Pereiti prie turinio

Adsocial

Nariai
  • Pranešimai

    55
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    66.7%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Adsocial sureagavo į BruceW Ieškomas Windows serveris (VDS)   
    Ne. Jie instaliuoja originalų, nemodifikuotą Win Image kuris reikalauja korektiško rakto. Pamėgink originalius Win įrašyti naudojant crack'intų win raktą. Pamatysi rezultatą. Kai kurie teikėjai gudrūs: atsiųsi kelis kartus ne tokį raktą, uždės abuse ir nebeteiks paslaugos + negrąžins pinigų.
     
    Geriausia ieškoti tokių teikėjų, kurie leidžia naudoti savo Image. Tuomet gali užmauti crack'intus Win ir naudoti kokį tik nori key.
     
    Daug pasiūlymų cheap/budget VPS'ams rasi http://www.lowendbox.com/ . Ieškok konkrečiai wtih custom ISO KVM arba XEN serverio.
  2. Patinka
    Adsocial sureagavo į BrainStorm Freelancer DU skaičiuoklė   
    Sveiki visi,
     
    turbūt dažnas iš mūsų visados sukame galvą, kokią kainą derėtų pasiūlyti klientui už vieną ar kitą projektą. Kartais pasiūlydami kainą, freelanceriai dažnai nėra garantuoti ar iš tiesų gauta suma padengs mūsų kaštus.
     
    Tad norėčiau Jums palengvinti gyvenimą ir kasdienį darbą.
     
    Prieš gerus 2-3 metus sukūriau projektų kaštų ir kainos apskaičiavimo sistemą (ją perkėliau į Excel ir sėkmingai iki šiol naudojuosi). Tačiau prieš kurį laiką aš viską supaprastinau ir nusprendžiau pasidalinti šia sistema su visai kitais.
     
    Ši sistema nėra visiškai unikali. Jos idėją atsivežiau iš Danijos universiteto, kuriame kūrėme panašaus tipo sistemas (sudėtingesnį variantą naudojus pats, norėdamas apskaičiuoti projekto kainą ir t.t.).
     
    Šią sistemą tikrai manau kiekvienas prisitaikysite prie savo asmeninių poreikių.
     
     
     
    Beje, taip pat ieškau programuotojų iOS, Android, Java, kurie padėtų tokio tipo sistemą suprogramuoti ir sukurti programėles, kurias galėtų naudoti visi norintys visiškai nemokamai.
     
     
    Gero naudojimo ir lauksiu kritikos bei pastabų.
     
     
     
    Atsisiuntimui: Freelancer_DU_skaiciuokle.xlsx - 33.8 Kb
     
     
     
    BrainStorm
  3. Patinka
    Adsocial sureagavo į Augustinas duomenucentras.lt prisizaide?   
    popcorn.gif
     
    DC AS (112) => http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=AS:16125
    TEO AS (12) => http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=AS:8764
     
    DC tinkle yra šimtą (100) kartų daugiau malware, nei TEO tinkle, kuris yra 160 kartų didesnis už DC.
     
    Reikės daugiau popkorno, nes atrodo, čia viskas dar tik prasidėjo :D
  4. Patinka
    Adsocial sureagavo į websprendimai Gix.Lt akcija 50% nuolaida vps serveriams ir hostingui (Akcija pasibaigusi / Nauji pasiūlymai)   
    Bash time su jumis buvo susisiekta ir jūsų problema išspręsta, jei jūs turite dar komentarų su mumis galite susisiekti [email protected]
     
    Adsocial - Mes ir stebim deja pasitaikė atkuriant išimčių ir dėl to prasidėjo šis triukšmas. Mūsų paslaugomis naudojasi ir įmonės ir fiziniai asmenys jau nevienerius metus kai kurie ir yra patenkinti paslaugomis, o dabar prasidėjo triukšmas dėl vieno asmens pareiškimo, su juo kaip minėjau išsiaiškinta jau yra, o grąsinimų kaip minėjome netoleruojame, čia taipogi žino kam šis pasakymas skirtas.
  5. Patinka
    Adsocial sureagavo į BrainStorm Kuriame reklamos kampaniją, pasitelkiant į pagalbą – el. paštą.   
    Kuriame reklamos kampaniją, pasitelkiant į pagalbą – el. paštą.
     
     
    Visų pirma, noriu pasakyti, kad šios atraipsnio tikslas nėra patarti Jums kaip sukurti eilinę SPAM'o kampaniją. Pasidalinsiu patarimais, kaip galite parengti reklamos kampaniją, panaudojant el. paštą.
    Visi mes gauname el. laiškų ar net SMS žinučių iš įvairių parduotuvių. Kartais jos mus suerzina, o kai kuriais atvejais atsiųsti pasiūlymai mus taip sudomina, kad mes įsigyjame reklamuojamą prekę. Todėl padėsiu ir Jums. Sukurkite reklamos kampaniją, naudodami pigiausią reklamos kanalą – el. paštą.
     
     
    Žemiau pateiksiu pagrindinius žingsnius, kuriasi vadovaujantis Jūs galėsite lengvai susikurti tokią reklamos kampaniją patys, savo jėgomis.
     
     
     
    Pirmas žingsnis
     
    Prekių analizė
     
    Kad ir kaip tai atrodytų absurdiška, tačiau be jo mes negalime žengti į priekį. Tai yra Jūsų produktų ar paslaugų analizė. Visiškai nesvarbu kiek laiko prekiaujate produktu, nesvarbu ar Jūs žinote apie šį produktą viską nuo A iki Z. Jūs privalote į jį pažiūrėti iš naujo. Atraskite iš naujo jo privalumus ir trūkumus, padarykite trumpą palyginimą su rinkoje esančiais pakaitalais ir konkurentų produktais.
     
    Pažiūrėkite į jį iš kliento – pirkėjo pusės. Reklamos kampanijoje Jūs privalote naudoti raktinius žodžius kurie geriausiai atspindėtų produkto teigiamas savybes arba pirkėjas iš jų suprastų pagrindinę produkto gautiną naudą.
     
     
     
    Antras žingsnis
     
    Vartotojų profilis
     
    Kokį vartotojų segmentą bandysite pasiekti? Turite pasirinkti vieną ar kelis vartotojų segmentus, kurie Jūsų nuomonė galėtu susidomėti atsiųstu pasiūlymu. Jeigu Jūs esate atlikę vartotojų analizę, tuomet Jūs sutaupysite daugiau laiko.
     
    Turite išsiaiškinti, kokius produktus, kokie vartotojai perka, kokia produkcija yra populiariausia tarp tam tikro segmento ir t.t.
    Sudarykite vartotojo profilį: surašykite pagrindines charakteristikas, kurios geriausiai apibūdintų tipinį, Jūsų pirkėją.
     
    Visus klientus galima suskirstyti į tris pagrindines grupes. Tai padės Jums nuspręsti, kokią grupę Jūs bandysite pasiekti ir kokio tipo informaciją pateiksite el. laiške.
     
    Grupė 1 – Jie džiaugiasi Jūsų produktu ir turi pakankamai daug informacijos apie jį. Tokio tipo pirkėjai tikisi konkrečios informacijos: produkto atnaujinimas (pasikeitusios savybės), nuolaida (dydis), akcijos galiojimo terminas, pagrindinės papildomos sąlygos.
     
    Grupė 2 – Jie yra Jūsų stebėtojai. Labai retai įsigija Jūsų produktus, o labiau seka Jūsų verslą. Turi nedaug informacijos apie siūlomus produktus, tačiau pasižymi viena savybe – Jiems nepageidauja gauti ilgų, informacija perkrautų el. laiškų. Taip pat, kaip ir pirmos grupės pirkėjai, jie atsidarys laišką tik tada, jeigu juos sudomins laiško antraštė, kurioje matysis siūloma vertė.
     
    Grupė 3 – Jie neturi jokio poreikio įsigyti jūsų produkcijos. Vienintelė galima įsigijimo priežastis – didelė nuolaida, smalsumas išbandyti, asmeninės rekomendacijos gautos iš draugų ar artimųjų. Šios grupės pirkėjai Jums yra nepalankūs, todėl dėmesys neturi būti nukreiptas į juos.
     
    Grupė 4 – Vartotojai, kuriems nereikalingi Jūsų produktai, tačiau jie mielai seka siūlomas naujienas, prenumeruoja naujienlaiškius ir jais dalinasi. Ši vartotojų grupė Jums labai svarbi – kadangi būtent jie gali padidinti reklamos mąstą. Šiuos vartotojus lengviausia sudominti siūlant tinklinio marketingo priemones. Tarkime: galimybę sukaupti tam tikrą pinigų sumą, kurią išleistų Jūsų parduotuvėje ar pan. (referalų metodas).
     
     
    Priklausomai nuo verslo šakos galima vartotojus išskaityti į didesnį grupių kiekį.
     
     
     
    Trečias žingsnis
     
    Darbų planavimas
     
    Susidarykite darbų planą. Geriausiai tinka naudoti kalendorinį darbų planą, kuriame laiku (datomis) apibrėšite veiksmus, kuriuos privalote įvykdyti. Taip pat plane turi atsispindėti kiekvieno veiksmo įtaka kitiem veiksmams.
     
     
    Ketvirtas žingsnis
     
    Kalendorinio plano korekcijos – kampanijos vykdymas.
     
    Šiame žingsnyje privalote susižymėti visas valstybines šventes (tos rinkos, kurioje žadate vykdyti savo reklaminę kampaniją). Taip pat pasižymėkite kuriomis dienomis Jūs aktyviausiai skleisite informaciją (siuntinėsite el. laiškus). Kaip taisyklė – žmonės pirmadieni būna suirzę, ši diena taip pat pasižymi didžiausiu darbininku, tad Jūsų pasiūlymai gali būti ignoruojami, taip pat jeigu tai vienos dienos pasiūlymas, didelė tikimybė, jog pirmadienį nesulauksite jokių teigiamų rezultatų, kadangi žmonės nebūną nusiteikę papildomoms išlaidoms po savaitgalio poilsio. Tačiau penktadieni arba ketvirtadienis – tai tos dienos, kai žmonės tiek fiziškai, tiek psichologiškai atsipalaiduoja, todėl padidėja tikimybė, jog Jūsų pasiūlymas sulauks dėmesio iš potencialių pirkėjų.
     
     
    Iš savo patirties galiu pasakyti, kodėl siūlau tokį darbą. Esu vykdęs keletą tokio tipo reklaminių kampanijų ir mes pirmadieniais siųsdavome žmonės ypač gerus pasiūlymus, kurie iš tiesų sutaupyti jiems lėšų arba suteiktų malonumą, kaip pvz: šildomos šlepetės, nuolaida didesnė nuo 60proc., nemokamas pristatymas bet kokiame mieste ir t.t.
     
    Taip pat venkite siūlyti žmonėms pirkti dabar arba sekančia dieną. Tai yra klaida, kurią vis dar daro kai kurie verslininkai. Taip pat gerai apgalvokite kokius pasiūlymus kada siųsite. Kaip pavyzdį galima pateikti specialus pasiūlymas skirtas Kalėdoms. Jeigu nuspręsite jį pateikti potencialiems vartotojams Gruodžio 2-3 savaitėmis, galiu garantuoti, jog arba Jūsų kampanija žlugs arba sulauksite super mažo susidomėjimo. Priežastys yra kelios: žmonės daugiau laiko skiria susitikimams su draugais, vakarams su šeima, žinoma tai kartu yra ir kalėdinių vakarėlių maratonas. Tad tokio tipo pasiūlymus siūlyčiau parengti jau Lapkričio mėnesį arba Gruodžio pradžioje.
     
     
    Vykdant kampaniją taip pat privalote atsižvelgti į paros metą, kada siunčiate savo pasiūlymus. Patartina Juos pateikti iki 10 valandos ryto. Kadangi žmonės pietų pertraukos metu ne retai skiria keletą minučių savo pašto peržvalgai ir gautų žinučių skaitymui. Išsiuntus el. laiškus iki 10 valandos, Jūs laimėsite papildomo laiko – pvz: jeigu užstrigs pašto sistema.
     
     
    Mažas patarimas: mokslininkai nustatė, kad trečiadienis yra pati produktyviausia diena, tą dieną žmonės priima geriausius sprendimus, tad galbūt ją vertą išbandyti ir Jums?
     
     
    Reziumuojant noriu pasidalinti savo mintimis, kaip galite pagerinti tokio tipo reklaminę kampaniją:
     
    1. Siųskite reklaminius pasiūlymus trečiadieniais.
    2. Venkite siųsti el. laiškų Gruodžio 2-3 savaitėmis, Taip pat pirmomis Sausio savaitėmis.
    3. Jūsų laiškai turi pasiekti potencialius pirkėjus iki 10 valandos ryto.
    4. Siųsdami laiškus nustatykite: ataskaitos gavimas atsidarius laišką. Taip galėsite vesti mini statistiką.
    5. Naudokite konkrečius ir aiškius raktažodžius.
    6. Venkite ilgų ir nuobodžių tekstų.
     
     
     
    Penktas žingsnis
     
    Analizė
     
     
    Vykdant kampanija privalu lygiagrečiai vykdyti ir rezultatų analizę. Tik tokiu atveju žinosite savo sėkmės ar nesėkmės indeksą, bei kuria kryptimi Jūs privalote toliau judėti.
     
     
    Kiekvienai reklamos kampanijai galima apskaičiuoti KPI (Key Performance Indicators), todėl siūlau apskaičiuoti kelis rodiklius, kurie atskleistų kampanijos sėkmės rodiklį:
     
    1. Gautų pasiūlymų vnt (išsiųstų laiškų vnt. – neatidarytų, sugrįžusių laiškų vnt.)
    2. Pasiūlymų pristatymas (išsiųstų laiškų vnt. – sugrįžusių laiškų vnt.)
    3. Pirkimas – lėtas pirkimas : greitas pirkimas (nupirktų daiktų vnt per 24h : nupirktų daiktų vnt. per 72h) – sėkmingos reklaminės kampanijos rodiklis turėtų siekti 1. Pavykusios – 0,75 ir t.t. Tačiau indeksų reikšmę privalote nusistatyti patys.
     
     
    Sėkmės.
     
     
    BrainStorm
  6. Patinka
    Adsocial sureagavo į Esnyper Individualios veiklos pažymėjimas   
    manau padės: http://zezere.lt/mokesciai.html
  7. Patinka
    Adsocial sureagavo į sMs Topfilm - Geriausi filmai internete   
    įterpiamieji saitai ir vaizdo įrašų įrėminimas (kadravimas) yra laikomi papildomu autorinių ir gretutinių teisių objektų panaudojimu, t.y. padarymu viešai prieinamų kompiuteriais tinklais (t.y. internete, kas yra neleistina) be autorio sutikimo. Tai yra patvirtinusi tiek Lietuvos autorių teisių doktrina, tiek teisminė praktika (Mizaras, V. Autorių; teisės. I tomas. p. 364-366.).
     
     
    sekmės. :)
  8. Patinka
    Adsocial gavo reakciją nuo Andrejus CodeLabs.lt - Patikimas ir Galingas WEB Hostingas   
    Šios savaitės uptime: 96.94%
    Downtime suma: 3 val. 48 min.
     
    Serverio masyvas perkeltas į kitą vietą. Dabar turi suktis kaip bitė.
     
    Pasikeitė keletas esminių IP adresų sistemoje, nuo kuriu priklauso DNS veikimas, tačiau klientų svetainės iki šiol veikia sėkmingai ir be tų pakeitimų. Informuosime klientus individualiai, ką jie turėtų atnaujinti savo DNS nustatymuose.
     
    Dėl šios skriaudos iš mūsų pusės - klientai gaus nemokamo hostingo į priekį.
  9. Patinka
    Adsocial gavo reakciją nuo Andrejus CodeLabs.lt - Patikimas ir Galingas WEB Hostingas   
    Šios savaitės uptime: 96.94%
    Downtime suma: 3 val. 48 min.
     
    Serverio masyvas perkeltas į kitą vietą. Dabar turi suktis kaip bitė.
     
    Pasikeitė keletas esminių IP adresų sistemoje, nuo kuriu priklauso DNS veikimas, tačiau klientų svetainės iki šiol veikia sėkmingai ir be tų pakeitimų. Informuosime klientus individualiai, ką jie turėtų atnaujinti savo DNS nustatymuose.
     
    Dėl šios skriaudos iš mūsų pusės - klientai gaus nemokamo hostingo į priekį.
  10. Patinka
    Adsocial gavo reakciją nuo Andrejus CodeLabs.lt - Patikimas ir Galingas WEB Hostingas   
    Šios savaitės uptime: 96.94%
    Downtime suma: 3 val. 48 min.
     
    Serverio masyvas perkeltas į kitą vietą. Dabar turi suktis kaip bitė.
     
    Pasikeitė keletas esminių IP adresų sistemoje, nuo kuriu priklauso DNS veikimas, tačiau klientų svetainės iki šiol veikia sėkmingai ir be tų pakeitimų. Informuosime klientus individualiai, ką jie turėtų atnaujinti savo DNS nustatymuose.
     
    Dėl šios skriaudos iš mūsų pusės - klientai gaus nemokamo hostingo į priekį.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...