Pereiti prie turinio

fshock

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    95
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo BruceW Taktinis RPG. Made in LT. Turn based taktinis RPG - www.dakija.com   
    Pirmasis turnyras Dakijoje buvo paskelbtas! Šį sekmadienio vakarą (gruodžio 1d) sužinosime, kas yra tvirčiaus, gurdriausias ir apsukriausias!
     
    Varžysitės 1x1 kovose vieno minuso principo. Laimėtojų laukia apdovanojimai ir garbės lenta!
     
    p.s. už kelių savaičių bus ir 2x2 ar 3x3 turnyras. :)
  2. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Vaidas20 Taktinis RPG. Made in LT. Turn based taktinis RPG - www.dakija.com   
    Sveiki,
     
    Kviečiu užsukti į stipriai atsinaujinusį Dakija Tactics.
     
    Kas naujo?
    * Kovos lauke nebebūsite vieni. Nuo šiol galima samdytis samdinius ir valdyti iki 5 žmonių komandą.
    * Daugiau informacijos kovos lauke, ko seniai trūko: užvedus pelę ant priešo matomas pataikymo šansas, kiek žalos padarysite ir t.t.
     
     
    http://www.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/dakija_new1.jpg
  3. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo DeSigneR [Atnaujinta] Dakija Tactics privatus testavimas   
    Ačiū savanoriams!.
     
    Gal ir nelabai įtikinamai skambės, bet nesitikėjau, kad taip fun bus! :)
     
    http://blog.dakija.com/img/privatetest1.jpg
    Kovos pradžia.
     
    http://blog.dakija.com/img/privatetest2.jpg
    Kažkas šauna iš krūmo.. priešininkų komandos tankas buvo magas :rolleyes:
     
     
    Tai dabar belieka ištaisyti bugus ir laukit atviro testavimo!
  4. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo DeSigneR [Atnaujinta] Dakija Tactics privatus testavimas   
    Sveiki,
     
    Ieškau savanorių, kurie galėtų padėti pratestuoti taktinį RPG. Vienam nelabai įdomu pasijungus 10 naršyklių.. : )
     
    Kada? Sekmadienį (Spalio 6d), apie 20:00 LT laiku.
    Kada? Antradienį (Spalio 8d), 21:00 LT laiku.
     
    Kiek? Reiktų apie 10 žmonių, nes norėčiau pažiūrėti kaip atrodo kova, kai kovoja dvi komandos po 5. Gali būti ir daugiau. Just in case.
     
    Kur registruotis? Parašykit čia ar privačiai jei norit dalyvaut. Reikalavimai minimalus – megstat RPG arba taktinius RPG.
     
    Visiems savanoriams išsamesnę informaciją atsiųsiu sekmadienį po pietų. Turbūt sukursiu skype group, kad būtų patogiau.
     

    http://blog.dakija.com/img/galery1.jpg 
    http://blog.dakija.com/img/galery2.jpg
     
    http://blog.dakija.com/img/dakija_new_design.jpg


  5. Patinka
    fshock sureagavo į Anton programuotojo dizainas.. kaip patobulinti? :)   
    Daugelis sio forumo "dizaineriu" ir tokio kurinio nepadarytu kaip fshock :)
  6. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  7. Patinka
    fshock sureagavo į marty Žaidimų kūrimas Android, ar apsimoka tai daryti vienam?   
    Sveiki, taig, į galvą šovė mintis sukurti Android žaidimą. Pati žaidimo įdeja neatrodo lengvai išpildoma, nors tai ir 2D loginis žaidimas. Turiu kažkokį nusimanyma JAVA kalboje ir tiesiog reiktu priprasti pries skirtingų bibliotekų. Klausimas būtų toks, ar tai apsimoka daryti vienam ? Ar reiktu ieškoti partnerio(-ių) ? Pats neturiu patirties programavime su komanda. Būsiu dėkingas už patarimus. :)
  8. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo bitcoinLT Uždarbis už įjunkta kompiuteri 1$ i diena ar daugiau .   
    Taip ir gimsta lietuviški botnetai.. :) ar kas nors žinot ką tikslia ta programa daro su jūsų kompiuteriu? Gal kokie hakeriai rengia ddos ataką su jūsų pagalba, o gal jūsų slaptažodžiai kur nors iškeliauja? :)
     
    p.s. jei aš teikčiau tokias paslaugas, tai man labiausiai jūsų kompų resursus apsimokėtų pardavinėti juodojoj rinkoj. ir gaučiau tikrai ne po 10 ir ne po 100$ už parą padoraus botneto.. :)
  9. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Silke Pats sunkiausias kodas, kokį tik esi rašęs?   
    Pirmas didelis iššūkis buvo kelio radimo algoritmas nuo taško A iki taško B hexagonų lauke. Kažkas panašaus čia http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Weighted_A_star_with_eps_5.gif
     
    O pats sunkiausias dalykas kurį teko daryti tai collision detection ant javascripto. Būtų viskas lengva, bet vienas taškas juda, o kiti kaip kliutys, tad teko pavargti kol suradau kaip judančio apskritimo susidūrimus su hexagonais padaryt :)
     
    Maždaug taip.. tik žali kvadratai nejuda ir sakykim kad jie yra dvi kliutys.
    http://i.stack.imgur.com/GRyYc.png
  10. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Silke Pats sunkiausias kodas, kokį tik esi rašęs?   
    Pirmas didelis iššūkis buvo kelio radimo algoritmas nuo taško A iki taško B hexagonų lauke. Kažkas panašaus čia http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Weighted_A_star_with_eps_5.gif
     
    O pats sunkiausias dalykas kurį teko daryti tai collision detection ant javascripto. Būtų viskas lengva, bet vienas taškas juda, o kiti kaip kliutys, tad teko pavargti kol suradau kaip judančio apskritimo susidūrimus su hexagonais padaryt :)
     
    Maždaug taip.. tik žali kvadratai nejuda ir sakykim kad jie yra dvi kliutys.
    http://i.stack.imgur.com/GRyYc.png
  11. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo arnaz777 Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Jei moki server-side kalbą (nes minėjai, kad keletą apps kūrėi, kokia ji?), tai tada turbūt javascript, nes pridėtų interaktyvumo viskam kas vyksta. Kai susipažinsi su sintakse, tai siūlau iškart eiti prie kokio frameworko, nes daug mažiau kodo reiks rašyti - jQuery, mootools, prototype.js
     
    Jie nori multiplayer tipo daryti (neįtraukiant sunkių pluginų kaip flash), tai pasidomėk nodejs+socket.io - jie ant javascripto parašyti, tai nereiks papildomai nieko mokintis, kai jau mokėsi javascripts.
     
    Dar... gal galėčiau patarti viską aiškiai komentuoti, nes daug lengviau sugrįžti prie seno savo kodo. Bei naudoti funkcijas-shortcutus - kai pasikartojančias mažas operacijas pasidarai patogesnes (pvz duombazės atnaujinimas). Bei tureti global kintamuosius, kad kažką pakeitus nereikėtų eiti per 5 failus ir ranka keitinėti tą patį skaičiuką (pačiam taip buvo.. ) :)
     
    ... ir dar pradžiai. Daug lengviau pradėti nuo paprastų dalykų, o su laiku juos tobulinti. Nes iš pradžių retai padarysi geriausią variantą tam tikros dalies, bent jau man taip, kad po mėnesio ar dviejų, šauna idėja kaip kažką patobulinti :)
  12. Patinka
    fshock sureagavo į malas Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    mobiliakas, tai betkoks ne akmens amžiaus prietaisas :) ale išmanusis.
     
    patariu iš anksto pratestuoti viską ant kuo daugiau aparatų arba bent ant skirtingų OS su skirtingomis naršyklėmis. ateitis žaidimų priklausys mobiliesiems telefonams ;)
  13. Patinka
    fshock sureagavo į malas Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    na jQuery tai kaip ir industrinis standartas :) nustebintum jei jo nenaudotum :)
     
    su JS animacijomis nelabai turiu patirties ir supratimo, kaip jos veikia, tad dėl JS lengvumo sunku spręsti.
    Backbone.js šiaip žiauriai fainas reikalas, tik vat sunku rast gerų pavyzdžių ala best practises.
     
    esminis klausimas naudojamų technologijų stackui, ar tavo žaidimas veiks ant mobiliakų?
     
    aš kuriu grynai browser based žaidimą. omertamafia.com yra mano žaidimas, sukurtas prieš gerus 10 metų žaidžiamas iki šiol, tad tiesiog nutariau naują geimą sukurti ant naujų technologijų :) alpha testavimas jau vyksta, tačiau dar labai daug klaidų ir nesąmonių :)
  14. Patinka
    fshock sureagavo į arnaz777 Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Dėkoju už išsamų atsakymą.
    Paklausiau tokio klausimo, tikėdamasis būtent tokio atsakymo, bet galima sakyti suradau atsakyme tai, ką ir norėjau rasti. :))
    O tokie klausimai atsirado ne be pagrindo - paskutiniu metu susidomėjau panašiais dalykais kaip web browser games. Iki tol pagrindinė veikla, kuria užsiemiau buvo valdiklių programavimas-robotika, keletas appsu. Taigi visiškai pažįstamas jausmas: lapukai, braukymai, modeliavimas sąsiuvinyje ir t.t. Taigi kaip minėjau susidomėjau tuo, ką darai tu ir svarstau nuo ko pradėti, kad kažką panašaus būtų įmanoma realizuoti. Tam savo viso laiko skirti nežadu, tačiau norisi judėti, kad ir iš lėto į priekį. Pradėjau kolkas XHTML & CSS žiūrinėtis. Ką galėtum rekomenduoti po to?
  15. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Samick Laimes formules :)   
    Kartą gudrus žmogus manęs klausė: Sugalvok problemą, kuri egzistuoja dabartyje. Ne praeityje, ne ateityje, o dabartyje.
     
    Ir žinote ką? Tokių dažniausiai nebūna. Problemos ir rūpesčiai gyvena arba praeityje arba ateityje. O jei gyveni dabartimi, vertini tau duotą laiką, tai turėtum būti laimingas :)
     
    Nesakau, kad reikia lipti sienomis ir niekuo nesurūpinti. Reikia veikti, siekti gerovės, tačiau mažiau nervuotis ir jaudintis dėl to, kas nesusiję su dabartimi.
  16. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Samick Laimes formules :)   
    Kartą gudrus žmogus manęs klausė: Sugalvok problemą, kuri egzistuoja dabartyje. Ne praeityje, ne ateityje, o dabartyje.
     
    Ir žinote ką? Tokių dažniausiai nebūna. Problemos ir rūpesčiai gyvena arba praeityje arba ateityje. O jei gyveni dabartimi, vertini tau duotą laiką, tai turėtum būti laimingas :)
     
    Nesakau, kad reikia lipti sienomis ir niekuo nesurūpinti. Reikia veikti, siekti gerovės, tačiau mažiau nervuotis ir jaudintis dėl to, kas nesusiję su dabartimi.
  17. Patinka
    fshock sureagavo į Leader Kur dėti pinigus?   
    Auksas yra beveik bevertis, o jo kaina išpūstas burbulas. Įsivaizduokime, kad kyla didelė krizė ir nebėra ko valgyti? Auksas taps beveik bevertis, nes nei valgyti nei kaip kitaip prasimaitinti iš jo neišeina. Leningrado blokados laikotarpiu už auksinį žiedą žmogui pavykdavo gauti 1 kg ryžių, ir niekam to aukso nereikėjo, nes jis nevalgomas, o mirti iš bado pasipuošus auksu irgi nebuvo didelio noro.
    Įsivaizduokime, "kažkas" pasako, kad koks nors plastikas brangsta ir yra labai vertingas. Ir visi žmonės ima kaupti tą plastiką, supirkinėti, pardavinėti. Taip jo kaina pakyla iki neregėtų aukštumų, bet esmė lieka ta pati - tai tik plastikas, jo neišvirsi ir nesuvalgysi, jo nepasodinsi į žemę ir iš jo neišdygs vaisiai. Atėjus bado metui bus galima suprasti kas yra valgoma o kas ne, kas yra vertybė, o kas ne.
     
    Kai kas bando sakyti, kad aukso vertė kyla nes jo ištekliai mažėja. Kai kurios valstybes saugyklos laiko šimtus tonų aukso jau daugybę metų. Bet kokia gali būti daikto vertė kuris guli visiškai nenaudojamas? Akivazdu kad aukso netrūksta - jo pilnos saugyklos ir jis niekur nenaudojamas. Tai tokia pati žaliava kaip ir plastikas iš kurios kažką galima pagaminti, panaudoti, bet žmogus be vargo gali apsieiti ir išgyventi be šių žaliavų.
  18. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  19. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  20. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  21. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  22. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  23. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  24. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
  25. Patinka
    fshock gavo reakciją nuo Nerolat Blogas apie lietuviško žaidimo kūrimą, vystymą..   
    Sveiki,
     
    Jau kurį laiką kuriu lietuvišką RPG (nors jis kolkas angliškas, bet bus greit ir lietuviškų tekstų), tai norėjau pasidalinti patirtim kaip viskas vyko ir vyksta dabar.
     
    Trumpai - Dakija RPG tai indie tactical turn-based RPG, kuriame kovos vyks realiu laiku, tiek 1 prieš 1 tiek 5 prieš 5. Su prieskoniais iš senų gerų žaidimų tokių kaip Baldurs Gate, Heroes 3/4, Ragnarok Online ir dar keletas kitų...
     
    http://blog.dakija.com
     
    http://blog.dakija.com/img/blog4_2.jpg
     
    Plačiau:
     
    Blogas pakankamai šviežias, bet kiekvieną savaitę prižadu įdėti po naują straipsnį (jei taip galima vadinti) apie žaidimą. Dar daug kalnų reikia nuversti, kad padaryti žaidimą tokį, apie kokį svajoju, bet užsispyrimo ir noro yra, tai manau tikslas bus pasiektas.
     
    Dabar koncentruojuosi ties kovos sistemos tobulinimu. Tikiuos rugsėjį padaryti dar vieną testavimą. Toliau seks party travelling, tobulinsiu hero development sistemą ir dar daug kitų dalykų.. :)
     
    Jūsų nuomonės, pasiulymai, kritika labai laukiami, nes skirtingos nuomonės padeda greičiau tobulėti.
     
    Ačiū :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...