Pereiti prie turinio

Raym

Nariai
  • Pranešimai

    64
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

Raym paskutinį kartą laimėjo Vasario 12 2015

Raym patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie Raym

  • Rangas
    Pradedantis dalyvis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Raimis
  • Lytis
    Vyras
  1. Sveiki, jei kažkas išbandėte sumup.lt ar galite pasidalinti patirtimi? Ar viskas ten su jais gerai? Ar technika nestringa? Ar greitai perveda pinigus? O gal yra alternatyva dar geresnė kortelėms priimti? Dėkui,
  2. Ieškojau geriausio varianto, kaip siųsti siuntas iš Lietuvos į Kiniją, bet net Lietuvos pašte mažiausia siunta kainuoja 1kg - 16,47eur., o maksimali 30kg - 173,94eur. Ar tikrai niekas neradote geresnio ir pigesnio būdo iš Lietuvos siųsti į Kiniją siuntas reguliariai? :) Jei galite, pasidalinkite patirtimi. Ačiū
  3. Sveiki, gal tiems, kas turi Prestashop el.parduotuvę, būtų aktualus LP Express modulus Prestashop 1.6.x.x sistemai, kuris automatiškai kuria lipdukus kurjeriui ir nebereikia ranka suvedinėti info atskirai?
  4. Kiek teko susidurti, tai tik DPD įma papildomai už pristatyma fiziniams asmenims. Bet ima tik tol, kol siuntų kiekiai maži, bet visada su jais galima susitarti ir gana paprastai. Toks vaizdas susidaro, kad kurjeriai vieni iš kitų stengiasi persivilioti kuo daugiau klientų, tai visi labai lankstūs ypač dėl kainų :D
  5. Gal kam teko dirbti su kitom mažiau žinomom kompanijom pvz. SST, Greitasis kurjeris, Schenker ir dar kažkokių karts nuo karto matosi, kad pravažiuoja mieste. Kokie atsiliepimai, kokios kainos?
  6. Mes siunčiame dažnai ir daug, tai kažkada pradėjom dirbti su DPD, vėliau pakeitėm į LP Express ir Omniva. DPD su siuntų paėmimu ir pristatymu, taip pat su pačiais kurjeriais buvo viskas gerai, bet nežinau ar dėl kompanijos dydžio ar dėl blogos vadybos, probleminių klausimų sprendimas buvo tikrai prastas, ir norint gauti kažkokį sprendimą reikdavo perskambinti pusę ofiso, kol būdavo atsakymas gautas, kaip kokioj savivaldybėj. Dabar dirbam su LP Express ir Omniva. LP Express pasirinkom dėl paštomatų ir kad į paštomatus šeštadieniais pristato. Tas tai didelis pliusas. Dėl pačių kurjerių irgi
  7. Sveiki, Norėjau pasiklausti ir pasidalinti patirtimi apie Lietuvoje el. Komercijos dažniausiai naudojamus kurjerius ir su kokiomis problemomis jūs dažniausiai susiduriate, ar kodėl renkates vieną siuntų kompaniją, o ne kitą. Kadangi kaina nėra kažkoks esminis skirtumas tarp visų kompanijų, tai apie tai siūlyčiau paskiausiai galvoti. Taigi, ką naudojate dabar, kodėl nepatiko kiti, jei tokių buvo? Ar girdėjote atsiliepimų iš klientų apie kurjerius ir kas, jų nuomone, yra patikimi ir pan.?
  8. Sveiki, augam ir tobulinam Packpin.com produktą jau Olandijoj, Rockstart akseleratoriuje. Todėl pirmiausia norime, kad Lietuvos bendruomenė galėtų imti ir naudotis mūsų sistema nemokamai. Prie dabartinės siuntų sekimo sistemos pridėjom galimybę automatiškai gauti emailą, kai pasikeičia siuntos statusas. Jei pvz. kažkam išsiuntėt siuntinį, prie siuntinio įrašykite el.paštą, kuriuo nusiųsti info, apie siuntinį - kai statusas keisis, klientai apie tai sužinos pirmieji. Taip pat "Notifications settings" galėsite nurodyti, kada info siųsti, o "Email customization" pasikoreguoti emailo turinį p
  9. Geras pastebėjimas :) Ausralia post laikinai nepasiekimas, bet tik laikinai.
  10. Sveiki, manau tiems, kas dirba su e-commerce sprendimais būtų naudinga integruoti siuntų sekimo API, kad klientai galėtų siuntas sekti ten, kurs ir pirko. Oficialiai paleidom API, tai galite naudotis. Jei ką, rašykit. https://packpin.com/api
  11. Kam aktualu, oficialiai gavau tokią informaciją iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos dėl kainų perskaičiavimo: ----- Litus perskaičiuojant į eurus turi būti naudojamas oficialus Europos Sąjungos Tarybos neatšaukiamai nustatytas euro ir lito perskaičiavimo kursas (3.45280), o apvalinimas atliekamas pagal matematines skaičių apvalinimo taisykles: jeigu po paskutinio skaitmens, iki kurio apvalinama, skaitmuo yra 5 arba didesnis negu 5, prie paskutinio skaitmens yra pridedamas vienetas, jeigu skaitmuo po paskutinio skaitmens, iki kurio apvalinama, yra mažesnis nei 5, paskutinis ska
  12. Būtent tokią skaičiavimo metodiką naudoja, įtariu, dauguma e-shopu, nes "default" kainas litais reikia pakeisti į eurus visoje admin, dalyje, ir tik tada pridėti papildomai reikšmę litais iš ją parodyti klientams. Nu tai nori ar ne, bet apvalinimas vis vien prives prie paklaidos.
  13. Tai tame esmė ir yra, kad Maxima turi teisininkus, kurie išvarto įstatymus, kaip jiems patogu, o visi kiti turi, ko gero, centas į centą būt suvesta. Mačiau bananų kg apvalinimą pvz. IKI 1,45eur. apvalina į 5,04lt, o rimi 1.45 eur. į 4.99 Lt. Šiaip juokinga, nes pagal kursą ir apvalinimo taisykles turi būti 5.00Lt. Šiaip įstatyme nemačiau parašyta, kokia leistina paklaida. Gal yra žinančių?
  14. Kainos nurodytos Eurais ir kai daug prekių tai sunku net patiems sužiūrėti visų pozicijų kainas. Bet viskas dalintą pagal nustatytą kursą. Tik šiaip įdomu, kad kabinėjasi prie tokių nereikšmingų dalykų. Aišku, kad viskas automatizuota sekamai, bet bent paklaidos ribas galėjo įvesti :D
  15. Sveiki, ar susidurėte su Eurolegal OŪ kompanija, kuri pagal susisiekimo ministerijos įgaliojima tikrina e-parduotuves, dėl kainų Eurais ir Litais perskaičiavimo? Teko matyti tokį emailą, kur kolega gavo įspėjimą - cituoju "Jūsų internetinėje parduotuvėje kainos nurodytos (+/- 1 ct) paklaidoje, tokiu būdu raginame ištaisyti neatitikimus, priešingu atveju bus užfiksuotas Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo 7 straipsnio (nesilaikoma perskaičiavimo ir apvalinimo reikalavimų) reikalavimų pažeidimas." Ir, žinoma, visokių ten gresia įspėjimų ir baudų. Nejaugi už 1c
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...