Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7.201
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    95
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų   
    Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus. 
    Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄 
  2. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų   
    Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus. 
    Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄 
  3. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų   
    Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus. 
    Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄 
  4. Patinka
    Stanley sureagavo į dziu-mAn-dzy Tvora tarp kaimynų   
    o kodėl nenori dėti tujas iš karto dideles? ir pvz toje dalyje kur nori daugiau privatumo?
  5. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo FLSHS Auto pirkimas   
    Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot. 
    Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂 
    Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas. 

    Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau. 
  6. Patinka
    Stanley sureagavo į diablom Auto pirkimas   
    Perskaičiau viską ir nesprantu kam pirkt mašiną, kurios nei įpirkt nei išlaikyti negali 🙂
  7. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo FLSHS Auto pirkimas   
    Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot. 
    Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂 
    Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas. 

    Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau. 
  8. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo FLSHS Auto pirkimas   
    Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot. 
    Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂 
    Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas. 

    Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau. 
  9. Patinka
    Stanley sureagavo į FLSHS Auto pirkimas   
    Auto kultūra dar turi ateiti pas mus, o dabar jei auto, tai tik premium, nors ir lavonas. Kažkada buvo proga pašnekėti su buvusiu ambasadoriumi Kazakstane, tai apie Kazakstano žmones: svarbiausia auto, tai yra statuso ženklas. Nors gyvens nuomotame bendrabučio kambaryje, ne baisiai turės už ką įsipilti kuro, bet mašina būtinai turi būti premium ir dar galingu varikliu. Sukiš į statuso rodymą visus pinigus ir dar pasituninguos. FAKE.
    Man tai išvis toks klausimas - o nx bmw? išvažiuoji vakare į miestą, kas 2 su bmw, jaunas už vairo ir dar kaip taisyklė nesamones kelyje daro. Čia kažkoks levelis? Ar kad atkreipti bobų dėmesį, nes ne fasonas su kitokia tacka važinėt? Tai gal vienodas maikes visi užsidėkit ir vaikščiokit po miestą 😄 O jei dėl FAKE statuso, tai tik jums taip atrodo, kad jūs kažkokį statusą su mašiną gausite, visiems px.
  10. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Auto pirkimas   
    Nepyk, bet čia tipinės citatos žmonių, kurie galiausiai nusiperka lavoną. 
    Prieš vėją rinką nepapūsi, automobiliai kainuoja tiek kiek jie kainuoja, jeigu tau atrodo, kad kaina už kažkokį modelį per didelė, tai rinkis kitą modelį. Niekas tau neparduos tvarkingo automobilio pigiau rinkos vertės, o rinkos vertė nesumažės vien dėl to, kad tau ji atrodo per didelė. 
  11. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Auto pirkimas   
    Nepyk, bet čia tipinės citatos žmonių, kurie galiausiai nusiperka lavoną. 
    Prieš vėją rinką nepapūsi, automobiliai kainuoja tiek kiek jie kainuoja, jeigu tau atrodo, kad kaina už kažkokį modelį per didelė, tai rinkis kitą modelį. Niekas tau neparduos tvarkingo automobilio pigiau rinkos vertės, o rinkos vertė nesumažės vien dėl to, kad tau ji atrodo per didelė. 
  12. Patinka
    Stanley sureagavo į Tuskis Auto pirkimas   
    Įsijungi Autopliusą, pasirenki 320 GT, pasidarai sumą iki 10k€ ir matai, kad tik 1 variantas. Reiškias kad pataupyti dar teks :)
  13. Patinka
    Stanley sureagavo į neprisimenu Pirkto Subaru problemos   
    Čia stengeis daugiau prirašyt, jog protingesnis atrodytum? 😄 Nuvilsiu, po ratų suvedimo jų kalibruot nereikia. Jei sumokėjai, tave apgavo.
  14. Patinka
    Stanley sureagavo į Auuriis Kuras įmonėms   
    visada isivaizduodavau, kad imones normalias akcijas gauna degalinese, ir tik dabar supratau, kad dauguma turbut gauna tiek pat ar net maziau akcijos, kaip studentu nuolaidos 😄 
  15. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo pocketknife Mažoji bendrija   
    O koks perėjimo tikslas?
    MB daugiau mokesčių gaunasi, nes IV gavai pajamas, sumokėjai mokesčius ir kas lieka tavo. MB gavai pajamas, sumokėjai mokesčius, bet pinigai lieka MB. Kad juos pasiimti sau turi susimokėti mokesčius dar kartą. 
  16. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Maartynas Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Sistemoje esantys duomenys skirti tik tam, kad automatizuotai skirti baudas, o polisas ir sutartis yra oficialūs dokumentai įrodantys, jog draudimas galiojo. Jeigu žmogus pateikia jo nekaltumą įrodančius dokumentus - bauda turi būti anuliuota. 
    Bauda skiriama už draudimo nebuvimą, o ne už tai, kad jo nematė sistema. 
  17. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Maartynas Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Sistemoje esantys duomenys skirti tik tam, kad automatizuotai skirti baudas, o polisas ir sutartis yra oficialūs dokumentai įrodantys, jog draudimas galiojo. Jeigu žmogus pateikia jo nekaltumą įrodančius dokumentus - bauda turi būti anuliuota. 
    Bauda skiriama už draudimo nebuvimą, o ne už tai, kad jo nematė sistema. 
  18. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo croesus Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Bauda tai nėra mokestis už važiavimą be draudimo. Bauda skirta prevencijai, kad žmogus važiavęs be draudimo piktybiškai ar tiesiog užsimiršęs daugiau to nedarytų. Bet kokia bausmė gali būti skirta tik tada kai įrodyta kaltė. Šiuo atveju žmogus viską padarė kas iš jo reikalaujama - nusipirko draudimą ir turi tą patvirtinančius dokumentus. Tai, kad sistemoje įvyko kažkokia klaida nėra žmogaus kaltė ir nėra pagrindo skirti baudą. 
    Aišku čia šneku iš perspektyvos jei gyventumėm teisinėje valstybėje. Kadangi gyvename korumpuotoje policinėje valstybėje kur nei prevencija nei eismo saugumas visiškai nesvarbu, svarbu kuo daugiau baudų surinkt, tai gali būti kitaip. 
    Bet pasiduoti negalima. Net nereikia jokių draudimo bendrovės atsakymų ir paaiškinimų - imi draudimo sutartį, polisą ir važiuoji į policiją. Tikėtina, kad pamatę, jog nesi kažkoks slunkius, kuris moka visas baudas, o atėjai aiškintis, tai baudą panaikins. 
  19. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo croesus Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Bauda tai nėra mokestis už važiavimą be draudimo. Bauda skirta prevencijai, kad žmogus važiavęs be draudimo piktybiškai ar tiesiog užsimiršęs daugiau to nedarytų. Bet kokia bausmė gali būti skirta tik tada kai įrodyta kaltė. Šiuo atveju žmogus viską padarė kas iš jo reikalaujama - nusipirko draudimą ir turi tą patvirtinančius dokumentus. Tai, kad sistemoje įvyko kažkokia klaida nėra žmogaus kaltė ir nėra pagrindo skirti baudą. 
    Aišku čia šneku iš perspektyvos jei gyventumėm teisinėje valstybėje. Kadangi gyvename korumpuotoje policinėje valstybėje kur nei prevencija nei eismo saugumas visiškai nesvarbu, svarbu kuo daugiau baudų surinkt, tai gali būti kitaip. 
    Bet pasiduoti negalima. Net nereikia jokių draudimo bendrovės atsakymų ir paaiškinimų - imi draudimo sutartį, polisą ir važiuoji į policiją. Tikėtina, kad pamatę, jog nesi kažkoks slunkius, kuris moka visas baudas, o atėjai aiškintis, tai baudą panaikins. 
  20. Patinka
    Stanley sureagavo į erne456 Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Kas yra draudimas? Tai kažkoks skaičiukas sistemoje ir statuas "galioja, negalioja", ar paslauga, teikiama draudimo bendroves nutikus eismo įvykiui? Ar faktas, jog sistemoje buvo parašyta "negalioja" reiškia jog atsitikus eismo įvykiui žala nebus kompensuota? Draudimo bendrovė patvirtino - kad jis galioja ir klaida, reiškia atsitikus eismo įvykiui žala būtų atlyginta, ir reiškia jis galiojo. Svarbus pats faktas paslaugos, ar ji būtų suteikta ir žala kompensuota, o ne kažkokie skaičiukai ar statusai sistemoje.
    Faktas jog mašina buvo eksplotuojama su draudimu ir tai patvirtino draudimas.
  21. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo croesus Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Bauda tai nėra mokestis už važiavimą be draudimo. Bauda skirta prevencijai, kad žmogus važiavęs be draudimo piktybiškai ar tiesiog užsimiršęs daugiau to nedarytų. Bet kokia bausmė gali būti skirta tik tada kai įrodyta kaltė. Šiuo atveju žmogus viską padarė kas iš jo reikalaujama - nusipirko draudimą ir turi tą patvirtinančius dokumentus. Tai, kad sistemoje įvyko kažkokia klaida nėra žmogaus kaltė ir nėra pagrindo skirti baudą. 
    Aišku čia šneku iš perspektyvos jei gyventumėm teisinėje valstybėje. Kadangi gyvename korumpuotoje policinėje valstybėje kur nei prevencija nei eismo saugumas visiškai nesvarbu, svarbu kuo daugiau baudų surinkt, tai gali būti kitaip. 
    Bet pasiduoti negalima. Net nereikia jokių draudimo bendrovės atsakymų ir paaiškinimų - imi draudimo sutartį, polisą ir važiuoji į policiją. Tikėtina, kad pamatę, jog nesi kažkoks slunkius, kuris moka visas baudas, o atėjai aiškintis, tai baudą panaikins. 
  22. Patinka
    Stanley sureagavo į Glock Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Mano nuomone, draudimo bendrove turetu patrikti rastiska atsakyma, kad trasporto priemone faktiskai ta likotarpi buvo apdrausta, taciau del sistemos gedimo, to negalejo atvaizduoti sistemoje. Ir to turetu uztekti nutraukti teisenai, nes nebutu pazeidimo.
     
    Tada policija kreiptusi i rasta patrikusia bendrove su paklausimu ir gave is ju patvirtinima - nutrauktu teisena
  23. Patinka
    Stanley sureagavo į DEZAVU Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Bet nu tu šį kartą nusišneki. Tai kaip asmeniui žinoti, jog jo draudimas negalioja, jei JIS TURI POLISĄ, kuriame AIŠKIAI parašyta, jog galioja iki 29 d. 23.59?
     
    Kur tu čia įžvelgi asmens kaltę? Juk jis draudimo sistemos nemato, ar galioja jo draudimas ar ne.
  24. Patinka
    Stanley sureagavo į Majakas69 Už draudimo kaltę skirta bauda   
    Pagrindas, jog administracinėn atsakomybėn traukiamas žmogus nėra kaltas. Va tau ir pagrindas 🙂 
    O tu argumentuoji, todėl jog žinai ar tik spėji?
  25. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Lost159 Pirkto Subaru problemos   
    Suvedimas servise 30€, atstovybėj 200-300. 
    DPF klaida normaliam servise 50€, atstovybėj 7000€. 
    Galima vardint ir vardint. 
    Atstovybėse meistrų nėra, ten automobilių neremontuoja. Jų darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. O jei atvažiuoji su gedimu, tai jie nesugeba nieko daugiau nei pakeisti visą agregatą į naują už kosminę kainą, nes vistiek moka gamykla arba klientas (jei po garantijos). Tai nėra remontas. 
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...