Pereiti prie turinio

Vainius1

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Vainius1 sureagavo į SauliusK varle.lt suktybės ir vartotojo teisių gynimo drama   
    Na ką tu laikai veikiančia/neveikiančia preke... RAM'us tau gerus davė, tik buvo ne tokie, kokių tau reikėjo. Jeigu būtum nuo pradžių kaip žmogus bendravęs, tai tikriausiai tau viską ir būtų normaliai pakeitę. Aš apturėjau panašią situaciją Oze (berods, Topo Centras?) - nusipirkau ausines, ir tik išėjęs apsižiūrėjau, kad paėmiau su 2.5mm jungtimi. Iškart nuėjau atgal, pripažinau klaidą, iškart atsiprašiau už papildomus rūpesčius, ir be problemų pasiūlė pakeisti ausines arba atiduoti pinigus, nors jokie teisiniai aktai jų neįpareigojo. Taip sakant, kaip šauksi - taip atsilieps.
  2. Patinka
    Vainius1 sureagavo į BrainStorm varle.lt suktybės ir vartotojo teisių gynimo drama   
    Labai nuobodus skaitinys. Prisijuokiau iš autoriaus, ypač kai jis pradėjo svarstyti, kokius antkainius varle.lt yra užsidėjusi.. :))
    Aš manau, kad autoriui labai pasisekė ir iš dalies čia rodomas varle.lt geranoriškumas. Tikrai yra šlykščių įmonių, kurioje net su vartotojų teisėmis nieko pasiekti nepavyksta.
     
    Šioje istorijoje vertėtų nusilenkti Varle.lt kolektyvui, kadangi, vartotojų teisės aktai aiškiai apibrėžia, jog:
     
     
    Vartotojas pats sutiko pirkti siūlomą prekę, jam niekas jos tikrai neįpiršo. Varle.lt kolektyvas pasielgė sąžiningai vartotojo atžvilgiu.
     
    Ir nereikia čia pūsti burbulo. Nes truputi juokinga...
    Nusipirkta prekė veikė, tačiau ji neatliko reikalingų funkcijų dėl vartotojo žinių trūkumo, šioje vietoje pirkėjas nežinoto tiksliai kokie RAM tipai jam tinka labiausiai.
  3. Patinka
    Vainius1 sureagavo į SauliusK varle.lt suktybės ir vartotojo teisių gynimo drama   
    Dažnai tenka susidurti su tokiais klientais kaip tu, kuriems atrodytų, ežys į šikną įlindo:). Šventųjų šitoje istorije nėra, varle.lt bent jau galėjo pranešti apie situaciją ir išlaikyti profesionalumą net ir tau švelniai tariant p*sant jiems protą, tačiau tu ir pats gali būti šiek tiek supratingesnis. Ne visada viskas einasi taip, kaip turėtų, o kai porą dienų negavęs prekės iškart pradedi žiūrėti kaip nugrežti papildomai pinigų, iškart pasimato, kur prasideda ir pasibaigia tavo "vartotojų teisių gynimas".
  4. Patinka
    Vainius1 sureagavo į Vytas777 varle.lt suktybės ir vartotojo teisių gynimo drama   
    Topsas, suradai problema lygioi vietoi. Zodziu perskaiciau iki tos vietos kur buvo aisku , kad tu pradejai reikst pretenzijas net nesumokejes nei lito. Kai truputi paaugsi, turiu galvoi ne ugiu o protu, tokiu nesamoniu neissidirbinesi.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...