Pereiti prie turinio

XrTw

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    14
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    XrTw sureagavo į TonY B Ką daryti jei nežinai ką nori veikti baigus mokyklą?   
    Vis dažniau ir dažniau tenka diskutuoti tema, ką jaunui žmogui daryti baigus mokyklą, kai jis nežino ką nori gyvenime veikti toliau. Dauguma sako "ai stosiu betkur, bent tėvai neknis smegenų ir gal pavyks ką atrasti, o diplomas tikrai dar niekam nepakenkė". Tačiau aš manau, kad tai yra totalus, vieno vertingiausio gyvenime laiko, švaistymas ir itin didelė rizika. Rizika kokia klausiate? Prašikti savo 4 metus neįdomiai, nevertingai, neatrandant savęs, be aistros kažkam. Aš galiu būti ir neteisus, bet susidarau tokį įspūdį iš daug aplinkinių istorijų.
     
    Todėl, turiu visiems labai vertingą pasiūlymą (aš juo po kolkas nesinaudojau/nesinaudoju, nes žinau ir darau tai, ką gyvenime noriu).
     
    Manau, kad baigus mokyklą, save atrasti bei įgauti vertingos patirties bei įdomių potyrių padės keliavimas. Vuolia, jūs galvojate dabar "ką jis šneka, lopas. Gi keliauti kainuoja brangiai, o aš neturiu pakankamai eurų". Bet tai netiesa - tuoj parašysiu, kaip galima pradėti keliauti praktiškai be pinigų.
     
    Bet prieš tai, 8 priežastys, kodėl verta pakeliauti po pasaulį bent metus:
     
    1. Susirasi naujų draugų;
    2. Jie bus kitokie žmonės, negu tu dabar pažįsti;
    3. Tai reiškia, kad iš sutiktų žmonių, išmoksi daug. Ir jie nebūtinai bus geri ar blogi žmonės, iš visų galima išmokti daug;
    4. Pažinsi kitas kultūras, o tai reiškia - praplėsi savo pasaulėžiūrą, žmogau. Pasaulis taps kažkas daugiau negu Vilnius-Palanga;
    5. Ištobulinsi bendravimo su žmonėmis įgūdžius;
    6. Išeisi iš komforto zonos X kartų, o už komforto zonos darosi stebuklai;
    7. Grįši pasitaisęs morališkai, pasikrovęs motyvacijos ir galbūt atradęs savo pašaukimą (dabar jautiesi suglumęs del egzaminų, ateities, tiesa?)
    8. Patirsi begalę naujų potyrių iš kurių išmoksi labai daug;
    9. Padirbėsi įvairių darbų ir iš to padarysi daug išvadų;
     
    O čia apie ką sakiau - gidas, kaip pradėti keliauti, neturint daug pinigų:
    http://www.nomadicmatt.com/travel-blogs/the-ultimate-guide-to-traveling-when-you-have-no-money/
     
    Sėkmės!
    Būtų įdomu išgirsti jūsų istorijas/mintis/komentatrus, šiuo klausimu :)
  2. Patinka
    XrTw sureagavo į twea Logotipas - kas jis, koks jis turėtų būti   
    Kas yra logotipas, koks jis turi būti?
    Logotipas – svarbiausias bet kurios įmonės firminis elementas. Tai įmonės veidas ir simbolis, perteiktas grafiškai.
     
    Nereikia manyti kad logotipas – viso labo nedidelis paveikslėlis, kadangi geras logotipas yra kur kas daugiau nei tiesiog iliustracija. Geras logotipas yra konceptualus, stilizuotas, išmąstytas, originalus, įsimintinas, įskaitomas, turintis teisingą emocinį krūvį ir t.t.
     
    Profesionalaus logotipo kūrimo procesas turi panašumų su šiuo kinų anekdotu:
    „Dailininkai, europietis ir kinas, gavo užduotį - per tris dienas nupiešti antį. Europietis nuėjo prie ežero ir dvi dienas piešė vienos anties eskizus, kol pagaliau trečią dieną nutapė detalų jos portretą. Kinas pusantros dienos sėdėjo ant suolelio prie ežero ir stebėjo jame plaukiojančias antis. Po to jis sugrįžo į studiją ir per likusį laiką nutapė savo paveikslą, kuriame pavaizdavo tai, kaip jis pajautė visų stebėtų ančių „chi" energiją.”
    Taip yra todėl, kad geras logotipas pirmiausia turi būti išmąstytas, tik po to – sukurtas.
     
    Klausimai, kurių negalima neužduoti klientui
    Dizaineris, imdamasis kurti naują įmonės veidą – jos firmos stilių, pirmiausia užduos užsakovui klausimų, kurie padės suprasti:
    - kas yra įmonė,
    - kokios yra jos klientų tikslinės grupės,
    - kaip įmonė nori save pozicionuoti,
    - kokia savybė ar emocija yra svarbiausia ir t.t.
    Logotipas gali būti solidus arba jaunatviškas, simbolizuojantis stabilumą, patikimumą, arba inovatyvumą, veržlumą, konservatyvus arba šiuolaikiškas – ir tai tik keletas pavyzdžių.
     
    Dar apie gerą ir blogą logotipus
    Be abejo, labai svarbus dalykas yra originalumas. Kaip žmogus pasijunta nejaukiai, susitikęs lygiai taip pat apsirengusį kitą žmogų – taip tik dar stipriau nejaukiai galima pasijusti atradus, kad tokių logotipų koks puikuojasi ant jūsų vizitinių kortelių – yra daugybė. Geras logotipas – unikalus logotipas – atspindintis būtent Jūsų įmonės vertybes, stiprybes ir stilių.
     
    Egzistuoja daugybė niuansų, kurie labai svarbūs logotipo kūrimo procese, nes sukuria emocinį krūvį, nuotaiką, kurie vienodai veikia žmones visame pasaulyje. Logotipas gali būti „griūnantis, krentantis, nestabilus“ – jeigu jo kompozicinis sprendimas neteisingas, o tai, savaime suprantama, kels neigiamas emocijas, nors paprastas žmogus negalės pasakyti kodėl taip yra. Būtent todėl logotipą turėtų kurti profesionalas, gerai išmanantis kompoziciją ir logotipų kūrimo meną.
     
    Spalvos yra dar vienas, bet ne mažiau svarbus dalykas. Kiekviena spalva turi savo prasmę, kuri gali skirtis skirtingose šalyse. Geras dizaineris išmano spalvotyrą, žino kurios spalvos tarpusavyje dera, o kurios – nedera, bei žino tų spalvų simboliką ir prasmę. Jeigu jums reikalingas jaunatviškas, veržlus ir inovatyvus logotipas – geras dizaineris niekada nepasiūlys jo mėlynos ar violetinės spalvos – nes jų reikšmė priešinga – stabilumas, pasitikėjimas, ištikimybė, saugumas, dvasingumas.
     
    Visas logotipas – šriftas, grafinis ženklas, kompozicija, spalva – turi būti sustyguota ir suderinta. Jokių atsitiktinumų, kaip „mėgstamiausia mano spalva oranžinė“ profesionaliame logotipe nebus – viskas prasminga ir logiška, o kartu – kūrybinga ir originalu.
     
    Taigi kuriant logotipą svarbiausias vertinimo kriterijus negali būti laikas. Svarbiau yra dizainerio „know how“, jo kūrybiškumas, sugebėjimas įsiklausyti, analizuoti ir galiausiai – jo gebėjimas naudotis dizainerio įrankiais – pradedant pieštuku, ir baigiant kompiuterinėmis programomis.
     
    Kaip aš kuriu logotipą
    Po to, kai jau išsiaiškinu kaip įmonė nori save pozicionuoti, kokiai tikslinei grupei taikomas ženklas, kokį emocinį krūvį jis turi sukelti:
     
    1. Atlieku „analogų analizę“ – apžiūriu panašia veikla užsiimančių įmonių logotipus, analizuoju – kurie vykę, kurie – nevykę ir kodėl jie tokie.
    2. Kai analogų labai daug, visų apžiūrėti nebūtina, svarbu susidaryti įspūdį apie įmonės konkurentus.
    3. Sekantis etapas – idėjos generavimas. Kokia forma, gyvūnas, objektas tinkamiausiai atspindėtų šios įmonės veiklą, tikslus?
    4. Kartais 3 punkto nereikia, nes klientas labai konkrečiai pasako, kad nori matyti logotipe, pavyzdžiui, dramblį. Apžiūriu dramblio nuotraukas, piešinius – kartais internete, rečiau – knygose.
    5. Objekto stilizacija – kartais tiesiog eskizuoju ant popieriaus lapo, kartais – iškart kompiuteryje. Dramblys neturi būti pernelyg detalus ir smulkus, tačiau turi atspindėti pagrindines dramblio savybes, kad vis dar būtų dramblys. Straublys svarbiau už kojas. Be to – dramblys drambliui nelygus, pagal įmonės aprašymą bei tikslinę grupę tai gali būti solidus, rimtas dramblys, arba mažas linksmas animacinis drambliukas.
    6. Pasirinktos stilizacijos (dažniausiai kelių) tobulinimas, šrifto derinimas.
    7. Spalvų įvedimas – nepamirštam spalvotyros ir įmonės aprašymo! Mėlyna gali gražiai atrodyti, bet jeigu prašoma energingo ir jaunatviško ženklo – ji netinka.
    8. Pradinių versijų siuntimas klientui, derinimas, korekcijos, pardavimas.
     
    Sėkmės!
    © twea. 2010
     
    P.S. tai mano nuomone ir patirtimi paremtas straipsnis, kitas dizaineris gali turėti savo pastabų, naudingų patarimų, todėl papildymai yra laukiami ir sveikintini. :)
  3. Patinka
    XrTw sureagavo į Dovydas B Prisistatau Dovydas B.   
    Labas vakaras,
    Taigi. Esu Dovydas, pavardė Bajoras. Gyvenu Palangoje, dar esu moksleivis, baiginėju devintąją klasę, man 15 metų, pavasarį jau sukaks 16 metų. Esu ramus vaikinukas, mokantis laukti. Laisvalaikiu žinoma būnu su draugais, nesėdžiu kiaurą dieną prie kompiuterio, tai pat mokausi, nors pažymiai tikrai nėra vieni iš geriausių. Užsiimu labiau reklamavimu ( kiti tai vadina marketingu ), reklamuoju įvairius projektus, kurie susiję su žaidimais tai yra SA:MP ( San Andreas Multi Player ), kuriu savuosius projektus. Tai pat užsiimu ir su Facebook puslapiais, turiu nemažai savų puslapių perku/parduodu juos. :)
    Nemėgstu keltis anksti, nepatinka žmonės dviveidžiai, savanaudžiai, kurie ieško sau naudos. Kaip ir pastebėjote, nelabai sekasi man rašyti tuos aprašymus, tad manau kažkiek vistiek su manimi susipažinote ir manau gyvensime taikiai :)
     
    Jeigu iškilo problemų ar reikia kokios nors pagalbos, visada galite kreiptis į AŽ.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...