Pereiti prie turinio

M0bilus

Nariai
  • Pranešimai

    10
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    M0bilus sureagavo į roobis Savarankiškas telefonų taisymas.   
    Kažkada seniau pats buvau pradėjęs užsiiminėti šiuo darbu - telefonų tvarkymu ir pardavinėjimu. Pritariu, kad tai daug kruopštumo, kantrybės ir nedrebančių rankyčių. Šis darbas tuo unikalus, kad kiekvienas telefonas kaip ir atskira istorija ir ieškai problemų kas jam nutiko ir kaip sutvarkyti. Iš kur gaudavau telefonus? Iš LT skelbimų ir keletą kartų iš užsienio. Kai žinai daug maš detalių kainas (randi plius minus tiesioginį pardavėją, kuris neužsikelia kainų stipriai), rinkos poreikius ir atsirinkinėji kas gali būti naudinga, kas ne. Rasčiau dar ne vieną telefoną kuris taip ir nesulaukė savo eilės. Kodėl tie laikai pasibaigė? Turbūt kito interesai ir tęsti šią veiklą neinvestuojant pinigų tapo sunkiai įmanoma. Guid'ų kaip flashint ir kitaip nemokamai tvarkyti telefonus atsirado lietuvių kalba, taigi nemaža dalis jaunuolių sugebančių naudotis google pradėjo daryti tą patį ką ir aš. Sekantis niuansas tas, kad rimtesniems programavimo darbams jau reikalingi tokie dalykai kaip vadinamieji "BOX'ai". Atrišimai, flashinimai ir įrangos perrašymai tapo įmanomi tik su box'ais ir neliko nemokamų variantų, dėl tobulėjančios telefonų apsaugos sistemų (kaip yra šiuo metu - nežinau tikrai). Na ir toks galutinis patarimas - niekada neatsilik nuo rinkos. Domėkis, skaityk ir diskutuok forumuose susijusius su telefonų taisymu ne tik lietuviškus, bet ir angliškus ir rusiškus (girdėjau daug gerų atsiliepimų apie juos, bet pačiam rusų kalba nėra stiprioji pusė).
  2. Patinka
    M0bilus sureagavo į Mykolas Savarankiškas telefonų taisymas.   
    Susirandi adresą UK, ir pilnas eBay iPhone/Blackbery išmaniųjų, kurie parduodami kaip sugedę (sudaužytas ekranas, neveikia įjungimo mygtukas ir panašiai), pasiskaičiuoji už kiek maždaug apsimoka juos pirkti, instaliuoji į savo telefoną eBay apps'ą ir pirmyn. Į dieną vieną kitą tikrai gali pagriebti. Toliau galėsi prijungti dalių pardavimus, atrišimus, r-sim pardavimus ir kitką.
  3. Patinka
    M0bilus sureagavo į IdejosVerslui Ko Jūsų verslas gali išmokti iš… narkotikų prekeivio   
    Aš tikiu tuo, kad mokytis galima bet kur ir iš bet ko. O geriausia yra mokytis iš labai netikėtų situacijų ir/ar neįprastų žmonių.
     
    Skaitant šį straipsnį, Jums reikės išmokti pažiūrėti į viską kiek kitaip, nei esate įpratę. Nereikia reikšti savo nuomonės apie narkotikus, jų žalą ir panašius dalykus. Čia – kalba eina ne apie tai. Todėl sėdėkite, užsičiaupkite ir skaitykite. Galų gale – straipsnis yra apie dvi bet kurio verslo esmines taisykles – paklausą ir pasiūlą.
     
    Taigi, ko Jūsų verslas gali išmokti iš narkotikų prekeivio? Visko. Pradedant nuo marketingo, “brendingo” ir baigiant klientų aptarnavimu.
     
    Produktas
     
    Nesvarbu, ar parduodate juodą heroiną ar baltą kokainą – nėra reikalo pardavinėti, jeigu nežinote, ką parduodate. Turite apie parduodamą produktą žinoti absoliučiai viską. Privalote atsakyti į bet kokį klausimą, pagrįsti, kad Jūsų produktas yra geriausias ir galėti tai įrodyti. Versle, mes tai vadiname “rinkos diferenciatoriais”. Parduodate dėka kokybės? Ar dėka vertės? O gal Jūsų pardavimai sėkmingi tik dėl kainos? Kaip daug žinote apie tai, ką parduodate?
     
    Pasitikėjimas
     
    Kiekvienas narkotikų pardavėjas turi turėti tam tikras savybes. Kalbu apie savybes, kurios privalomos tokiame “versle”: baimės nebuvimas, tvirtos nuomonės turėjimas ir šiek tiek išprotėjimo. Kaina, kurią narkotikų prekeivis sumoka, kai jį sugauna, yra itin didelė. Tačiau kaina, kai apgaunami konkurentai ar tiekėjai, yra kur kas didesnė. Todėl – reikia būti “kietais”, dedikuotais, užtikrintais savimi (ir produktu). Nepalikti vietos abejonėms, neapsisprendimui ir negalima būti “myžniumi”. Visai kaip verslo pasaulyje. Ar Jūs esate tokie pat bebaimiai ir sprendimus priimate tvirtai?
     
    Paklausa
     
    Pamatėte paklausą – pateikiate pasiūlą. Taip veikia verslas. Narkotikų prekeiviai elgiasi lygiai taip pat, kaip elgėsi Steve Jobs, kurdamas iPhone telefoną. Vartotojai negalvojo, kad jiems reikia to, kas buvo pasiūlyta. Ar Jums reikėjo iPhone’o 2006-aisiais (primenu, kad pirmasis buvo pristatytas 2007-aisiais)? Nereikėjo, nes tada dar neįsivaizdavote, kad toks produktas (ir jo galimybės) gali iš viso egzistuoti.
     
    Narkotikų prekeiviai siūlo produktus, kurie jų klientams yra būtini. Bent jau taip tiems klientams atrodo. Kiek Jūsų klientų taip galvoja apie Jūsų produktą? Ar prie Jūsų prekės ženklo/paslaugos/prekės galima priprasti ir laikyti ją tokia, be kurios neįmanoma?
     
    Prieinamumas
     
    Itin svarbi verslo taisyklė: kai klientui Jūsų reikia – turite būti prieinami. Jeigu narktoikų prekeivis gali būti pasiekiamas bet kuriuo metu – taip turi veikti ir Jūsų verslas. O Jums net nereikia nesusekamo telefono numerio ar naudotis telefono būdelėmis. Žinoma, nebus taip, kad Jūsų klientą ištiks “lomkės” (šaltkrėtis ir kaulų laužymas dėl narkotikų abstinencijos), bet jeigu produkto (prekės/paslaugos) poreikis yra itin didelis – klientas ieškos, kur (ir kas) tą poreikį (“lomkes”) gali patenkinti. Ar Jūsų verslas prieinamas klientui tada, kai jam to reikia?
     
    Procesai
     
    Vienas neatsargus žingsnis ir Pablo Escobar’o imperija subyrėjo. Jūs, sąžiningo verslo atstovai, turite daug daugiau laisvės (visais atžvilgiais), tačiau čia vis tiek yra tam tikra pamoka: jeigu Jūsų verslas nėra pastoviai tobulinamas – Jūs paliekate spragas, kuriomis galima pasinaudoti. Ką darote, kad tobulintumėte savo verslą/produktą ir didintumėte efektyvumą?
     
    Konkurencija
     
    Čia reikia elgtis kiek protingiau, nei tai daro narkotikų prekeiviai. Tikrai nereikia lakstyti su automatais ir šaudyti, ar minuoti konkurentų automobilių. Tačiau tikrai siūlau aiškiai jiems parodyti, kur yra Jūsų teritorija – tebūnie tai kvartalas, miestas ar visa šalis. Dominuokite prieš savo konkurentus paieškos rezultatuose, dominuokite žiniomis, produktais ir kokybe. Šioje pastraipoje pateikiamas klausiamas turėtų skambėti maždaug taip: kai kalbama apie Jūsų verslo sritį – ar žmonės visu pirma pagalvoja apie Jūsų įmonę?
     
    Darbuotojai
     
    Jūsų darbuotojai yra Jūsų verslo vizitinė kortelė. Ypač tie, kurie tiesiogiai kontaktuoja su klientais. Jus turi supti žmonės, kuriais pasitikite. Galbūt, Jūs neturite tokios charizmos kaip Ilja Laurs ar Antanas Guoga, tačiau tikrai galite išvystyti tokias pat lyderių savybes, kaip kad turi jie. Ar Jūsų darbuotojai sutiktų už Jus “gauti kulką“?
     
    Klientai
     
    Dešimt procentų Jūsų klientų sukuria 90% Jūsų problemų. Dar viena verslo taisyklė, kurią galite pasižymėti. Tiesiog privalote žinoti, su kuo galite dirbti, o ko geriau vengti. Tikrai įmanoma suteikti nuostabų klientų aptarnavimą žmonėms, su kuriais Jums patinka dirbti, tuo pačiu metu sakant “ne” tiems, ko nenorite matyti savo klientų tarpe. Ar turite pakankamai drąsos, kad pasakyti potencialiam klientui, jog jis Jums nereikalingas?
     
    Kartelis
     
    Strateginės partnerystės su kitais verslais ir partnerių turėjimas yra labai svarbūs, norint sukurti gerą rekomendacijų tinklą ir pateikti klientui praktiškai viską, ko jam gali prireikti. Jums tikrai reikia žmonių, kurie Jus pamokytų, patartų, atstovautų ir nukreiptų klientus į Jūsų verslą. Lygiai taip pat turite elgtis ir Jūs – kurkite gerų santykių tinklą. Kai pas heroino prekeivį ateina klientas ir sako, kad jam reikia kokaino – prekeivis imasi vieno iš dviejų veiksmų: 1. gauna kokaino ir jį parduoda klientui; arba 2. nukreipia klientą pas “draugą”, kuris prekiauja kokainu. Jeigu manote, kad tokį rekomendacijų tinklą turite ir Jūs – pažiūrėkite, kas jame ir kodėl tie žmonės neduoda Jums klientų?
     
    Pirmas kartas – nemokamai
     
    Šis punktas yra ne visiems, kadangi tam reikia labai gero produkto. O jeigu jis toks geras – jis pats save parduoda. Turite tiesiog duoti nors šiek tiek jo “paragauti” interesantams ir paversti juos patenkintais klientais. Tada – jie papasakos apie Jūsų produktą savo draugams, kuriems irgi galite duoti “paragauti” (o dažniausiai – to net nereikės dėl rekomendacijos) ir juos taip pat paversti klientais. Kaip leidžiate potencialiems klientams “paragauti” ką reiškia turėti reikalų su Jūsų verslu?
     
    Post Scriptum: ”Tik kvailys nešasi peilį į susišaudymą”
     
    Turite apsiginkluoti. Ne, ne pistoletais ir automatais… Turite turėti pilną arsenalą marketingo ginkluotės. Ir ją turi sudaryti stambiausio kalibro ginklai, kokius tik leidžia Jūsų biudžetas. Jeigu norite internete ir realiame pasaulyje tapti didesni, galingesni ir įtakingesni, nei Jūsų konkurentai – turite pasirinkti teisingas priemones ir turėti tam tinkamus kovotojus savo pusėje.
     
    Jūs turite tai, ko neturi nei vienas narkotikų prekeivis: galimybę atvirai ir agresyviai pristatyti savo produktą rinkoje, viduryje dienos, nuo nieko nesislepiant. Jūs turite galimybę išdidžiai pakabinti iškabą virš įėjimo į Jūsų parduotuvę (tiesa, su savivaldybės leidimu); įrašyti savo tikrąjį vardą vizitinėje kortelėje; skleisti informaciją internete ir visam pasauliui paskelbti, koks kietas yra Jūsų verslas ir jame dirbanti komanda. Klausimas tame, ar darote tai, ar visgi dirbate šėšėlyje?
     
    Parašykite man, jeigu Jums reikia realybės ir galimybių dozės. Žinoma, pirma dozė – nemokamai…
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.
  4. Patinka
    M0bilus sureagavo į pavis Jeigu nustosite pastoviai tikrinti savo Facebook…   
    Protingai naudojant facebook'a jis gali iš priešo pavirsti tavo draugu, o kad tai pasiekti, turite būti griežti . Pradėsiu dėstyti nuo asmeninės anketos. Susikurūs paskyrą facebook'e, jums bus/buvo siūloma pridėti draugus iš mokyklos, to pačio miesto ir pan. Taip pat jums ateina po ~10 pasiūlymų pridėti į draugus per dieną iš įvairiausių pažįstamų ir random'ų. Informacija pagrindinėje sienoje kurią scrolinate priklauso nuo to ką jūs priimsite į draugus, į kokias grupes prisijungsite ir ant kokių puslapių paspausite "Like". Pavyždžiui, jei jus domina verslas: facebooke kuriant nemokamai puslapius, galite testuoti rinką, daryti klientų apklausas ir užsiimti panašiu marketingu. Taip pat savo asmeniniame profilyje galite prisijungti prie naudingą info apie verslą ir naujienas publikuojančių puslapių. Čia svarbu nepersistengti ir nespausti visur kur tik yra žodis verslas, reikia atskirti mėsą nuo lašinių, nes grupė kokiu nors pavadinimu "Verslininkai" gali kas dieną kelti mintinai išmoktas sentencijas ir paveikslėlius su pinigais, kas yra useless, tokius iškart lauk. Geriausiai neturėti jokių draugų, nes nebūtina būti draugu, kad susisiekti, nes galima susirašinėti ir neesant draugais facebooke, būti draugu reiškia dalintis visokiu Š. , nors yra retų išimčių, kai galima pasilikti, jei jis dalinasi geru turiniu, arba pvz tau įdomu kaip sekasi tavo partneriui, kokiose parodose dalyvauja, tik čia svarbu nepakibti. Svarbu turėti tik vieną reprezentatyvią nuotrauką, kuri nesako nieko asmeniško, nes jei keliate daugiau nuotraukų, tai jau panašu į narcisizmą.
  5. Patinka
    M0bilus sureagavo į NuPagady Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    Nieko nekainuoja :)Tik vėliau aišku mokesčius reikės susimokėt.

    Reikia eiti į valstybinę mokesčių inspekciją (VMI). Ten pasakysi, kad nori užregistruoti induvidualią veiklą ir tau turėtų paaiškinti kaip tą padaryt, duoti pildyti formas, padėti, atsakyti į rūpimus klausimus.
    Neteko girdėti apie tokį reikalavimą. Bent jau kai aš pildžiau formas, niekas manęs neklausė ar esu apsidraudęs.
    Galima. Gali samdytis darbuotojus taip, kaip galėtum turėdamas įmonę. Aišku viską turėsi įforminti.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...