Pereiti prie turinio

Lukas L

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    138
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo WinSim Fašistinė valstybė   
    visiškai nuo valdžios priklausoma ir kontroliuojama žiniasklaida;
    RT, Pervij Baltiskij Kanal
    negerbimas ir nesilaikymas tarptautinių susitarimų;
    Helsinkio aktas.
    gajus vieno lyderio kultas;
    Putinas
    didžiulis, net ekonomikos sukmečiu augantis karinis biudžetas;
    +
    autoritarinės valdžios skleidžiamas ir visuotinai priimtinas mitas, jog šalis gali būti valdoma tik tvirta lyderio ranka;
    Ar ne tiesa?
    plėšikiška ir atvirai agresyvi užsienio politika;
    Ukraina, Čečenija, Gruzija
    opozicijos, kitokios nuomonės tildymas bet kokiomis priemonėmis;
    Suimti broliai prieš kelias savaites, Chodorkovsio suėmimas (tačiau paleistas tam, kad skleisti jo propogandą).
    kitų šalių bei tautų vaizdavimas agresyviomis ir turinčiomis piktų kėslų šalies atžvilgiu;
    JAV
    vien išorinių jėgų kaltinimas dėl vidinių ekonominių ir socialinių problemų;
    JAV/Vakarai
    siūlymas šalies gyventojams pakentėti ir susispausti, bei kvietimas ruoštis kovai prieš išorinį priešą (aukojant ekonominę, socialinę ir kt. gerovę).
    Paskutinė Putino kalba, kai sakė, jog Rusija išgyvena sunkius laikus, tačiau tai tik laikina.
  2. Patinka
    Lukas L sureagavo į Mantas Mažoji bendrija   
    Super! Pravers ir man, bet manau, jog reikia valdžią ir toliau spausti dėl atleidimo nuo mokesčių bent metams pradedant verslą.
  3. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo WinSim Fašistinė valstybė   
    visiškai nuo valdžios priklausoma ir kontroliuojama žiniasklaida;
    RT, Pervij Baltiskij Kanal
    negerbimas ir nesilaikymas tarptautinių susitarimų;
    Helsinkio aktas.
    gajus vieno lyderio kultas;
    Putinas
    didžiulis, net ekonomikos sukmečiu augantis karinis biudžetas;
    +
    autoritarinės valdžios skleidžiamas ir visuotinai priimtinas mitas, jog šalis gali būti valdoma tik tvirta lyderio ranka;
    Ar ne tiesa?
    plėšikiška ir atvirai agresyvi užsienio politika;
    Ukraina, Čečenija, Gruzija
    opozicijos, kitokios nuomonės tildymas bet kokiomis priemonėmis;
    Suimti broliai prieš kelias savaites, Chodorkovsio suėmimas (tačiau paleistas tam, kad skleisti jo propogandą).
    kitų šalių bei tautų vaizdavimas agresyviomis ir turinčiomis piktų kėslų šalies atžvilgiu;
    JAV
    vien išorinių jėgų kaltinimas dėl vidinių ekonominių ir socialinių problemų;
    JAV/Vakarai
    siūlymas šalies gyventojams pakentėti ir susispausti, bei kvietimas ruoštis kovai prieš išorinį priešą (aukojant ekonominę, socialinę ir kt. gerovę).
    Paskutinė Putino kalba, kai sakė, jog Rusija išgyvena sunkius laikus, tačiau tai tik laikina.
  4. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Vaidas20 Tamsioji Vladimiro Putino pusė   
    Na, visų komentarų nesugebėjau perskaityt, tiesiog too much swag iš kai kurių asmenų, kurie težiūri Pervi Balstkij Kanal bei vienintelis laikraštis, kurį skaito lietuvių kalba - Respublika.
     
    Tie, kurie svaigsta apie Rusijos karinę galią, galite laisvai pasižiūrėti (nes tikriausiai ilgi straipsniai dažniausiai būna neįkandama misija) http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/L/1579/laba_diena_lietuva nuo antros minutės.
  5. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo WinSim Fašistinė valstybė   
    visiškai nuo valdžios priklausoma ir kontroliuojama žiniasklaida;
    RT, Pervij Baltiskij Kanal
    negerbimas ir nesilaikymas tarptautinių susitarimų;
    Helsinkio aktas.
    gajus vieno lyderio kultas;
    Putinas
    didžiulis, net ekonomikos sukmečiu augantis karinis biudžetas;
    +
    autoritarinės valdžios skleidžiamas ir visuotinai priimtinas mitas, jog šalis gali būti valdoma tik tvirta lyderio ranka;
    Ar ne tiesa?
    plėšikiška ir atvirai agresyvi užsienio politika;
    Ukraina, Čečenija, Gruzija
    opozicijos, kitokios nuomonės tildymas bet kokiomis priemonėmis;
    Suimti broliai prieš kelias savaites, Chodorkovsio suėmimas (tačiau paleistas tam, kad skleisti jo propogandą).
    kitų šalių bei tautų vaizdavimas agresyviomis ir turinčiomis piktų kėslų šalies atžvilgiu;
    JAV
    vien išorinių jėgų kaltinimas dėl vidinių ekonominių ir socialinių problemų;
    JAV/Vakarai
    siūlymas šalies gyventojams pakentėti ir susispausti, bei kvietimas ruoštis kovai prieš išorinį priešą (aukojant ekonominę, socialinę ir kt. gerovę).
    Paskutinė Putino kalba, kai sakė, jog Rusija išgyvena sunkius laikus, tačiau tai tik laikina.
  6. Patinka
    Lukas L sureagavo į Esnyper Baras. Kokio reikia miestui?   
    Kaune rusišką, bei lietuvišką muziką taip saugo, kad jos net negroja. Ačiū už tai jiems!
  7. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Edgarasx Ar apsimoka ?   
    Bet kiek girdėjau VSF į tuos ikiteisminius žiūri nepalankiai ( kartais net užgauliojančiai).
     
    O šiaip pirmą patarčiau rašyt padoriai, po to galvot apie statutinio pareigūno kėdę, taip pat VDU teisės mokslas 5 metus, MRU - 3.5 ( atitinkamai gauni magistrą arba bakalaurą). Užtenka bakalauro, kad gautum tą 1.7k algą, tačiau jei žiūrėti į tolimesnę perspektyvą, tai nesitikėk uždirbti 5k+ (nebent tapsi viršininku, tačiau pakolkas matosi, kad tai yra nerealu), o jei nori visą gyvenimą dirbt apylinkės inspektoriui, tai ir kolegijos teisės diplomo užtenka.
  8. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Corvus Bakalauras + Magistras per 4 metus?   
    Per 4 neesu girdėjęs, tačiau per 5 - taip, tai yra įmanoma, bent kiek pats domėjausi per 5 metus gali gauti bakalaurą+magistrą VU bei MRU teisės studijose. Rašyti reikia tik magistro darbą,
  9. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo loco Dėl šiokio Tokio Versliuko .   
    Ieško klientų tačiau pats liepia jiems pridėt patį į skypę 'jeigu reikia kažko'.
    Su tokiu požiūriu nei sudilusio skatiko neuždirbsi už šiuos savo 'sugebėjimus'.
  10. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo loco Dėl šiokio Tokio Versliuko .   
    Ieško klientų tačiau pats liepia jiems pridėt patį į skypę 'jeigu reikia kažko'.
    Su tokiu požiūriu nei sudilusio skatiko neuždirbsi už šiuos savo 'sugebėjimus'.
  11. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo egidutis2 Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10404223_10202328522601125_4445709311438553978_n.jpg
  12. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Esnyper Referendumas - Tautos valia   
    Lietuvos nepriklausomybės nereikia maišyti su naryste ES bei nepriklausomybės praradimu. Mes esame to klubo (ES) viena iš narių, dėl to ir turime žaisti pagal nustatytas teisykles arba išeiti iš jo (ko tik MAŽA dalis lietuvių nori). Nejau nesmagu važinėti naujomis gatvėmis, vaikščioti po atnaujintą parką bei kitaip gerėtis gėrybėmis, kurias suteikė ES? Pažiūrėkim į Rumuniją, kuri neseniai įstojo į Europos sąjunga. Ar ji neatrodo kaip Lietuva prieš 10-15 metų? Ta pati Ukraina ar Baltarusija, apie šias valstybės išviso nėra kalbos, jos dar pasilikusios praeitame amžiuje ir artimiausius dešimt metų iš ten neišlips dėl savo užsidarymo ir bendravimo tik su Rytais, kurie po šiek tiek bankrutuoja. Grįžtant prie temos, tos ES derektyvos nesuvaržo paprasto piliečio nei vienos teisės ar laisvės, dėl to nematau dėl ko tai yra blogai.
     
     
     
    Na, dėl lenkų Lietuvoje bei jų lentelių viskas aišku, jos yra uždraustos bei už jas baudžia ir sakyti, kad jie daro tai, ką nori, yra nesąmonė remiantis vien šituo pavyzdžiu. Lietuvoje yra pilna žmonių, kurie vairuoja mašiną išgėrę bei buvo pagauti policijos ne vieną ir ne du kartus, bet tai nereiškia, kad jiems yra leidžiama ir nėra baudžiami. Atsikels daugiau lenkų - bus daugiau baudų, viskas manau aišku. Na, o kad žydai, musulmonai ar kiti pirks žemę kad Lietuvoje įkurti savo 'koloną' yra manau iš paralelinio pasaulio, kadangi ir kitos šalys pardavinėja savo žemes (tik žinoma, kiekvienoje skirtingi saugikliai, kurie yra ir Lietuvoje, tačiau kol kas - netobuli, pats pripažįstu ir noriu, kad juos tos srities specialistai dar tobulintų), tačiau dar nesu girdėjęs, jog jose kitos tautos įkuria savo šalis.
    Kinijos ūkininkų pavyzdys šioje vietoje yra visiškai netinkamas, kadangi Indijoje karvė - šventas dalykas, kurios net varyti negalima, tačiau Lietuvoje jas skerdžia. Tai indai atvykę į Lietuvą gali pasakyti, kad mes esame bedieviai bei nežmonės (tą patį ir musulmonai, kurie nevalgo kiaulienos). Papročių nereikia čia prikišinėti, kadangi kiekviena tauta turi savus bei jie nevisiems gali atrodyti 'humaniški'.
     
     
     
    Kodėl užseniečiai negali dirbi žemės nenupirkę jos? To paties galimėtų paklaust verslininko Kaikario, kuris turi tūkstančius hektarų Rusijoje bei ūkininko Karbauskio (tokia lyg ir pavardė), kuris taip pat turi tūkstančius hektarų Lietuvoje (bei dar per paskutinius kelis metus nusipirko kelis ar net keliasdešimt tūkstančių ha). Man labai įdomu, dėl ko jie negali dirbti žemės nuomuodamiesi iš kitų?
     
     
     
    Na šiuo aspektu sutinku su Jumis - Lietuvoje yra perdidelis biurokratizmo aparatas. Dėl to liberalų partija ir bando prastumti įvairius įstatymus, kad jį sumažinti, tačiau reikia pripažinti, kad daug įmonių bei ūkių susitvarko su tuo bei puikiai galėtų mokėti visus mokeščius (žinau ne vieną įmonę, kuri mokėdavo vokeliais, nors darbais būdavo užsivertę bei objektų turėdavo po visą Lietuvą), tačiau gobšumas to neleidžia padaryti. Čia taip pat kaip ūkininkų kuro pylimas į mašiną. Lietuviui tai atrodo normalu, o Vokiečiui - nesuprantama. Čia ne įstatymuose spragos, o žmonių galvose, kadangi dar yra įstrigęs tas faktas (senojoje kartoje), kad iš valstybės galima vogt bei ją apgaudinėt.
  13. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Esnyper Referendumas - Tautos valia   
    Lietuvos nepriklausomybės nereikia maišyti su naryste ES bei nepriklausomybės praradimu. Mes esame to klubo (ES) viena iš narių, dėl to ir turime žaisti pagal nustatytas teisykles arba išeiti iš jo (ko tik MAŽA dalis lietuvių nori). Nejau nesmagu važinėti naujomis gatvėmis, vaikščioti po atnaujintą parką bei kitaip gerėtis gėrybėmis, kurias suteikė ES? Pažiūrėkim į Rumuniją, kuri neseniai įstojo į Europos sąjunga. Ar ji neatrodo kaip Lietuva prieš 10-15 metų? Ta pati Ukraina ar Baltarusija, apie šias valstybės išviso nėra kalbos, jos dar pasilikusios praeitame amžiuje ir artimiausius dešimt metų iš ten neišlips dėl savo užsidarymo ir bendravimo tik su Rytais, kurie po šiek tiek bankrutuoja. Grįžtant prie temos, tos ES derektyvos nesuvaržo paprasto piliečio nei vienos teisės ar laisvės, dėl to nematau dėl ko tai yra blogai.
     
     
     
    Na, dėl lenkų Lietuvoje bei jų lentelių viskas aišku, jos yra uždraustos bei už jas baudžia ir sakyti, kad jie daro tai, ką nori, yra nesąmonė remiantis vien šituo pavyzdžiu. Lietuvoje yra pilna žmonių, kurie vairuoja mašiną išgėrę bei buvo pagauti policijos ne vieną ir ne du kartus, bet tai nereiškia, kad jiems yra leidžiama ir nėra baudžiami. Atsikels daugiau lenkų - bus daugiau baudų, viskas manau aišku. Na, o kad žydai, musulmonai ar kiti pirks žemę kad Lietuvoje įkurti savo 'koloną' yra manau iš paralelinio pasaulio, kadangi ir kitos šalys pardavinėja savo žemes (tik žinoma, kiekvienoje skirtingi saugikliai, kurie yra ir Lietuvoje, tačiau kol kas - netobuli, pats pripažįstu ir noriu, kad juos tos srities specialistai dar tobulintų), tačiau dar nesu girdėjęs, jog jose kitos tautos įkuria savo šalis.
    Kinijos ūkininkų pavyzdys šioje vietoje yra visiškai netinkamas, kadangi Indijoje karvė - šventas dalykas, kurios net varyti negalima, tačiau Lietuvoje jas skerdžia. Tai indai atvykę į Lietuvą gali pasakyti, kad mes esame bedieviai bei nežmonės (tą patį ir musulmonai, kurie nevalgo kiaulienos). Papročių nereikia čia prikišinėti, kadangi kiekviena tauta turi savus bei jie nevisiems gali atrodyti 'humaniški'.
     
     
     
    Kodėl užseniečiai negali dirbi žemės nenupirkę jos? To paties galimėtų paklaust verslininko Kaikario, kuris turi tūkstančius hektarų Rusijoje bei ūkininko Karbauskio (tokia lyg ir pavardė), kuris taip pat turi tūkstančius hektarų Lietuvoje (bei dar per paskutinius kelis metus nusipirko kelis ar net keliasdešimt tūkstančių ha). Man labai įdomu, dėl ko jie negali dirbti žemės nuomuodamiesi iš kitų?
     
     
     
    Na šiuo aspektu sutinku su Jumis - Lietuvoje yra perdidelis biurokratizmo aparatas. Dėl to liberalų partija ir bando prastumti įvairius įstatymus, kad jį sumažinti, tačiau reikia pripažinti, kad daug įmonių bei ūkių susitvarko su tuo bei puikiai galėtų mokėti visus mokeščius (žinau ne vieną įmonę, kuri mokėdavo vokeliais, nors darbais būdavo užsivertę bei objektų turėdavo po visą Lietuvą), tačiau gobšumas to neleidžia padaryti. Čia taip pat kaip ūkininkų kuro pylimas į mašiną. Lietuviui tai atrodo normalu, o Vokiečiui - nesuprantama. Čia ne įstatymuose spragos, o žmonių galvose, kadangi dar yra įstrigęs tas faktas (senojoje kartoje), kad iš valstybės galima vogt bei ją apgaudinėt.
  14. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo ModestasV Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    O man labai įdomu ar tu supranti, kad tas pats ar tai Lietuvio ar užseniečio žemės gabalėlis - jame įstatymai yra visiem lygūs? Šie svaigimai apie atominę elektrinę ar raketų bazę yra lygūs nuliui. Ir žemė, priklausanti užseniečiui, netaps kitos spalvos ar kvapo.
  15. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo ModestasV Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    O man labai įdomu ar tu supranti, kad tas pats ar tai Lietuvio ar užseniečio žemės gabalėlis - jame įstatymai yra visiem lygūs? Šie svaigimai apie atominę elektrinę ar raketų bazę yra lygūs nuliui. Ir žemė, priklausanti užseniečiui, netaps kitos spalvos ar kvapo.
  16. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Creatium Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    Man tai labai įdomu dėl ko žmogus žemės pardavimą (ar net, kaip pats sako, kitos kalbos mokėjimą) laiko panašiu į pasaulį karą? Jeigu daugiau pasidomėtum, tai šie du dalykai neturi nieko bendro tarpusavyje, tad gąsdinti su karu ar kuo yra žema.
     
    Asmeniškai pats balsuoti neketinu eiti, kadangi aš manau jog šis referendumas turėtų būti paskelbtas negaliojančiu (niekas neištikrino parašų, kadangi to padaryti per tokį trumpą laiką nebuvo įmanoma, taip pat parašai buvo renkami melo keliu (buvo meluojama, kad išsiveš žemę, Lietuvoje įkurs naują valstybę ir t.t.)). Taip pat agituoju ir visus neiti į jį.
  17. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo ModestasV Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    O man labai įdomu ar tu supranti, kad tas pats ar tai Lietuvio ar užseniečio žemės gabalėlis - jame įstatymai yra visiem lygūs? Šie svaigimai apie atominę elektrinę ar raketų bazę yra lygūs nuliui. Ir žemė, priklausanti užseniečiui, netaps kitos spalvos ar kvapo.
  18. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo Creatium Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    Man tai labai įdomu dėl ko žmogus žemės pardavimą (ar net, kaip pats sako, kitos kalbos mokėjimą) laiko panašiu į pasaulį karą? Jeigu daugiau pasidomėtum, tai šie du dalykai neturi nieko bendro tarpusavyje, tad gąsdinti su karu ar kuo yra žema.
     
    Asmeniškai pats balsuoti neketinu eiti, kadangi aš manau jog šis referendumas turėtų būti paskelbtas negaliojančiu (niekas neištikrino parašų, kadangi to padaryti per tokį trumpą laiką nebuvo įmanoma, taip pat parašai buvo renkami melo keliu (buvo meluojama, kad išsiveš žemę, Lietuvoje įkurs naują valstybę ir t.t.)). Taip pat agituoju ir visus neiti į jį.
  19. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo acidminde Referendumas - Tautos valia   
    Labai patiko. :)
  20. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo tdk Referendumas - Tautos valia   
    Neskaičiau visos temos (tik paskutinius kelis komentarų puslapius) ir šis komentaras man labiausiai įstrigo.
     
    Valstybės išsaugojimas - žemių nepardavinėjimas užseniečiams? Taigi jie nusiperka žemės lopinį, ne valstybės dalį. Joje galio LR įstatymai, LR Konstitucija, to žemės gabalėlio negalima atskirt nuo valstybės, tai kaip kažkas tokio gali sunaikinti valstybę?
    Man yra labai įdomu kokioje įmonėje ar kur pats Savanoris13 dirba ( o jei pats dar nedirba, tai kur, pavyzdžiui, jo tėvai dirba). Jeigu tai nėra Lietuvos įmonė tai dalinai tu pats ar tavo šeima griauna Lietuvą.
     
    Iš žemės pardavimo užseniečiams aš matau tiktai pliusus - kodėl jie negali jos dirbi? Sakot mokeščių visų nesumokės? Užseniečiai daugiau sumokės negu lietuviai, kurie ant popieriaus rašo pusę etato ar visą, bet minimumą, o vokelyje sumoka dar tiek pat. Taip pat jeigu nėra vietinių ūkininkų ar kitų žmonių, kurie nesugeba/neproduktyviai dirba žemę, kodėl jos nepavertus realiu pajamų bei darbo vietų objektu?
     
    Būsiu pilietiškas ir boikotuosiu šį referendumą būdamas gamtoje arba namie, bet tikrai neidamas į rinkiminę apylinkę.
  21. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo acidminde Referendumas - Tautos valia   
    Labai patiko. :)
  22. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo -LeXas- Anglu VBE 2014 + ATSAKYMAI   
    Ne, Anglijoj prie braškių plantacijų arba fermose.:)
    Kas turi galvą ir yra pasiryžę mokytis - laisvai suras tai, kas jiems patinka, o tie, kurie tesugeba verkti - vergauja.
  23. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo tdk Referendumas - Tautos valia   
    Neskaičiau visos temos (tik paskutinius kelis komentarų puslapius) ir šis komentaras man labiausiai įstrigo.
     
    Valstybės išsaugojimas - žemių nepardavinėjimas užseniečiams? Taigi jie nusiperka žemės lopinį, ne valstybės dalį. Joje galio LR įstatymai, LR Konstitucija, to žemės gabalėlio negalima atskirt nuo valstybės, tai kaip kažkas tokio gali sunaikinti valstybę?
    Man yra labai įdomu kokioje įmonėje ar kur pats Savanoris13 dirba ( o jei pats dar nedirba, tai kur, pavyzdžiui, jo tėvai dirba). Jeigu tai nėra Lietuvos įmonė tai dalinai tu pats ar tavo šeima griauna Lietuvą.
     
    Iš žemės pardavimo užseniečiams aš matau tiktai pliusus - kodėl jie negali jos dirbi? Sakot mokeščių visų nesumokės? Užseniečiai daugiau sumokės negu lietuviai, kurie ant popieriaus rašo pusę etato ar visą, bet minimumą, o vokelyje sumoka dar tiek pat. Taip pat jeigu nėra vietinių ūkininkų ar kitų žmonių, kurie nesugeba/neproduktyviai dirba žemę, kodėl jos nepavertus realiu pajamų bei darbo vietų objektu?
     
    Būsiu pilietiškas ir boikotuosiu šį referendumą būdamas gamtoje arba namie, bet tikrai neidamas į rinkiminę apylinkę.
  24. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo -LeXas- Anglu VBE 2014 + ATSAKYMAI   
    Ne, Anglijoj prie braškių plantacijų arba fermose.:)
    Kas turi galvą ir yra pasiryžę mokytis - laisvai suras tai, kas jiems patinka, o tie, kurie tesugeba verkti - vergauja.
  25. Patinka
    Lukas L gavo reakciją nuo tdk Referendumas - Tautos valia   
    Neskaičiau visos temos (tik paskutinius kelis komentarų puslapius) ir šis komentaras man labiausiai įstrigo.
     
    Valstybės išsaugojimas - žemių nepardavinėjimas užseniečiams? Taigi jie nusiperka žemės lopinį, ne valstybės dalį. Joje galio LR įstatymai, LR Konstitucija, to žemės gabalėlio negalima atskirt nuo valstybės, tai kaip kažkas tokio gali sunaikinti valstybę?
    Man yra labai įdomu kokioje įmonėje ar kur pats Savanoris13 dirba ( o jei pats dar nedirba, tai kur, pavyzdžiui, jo tėvai dirba). Jeigu tai nėra Lietuvos įmonė tai dalinai tu pats ar tavo šeima griauna Lietuvą.
     
    Iš žemės pardavimo užseniečiams aš matau tiktai pliusus - kodėl jie negali jos dirbi? Sakot mokeščių visų nesumokės? Užseniečiai daugiau sumokės negu lietuviai, kurie ant popieriaus rašo pusę etato ar visą, bet minimumą, o vokelyje sumoka dar tiek pat. Taip pat jeigu nėra vietinių ūkininkų ar kitų žmonių, kurie nesugeba/neproduktyviai dirba žemę, kodėl jos nepavertus realiu pajamų bei darbo vietų objektu?
     
    Būsiu pilietiškas ir boikotuosiu šį referendumą būdamas gamtoje arba namie, bet tikrai neidamas į rinkiminę apylinkę.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...