Pereiti prie turinio

Blofeld

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.561
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

Blofeld paskutinį kartą laimėjo Liepos 22 2023

Blofeld patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie Blofeld

  • Rangas
    Forumo širdis

Profilio informacija

  • Vardas
    Lukas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Šiauliai
  • Pomėgiai
    Fotografija

Paskutiniai lankytojai

5.477 profilio peržiūros
  1. Airpods Pro 2nd gen ir Airpods 3 yra vienu metu išleistos ausinės. Platesnę info kuo skiriasi rasi google ir n+1 apžvalgų youtube. In-ear ausinės už tokią kainą niekad neprilygs normalioms didelėms ausinėms už tą pačią kainą, bet jei reikia būtent mažų, tai pro versija pakankamai gera ir kokybiška. Važinėju dviračiu, noise cancelling man labai aktualus, tai pro 2nd gen su vėju susitvarko gan gerai.
  2. Tai paklausk kodėl IP patenka į firewall. Panašu, kad su webu problemos. Įprastai firewallas nebūna kurtas hostingo ir naudoja standartines taisykles, kurios ir aptinka kažką.
  3. O tai bandei klausti kodėl tavo IP blokuojamas? Gal mailų kreivai prisikonfiginęs ir pastoviai junginėjasi ir servas automatiškai IP blokuoja?
  4. Fizinis asmuo vis tiek neš į taisyklą, kuri bus nurodyta, ir jam nereikės bendrauti su gamintoju, tai kaip ir nėra skirtumo. Btw, kiek laptopų turėjau (net ir acer), niekada neteko naudotis garantiniu.
  5. Žmogus perkasi kompą sau asmeniniam naudojimui, tai gal ir kalbam kas aktualu fiziniams asmenims? 😄
  6. Kiek man asmeniškai teko susidurt, IV supportas net DNS zonos nesupranta ir pamatę NS kito providerio nesugeba pamatyt, kad MX visgi jų nurodytas ir dėl pašto problemų siunčia pas kitą providerį 😄 Taip pat supportas gali ir nebedetalizuot ką mėginti, o tiesiog pas programmerius siųsti. Nes kaip ir minėjau, ne visi protingi ir gali galvot, kad supporto patarimas yra gryna tiesa ir pradės kaltinti supportą jei kažkas nesigaus.
  7. Web hostingo supportas yra HOSTINGO supportas, ne WEB supportas. Čia šiek tiek sąvokos maišomos. Kodėl mokėdamas tarkim 4 Eur. / mėn. tikiesi ir web palaikymo ir dar kad serveriai veiks gerai ir bus viskas prižiūrėta ir t.t.? 😄 Į kainą įeina konsultacijos kaip kažką susikonfigint control panel, susitvarkyti DNS zoną ir pan., email problemų sprendimas, o ne web problemų sprendimas. 🙂 "Ateini ir sakai "as manau jusu serveris veikia negerai"," - supportas pasakys serveris veikia gerai, problemų nėra, problema webe. Ar būsi laimingesnis nuo atsakymo? 😄 Aišku, iš geros širdies padėt gal
  8. Kodėl esi įsitikinęs, kad shared hostingo supportas tikrai ieškos webo problemos, kai ji nėra susijusi su serveriu? Visi tokie paieškojimai tik iš geros širdies ir jei susiduri su išmanančiu žmogum, kuriam ir taip ne vieta hostingo supporte.
  9. Tai pradėkim nuo to, ką tu laikai namų internetu. Varis? Šviesolaidis? Mobilus?
  10. Kartais susimąstau ar tikrai ne į vinted atėjau 😄
  11. Vien terminuota sutartis numes 2 eur. / mėn.
  12. Tai darykis terminuotą ir gausi pigiau? Ir kokių alternatyvų tikiesi, jei vienas neatvedęs šviesolaidžio, antras per brangus, o trečio atsisakai pats? 😄
  13. Nuu... Turbūt akivaizdu, kad nei studentas, nei ūkininkas, kitaip tokiose temose lankytis nereikėtų.
  14. Nes Telia turi teikti supportą ir sukonfiginti useriui 2.4ghz/5ghz tinklus ir pan., nes tikrai ne visi tą sugeba. Dėl to ir backdoorai reikalingi. Tiksliai nepasakysiu, su tuo nedirbu. Aš routerių nekonfiginu, man pilnai tinka ir Telia suteiktas routeris, tai manęs neklausk ką ten konfiginti. 😄 Teko dirbti gedimų linijoje, tokių gudručių ne vienas ir ne 2, bet kai reikia minimalių žinių, viskas pasibaigia.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...