Tačiau labai dažnai iš jų sulaukiame ir nemalonių siurprizų. Pavyzdžiui: Gavome skundų iš lankytojų, kad nebeina nusipirkti mokamas paslaugas per SWED banką. Pasirodo norint atsiskaityti per SWED mokejimai.lt reikalauja atsidaryti sąskaitą pas juos ir viską daryti per ją. Taigi atsiranda dar vienas papildomas "žingsnis", kuris apsunkina pinigų pervedimus. Dar blogiau kad apie šiuos pakeitimus sužinojome ne iš mokejimai.lt bet iš nepatenkintų svetainės lankytojų. Žinoma tai tik smulkmena, bet norėtųsi tokių dalykų būtų mažiau.
Taip, reikalingi. 40. Jei gyventojas verčiasi kelių skirtingų rūšių individualia veikla, kurių išlaidoms pagrįsti turi vieną įsigijimo dokumentą, tai išlaidas individualios veiklos rūšims jis paskirsto pats pagal kiekvienos individualios veiklos rūšies išlaidas (jei įmanoma) arba proporcingai pajamoms iš individualios veiklos rūšių ir įrašo į atitinkamus žurnalus.
Gale pažiūrėkit. Jis yra tokios formos. Jį pildote kompiuteriu (wordinis arba exelinis variantas) arba pildote ranka (žurnalą galima nusipirkti bet kokioje parduotuvėje parduodančioje buhalterinius blankus.
Jei pildysite kompiuteriu, užpildytus lapus atsispausdinate ir saugote. Kol kas pas mus nėra teisės aktų, kurie numato dokumentų saugojimo el. laikmenose. Projektas yra, tačiau tik projektas.
Tiesa, galite paieškoti internete, gal kas yra padaręs pvz. exelinį variantą ir patalpinęs.
Taip, į tą patį. Ten yra atskiros grafos pajamoms ir išlaidoms.
leidžiami atskaitymai aktualūs tada, kai renkatės išlaidų atėmimo būdą pagal dokumentus. Tada reikia žiūrėti ar dokumentuose nurodytos išlaidos yra leidžiami atskaitymai ar ne. Kas jie tokie galima skaityti čia: http://www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10027674
Išlaidų atskaitymo būdą renkatės pats kokį norite, žiūrint kuris jums naudingesnis mokesčių atžvilgiu.
Dėl brangios aparatūros - reiktų nusistatyti kokia pas jus yra ilgalaikio turto riba. Nupirkus tokio turto reikia VMI patekti formą FR0457. Tokio turto įsigijimo išlaidos į išlaidas perkeliamos dalimis. Pasiskaitymui: http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000081396 http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1014226
bet gali būti atvejų, kada išlaidos viršija pajamas. Tada nuostolis yra perkialaimas į kitus laikotarpius. Pvz: I mėn. gavote 500 Lt. pajamų, patyrėte 700 Lt. išlaidų, nuostolis 200 lt. (500-700) II mėn. gavote 500 Lt. pajamų, patyrėte 300 Lt. išlaidų, perkeliate I mėnesio nuostolį 200 lt., rezultatas gaunasi 0 Lt. (500-300-200)
Atsiskaitymams grynaisiais pinigais privalu duoti pinigų priėmimo kvitą arba kasos aparato čekį (jei tokį naudojate) arba kasos pajamų orderį. Šis dokumentas patvirtina faktą, kad su jumis pirkėjas atsiskaitė.
Juk pervedimams įrodymas yra banko išrašas.
Tiesa jei vykdote atsiskaitymus grynaisiais pinigais galite nenaudoti sąskaitos - faktūros, o naudoti prekių (paslaugų) pirkimo – pardavimo kvitą. Tai dokumentas skirtas įforminti prekių pardavimą kai atsiskaitoma grynaisiais. Tada nereikia pinigų priėmimo kvito.
Na jei verslas nevyksta, nuo nesamos apyvartos, nuo nuostolio dar niekas mokesčių neskaičiuoja. Ir kur jūs tokį dalyką ištraukėt? PSD mokamas jei įregistruota veikla, jei niekas nevyksta, reikia nemiegoti, o veiklą išregistruoti ir PSD nereiks mokėti. VSD mokamas tik nuo pelno, pelno nėra- VSD mokesčio irgi nėra. PVM tai vartojimo mokestis - jei ką nors perkate, tai ir mokate. nenorite mokėti :), nieko nevartokite ir nepirkite :)
Taip kad tragedijos nematau.
Manote kitur nereikės nieko mokėti? :D
Tai jei jau taip blogai, kodėl jūs dar čia?
Aš pavyzdžiui už tokią sistemą: mokesčių mokėti minimaliai, t.y. simboliškai, bet už viską susimokėti patiems: už gydymą, vaikų darželį, mokslą vidurinėje mokykloje, patiems kaupti pensijai ir pan.
O simbolinis mokestis būtų pvz. už tai, kad būtų kelių infrastruktūra, t.y. tik tie objektai, kurie yra stambūs ir aš kaip pavienis individas negalęčiau tokio objekto susikurti.
nagi nagi, gal kas plachiau galetu parashyt apie ta paypal integravima bei paypal uzklausu siuntima? noretusi zinot skirtumus, bei kas ir kaip. dekui ish anksto