Pereiti prie turinio

Linute0

Nariai
  • Pranešimai

    152
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Linute0 gavo reakciją nuo Ramūnas Alaus baras   
    Pradėjus nuo vietinių alkoholikų, tai ir liksit prie vietinių alkoholikų. Jeigu patalpos nedidelės, tai geriau jas jaukiai įrengus padaryti "ale pub" tipo barą, kuriame būtų nemažas pilstomo alaus pasirinkimas.
  2. Patinka
    Linute0 sureagavo į dice PHP datos formatas   
    Jei data visad yra tai metai, mėnuo, diena:
     

    <?=explode(' ', $dl['data'])[0];?>
     
    edit... pamačiau, kad mėnesio ir dienos reik..
     

    <=substr($dl['data'], 5, 5);?>
  3. Patinka
    Linute0 gavo reakciją nuo Ramūnas Alaus baras   
    Pradėjus nuo vietinių alkoholikų, tai ir liksit prie vietinių alkoholikų. Jeigu patalpos nedidelės, tai geriau jas jaukiai įrengus padaryti "ale pub" tipo barą, kuriame būtų nemažas pilstomo alaus pasirinkimas.
  4. Patinka
    Linute0 gavo reakciją nuo Ramūnas Alaus baras   
    Pradėjus nuo vietinių alkoholikų, tai ir liksit prie vietinių alkoholikų. Jeigu patalpos nedidelės, tai geriau jas jaukiai įrengus padaryti "ale pub" tipo barą, kuriame būtų nemažas pilstomo alaus pasirinkimas.
  5. Patinka
    Linute0 gavo reakciją nuo sukysa reikalingi tiekejai ( ne uz aciu)   
    Čia priklausomai ko tau reikia. Tiekėjų pasaulyje yra milijonai ;)
  6. Patinka
    Linute0 gavo reakciją nuo sukysa reikalingi tiekejai ( ne uz aciu)   
    Čia priklausomai ko tau reikia. Tiekėjų pasaulyje yra milijonai ;)
  7. Patinka
    Linute0 gavo reakciją nuo sukysa reikalingi tiekejai ( ne uz aciu)   
    Čia priklausomai ko tau reikia. Tiekėjų pasaulyje yra milijonai ;)
  8. Patinka
    Linute0 sureagavo į minimukas Lietuviski hostingai   
    Jau hostinga turiu. Pasirinktas variantas serveriai.lt.
  9. Patinka
    Linute0 sureagavo į radianas Šnipinėjimo pagrindai: konkurentų tinklapių tyrimas - analizė   
    Norint iškilti į pirmutines pozicijas Google paieškos sistemoje, būtina išanalizuoti konkurentų tinklapius. Nėra skirtumo, ar startuoji su visiškai nauju tinklapiu, ar jau turi esamą svetainę, labai svarbu žinoti konkurentų tinklapių situaciją paieškos sistemų rezultatuose ir jų veiksmus SEO optimizacijoje. Šįkart straipsnyje – SEO šnipinėjimo pagrindai. Papasakosiu, kaip atlikti konkurentų tinklapių analizę ir ištirti rinką.
     
    Konkurentu-analize-tyrimas
     
    Galbūt tau nesiseka iškilti į pirmas paieškos rezultatų pozicijas ir manai, kad kažką darai neteisingai? Nebūtinai. Atlikus konkurentų analizę gali paaiškėti, jog jų puslapiai yra tiesiog gerai suoptimizuoti ir tau pasiekti norimą rezultatą užtruks dar šiek tiek laiko. Arba jei konkurentai nėra stiprūs SEO optimizacijos srityje, tau atlikus keletą pakeitimų ir patobulinimų svetainėje ir už jos ribų, bus labai lengva iškilti į pirmąsias Google paieškos pozicijas. O tai pritrauks papildomų naujų klientų. Taigi atlikus konkurentų analizę ir tyrimą paaiškėja, kiek stiprūs yra konkurentų tinklapiai, kaip lengva ar sunku bus kilti pagal norimus raktinius žodžius paieškos sistemos rezultatuose.
     
    Prieš analizuojant konkurentų tinklapius yra būtina atlikti pagrindinių raktinių žodžių tyrimą, pagal kuriuos pritrauksi tikslinius vartotojus. Šis žingsnis yra labai svarbus ir daug ką lemiantis. Jei raktinių žodžių tyrimas bus atliktas prastai, konkurentų tinklapių analizė neturės prasmės.
     
    1. Mąstyk kaip eilinis vartotojas
     
    Kaip jau minėjau, labai svarbu yra teisingai atlikti raktažodžių tyrimą. Turi atrinkti tuos raktinius žodžius, kuriuos naudoja tavo potencialūs klientai. Kartais ši užduotis būna lengva, o kartais – gana sudėtinga. Didelę pagalbą suteikia „Google keywords tool“ įrankis. Šio įrankio pagalba galima išsiaiškinti, kuriuos raktinius žodžius dažniausiai naudoja vartotojai pateikdami užklausas. Taip pat rekomenduoju atsižvelgti į „Google keywords tool“ siūlomus raktinius žodžius. Dažnai pateikiami ilgesni raktiniai žodžiai, kurie turi neblogus užklausų skaičius per menesį.
     
    Analizuodamas ir besirinkdamas raktažodžius, stenkis galvoti kaip vartotojas, o ne tam tikros srities profesionalas, žinantis specifinius terminus.
     
    2. Identifikuok konkurentus
     
    Žinant tikslius raktinius žodžius galima prieiti prie sekančio žingsnio – išsiaiškinti tavo pagrindinius konkurentus. Pagal atsirinktus 3-5 pagrindinius raktažodžius išsirink dominuojančias svetaines paieškos rezultatų pirmąjame puslapyje. Tai yra pagrindiniai tavo tinklapio konkurentai. Tolimesniuose žingsniuose bus analizuojami būtent konkurentų puslapiai.
     
    3. Konkurento tinklapio vidaus analizė
     
    Kuomet žinai konkurentus ir jų tinklapius, tuomet galima pradėti analizuoti, ką jie daro, ar optimizuoja tinklapį ir kaip gali tu pats pakoreguoti savo SEO strategiją, kad sėkmingai konkuruotum paieškos sistemų rezultatuose.
     
    Reikia pradėti nuo vidinės konkurentų tinklapio analizės.
     
    Raktinių žodžių panaudojimas:
     
    Kokius raktinius žodžius konkurentas dažniausiai naudoja puslapių title taguose (title tag)?
    Ar konkurentas naudoja raktinius žodžius puslapių meta keywords taguose? Keywords tagai paieškos sistemoms nebedaro įtakos, tačiau jei jie yra naudojami, reiškia, konkurentai juos laiko svarbiais raktiniais žodžiais.
    Kokius raktinius žodžius dažniausiai naudoja konkurentas tinklapio turinyje ir straipsnių pavadinimuose (taip pat h1, h2 taguose)? Tam nustatyti padės „Keyword Density Analyzer“ įrankis.
    Turinio analizė:
     
    Kokį pagrindinį raktažodį optimizuoti renkasi konkurentas straipsniuose – prekinį vardą ar paslaugą/prekę?
    Kokius raktinius žodžius tinklapio turinyje renkasi konkurentas naudojant vidinių nuorodų inkarinius tekstus?
    Kaip dažnai konkurentas kuria ir atnaujina svetainės turinį (straipsnius, naujienas, kitus įrašus)?
    Kokio tipo turinį dažniausiai kuria konkurentas – vaizdo įrašai, straipsnis, audio įrašai?
    Ar turinyje naudojami h1, h2, h3 tagai?
    Ar lengva pasiekti vidinius puslapius iš pagrindinio puslapio?
    Ar prie skelbiamo turinio yra socialinių tinklų pasidalinimo funkcija? Jei taip – kiek stipriai turinys yra dalinamas socialiniuose tinkluose?
    Techninė analizė:
     
    Kaip sėkmingai konkurentų tinklapis yra reitinguojamas Google paieškoje pagal pagrindinius kelis raktinius žodžius?
    Ar konkurentų tinklapio paveikslėliai yra suoptimizuoti su ALT tagais?
    Ar konkurentų puslapio html kodas yra tvarkingas? Daug informacijos suteikia šaltinio kodas (source code).
    Ar naudojami meta description ir title tagai?
    Atlikus vidinę analizę galima greitai pasakyti, ar konkurentai skiria dėmesį SEO optimizacijai. Jei SEO optimizacija yra žemo lygio, arba jos iš viso nėra – aplenkti konkurentus paieškos sistemų paieškos rezultatų reitinge bus visai nesunku.
     
    4. Išorinė analizė
     
    Taigi toliau reikia išanalizuoti konkurentų tinklapių išorinę optimizaciją, o tiksliau ateinančias nuorodas iš išorinių tinklapių.
     
    Ateinančios nuorodos ir jų kokybė daro itin didelę reikšmę SEO optimizacijos procese ir paieškos sistemų rezultatų puslapio reitinge.
     
    Naudingas įrankis konkurentų backlinkų analizei yra ahrefs. Juo galima išanalizuoti visas ateinančias nuorodas, iš kokių domenų jos ateina, kokie yra nuorodų inkariniai tekstai. Visa tai žinant, galima suprasti, ar konkurentai stipriai optimizuoja svetainę, kokius raktinius žodžius (pagal inkarinius nuorodų tekstus) siekiama iškelti paieškos rezultatuose, kaip intensyvėja naujų nuorodų atsiradimas. Ateinančios nuorodos ir jų tinklapių Page Rank‘as taip pat suteikia svarbių duomenų.
     
    ahrefs
    https://ahrefs.com
    Kiek backlinkų (ateinančių nuorodų iš kitų tinklapių) turi konkurentas?
    Iš kiek skirtingų domenų ateina nuorodos į konkurento tinklapį?
    Kurie puslapiai sulaukia daugiausiai backlinkų nuorodų?
    Kokie inkariniai nuorodų tekstai yra dažniausiai naudojami?
    Kokiuose diskusijų forumuose yra nuorodos į konkurentų tinklapį?
    Ar konkurentai perka SEO nuorodas? Jei taip, tai kokiuose tinklapiuose? Kokio pageranko?
    Dar vienas svarbus faktorius išorinėje analizėje – socialiniai tinklai ir konkurentų veikla jose.
     
    Lietuvoje svarbiausias socialinis tinklas, be abejonės, yra Facebookas. Išsiaiškink, ar konkurentai turi savo puslapį veidaknygėje. Atkreipk dėmesį į prisijungusių prie puslapio žmonių skaičų, kaip dažnai yra talpinamas turinys socialinio tinklo atstovybėje, ar vyksta bendravimas su fanais. Google paieškos reitingui daro įtaką tinklapio figuravimas socialiniuose tinkluose: kaip dažnai yra besidalinamos įvairios tinklapio nuorodos (kiek like‘ų, share‘ų, twitterinimų ir pan.).
     
    Jei konkurento tinklapis turi daug turinio, reikia išsiaiškinti, ar tas turinys yra vertingas ir autoritetingas. Labai naudingas įrankis, kuriuo naudojuosi yra Open Site Explorer. Šio įrankio pagalba galima palyginti keletą tinklapių.
     
    Išvados
     
    Taigi pateikiau SEO konkurentų šnipinėjimo pagrindus – konkurentų analizę ir tyrimą. Šios analizės užtenka pirminiam vaizdo susidarymui apie konkurentus. Žinant konkurentų tinklapio situaciją galima atlikti suplanuotus strateginius veiksmus, kurie leistu iškilti Google paieškos sistemoje aukščiau ir taip pritraukti daugiau klientų.
    Šaltinis
  10. Patinka
    Linute0 sureagavo į SKIgnas Nemokami .eu domenai   
    http://www.ovh.lt/domenai/doteu.xml
     
    Pats prigriebiau vieną, atrodo viskas tvarkoj :).
     
    Baigėsi akcija.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...