-
Pranešimai
7.207 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
95 -
Atsiliepimai
100%
Reputacijos išklotinė
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Stanley gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų
Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus.
Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄
-
Stanley gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų
Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus.
Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄
-
Stanley gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų
Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus.
Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄
-
Stanley sureagavo į dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų
o kodėl nenori dėti tujas iš karto dideles? ir pvz toje dalyje kur nori daugiau privatumo?
-
Stanley gavo reakciją nuo FLSHS Auto pirkimas
Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot.
Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂
Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas.
Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau.
-
Stanley sureagavo į diablom Auto pirkimas
Perskaičiau viską ir nesprantu kam pirkt mašiną, kurios nei įpirkt nei išlaikyti negali 🙂
-
Stanley gavo reakciją nuo FLSHS Auto pirkimas
Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot.
Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂
Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas.
Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau.
-
Stanley gavo reakciją nuo FLSHS Auto pirkimas
Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot.
Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂
Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas.
Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau.
-
Stanley sureagavo į FLSHS Auto pirkimas
Auto kultūra dar turi ateiti pas mus, o dabar jei auto, tai tik premium, nors ir lavonas. Kažkada buvo proga pašnekėti su buvusiu ambasadoriumi Kazakstane, tai apie Kazakstano žmones: svarbiausia auto, tai yra statuso ženklas. Nors gyvens nuomotame bendrabučio kambaryje, ne baisiai turės už ką įsipilti kuro, bet mašina būtinai turi būti premium ir dar galingu varikliu. Sukiš į statuso rodymą visus pinigus ir dar pasituninguos. FAKE.
Man tai išvis toks klausimas - o nx bmw? išvažiuoji vakare į miestą, kas 2 su bmw, jaunas už vairo ir dar kaip taisyklė nesamones kelyje daro. Čia kažkoks levelis? Ar kad atkreipti bobų dėmesį, nes ne fasonas su kitokia tacka važinėt? Tai gal vienodas maikes visi užsidėkit ir vaikščiokit po miestą 😄 O jei dėl FAKE statuso, tai tik jums taip atrodo, kad jūs kažkokį statusą su mašiną gausite, visiems px.
-
Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Auto pirkimas
Nepyk, bet čia tipinės citatos žmonių, kurie galiausiai nusiperka lavoną.
Prieš vėją rinką nepapūsi, automobiliai kainuoja tiek kiek jie kainuoja, jeigu tau atrodo, kad kaina už kažkokį modelį per didelė, tai rinkis kitą modelį. Niekas tau neparduos tvarkingo automobilio pigiau rinkos vertės, o rinkos vertė nesumažės vien dėl to, kad tau ji atrodo per didelė.
-
Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Auto pirkimas
Nepyk, bet čia tipinės citatos žmonių, kurie galiausiai nusiperka lavoną.
Prieš vėją rinką nepapūsi, automobiliai kainuoja tiek kiek jie kainuoja, jeigu tau atrodo, kad kaina už kažkokį modelį per didelė, tai rinkis kitą modelį. Niekas tau neparduos tvarkingo automobilio pigiau rinkos vertės, o rinkos vertė nesumažės vien dėl to, kad tau ji atrodo per didelė.
-
Stanley sureagavo į Tuskis Auto pirkimas
Įsijungi Autopliusą, pasirenki 320 GT, pasidarai sumą iki 10k€ ir matai, kad tik 1 variantas. Reiškias kad pataupyti dar teks :)
-
Stanley sureagavo į neprisimenu Pirkto Subaru problemos
Čia stengeis daugiau prirašyt, jog protingesnis atrodytum? 😄 Nuvilsiu, po ratų suvedimo jų kalibruot nereikia. Jei sumokėjai, tave apgavo.
-
Stanley sureagavo į Auuriis Kuras įmonėms
visada isivaizduodavau, kad imones normalias akcijas gauna degalinese, ir tik dabar supratau, kad dauguma turbut gauna tiek pat ar net maziau akcijos, kaip studentu nuolaidos 😄
-
Stanley gavo reakciją nuo pocketknife Mažoji bendrija
O koks perėjimo tikslas?
MB daugiau mokesčių gaunasi, nes IV gavai pajamas, sumokėjai mokesčius ir kas lieka tavo. MB gavai pajamas, sumokėjai mokesčius, bet pinigai lieka MB. Kad juos pasiimti sau turi susimokėti mokesčius dar kartą.
-
Stanley gavo reakciją nuo Maartynas Už draudimo kaltę skirta bauda
Sistemoje esantys duomenys skirti tik tam, kad automatizuotai skirti baudas, o polisas ir sutartis yra oficialūs dokumentai įrodantys, jog draudimas galiojo. Jeigu žmogus pateikia jo nekaltumą įrodančius dokumentus - bauda turi būti anuliuota.
Bauda skiriama už draudimo nebuvimą, o ne už tai, kad jo nematė sistema.
-
Stanley gavo reakciją nuo Maartynas Už draudimo kaltę skirta bauda
Sistemoje esantys duomenys skirti tik tam, kad automatizuotai skirti baudas, o polisas ir sutartis yra oficialūs dokumentai įrodantys, jog draudimas galiojo. Jeigu žmogus pateikia jo nekaltumą įrodančius dokumentus - bauda turi būti anuliuota.
Bauda skiriama už draudimo nebuvimą, o ne už tai, kad jo nematė sistema.