Pereiti prie turinio

AuriSoft

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    215
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Tmaster Namo statyba   
    1400€/kvm
    iki pilnos laimės trūksta kieme trinkelių, tvoros, ir pabaigti dekoruoti fasadą.
    Viduje dar reikia plintusų, ir kaikurių užsakomų baldų.
    Tai grubiai imant, gali dar išbrangti iki 1500€/kvm iki pilno statybinių darbų užbaigimo ir reikalingų daiktų įsigijimo. Šeip gyvenimui, jau viskas atlikta, pilnai gyvenam nuo lapkričio, realiai liko tik papildomi darbai grožiui ir papildomam patogumui
  2. Patinka
    AuriSoft sureagavo į nix FreeHosting.lt Nemokamas Web Hostingas   
    Pernelyg daug vietinių teikėjų ir jų paslaugų funkcionalumas/kokybė tenkina 99% vartotojų, be to rinka labai maža. Jei ir bus, tai ne šiame projekte. Dėkoju už klausymą, privertė susimastyti.
  3. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo Mantas256 Padekit su VR   
    https://wiki.vrpirates.club/
    Susikonfigini ir džiaugiesi.
  4. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Nef Gyvenamojo namo statybos / pirkimas   
    Gera tema! Statausi namą ūkio būdu. Pamatai, mūro darbai, saramų liejimas, armatūros rišimas praktiškai savo jėgomis. Stogą patikėjau profams, pats nebūčiau sugebėjęs sutampyti gegnių, perdangos sijų ir čerpių. Labai gera patirtis, teko labai daug domėtis, skaityti, žiūrėti video. Bendrauti su geriau išmanančiais, nes pradžioje patirties turėjau minimaliai. Jeigu reiktų dar kartą statytis, padaryčiau viską žymiai greičiau. Šiuo metu šiltinu iš išorės pamatą, vėliau reiks užarmuoti ir palikti žiemoti. Ateinantį sezoną elektra ir santechnika. Manau, teks samdyti. O galbūt ir paskolų galimybės pagerės po gero pusmečio. Kadangi turime kur gyventi su šeimyna ir nespaudžia jokie laiko rėmai, tai nesidraskau ir laukiu tinkamo momento. Su paskola užbaigtume statybas labai greitai. Realios statybos prasidėjo nuo 22m pradžios. Šiai dienai suinvestuota į statybas 58 474,65 € Namas 144,5m2

  5. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo ovsas1 Koki automobili patartumet pirkti uz tokia suma?   
    Būtent atėjęs į parduotuvę pirkt drabužių einu pirkti to, kas man patinka, o ne kas brangu/reta/blizga ar pan. Važinėju kaip tik su BMW, tai retai pasitaiko tokių kurie neįleidžia ar užkišinėja. Vat kad posukių didelė dauguma nerodo, tai faktas 😄  Dėl to galima būtų pasiginčyti. O jei kažkam svarbu, kas su kuo važinėja, tai čia jau jų bėdos 🙂
  6. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Tmaster Išmanūs namai, zigbee, tuya ir kiti protokolai išmanių namų valdymui   
    Apšvietimas elektra ir šilumos siurblio valdymas. Dar nebaigta, viskas sudėta tam kad būtų sudėta, paskui kada prisėsiu viską aprišti, bei dar laukiu iš kiniečių termostato valdiklių, daugiau temperatūros daviklių, apšvietimo elementų. Name kolkas negyvenama nuolatos.



  7. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo ovsas1 Koki automobili patartumet pirkti uz tokia suma?   
    Būtent atėjęs į parduotuvę pirkt drabužių einu pirkti to, kas man patinka, o ne kas brangu/reta/blizga ar pan. Važinėju kaip tik su BMW, tai retai pasitaiko tokių kurie neįleidžia ar užkišinėja. Vat kad posukių didelė dauguma nerodo, tai faktas 😄  Dėl to galima būtų pasiginčyti. O jei kažkam svarbu, kas su kuo važinėja, tai čia jau jų bėdos 🙂
  8. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo ovsas1 Koki automobili patartumet pirkti uz tokia suma?   
    Viskas gerai su tais BMW. Jaunimui jie tinka ir patinka.
    Tik nesuprantu, kas čia per noras išsiskirti. Reikia pirkti mašiną, kurią tau bus pastovus noras vairuoti, prižiūrėti ir pan. Kad išsiskirti (nors ir nesuprantu kam to reikia), bet šiais laikais tikrai reikia kažko tokio wow.
  9. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Žmonai baiginėjosi T2 sutartis, nuėjus irgi nieko nepasiūlė, vos ne tėškė kortelę atgal ant stalo.
    Tada perėjo į Bitę ir vos tik supildė perėjimą, paskambino T2 ir pasiūlė 120GB berods uz 6.90. Tai žinoma teko grįžti atgal. Va taip su tais pabėgėliais...
  10. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Žmonai baiginėjosi T2 sutartis, nuėjus irgi nieko nepasiūlė, vos ne tėškė kortelę atgal ant stalo.
    Tada perėjo į Bitę ir vos tik supildė perėjimą, paskambino T2 ir pasiūlė 120GB berods uz 6.90. Tai žinoma teko grįžti atgal. Va taip su tais pabėgėliais...
  11. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Stanley Ziema arteja, vel padangos   
    Koks skirtumas kiek kainuoja mašina, padangas juk dedi sau, o ne mašinai, nebent planuoji ją su tom padangom pardavinėt. Taupyt ant saugumo neapsimoka. Bet taip pat nematau reikalo permokėt kosmosą už brangiausias premium klasės padangas, dažniausiai apart vardo ten nieko nėra, paskutiniais metais kokybė stipriai nukritus. 

    Praeitą sezoną išbandžiau montuotojo rekomenduotas Laufenn - padangos apvalios, išsibalansavo gerai, sukibimas puikus tiek ant pūraus tiek ant suspausto apledėjusio sniego. Ant asfalto irgi gerai važiuoja, neplaukioja, neūžia, kelionėje po Europą nepavargau. Per 15k km jokio nusidėvėjimo nesimato. Tuo metu buvo pigiausios nekiniškos padangos, pigesnės net už kai kurias kiniškas, už tokią kainą tikrai superinės. Bet trūkumas yra - visiškai naujos padangos po vieno sezono atrodo sudžiuvusios kaip 5-10m. senumo. Žiūrėsim kaip tarnaus toliau. 
  12. Patinka
    AuriSoft sureagavo į s3cr3t "BOX" prie intel procesoriu pavadinimu e-parduotuvėse. Ką reiškia?   
    Box reiškia su mažmenine dėžute ir pilna garantija (tokia kaip foto). Kitas variantas būna TRAY - gauni ne mažmenai skirtą procesorių plastikiniame rėmelyje.

    TRAY visada be aušintuvo, box - priklauso nuo modelio ir reikia žiūrėtis aprašyma. K, KF, KS, XE, X serija neturės aušintuvo
  13. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo ubeR Kur registruojate .com .net domenus geriausiomis kainomis?   
    Gera tema. Būtų galima mesti visokias akcijas ir pan. nuolaidas. Nes po IV laiško vėl visi bėgiot pradėsim.
  14. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo ubeR Kur registruojate .com .net domenus geriausiomis kainomis?   
    Gera tema. Būtų galima mesti visokias akcijas ir pan. nuolaidas. Nes po IV laiško vėl visi bėgiot pradėsim.
  15. Patinka
    AuriSoft sureagavo į LukasKuc Kaunas vs Vilnius   
    Gyvenau Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Ir visur gerai iš tikrųjų, skiriasi tik smulkmenos. Sakykim, naktinis gyvenimas - taip, Vilnius pirmauja, bet kiek normaliam žmogui reikia to naktinio gyvenimo? Kabakų, kur gali pasėdėti normaliai su kompanija kiekviename kaime yra šiais laikais. Todėl tas night life neatrodo didelis pliusas, o vasarą dažnai ir Klaipėdoj judesys didesnis.
    Viena klaida, kurią daug kas daro lygindami - tai lygina nepalyginamus dalykus. Tarkim, apie Vilnių daug kas apibendrinimus daro pagal senamiestį ar aplink esančius rajonus, kurie pilni jaunimo ir verslų, nors pats Vilnius gerokai įvairesnis ir jame labai didelių kontrastų būna, kaip ir kitur. Ne visi ten žmonės vakarietiški, ne visur kultūra matoma. Jei kam kliūna Kauno žmonės, tai Klaipėdoje vatnikų turbūt didžiausia koncentracija, pilna jų ir Vilniuje.
    Eismas - senų laikų mitas, kad Kaune baisiausias eismas, Vilnius niekuo neatsilieka. Ir ten, ir ten pilna pridurkų tiek su senais triperiais, tiek su naujais bolidais.
    Europietiškiausias miestas, aišku, Vilnius ir tas visiems aišku, bet kai daugelis ir nuotoliniu būdu gali dirbti, tai yra žūtbūt reikalinga? Kaune kainos mažesnės, o pačioje Klaipėdoje išvis mažos. Užsieniečių irgi tiek Kaune, tiek Klaipėdoje sparčiai didėja, ypač kas liečia bolt kurjerius ar vairuotojus. Teko matyti ir McDonald's dirbančių užsieniečių. Su tamsia odos spalva Lietuvoje jau senokai nieko nenustebinsi.
    Vilniuje didžiausias pliusas yra senamiestis, vakarietiškumas, verslai ir tas veiksmas. Kaune mažesni kamščiai, mažiau žmonių, mažiau sujudimo, bet tuo pačiu ir daugiau erdvės miesto centre, parkų, žalumos. Nieko netrūksta, pramogų sočiai ir kai kuriais atvejais dar daugiau (pvz., vien dėl marių kiek papildomų vandens pramogų atsiranda). Klaipėdoje privalumas yra kainos, jūra, lengvai pasiekiami kiti kurortai bei tas kontrastas, kai vasara aktyvu, gyva, o žiema ramu (kas man privalumas).
    Realiai kiekvienas renkasi pagal save ir tuos privalumus mato skirtingus, man patinka, pvz., kai šiek tiek ramiau, bet iš esmės visur galima gyventi labai gerą ir kokybišką gyvenimą, todėl tiesiog nesuprantu to hate'o ir bandymo sumenkinti kitą miestą, kai nei viename nėra tobula.
  16. Patinka
    AuriSoft sureagavo į l781 5G Lietuvoje aptarimas   
    Šiandien atlikau ekspreimentą, dalinuosi rezultatais:
    1. Į vieną ir tą patį modemą (Huawey H138 - Huawei H138-380 5G CPE Pro 3) paeiliui buvo įkišamos 4 SIM kortelės:
    a) Bitės neriboti duomenys - 4G;
    b) Bitės neriboti duomenys - 5G;
    c) Telia neriborti duomenys - 4G;
    d) Telia neriboti duomenys - 5G.
    2. Prie modemo jungėsi vienu metu tik vienas ir tas pats įrenginys Samsung S10:
    a) per 2,4 GHz WiFi-6;
    b) per 5 GHz WiFi-6;
    3. Testuota buvo po minimum 5 kartus iš eilės per speedtest.net aplikaciją telefone, gauti parsiuntimo/išsiuntimo duomenys tokie:

  17. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Paulius. Tie,kurie uzdirba 2-3k/men (ir daugiau) dirbdami lietuvoje uzeikite   
    Maziau dirbi, turi daugiau laiko. Sedi/poilsiauji tuo laisvu laiku ir matai zmones turincius tai ko noretum tu.  Geresne kelione, drabuzius, automobili, namus.
    Dirbi daug, turi tai apie ka svajoja kiti. Bet neturi to lengvumo viduje.  Galva apkrauta, visur begimas. Pamatai kai kiti tiesiog sode chilina su pigiu alum ir to pavydi.
     
    Retiems pavyksta dirbti protingas valandas ir uzdirbti daug. Bet tokiu nera daug.
     
    Zmogus toks yra, kad dazniausiai nori to ko neturi, kai tai gauna, nori kazko kito.
     
  18. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo MartynasKu Tie,kurie uzdirba 2-3k/men (ir daugiau) dirbdami lietuvoje uzeikite   
    Siūlyčiau pirmiausia dalykus vadinti tikrais vardais. Ne IT specialistai, o programuotojai. Visada juos pakiša po šiuo pavadinimu ir tada visi galvoja, kad visi "ITyšnikai" tiek gauna. Programerių ir visų kitų IT sektoriaus žmonių algos tikrai žymiai skiriasi. Na gal dar išskirčiau kokius sysadminus.
     
    Na jei neturi vaikų, tai gal kažkiek ir realu, bet kotedžui sutaupyt šiais laikais ir ypač iš tokių pajamų, tikrai nesinori tikėt.
  19. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo kvaitulys Pigu.lt   
    Ir pardavus prekę pinigų laukti apie mėnesį 😄
  20. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo venom Zemes verte   
    Pajungimo kainos regia.lt tikrai nėra 🙂
  21. Patinka
    AuriSoft gavo reakciją nuo Jasinka BMW draudimas kasko   
    Aš sakau, kad visi LT pinigų turi, tik kad verkia labai 😄 Tokia jau ta lietuvių tauta.
  22. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Stanley Mano patirtis keliaujant su EV   
    Teko savo eiga parvaryti elektromobilį iš Vokietijos, todėl nusprendžiau aprašyti įspūdžius, kol dar neatvėso 🙂 Bus daug sausų faktų, sorry 😄 

    Iš Vokietijos esu parvaręs kelis šimtus auto, bet elektromobilis buvo pirmas. Prieš ~4m. teko parvarinėti Outlander plug-in, nei Vokietijoje nei Lenkijoje niekur neradau pasikrauti, google maps nieko nerodė, o tinkamų programėlių neturėjau. Krovimo stotelę radau tik Lazdijuose, bet per 40min pasikroviau tiek pat km kiek sunaudojau nuvykimui iš pagr. kelio iki stotelės, taigi visą kelią teko važiuoti vien benzinu. Nesu nei veganas tikintis, kad EV kovoja su klimato atšilimu, nei dyzelgalvis, kuris nevairuoja mašinos jei ji neskleidžia juodų dūmų 🙂 Man patinka senoviniai auto, bet ir nesu nieko prieš technologijas, jeigu jos iš tikro patogios naudoti, o ne skirtos tik dirbtinai išpūsti automobilio vertę. Neteko turėti EV kaip nuosavo auto, bet teko pavažinėti su klientų auto, taip pat teko išsinuomoti savaitei VW eUP. Kraudavau kasnakt namie, ryte įsėdus į mašiną būdavo pilna baterija ir 120km range, išvažiavus į miestą reikalais ir grįžus atgal likdavo kiek mažiau nei pusė, apie 50km. Nors šis konkretus modelis nepatiko, bet tokią EV turėjimo koncepciją užskaitau, neskaičiavau €/100km, bet kad tą mėnesį stipriai pakiltų elektros sąskaita nepastebėjau. Pats važiavimas EV irgi patiko, važiuoja tyliai, nereikia šildyt, galima iš karto jungt pečių ir spaust dugną. Ir kas svarbiausia, kad reakcija į gazą momentinė, jokių pavarų perjungimų, gal įsibėgėjimas iki 100 nėra pats geriausias, bet auto vikresnis nei tarkim 5.7 V8. 

    Taigi, mašina Hyundai Ioniq 5, 2022m., rida 3575km. Startas šalia Erfurto. Gavau mašiną su 80% bateriją ir ~241km range. Važiavimo greitis 110km/h pagal spidometrą arba 106km/h pagal GPS, neskaitant greičio ribojimų. 
    Pirmas krovimas Ionity stotelėje Linthe. Baterijos likutis 25% / 76km, rida 3773km. Nuvažiuota 198km, o range sumažėjo tik 165km, (kas yra labai gerai, nes kiek buvau susidūręs prieš tai - elektromobiliai rodydavo per daug optimistiškai ir realus nuvažiuojamas atstumas būdavo mažesnis nei range). Parsisiunčiau programėlę, bet pririšti banko kortelę pavyko tik iš kažkelinto karto, kelis kartus nuskaičiavo autorizacijos mokestį 1€, krovimą pavyko pradėti irgi tik ne iš pirmo karto, viso užtrukau gal 10min. Dar supratau, kad krovimo laidas labai trumpas ir prie stotelės reikia privažiuoti būtent tuo kampu kur yra lizdas. Palyginimui Leaf lizdas esantis pačiam priekyje buvo patogiau. Tikėjausi tik šiek tiek pasikrauti kol valgysiu, bet mano nuostabai po 50min baterija jau buvo įkrauta 100%, range 335km. Krovimo kaina 46,54€. 
    Bevažiuojant užfiksavau 25% baterijos likutį nuvažiavus 266km. Nesunku suskaičiuoti, kad sąnaudos gaunasi 17,50€/100km. 
    Antras krovimas jau Lenkijoje Poznan, nuvažiuota 319km, likutis 6% / 18km. Šį kartą range parodė tiksliai. Nebijojau atvažiuoti su mažu likučiu, nes aplinkui dar rodė ne vieną krovimo stotelę. Stotelė populiariausio tinklo Greenway. Parsisiųsti programėlę ir pririšti kortelę pavyko greitai, bet paleisti krovimą irgi pavyko tik iš antro karto. Sekantis sustojimas suplanuotas Wrzesnia, kur turėjau reikalų porai valandų, iki jos km nedaug, bet reikia pasikrauti daugiau, nes ten tik viena stotelė ir jei ji neveiks - aplinkui artimu spinduliu nėra nei vienos. Krovimas truko 27min, kaina 25,59€, likutis 59% / 189km. 
    Atvažiavus į Wrzesnia mano atsargumo planas pasitvirtino, nes stotelė su programėle neveikia, tik su kortele, kaip tik privažiavo ukrainietis pasižiūrėti ar stotelė veikia, nes jau trečią dieną neveikia, problemos nesutvarko, o jo Tesla stovi su 30km likučiu ir iki kitos stotelės nuvažiuoti neužteks. Taigi vietoje to, kad automobilis krautųsi kol buvau užsiėmęs kitais reikalais - teko startuoti su apytuščia bateriją ir po to gaišti laiką prie stotelės. 
    Šį kartą padidinau greitį iki 120km/h, sąnaudos pakilo nuo 20-21 iki 23kWh/100km. 
    Trečias krovimas Orlen degalinėje prie Konin. Nuvažiuota 103km, likutis 29% / 85km. Nors tą neadekvačiai brangią kelio atkarpą visada apvažiuoju (6€ už 35km), šį kartą teko važiuoti ja, nes tik ten buvo greita 100kW stotelė, o jau buvo vėlu ir reikėjo greitai pasikrauti, kad spėti į viešbutį. Atvažiavęs laikinai pasidžiaugiau, kad jau turiu Orlen programėlę, taigi viskas užtruks greičiau, bet tik vėliau sužinojau, kad su ja EV nepakrausi, tam reikia atskiros programėlės, kurios negaliu parsisiųsti, nes neva netinka mano regionui. Šiaip ne taip pavyko parsisiųsti į kitą telefoną, iš antro karto pavyko pririšti kortelę, iš antro karto pavyko paleisti krovimą. Viso užtrukau beveik pusvalandį, kol pavyko pradėti krauti. Krovimo kaina 21,84€, likutis 70% / 228km. 
    Kitą dieną važiuodamas primečiau atstumą iki sekančios greitos stotelės, kuris buvo ant ribos rodomam range, todėl pabandžiau važiuoti 100km/h, kad išaugtų range ir pasiekčiau stotelę, bet sąnaudos stipriai nesumažėjo (iki 19,5). Važiuoti autostradoje tokiu greičiu neįmanoma, važiuoji vos greičiau nei fūros, turi pastoviai stabdyt, kad praleisti kitus arba gazuoti, kad spėti aplenkti. Pamatęs, kad jau range užtenka pasiekti stotelei neiškenčiau ir grįžau į 110km/h, kas vistiek gerokai per lėtai nei esu įpratęs. 
    Ketvirtas krovimas Varšuvoje, pasirinkau greitą stotelę prie prekybos centro, kad kol kraus galima būtų apsipirkti. Deja, atvažiavus greitasis ir lėtesnis laidai buvo užimti, o trečias laidas netiko. Nuvažiavus į kitą stotelę aplinkui nieko nebuvo, teko tuščiai sėdėti mašinoje. Stotelė Orlen, šį kartą krovimas pasileido be trikdžių, tačiau programėlė nerodė kiek pakrauta. Nuvažiuota 241km (vėl daugiau nei buvo range). Atvažiavus likutis 4% / 15km, išvažiavus 57% 183km, krovimo kaina 25,52€. 
    Penktas krovimas Lomzoje, Greenway stotelėje. Nuvažiuota 143km, likutis 15% / 45km. Sunkiai sekėsi rasti stotelę, teko apvažiuoti tris ratus aplink didelį požeminį parkingą, nes programėlėje buvo klaidinančios instrukcijos. Bent jau krovimas pasileido greitai. Programėlė irgi nerodė krovimo būsenos, tik kažkuriuo metu atėjo pranešimas, kad krovimas nutrauktas. Krovimo laikas 125min, kaina 50,56€, likutis 100% / 350km. 
    Toliau grįžtant per Augustavą baterijos būtų užtekę iki Vilniaus, tačiau nusprendžiau važiuoti naujais keliais pro Suwalkus dėl saugumo, nes naktį važiuoti pro mišką kur pastoviai iššoka stirnos ant kelio nesinorėjo. Kadangi maršrutas pailgėjo 50km, tai reikėjo pasikrauti dar kartą, nusprendžiau tai suderinti su vakariene. Sustojau Suwalkuose, vėl Greenway, nuvažiuota 151km, likutis 52% / 160km. Kadangi šį kartą man trūksta tik keliasdešimties kilometrų ir nesinori mokėt už brangią elektrą, man nereikia pilnos baterijos, todėl pasirinkau lėtesnę jungtį. Deja, per 41min pakrovė vos 29km, ko vistiek neužteks iki namų. Kaina 3,47€, likutis 61% / 189km. 
    Paskutinis krovimas buvo Žiežmariuose, nemokamoje stotelėje, duoda pusvalandį, greitis 51kW. Per 21min pasikroviau +64km.  
    Namus pasiekiau su 11% / 29km ir pastačiau krautis ant rozetės. Po 19,5val buvo likutis 39% / 120km, po 39h17min likutis 67% / 215km, kas lygu ~4,7km/val. 

    Prieš tai buvau įsitikinęs, kad EV ekonomiški, tačiau keliauti jais praktiškai neįmanoma, nebent važiuojama į nuotykį. Dabar savo nuomonę pakeičiau. Keliauti tikrai įmanoma, kelionės laikas nestipriai pailgėja, pvz., važiuojant į vidurio Vokietiją vistiek reiktų vienos nakvynės, tai su EV irgi užtektų vienos, tik kad atvažiuotum kažkiek valandų vėliau. Va jau į kokį Berlyną su VDV galima nuvažiuoti be nakvynes, su EV manau kol kas nepavyktų. Vistiek važiuodamas VDV stoji valgyt, į tualetą ar apsipirkt, tai tą patį laiką galima skirti krovimams. Žinoma keliauti verta tik atostogoms, kai laiko neskaičiuoji, keliaujant darbo kelionėms kai laikas = pinigai geriau paimti VDV. Stotelių tinklas jau pakankamai gerai išvystytas. Bet važiuoti pirmą kartą yra didelis hemorojus, nes pastoviai reikia siųstis vis naujas programėles, registruotis, pririšinėt korteles. Aišku keliauti galima tik tuo atveju jeigu auto palaiko greitąjį krovimą bent jau 50kW. Su kokiu senu Leafu iki Vokietijos turbūt savaitę važiuotum 😄 Kelionėse po Europą daug svarbiau krovimo greitis nei baterijos talpa, geriau stoti dažniau, bet trumpiau. Baterijos talpa svarbi jei reikia keliauti po tokias šalis kur krovimo stotelių mažai arba reikia per vieną kartą nuvažiuoti iš Vln į Klp. 
    Tačiau kitas svarbus aspektas - važiuoti elektra labai brangu. Kraunantis iš namų žinoma pigiau, kraunantis darbe išvis gerai, tačiau kelionėse esi priverstas naudotis viešomis mokamomis stotelėmis. Paskaičiavus atstumą ir kiek € išleista krovimams, tai gaunasi 16-17€/100km, kas yra brangu netgi lyginant su benzinu, o dujos važiuoja 3 kartus pigiau. 

    Kokie EV minusai: 
    Jeigu su VDV planuoji kelionę taip, kad piltis pigiausiose degalinėse, tai su EV planuoji kelionę, kad pasiekti stotelę, nežiūrėdamas į kainą. 
    Jeigu su VDV valgai ką nori, kur nori, renkiesi kas pigiau, skaniau ir sveikiau, tai su EV valgai ten kur yra stotelė, dažniausiai tai būna šūdmaistis kaip Makdakas. 
    Su VDV autostradomis važiuoji 120-160km/h (priklausomai nuo auto), su EV 100-120, kas yra ilgai ir nuobodžiai, trukdai kitiems eismo dalyviams. 
    Jei važiuoji vienas, tai didžiąją laiko dalį sėdi telefone ir ieškai stotelių, kas yra nesaugu. 
    Jei sugedo smartfonas ar dingo internetas - pražuvai. 
    EV pasaulis uždarytas pagyvenusiems žmonėms, kurie nesinaudoja smartfonais, nebent važinėti aplink namus. 
    Su EV gali būti eilės stotelėse. 
    Jeigu kelyje baigsis elektra, tai iki degalinės su kanistra nenueisi, liks tik traliukas. 
    Kainuoja brangiai tiek nusipirkt tiek važinėt. Nors konstrukcija žymiai paprastesnė nei auto su VDV, bet kainuoja dvigubai brangiau, kainos dirbtinai išpūstos. 

    EV pliusai: 
    Važiuoja tyliai, maloniai, greitai. 
    Nereikia ryte šildyti, galima iš karto jungti pečiuką. 
    Nereikia keisti alyvos, diržų ir pan. 
    Mažesnė gedimo tikimybė. 
    Galima pasikrauti namie. 
    Veganai rodo laikus 😄 

    Kiti niuansai: 
    Nors pasaulyje egzistuoja begalybė jungčių, bet realybėje stotelėse sutinkamos trys:
    Greitojo krovimo CCS, kurios krauna DC srove ir duoda nuo 50 iki 200kW galios. 
    Lėtesnio krovimo Type 2, kurios krauna AC ir duoda keliasdešimt kW, nors realiai krauna lėčiau, tinkamos krovimui pernakt. Ta pati jungtis kaip CCS, tik mažiau kontaktų. 
    Chademo - greitesnė nei Type 2, bet visiškai kitokia jungtis. 
    Dar Tesla turi savo jungtis. 
    Stotelių paieškai reikia parsisiųsti Plugshare programėlę. 
    Planuojant krovimus reikia visada turėti omenyje, kad stotelė gali neveikti ir turi užtekti range iki sekančios. 

    Ar verta pirkti EV? Jeigu naudoti kaip eUP atveju, nusipirkti pigų kibirą, krauti kasnakt ir važinėt po miestą, tai taip. Tokiu atveju ilgesnėms kelionėms reikia turėti antrą auto. Bet pirkti naują galingą su didele baterija, kurio namie net nepasikrausi pilnai - manau ne, nes km kaina neadekvačiai didelė. Nebent krautis vien nemokamose stotelėse, bet pvz., Vilniuj tokių nėra, bent jau PlugShare nerodo. 

    Visa tai tik mano subjektyvi nuomonė, galite papildyti komentarais 🙂  
  23. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Auuriis Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    užtenka perkelt
  24. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Stanley Bigbank būsto paskola - numonės?   
    Na, investuoti su 20% grąža ne visi gali ir moka. O ir jausmas, kad turi savo būstą ir rytoj neateis šeimininkas nelieps išsikraustyt neįkainojamas. Juolab NT brangimas irgi yra investicija. 
    Paskaičius forumus visais laikais visi sako, kad dabar ne laikas pirkti, reikia laukti, bet vis laukia laukia, pinigai už nuoma išleidžiami, prie pensinio amžiaus vis artėjama, NT vis brangsta, bet pasak komentatorių vistiek reikia laukti. 
    Per paskutinius 12-13m. būsto kainos tik kilo, tik vienintelį kartą buvo staigus trumpas atpigimas prasidėjus koronai, bet ir tai tada statistiškai kainos nenukrito, tiesiog atsirasdavo vienas kitas perliukas skelbimuose, kurį galėjai nupirkt tik už grynus, nes bankai tuo metu neduodavo paskolų, taigi daugeliui tas atpigimas nebuvo aktualus. 
    Nežinau nei vieno žmogaus, kuris būtų pasigailėjęs nusipirkęs būstą. Paskutinį kartą žmonės gailėjosi nebent nusipirkę ant 2008m. piko, prieš pat krizę, bet ir tai gailėjosi tik kelis metus, kol ekonomika taisėsi, dabar vistiek džiaugiasi nes būstas jau vertas kelis kartus daugiau nei pirko įskaitant ir palūkanas, o ir iki paskolos išmokėjimo pabaigos nebedaug liko. 
    Aš įsigijau būstą prieš 2m., gailiuosi tik dėl to, kad nepadariau to anksčiau, bet labai džiaugiuosi, kad nesugalvojau laukti, nes dabar nieko panašaus už tokią sumą nerasčiau, skelbimus stebiu toliau, kainos pakilo ~1,5karto. Net jei kainos ir ims mažėti (kuo netikiu), vistiek NT neatpigs 1,5 karto. NT kainų kilimo nepaveikė nei korona nei karas pas kaimynus, tai nežinau kas turi nutikti, kad NT atpigtų. Nebent jei prasidės karas pas mus, bet tada galvosi kaip pabėgt iš šalies, o ne kaip butą nusipirkt.
    Net jei įvyktų kažkas neįtikėtino ir kainos iš tikro nukristų, tai tuo metu būtų finansinė krizė ir bankai neduotų paskolų, tada gailėsies, kad nenusipirkai anksčiau. O nusipirkęs anksčiau, kad ir už brangiau - iki atpigimo vistiek būtum sutapęs ant nuomos ir sunkioje situacijoje turėtum stogą virš galvos. 
    Mano nuomone dabar kaip tik pats laikas pirkti, nes pirkimai sumažėję, kainos nors ir nenukrito, bet nustojo kilti, nebėra tokio ažiotažo kai prieš valandą atsiradus skelbimui jau esi 20 eilėje, o atvažiavęs apžiūrėti esi priverstas dalyvauti aukcione ir galiausiai sumoki net daugiau nei buvo skelbime. Nebent dėl pakilusio Euriboro pajamos nebeleidžia imti kredito tokiai sumai, kuriai norėtum, bet jei lauksi kol nukris Euribor kainos pakils ir tas ant to ir išeis, tik už būstą sumokėsi daugiau. 
  25. Patinka
    AuriSoft sureagavo į Paulius. Siųsk lpexpress pigiau!   
    Ir mazesne nuolaida, bet visiems metams su kodu: LP2023
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...