Pereiti prie turinio

arvydas999

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    152
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    arvydas999 sureagavo į LukasKuc Medienos darbai   
    Nu kaip darbas neperspektyvus...kas ant savęs dirba ir kokybiškai daro tikrai užsidirba sočiam gyvenimui ir neprasčiau nei IT sektoriuje. :) Geras darbas, daug pliusų tokio darbo, tad čia tik džiaugtis reikia, kad patinka tai ir moki daryti.
  2. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo Tadas96 Kokį banką rinktis kaip pagrindinį?   
    Naudoju SEB ir SWED. Rekomenduoju Swedbank, ~10metų, jokių problemų.
  3. Patinka
    arvydas999 sureagavo į android Pagerink savo gyvenimo kokybę palikdamas tik tai kas teigiama!   
    Nu pagal mane logikos is gyvenimo neisimsi. Jeigu vairuodamas nebeatskirsi kuris tavo veiksmas yra teigiamas kuris neigiamas tai pateksi i avarija.
     
    Sitas "teigiamas" poziuris i gyvenima geras, bet kazkur turi buti nustatytos ribos tarp saltos logikos kur zmogus prisiima atsakomybe ir pastovaus pozitivyumo kai elgsiesi kaip neatsakingas apsirukes pozityvus hipis.
     
    Vienintelis laikas kai galesi gyventi tik pozityviai galvodamas apie gyvenima yra tada kai neprisiimsi jokios atsakomybes, tai siuo atveju kogero tai butu vaikyste.
  4. Patinka
    arvydas999 sureagavo į Mantas Patikėję Pauliaus Aršausko pasakomis prarado tūkstančius, jo veikla sudomino ir teisėsaugą   
    Nerišlus tekstas, nelabai supratau esmės
  5. Patinka
    arvydas999 sureagavo į ReborN [C++] Masyvo uždavinys   
    Jeigu reikės dar kažko klausk :rolleyes:
  6. Patinka
    arvydas999 sureagavo į ReborN [C++] Masyvo uždavinys   
    #include <iostream> #include <stdlib.h> #include <cmath> using namespace std; int main() { int n; cout << "Iveskite masyvo dydi: "; cin >> n; //Nenurodai masyvo dydžio, klaida. int X[n]={ }; for(int i = 0; i < n; i++) { //Cia isvis, pradedi masyva nuo elementu skaiciaus, o ne nuo 0... - pas tave X[n] ir visados X[n], nenurodai, kad kreipiesi i sekanti masyvo elementa X[i] = (rand() % 100 + 1); cout << X[i] << endl; } //Jeigu skaiciuojam bendra suma + pirmas elementas tada pakeisk i i=0 int sum=0, i=1, //Pirmo elemento kvadratas.. int power = pow(X[0],2); while(sum <= power && i<n) { //Patikrinam dabar esama suma + paimam sekanti elementa ir prideda ji i suma int arVirsijaSuma = sum + X[i]; //Patikrinam ar tuomet suma virsytu pirmo elemento kvadrata if ( (arVirsijaSuma) > power ) { //Jeigu virsijo - nutraukiam cikla break; } //Jeigu nevirsijo else { //Pridedam ta elementa i suma, padidinam i vienetu ir paimam sekanti elementa - sukam cikla isnaujo sum+=X[i]; i++; } } //Paskutine elementu suma, kuri nevirsija pirmo elemento kvadrato cout <<"Suma: " << sum <<endl; return 0; }
  7. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo makas72 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų...
    Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos kurjeris ir paims prekę.Viskas tvarkoje,pasiskaitinėjau,kad pinigų grąžinimas trunka 5 darbo dienas,tad pagalvojau,kad suspėsiu iki Kalėdų.Bet mano dieną apkartino skambutis į Pigu.lt...Ten man buvo pareikšta,kad prekė bus dar siunčiama į servisą,kuriame APŽIŪRA truks nuo 14 iki 21d. Ar tai normalu,leiskite paklausti.Po ilgų ginčų su įmonės administracija,buvo prieita prie kompromiso "Skubos tvarka".Apsidžiaugiau ir nepuoliau peikti El. parduotuvės.Tačiau,kitą diena paskambinau į administraciją pasiteirauti,kaip gi mano prekė laikosi,o pasirodo jie dar jos negavo(jau buvo praėję 2d. nuo išsiuntimo).Ir aišku,iš manęs buvo tik pasijuokta,kai paminėjau žodžius "Skubos tvarka",o tai man pasakiūsi administratorė,buvo net ne jų įmonės darbuotoja.
     
    Taigi,kas liūdniausia,kad mano pinigai užšaldyti ir man nepavyks šeimos pradžiuginti dovanomis.Už tai dėkoju Grinčui Pigu.lt
    Nerekomenduočiau brangesnių produktų siųstis iš Pigu.lt.
     
    Atleiskite už gramatines kalbas,aš daugiau tiksliukas nei humanitaras :D
  8. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo makas72 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų...
    Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos kurjeris ir paims prekę.Viskas tvarkoje,pasiskaitinėjau,kad pinigų grąžinimas trunka 5 darbo dienas,tad pagalvojau,kad suspėsiu iki Kalėdų.Bet mano dieną apkartino skambutis į Pigu.lt...Ten man buvo pareikšta,kad prekė bus dar siunčiama į servisą,kuriame APŽIŪRA truks nuo 14 iki 21d. Ar tai normalu,leiskite paklausti.Po ilgų ginčų su įmonės administracija,buvo prieita prie kompromiso "Skubos tvarka".Apsidžiaugiau ir nepuoliau peikti El. parduotuvės.Tačiau,kitą diena paskambinau į administraciją pasiteirauti,kaip gi mano prekė laikosi,o pasirodo jie dar jos negavo(jau buvo praėję 2d. nuo išsiuntimo).Ir aišku,iš manęs buvo tik pasijuokta,kai paminėjau žodžius "Skubos tvarka",o tai man pasakiūsi administratorė,buvo net ne jų įmonės darbuotoja.
     
    Taigi,kas liūdniausia,kad mano pinigai užšaldyti ir man nepavyks šeimos pradžiuginti dovanomis.Už tai dėkoju Grinčui Pigu.lt
    Nerekomenduočiau brangesnių produktų siųstis iš Pigu.lt.
     
    Atleiskite už gramatines kalbas,aš daugiau tiksliukas nei humanitaras :D
  9. Patinka
    arvydas999 sureagavo į icecolder BitCoin isgryninimo korteliu pabaiga (nuo vakar)   
    Neradau kad temos kad kas butu pakures apie tai, kazkaip net keista..
     
    Panasu kad "atvaziavom"- jei kas dar nezinojot, nuo vakar nakties visu BTC e-piniginiu isduodamos VISA korteles BTC gryninimui suspenduotos. Cryptopay, spectrocoin, xapo, wirex, bitwala, coinyzi ir visos kitos, kurios platino "wavecrest" (MyChoice) korteles, apie tai tyli, bet faktas lieka faktu- jusu korteles nebeveikia ir greiciausiai nebeveiks.
     
    Kaikurios pinigines rodo kad korteles lyg ir ok, bet jei pabandysit padaryt kokia transakcija, gausit errora. Korteliu turetojams siryt tyliai issiuntineti laiskai kad laikini nesklandumai. Po piet jau kaikuriu piniginiu issiuntineti laiskai kad nesklandumai visai ne laikini ir uzvire tikras "pzdc"- jei is pradziu dar buvo zadama, kad korteliu balansai gris i pinigines, tai dabar walett'ai pradejo suktuot uodegas kaip nusikratyt atsakomybes- cryptopay panasu kad pirmieji issivarte- tiesiog esamiems saskaitoj bitkoinams idejo 70 euriuku pervedimo mokesti jei nori is ju pinigines issiut lauk bitkoinus, o jei nori is korteles pinigus persikelt i pinigines balansa- rasyk prasyma i Gibraltara, Wavecrest- MyChoice kortu isdavinetojai, o nuo pacios pinigines buk geras, atsikabink, jie cia ne prie ko. Tik pamirso paminet kad ne kortas isduodanti imone uzrakino jas, o VISA korteliu tinklas uzrakino visas kortas ir wavecrest mazai ka gali su tuo padaryt. Trumpiau tariant jus rasykit, bet turbut ir patys suprantat kad niekas neskaitys:D
     
    Spectrocoin supporto chatas ryte buvo uzkaites- uzsukau pas juos uzmest aki i btc kursa- labai patogus tas ju skaitliukas nors ir nebesinaudoju ju paslaugom- ir pamaniau paklausiu koki reikalai pas juos su kortelem nes jie irgi mychoice kortu platintojai- atsidarius langui buvau ~200'asis eilej ir planuojamas laikas apie 3h iki pokalbio. Po piet supportas isvis tiesiog atsijunge ir buvo galima palikinet tik zinutes :D
    BTC forumai apie tai tiesiog verda. Is ten suzinojau kad kaikurie wallet'ai ta proga tiesiog uzsidare be jokiu paaiskinimu. Anglu spauda siek tiek nusviete situacija- VISA uzbanino Wavecrest kompanija uz nuolatinius ir nesibaigiancius pazeidimus ir be jokiu skrupulu, galutinio termino ar ispejimo.
     
    http://www.telegraph.co.uk/technology/2018/01/05/visa-locks-bitcoin-payment-cards-crackdown-card-issuer/
     
    Keista kad nei wavecrest, nei mychoice, nei cardholderonline tinklapy tai nera pamineta, taip pat nemaciau nei vienos pinigines kurie viesai butu apie tai pranese. Kolkas tyliai kazko laukiama ir abejoju kad wavecrest sito visdar "nepastebejo". Greiciausiai savininkai jau cevodanus kraunasi.
     
    Pats siryt apturejau ivyki, kai vakar vakare isimetes 400 euriuku planavau juos siryt issikechint ir prisijunges prie walleto radau kad kortos statusas- BLOCKED. Taip pat apie 500 eur iskeliave is paypalo bet kolkas dar nepasieke kortos pakibo nezinioj ir turbut jau nebepasieks tikslo- skambinau i pp, klausiau gal pavyktu gryninima reversint- bbi, sako dylink su savo kreditkes tiekeju, pinigai jau iskeliave.
     
    Todel jei turit VISA kortele, prasidedancia skaiciais 4665- galit ja drasiai mest kabliu per tvora, visiskai nesvarbu is kokio tiekejo ja nusipirkot- jos visos nebeveikia ir apie pinigu likuti galit pamirst.
     
    Tai tiek jei kas dar naujienu nezinojot ir gero visiem savaitgalio ta proga :D :D :D
     
     
    P.S.: Bankai, mentai ir vmi turbut rankutem ploja, nes kiek pamenu ne per seniausiai skundesi kad nesukontroliuoja niekaip is visokiu prepaidu fake vardais isgryninamom nemenkom sumom LT teritorijoj.
     
    ------------------------------------------
     
    UDATE'as: situacija kiek pagerejo ir dabar jau wavecrest leidzia is korteliu issimt korteles balansa atgal i virtualias pinigines. ACIU DIEVUI BENT JAU TIEK.. Pacios korteles ir toliau liko po BLOCKED statusu ir nei sisut is ju pinigu nei issimt bankomate negalima.
    Kaip bus su pinigais tiems kurie issiunte kazka is pvz paypalo i kortele, ar jie pasieks kortele- lieka ir toliau neaisku.
  10. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo Auksinis Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Kalbant apie bendravimą,aš su jais bendravau maloniai,nepuoliau jų.Tačiau tema eina ne apie tai.Temos esmė ta,kad žmonės pagalvotų du kartus prieš įsigyjant prekes iš Pigu.Lt.Ir nedarytų tos pačios klaidos kaip aš.
    Apibendrintai Pigu.Lt skirta siųstis menkniekius,kvepalus,komponentus kompiuteriams ir pnš.O su rimta technika jiems nesiseka...+Kiek paskaičiau atsiliepimų,dešimtys žmonių yra papuolę į tą pačią situaciją,kaip ir aš.
     
    Nekalbu vien apię servisus,Pigu.Lt nuvylė vien savo live support'u.Išsiunčiau prekes užvakar,kurjeris sakė,kad sandėly bus kitos dienos ryte.Šiandien paskambinu,jie dar nemato prekės.
    Kažkoks absurdas,kad tokia įmonė taip atsainiai vertina savo klientus.Vien buvo kalbama,kad 15d.(t.y. šiandien) gausiu informaciją apie savo prekę,paskambinu,jie net nežino,kur ta prekė yra :D
  11. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo makas72 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų...
    Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos kurjeris ir paims prekę.Viskas tvarkoje,pasiskaitinėjau,kad pinigų grąžinimas trunka 5 darbo dienas,tad pagalvojau,kad suspėsiu iki Kalėdų.Bet mano dieną apkartino skambutis į Pigu.lt...Ten man buvo pareikšta,kad prekė bus dar siunčiama į servisą,kuriame APŽIŪRA truks nuo 14 iki 21d. Ar tai normalu,leiskite paklausti.Po ilgų ginčų su įmonės administracija,buvo prieita prie kompromiso "Skubos tvarka".Apsidžiaugiau ir nepuoliau peikti El. parduotuvės.Tačiau,kitą diena paskambinau į administraciją pasiteirauti,kaip gi mano prekė laikosi,o pasirodo jie dar jos negavo(jau buvo praėję 2d. nuo išsiuntimo).Ir aišku,iš manęs buvo tik pasijuokta,kai paminėjau žodžius "Skubos tvarka",o tai man pasakiūsi administratorė,buvo net ne jų įmonės darbuotoja.
     
    Taigi,kas liūdniausia,kad mano pinigai užšaldyti ir man nepavyks šeimos pradžiuginti dovanomis.Už tai dėkoju Grinčui Pigu.lt
    Nerekomenduočiau brangesnių produktų siųstis iš Pigu.lt.
     
    Atleiskite už gramatines kalbas,aš daugiau tiksliukas nei humanitaras :D
  12. Patinka
    arvydas999 sureagavo į Tuskis Gerų švenčių visiems Uždarbis.lt nariams!   
    Didžiausi linkėjimai forumo nariams, tikiuosi, jog senieji išliks ir atsiras naujų :)
  13. Patinka
    arvydas999 sureagavo į KyCaS Gerų švenčių visiems Uždarbis.lt nariams!   
    Norėčiau palinkėti visiems nariams gerų švenčių ir sutikti 2018 metus pasiruošus uždirbti dar daugiau nei 2017, tikiuosi šis forumas dar gyvuos labai ilgai!
     
    Su geriausiais linkėjimais, KyCaS.
     
    http://www.bettermcrbahamas.com/wp-content/uploads/2017/12/Christmas-Tree.jpg
  14. Patinka
    arvydas999 sureagavo į asteroidas Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Man tai juokinga kaip sitas veikejas gina ta pigu.lt..:D Taip taip trecios salys kaltos, pigu.lt ne prie ko cia....Tegu gal pirma ismoksta bendraut isvis su zmonem..Ir nesvarbu ar tai pirkejas ar tai trecios salys kurios remontuoja ar ka ten daro..
  15. Patinka
    arvydas999 sureagavo į prieshas Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Vaje kiek komentaru :D
    As irgi turejau problemu su pigu.lt dje tada nezinojau kad cia ##### kruva sitas shopas. Nupirkau tv, jis sugedo, pigu lt sako mes daigtu neremontuojam remontuoja treciosios salys, treciosios salys pasake kad negali suremontuoti . einu pas pigu tie kartoja tapati mes neremontuojame remontuoja treciosis salys, eini vel pas meistra tas vel sako negaliu suremontuoti :D
    galiausiai pigu pasake netenkina kreipkites i vartotoju teises.
     
    Tai tokia mano praktika su sitais invalidais. Geriau is aliexpreso pirkti.
  16. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo makas72 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų...
    Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos kurjeris ir paims prekę.Viskas tvarkoje,pasiskaitinėjau,kad pinigų grąžinimas trunka 5 darbo dienas,tad pagalvojau,kad suspėsiu iki Kalėdų.Bet mano dieną apkartino skambutis į Pigu.lt...Ten man buvo pareikšta,kad prekė bus dar siunčiama į servisą,kuriame APŽIŪRA truks nuo 14 iki 21d. Ar tai normalu,leiskite paklausti.Po ilgų ginčų su įmonės administracija,buvo prieita prie kompromiso "Skubos tvarka".Apsidžiaugiau ir nepuoliau peikti El. parduotuvės.Tačiau,kitą diena paskambinau į administraciją pasiteirauti,kaip gi mano prekė laikosi,o pasirodo jie dar jos negavo(jau buvo praėję 2d. nuo išsiuntimo).Ir aišku,iš manęs buvo tik pasijuokta,kai paminėjau žodžius "Skubos tvarka",o tai man pasakiūsi administratorė,buvo net ne jų įmonės darbuotoja.
     
    Taigi,kas liūdniausia,kad mano pinigai užšaldyti ir man nepavyks šeimos pradžiuginti dovanomis.Už tai dėkoju Grinčui Pigu.lt
    Nerekomenduočiau brangesnių produktų siųstis iš Pigu.lt.
     
    Atleiskite už gramatines kalbas,aš daugiau tiksliukas nei humanitaras :D
  17. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo makas72 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų...
    Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos kurjeris ir paims prekę.Viskas tvarkoje,pasiskaitinėjau,kad pinigų grąžinimas trunka 5 darbo dienas,tad pagalvojau,kad suspėsiu iki Kalėdų.Bet mano dieną apkartino skambutis į Pigu.lt...Ten man buvo pareikšta,kad prekė bus dar siunčiama į servisą,kuriame APŽIŪRA truks nuo 14 iki 21d. Ar tai normalu,leiskite paklausti.Po ilgų ginčų su įmonės administracija,buvo prieita prie kompromiso "Skubos tvarka".Apsidžiaugiau ir nepuoliau peikti El. parduotuvės.Tačiau,kitą diena paskambinau į administraciją pasiteirauti,kaip gi mano prekė laikosi,o pasirodo jie dar jos negavo(jau buvo praėję 2d. nuo išsiuntimo).Ir aišku,iš manęs buvo tik pasijuokta,kai paminėjau žodžius "Skubos tvarka",o tai man pasakiūsi administratorė,buvo net ne jų įmonės darbuotoja.
     
    Taigi,kas liūdniausia,kad mano pinigai užšaldyti ir man nepavyks šeimos pradžiuginti dovanomis.Už tai dėkoju Grinčui Pigu.lt
    Nerekomenduočiau brangesnių produktų siųstis iš Pigu.lt.
     
    Atleiskite už gramatines kalbas,aš daugiau tiksliukas nei humanitaras :D
  18. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo makas72 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų...
    Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos kurjeris ir paims prekę.Viskas tvarkoje,pasiskaitinėjau,kad pinigų grąžinimas trunka 5 darbo dienas,tad pagalvojau,kad suspėsiu iki Kalėdų.Bet mano dieną apkartino skambutis į Pigu.lt...Ten man buvo pareikšta,kad prekė bus dar siunčiama į servisą,kuriame APŽIŪRA truks nuo 14 iki 21d. Ar tai normalu,leiskite paklausti.Po ilgų ginčų su įmonės administracija,buvo prieita prie kompromiso "Skubos tvarka".Apsidžiaugiau ir nepuoliau peikti El. parduotuvės.Tačiau,kitą diena paskambinau į administraciją pasiteirauti,kaip gi mano prekė laikosi,o pasirodo jie dar jos negavo(jau buvo praėję 2d. nuo išsiuntimo).Ir aišku,iš manęs buvo tik pasijuokta,kai paminėjau žodžius "Skubos tvarka",o tai man pasakiūsi administratorė,buvo net ne jų įmonės darbuotoja.
     
    Taigi,kas liūdniausia,kad mano pinigai užšaldyti ir man nepavyks šeimos pradžiuginti dovanomis.Už tai dėkoju Grinčui Pigu.lt
    Nerekomenduočiau brangesnių produktų siųstis iš Pigu.lt.
     
    Atleiskite už gramatines kalbas,aš daugiau tiksliukas nei humanitaras :D
  19. Patinka
    arvydas999 sureagavo į bulletbolt Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Tris kart teko pirkt iš Pigu.lt, tris kart pasirodo neturėjo prekės sandėlyje - įmonė prekiauja viskuo, net jei to neturi. Nieko naujo :)
  20. Patinka
    arvydas999 sureagavo į ww1dm1 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Čia verslas vyksta ne nuo to galo. Pardavinėti derėtų tai, ką supranti, nesvarbu elektroninėje parduotuvėje ar fizinėje. Bet kai nori pardavinėti viską ir bet ką, net tai, ko neturi, apie kokį išmanymą išvis galima kalbėti.
  21. Patinka
    arvydas999 sureagavo į ww1dm1 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    O aš manau, kad jie dar ir kaip turi domėtis. Tikra parduotuvė nėra "šiaip parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes". Parduotuvė yra tarpininkas tarp gamintojo/tiekėjo ir galutinio pirkėjo. Parduotuvė turi žinoti ką parduoda, ji prisiima visą atsakomybę už parduodamas prekes. Kilus problemai ji gauna visas strėles iš kliento, o po to jau aiškinasi su tiekėjais ir gamintojais kas buvo ne taip. Bet situacija tokia, kad priviso viską parduodančių eshopų, kurie dažnai net sandėlyje neturi to, ką pardavinėja, tiesiog prikopijuoja pozicijų iš tiekėjų ir pasiima pelną. Ką jau kalbėti apie kažkokį supratimą ir atsakomybės prisiėmimą. Čia nebe parduotuvė, čia prekių iš tiekėjo sąrašas su antkainiu. Ir taip, jei atidarinėčiau elektroninę parduotuvę, labai griežtai žiūrėčiau ką parduodu, nes nuo to priklauso parduotuvės reputacija. O vaikučiams atrodo, kad užtenka prisipirkti iš AliExpress pigaus šlamšto ir sumesti į kreivą eshopą dvigubai brangiau.
  22. Patinka
    arvydas999 sureagavo į KinKinKin Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Na, bet sutikimas su taisyklėmis juk nereiškia, kad aš noriu jog mane klientą mulkintu ar kaip kitaip sunkintu man padėti (nekalbu apie konkrečią el. parduotuvę, o bendrai sakau). Tai jei tokie dalykai vyksta nesklandžiai, čia jau pačiam verslui reikia pamąstyti apie paslaugo kokybės gerinimą ir kaip gerinti tokias situacijas. :)
  23. Patinka
    arvydas999 sureagavo į babunas Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    gruodžio 10 d. užsisakiau 6 elektorinkos prekes, rašė kad planuojamas pristatymas 15 d. atėjus 15 d. statusą pakeitę į "supakuotą" ir dabar rašo, kad planuojamas pristatymas jau 19 d. Suprantu, kad prieš Kalėdas daug užsakymų, nu bet tikrai nesitikėjau, kad Lietuvoje perkant iš e-parduotuvės įmanoma laukti prekės 7 d.d, tuo labiau kai pristatymas tiesiogiai į atsiemimo punktą. Faktas, kad kažkurių prekių jie pas save neturi iš užsakinėja iš kažkur tai. Bent jau tikiuosi kokybiškos prekės bus, o tai čia prisikaičius dabar baisu pasidarė :D
  24. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo ww1dm1 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    O tarkim,kaip tie patys "Senukai" gali sau tai leisti? :D
    Aš kalbu apie tai,kad pati pigu.lt įmonė,visiškai nesidomi,kuo prekiauja,net negavau instrukcijos lietuvių kalba.Jie man galės įkišt bulvių maiša vietoj dviračio ir aš turėsiu laukt 1mėn. kol atgausiu pinigus,nes jie sius pas ūkininką,kuris patikrintų ar čia tikrai bulvės o ne dviratis?
    Gedimas akivaizdus,tegul man pinigus gražina o tada dulkinasi su tuo dviračiu...
  25. Patinka
    arvydas999 gavo reakciją nuo ww1dm1 Pigu.LT "Kalėdinė dovana"   
    Pasiskambinau į senukus,jie iš karto pasakė,kad prekės gražinimas truktų iki 14d.Bet dažniausiai susitvarko greičiau.+Jie patys tikrina ar yra brokas...O Pigu dirba nekompetetingi žmonės,kurie visiškai nenusimano apie savo parduodamas prekes...Tokia jau ta realybė,klientai nevertinami visiškai,darbuotojai-nekvalifikuoti.Panašu,kad teisybės nerasiu.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...