Pereiti prie turinio

Valdas3

Nariai
  • Pranešimai

    333
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Valdas3 sureagavo į babunas Programavimo intelektas   
    Kiek daržovių suvalgo vaikai tokį uždavinį gali išspręsti su tiesiniu programavimu kurio jus moko. Tačiau įsivaizduok jeigu lieptų parašyti programą, kuri iš duotos nuotraukos pasakytų ar joje yra katinas ar ne. Na tai su tiesiniu programavimu neįmanoma tokios programos parašyti, nes reiktų begalybės if sąlygų pvz. kurios tikrintų pixelių spalvas ar dar kažką. Todėl reikia machine learning tokiam uždaviniui. Tai realiai tokiam uždavinui išspręsti tau reikia parašyti programą - kuri surastų tinkamą matematinę funkciją, į kurią padavęs argumentus gausi atsakymą, kuris reikš tavo ieškomą sprendimą. Tokia funkcija yra surandama kartojant ciklą (apmokymą) ir kiekvieno ciklo metu redaguojant pačią funkciją, tol kol funkcijos sprendimo atsakymas yra toks kokio tu ieškai.
     
    Labai naudingas dalykas, nes realiai nieko gero nesupgraminsi šiais laikais be tokio dalyko.
  2. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo Darkera Trumpas smegenų "praplovimas" norintiems studijuoti   
    "Tuščias" komentaras:
    Eiliniai, šio forumo tipo, pliurpalai. Darbdavys - šėtonas. Visi darbai blogi, nebent "dirbi ant savęs". Vienintelis atlyginimo dydis "dirbant ne ant savęs" - minimumas. Dirbi kažkam kitam? Esi visiška vidutinybė plaukianti palei srovę. Universitetai - beprasmiai, užtenka popieriaus lapo, pieštuko ir youtube video ir pasaulis bus tavo. "Visiems girdėta, banali motyvacinė frazė po kurios norisi vemti". Nors kažkas gan naujo buvo - komentaras apie moteris. Kažkaip privertė suabejoti tavo super-intelektu dėl kurio tau aplinkiniai atrodo "atsilupę". Visas tavo pranešimas yra kitų žmonių skambių frazių bei minčių kratinys (gan ironiškai skamba tavo frazė apie supratimą, jog nugyvenai kažkieno kito gyvenimą). Tiesa sakant, galima pagalvoti, kad tau pačiam yra praplautos smegenys tų motyvacinių video ir gyveni svajonių pasaulyje.
    Įprastai nerašau tiek kritikos, bet gavosi kaip gavosi.
  3. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo eimantas93 Pradedančiajam programuotojui   
    Nesitikėk protingo atsakymo į kvailą klausimą. Mokymosi šaltinių yra tūkstančiai, nei tau padėtų tas sąrašas, nei kas varginsis dėl tavęs dėl tavęs jį sudarinėti. Jei vis dėl to norėtum kažkokio atsakymo, tai teks stipriai sukonkretinti klausimą, bet nemanau, kad sulauksi geresnio atsakymo nei duotu google, jei pagooglintum "best way to learn X".
  4. Patinka
    Valdas3 sureagavo į Winix C++ uzduotis   
    Jei tau reikia, tai pats ir prašyk pagalbos. Kaip čia dabar atrodys, kad norintis padėti dar turi kreiptis į tave, lyg išmaldos prašydamas...
  5. Patinka
    Valdas3 sureagavo į wi_lius Loginis mąstymas. Išmokstamas ar gimstama jau su juo?   
    Labai drąsu sakyti, kad programavimas visiškai nesusijęs su logika. Yra net atskira logikos šaka – skaitmeninė logika, kuri ir apima tokią logiką, kurią gali vykdyti kompiuteryje (Wikipedia, Computational logic). Programavimas yra įrankis vykdyti skaitmeninę logiką kompiuteryje ir kartu programavimas sukuria poreikį skaitmeninei logikai. Jei nebūtų programavimo, nereikėtų ir skaitmeninės logikos, nes žmogui paprasčiau suvokti matematinę ar kitas logikos rūšis.
     
    Ir šiaip, dabar pasaulyje pilna kompiuterių, kurie kažką analizuoja. Tai vadinama mašininiu mokymusi (angl. machine learning), kai aprašius modelį ir padavus kompiuteriui daug duomenų jis juos išanalizuoja ir randa dėsningumus. Žinoma, galima sakyti, kad va, žmogus vis tiek turi aprašyti tą modelį… Tačiau lygiai taip pat galima pasakyti, kad tu ar bet kas kitas nemoka kalbėti, nes kalbi ne nuo gimimo, o buvai išmokytas kitų, kaip reikia kalbėti.
     
    Pakalbėkim apie šachmatus. Turbūt galima drąsiai teigti, kad ėjimas, kuris labiau veda link pergalės, yra logiškesnis už tą, kuris veda link pralaimėjimo. Tai kaip paaiškinti tai, kad kompiuteris žaidžia geriau už geriausią pasaulio šachmatininką (t. y. atlieka logiškesnius ėjimus)? Kaip galėjo kažkas suprogramuoti tokią logiką, kuri yra pranašesnė už bet kurio pasaulyje esančio žmogaus logiką? Iš kur atsirado ta papildoma logika?
  6. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo WhoCaresYo Baigiasi bandomasis laikotarpis darbe, ko galėčiau tikėtis?   
    Į rankas? Kaip bebūtų gerai, kad nemaldavai, jog leistų dirbti už 400 eurų, kaip kai kurie siūlė.
  7. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo drakas Programuotojų advento kalendorius   
    http://adventofcode.com/
     
    Paskubėkite pasiimti šiandienos "dovanėlę" :)
  8. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo drakas Programuotojų advento kalendorius   
    http://adventofcode.com/
     
    Paskubėkite pasiimti šiandienos "dovanėlę" :)
  9. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo drakas Programuotojų advento kalendorius   
    http://adventofcode.com/
     
    Paskubėkite pasiimti šiandienos "dovanėlę" :)
  10. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo drakas Programuotojų advento kalendorius   
    http://adventofcode.com/
     
    Paskubėkite pasiimti šiandienos "dovanėlę" :)
  11. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo drakas Programuotojų advento kalendorius   
    http://adventofcode.com/
     
    Paskubėkite pasiimti šiandienos "dovanėlę" :)
  12. Patinka
    Valdas3 sureagavo į Winix Fraktalų menas (paveikslėliai)   
    Labas, puikiai padirbėta! Pagaliau sulaukiau bendraminčių :) Pritariu, nes tobulėjame tik dėl smalsumo ir eksperimentuodami, o ne ieškodami pirminės naudos (Arik'ui).
     
    Taip, man ir gavosi Sierpinskio trikampis šioje nuotraukoje https://uzdarbis.lt/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=233093
     
     
     
    Tai tiesiog Paskalio trikampio skaičių, kurie nedalūs iš 2, spalvinimas. Tavo programa leidžia labiau manipuliuoti tų trikampių dydžiais, sudėtingesnė.
    Tik nelabai suprantu su nuotraukų suspaudimu naudojant fraktalus, kaip tai įmanoma?
     
    Tavo svetainėj patalpintą programa, kaip mano prototipinė desktopinė kol kas neturi "saugiklių" nuo apkrovimų, nėra galimybių nutraukti užstrigusio proceso.
    Su tavo JavaScript programa susitvarkyti dar sunkiau nes nėra apsaugų, pavyzdžiui aš nurodžiau Iteration 13, a = 2, dar kitą raidę vienu skaitmeniu didesniu, tai naršyklė užėmė laaabai daug RAMŲ - net 2 GB, žinant, kad pas mane tėra 4 GB. Gaunasi labai didelės apkrovos ir nelabai eina ištestuot :( Išbandžiau su Firefoxu, Microsoft, šnipštas. Dar reikia tobulinti, galbūt perkelti algoritmą į dekstopinę programą kur eitų labiau manipuliuoti duomenimis :)
     
     
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Apačioje prisegu daug sudėtingesnį piešinį, tik gaila, neužsirašiau formulių...
    Atitaikius tinkamas spalvas galima dar didesnį efektą sudaryti, šiose nuotraukose galima įžvelgti difrakcijas (žiūrėti nuorodas).
     
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=58157
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=58156
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=58155
  13. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo hafnis1324 Fraktalų menas (paveikslėliai)   
    Įdomūs paveiksliukai gavosi :) . Pasidalinsiu ir aš savo neseniai parašyta programa:
    http://valdas0.bitbucket.org/index.html
    Atsidarę aišku atpažinsite Sierpinskio trikampį (juk žinote kas yra Sierpinskio trikampis?). Laukas iteration valdo fraktalo "tikslumą". Jei programa strigs, tai sumažinkite šį parametrą, o jei norėsite daugiau trikampių - padidinkite. Svarbiausi laukai yra a, b, c ir d. Tai kompleksiniai skaičiai kurie valdo
    , kuri yra atliekama Sierpinskio trikampiui. Ji kiekvienam fraktalo taškui pritaiko transformaciją f(z) = (a*z+b)/(c*z+d). Manau per daug prasmės nėra gilintis kas tai per transformacija, jei bus įdomu, tai patys apie tai paskaitysite ar tiesiog paklausite manęs. Keletas įdomių transformacijų, kurias atradau eksperimentuodamas (suveskite sekančius kompleksinius skaičius į atitinkamus laukus ir paspauskite start): 

    a = 1+0i a = 0 a = 10 a = 0 b = 0+0i b = 1 b = 0 b = 1 c = 1+0i c = 5 c = -10 + 10i c = -5 d = 1+0i d = i d = i d = i
    Įdomiausia pačiam pakaitalioti tuos parametrus ir pažiūrėti kas gaunasi :). Kai vyks transformacija matysite, kad keičiasi fraktalo spalvos, taip yra todėl, nes aš padariau, jog skirtingas iteracijas spalvintų įvairiomis spalvomis ir dar padariau taip, kad spalvintų trikampį tik tada, jei tas trikampis nėra per mažas, jog būtų matomas (taip pat nespalvinu didelių trikampių, nes jie šiek tiek gadina vaizdą). Programą parašiau naudodamas pixi.js, tad galite net ir per telefoną atsidaryti tą tinklapį, bet nerekomenduoju to :D
    Na o dėl fraktalų "naudos", tai jais pasinaudojus galima parašyti nuotraukų suspaudimo programą (ką aš greitu metu ketinu padaryti). Sako, kad jis suspaudžia geriau nei jpeg, bet šiais laikais jau visiškai nebenaudojamas dėl įvairių priežasčių. Paieškojus dar galima surasti taikymų kompiuterinėje grafikoje, inžinerijoje ar net medicinoje. O šiaip, tai nereikia būti nuobodomis ir visur ieškoti kažkokios naudos, galima kažką daryti, nes tai tiesiog yra įdomu :)
  14. Patinka
    Valdas3 sureagavo į Winix Fraktalų menas (paveikslėliai)   
    Jei norite rezultato - praleiskite šį ilgą pasakojimą iki paveikslėlių ;).
     
    Labas vakaras, nusprendžiau išplaukti į platesnius vandenis (taip, neturiu jokios svetainės ir beveik niekur nepublikavau). Publikavau tatai viename forume, bet jis per mažas ir netinkamas tam, o šiandien toptelėjo, kad yra šis populiarus forumas ir jame galiu užsiregistruoti :)
     
    Taigi, prie esmės: šioje temoje publikuosiu paveikslėlius. Vėliau galbūt įkelsiu ir pačią programą, kuri generuoja tuos paveiksliukus.
     
    Trumpa istorija, kaip atsirado ši didinga programa: vasarą iš miesto bibliotekos pasiėmiau pasiskaitymui ir mokymuisi labai seną Grigo vadovėlį apie Paskalį, ji rašyta dar sovietmečiu, praeito amžiaus IX dešimtmetis.
    Kompiuterius vadino ESM, o mašininio žodžio ilgis vos 5 bitai.
     
    Žodžiu seniena, bet Paskalis tas pats. Atradau vieną mane sudominusį algoritmą: Paskalio trikampio principu konsolėje atspausdino iš pseudografikos ženklų (žvaigždutės *) dešimties eilučių piešinį. * buvo pažymėti menami langeliai (skaičiai) kurie dalijasi iš 2, o kurie ne - tiesiog tarpas. Bet tai buvo grubus piešinys, todėl pamaniau, kad galiu geriau padaryti šiuolaikinėmis priemonėmis, po trisdešimties metų nei tada.
     
    Kadangi mokausi C#, ji man labai patinka, su ja ir perrašiau algoritmą, tiksliau, pats nuo nulio sukūriau algoritmą pagal koncepciją.
     
    Vartotojas į programą įveda tris formules: x ašies užpildymo (masyve eilutė -nulinis indeksas), y ašies (masyve stulpelis, nulinis indeksas), ir visos likusios dalies užpildymo skaičiais formulę.
    Užpildomi skaičiai pirmoje eilutėje ir stulpelyje. Paskui, operuojant jau turimais skaičiais (aukščiau ir kairiau esančiais), pildomi kiti masyvo elementai. Taip gaunu stačiakampio ar kvadrato formos masyvą, matricą, kiekviename masyvo elemente yra koks nors tai skaičius.
     
    Kitas žingsnis - pagrindo spalvą; spalvinimo sąlygos ir spalvos. Vartotojas nurodo spalvas ir tam tikras sąlygas, pavyzdžiui ar skaičius (einama per visą masyvą į dešinę ir žemyn) dalijasi iš nurodyto skaičiaus, ir jei taip, funkcija grąžins true, ir Bitmap'e nuspalvins nagrinėjamo masyvo elemento koordinates atitinkantį pikselį.
     
    Radau savo programos fragmento screenshotą, šioje dalyje pavaizduotos sąlygos
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=58075
     
    Ateityje iliustruosiu programos screenshotais ir pačią programą prisegsiu. Šį vakarą kol kas sugeneruoti paveikslėliai iš seniau:
    Menger kempinės dvimatis modelis:
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=58154
    Ulamo staltiesė (kitoks algoritmas, masyve skaičiai pildomi nuo 1 iki n spirale ir trikrinama ar skaičiai pirminiai):
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=57866
    Eratosteno rėtis
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=57865
    Šitą pats žaisdamas su skaičiais atsitiktinai išgavau, pamačiau - gražus, išsaugojau.
    http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=1893&pictureid=58082
     
    Tiek šį kartą, kitą dieną įkelsiu daugiau nuotraukų :)
     
    Parašykite ką manote.
     
    P.S. forumas neatvaizduoja nuotraukų :( Teks ant nuorodų spaudinėt kol kas.
     
    Pridedu dar vieną iš kompiuterio įkeltą nuotrauką:

  15. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo hafnis1324 Fraktalų menas (paveikslėliai)   
    Įdomūs paveiksliukai gavosi :) . Pasidalinsiu ir aš savo neseniai parašyta programa:
    http://valdas0.bitbucket.org/index.html
    Atsidarę aišku atpažinsite Sierpinskio trikampį (juk žinote kas yra Sierpinskio trikampis?). Laukas iteration valdo fraktalo "tikslumą". Jei programa strigs, tai sumažinkite šį parametrą, o jei norėsite daugiau trikampių - padidinkite. Svarbiausi laukai yra a, b, c ir d. Tai kompleksiniai skaičiai kurie valdo
    , kuri yra atliekama Sierpinskio trikampiui. Ji kiekvienam fraktalo taškui pritaiko transformaciją f(z) = (a*z+b)/(c*z+d). Manau per daug prasmės nėra gilintis kas tai per transformacija, jei bus įdomu, tai patys apie tai paskaitysite ar tiesiog paklausite manęs. Keletas įdomių transformacijų, kurias atradau eksperimentuodamas (suveskite sekančius kompleksinius skaičius į atitinkamus laukus ir paspauskite start): 

    a = 1+0i a = 0 a = 10 a = 0 b = 0+0i b = 1 b = 0 b = 1 c = 1+0i c = 5 c = -10 + 10i c = -5 d = 1+0i d = i d = i d = i
    Įdomiausia pačiam pakaitalioti tuos parametrus ir pažiūrėti kas gaunasi :). Kai vyks transformacija matysite, kad keičiasi fraktalo spalvos, taip yra todėl, nes aš padariau, jog skirtingas iteracijas spalvintų įvairiomis spalvomis ir dar padariau taip, kad spalvintų trikampį tik tada, jei tas trikampis nėra per mažas, jog būtų matomas (taip pat nespalvinu didelių trikampių, nes jie šiek tiek gadina vaizdą). Programą parašiau naudodamas pixi.js, tad galite net ir per telefoną atsidaryti tą tinklapį, bet nerekomenduoju to :D
    Na o dėl fraktalų "naudos", tai jais pasinaudojus galima parašyti nuotraukų suspaudimo programą (ką aš greitu metu ketinu padaryti). Sako, kad jis suspaudžia geriau nei jpeg, bet šiais laikais jau visiškai nebenaudojamas dėl įvairių priežasčių. Paieškojus dar galima surasti taikymų kompiuterinėje grafikoje, inžinerijoje ar net medicinoje. O šiaip, tai nereikia būti nuobodomis ir visur ieškoti kažkokios naudos, galima kažką daryti, nes tai tiesiog yra įdomu :)
  16. Patinka
    Valdas3 sureagavo į pakartoti Fraktalų menas (paveikslėliai)   
    Idomu ir kazkas naujo, argi ne? Na, temos kurejui ir man tai yra idomu :D
  17. Patinka
    Valdas3 sureagavo į RmN VU MIF būstas   
    Kalvarijose visai nieko būtų.
    Į Didlaukio fakultetą važiuoja labai daug autobusų.
    Į Naugarduko 53/1g. + centras pasiekiamas su šiais autobusais labai greitai.
  18. Patinka
    Valdas3 sureagavo į facis1 C::B Debugger neleidžia įvesti reikšmių..   
    Arba reikia paprasčiausiai išmokti naudotis :)
  19. Patinka
    Valdas3 sureagavo į wi_lius Kur stoti? Noriu būti programuotoju!   
    Tu man dabar parodyk programuotoją, kuris savo noru paimtų ir eitų mokytis UML…
     
    Kuo skiriasi savarankiškas mokymasis universitete ir savarankiškas mokymasis Google'ėj, tai kad universitete yra sudaryta vizija, kas yra reikalinga ar galimai naudinga žinoti programuotojui (+ bendrieji dalykai, nes, visgi, reikia ir šiek tiek bendro suvokimo visapusiškai išsilavinusiam žmogui). O kai mokaisi tik naudodamasis Google, tai išeina kaip žaidimas Vikipedijoj per kuo mažiau nuorodų pasiekti straipsnį apie Hitlerį: nežinai, ar pasiseks paspausti teisingas nuorodas, kurios nuvestų ten kur reikia, ar ne.
     
    Be to, kaip gali būti užtikrintas, kad tai, ką išmokai, yra teisinga? Universitete tau reikia apsiginti tai, ką padarei, ir galiausiai tave įvertina ir pasako, ką blogai darei. O tokie grynai savamoksliai tai dažnai net nesuvokia, kokias nesąmones daro (kaip antai vienas nuolat besireiškiantis su savo idealia turinio valdymo sistema). Būna dažnai su RESTful API servisais – žmonės įsivaizduoja ir visiems skelbia, kad moka REST, bet kai pasižiūri į jų tą API, tai ten nė velnio ne RESTful.
     
    Bet čia dar ne viskas. Pabaigus mokyklą būna dažniausiai du pasirinkimai – arba eiti dirbti, arba toliau mokytis. Jeigu eisi dirbti, tai tikėtina, kad po darbo nenorėsi nei savarankiškai pasimokyti, nei kokį savo projektuką sukurpti. O universitete lieka pakankamai laisvo laiko ir pakankamai jėgų, kad pasidarytum kažką gretimais. Ir šiaip, universitetas duoda kur kas daugiau, nei tie 8 semestrai paskaitų.
     
    Ir apskritai, iš kur tokia mada visur rašinėti „ir be universiteto gali išmokti“. Lygtais universitetas tave suluošintų ir pabaigęs universitetą niekaip negalėtum savarankiškai mokytis… Čia tas pats, kas sakyti, jog gali sunkiai dirbti ir užsidirbti milijoną, arba tą patį milijoną gali paveldėti, todėl geriau neik dirbti, o paveldėk…
     
    Ir šiaip, tas argumentas, kad ir be universiteto gali išmokti, yra labai skystas. Kodėl? Nes viskas priklauso nuo tavęs:

    Ir su universitetu gali išmokti;
    Ir be universiteto gali išmokti;
    Ir su universitetu gali neišmokti;
    Ir be universiteto gali neišmokti.

     
    Man tai tas „ir be universiteto gali išmokti“ į kažkokią saviguodą, kad va, nesugebėjau (ar nenorėjau) į universitetą įstoti, todėl esu netgi geresnis už tuos, kurie įstojo…
     
    P.S. nepamirškit, kad jei nori uždirbti milijardą, turi būtinai pirma įstoti į universitetą, o po to jį mesti, kaip tai padarė zukerbergai ir geitsai.
  20. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo geras1 2015 IT VBE   
    Atleiskit, bet man juokinga, kad yra žmonių, kurie nesugebėjo išspręsti pirmos "olimpiadinės" programavimo užduoties, bet dar skelbiasi, kad teikia kažkokias programavimo paslaugas.
  21. Patinka
    Valdas3 gavo reakciją nuo facis1 Ciklas Cikle   
    Niekur neparašyta, kad skaičiai tik dviženkliai.
  22. Patinka
    Valdas3 sureagavo į wi_lius Programuotojo profesija   
    Keli pastebėjimai:

    Manau nederėtų prie programavimo kalbų minėti atlyginimų, nes čia jau daugiau ne programavimo kalbos, o rinkos tendencijų atributas. Visgi atlyginimai labiau susiję su tam tikros kalbos programuotojų paklausa–pasiūlą. Kur kas geriau būtų, jei padarytum atskirą skyrelį, kuriame ir paminėtum geriausiai/blogiausiai apmokamas kalbas. Pavyzdžiui: kalbos X programuotojai gauna didelius atlyginimus nes rinkoje yra jų trūkumas; kalbos Y programuotojai gerai uždirba, nes dažnai tenka dirbti prie projektų, reikalaujančių didelės spartos; kalbos Z specialistai daug uždirba, nes ji naudojama WEB projektams, o WEB projektai neša daug pelno;
    Manau reikėtų paminėti C# ir Javascript, netgi labiau nei Python ir Ruby. Javascript savo srityje visiškai neturi konkurentų, o C# išlieka vienas iš enterprise standartų (kaip ir Java). Iš labiau egzotiškų būtų galima paminėti Scala (funkcinio programavimo kalba), kuri turi nemažai entuziastų ir naudojama keletoje pasaulinio lygio įmonių;
    Gali paminėti, kurios kalbos priklauso C kalbų šeimai.
    Python yra patrauklus mokslinėje bendruomenėje. Parsisiuntus keletą bibliotekų galima pasidaryti Matlab alternatyvą – programavimo įrankį moksliniams matematiniams skaičiavimams atlikti;
    Nelabai sutikčiau su tuo, kas parašyta apie C++. Ji yra sparti, bet nesaugi (t. y. mažiau apsaugo programuotoją nuo galimų klaidų). Būtent dėl to ji rečiau naudojama didelėse įmonėse, kur svarbesnis iš šių dviejų yra saugumas (ne tas saugumas, kur apsisaugoti nuo įsilauželiu, bet kur apsaugo programuotoją nuo klaidų). Srityse, kur reikia didelės spartos ši kalba labai vertinama (kaip ir minėti kompiuteriniai žaidimai). Bendriems moksliniams skaičiavimams labiau tinka Python, nei C++, nes C++ per sudėtinga ir turbūt neturi tiek skaičiavimams skirtų bibliotekų. Užtat gerai tinkama mokantis informatikos ar kito mokslo apie kompiuterius, nes kalboje gerai atsispindi kompiuterio veikimo ir apskritai kompiuterių architektūros principai.
    Java nepasakyčiau kad labi sudėtinga. Ji kaip tik buvo kurta turint galvoje C++, tik buvo neįtraukta dalis C++ funkcionalumo, kad pati kalba būtų ne per didelė ir paprestesnė. Net ir pačios C# kalbos didelis galimybių skaičius ją daro sudėtingesnę, nei Java.

     
    O jeigu kalbant apie savybes, kurios svarbios programuotojui, tai viena būtų abstraktus mąstymas. Kompiuteriuose įprasta daryti lygiais paremtą architektūrą (kaip kad pavyzdžiui, kalbos būna žemo lygio ir aukšto lygio pagal tai, kiek lygių jas skiria nuo pačios kompiuterio geležies). Žemiausias lygis būna labai abstraktus, aukščiau šiek tiek bendresnis, kol taip lipdamas viršun pasieki konkretų atvejį. Pavyzdžiui, turi aritmetines operacijas, kurios sudeda skaičius ir padalina vieną skaičių iš kito (abstraktus atvejis, žemas lygis). Iš jų parašai funkciją, kuri suskaičiuoja skaičių sąrašo vidurkį (bendresnis atvejis, aukštesnis lgis). Galiausiai pasinaudodamas pastaraja funkcija parašai funkciją, kuriai paduodi darbuotojo duomenis ir ji apskaičiuoja jo vidutinį atlyginimą (konkretus atvejis, aukščiausias lygis).
  23. Patinka
    Valdas3 sureagavo į Gentleman Kokią programavimo kalbą perspektyviausia mokintis?   
    Tyrimas tinkantis šiai temai: Developer Survey 2015
  24. Patinka
    Valdas3 sureagavo į Skuduras Kokia turi būti tikra burnos ertmės priežiūra.   
    Ką tu čia pjauni. Eilinis žolininkas. Visur tik pjauna, pjauna, tik kažkodėl tie TV brukami dalykai 10 kartų efektyvesni nei tokių kaip tu pseudopasiūlymai. Be to, listeriną retas kuris vartoja dėl apnašų šalinimo (nieko nėra geriau už gerą dantų išvalymą). Jį renkasi dėl burnos kvapo gero. Ne kiekvienas gali gumas kramtyti, pvz. man nešioja breketus ir pan. Žodžiu, gali malt savo pasiūlymus, aš nieko prieš, bet tiek užtarėjų ir tesulauksi.
  25. Patinka
    Valdas3 sureagavo į Peperis Kaip įdomiai mokytis programuoti?   
    Truputį daug offtopic'o jau varot :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...