Pereiti prie turinio

ITcore

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    130
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  2. Patinka
    ITcore sureagavo į Deividao Ar "cold email" vis dar efektyvi priemonė?   
    asmeniškai man labiausiai pasiteisinęs būdas - rašyti tiesiai i facebooką, instagramą arba linkedin. Aišku labai stipriai priklauso nuo to, ką siūlai. Jei žmogui bus aktualus dalykas, tai nėra svarbu per kur tu jam rašysi. Dar pastebėjimas - kuo rimtesnis žmogus tuo paprasčiau su juo susisiekti 😄
  3. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  4. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  5. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  6. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  7. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  8. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  9. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  10. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  11. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  12. Pagarba
    ITcore gavo reakciją nuo Astroxas Kaip ir nuo ko pradėti?   
    Idėja
    Viskas prasideda nuo idėjos, bet vien tik jos neužtenka. Tavo verslo mintis neturi būti ir turbūt nebus unikali. Visur kur yra pinigų, bus konkurentų. T.y tarp parduotuvių yra Maximos, Norfos, Lidlai. Tarp picų yra Čili picos, Charlie Pizzos, Pizzajazzai ir t.t. Ir visi jie gerai uždirba ir gyvena.
    Kaip gimsta idėjos?
    Yra du pagrindiniai keliai: 1) susiduri su žmogum, kuris pasiruošęs mokėti už kažkokią prekę ar paslaugos, bet rinkoje jos neranda 2) arba stebi savo gyvenimą ir mintis, ir ieškai dalykų, kurių pačiam trūksta (Tarkim, galvoji "blemba nėra visai kur nusiplauti mašiną. O, gal įkurti plovyklą?"). Pirmas variantas geresnis, nes iškarto žinai, kad yra paklausa. Antras dažnesnis, nes nepasitenkinimų paslaugomis ar prekėmis turime visi.
    (Geras straipsnis apie tai kaip ieškoti idėjų: http://paulgraham.com/startupideas.html)
    Tavo idėja š***s (arba kaip plėtoti idėjas)
    Pirmos mintys dažniausia prastos. Jas arba visai teks išmesti, arba vystyti kol išaugs į kažką, ko iš tikro nori žmonės.
    Dėl šios priežasties, pradėk nuo mažų eksperimentų. Tęsiant anksčiau minėtą pavyzdį, nereikėtų iškart imti 50,000 EUR paskolos naujos plovyklos aikštelei. Geriau pažiūrėk gal gali kažkam kieme nuplauti mašiną rankomis, pasiskelbk facebooke. Jei yra paklausa, žinai, kad galbūt ir aikštelė suveiktų. Jei ne, mąstai ar tai patvirtina, kad nėra paklausos, o gal tiesiog reikia geresnio eksperimento, paklausai atskleisti. 
    Slaptas triukas
    Išvis nieko nekurk.
    - Ką?
    Neplauk mašinų, nestatyk aikštelės. Geriau pradžiai sukurk Facebook ar Google reklamą - "Nauja mašinų plovykla Radviliškyje". Nukreipk ją paspaudusius lankytojus į kokį labai parastą puslapiuką: "Jau greitai atsidarysime. Norite gauti naujienas?". 
    Sek kiek žmonių ją pamatė, kiek paspaudė ir kiek jų galiausiai norėjo gauti naujienas apie tai kada "atsidarysite". Net neatidaręs plovyklos, nieko nepastatęs, nieko nenuplovęs, jau žinosi ar tavo reklaminė žinutė ir naujas produktas bent kiek traukia žmones. Iškart suprasi ir kiek kainuos reklama ir ar gaunasi pliusinė verslo matematika.
    Sunkiausia dalis 
    Visi verslai miršta nes neranda pakankamai pirkėjų. Aišku, iš pirmo žvilgsnio, yra daug priežasčių verslų mirtims, bet galų gale jų likimas priklauso nuo to ar jie randa pakankamą kiekį pirkėjų ar ne.
    Iš patirties sakau, pardavimai ir reklama bus pati kritiškiausia ir sunkiausia tavo verslo dalis. Galingiausi ginklai čia yra reklamos iš Google, Facebook, Instagram bei TikTok. Taip pat labai svarbu ir gera svetainė.
    Jei skaitysi vieną knygą, skaityk šią  
    Tiki dievu ar ne, bet Lean Startup turėtų būti tavo verslo eksperimentavimo ir plėtojimo biblija. Paskaitęs suprasi kaip praktiškai testuoti idėjas, kaip įvertinti jų gerumą, kaip plėstis. Nors knyga labiau skirta skaitmeniniam verslui, visos pamokos pritaikomos ir fiziniams verslams (tai pačiai plovyklai). Prisegeu angliškos knygos versiją.
    Skaityk daugiau
    Galiausiai, darydamas verslą turėsi daug klausimų ir problemų. Jas visas paminėti neužtektų vietos uždarbis.lt duomenų bazėje.
    Bet yra gerų žinių: visos šios problemos jau yra aprašytos ir išspręstos knygose. Angliškai googlink savo problemą ir rasi profo parašytą knygą. "Best books about growing a bakery" - bam, randi gerą įvertinimą goodreads turinčią knygą ir skaitai. "Best books about google ads" - ir vėl bam! 
    Visas angliškas knygas nemokamai rasi https://libgen.is. Jei dar nemoki puikiai anglų kalbos, pradėk skaityti ir su laiku išmoksi. Kito kelio nėra, nebent nori remtis tik informacija, kurią parašė vos du milijonai su kapeikom lietuvių. Angliškai informacijos žymiai daugiau.
    Sėkmės! 
     
    Eric Ries - The Lean Startup_ How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses -Crown Business (2011).pdf
  13. Patinka
    ITcore gavo reakciją nuo furiik ---   
    ---
  14. Patinka
    ITcore sureagavo į vppromoter Trends saas   
    Jūsų dėmesiui tokia idėja, kažkiek jau pakrapštyta per tris mėnesius.
     
    Rinkoje esantys produktai:
    https://explodingtopics.com/ - tiesiog trend hunteris.
    https://www.chartr.co/ - trendų vizualizavimas ir storytellingas.
    https://seorulerlab.com/ - Google SEO + Trends
    Yra daugiau, bet šie strigę kaip sėkmingi.
     
    Esamas baby Alpha (scrapina iš Google Trends)


     
     
     
    Realiai matosi čia: http://109.235.65.77:8000/ (search'as neveiks, mes error'ą)
     
     
     
    Dabartinis privalumas tik tas, kad info vienoj krūvoj, nereikia spaudinėt, kad pasiekti visus rezultatus. To visiškai neužtenka.
     
     
    1. Būtų nerealu turėti formules kaip tuos duomenis išvesti į paprastus rodiklius, kurie padėtų numatyti strateginius ar marketingo sprendimus. PVZ Apibendrinantis trendas, suskirstytos grupėmis paieškos. Formulė kuri tikrintų frazių pasikartojimą, išvestų apibendrinančias procentines išraiškas, sugrupuotų ir parodytų tik svarbiausią informaciją. Dabar tokiems tyrimams reikia valandos. Tačiau tiksliai nežinau kaip tai apibrėžti robotui.
     
    Segmentas - Online marketingo agentūros
     
     
     
    2. Google Trends duoda įspūdingus duomenis apjungiant paiešką ir paskelbtas naujienas US, kur galima nustatyti kaip naujienų pagalba sukūriamas poreikis įrašyti frazes į Google. Vėlgi, reikia vizualizacijos - aiškaus programiškai sukurto rezultato.
     
    Segmentas - Žurnalistai, Komunikacijos agentūros
     
     
     
    3. Google Ads API paieškų tikslūs skaičiai ir gretinti su Trends informacija, tokiu būdu kurti naują SEO turinį prieš tai, kol tai dar nepastebėta kitų SEO. Ta pati programinio sprendimo problema.
     
    Segmentas - SEO specialistai
     
     
     
    Toks įrankis galėtų turėti 500 vietų su pakankamai dideliu recurring fee.
    Kitas variantas apmokestinti labai pigiai, pvz. $12.95 ir tada siūlyti kreditus papildomus ar informaciją papildomą, custom predictive marketing report'us ir pan.
     
     
    Jei kas nors supratot, ką čia prirašiau, būtų super jei pasidalintumėte, ką manote apie tokį galima saas.
    O jei kas norėtų prisidėti konkrečiau, ypač prie to, kaip esamus nelabai daug ką reiškiančius duomenis paversti vertingais, susisiekite!
     
    Ačiū už dėmesį, gero uždarbio
  15. Patinka
    ITcore sureagavo į alenci Kalendorius + Pinigai   
    Neapkrautas dizainas, skoningas, paprastas valdymas, viskas aišku. Kol kas tokie pastebėjimai - imu free trial'ą :)
  16. Patinka
    ITcore sureagavo į Driver007 telia savitarna backdoor   
    Paplito toks tekstas apie telia:
    https://full-disclosure.eu/reports/2019/FDEU-CVE-2019-10222-telia-savitarna-backdoor.html
    Apie jų super duper routerius.
    Labiausiai nustebino jų atsakas, kai pagalvoji jog čia no.1 tiekėjas Lietuvoje.
    O kas nenori naudoti jų įrangos pas save, tai visos instrukcijos surašytos mano bloge.
     
  17. Patinka
    ITcore sureagavo į BenjaminasFrankis Kalendorius + Pinigai   
    Puiku!
  18. Patinka
    ITcore sureagavo į MrRolis Kalendorius + Pinigai   
    Viskas liux, bet nesuprsntu, kodėl nepritaikytas mobiliesiems įrenginiams web.
  19. Patinka
    ITcore sureagavo į mantas666 Kalendorius + Pinigai   
    Gal yra kur nors video, kaip Demo, parodanti pagrindines funkcijas?
  20. Patinka
    ITcore sureagavo į Frankenstein Kalendorius + Pinigai   
    truksta info su kokiais banais integruojasi etc.
  21. Patinka
    ITcore gavo reakciją nuo agadyz Kalendorius + Pinigai   
    Sveiki!
     
    Neseniai į viešumą paleidau nestandaritinę idėjų kombinaciją: kalendorių pinigų planavimui. Susivedi vienkartinius arba pasikartojančius (tarkim mėnesinius) mokėjimus ir iškart matai kaip ateityje tavo turima pinigų suma kinta. Jei reikia, atitinkamai keiti planus.
     
    Taip pat, iš bankų automatiškai suplaukia tavo dabartiniai balansai ir praėję mokėjimai.
     
    Anyway, mažiau šnekų, galit išbandyt patys:
     
    Calendar.Money
  22. Patinka
    ITcore gavo reakciją nuo agadyz Kalendorius + Pinigai   
    Sveiki!
     
    Neseniai į viešumą paleidau nestandaritinę idėjų kombinaciją: kalendorių pinigų planavimui. Susivedi vienkartinius arba pasikartojančius (tarkim mėnesinius) mokėjimus ir iškart matai kaip ateityje tavo turima pinigų suma kinta. Jei reikia, atitinkamai keiti planus.
     
    Taip pat, iš bankų automatiškai suplaukia tavo dabartiniai balansai ir praėję mokėjimai.
     
    Anyway, mažiau šnekų, galit išbandyt patys:
     
    Calendar.Money
  23. Patinka
    ITcore gavo reakciją nuo agadyz Kalendorius + Pinigai   
    Sveiki!
     
    Neseniai į viešumą paleidau nestandaritinę idėjų kombinaciją: kalendorių pinigų planavimui. Susivedi vienkartinius arba pasikartojančius (tarkim mėnesinius) mokėjimus ir iškart matai kaip ateityje tavo turima pinigų suma kinta. Jei reikia, atitinkamai keiti planus.
     
    Taip pat, iš bankų automatiškai suplaukia tavo dabartiniai balansai ir praėję mokėjimai.
     
    Anyway, mažiau šnekų, galit išbandyt patys:
     
    Calendar.Money
  24. Patinka
    ITcore gavo reakciją nuo agadyz Kalendorius + Pinigai   
    Sveiki!
     
    Neseniai į viešumą paleidau nestandaritinę idėjų kombinaciją: kalendorių pinigų planavimui. Susivedi vienkartinius arba pasikartojančius (tarkim mėnesinius) mokėjimus ir iškart matai kaip ateityje tavo turima pinigų suma kinta. Jei reikia, atitinkamai keiti planus.
     
    Taip pat, iš bankų automatiškai suplaukia tavo dabartiniai balansai ir praėję mokėjimai.
     
    Anyway, mažiau šnekų, galit išbandyt patys:
     
    Calendar.Money
  25. Patinka
    ITcore gavo reakciją nuo agadyz Kalendorius + Pinigai   
    Sveiki!
     
    Neseniai į viešumą paleidau nestandaritinę idėjų kombinaciją: kalendorių pinigų planavimui. Susivedi vienkartinius arba pasikartojančius (tarkim mėnesinius) mokėjimus ir iškart matai kaip ateityje tavo turima pinigų suma kinta. Jei reikia, atitinkamai keiti planus.
     
    Taip pat, iš bankų automatiškai suplaukia tavo dabartiniai balansai ir praėję mokėjimai.
     
    Anyway, mažiau šnekų, galit išbandyt patys:
     
    Calendar.Money
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...