Pereiti prie turinio

eSportaslt

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    118
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    71.4%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    eSportaslt gavo reakciją nuo Debiloidas VBE rezultatai   
    Nežinau, bet dabar aš tai juodam šoke... :| Aplamai kaip galima išlaikyti egzaminus kad Anglų rezultatai > Lietuvių rezultatai... ? Ar čia jau reikia turėti lenkiško kraujo norint išlaikyti lietuvių egzaminą... Taip pat gal galit pagelbėti man, aš nerandu info apie mokyklini egzaminą? Kiek ten reik žodžių parašyti, kokie trukmė, kiek autorių ir kt?
  2. Patinka
    eSportaslt gavo reakciją nuo Debiloidas VBE rezultatai   
    Nežinau, bet dabar aš tai juodam šoke... :| Aplamai kaip galima išlaikyti egzaminus kad Anglų rezultatai > Lietuvių rezultatai... ? Ar čia jau reikia turėti lenkiško kraujo norint išlaikyti lietuvių egzaminą... Taip pat gal galit pagelbėti man, aš nerandu info apie mokyklini egzaminą? Kiek ten reik žodžių parašyti, kokie trukmė, kiek autorių ir kt?
  3. Patinka
    eSportaslt gavo reakciją nuo 6gbjnord VBE rezultatai   
    Na ką vyrai.... Eisiu į perlaikymą Lietuvių, katik auklėtoja man paskambino ir pasakė, kad puse klasės neišlaikė Lietuvių VE... Žiauru tiesiog, atrodo esu normalus mokinys... Klasės vidurkis >8... Na kaip jums? Dar niekos nieko nepranešė?
  4. Patinka
    eSportaslt sureagavo į sardaukar Sardaukar pasirinkimai   
    Sveiki, lažybose aktyviai dalyvauju jau 4 metus. Savo galva nestatau, bet per dieną peržvelgiu keletą lažybų forumų ir atsirenku mano manymu geriausius pikus, kuriuos čia ir pateiksiu. Tikiuosi padėsiu pliusuoti ir jums :) Čia rasite krepšinio, tinklinio, teniso, futbolo pikų.
     
    2010.12.01-2012.12.31: +162.16( yield: 9.09% hit ratio: 55.92%):)
    2011.01.01-2012.01.31:+99.75( yield: 9.96% hit ratio: 56.14% ) :)
    2011.02.01-2012.02.28: +10.51(yield: 0.79% hit ratio: 53.36%)
    2011.03.01-2011.03.31: -47.34(yield: -2.52% hit ratio: 51.74%) :(
    2011.04.01-2011.04.30: +65.48(yield: 3.96% hit ratio: 55.70%) :)
    2011.05.01-2011.05.31: +88.58(yield: +13.75% hit ratio: 61.11%) :)
    2011.06.01-2011.06.30: +56.06( yield: +4.58% hit ratio: 47.62%) :)
    2011.07.01-2011.07.31: +4.67(yield: 0.35% hit ratio: 50.24%)
    2011.08.01-2011.08.31: +168.4(yield: 14.36% hit ratio: 58.51%) :)
    2011.09.01-2011.09.30: -39.47(yield: -2.43% hit ratio: 48.81%) :(
    2011.10.01-2011.10.31: -50.09(yield: -5.89% hit ratio: 46.77%) :(
    2011.11.01-2011.11.30: -115.5( yield: -36.78% hit ratio: 32.5%) :( :(
    2012.06.01-2012.07.31: -66.65
    2012.10.01-2012.10.31: +36.23
    2012.11.01-2012.11.30: -17.22
    2012.12.01-2012.12.31: +118.61
     
    Dienoraščio balansas: +474.18
  5. Patinka
    eSportaslt sureagavo į Kernius Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    Kur slypi interneto tinklapio vertė?
     
    Šaltinis: http://creativeweb.lt/
     
    Dabar, kai internetas vis labiau skverbiasi į kasdienę žmonių ir verslo veiklą, manau, interneto tinklapis yra pagrindinė rinkodaros priemonė siekiant sudominti, pritraukti ir išlaikyti pirkėjus. Ypač tai aktualu smulkiam verslui, kuriam kitos rinkodaros priemonės yra tiesiog per brangios arba netikslingos. Bėda ta, kad dauguma smulkių verslininkų nesupranta tinklapio vertės ir mieliau renkasi pigų, bet retai atnaujinamą ir jokios pridėtinės vertės lankytojui nesuteikiantį sprendimą. Interneto tinklapis dažniausiai yra laikomas išlaida ir stengiamasi kuo labiau ją mažinti. Tokios “strategijos” rezultatas - trumpas prekių ir paslaugų pristatymas bei kontaktinė informacija. Suradęs ieškomą informaciją, lankytojas iš karto palieka tokį tinklapį ir dažniausiai niekada nebegrįžta, nebent prireikia kontaktinės informacijos.
     
    Ko siekia lankytojas, atsivertęs tinklapį? Pirmiausia, tai kuo daugiau sužinoti apie jūsų veiklą - parduodamas prekes ir teikiamas paslaugas. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad manęs netenkina standartinis bendro pobūdžio veiklos pristatymas ir atliekamų paslaugų sąrašo pateikimas. Kad galėčiau tinkamai palyginti skirtingus pasiūlymus, man reikia daug platesnės ir išsamesnės informacijos. Neradęs tai, ko ieškau, esu priverstas kreiptis pateiktais kontaktais arba palikti tinklapį ir informacijos ieškoti kitur. Spėkite, kam aš teikiu didesnį prioritetą? Taip, ieškau toliau.
     
    Kiek įmanoma susipažinęs su tinklapio savininko veikla, lankytojas toliau ieško papildomos kontekstinės informacijos. Tai visa tiesiogiai su verslo šaka susijusi informacija - vartojimo vadovai, patarimai, vertinimai, nuomonės, atsiliepimai ir t.t. Potencialus pirkėjas ieško kuo daugiau naujos ir jam naudingos informacijos. Tinkami parengta, ji sužadina lankytojo smalsumą ir poreikį nuolatos sekti naujausius informacijos papildymus (jeigu jam tai įdomu). Iš savo patirties žinau kaip svarbu yra nuolatos stengtis didinti lankytojų susidomėjimą, nes jis tiesiogiai lemia prekės ženklo žinomumą.
     
    Taigi, kur slypi tinklapio vertė? Atsakau vienareikšmiškai - tinklapio turinyje. Siekiant didinti vertę, būtina tenkinti pagrindinę sąlygą - tinklapio turinys turi būti nuolatos papildomas nauja, potencialiam pirkėjui aktualia informacija. Pagrindinis dėmesys turi būti skirtas turiniui, o ne įmantriam ar įspūdingam dizainui. Lankytojai vertina patogų, tvarkingą, akį traukiantį tinklapio dizainą, bet jis negali užgožti turinio. Kaip manote, kodėl informaciniai portalai surenka žymiai daugiau lankytojų? Todėl, kad jų turinys dažnai papildomas ir lankytojas kiekvieną kartą užėjęs gauna naujos informacijos.
     
    Čia kyla retorinis klausimas - kodėl jūsų tinklapio nepavertus nišiniu informaciniu portalu? Portalu, kurio informacija tiesiogiai (bet nebūtinai) susijusi su jūsų veiklos sritimi. Kas trukdo tinklapį paversti elektroniniu žurnalu? Į šį klausimą dažnai girdžiu atsakymą, kad trūksta pinigų ir laiko. Daugelio manymu, tik didelės organizacijos gali išlaidauti tokiems projektams. Va čia mes vėl grįžtame prie to, kad daugelis privačiai dirbančių specialistų tinklapį laiko išlaida, kuri beveik neatsiperka. Taip, tas gali būti tiesa, bet pakeitus požiūrį, viską galima apversti aukštyn kojom.
     
    Aš siūlau interneto tinklapį laikyti investicija, o ne išlaida. Investicija, kuri atsiperka per ilgą laiką, kaip patalpos, kompiuteriai ir pan. Investicija, kuriai reikia skirti laiko ir pastangų. Taip, kaip kompiuteris, stovintis be darbo, taip ir tinklapis be žmonių pastangų, yra beverčiai. Kaip ir kiekviena investicija, tinklapis turi formuoti teigiamą pinigų srautą ir atsipirkti per nustatytą laiką. To pasiekti reikalingas efektyvus tinklapio valdymas (kaip ir visur). Pakeitus požiūrį, bus lengviau nustatyti siekiamus rezultatus, o tai savo ruožtu, leis nesunkiai išmatuoti tinklapio nešamą naudą.
     
    Dabar atvirai savęs paklauskite, ar esate pasiruošę investuoti savo laiką, pastangas ir truputį pinigų, ir pritraukti daugiau nuolatinių tinklapio skaitytojų ir potencialių užsakovų?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...