Pereiti prie turinio

Negalimas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    52
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Negalimas gavo reakciją nuo radianas Naujos taisyklės „Google“ paieškoje kilstels reklamos kainą   
    Paieškos milžinė „Google“ pranešė, jog pakeitė taisykles paieškoje: nuo šiol reklama nebebus rodoma dešinėje kompiuterio ekrano pusėje kaip kad iki šiol, o kairiame šone vietoj trijų bus galimos keturios reklaminių skelbimų pozicijos. Tai, tikėtina, kilstels reklamos „Google“ paieškoje kainas.
     
    Tai gana ženklus pasikeitimas, nes iki šiol investuojantys į „AdWords“ reklamą paieškos sistemoje, galėdavo būti matomi ir kairėje, ir dešinėje kompiuterio ekrano pusėse.
    VŽ primena, jog paieškoje suvedus aktualią vartotojui frazę, pavadinimą visada pirmosiose pozicijose yra matomi reklaminiai skelbimai, lietuviškoje versijoje žymimi oranžiniu kvadratėliu ir užrašu „skelb.“, o tik po yra matomi organinės paieškos rezultatai.
     
     
    Plačiau: http://vz.lt/vadyba/rinkodara/2016/02/22/naujos-taisykles-google-paieskoje-kilstels-reklamos-kaina#ixzz40vqw9NZg
  2. Patinka
    Negalimas gavo reakciją nuo ramunas77 Trąšos iš Rusijos į Europą.   
    Trąšos turi būti sertifikuotos europoje, turėti europos atitikties sertifikatą ir registruotos http://www.vatzum.lt/ (jie užsiima trašų kontrole)
     
    Ar sugebėsi finansuoti trąšas, nes beveik 100% parduodamos produkcijos iš agrokoncerno, žvalguvos, linasagro, agrorodeo, lytagros ar kokios agrochemos yra duodamas su mokėjimo atidėjimais, vienokia ar kitokia forma, nuo 2mėn iki 1m, ar keičiant į derlių
     
    Fūromis perka tik didieji ūkininkai, kuriems nepasiūlydamas palankaus atidėjimo, tu nelabai kuo ir sudominsi daugiau, nebent kainos jau labai, labai žemos
     
     
    išvis kas per trąšos nepaminėjai, salietra, azoto sulfatas, karbamidas, npk?
  3. Patinka
    Negalimas sureagavo į edis33 Trąšos iš Rusijos į Europą.   
    Prie mano namu stovi 3 degalines, bet vistiek kontrobandini kura piluosi :D :D :D juokauju. Gal stovi gal ne, nežinau, bet prie mūsų bent jau nieks nestovi, aišku gal per smulkūs esam. Tiesiog patys per tas tris kauno vietas skambinam ir ieškom kur keliasdešimt eurų už toną pigiau. Tai tiek :)
  4. Patinka
    Negalimas gavo reakciją nuo ramunas77 Trąšos iš Rusijos į Europą.   
    Trąšos turi būti sertifikuotos europoje, turėti europos atitikties sertifikatą ir registruotos http://www.vatzum.lt/ (jie užsiima trašų kontrole)
     
    Ar sugebėsi finansuoti trąšas, nes beveik 100% parduodamos produkcijos iš agrokoncerno, žvalguvos, linasagro, agrorodeo, lytagros ar kokios agrochemos yra duodamas su mokėjimo atidėjimais, vienokia ar kitokia forma, nuo 2mėn iki 1m, ar keičiant į derlių
     
    Fūromis perka tik didieji ūkininkai, kuriems nepasiūlydamas palankaus atidėjimo, tu nelabai kuo ir sudominsi daugiau, nebent kainos jau labai, labai žemos
     
     
    išvis kas per trąšos nepaminėjai, salietra, azoto sulfatas, karbamidas, npk?
  5. Patinka
    Negalimas sureagavo į zawe SEO straipsniai ar SEO šlamštas?   
    Jei pabandysi apibūdinti kas yra SEO straipsnis, garantuotai tavo apibūdinimas gerokai skirsis nuo tavo kaimyno Petro ar rinkodaros vadybininko Antano. Tačiau tai nėra svarbiausia, šiandien mane domina rezultatas ir SEO straipsnių ateitis. Bet pradžiai reikia atskirti pelus nuo grūdų, t.y. SEO straipsnius nuo SEO šlamšto.
     
    SEO straipsniu vadinamas straipsnis turinti aktyvią nuorodą į kitą tinklalapį. Dažniausiai nuorodos tekstas yra frazė ar žodis pagal kurį tinklalapis nori iškilti paieškos rezultatuose. Tačiau labai puikiai tinka ir paprasčiausias adresas ar tiesiog citata. Taigi SEO straipsnis yra tekstas + nuoroda. O kokie būna tekstai?
     

    SEO šlamštų šlamštas. Pats lengviausias būdas sugeneruoti teksto gabalą yra paimti straipsnį užsienio kalba, įkelti į Google Translate ir išversti į lietuvių kalbą. Tuomet rasti vietą ar tiesiog bet kur įterpti frazę ir uždėti ant jos nuorodą. Nuo tokio „teksto“ apsivemia net paieškos robotai.
     
    SEO šlamštas. Duodi 3 Lt devintokui ir jis savo paaugliškus minčių srautus sukloja ant popieriaus kaskart paminėdamas tau reikalingą frazę. Nebeįmanoma skaityti po pirmų trijų žodžių.
     
    SEO tekstas. Gražiai sudėliotas, kokybiškas tekstas besisukantis apie raktažodį, dažnai neturintis gilios minties ar nieko naujo nepasako skaitytojui. Skaityti galima, bet nieko naujo nesužinai.
     
    SEO straipsnis. Taisyklingas, gerai parašytas straipsnis praturtinantis skaitytoją, sudominantis ar jį prajuokinantis bei sukeliantis norą dalintis straipsniu su draugais. Tai SEO ateitis!

     
    Nesu rašiusi šlamštų šlamšto ar šlamšto, bet esu prirašiusi ko gero jau per 1000 tekstų. Ir matau, jog tai duoda klientams naudą, bet tuo pačiu matau, jog tie tekstai neišnaudoja savo potencialo ir galėtų turėti daugiau pridėtinės vertės užsakovui, jei tai virstu kokybiškais SEO straipsniais. Čia aišku dar reikia, kad užsakovai nustoti domėtis kaina ir kaip mokėti mažiau, o domėtųsi kokybe. Bet mes čia tam, kad juos „paprotintume“.
     
    Tūlas lietuvis paklaus, „o tai kodėl aš turiu mokėti už kokybišką straipsnį, jei tas devintokas ima mažiau?“
    Geru straipsniu žmonės dalinasi, noriai spaudžia mygtuką „Like“, siunčia nuorodas draugams į Skype, rodo pirštu į monitorių ir šaukia „ėėė, atvaryk, čia geras!“. Straipsnis pasklinda, gauna atgalinių nuorodų, jo vertė kyla kaip ant mielių, o tuo pačiu tos nuorodos esančios straipsnyje įgauna didesnį „svorį“ ir padeda iškilti paieškos rezultatuose. O jei straipsnyje yra aiškus (ar užmaskuotas) kvietimas veikti (call to action), tuomet užsakovas netgi gauna lankytojų, kurie gal netgi taps potencialiais pirkėjais.
     
    Pabandykite iliustruoti tai pavyzdžiais. Čia yra SEO straipsnis: Kinų išminčių paaiškinimas, kodėl vestuvinius žiedus nešiojame ant bevardžio piršto
    Nežinau ką rodo „Like“ paspaudimų skaitiklis, tačiau straipsnio rašymo metu jis rodė 512. Nemažas skaičius, ar ne?
     
    O štai šiuose straipsniuose nuoroda veda į adresą, ji pateikta straipsnio gale kaip nuoroda, jog straipsnio kūrėjas yra būtent nurodytas tinklalapis(užmaskuotas call to action).
    5 dalykai, kurių nevalai, o turėtum! (66 Like)
    5 daiktai namuose, kurių turi atsikratyti NEDELSIANT! (48 Like)
     
    Ir tai „atvedė“ lankytojų. Eilutės iš Google Analytics:
     
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/facebookas.jpg
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/nuolaidubumas.jpg
    Nėra daug, bet įsivaizduokime jei po tiek atveda kiekvienas SEO straipsnis?...
     
    O kiek „Like“ sulaukia šlamštų šlamštas? Kiek jis tiesiogiai atveda lankytojų į užsakovo tinklalapį? Čia retorinis klausimas, nes atsakymą ir taip žinau. :)
     
    Visi žinome kelias SEO tiesas:
    1. "Turinys yra karalius. - originalus turinys patinka Google, o kokybiškas turinys patinka žmonėms. Tad kodėl nekurti originalaus kokybiško turinio, kuris tiktų abiems?
    2. Niekinių tinklalapių, kurie prikišti SEO šlamšto ateitis liūdna ir dienos suskaičiuotos. Tačiau joks normalus, lankomas tinklalapis neleis talpinti šlamšto, tačiau gerą, kokybišką turinį mielai priims.
     
    Išvadų nedarau, manau viskas pasimatys savaime per artimiausius metus.
     
    Originalas buvo patalpintas čia.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...