Pereiti prie turinio

Vilaspo

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    27
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Vilaspo Pranešimai

  1. Tik vienas klausimas: kaip galite pasiimti tarpininkavimo mokestį, neprisiimdami jokios rizikos ir nesilaikydami Lietuvos įstatymų?

    Patys kalti, kad perkate iš tiekėjų, kurie jums nepasiūlo teisingų sąlygų.

     

    Sveiki,

     

    perskaitykite visas mūsų rašytas žinutes (ar bent jau keletą paskutinių, jų nėra daug) šioje temoje ir rasite atsakymą paminėtą ne vieną kartą. Pasikartosiu eilinį kartą, mes laikomės visų įstatymų. Gal turite duomenų, jog būtų kitaip? Mes esame paslaugos teikėjai, su mumis dirba klientai, kuriems mūsų sąlygos yra tinkamos. Mes taip pat dirbame su tiekėjais bei didmeninkais, kurių paslaugos mus tenkina. Mūsų paslaugos nėra tarpininkavimo mokesčio pasiėmimas, kas įeina į mūsų paslaugas taip pat buvo atsakyta ir aprašyta praeitose žinutėse.

     

    Prašau neteršti temos nereikšmingais pasisakymais, kurie kartojasi ir į juos buvo atsakyta. Jeigu neturite supratimo apie B2B prekybą, jos principus, negalite išanalizuoti ankstesnėje žinutėje ant lėkštutės pateiktų skaičių, pagrįstų argumentų ir neturite rimtesnės prekybos patirties - pirmiau geriau klauskite mūsų, paaiškinsime vieną ar kitą niuansą, o ne kritikuokite dalykus, kuriuos pilnai suvokti jums dar trūksta žinių ar analitinių gebėjimų.

     

    Jums niekas netrukdo naudotis konkurentų paslaugomis, kurie suteikia 14d. grąžinimo garantiją ir nepaisant to turėti 2 kartus mažesnį pelną, jūsų niekas neverčia naudotis mūsų ar kieno kito paslaugomis. Mūsų sąlygos jums leidžia uždirbti dvigubai daugiau nei konkurentų, kurie siūlo 14d. grąžinimo garantiją. Supraskite ir tai, jog mes nesame labdaros organizacija ir prisiimti visiškai visos atsakomybės, išlaidų sau negalime, mes nesame ūkininkai ir mūsų nuostolių ES nefinansuoja ir subsidijų nedalina. Projektas kurtas tam, jog uždirbtų pinigus mums ir mūsų klientams. Kaip jau buvo minėta, mes leidžiame uždirbti dvigubai daugiau nei esami konkurentai (peržiūrėkite anksčiau pateiktus skaičiavimus), jeigu jums ir to negana, tuomet mūsų paslaugos nėra skirtos jums. Savo pliusus mes jau minėjome, kiekvienas gali įvertinti ir rinktis, ko jam reikia, kas jam naudinga, kas nenaudinga.

     

    Pabaigai, tai nėra projektas kurtas iš idėjos, be rimtos analizės. Dėl to mes galime garantuoti, jog geresnių salygų visumos norint prekiauti el.parduotuvėje LT, LV ar EE rinkose aprangos, avalynės, aksesuarų prekėmis dropshipping būdu jūs šiuo metu nerasite (nebent jau dabar turite pakankamai dideles apyvartas, kurios siekia bent €12000-€15000/mėn, turite bent keletą patikimų tiekėjų ir samdote papildomą darbuotoją prekių tiekimui, logistikai, sandėliavimui, pakavimui ir išsiuntimui atlikti). Mes savo žodžius patvirtiname atliktais skaičiavimais ir analizėmis, o ne subjektyvia nuomone, kaip tai daro dalis komentatorių, iš kurių didesnė dalis neturi nei realios patirties, nei atitinkamų žinių pagrįsti savo žodžius.

    Suprantame ir tai, jog dalis komentarų gali būti iš el.parduotuvių savininkų, kurie bijo išaugusios konkurencijos atsiradusios dėl mažesnių el.parduotuvių "pasistiprinimo" naudojantis mūsų paslaugomis.

     

    Laukiame konstruktyvios kritikos, pasiūlymų ar betkokios kitos informacijos iš žmonių, kurie sugeba analizuoti pateiktą informaciją, bent kiek nusimano el.prekyboje ir į šią veiklą žiūri rimtai. Jeigu svarstote apie galimybę naudotis mūsų paslaugomis, pradėti internetinę prekybą, papildyti esamą el.parduotuvę mūsų prekėmis ar turite kitų klausimų - klauskite čia arba asmenine žinute, mielai suteiksime jums konsultaciją.

  2. Nemeluosiu, nesitikėjau atsakymo su analize dar. Ir dar kartą paminėsiu, pats svarstau apie Jūsų paslaugų naudojimasi, ir užkliuvo ta viena vieta, bet kaip minėjau, galima žaistis su lenkais sutaupyti 5€ ir prarasti papildomai laiko (kas šiais laikais yra brangiau už viską.

     

    Dėkoju už atsakymą, ir manau ateinantį mėnesį išmėginsiu pats Jūsų paslaugas.

    Tikrai taip, galima bandyti viską daryti patiems, tačiau matematiškai, net neskaičiuojant laiko išlaidų bei dar daug niuansų, tai nėra naudinga, kol apyvartos nepasiekia tikrai didelių skaičių.

    Ačiū jums, lauksime jūsų :)

  3. Realiai, tai į nieką neatsakėte. Lyginate nelabai lyginamus dalykus, jei lygintumėte pvz.: būtent rūbus, tada būtų paprasčiau suprasti tai, nes:

    • Dideli tiekėjai (Samsung, Apple ir pan) suteikia garantiją kai žmogus nusiperka prekę iš mažmenos ir tai garantijai skiria autorizuotus servisus (buitinė technika, kompiuteriai ir pan.)

     

    Šiuo atvėju, Jūsų sutartys su tiekėjais kitais (nes nesate patys tiekėjai, o tik perpardavinėtojai) nėra tokios, kad mažmenai dabar apsimokėtų pirkti prekes ir nebijoti gražinimų (čia viskas ok, aš pilnai suprantu, pirkti tiesiai iš lenkų gaunasi tas pats).

     

    Bet jei perki tiesiai iš lenkų, gauni tą garantiją grynai tokį patį laiką, ir jei prekės neparduodi per jį garantiją tiesiog dingsta ir jau pačiam po pardavimo reikia tikėtis, kad per 14 dienų negražins, nes nepatiko spalva.

     

    Įstatimiškai žiūrint, jei prekę pirksiu iš Jūsų tai įstatimiškai kaip pardavėjas Jūs suteikiate man 14 dienų gražinimo garantiją jei man nepatiks dydis ar spalva, ir čia labai nepašokinėsit su savo sutartimi, nes vietinės reikšmės sutartys nėra svaresnės, nei įstatymai (visgi ne vien Lietuvos, bet ir ES).

     

    Tai turim tokias dvi puses:

    1. Perkasi žmonės iš lenkijos, turi 14 dienų gražinimo garantija, kol prekę parduos - ji jau nebegalios ir gražintos prekės liks tau.
    2. Perkasi prekes iš Jūsų (Lietuvos ribose), ir gauna tą patį, ką perkant iš lenkų gražinimo prasme

     

    Nesupraskite manęs klaidingai, smagu matyti, kad daromi reseller centrai ir Lietuvoje, bet susižiūrėkit su gražinimais kaip darysite iki galo, nes manau tai pagrindinė priežastis kodėl tiek mažai resellerių ir yra dėl šios priežasties.

     

    Jūsų konkurentų DUK puslapio ištrauka:

     

    http://dropship.lt/duk/

     

    Sveiki,

     

    noriu patikslinti, jog buvo lyginami (kalbama) būtent aprangos, avalynės ir aksesuarų stambūs tiekėjai ar didmeninkai (veikiantys Europoje), apie elektronikos prekes ir jų tiekėjus kalbėta nebuvo, tai atskira tema. Būtent taip dirba absoliuti dauguma stambių tiekėjų.

    Tikrai taip, jog įstatymiškai galioja ši garantija, minėjau ir aš ir su tuo pilnai sutinku. Esmė tame, jog mes patys dirbdami su tiekėjais ir didmenininkais laikomės sutartų sąlygų, jeigu tiekėjas nepriima grąžinimų, mes šias sąlygas žinodami, tikrai nepulsime grąžinti prekių ar grąsinti vartotojų teisėmis, kadangi šias sąlygas žinome ir dirbame su jais laikydamiesi jų. Jeigu nesilaikome, tiekėjas paprasčiau nedirbs su mumis.

    Toks pat atvejis gali būti pritaikomas ir kalbant apie mus bei mūsų klientus. Šiuo metu gavę grąžinimo užklausą, kuri neatitinka nurodytų ir iš anksto žinomų sąlygų, mes ją atmestume. Jeigu klientas vistiek primygtinai reikalautį patenkinti šią užklausą, mes ją patenkintume, tačiau tuo pačiu nutrauktume ir bendradarbiavimą.

     

    Supraskite mane teisingai, taip dirba B2B verslas. Tai yra pirminė dropshipping.lt versija. Ją mes nuolatos tobuliname ir laukiame pasiūlymų, kaip šį prekybos modelį padaryti dar patrauklesnį jums. Kol kas žiūrint iš atsiliepimų, pagrindinis kabliukas - grąžinimai. Tuomet norėčiau, jog pasidalintumėt savo nuomone, kuris sprendimo būdas jums atrodo geriausias:

     

     

    1. Didesnės prekių kainos + 14d. grąžinimo garantija

    2. Tokios pat kainos + restock mokestis už grąžinamą prekę (20% - 25%) + 14d. grąžinimo garantija

    3. Šiek tiek didesnės kainos + 7d. grąžinimo garantija

     

    Iš patirties žinome, jog grąžinimai sudaro 10% - 15%, kadangi anksčiau patys vykdėme ir mažmeninę internetinę prekybą, kurios atsisakėme, nenorėdami sukelti nelygios konkurencijos. Tiek dropship [taškas] lt, tiek dauguma kitų tiekėjų turi savo b2c internetines parduotuves, kuriose realizuoja didžiąją dalį grąžintinų prekių (ir ne tik), tačiau tai nėra labai sąžininga dropshipping paslaugomis besinaudojančių klientų atžvilgiu. Mes siekiame išlaikyti grynai tik B2B modelį ir neturėti jokių papildomų B2C parduotuvių ar paslaugų.

     

    Nustatydami dropshipping paslaugų įkainius mes darėme didelės apimties analizę, sukurtos skaičiuoklės, kurios modeliuoja įvairius atvejus ir pateikia rezultatus, kurie parodo ar mūsų paslaugos naudingos klientui. Dauguma žmonių, kurie reiškia nepasitenkinimą, tai daro neatlikę jokių skaičiavimų ir neįsitikinę, jog taip iš tiesų ir yra. Keli punktai su paaiškinimais, kodėl mes nesiūlome 14d. grąžinimo garantijos. Taigi punktai:

     

    1. Daugelis LT internetinių parduotuvių dirbančių panašiu principu ir parduodančių panašias prekes, 14d. grąžinimo garantijos taip pat neturi. Žinome absoliučią daugumą Lietuvos el.parduotuvių, prekiaujančių apranga, avalyne, aksesuarais tiekėjus, žinome ir sąlygas, kurias jie siūlo. Taigi mes nesiūlome blogesnių sąlygų, mes siūlome tokias pat sąlygas grąžinimams.

    2. Siekiame išlaikyti konkurencingas kainas. Vidutinis rekomenduojamas antkainis nuo pardavimo kainos yra 34% (rekomenduojama kaina nurodoma kiekvienai prekei). Rekomenduojamos kainos nėra laužtos iš piršto, o nustatytos atsižvelgiant į bendrą kainų lygį atitinkamų prekių esančių kitose el.parduotuvėse.

    3. Grąžinimai sudaro 10% - 15%. Tarkime, jūsų apyvarta mėnesiui yra €6000, tuomet jūs uždirbate apie €2040 bei turite apie €750 grąžintų prekių (jeigų nei vienos iš jų neparduodate tą patį mėnesį, kas nelabai realu). Jūsų pelnas 2040 - 750 = €1290/mėn. Dar yra išlaidos reklamai - €300 bei išlaidos dropshipping paslaugų prenumeravimui - apie €85, tuomet galutiniame variante turime:

     

    > €905/mėn jums liekantis pelnas (atskaičiavus reklamą, pinigų grąžinimus klientams už grąžintas prekes bei dropshipping prenumeratos mokestį)

    > €750/mėn prekių jūs atgaunate atgal kaip grąžintinas ir jas vėliau už savikainą parduodate kitiems klientams (tarkime parduodate prekes be jokio antkainio, t.y. 34% mažesne kaina). Tokiu atveju reali prekių vertė - €750 x 0.66 = €495. 60% prekių parduodate be antkainio, o likusias į minusą (50% pigiau), tada turėsime - €495 x 0.6 + €750 x 0.5 x 0.4 = €447 pelno už parduotas grąžintas prekes.

    > €905 + €447 = €1352/mėn (tai yra realus pelnas turint €6000/mėn apyvartą, atmetus reklamos išlaidas, dropshipping išlaidas bei išpardavus 60% grąžintinų prekių be jokio antkainio bei 40% į minusą taikant 50% mažesnes kainas).

     

    Naudojantis jūsų minėtų konkurentų paslaugomis, visų pirma, pasiekti €6000/mėn gali būti sudėtinga dėl skurdaus asortimento (pas mus galite turėti ir 16 000 prekių, konkurentai siūlo apie 3 000 - 4 000) bei ilgesnio pristatymo laiko (mes per 6 - 9d.d., jie iki 14d.d.). Na bet tarkim, jums kažkaip pavyko pasiekti tokią ribą ir suprekiavote €6000/mėn. Jog išlaikyti panašias kainas, turėjote prekiauti su 15% - 21% antkainiu, vidurkis - 18%. Reklamos išlaidos tos pačios - €300, grąžinimai taip pat sudaro 12.5% apyvartos. Pelnas tokiu atveju būtų €6000 x 0.18 = €1080/mėn., grąžinimų išlaidos (skirtumas tarp grąžintų pinigų klientams bei gautų iš mūsų konkurento) sudarytų €750 x 0.18 = €135. Galutiniame variante turime:

     

    > €780/mėn jums liekantis pelnas (atskaičiavus reklamą)

    > -€135 išlaidos dėl grąžinimų prekių (grąžintų pinigų savo klientams ir atgautų už grąžintas prekes skirtumas)

    > €780 - €135 = €645/mėn (tai yra realus pelnas naudojantis konkurentų paslaugomis turint €6000/mėn apyvartą, atmetus reklamos išlaidas bei išlaidas dėl grąžintų prekių).

     

    Dabar palyginkime, mes - €1352/mėn ar konkurentai - €645/mėn?

     

    Tai yra tik vienas pavyzdinis skaičiavimas, paremtas realia praktika ir skaičiais, o ne spėjimais. Didžioji dalis žmonių nesigilina ir tokių skaičiavimų neatlieka. Skeptikams, lyginantiems mūsų sąlygas su dropship [taškas] lt rekomenduojame įdėmiai perskaityti šią žinutę bei peržiūrėti keletą kartų skaičiavimus. :)

  4. Isteigiau imone ir jau kita diena radau ivertinima 8 balais. Ne 10, ne 1, bet 8. Pakraipiau galva, uzdejau 10 - bent jau iki 9 pakilo.

    Jie standartiškai patys suteikia pirmąjį įvertinimą, dažniausiai 8 balus, tačiau tekę matyt ir 6 balus. Esmė tame, jog tie įvertinimai dažnu atveju neturi nieko bendra su realių klientų vertinimu (išskyrus tikrai didelius pardavimų skaičius generuojančias įmones/internetines parduotuves).

  5. Nuo kada jūs virš įstatymų? PRIVALOTE priimti ir geras prekes.

     

    Sveiki,

     

    mes nesame virš įstatymų, mes esame B2B paslaugas teikianti įmonė, dirbanti su verslo partneriais. Šių ir kitų paslaugų mes nesiūlome galutiniam prekės pirkėjui (fiziniam asmeniui nevykdančiam jokios ekonominės veiklos), prieiga prie konkrečios informacijos bei paslaugų užsakymo taip pat suteikiama tik B2B klientams. Paprastai tariant, mes esame jungiamoji grandis tarp prekių tiekėjų/didmenininkų bei el.parduotuvių savininkų, kurie prekiauja mūsų siūlomomis prekėmis. Mes atliekame didelę dalį el.komercijai funkcionuoti būtinų darbų, tokių kaip:

     

    > Tiekėjų/didmenininkų/partnerių paieška, kontaktų palaikymas, derybos dėl pirkimo sąlygų, kainų ir t.t.

    > Prekių katalogų apdorojimas/jų sukūrimas ir pritaikymas LT rinkai (tai dažnu atveju gana sudėtingas darbas, reikalaujantis nuolatinių korekcijų ir pataisymų)

    > Prekių pristatymas į Lietuvą

    > Prekių sandėliavimas

    > Prekių atrūšiavimas pagal užsakymus, pakavimas

    > Prekių išsiuntimas jūsų klientams

     

    Didžioji dalis tiekėjų ir absoliuti dauguma didmenininkų nepriima grąžintinų prekių, išskyrus pažeistas, brokuotas prekes. Praktiškai visose EU šalyse yra įstatymiškai nurodytas prekių grąžinimo terminas, galioja panašios sąlygos, kaip ir Lietuvoje. Jūs norite pasakyti, jog stambūs prekių tiekėjai, veikiantys Anglijoje, Italijoje, Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose EU šalyse daugiau nei 10 metų nuolatos pažeidinėja įstatymus? Tuomet kaip jie gali sėkmingai gyvuoti ir augti tiek metų?

    Esmė tame, jog tai B2B prekyba. Prekių ar paslaugos suteikėjas yra nustatęs taisykles ir sąlygas, kuriomis dirba su savo verslo partneriais. Kiekvienas klientas prieš pradėdamas dirbti susipažysta su šiomis taisyklėmis ir pats gali nuspręsti, jam dirbti su paslaugų tiekėju ar ne, jam paslaugos naudingos ar ne. Jeigu klientas nesilaiko iš anksto sutartų taisyklių, paslaugų teikėjas tiesiog nutraukia bendradarbiavimą, kadangi tai iš anksto suderintų ir žinomų taisyklių pažeidimas. Toks yra B2B paslaugų/prekybos principas.

     

    Taigi, noriu dar kartą pabrėžti, jog šios paslaugos teikiamos išimtinai tik B2B klientams. Registracijos metu klientas turi pateikti identifikacinius duomenis, pagal kuriuos galima nustatyti ar jis užsiima ekonomine veikla ar ne ir tik tada gauna prieigą prie informacijos bei galimybės užsakyti paslaugą. Tokiu būdu žinomumas bei klientų bazė didėja nors ir lėčiau, tačiau jautri informacija geriau apsaugoma nuo "interesantų" ir dirbama su klientais, kurie realiai vykdo ar yra nusprendę pradėti vyktyti el.prekybą bei į šią veiklą žiūri rimtai.

     

    Tikiuosi atsakiau į jūsų klausimą. Jeigu norite sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas ar veiklą - visada klauskite :)

  6. palauksiu prestos modulio

    Artimiausiu metu jis bus sukurtas ir informuosime jus.

     

    Pradėjot aktyvią reklamą, net e-shop'ams per el. paštus... Kai pasiūlysit normalias kainas, gal ir naudosimės Jūsų paslaugomis :) Koks tikslas, kai galima dvigubai pigiau tą patį gauti iš lenkų ar vokiečių? :)

    Būkim iki galo teisingi, 10-15% (neskaičiuojant prekių tiekimo, sandėliavimo, pakavimo piniginių bei laiko išlaidų) pigiau :)

    Ačiū Jums už išsakytą nuomonę (būtent nuomonės bei pasiūlymų, kaip patobulinti projektą šiuo post'u mes ir tikimės sulaukti), didindami apyvartas turėsime didesnius svertus deryboms su tiekėjais ir pasiūlysime dar patraulesnes kainas.

  7. El.parduotuvės kūrimui turbūt naudojai kažkokią TVS ar ne? Įmokoms iš LT bankų turbūt naudosi payserą?

    Jeigu į abudu klausimais atsakymai yra taip, tuomet nuoroda tau: https://developers.paysera.com/lt/payments/current#integration-via-plugins

     

    Dauguma populiarių TVS turi specialiai sukurtus įskiepius mokėjimams (paysera, paypal, opay, mistertango ir t.t.) surinkti. Jeigu naudoji savo paties ar kažkieno kito kurtą el.parduotuvę, kuri nenaudoja jokios populiarios TVS (kas labai mažai tikėtina), tuomet dokumentaciją gali gauti susisiekęs su tų įmonių (kurios surenka mokėjimus) atsakingais asmenimis. Beje, payseros dokumentacija pateikiama toje pačioje nuorodoje, kurią parašiau anksčiau. Sėkmės.

  8. Ne taip mane supratote, aš nesakau, jog jūsų paslaugos yra nenaudingos, aš sakau, jog jūsų paslaugos yra nenaudingos tik man. :)

     

    Kolkas negalite pasiūlyti geresnių sąlygų, nei kad dabar turiu. :)

     

    Pradedantiems el. prekybą, manau, jūs būtumėte puikus pasirinkimas.

     

    Dėkojame už patikslinimą. Tikimės, jog toliau vystydami ir plėsdami projektą ateityje rasime ką pasiūlyti naudingo ir jums :)

  9. Na peržiūrėjau prekes (vyrų drabužiai) ir pirkti patiems iš lenkų būtų kur kas pigiau, visos esančios pas jus yra tokiomis pačiomis lenkų mažmeninėmis kainomis, o jie siūlo imti ir didmena kas išeina dar pigiau. Net perkant mažmeninėm kainom pas juos, peržengus tam tikrą ribą duoda iki 10% nuolaidą.

     

    Kas dėl prekių gražinimų, nrekes priimti atgal nors ir nepatiko drabužis yra privaloma, tai numato įstatymai.

     

    Atvirai pasakius, nusivyliau. :)

     

    Ačiū jums už nuomonę. Keli pastebėjimai:

     

     

     

    > Pirkti didmena visada buvo ir bus pigiau nei iš dropshipping tiekėjo. Dropshipping prekybos principas - gaunate didelį asortimentą prekių į jas neinvestuodami. Didmeninėje prekyboje jūs gaunate geresnę kainą, tačiau turite pirkti dideliais kiekiais ir investuoti pinigu į prekes. Čia vėlgi rizika dalies jų neparduoti ar likusias parduoti į minusą ir galutiniame variante turite tai, jog naudos kainos atžvilgiu nebuvo tiek ir daug, o investuoti pinigai buvo užšaldyti ilgam laikui.

     

    > Taigi, tai nėra didmeninė prekyba, tai dropshipping prekyba, šito maišyti nereikėtų. Ar esate vykdęs internetinę prekybą turint bent 4 užsienio tiekėjus? Jeigu ne, tuomet jūs nežinote, kiek papildomų išlaidų jums kainuotų prekių pristatymas. Tarkim, vidutinė vieno pristatymo kaina į LT bus €15, tuomet norėdami klientams prekes pristatyti per 5 - 9 d.d. jūs vien siuntimui išleistumėte 4 (tiekėjai) x 15 (siuntimo kaina) x 2 (siuntimai per savaitę) x 4 (savaitės) = €480/mėn.

    Turbūt sutinkate, jog tai gerokai daugiau nei €39, €69 ar €149 (dropshipping planų kainos).

     

    > Ar turite el.parduotuvę, kuri generuotų bent 10 pardavimų per dieną? Jeigu taip, kiek laiko prekių pakavimui ir išsiuntimui skiriate? Naudojantis dropshipping paslaugomis mes prekes saugome, supakuojame ir išsiunčiame. Patikėkite, generuojant kiek didesnius pardavimus, prekių pakavimui ir išsiuntimui reikia labai daug laiko ir dirbdamas vienas, asmuo tikrai nespės tuo pačiu metu bendrauti su klientais, rūpintis prekių tiekimu, reklama, grąžinimais ir prekių pakavimu, sandėliavimu ir išsiuntimu.Taigi, tada būtinas dar vienas darbuotojas - papildomos ir gana nemažos išlaidos.

     

    > XML prekių importo failai pritaikyti LT rinkai, t.y. naudojant nuolat atnaujinamą algoritmą išversta pagrindinė prekių informaciją (pavadinimai, kategorijos, prekių sudėtis, dydžių informacija, aprašymai). Sujungti daugybę atskirų sistemų į vieną nėra paprasta ir toli grąžu ne kiekvienas pats tai gali padaryti. Taigi, papildomos didelės laiko (jeigu žmogus turi pakankamai įgūdžių) arba piniginės sąnaudos (duomenys kinta nuolat ir algoritmus reikia atnaujinti).

     

    > Daugelis didmenininkų lygiai taip pat atsisako 14d. prekių grąžinimo, išskyrus brokuotas prekes. Jeigu didmeninę prekybą matote, kaip geresnę alternatyvą, tuomet užšaldę pinigus ilgam laikui, dažnu atveju, jūs taip pat negalėsite grąžinti jums nepatikusių prekių.

    Naudojantis užsienio dropshipping tiekėju, norėdami grąžinti prekes jam, jūs turėsite siųsti prekes kurjeriu jo užsienio adresu. Prekes turėsite grąžinti per 14d., nuo prekės įsigijimo. Jūsų klientas prekę taip pat gali grąžinti jums per 14d., tokiu atveju, jūs arba išvis nespėsite grąžinti prekės tiekėjui arba siųsite atgal vieną ar keletą prekių ir mokėsite €15 už grąžinamų prekių pristatymą.

    Rezultatas - jeigu dropshipping tiekėjas ne Lietuvoje, jūs dažnu atveju nespėsite grąžinti prekių (didžiausi mūsų šalies kaimynės dropshipping tiekėjai nepriima grąžintinų prekių) arba už jų grąžinimą sumokėsite labai didelę dalį pačių prekių vertės.

     

     

    Noriu pabrėžti, jog su šiuo projektu dirbta daugiau nei metus laiko. Atlikti įvairūs skaičiavimai ir garantuojame, jog geresnių sąlygų jūs nerasite. Pagrindiniai plusai:

     

    > Didelis prekių kiekis (jau buvo kalbėta kiek kainuotų pristatymas iš kelių tiekėjų užsienyje)

    > Importo failai pritaikyti LT rinkai (taip pat kalbėta, kiek papildomų laiko ar finansinių išteklių tai reikalauja)

    > Jums nereikia sandėliuoti, pakuoti prekių (tas sutaupo labai daug laiko)

    > Prekių kainos (jos pakankamai žemos, jog taikyti vidutinį 33-35% antkainį nuo pardavimo kainos, norint konkuruoti su kitomis el.parduotuvėmis)

    > Prekių pristatymo laikas (5 - 9 d.d., kuris vėliau bus trumpinamas iki 4 - 6 d.d.)

    > Nereikia pradinių investicijų, neįšaldomi pinigai, nėra rizikos (pirkdami didmena gausite geresnes kainas, tačiau įšaldysite pinigus ir rizikuojate dalies prekių neparduoti ar parduoti į minusą)

     

     

    Pabaigai, turime klientą, kuris prekiaudamas mūsų siūlomomis prekėmis, tokiomis pačiomis kainomis, turi €9000/mėn apyvartas ir jos auga taikant jau minėtą 33-35% antkainį nuo pardavimo kainos, todėl esame tikri, jog paslaugos yra naudingos.

    Jeigu žinote dropshipping tiekėją Europoje, kuris gali pasiūlyti panašų kiekį aprangos, avalynės, aksesuarų prekių, atitinkamą prekių pristatymo laiką, panašaus lygio kainas, prekių importo failus LT kalba ir išlaidas mėnesiui, kurios siektų €39 - €149 per mėn. (įtraukus prekių pristatymo išlaidas, apie kurias kalbėta anksčiau), pasidalinkite informacija ir su mumis, galbūt kažką praleidome darydami analizę :)

  10. O nemokamo prasibandymo nesiūlot? Bent pamatyti kokios prekės, kokios kainos ir pnš?

    Registracija yra nemokama. Po paskyros aktyvavimo jūs galėsite prisijungti ir matyti prekių kainas.

     

    grazinimas 14d yra? Garantijos?

    Suteikiama 14d grąžinimo garantija pažeistoms, brokuotoms, nepilnos komplektacijos prekėms. Nepažeistų, aprašymą atitinkančių prekių grąžinti nėra galimybės, kadangi daugelis didmenininkų to atsisako. Laikrodžiams galioja 1 - 2 metų (priklausomai nuo gamintojo) gamintojo garantija.

  11. Sveiki,

     

    dėl visa ko, dar kartą patikrinome registracijos funkcionalumą, viskas veikia tinkamai. Galbūt nepabaigėte registracijos?

     

    O kodėl nesiūlote API? Tinginiai kaip aš, suprogramuotų, kad automatiškai iš mano parduotuvės užsakymo informacija nueitų pas jus. Man tereiktų prisipildyti piniginę, o iš jos nuskaičiuotumėt ir siųstumėt prekes automatizuotai. Nesvarstėt to?

     

     

    Tai pirminė dropshipping.lt versija. Norėjome kuo greičiau paleisti projektą ir pažiūrėti ar jis turi pakankamai potencialo, jog jį vystyti toliau ir plėstis į kitas Baltijos šalis. Jis ir toliau tobulinamas ir API yra mūsų pusmečio planuose.

  12. Sveiki,

     

    norime pristatyti didžiausią Lietuvoje dropshipping principu veikiantį projektą, siūlantį daugiau nei 25 000 aprangos, avalynės, laikrodžių bei aksesuarų prekių - dropshipping.lt

     

     

    Pagrindinė informacija:

     

    - virš 25 000 prekių asortimentas (esant poreikiui gali būti didinamas iki 50 000 prekių).

    - asortimentą sudaro aprangos, avalynės, aksesuarai bei laikrodžiai.

    - žemos prekių kainos (rekomenduojame vidutinį 35% antkainį nuo galutinės pardavimo kainos).

    - prekės pristatomos tiesiai jūsų klientams arba jums jūsų adresu.

    - prekių kainas gali matyti tik registruoti ir patvirtinti klientai (būtina vykdyti veiklą pagal pažymą ar turėti UAB, MB, IĮ). Tokiu būdu apsaugoma informacija apie prekių kainas nuo eilinių interneto vartotojų.

    - šiuo metu prekės suskirstytos į 7 prekių katalogus.

     

    Kaip pradėti naudotis?

     

    - norint naudotis paslaugomis, reikia užsiregistruoti ir sulaukti patvirtinimo. Po to jūs galite pasirinkti jums tinkamiausią dropshipping paslaugų planą ir pradėti naudotis paslaugomis. Nėra jokių papildomų mokesčių, tik mėnesinis dropshipping paslaugų mokestis, kurio dydis priklauso nuo pasirinkto plano.

    - šiuo metu prekės suskirstytos į 7 prekių katalogus.

    - prekės importuojamos naudojant XML formato prekių importo failus (kiekvienam katalogui atskiras failas). Importo failo schema paprasta, todėl jį galėsite importuoti naudodami daugelį XML importo modulių skirtų jūsų naudojamai TVS. Galime sukonfigūruoti importą Opencart 2 TVS.

    - prekių informaciją (pavadinimai, kategorijos, pagrindinė aprašymų informacija pritaikyta LT rinkai).

    - kiekvienai prekei yra nurodyta rekomenduojama pardavimo kaina, tačiau jūs ją galite nusistatyti ir individualiai.

     

     

    Kaip vyksta prekių užsakymas bei pristatymas?

     

    - jūs savo el.parduotuvėje parduotas prekes užsakote dropshipping.lt sistemoje ir nurodote pristatymo adresą.

    - apmokėti galite per paysera sistemą, bankiniu pavedimu, paypal arba panaudodami virtualios piniginės likutį (sukurta galimybė pasipildyti virtualią piniginę, tokiu būdu jums nereikės atlikti atskirų mokėjimų kiekvienam užsakymui, pinigai bus nuskaičiuojami iš virtualios piniginės).

    - prekių pristatymas trunka 6 - 9 darbo dienas.

    - prekės pristatomos Venipak kurjeriais Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. Greitu metu bus prijungti ir Omniva paštomatai.

    - jeigu iš savo klientų norite surinkti COD mokestį, jūs tiesiog turite pasirašyti sutartį su Venipak bei užsakymo gavus pranešimą iš mūsų el.paštu, įkelti paties suformuotą Venipak siuntos lipduką su COD mokesčiu (tereikia prisijungti prie paskyros, eiti į užsakymo informaciją bei ten įkelti lipduką/etiketę). Šiuo atveju jūs pats sumokėsite už prekės pristatymą jūsų klientui ir gausite COD mokestį į savo sąskaitą. Jūsų siunta su kitomis siuntomis bus perduota Venipak kurjeriui ir išsiųsta jūsų klientui.

     

     

    Kam skirtos šios dropshipping paslaugos bei kodėl jums reikėtų rinktis būtent mus

     

    - Jūs galite pasiūlyti daugybę prekių savo klientams į jas neinvestuodami.

    - Galite ženkliai padidinti savo dabartinį prekių katalogą jau veikiančioje el.parduotuvėje.

    - Tai galimybė pradėti el.prekybą su nedidelėmis investicijomis.

    - Už nedidelį mėnesinį mokestį jūs gausite didelį prekių asortimentą, prekių pristatymą jūsų klientams, LT kalbai pritaikytus XML prekių importo failus bei sąlyginai trumpą pristatymo laiką ir žemas prekių kainas.

    - jeigu norite pradėti el.prekybą, galime pasiūlyti jums dropshipping paslaugas įsigyti kartu su joms pritaikyta el.parduotuve.

  13. Sveiki,

     

    siūlome Sportsdirect.com XML/CSV formatų prekių katalogus, su visomis šioje el.parduotuvėje esančiomis prekėmis. Kataloguose pateikiama ši informacija apie prekes (kalba):

     

    1. Pavadinimas (LT/EN)

    2. Gamintojas

    3. Kategorija (LT/EN)

    4. Dydžiai

    5. Lytis (LT)

    6. Aprašymai (EN arba LT išversti naudojant google translate)

    7. Nuotraukos

     

    Pagal individualius reikalavimus galime pritaikyti XML failo struktūrą, nustatyti jūsų pasirinktą antkainį prekėms (fiksuotą, priklausantį nuo originalios kainos ar naudojant kitą metodiką), pritaikyti prekių kategorijas pagal jūsų el.parduotuvėje esančias kategorijas ir kita.

     

    Jūs kiekvieną dieną gausite prekių likučių atnaujinimo XML/CSV failus bei kas dvi savaites pilnus XML/CSV prekių importo failus.

     

    Analogiškos paslaugos kaina kitur - nuo €230/mėn. be pvm (be to, jums patiems reikėtų išsiversti visus prekių aprašymus, pavadinimus bei kategorijas).

    Paslaugos kaina pas mus - €180/mėn.

     

     

     

    Susidomėję rašykite až.

  14. Sveiki,

     

    norėčiau sulaukti nuomonės, pasiūlymų bei tiesiog diskusijos apie dropshipping paslaugas. Žmonės, kurie domitės šiomis paslaugos, esate naudoję jas ar kažkaip kitaip susidūrę su tuo, prašau atsakyti į keletą klausimų ar laisva forma padiskutuoti.

     

    1. Ar esate turėję patirties su dropshipping paslaugomis? Koki jūsų atsiliepimai?

    2. Ar ieškote dropshipping paslaugų tiekėjo? Jeigu taip, kokių prekių asortimento ieškote?

    3. Koks prekių pristatymo terminas jus tenkintų (iki 3, 5, 7, o gal 10 darbo dienų?)? Ar sutiktumėte mokėti šiek tiek daugiau mainais į greitesnį pristatymą?

    4. Turint didelį dropshipping prekių katalogą atsiranda problema, jog visų klientų prekių asortimentas elektroninėse parduotuvėse taps labai panašus. Kaip siūlytumėte spręsti šią problemą?

    5. Kaip vertintumėte idėją, 30 000 prekių katalogą padalinti į 30 - 60 prekių paketų, kurie šiek tiek, labai nežymiai kistų kas mėnesį? Paketai būtų suskirstyti pagal prekių kategorijas (Paketas 1 - avalynė_1, paketas 2 - avalynė_2...), kainą (Paketas 1 - pigi_avalynė, Paketas 2 - mix_avalynė, Paketas 3 - premium_avalynė) bei kitus atributus?

    6. Kaip vertintumėte idėją, jog kiekvienas paketas turėtų tam tikrą fiksuotą mėnesinę kainą (kaina neturėtų būti aukšta, laikui bėgant kiekvieno paketo kaina kistų priklausomai nuo jo populiarumo) bei tai, jog klientai turėtų galimybę prenumeruoti/pirkti ne vieną, bet kelis jiems reikalingiausius prekių paketus?

    7. Mieliau mokėtumėte nustatytą fiksuotą mėnesinį mokestį (priklausantį nuo pasirinktų prekių paketų skaičiaus) ir gautumėte didmenines prekių kainas ar mokėtumėte mažesnį fiksuotą mokestį ir šiek tiek daugiau už pačias prekes?

     

    Lauksiu jūsų atsakymų, idėjų, nuomonių bei diskusijos dropshipping paslaugų tema.

  15. Sveiki,

     

    pastebėjau, jog daugelis pradedančiųjų prekybininkų internete ieško dropshipping paslaugų tiekėjų. Šiuo metu baigiame kurti gana didelės apimties mažmeninės prekybos internetinę parduotuvę, orientuotą tik į Lietuvos rinką, tačiau jau kurį laiką dirbu ir ties "užklasine" veikla. Turiu planų Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkoms pradėti teikti dropshipping paslaugas.

     

    > Prekės galutinį pirkėją Lietuvoje pasiektų per 2-5d.d., Latvijoje bei Estijoje per 3-6d.d.;

    > Prekių asortimentą iš esmės sudarytų mados prekės (avalynė, drabužiai, aksesuarai, dovanos, papuošalai, laikrodžiai);

    > Starto metu būtų siūlomos apie 30000 (maždaug 60% originalios, garsių gamintojų prekės, o likusi dalis šiuolaikiškos mažai žinomų gamintojų ar nefirmonės prekės) skirtingų prekių su perspektyva plėsti, jei tik atsirastų poreikis;

    > Dropshipping paslaugų klientams būtų siūlomi keletas paslaugų paketų, kurie skirtųsi prekių asortimentu (avalynė, drabužiai, laikrodžiai, firminiai, nefirminiai ir t.t.) ir paslaugų paketų kainomis (19eur, 49eur, 99eur).

     

     

    Taigi, kaip manote, ar šis projektas turi potencialo vystant jį baltijos šalyse? Ar bandyti lysti ir į Vidurio bei vakarų Europos rinką? Ar jūs patys susidomėtumėte dropshipping paslaugomis? Kodėl esate už, kodėl prieš?

    Beje, ieškau žmonių, kurie turėtų patirties dirbant Lietuvos bei užsienio B2B rinkose (seo, marketingo ar logistikos srityse).

     

    Laukiu jūsų nuomonių, kritikos, pasiūlymų bei diskusijos, dėkoju.

  16. Parduodama visiškai nauja el. parduotuvė/išparduotuvė www.akcijos666.lt.

     

    Pastatyta ant Opencart TVS. E-parduotuvė pilnai paruošta verslui:

    >Pilnas vertimas į LT kalbą;

    >Paysera (Mokėjimai.lt) mokėjimų sistemos integracija;

    >LP Express, Post24, DPD siuntų taškų" pristatymo modulių integracija;

    >Premium dizainas, kuris yra lengvai keičiamas net neturint programavimo žinių;

    >Užklausos apie prekę automatizuoto modulio integracija;

    >Vieno puslapio checkout (apmokėjimo) integracija;

    >HTML PREMIUM dizaino ir funkcionalumo el.laiškų siuntimo modulio integracija;

    >Greito prekės įdėjimo modulio integracija;

    >Prekių sąrašų importo/eksporto integracija (sąrašus galite pildyti/redaguoti tiesiog per Excel programą);

    >Ir dar daug kitų funkcijų.

     

     

    Šis projektas labiausiai tinkamas ir pritaikytas el.prekybai fizinėmis prekėmis, grupinių išpardavimų svetainei arba didmeninei prekybai.

     

     

    Pirkėjas gaus:

    >Visus el.parduotuvės failus;

    >Duomenų bazės failus;

    >Domeną;

    >Esant pageidavimui, hostingas bus parduotas kartu, tad el.parduotuvės nereikės niekur perkelti;

    >Esant pageidavimui, pakeitimus dizaine ir informacijos puslapiuose;

    >Tiekėjų kontaktus.

     

     

    Projektas parduodamas, kadangi šiuo metu studijuoju ir neturiu pakankamai laiko el.prekybai vystyti.

     

     

    Kaina:

    >Ją siūlote patys. Šio projekto parduoti neskubu, kadangi, jeigu jis dar nebus nupirktas, prie jo grįšiu po studijų. Kainos siūlymus pateikite asmenine žinute.

  17. Sveiki,

     

    po 1-3 mėn. atidarysime naują internetinę parduotuvę, kuriai ieškome administratoriaus, dirbti nuotoliniu būdu.

     

    Reikalavimai:

     

    > Patirtis su Wordpress TVS arba didelis noras išmokti;

    > Labai geras lietuvių kalbos gramatikos išmanymas;

    > Gera anglų kalba;

    > Mokėjimas dirbti su MS excel ir word;

    > Komunikabilumas;

    > Malonus bendravimas;

    > Kūrybingumas;

    > Kruopštumas.

     

    Privalumai:

     

    > Įgūdžiai dirbant su grafiniais redaktoriais (Adobe redaktorių paketas, Gimp ir t.t.);

    > Programavimo žinios;

    > Geras WP TVS išmanymas;

    > Facebook fan page administravimo patirtis;

    > Google adwords administravimo patirtis;

    > Rusų, Vokiečių, Lenkų ar kitų užsienio kalbų mokėjimas.

     

    Jeigu norėtumėte ir manote, jog sugebėtumėte dirbti šį darbą, parašykite asmeninę žinutę, kurioje nurodykite:

     

    1. Amžių;

    2. Kuo šiuo metu užsiimate;

    3. Kokiomis redagavimo programomis mokate dirbti;

    4. Kokios naudingos patirties turite šioje srityje;

    5. Kiek laiko tam galite skirti;

    6. Kokio darbo grafiko norėtumėte ir ar jis gali būti lankstus;

    7. Kokias kalbas mokate;

    8. Kitas svarbias charakterio savybes bei įgūdžius.

     

    Lauksime jūsų laiškų.

  18. Sveiki,

     

    ieškau žmogaus, kuris sugebėtų integruoti Mokėjimai.lt atsiskaitymo būdus (turi būti atvaizduojami, o ne pateikiami tik perkėlus pirkėją į mokėjimai.lt sistemą) į WP. Naudojama specifinė tema ir jai pritaikytas modulis, kuriame integruoti tik paypal, Authorize.net ir offline method atsiskaitymo būdai, tad reikia integruoti ir mokėjimai.lt atsiskaitymo būdus. Tema ir jai pritaikytas modulis nenaudoja woocommerce ir kitų WP commerce modulių.

     

    Lauksiu pasiūlymų į PM.

  19. Sveiki, šiandien visai netyčia užmačiau šią internetinę svetainę. Visa ką čia parašysiu tėra mano nuomonė, kiti lankytojai ir tuo labiau autorius gali su tuo nesutikti, tačiau juk savo nuomonę išsakyti gali kiekvienas.

     

    Kalbant apie pristatyma... Kaip tai turit sandėliuose, jeigu realiai prekės keliauja 20-35 dienas pas žmogų? Beveik garantuoju, jog asortimentas yra iš www.buyincoins.com ir/arba www.chinabuye.com , kadangi šis puslapis siūlo dropshiping paslaugą. Taip kad kas netingit galit pakurt analogiškų parduotuvių, su tokiu pačiu asortimentu, nes xml failus su prekėmis importuoti ir mokėjimai.lt modulį įsidiegti nėra sudėtinga. Tik importuojant prekes kainų skiltyje nepamirškit pridėt daugiklio 1,8 - 2,5 , nes koks čia biznis Lietuviui, jei po kelių mėnesių darbo naujo BMW dar neįpirks. Na bet čia sarkazmas, visi juk nori uždirbt ir uždirbt gerai.

     

    Šiaip truputį šypseną sukėlė šita aprašymo dalis ,,Neatsižvelgiant į prekių gaminimo vietas, mūsų kokybės inspektoriai vyksta pas prekių tiekėjus, kad užtikrintų, jog visos prekės, kurias galima įsigyti CheapMarkt.com puslapyje, yra aukščiausios kokybės.".

     

    Vandens ženklą mažiau permatomą dėk, kadangi www.buyincoins.com po juo matos.

     

    Mano mažai kam įdome nuomone, Lietuvoje, gal ir kažkokį pelną gali duot, jeigu autorius pritaikytų tik Lietuvos rinkai ir aprašymą padorų bei kontaktus, na bent jau tel.nr, savininko duomenis ir kitą svarbesnę informaciją nurodytų. Tačiau nesuprantu autoriaus pasirinkimo reklamuoti puslapį kaip tarptautinę internetinę parduotuvę. Juk joks užsienietis nepirks iš parduotuvės, kurios aprašyme nulis naudingos informacijos, o kontaktuose net el.pašto ir tel.numerio nėra, tik susisiekimo forma. Nemanau, jog nukonkuruosi parduotuves iš kurių pats perpardavinėji prekes.

     

    Vienaip ar kitaip linkiu sėkmės versle.

  20. Prekiaujame moteriška, vyriška ir vaikiška avalyne. Galime pasiūlyti virš 2000 modelių.

     

    >Minimalus užsakymo kiekis: 12 porų

    >Pristatymas: 3-10 dienų

    >Už papildomą 60Lt mokestį garantuotas pristatymas per 3-6 dienas

    >Prekių kainos išties labai žemos

    >Išrašomos sąskaitos faktūros

     

    Kreipkitės asmenine žinute.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...