Pereiti prie turinio

Probema su Exim mail servisu ir DirectAdmin


Rekomenduojami pranešimai

Taigi turiu tokia problema su Exim servisu. Jeigu pvz per DirectAdmin priparkuoju domena, taciau mail laikau ant Google Apps neateina laiskas siunciamas is to pacio serverio. Jeigu domena parkuoju directadmine ir ten pat laikau mail, tai laiskas ateina viskas tvarkoj, taciau jeigu mailas isoreje, laiskai nepasiekia adresuoto emailo.

 

Pridedu, koki error gaunu i admin emaila

 

This message was created automatically by mail delivery software.

 

A message that you sent could not be delivered to one or more of its

recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 

[email protected]

 

 

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------

 

Return-path: <[email protected]>

Received: from apache by server.powered.lt with local (Exim 4.67)

(envelope-from <[email protected]>)

id 1OjvrJ-0001XJ-Fu

for [email protected]; Fri, 13 Aug 2010 18:07:49 +0300

To: [email protected]

Subject: adsad

X-PHP-Script: www.l2.lt/index.php for 78.58.76.157

Date: Fri, 13 Aug 2010 15:07:49 +0000

From: adsad <[email protected]>

Message-ID: <[email protected]>

X-Priority: 3

X-Mailer: PHPMailer (phpmailer.sourceforge.net) [version 2.0.4]

MIME-Version: 1.0

Content-Transfer-Encoding: 8bit

Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"

 

Gal zinote koks galimas sios problemos sprendimas ?

P.S. OS: CentOS

Redagavo brb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas,

 

esu susidūręs su šia problema ir kaip supratau, serverį administruoji pats. Problemai išspręsti reikia priėjimo prie vartotojo (User Level) DNS Management (ne DNS Administration kuris randasi Administrator Level).

 

  1. Įsitikink, kad vartotojui kuriame yra pridėtas Google Apps naudojamas domenas, yra įjungtas DNS Control nustatymas.
     
    Tai gali atlikti naudojantis Administrator ar Reseller vartotoju (pastaba - Reseller vartotojui turi būti įjungtas DNS Control, kitaip bus negalima nustatyti DNS Control paprastam vartotojui).
     
    Prisijungus spausk ant „Show All Users“ ir vartotojų sąraše suradus vartotoją spausk ant jo pavadinimo. Atsivers vartotojo informacijos puslapis su visomis detalėmis apie vartotoją, čia patikrink ar DNS Control yra nustatytas kaip „ON“.
    http://failai.itech.lt/ss/directadmin/user_details_dns_control.gif
     
    Jei nustatymas nustatytas kaip „OFF“, spausk ant „Modify User“ mygtuko. Atsivers puslapis kuriame galėsi pakeisti vartotojo DNS Control nustatymą. Pažymėk varnelę prie „DNS Control“ ir išsaugok nustatymus (angl. Save).
     
     
  2. Per vartotoją kuriame yra pridėtas Google Apps domenas išjunk vietinį (angl. local) el. pašto aptarnavimą.
     
    Kad išjungtum vietinį el. pašto aptarnavimą, prisijunk prie vartotojo kuriame yra pridėtas Google Apps domenas. Tuomet spausk ant „DNS Management“. Atsivers puslapis kuriame yra vartotojo domenų DNS įrašai/nustatymai. Puslapio apačioje spausk ant „Modify MX Records“.
     
    Atsivers puslapis kuriame galėsi išjungti el. pašto vietinį aptarnavimą. Nuimk varnelę nuo „Use this server to handle my emails.“ ir išsaugok nustatymus spaudžiant ant „Save“.
     
    http://failai.itech.lt/ss/directadmin/dns_management_local_mail_server.gif
     
     
    Tuo pačiu galima ištrinti MX įrašus (kurie nėra skirti Google Apps sistemai) tame pačiame puslapyje, tačiau tai nėra būtina, nes tavo atveju DNS įrašai nebus aptarnaujami DirectAdmin DNS serveriais (domenas parkuojamas kituose DNS serveriuose).
     
    Jei vėliau nuspręsi DNS įrašus talpinti DirectAdmin DNS serveriuose, pašalink MX įrašus neskirtus Google Apps sistemai (įprastai kiekvienam DirectAdmin vartotojui sukuriamas mail MX 10 DNS įrašas kurį ir reiktų ištrinti).

 

Atlikus šiuos žingsnius, el. pašto laiškų siuntimas iš tavo serverio į Google Apps el. pašto dėžutę turėtų pradėti veikti.

Redagavo Žilvinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveikas,

 

esu susidūręs su šia problema ir kaip supratau, serverį administruoji pats. Problemai išspręsti reikia priėjimo prie vartotojo (User Level) DNS Management (ne DNS Administration kuris randasi Administrator Level).

 

  1. Įsitikink, kad vartotojui kuriame yra pridėtas Google Apps naudojamas domenas, yra įjungtas DNS Control nustatymas.
     
    Tai gali atlikti naudojantis Administrator ar Reseller vartotoju (pastaba - Reseller vartotojui turi būti įjungtas DNS Control, kitaip bus negalima nustatyti DNS Control paprastam vartotojui).
     
    Prisijungus spausk ant „Show All Users“ ir vartotojų sąraše suradus vartotoją spausk ant jo pavadinimo. Atsivers vartotojo informacijos puslapis su visomis detalėmis apie vartotoją, čia patikrink ar DNS Control yra nustatytas kaip „ON“.
    http://failai.itech.lt/ss/directadmin/user_details_dns_control.gif
     
    Jei nustatymas nustatytas kaip „OFF“, spausk ant „Modify User“ mygtuko. Atsivers puslapis kuriame galėsi pakeisti vartotojo DNS Control nustatymą. Pažymėk varnelę prie „DNS Control“ ir išsaugok nustatymus (angl. Save).
     
     
  2. Per vartotoją kuriame yra pridėtas Google Apps domenas išjunk vietinį (angl. local) el. pašto aptarnavimą.
     
    Kad išjungtum vietinį el. pašto aptarnavimą, prisijunk prie vartotojo kuriame yra pridėtas Google Apps domenas. Tuomet spausk ant „DNS Management“. Atsivers puslapis kuriame yra vartotojo domenų DNS įrašai/nustatymai. Puslapio apačioje spausk ant „Modify MX Records“.
     
    Atsivers puslapis kuriame galėsi išjungti el. pašto vietinį aptarnavimą. Nuimk varnelę nuo „Use this server to handle my emails.“ ir išsaugok nustatymus spaudžiant ant „Save“.
     
    http://failai.itech.lt/ss/directadmin/dns_management_local_mail_server.gif
     
     
    Tuo pačiu galima ištrinti MX įrašus (kurie nėra skirti Google Apps sistemai) tame pačiame puslapyje, tačiau tai nėra būtina, nes tavo atveju DNS įrašai nebus aptarnaujami DirectAdmin DNS serveriais (domenas parkuojamas kituose DNS serveriuose).
     
    Jei vėliau nuspręsi DNS įrašus talpinti DirectAdmin DNS serveriuose, pašalink MX įrašus neskirtus Google Apps sistemai (įprastai kiekvienam DirectAdmin vartotojui sukuriamas mail MX 10 DNS įrašas kurį ir reiktų ištrinti).

 

Atlikus šiuos žingsnius, el. pašto laiškų siuntimas iš tavo serverio į Google Apps el. pašto dėžutę turėtų pradėti veikti.

 

Labas dėkui :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...