Pereiti prie turinio

d0viis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    498
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    d0viis sureagavo į jkacinskas Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    Galiu atsakyti tik dėl 1 ir 2 punktų.
     
    1. Dar turi 1k € rezervo, nes į 14000€ įsiskaičiuoja tik suma už importuotas prekes, o ne pirktas Lietuvoje. Beje, 14000€ yra skaičiuojami BE kitos šalies PVM, kurį jau sumoki jiems. Tai realiai ta suma su PVM gali būti net ir ~17000€ ir vis tiek dar nebus prievolės registruotis PVM mokėtoju (čia tuo atveju, jeigu tos kitos šalies PVM nuo 17000€ sudarys daugiau nei 3000€).
    2. Teisingai. Perki iš užsienio be PVM, Lietuvoje parduodi su Lietuvos PVM.
  2. Patinka
    d0viis sureagavo į KristinaRUT Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    3. PVM grąžinimas, tai tada, kai susidaro grąžintinas PVM dėl prekių pirkimo. Pvz.
    perki Lietuvoje prekes su lietuvišku PVM (aišku kai esi PVM mokėtojas ši situacija), tada tas prekes parduodi sakykim į Latviją, Latvijos PVM mokėtojui. Tokiu atveju parduodi su 0 PVM tarifu.
    Ką tai reiškia - nuo pirkimo PVM yra gautinas, mokėtino nuo pardavimo nėra. Reiškia va tą PVM ir gali susigrąžinti iš VMI.
     
    4.1 Perki iš karto su PVM, juk pardavėjui sumoki visą kainą su PVM. Juk sakykim moki 121 €, o ne 100 €. Valstybei kol kas nieko nemoki. Paskui tą prekę parduodi Lietuvoje, parduodamas turi ją apmokestinti PVM. (sakykim 200+42). Va jau nuo pardavimo moki PVM. Bet ne visą. Skaičiuojasi taip: pardavimo PVM 42 € minus pirkimo PVM 21 €, mokėti valstybei reikia skirtumą, t.y. likusius 21 € PVM. Ir tai sumokėti tu turėsi nepriklausomai nuo to ar pirkėjas su tavim atsiskaitė ar ne už parduotas prekes.
     
    4.2. Fiziniai asmenys PVM mokėtojai PVM moka ir deklaruoja kas 6 mėn. Bet jei fizinis asmuo prekes įsigyja iš ES, tada jam prievolė viską deklaruoti ir mokėti atsiranda kas mėnesį. Įmonės PVM mokėtojos visada deklaruoja ir moka kas mėnesį.
     
    5. Perkant iš užsienio, reikia juos informuoti, kad esi PVM mokėtojas ir jiems pateikti PVM mokėtojo kodą, tada jie turėtų neskaičiuoti savo PVM (bent jau ES šalys tą privalo daryti). Jei prekes perki su užsienietišku PVM Lietuvoje jis nėra grąžintinas. O jei tokias prekes tu parduosi Lietuvoje, tai nuo jas parduodant reikia apmokestinti 21 proc. lietuvišku PVM ir jį sumokėti.
    Tą užsienietišką PVM galima susigražinti (iš ES šalių) kreipiantis į tos valstybės VMI. Lietuvoje veikia tokia elektroninė sistema EPRIS. Va per ją ir teikiamas tas prašymas į kitą ES valstybę. Ten darbo žiauriai daug, ir PVM suma (grąžintino) turi būti ne mažesnė nei nustatytos ribos.
     
    https://www.vmi.lt/cms/web/kmdb/konsultacines-medziagos-katalogas/-/asset_publisher/Pec85c90jXW4/content/kokio-dydzio-yra-minimali-grazintina-pvm-suma-/10174
  3. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo Vileikis Tiekėjų bazė   
    http://www.part.lt/img/ee47bd708ba98bd11baa3ec70f54a26b24.JPG
     
    Tai tu Edvinas ar Monika nebesuprantu
  4. Patinka
    d0viis sureagavo į Vileikis Page description   
    Nežinau ar šiuo atveju suveiks, bet man kitais atvejais suveikdavo, į <head></head> įterpk kodą <meta property="og:image" content="http://nuoroda i paveiksleli" />
     
    Tada per https://developers.facebook.com/tools/debug/ įrašyk saito adresą, ir kelis kartus Derinti. Turėtų rodyt norimą paveikslėlį fb.
     
    Daugiau ogp kodų Antraštei, tinklapio aprašymui rasi čia. http://ogp.me/
     
    Kaip ir minėjau nežinau kiek jie naudingi ar žalingi gali būti, bet man ant kitokio pobūdžio svetainių suveikdavo puikiai.
  5. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  6. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  7. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  8. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo eXist Latvija (keletas klausimų)   
    http://www.vp.gov.lv/?id=770&said=767&topid=0
     
    Google maps appse atsitolink Latviją, išjunk internetą ir įjunk vėl appsą. Pamėgink, gal tik toks variantas. Aš su tokiu daug kur keliauju.
  9. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  10. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  11. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  12. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo promind Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Įžvelgiu žaidime tik pliusus:
    1. Tai dar kartą parodo kaip toli žengia technologijos ir į išmaniuosius ateina vis daugiau AR.
    2. Sveikatingumo požiūriu vaikščiojimas išsprendžia daug sveikatos problemų. Jeigu neprisiverti vaikčioti kiekvieną dieną dėl savęs, tai gal gali pasistengti dėl pokemonų? Jau dabar turiu ne vieną pavyzdį kai draugai vakare kooperuojasi, eina pasivaikščioti po 3-7 km., bendrauja ir tuo pačiu haipinasi dėl pagautų pokemonų.
    3. Žaidime lankytini miesto objektai pažymėti taip, kad gautum bonusų žaidime. Jeigu 50 metrų tyngi nueit dėl to, kad paskaitytum kas parašyta ant informacinės lentos mažo miesto viduryje, tai dėl 3 pokenbolų eini nesukdamas galvos. Rezultate paskaitai lentą ir gauni 3 pokemonbolus.
     
    Žmonių yra įvairių ir kiekvienas skirtingai deliojasi prioritetus. Tie, kurie ištisas dienas ieško pokemonų yra #####? Kuo jie skiriasi nuo tų, kurie kasdien skaito apie krepšinį, gilinasi į žaidėjų statistikas ir t.t.? Manau, kad niekuo - kiekvienas rimtai žiūri į tam tikrą hobį ir stengiasi skirti tam daug laiko. Jeigu tiem pokemonų ieškotojams tas vaikščiojimas patinka, tai, manau, yra visiškai normalu.
     
    Kitas dalykas - reklama. Man labai įdomu kuom viskas baigsis. Jau dabar Akropolis siučia žinią apie pokemonus jame. Marketingas jau dabar keliasi į papildytą realybę ir galima sakyti čia yra užuomazgos greitai ateinančiai virtualiai realybei. Labai smagu, kad kompanijos lanksčiai žiūri į tokius dalykus, domisi naujovėmis ir sugeba gauti naudą sau.
     
    Dabar internetas sporgsta nuo minties apie pokemonus, manau reikia šiek tiek laiko ir viskas normalizuotis. Galbūt reikalas ir kiek išpūstas, nes AR žaidimų jau buvo sukurta senai, tačiau jie tiek dėmesio nesulaukė. Manau, visame šitame reikale labai svarų pliusą prideda žodis "Pokemon". Juos, tikriausiai, žino visi 90's vaikai, daugelis iš jų jau turi ir savo vaikų, todėl jų prisiminimus apie vaikystę, kai žiūrėdavo pokemonus, lydi jų pačių atžalos. Rimtos franšizės labai lemia pardavimus ir pelnus. Man ši istorija primena Warcraft filmą. Jis nebuvo kažkas nuostabaus, tačiau žiūrovų buvo milijonai ir esu įsitikinęs, kad jie ėjo žiūrėti filmo dėl Warcraft pavadinimo ir vaikystės prisiminimų.
     
    Vienintėlį minusą įžvelgiu tokį, kad žaidžiant Pokemon GO privalai visuomet būti įjungęs žaidimą ir daug dėmesio skiri telefono ekranui nežiūrėdamas kur eini. Iš eismo saugumo pusės jau užfiksuota nemažai eismo įvykių su pėsčiaisiais, nes jie nebesiorientuoja kur randasi, ypatingai tada, jei vidury gatvės iššoka pokemonas.
     
    Mano nuomone, dabar turėtų pakilti išorinių baterijų pardavimai, nes telefonas pakankamai greit išsikrauna kai pastoviai naudoja GPS, internetą ir t.t. Kitas dalykas, jau esu skaitęs apie startupus, kuriuose žmonės eidami/va-iuodami tam tikru maršrutu kiekvieną dieną į darbą/mokyklą ir t.t gali pristatyti siuntinius kitiems žmonėms. Galbūt bus taip, kad nesunkius siuntinius, vokus ir t.t. galės išnešioti pokemonų medžiotojai :)
     
    Galų gale, manau, kad reikia sekti naujoves, pagauti tuos kelis pokemonus dėl bendro išsilavinimo, žinoti dėl ko visas šurmulys, bet viską daryti sveiko proto ribose. Mesti darbų dėl to tikrai neverta, bet vakarinis pasivaikčiojimas yra tik į naudą. O visi skeptikai tai, tikriausiai, neturi svarių argumentų ir visiškai nesuprantu dėl ko čia reikia piktintis.
  13. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo Crash Netflix atkeliavo į Lietuvą   
    Užsiregistravau pirmam mėnesiui, atrodo viskas tvarkingai ir gražiai. Paleidus serialą per kompą ir sustabdžius, gali tęsti peržiūrą nuo tos pačios vietos per telefoną ar kitą divaisą. 10 eur manau tikrai nėra dideli pinigai už geros kokybės turinį. Nors pats nesu serialų mėgėjas, bet gal per tą mėnesį užsikabinsiu ir teks prasitęsti narystę.
    Kol kas filmų repertuaras skurdokai atrodo, bet man atrodo netflixas ir buvo kurtas su intensija rodyti serialus...
    O dėl daugelio komentatorių man labai gėda ir man atrodo pats metas lysti iš piratavimo amžiaus, kai sudaromos išties geros sąlygos žiūrėti turinį legaliai.
  14. Patinka
    d0viis sureagavo į elsson PRE-ORDER; PRE-PURCHASE PLUGIN WOOCOMMERCE   
    Ne, frazę "Galime užsakyti" rodo virš pasirenkamo kiekio. Bent jau pas mane. Prisegu pvz foto. Galima pasirinkti kada rodomas šis užrašas (nuo kokio likusio kiekio), šį nustatymą galima pakeisti WooCommerce nustatymai - Produktai - Atsargos - Besibaigiančių atsargų riba.
    Tad pakeitus tą "Galime užsakyti" tekstą nebereikėtų jokio plugino :)

  15. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo Edgardas Studento pažymėjimo gražinimas baigus aukštąją mokyklą.   
    Mums privalomai reikėjo atiduoti LSP, nes kitu atvėju negauni diplomo. Žodžiu, atiduodi LSP, gauni parašą ant kažkokio lapuko, tą lapuką su visais parašais (LSP, biblioteka, bendrabučiai ir t.t.) priduodi į dekanatą, tik tokiu atvėju gauni diplomą.
     
    Pasidaryk ISIC, kainuos iki 10 eur, galios iki rugsėjo mėn man atrodo.
  16. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo EddieWAL Web refreshas kas 2 sekundes   
    http://www.refreshthis.com
  17. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo Solosas BukMilijonierius.lt   
    Patiko. Su mielu noru užsimotyvuočiau tokiais video dažniau :)
  18. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo Solosas BukMilijonierius.lt   
    Patiko. Su mielu noru užsimotyvuočiau tokiais video dažniau :)
  19. Patinka
    d0viis sureagavo į Solosas BukMilijonierius.lt   
    Dažnai įsivaizduojate save turtingą, tačiau tuomet pats nutraukiate savo mintį ir sau pasakote: „juk tai neįmanoma“? Tai ir yra Jūsų klaida. Visas svajones įmanoma realizuoti, tačiau dėl to reikia labai stengtis.
     
    Projektas „Būk milijonierius“ nori parodyti, jog didelius turtus gali susikrauti tiesiog eiliniai žmonės. Įvairių garsenybių istorijos turėtų Jus įtikinti, kad kada nors žinomais ir labai turtingais galite tapti ir patys.
    Tikite, kad tai tiesa, bet rytoj grįšite prie senojo mąstymo? Lankykitės „Būk milijonierius“ kiekvieną dieną ir semkitės vis daugiau pozityvios energijos. „Būk milijonierius“ pateikia straipsnius, fotografijas, interviu, net video medžiagą apie tai, kaip iškilo klaidas kadaise darę, o dabar šlovės spinduliuose besimaudantys žmonės.
    „Būk milijonierius“ – jaunas projektas. Tačiau jo kūrėjų ambicijos – išties didelės. Jūs turite puikią galimybę stebėti kaip „Būk milijonierius“ auga tiesiog kasdien ir, galbūt, ateityje, tai bus dar vienas pavyzdys kaip sunkiai dirbant galima pasiekti užsibrėžtą tikslą.
     
    Pridedame vieną iš savo motyvacinių video:
     

  20. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo L a u r i s DNB mandagumas   
    cool story bro
  21. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo L a u r i s DNB mandagumas   
    cool story bro
  22. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo ForeverYoung 59 online kursai, balandžio mėnesiui   
    Dėkoju, į keletą užsirašiau :)
  23. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo Mantas Dragdis   
    Pasirodė Dragdis jau ale pilnu pajėgumu, bet man tai ten bugų karalystė. Gal ir naudingas dalykas, bet jau nafik prasikeikiau, nes nelabai jis ten ir veikia.
  24. Patinka
    d0viis gavo reakciją nuo EuropeanManager Erasmus CV rašymas   
    Tokį pat rašiau kaip ir paprastai, tik tiek, kad verčiau į anglų kalbą :)
  25. Patinka
    d0viis sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
×
×
  • Sukurti naują...