ta pati krepšinio komanda“, „man jis/ji patinka, nes aukoja vaikams“ ir panašiai. Žmonės yra linkę dirbti ir pasitikėti žmonėmis, kuriuos jie gerbia ir laiko autoritetais.
     
    Dar vienas efektyvus marketingo būdas – pažinčių tinklo plėtra. Lietuvoje, kažkaip, pastebiu, jog tai nėra labai populiarus būdas plėsti savo įtaką, tapti žinomesniu ir turėti kuo platesnį pažinčių ratą. Asmeniškai aš – LinkedIn tinkle turiu daugiau kaip 600 kontaktų (ir bet kuris iš jų savo intelektu lenkia 1,000 Šalčiūtės fanų Facebook’e), į kuriuos galiu kreiptis pagalbos ar patarimo toje srityje. O kodėl negaliu? Kas mane stabdo? Kas nutiks, jeigu man atsisakys padėti? Asmeniškai man – visiškai nieko blogo. Apie tai, manau, kaip tik labiau turėtų susimąstyti tas, kas atsisako padėti.
     
    Nereikia eiti į „verslo pusryčius“ tam, kad ten padalinti ir pasirankioti vizitinių kortelių. Reikia kaip tik megzti kontaktus, aiškintis žmonių problemas ir ieškoti tų problemų sprendimų. Dažniausiai – žmonės pavargsta ieškoti problemų sprendimų kitiems, o patys nesupranta, kad tai ir yra varomasis verslo variklis – kai Jūsų verslas sprendžia kažkieno problemas. Labai efektyvus marketingo įrankis. Kuo daugiau užmegzite kontaktų ir padėsite žmonėms – tuo labiau būsite žinomas, kaip savo srities ekspertas ir „tas, kuris veikia, o ne kalba“. Automatiškai – žinomu tapsite ne tik Jūs, tačiau ir Jūsų verslas, prekės, paslaugos ir taip toliau. Pakils paklausa, o Jūs galėsite padidinti pasiūlą. Juk tai ir yra efektyvus marketingas!
     
    Joks (ir jokios) reklamos kiekis negali nugalėti, atstoti ar pasiekti tai, ką gali tvirtas ir tinkamas marketingas. Todėl, kai atsisėsite (patys, su savo marketingo komanda ar samdytais specialistais) marketingo strategijos sudarymui – nepamirškite, jog labai svarbus ne tik pats planas ir pasakojimas, tačiau ir tai, kas tą pasakojimą pasakoja.
     
    Gero Jums verslo!
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  8. Patinka
    skofas9s sureagavo į InTeXaS sumuštas veidas   
    Pavadinimas toks intriguojantis, jau užsukau paskaityti kaip visuomet neblogų komentarų, pasijuokti. O čia kas per?
  9. Patinka
    skofas9s sureagavo į TonY B Palinkėjimas, Tau, Uždarbieti!   
    Labas, Uždarbieti,
     
    Praėjo 2014-ieji metai, ką per juos nuveikei?
    Tikiuosi atsakymas ilgas ir metai Tau buvo tikrai geri. O aš norėčiau padėkoti visiems bendruomenės nariams, naujiems ir seniems, padėkoti už puikius ir aktyvius metus. Smagu, kad atsirado gan daug naujų narių, kurie yra tikrai aktyvūs bei keli itin aktyvūs, kurie šiuo metu varžosi Metų Forumiečio rinkimuose. Linkiu, kad visi nariai būtų aktyvesni ir turėtume daugiau įvairių iniciatyvų - konkursų, susitikimų, balasvimų, konsultacijų ir pan.
     
    Manau Tau ir Tau, ir kiekvienam uždarbiečiui šis palinkėjimas būtų tiesiai į dešimtuką:
     
    "Po dvidešimties metų tu būsi labiau nusivylęs dėl to, ko nepadarei, nei dėl to ką padarei. Taigi atsikratyk pančių. Palik saugų uostą. Pagauk palankų vėją. Tyrinėk. Svajok. Atrask." Markas Tvenas"
     
    http://happynewyear-cards.com/wp-content/uploads/2014/12/Happy-New-Year-Images-2015-3d-3.jpg
  10. Patinka
    skofas9s sureagavo į IdejosVerslui Prašau Jūsų – paspauskite LIKE…?   
    Vakar parašiau straipsnį apie Facebook’e plintančią nesąmonę dėl privatumo politikos pasikeitimų (nors faktiškai – privatumo sąlygos Facebook’e nesikeitė nuo 2013 m. lapkričio mėnesio ir dar nežinia kiek laiko niekas nesikeis). Šiandien, manau, pratęsiu Facebook temą, tačiau kiek kitokiu kampu.
     
    Kaip gauti tą taip geidžiamą „LIKE“ (liet. – Patinka) mūsų veiksmams socialiniame tinkle? Juk visi norime, kad mus mėgtų. Na, nebent esate koks nors socialinio tinklo trolis (pavardžių neminėsiu, bet visi žinome apie tokias žąsis mūsų visuomenėje). Nors ir tie patys „troliai“ naudoja savo nepakenčiamus charakterius ir kartais išsireiškimus, kad gauti pritarimą tam, ką jie daro. Ir jie nori to pritarimo.
    Pati „LIKE“ funkcija tapo tokiu svarbiu socialinių tinklų elementu, kad išsivystė į visai kitas paskirtis: nuo nuoširdaus įrašo (nuotraukos, video klipo ir pan.) patikimo, iki parodymo, jog „matei įrašą“ (kai spaudi „LIKE“, nors net neskaitei, kas parašyta ar nežiūrėjai, kas slepiasi po pasidalinta nuoroda); iki „lindimo į užpakalį“ (kai spaudi „LIKE“ ant įrašų tų žmonių, kurių nori būti pastebėtas); iki visiško absurdiškumo (kai spaudi „LIKE“ ant savo paties įrašų, nuotraukų ar komentarų).
     
    Verslui „LIKE“ funkcija yra kiek kitokia – verslas juos brangina. Stebint, kas spaudžia „LIKE“ Jūsų verslo puslapyje, galima nustatyti, ar Jūsų perkamos (o kartais – ir nemokamos) reklamos yra veiksmingos, ar pasiekiate savo verslo tikslinę auditoriją ir panašiai.
     
    Iškeltas nykštys
     
    Ganėtinai įdomi pačio mygtuko LIKE/Patinka ikonografija: ji kilusi iš meno pasaulio (kuris, turiu pastebėti, dažnai prasilenkia su realybe) kilusiais mitais gladiatorių arenose.
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/Jean-Leon_Gerome_Pollice_Verso-1024x681.jpgJean-Leon Gerome: Pollice Verso


     
    Iki šių dienų, nėra aišku, kokie nykščio simboliai buvo laikomi „nuteisimo mirti“ ir/ar „pasigailėjimo“ ženklais. Čia, matyt, didžiausią mūsų visuomenės nuomonės dalį suformavo menininkai ir kinematografai, pateikdami mums „nykštys į viršų – pasigailėti“ ar „nykštys į apačią – mirtis“ analogijas.
     
    Tačiau net ir iškelto į viršų nykščio simbolika, kai kuriose šalyse reiškia ne visai tai, ką mums bando perteikti meninio pasaulio atstovai. Štai, pavyzdžiui, Irane – iškeltas nykštys į viršų simbolizuoja… penį. Australijoje, iki Antrojo Pasaulinio karo, šis simbolis taip pat nebuvo iš maloniausiųjų, tačiau straipsnis – ne mokslinis ir ne visai apie tai…
     
    Nepaisant kontraversiškumo – į viršų iškelto nykščio simbolis prigijo mūsų visuomenėjė (vis dar negaliu nustoti galvoti, kaip reikia spausti tą „LIKE“ mygtuką, jeigu esi Irano gyventojas) ir jis liks su mumis. Ir, greičiausiai, jis ir toliau simbolizuos, kad mums patinka tai, ką kažkas pasakė, kažkuo pasidalino, net nekreipiant dėmesio į turinį.
     
    Ką iš to gauna spaudžiantis „LIKE“?
     
    Žmogus, spaudžiantis „Patinka“, tokiu būdu išreiškia savo pritarimą turiniui, kuriam buvo skirtas tas paspaudimas. Tai lyg savotiškas pritarimas tam, kuo pasidalinote, nes tai sutampa su „LIKE“ paspaudusiojo mintimis, požiūriu, įsitikinimais ir panašiai.
     
    Įrašai ir straipsniai, kurie yra prieštaraujantys „visuomenėje priimtoms moralinėms normoms“ ar „bendram įsitikinimui – gauna daugiau peržiūrų (atkreipkite dėmesį į naujienų portalų antraštes, kurios labai dažnai skirtos pritraukti Jūsų pelės paspaudimą, o ne tiksliai atspindėti tai, kas iš tikrųjų laukia straipsnio viduje), tačiau sulaukia mažiau „LIKE“ paspaudimų. Pozityvios mintys, pranešimai, nuotraukos ir tai, kas yra „teigiama“, visuomet pritrauks daugiau paspaudimų, nei neigiamas ar kontraversiškas turinys.
     
    Ką iš to gauna „LIKE“ gavėjas?
     
    Turbūt, jeigu trumpam lįsime į psichoanalitiką – laikantis „Esi tai, kuo daliniesi socialiniuose tinkluose“ taisyklės (pritaikiau iš Šarūno Navickio knygos pavadinimo „Kaip gyveni, taip ir atrodai“) – mes gauname savotišką „pripažinimą to, kas mes esame„.
     
    Kai gauname tą magiškąjį „LIKE“ – mes jaučiamės geriau. Ir daugumai žmonių – visiškai nesvarbu, kad jie „jaučiasi geriau“ tarp tų dešimčių, šimtų ir net tūkstančių žmonių, kurių jie nepažįsta ir niekada nėra net akyse matę – svarbu, kad gavo tą „Patinka“.
     
    Žiūrint iš bendros perspektyvos – kažkieno paspaustas „LIKE“ pritraukia kitų žmonių dėmesį į tai, kuo mes pasidalinome. Įrašo autorius (tiek privatus žmogus, tiek verslas) mato, kaip auga peržiūrų skaičius, komentarai, pasidalinimai… Atitinkamai – draugų užklausos, sekėjai ir vėl – dėmesys. Turiu pastebėti, kad LinkedIn (socialinis tinklas verslui, jeigu grubiai išsireiškus) tinkle įrašas, sulaukiantis daug peržiūrų ir pritraukiantis dėmesį, programavimo algoritmų dėka yra automatiškai pažymimas kaip „įdomus“ ir rodomas naujienų sraute žmonėms, kurie visiškai neturi nieko bendro su to įrašo autoriumi.
     
    Facebook’e ši funkcija yra mokama ir vadinama „reklama“.
     
    Kaip gauti daugiau „LIKE“?
     
    Norite sulaukti daugiau „LIKE“? Pateiksiu Jums kelias rekomendacijas:
     


     
    Venkite kontraversiškų temų. Rašykite apie tai, kas verčia žmones jaustis geriau arba tai, kas jiems padėtų pasiekti savo tikslų. Abejotinos moralės temos sukelia daug šurmulio, peržiūrų, tačiau mažą teigiamą efektą. Nebent „medžiojate“ komentarus, o ne „LIKE“;
    Rašykite dažnai. Jeigu sukursite įdomius įrašus ir pastovių skaitytojų ratą – jie dažniau spaus „LIKE“ ir, tokiu būdu, Jūsų turinys taps labiau matomas/skaitomas;
    Pateikite asmeninę patirtį ir/ar žinias. Žmonėms patinka, kad jie gali paskaityti žmogaus (ar verslo), kurį jie laiko ekspertu, nuomonę. Jie gali susieti save su Jumis (ar Jūsų verslu), pasisemti žinių, užvesti diskusiją ir paspausti tą geidžiamą „LIKE“;
    Kačiukai. Kačiukų nuotraukos visada sulaukia daug „LIKE“. Tiesa, ne visada tų žmonių, kuriuos Jūs norite pasiekti.

    O jeigu visa tai neveikia – tada siūlau pasinaudoti naujienų portalų taktika: sukurkite akį traukiančią antraštę. Kad ir "Prašau Jūsų – paspauskite LIKE?"…
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
     
    P. S. Moderatoriams: Tai nėra straipsnis, skirtas "susirinkti reputacijos pliusams". Tiesiog, jo toks pavadinimas.
  11. Patinka
    skofas9s sureagavo į IdejosVerslui Ar Jūsų verslas išlaikytų “zefyrų testą”?   
    Dedikuoju šį straipsnį verslininkams, kurie nori greitai praturtėti
     
    Vėlyvais 1960-aisiais, Stanfordo universiteto psichologijos profesorius Valteris Misčelas (Walter Mischel) pradėjo labai įdomių eksperimentų seriją, kurių dėka buvo siekiama nustatyti žmogaus galimybes ugdyti savikontrolę ir atsispirti “momentiniam pasitenkinimui”. Vieno iš eksperimentų metu (jų buvo nemažai), 4 metų vaikas atvedamas į tuščią kambarį, kuriame būdavo koks nors skanėstas – zefyras, saldainis, sausainis ir panašiai. Tada, vaikui pasakoma, kad jis bus paliktas kambaryje vienas, o jį atvedęs asmuo išeis 15-kai minučių. Ir jeigu vaikas per tas 15 minučių, kol nebus šalia suaugusiojo, nesuvalgys to skanėsto – grįžęs suaugęs atsineš dar vieną skanėstą ir vaikas galės suvalgyti jau du skanėstus. Žinoma, jeigu vaikas nesulauks grįžtančio suaugusiojo – tuomet antrojo skanėsto jam niekas neduos.
     
    Atlikus šį eksperimentą su daugiau kaip šešiais šimtais keturmečių vaikų, Stanfordo mokslininkai nustatė, kad mažiau nei trečdalis vaikų galėjo atsispirti pagundai nepaimti skanėsto, esančio priešais juos, per tas pirmąsias 15-ka minučių. Tai reiškia, kad apie 66% vaikų tą skanėstą visgi paimdavo.
     
    Tačiau, įdomiausia dalis yra ne čia. Įdomiausia, kad tyrime dalyvaujantys vaikai buvo surasti po beveik 20-ties metų ir buvo pasidomėta jų gyvenimais. Ir štai čia, mielieji, tyrimo nauda atsiskleidė visu gražumu: pasirodo, kad tie vaikai, kurie atsispyrė pagundai paimti skanėstą prieš 20 metų, išaugo į daugiau gyvenime pasiekusius individus, nei tie, kurie skanėstus paėmė. Tokios išvados buvo prieita įvertinus vaikų mokslo pasiekimus, egzaminų rezultatus ir net kūno masės indeksus (KMI). Tyrimas buvo paskelbtas 1989 m. žurnale “Science”.
     
    Zefyrų testu (kaip jis vėliau buvo pavadintas) dabar vadinamas žmogaus sugebėjimas atsispirti “greitam pasitenkinimui”, kas rodo jo emocinę brandą, kadangi tokio noro suvaldymas reikalauja mokėti puikiai kontroliuoti savo impulsus ir valdyti troškimus. Beje, žemiau galite pamatyti vaizdo įrašą, kuriame “zefyrų testas” atliekamas šiomis dienomis su tokiais pačiais 4-mečiais vaikais:
     

    http://www.youtube.com/watch?v=QX_oy9614HQ

     
    Kaip tai susiję su verslu
     
    Labai. Netgi labai labai ir tiesiogiai. Dauguma šiandien veikiančio verslo šiame eksperimente papultų į tuos 66%, kurie čiumpa skanėstą. Tokie verslininkai laikosi požiūrio, kad reikia čiupti klientą iš karto ir išmelžti jį iki paskutinio cento, rašyti jam sąskaitas už kiekvieną judesį, atsikosėjimą ir pirstelėjimą. Sugaišai 3 minutes atsakydamas į esamo kliento klausimą elektroniniu paštu – rašyk sąskaitą.
     
    Ir tik likę 33 procentai verslo laikosi požiūrio, kad negalima (ir nereikia) to daryti: klientas, su kuriuo yra demonstruojama kantrybė ir paslaugumas, džiaugsis tokiu aptarnavimu ir visada sugrįš.
     
    Taip, aš leidžiu sau sulyginti Jūsų verslą su keturmečio vaiko mentalitetu. Nes kai puolate klientą ir lendate į jo kišenę (kai tikrai galima apsieiti be to) – Jūsų mąstymas yra lygus 66 procentams keturmečių.
     
    Kaip suaugti
     
    Žinoma, yra verslų, kurie yra laikomi “išimtimis”:
     


     
    Pabandykite Amazon.com platformoje įsigyti tą pačią knygą, kokią jau esate pas juos pirkę. Žinote, kas nutiks? Gausite iš Amazon įspėjimą! Amazon vadovai, pasirodo, žino, jog jų ilgalaikis interesas yra nesuryti to zefyro, kurį jiems ką tik pasiūlėte.
    Prieš eilę metų, kompanijos Apple klientų aptarnavimo skyrių darbuotojai konsultavo skambinančius ir norinčius įsigyti MacBook kompiuterius bei iPod’us, kad “nereikia skubėti pirkti dabar, nes tuojau pasirodys naujesni ir galingesni modeliai“. Ar Apple iš to pralošė? Kaip galite matyti ekonomistų pasisakymuose – ne.

     
    Įvardinčiau čia ir lietuviškų verslų, tačiau tokių, kurie veikia tokiu principu – tiesiog dar nesutikau. Žinoma, stengiuosi po savęs (t.y. po konsultacijų) palikti tokių įmonių žymę Lietuvoje ir nuoširdžiai tikiuosi, kad ne aš vienas taip darau ir manau.
     
    Deja, viena iš didžiausių verslo problemų yra trumparegystė. Arba godumas. O gal – keturmečio intelektas?
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru svetainės.
  12. Patinka
    skofas9s sureagavo į Mikaz Kaip iskrapstyti tevus is namu?   
    Gal mano patarimas pasirodys kiek ir per drastishkas, bet jei jau keliausit, tai maukit lauk is Europos. Toliau ka papasakosiu pries 18 men padariau pats, pries 4 men pakartojau su tevais kartu. Kryptis - Filipinai. Taip, suprantu, egzotika, toli, brangu... Taciau tai pakeicia poziuri i gyvenima. Pamatai visai kita kultura, kitus zmones. Jie nesisuka kaip peles rate kas manesi mokedami paskolas, nuomas, imokas, komunalinius ir pan. Ten kitas pasaulis. Ten seimps galva kasdien sprendzia ar jam gulet po palme ir nieko neveikti, ar pagauti/nupirkti zuvi seimai ir ja patiekti jiems. ten nera storu, pliku, ten visi sypsosi, visi paklausia 20 kartu per diena kaip sekasi. Ten nera musu rutinos... ten tiesiog kitoks gyvevinimas.
    Kiek tai kainuoja? Is pirmo zvilgsnio daug - skrydis 1500-2500 lt zmogui. Kuo anksciau pirksi bilietus, tuo pigiau (is LT neskrenda, vertetu ziureti is milano ir pan). Toliau gyvenimas, maitinimasis. Mes buvom 5 savaites. Biudzetas grubiai 1500lt skrydis + 3500lt (1000 euru) zmogui viskam kitam. Cia jau paskaiciuotas vidutinis variantas netaupant, bet ir netashkant pinigu. kas i tai ieina? Na pvz nakvyne ten brangi, vidutiniskai 50lt uz dvivieti kambari parai. Taciau visa kita pigu, tarkim 60 min masazas papludimy saulelydzio metu su kokteiliu rankoj ant balto smelio (kaip filmuose matot) 6-8 Lt, didzliu kreveciu kg 15lt, jas pagaminti su ryziais ir alum 10lt. T.y uz 30lt gaunat karalishkus 1kg kreveciu pietus su ryziais ir alumi. Visa kita yra persikelimu tarp salu laivukais kaina. Grubiai tarkim tai kainuoja 150lt uz laiva, ir nesvarbu ar jame bus 2 zmones, ar 4 ar 15, kaina ta pati.
    Finale: 5 savaiciu atostogos 5000-6000 lt zmogui, pabunat kitoj civilizacijoj, kitam pasaulyje, balto smelio ir zydros juros kraste. Atsiminimu 5 metams, nerealios fotkes, nusilupusi oda, gilus pamastymai apie tai kaip mes gyvenam ir svajones kitais metais vel ten grizti...
  13. Patinka
    skofas9s sureagavo į Mykolas Korteles pridejimas kito vardu.   
    Paypal nieko "nemato". AVS sistema neveikia Lietuvoje, todėl teoriškai gali pridėti į PayPal bet kokią tinkamą lietuvišką kortelę. Tačiau dar priklauso nuo banko, ar jis priims pinigus, jeigu gavėjo ir sąskaitos sąvininko vardai nesutaps. Bent jau SEB'as, kiek pamenu, tai leidžia
  14. Patinka
    skofas9s sureagavo į uploader Nemokami pokalbiai tarp LABAS iki vasaros!   
    Kas nori nemokamų pokalbių tarp LABAS iki vasaros, siųskite 1550 numeriu tekstą: TARP
    Paskubėkite!
  15. Patinka
    skofas9s sureagavo į Kernius Kaip jums šauna įdėjos?   
    Atsimenu, anksčiau galva būdavo tuščia ir vis bandydavau ką nors išmąstyti, bet net jei kas nors vieną akimirką pasirodydavo super ("O, pagaliau sugalvojau!"), kelias dienas apie tai pamąsčius suvokdavau, jog iš tikrųjų ta idėja ne tokia ir gera.
     
    Dabar idėjos gimsta savaime - jų sąrašas jau ilgesnis nei spėsiu kada nors įgyvendinti (užsienyje yra žmonių, kurie tokius savo sąrašus galiausiai paskelbia viešai, galbūt ir pats tai kada nors padarysiu).
     
    Galvoju, kas pasikeitė. Labiausiai tai, jog pradėjau daugiau skaityti, daugiau domėtis kitų patirtimi, klausyti kažką sukūrusių žmonių kalbų.
     
    Supratau, kad geriausios idėjos kyla ne tuomet, kai stengiesi specialiai jas sugalvoti, o kai eilinę gyvenimo dieną užsiimdamas eiliniais dalykais pastebi tai, ko tau trūksta ir ko dar nėra sukurta.
     
    Dažniausiai - jei tau to tikrai reikia pačiam - tikriausiai reikia ir daugeliui kitų žmonių. Tad ko tuomet laukti?
     
    Manęs paties nedomina idėjos / kūrimas dalykų, kurie man nereikalingi - vien tam, kad kažkas tuo galbūt naudosis. Žymiai didesnį malonumą jaučiu darydamas tai, kuo pirmiausia naudosiuosi aš pats.
     
    Kaip pavyzdį galiu pateikti šį forumą: aš turėjau daugybę klausimų, bet prieš septynerius metus nebuvo vietos internete, kur galėčiau kam nors visus juos užduoti. Tai buvo asmeninis poreikis ir kartu pastebėtas trūkumas, kurį aš galiu pamėginti užpildyti (štai ir idėja!). Kaip laikas parodė, tokio forumo reikėjo ne man vienam.
     
    Taigi aš stengčiausi galvoti ne apie tai, ko reikia kitiems, bet apie tai, ko reikia jums patiems.
  16. Patinka
    skofas9s sureagavo į LeLeSiuSn Kaip jums šauna įdėjos?   
    Nors nerasytum tu durnu pranesimu tokiu, kad vien tiktai kad gautum "+" ir padidetu tavo reputacija. Neturi ka gero pasakyti, geriau patyleti. Ir nebandyti rinkti tuos "+" ;)
  17. Patinka
    skofas9s sureagavo į Andriuslink iPhone 5 vs S4   
    Parašyk daugiau informacijos apie save, kiek metų, savo pomėgius, ar naudojai išmanūjį telefoną anksčiau, ar esi užsiemes žmogus, o gal kaip tik turi daug laisvo laiko, kurį nori "užmušt" su telefonu. Tada daugumai bus lengviau išreikšti savo nuomonę ir tikslingai patarti. Dabar gi kiekvienas žiūrės per savo prizmę ir patars pagal savo poreikius, todėl šie patarimai bus niekiniai.
     
    P.S. S4 techniškai daug stipresnis.
  18. Patinka
    skofas9s sureagavo į Varle Sveiki, aš Varlė   
    Pasižiūrėjau ankstesnes temas, niekas nuotraukų nekėlė, todėl ir aš neįkėliau. Nenorėjau pasirodyti savimyla... :) http://2.bp.blogspot.com/-T0V5lGp2Flk/UeRQLdhqDeI/AAAAAAAAAFo/89rtOSh2ykI/s1600/5.jpg
  19. Patinka
    skofas9s sureagavo į Varle Sveiki, aš Varlė   
    Sveiki. Mačiau šį forumą anksčiau, visuomet traukė, ir štai esu čia ^_^
    Užsiregistravau, nes labai reikia pagalbos, ir šiaip neturiu su kuo pasikalbėti... :rolleyes:
     
    Mokausi 12 klasėje, esu iš Klaipėdos. Laisvalaikiu sportuoju, skaitau, rašau, kovoju su psichologinėmis problemomis(pastarųjų turiu krūvą), mėgstu stebėti aplinką ir analizuoti, pradėjau domėtis marketingu, verslu. Jau turėjau nedidelį verslą - prekybą internetu. Tiesą sakant mane domina begalo daug dalykų, tačiau neturiu viskam laiko, nes tenka planuoti savo ateitį, o mano situacija yra išties sudėtinga...
     
    Iš šio forumo tikiuosiu sulaukti praktinių patarimų ir bendravimo, kurio taip trūksta. Tiesiog prisikaupė daug klausimų ir temų pokalbiams, bet aplinkiniams tai nelabai įdomu :unsure: Jaučiu savyje nemažą potencialą, kurio realizavimui man kartais trūksta žinių, pasitikėjimo savimi ir kai kurių įgūdžių. Tikiuosiu, kad laikas, praleistas čia, taps geru įndėliu į mano asmeninį tobulėjimą.
     
     
     
    Perskaičiau ką parašiau ir supratau, kad tai menkai mane apibūdina. Ech, kalbėti apie save visuomet sunku. Tad mielai atsakysiu į visus klausimus :)
  20. Patinka
    skofas9s sureagavo į donce78 300+ tiekėjų kontaktai   
    Gal kam pravers tiekeju kontaktai. pirkti ebay. yra ivairiu tiekeju: paletemis drabuziai elektronika, kosmetika ir t.t.
     
    List of Wholesale Suppliers.pdf
  21. Patinka
    skofas9s sureagavo į ReikiaPuslapio Tai ar būtina validuoti HTML kodą? [VIDEO]   
    Tradiciškai Matt Cutts atsakinėja į klausimus apie Google paieškos variklio veikimą, ir šįkart, manau, labai aktuali tema visiems, kurie ginčijosi – tai ar būtinai reikia validuoti HTML kodą? Ar nuo to priklauso pozicijos paieškos rezultatuose?
     
    http://www.youtube.com/watch?v=j3KgrbiB1pc
     
    Jei tingite ar neturite galimybių žiūrėti video, trumpai perfrazuosiu: HTML validacija reikalinga tvarkingam atvaizdavimui naršyklėse, kodo palaikymui projekto viduje ir ateities programuotojams ir pan.
    Google paieškos variklis gi apdoroja svetaines tokias, kokios jos yra – dažnai su nekorektiška validacija – ir tai neturi įtakos paieškos rezultatų pozicijoms.
     
    Štai taip. Tam tikra prasme, mitas sugriautas.
  22. Patinka
    skofas9s sureagavo į Arnas Kaip išmokti SEO?   
    1. Wiki paieškok ką reiškia sąvoka: SEO
    2. Sužinojęs, kad skirstoma į išorinę ir vidinę optimizaciją ieškok informacijos kaip atliekama vidinė optimizacija ir kokią naudą duoda, kodėl tai reikalinga
    3. Forume rasi info apie vidinę optimizaciją (kaip ją atlikti)
    4. Forume gali rasti mano blogą, kuriame rašau visą info, kuri susijusi su vidiniu optimizavimu (ką darau, kad svetainė būtų optimizuota teisingai)
    5. Pradėk domėtis kas yra išorinė optimizacija (yra netgi keli nariai forume, kurie labai aiškiai paaiškinę kas tai ir kaip gaminama)
    6. Žinosi kas yra išorinė optimizacija, forume rasi straipsnių apie nuorodų katalogus, apie backlinkus, apie straipsnių galią.
    7. Turėdamas supratimą kas ir kaip, galėsi pradėti skaityti straipsnį, kaip rašomas SEO straipsnis (viskas Paieškos sistemos subforume)
    8. Tu jau žinosi kas ir kaip, galėsi atsiskirti blogus dalykus nuo gerų, pajusi ką reiškia black ir white SEO.
    9. Griebsi svetainę ir atliksi optimizaciją paieškos sistemai - rezultatai tave nudžiugins ir jeigu nepatingėsi ieškoti info, tikrai į tai užsikabinsi.
     
    Daugiausiai informacijos yra šiame forume (lietuvių kalba), o googlėje gali rasti labai daug info anglų kalba. Ieškodamas info dažnai jos nerasi svetainėse, kurios yra pirmose pozicijose (tai yra reklama, tau to reikia tik iš dalies) todėl neradęs info pirmose svetainėse, nebijok lipti į antrą puslapį. SEO yra galingas įrankis, iš to uždirbami dideli pinigai, todėl visi nori būti viršuje ir ne visi tau pateiks tave dominančią info.
     
    Pats asmeniškai visko mokinausi būtent pagal šiuos žingsnius, nors ir nesu profesionalas, bet žinau ką darau ir informacijos ieškau kiekvieną dieną. Sėkmės.
  23. Patinka
    skofas9s sureagavo į ReikiaPuslapio Mano keturios e-knygos apie web-projektus - nuo šiol NEMOKAMAI   
    Nuo 2008 metų turiu tokį tinklaraštį skaitykit.lt, į kurį jau senokai neberašau ir nebeplanuoju - pasikeitė prioritetai.
     
    Jo platformoje buvau parašęs keturias elektronines knygas, kurias bandžiau ten pardavinėti, ir nuo šiandien nusprendžiau tiesiog dalinti jas nemokamai. Visiems. Be jokių registracijų ar mokėjimų. Tiesiog.
     
    Knygos yra:

    "Kaip kurti web-projektus"
    Knyga tiems, kurie nori kurti savo projektą internete – ar tai butu web-verslas, ar tiesiog bendruomenės svetainė, ar savo sumanytas laisvalaikio portalas. 50 patarimų iš realios 10 metų patirties – po vieną A4 formato lapą kiekvienam patarimui.
    "Pusę metų dirbu sau"
    Nori išsivaduoti iš darbo ofise ir turėti laisvės? Ar vilioja žodis “freelanceris”? Tada paskaityk, kaip sekėsi man šiame kelyje – knygoje papasakosiu įspūdžius iš pirmojo pusmečio.
    "CodeIgniter: nuo ABC iki pirmo web-projekto"
    CodeIgniter yra vienas iš populiariausių framework’ų PHP programavimo kalbai. Jis gali padėti programuotojams greičiau sudėlioti projekto griaučius ir struktūrizuoti kodą, o taip pat turi labai daug pagalbinių bibliotekų ir funkcijų. Apie visa tai – šioje knygoje, kurios pabaigoje bus sukurtas realus web-projektas.
    "PHP Pamokos Pradedantiesiems"
    Ši knyga skirta tiems, kas nori pradėti kurti tinklalapius ir tam panaudoti PHP programavimo kalbą. Pasakojama viskas nuo pagrindų – kokioje programoje rašyti PHP programinį kodą, kas yra kintamieji, sąlygos sakiniai, ciklai, masyvai ir t.t. Iš viso yra 16 skyrių, po kurių perskaitymo galėsite sukurti savo pirmąjį PHP projektą.

     
    Kur parsisiųsti: šiuo adresu http://www.skaitykit.lt/knygos
     
    Kaip man sekėsi jas pardavinėti:
     
    Įdomumo dėlei, papasakosiu apie skaičius. Pirmą e-knygą išleidau dar 2010 metais, ir uždėjau simbolinę kainą - 2 Lt. Vėliau už panašią kainą išėjo antra ir trečia knyga, vėliau ir ketvirta. Vėliau pakėliau kainą iki 5 Lt (kas vis tiek yra simboliška). Tikslas buvo ne užsidirbti pinigų, bet uždėti bent kažkokį mokėjimą - neatiduoti savo "žinių" nemokamai.
     
    Pardavimų rezultatai - iš visų knygų kartu sudėjus ir atskaičiavus įvairius mokesčius, uždirbau apie 500 Lt. Tai nė iš tolo neatperka laiko, skirto jų parašymui, bet už tai jų pagalba radau ne vieną rimtą klientą web-programavimo darbams, taip pat ir galėjau lengviau patarti kitiems - tiesiog pacituodavau skyrelį iš savo knygos.
     
    Kodėl dabar nusprendžiau dalinti nemokamai - kelios priežastys: visų pirma, įsitikinau, kad Lietuvoje e-knygos yra mažai perkamos ir mažai skaitomos (na, ir popierinėms knygoms irgi sunkūs laikai). Kitas dalykas - principas "be expensive or be free": geriau tegul knygos būna nemokamos, tada daugiau žmonių perskaitys, ir teoriškai net jei ir vienas iš jų norės su manimi bendradarbiauti (ar kartu daryti kokį projektą, ar užsakyti mano paslaugas), tai apsimokės labiau nei tie keli litai "ant alaus".
     
    Tai jei kas iš jūsų turi idėją rašyti e-knygą ir ją pardavinėti dėl pinigų - patariu persigalvoti ir nuveikti kažką naudingiau.
    Anyway, gero skaitymo!
  24. Patinka
    skofas9s sureagavo į campagnolo Uždarbis už įjunkta kompiuteri 1$ i diena ar daugiau .   
    https://www.youtube.com/watch?v=0NVNVQUOqOE
  25. Patinka
    skofas9s sureagavo į tomixsi Tomis PS Art Galerija   
    Sveikia,Uzdarbis.lt esu naujokas :) Taigi labai smagu pasidalinti bus su jumis darbais,galbut gausiu ir pasiulimu uz atligi. Photosopu naudojuosi 6-7 metai,viskas prasidejo nuo pacio pirmojo,zinoma tobulejimui nera ribu,teko bandyti viska,Logo,manipuliacija,3D,Web dizainas,Digital art ir kitos smulkmenos,bet labiausei prisirisau prie Digital,ir logo:) Na ka manau nekantraujante isvysti mano darbus,taigi megaukites :)
     
    http://i.imgur.com/i2BMTLB.jpg
    Dark Soul: http://i.imgur.com/Sv4bMdR.jpg
    Hunter: http://i.imgur.com/tlw8Jnr.jpg
    Humanoid: http://i.imgur.com/Z2ieTfG.jpg
    Girl: http://i.imgur.com/Gy5sHCx.jpg
    Shadow Assassin: http://i.imgur.com/BAxJwNA.jpg
    Future City: http://i.imgur.com/HuIvE.jpg
    Monsters: http://i.imgur.com/yOnjWym.jpg
    Sad Kitty: http://i.imgur.com/GpC1U.jpg
    Girl2: http://i.imgur.com/8Llf2nt.jpg
     
    Seni Logotipai ir Kiti darbai:
    http://i.imgur.com/HNUAX.jpg
    http://i.imgur.com/9k5E0.jpg
    http://i.imgur.com/I5WyO.jpg
    http://i.imgur.com/7OhUv.jpg
    http://i.imgur.com/KVLSw.jpg
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...