Pereiti prie turinio

JonaiciuLukas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    401
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Apie JonaiciuLukas

  • Rangas
    Dažnas dalyvis

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Kaip prieita prie to? Mano atvejis labai panasus tik siek tiek didesne suma. ''Negalesi naudotis, kol negausim saskaitu is kito zmogaus''. Tiek as, tiek pinigus pervedes zmogus saskaitas fakturas nusiuntem, bet to neuztenka. Praso irodyti is kur pas zmogu pinigai is pradziu apskritai atsirado (isikele is debitines korteles), siusti savo algalapius ir tt. Kadangi nedirbantis oficialiai, o IV + pajamos is lazybu netinka = pinigu pagal Revolut jis negali turet apskritai.
  2. Tai, kad visi popieriai ir viskas ko prašo pateikiama. Lietuvoje tinka, UK bankuose tinka, bet Revolut kažkodėl jei įmonė iš ko gauti pinigai lažybų bendrovė - netinka. Nesvarbu, kad pinigai šiuo atveju pas žmogu buvo už reklamos paslaugas, affiliate išmokos etc, ne tiesiogiai iš lažybų, o ir įmonė licencijuota UK. Nors net ir tiesiogiai jei būtų, nėra jokios info Terms'uose apie tai, kad netinkamas pragyvenimo šaltinis. Skirta ar neskirta, yra limitai tam nustatyti ir jei būtų neskirta laikyti didesnėms sumoms, tai neturėtų ir leisti tokių pavedimų. O jei jau užšaldo sąskaitą, manau būt
  3. Ar kam nors yra teke susidurti su Revolut sąskaitos užšaldymu? Situacija tokia: žmogus atliko keletą mokėjimų į mano Revolut'ą (iki tol naudotas ilgai, premium etc), už poros dienų sąskaita užšaldyta ''due to regular check''. Parašau jiems su klausimu, kaip išspręsti situacija, nuramina, kad tiesiog regular check ir turiu atsiųsti sąskaitas už ką gauti pinigai. Sąskaitas nusiunčiau, tada keletą dienų neatrašė, po to atrašė, kad viskas iš mano pusės gerai, bet dabar laukia iš žmogaus, kuris man vedė, informacijos. Susisiekiau su tuo žmogumi, liepiau sukontaktuoti ir išsiaiškinti viską. Jo pa
  4. http://i.imgur.com/0wspoD7.png 19d buvau supildęs deklaraciją, paspaudęs ''pateikti'', šiandien prisijungiau dar kartą sutikrinti viską ir pastebėjau, kad statusas prie deklaracijos ''peržiūrėtas'' vietoje ''Pateikta''. Kelis kartus bandžiau per naują pildyti, viską supildau, klaidų nemeta, išsaugau, bet rezultate vis tiek rodo ''Peržiūrėta'', o užėjus ant deklaracijos ji tusčia. Any ideas?
  5. Matant, kad IBAN kodą vadini LBAN kodu ir n kartų siuntei dengtas nuotraukas - turiu nuojautą, kad iš tavo pusės ten daugiau elementariai nevykdytų ar neteisingai įvykdytų punktų buvo. Dėl 60Eur MyBet tikrai nesidirbtų, kur kas didesnėmis sumomis ilgą laiką stačiau ten ir nebuvo niekad jokių problemų su supportu.
  6. OK, dabar dar keisčiau. Nuvažiavau į kitą Swedbank padalinį, bandžiau nusiimti. 300EUR - insufficient funds 50EUR - davė 100EUR - davė 200EUR - davė 200EUR vėl - no transaction rašo, nebe insufficient funds (kortelėje šiuo metu apie 350) wat
  7. Gal galėtum PM parašyti ką darei ir kaip tuos pinigus kitais būdais nusiėmei? Įdomu kodėl Ttmaster pavyksta, o mums ne.. Parašiau laišką į supportą vakar, bet vis dar jokio atsakymo.
  8. Va, va, praeitoje laidoje tai net nebuvo klausimų ar pateks jis ar ne, kai iš karto teisėjai tiek pagyrų davė, tokį pristatymą parodė, o pakartojimu metu jo pakartojimas truko ilgiausiai.
  9. Įtakos turėjo ir tai, kad Alekso pasirodymas buvo kur kas geresnis, nei ankstesnieji, o Monikos - vienas prasčiausių jos pasirodymų. Asmeniškai buvau iki to pasirodymo irgi tikras Monikos pergale, tačiau po jo pradėjau abėjoti. Tiesa 1.8 koef vis tiek atrodo labai didelis, duočiau jai bent 75proc.
  10. Bandžiau atsiskaityti internetu - leido. Tai manau tiesiog bankomatas nedraugavo, kitos priežasties nesumąstau logiškos.
  11. Tai bandžiau iš pradžių 400, tuomet 300, tuomet 20EUR, visais atvėjais nepakanka lėšų. Prisijungus rodo balansą 499EUR, suprasčiau, kad gal bėdos, jei ką tik pinigai atėję būtų, tačiau irgi ne tas atvėjis, atėjo prieš porą dienų.
  12. No offence, bet kadangi paskutinį kartą čia uždavus klausimus ir gavūs Jūsų atsakymus, abu atsakymai buvo klaidingi, tai šį kartą būtų smagu išgirsti temos kūrėjo atsakymą. P.S. Kas skaitys temą ateityje - ne, grotelės pokalbio neužbaigia, o patvirtiną įvestus skaičius ir ne, telefonu skambinti norint patvirtinti virtualią kortelę nėra visiškai jokio reikalo, nes jai net nėra priskirtas PIN kodas. Viską atlikti galima per MyChoice svetainę. Skambutis reikalingas tik norint gauti realios kortelės PIN.
  13. Norėjau pasiteirauti, kortelėje rodomas balansas apie 500EUR, šiandien pirmą kartą pabandžiau pinigus nusiimti Swedbank'o ATM'e, tai gavau atsakymą ''Nepakankamai lėšų'' kad ir kokąi sumą bandyčiau nusiimti. Sewdbank'o bankomatai netinka ar kažkur kitur problema?
  14. Tai kaip papildomą apsaugą prašo Transaction PIN, kurį aš pats nusistačiau, o Tmaster minėjo dar kažkokį papildomą PIN, kuris kaip suprantu būtų reikalingas bankomate nusiimant pinigus? Ar ten dar papildomas kodas? Nes jei bankomate, tuomet tikrai neįsivaizduoju kam reikalingas virtualiai kortelei. O skambučio metu prašė iš pradžių kortelės nr, suvedžiau, paspaudžiau groteles, tuomet užskaitė, prašė datos gimimo. Suvedžiau ją ir paspaudžiau vėl groteles - atjungė. Todėl ir nesupratau, kodėl pirmą kartą groteles paspaudūs užskaitė kaip ''Enter'', o antrą kartą baigėsi pokalbis:)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...