Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Situacija tokia:

 

Gavau prekę ne tokios spalvos, kokios užsisakiau. Pardavėjas labai atsiprašinėja ir reikalauja, kad siųsčiau atgal. Siųst atgal vargu ar man apsimoka, nes pašto išlaidos juk ne centus kainuoja.

Kaip ir susitaikiau su esama situacija, bet pardavėjas neduoda ramybės ir spam'ina man į paštą kas 10 min dėl to negative feedback.

 

I'm really sorry ... I'm sorry ... I'm sorry

Ką tokiu atveju daryti? Juk pats yra kaltas.

 

EDIT: Seller'is padarė " Full Refund " nors neprašiau. :D

Redagavo notex
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Situacija tokia:

 

Gavau prekę ne tokios spalvos, kokios užsisakiau. Pardavėjas labai atsiprašinėja ir reikalauja, kad siųsčiau atgal. Siųst atgal vargu ar man apsimoka, nes pašto išlaidos juk ne centus kainuoja.

Kaip ir susitaikiau su esama situacija, bet pardavėjas neduoda ramybės ir spam'ina man į paštą kas 10 min dėl to negative feedback.

 

 

Ką tokiu atveju daryti? Juk pats yra kaltas.

 

EDIT: Seller'is padarė " Full Refund " nors neprašiau. :D

 

O tai kam iškar rašyt neigiamą atsiliepimą ? Juk visko būna. Pardavėjas nesutiko apmokėt siuntimo atgal išlaidų ? Ar net neklausėt ? Ką pirkot ? Jei nedidelio svorio , tai registruotas siuntimas kainuoja apie 10 lt. Gal pardavėjas būt sutikęs apmokėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija tokia:

 

Gavau prekę ne tokios spalvos, kokios užsisakiau. Pardavėjas labai atsiprašinėja ir reikalauja, kad siųsčiau atgal. Siųst atgal vargu ar man apsimoka, nes pašto išlaidos juk ne centus kainuoja.

Kaip ir susitaikiau su esama situacija, bet pardavėjas neduoda ramybės ir spam'ina man į paštą kas 10 min dėl to negative feedback.

 

 

Ką tokiu atveju daryti? Juk pats yra kaltas.

 

EDIT: Seller'is padarė " Full Refund " nors neprašiau. :D

 

Normalus pardavėjas, gavai prekę ir dar pinigus atgavai.O tu dar neigiama palikai.

Bandyk į ebay parašyt kad suklydai ir nori atsiliepimą pakeisti į teigiama nes suklydai. Po tokiu "pirkėju" ir nebesiunčia į LT.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kam iškar rašyt neigiamą atsiliepimą ? Juk visko būna. Pardavėjas nesutiko apmokėt siuntimo atgal išlaidų ? Ar net neklausėt ? Ką pirkot ? Jei nedidelio svorio , tai registruotas siuntimas kainuoja apie 10 lt. Gal pardavėjas būt sutikęs apmokėt.

 

Na jau nebeesmė.

Na jis nenorėjo apmokėt siuntimo iš pat pradžių, bet po to ramiai pasikalbėjom ir tiesiog "full refund" padarė. O svoris buvo gan didelis, apie 2 kg.

 

Aišku, kad pakeičiau atsiliepimą į teigiamą, būtų visiškai nesąžininga ir kvaila.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, reikia šiek tiek informacijos apie ebuy.co.uk

Esu užsiregistravęs ir viską sutvarkęs, kad galėčiau sėkmingai dalyvauti aukcionuose, bet išilo keletas klausimėlių. Kiek žiūriu ir iešau, tai retas pardavėjas siunčia prekes į Lietuvą, na ar bent nėra pažymėjęs, kad siunčia. Kaip jūs dalyvaujate aukcionuose? Ar dalyvaujate tik tuose, kur pardavėjęs pažymėjęs, jog siučnia į Lietuvą ir yra nurodęs kainą ar ir kituose, prieš tai atsiklausdami pardavėjo ar gali atsiųsti į LT? Kaip visa tai darote?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Na jau nebeesmė.

Na jis nenorėjo apmokėt siuntimo iš pat pradžių, bet po to ramiai pasikalbėjom ir tiesiog "full refund" padarė. O svoris buvo gan didelis, apie 2 kg.

 

Aišku, kad pakeičiau atsiliepimą į teigiamą, būtų visiškai nesąžininga ir kvaila.

 

Kodel dabar, kai gavai refund, tai yra sazininga? Todel kad gavai refund, ir todel kad parsidavei, pardavei save, ir savo nuomone..kiti pirkejai netures jokios info apie tai, jog kazkas (t.y. Tu) buvo susidures su problema..Geda! Neutralus uz tokius dalykus dedamas yra! Bent jau sioje situacijoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel dabar, kai gavai refund, tai yra sazininga? Todel kad gavai refund, ir todel kad parsidavei, pardavei save, ir savo nuomone..kiti pirkejai netures jokios info apie tai, jog kazkas (t.y. Tu) buvo susidures su problema..Geda! Neutralus uz tokius dalykus dedamas yra! Bent jau sioje situacijoje.

 

Pasiskaityk pirmą situaciją kurią parašiau, žmogau. :)

 

Nemanau, kad seeleris labai apsidžiaugė darydamas man full refund, tad abejoju ar kitiems spec. darytų tokias klaidas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, reikia šiek tiek informacijos apie ebuy.co.uk

Esu užsiregistravęs ir viską sutvarkęs, kad galėčiau sėkmingai dalyvauti aukcionuose, bet išilo keletas klausimėlių. Kiek žiūriu ir iešau, tai retas pardavėjas siunčia prekes į Lietuvą, na ar bent nėra pažymėjęs, kad siunčia. Kaip jūs dalyvaujate aukcionuose? Ar dalyvaujate tik tuose, kur pardavėjęs pažymėjęs, jog siučnia į Lietuvą ir yra nurodęs kainą ar ir kituose, prieš tai atsiklausdami pardavėjo ar gali atsiųsti į LT? Kaip visa tai darote?

Naudojamės siuntų tarnybomis (PirkAnglijoje ir pan.). O jei prekė nedidelė, galima ir susitarti, kad atsiųstų tiesiogiai į Lietuvą (nors siuntomis dažniausiai būna pigiau, ypač jei gali Vilniuje atsiimti).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Pasiskaityk pirmą situaciją kurią parašiau, žmogau. :)

 

Nemanau, kad seeleris labai apsidžiaugė darydamas man full refund, tad abejoju ar kitiems spec. darytų tokias klaidas.

 

Zmogau, cituoju tave: "Aišku, kad pakeičiau atsiliepimą į teigiamą, būtų visiškai nesąžininga ir kvaila. "

 

Situacija kaip ir aiski, parsidavei uz refund ir uz pasilikta preke ir tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogau, cituoju tave: "Aišku, kad pakeičiau atsiliepimą į teigiamą, būtų visiškai nesąžininga ir kvaila. "

 

Situacija kaip ir aiski, parsidavei uz refund ir uz pasilikta preke ir tiek.

 

Tai ką aš tokiu atveju turėjau daryt? Palikt neigiamą nors gavau prekę ir dar + full refund? Logiška, labai logiška.

Dėl tokių kaip tu turbūt ir nesiunčia paskui į Lietuvą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Tai ką aš tokiu atveju turėjau daryt? Palikt neigiamą nors gavau prekę ir dar + full refund? Logiška, labai logiška.

Dėl tokių kaip tu turbūt ir nesiunčia paskui į Lietuvą.

 

Jeigu nesupranti feedback esmes, bei kam jis yra ebay isviso idiegtas, trumpai nusviesiu tave: tam kad kiti potencialus pirkejai galetu matyti pries tai buvusiu sanderiu atsiliepimus, is buvusiu pirkeju..Tu, pirkai kazka, buvo nesusipratimas, taciau palikai teigiama, tavo nesusipratimo, niekada niekas nesuzinos,ar ne? Neutralus siuo atveju turejo buti! Pardavejas is taves nusipirko teigiama feebacka. Ir tu dar drysti aiskinti, jog del tokiu kaip as, kazkas, kazko nesiuncia i lietuva?? Nesiuncia ir negerebia lietuvos ir visos ryto europos, del tokiu kaip tu, kuriuos galima nusipirkti, ir galima visaip vynioti aplink pirsta..Numete tau apciulpta kaula kazkas, o tu ji ir pasiemiai..Geda!

Redagavo relanium
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nesupranti feedback esmes, bei kam jis yra ebay isviso idiegtas, trumpai nusviesiu tave: tam kad kiti potencialus pirkejai galetu matyti pries tai buvusiu sanderiu atsiliepimus, is buvusiu pirkeju..Tu, pirkai kazka, buvo nesusipratimas, taciau palikai teigiama, tavo nesusipratimo, niekada niekas nesuzinos,ar ne? Neutralus siuo atveju turejo buti! Pardavejas is taves nusipirko teigiama feebacka. Ir tu dar drysti aiskinti, jog del tokiu kaip as, kazkas, kazko nesiuncia i lietuva?? Nesiuncia ir negerebia lietuvos ir visos ryto europos, del tokiu kaip tu, kuriuos galima nusipirkti, ir galima visaip vynioti aplink pirsta..Numete tau apciulpta kaula kazkas, o tu ji ir pasiemiai..Geda!

 

Man atrodo, kad tu čia esmės nesupranti.

Prie ko čia nusipirko? Jis net neprašė to feedback'o pakeist. Pakeičiau nes tuo momentu man taip pasirodė teisingiausia. Ir visiškai tuo nesigailiu. Rimtas seeleris, net nesiruošiau gadint jam reputacijos.

Aš šį reikalą interpretuoju taip, tu gali galvot kaip nori...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo, kad tu čia esmės nesupranti.

Prie ko čia nusipirko? Jis net neprašė to feedback'o pakeist. Pakeičiau nes tuo momentu man taip pasirodė teisingiausia. Ir visiškai tuo nesigailiu. Rimtas seeleris, net nesiruošiau gadint jam reputacijos.

Aš šį reikalą interpretuoju taip, tu gali galvot kaip nori...

 

Tik visiškai daužtas žmogus nepalieka "+" feedback, jei pardavėjas viską padaro, ko paprašo pirkėjas.

 

Daug prekių parduodantiem pardavėjam yra ypač svarbūs "+" feedback'ai, nes nuo to labai priklauso jų reputacija ir mokesčių suma nuo pardadamų prekių ir jiem užtenka tik kelių "-", kad jie netektų visų savo privilegijų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Man atrodo, kad tu čia esmės nesupranti.

Prie ko čia nusipirko? Jis net neprašė to feedback'o pakeist. Pakeičiau nes tuo momentu man taip pasirodė teisingiausia. Ir visiškai tuo nesigailiu. Rimtas seeleris, net nesiruošiau gadint jam reputacijos.

Aš šį reikalą interpretuoju taip, tu gali galvot kaip nori...

 

Neutralas negadina reputacijos..Palieki neutralu: atsiunte ne ta spalva, as tarkime perku ta pacia preke kaip ir tu kad buvai pirkes, paziuriu atsiliepimus, nupirkes ir sumokejes uz preke, siunciu dar asmenine zinute, su spalvos patikslinimu pardavejui, duoble check kitaip dar tariant. O dabar, ka as zinau dabar, po tavo teigiamo ? Ogi nieko. Tu esi dar kvailesnis, jeigu istiesu manai, jog jis tau gerenoriskai paliko ir preke siaip sau, ir refunda dar gavai..reikejo palaukti keleta dienu, butu pats pradejas prasyti kad pakeistum feedback i teigiama.

 

Tik visiškai daužtas žmogus nepalieka "+" feedback, jei pardavėjas viską padaro, ko paprašo pirkėjas.

 

Daug prekių parduodantiem pardavėjam yra ypač svarbūs "+" feedback'ai, nes nuo to labai priklauso jų reputacija ir mokesčių suma nuo pardadamų prekių ir jiem užtenka tik kelių "-", kad jie netektų visų savo privilegijų.

 

Pritariu, jog minusas, visiskai komplikuotoje situacijoje paliekamas..As nuo 2004 metu iki dabar, esu palikes 3 neigiamus jeigu gerai pamenu, nupirkta per 1000+ daiktu per visa si laikotarpi. Nesusipratimas kazkoks, kad ir mazas=neutralas, kad kiti zmones zinotu, zinotu silpnas pardavejo vietas ir panasiai.

Redagavo relanium
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik visiškai daužtas žmogus nepalieka "+" feedback, jei pardavėjas viską padaro, ko paprašo pirkėjas.

 

Daug prekių parduodantiem pardavėjam yra ypač svarbūs "+" feedback'ai, nes nuo to labai priklauso jų reputacija ir mokesčių suma nuo pardadamų prekių ir jiem užtenka tik kelių "-", kad jie netektų visų savo privilegijų.

 

Norėčiau šiek tiek įsiterpti dėl negative feedback ir mokesčių.

Anksčiau negirdėjau, kad pardavėjų mokesčiai sąveikauja su jiems paliktais neigiamais atsiliepimais, gal galėtum kokią nuorodą mestelti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėčiau šiek tiek įsiterpti dėl negative feedback ir mokesčių. Anksčiau negirdėjau, kad pardavėjų mokesčiai sąveikauja su jiems paliktais neigiamais atsiliepimais, gal galėtum kokią nuorodą mestelti? :)

 

http://pages.ebay.com/services/buyandsell/powerseller/benefits/discounts_faq.html#1

 

Coming in October 2009: 20% Final Value Fee discounts for Top-rated sellers. For more information, visit http://pages.ebay.com/sell/July2009Update/Details.

Coming in April 2010: New Final Value Fee discounts for PowerSellers. For more information, visit http://pages.ebay.com/sell/July2009Update/Details. >

 

ir pan.

 

Labai krenta pardavėjo reitingo % gaunant neigiamą feedback'ą ir jam dingsta nuolaidos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

http://pages.ebay.com/services/buyandsell/powerseller/benefits/discounts_faq.html#1

 

Coming in October 2009: 20% Final Value Fee discounts for Top-rated sellers. For more information, visit http://pages.ebay.com/sell/July2009Update/Details.

Coming in April 2010: New Final Value Fee discounts for PowerSellers. For more information, visit http://pages.ebay.com/sell/July2009Update/Details. >

 

ir pan.

 

Labai krenta pardavėjo reitingo % gaunant neigiamą feedback'ą ir jam dingsta nuolaidos.

 

Cia 5* sistema, o ne feedbackas, tai 2 ir skirtingi dalykai. 5* sistemos jau nepakoreguosi, kad ir kaip noretum.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

sveiki. gal padesit isspresti sita problema.

 

kazkokiu budu nezinau kokiu,turbut kai ziurinejau itema, uzspaudziau nat jo du kartus ir per klaida ale nusipirkau.

dabar man raso kad susimokeciau,susisiekiau su seleriu ir paraisiau kad atsauktu pardavima, nes per klaida uzsisakiau..

 

gal yra kam buve,ka tokioje situacijoje reiktu daryti?

 

dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki. gal padesit isspresti sita problema.

 

kazkokiu budu nezinau kokiu,turbut kai ziurinejau itema, uzspaudziau nat jo du kartus ir per klaida ale nusipirkau.

dabar man raso kad susimokeciau,susisiekiau su seleriu ir paraisiau kad atsauktu pardavima, nes per klaida uzsisakiau..

 

gal yra kam buve,ka tokioje situacijoje reiktu daryti?

 

dekui

Nieko baisaus, dažniausiai pardavėjas sutinka atšaukti pirkimą, tiesiog mandagiai paaiškink situaciją. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...