Pereiti prie turinio

Eksperimentas: populiariname e-parduotuvę, didiname konversiją, lankytojų skaičių, apyvartą.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

jau senokai man galvoje kirbėjo mintis stipriai padirbėti su viena el. parduotuve (prekyba ekologiškomis, sveikatingomis prekėmis). Pačią e-parduotuvę dariau pats, bet savininkas ją įsigijęs ir sudėjęs prekes, daugiau rimtų veiksmų reklamos ir marketingo srityse nesiėmė, nepaisant retų naujienų, akcijų įdėjimo. El. parduotuvė jau gyvuoja virš metų, bet pirkėjų ratas labai nedidelis ir dėl to užsakymų pakankamai nedaug.

 

Netikėtai pasikeitus mano planams, gavau nemažai laisvo laiko, todėl nusprendžiau su savininku susitarti dėl tolesnio e-parduotuvės vystymo ir man pavyko. Turiu nemažai idėjų, kaip parduotuvę tobulinti iš techninės bei grafinės pusės, esu apgalvojęs reklamos strategiją. Dabar lieka tik viską pasiplanuot ir kibti į darbus.

 

Pagrindinė viso eksperimento mintis yra detaliai aprašyti atliekamus darbus, pasidalinti mintimis apie el. prekyba, pačios parduotuvės efektyvumą (konversiją, jos didinimą), klientų lojalumo skatinimą bei žinoma jų pritraukimą. Tikiuosi daug kam pateiksiu naudingos informacijos, o ir aš pats iš jūsų norėčiau sulaukti įvairių nuomonių, pasvarstymų, patarimų.

 

Detalesnę informaciją: adresą, dabartinę statistiką, planuojamus darbus pateiksiu jau kitoje žinutėje (rytoj).

Redagavo minijus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, kaip vakar žadėjau, šiandien pateiksiu puslapio statistiką bei artimiausius planus.

 

El. parduotuvės adresas: dvisirdys.eu

Aš pats būčiau pasirinkęs domeną su raktažodžiu (-iais), bet ta tema diskutavom su savininke ir jos noru pasilikom ties pavadinimu, kuriuo pavadinta įmonė, bei parduotuvės. EU domenas, mano akimis, nėra labai patrauklus, bet ,deja, savininkė lt domeno nepratęsė ir jį šiuo metu turi kitas žmogus (tarp kitko forumietis). Bandžiau šį domeną perpirkti, bet jo pasiūlytą kaina man pasirodė per didelė, tai kol kas viską taip ir palikau.

 

Unikalūs lankytojai: ~4300 per mėn

Tai nėra tas skaičius, kuriuo aš būčiau patenkintas, kadangi parduotuvė turi tikriausiai didžiausią tokio pobūdžio prekių asortimentą internete. Aiškiai trūksta įdirbio ties seo. Planuoju artimiausiu metu ties šia sritimi dirbti, optimizuoti esamiems raktažodžiams, sukurti naujus straipsnius, pridėti naujos informacijos, kad puslapis pritrauktų daugiau šalutinių lankytojų, t.y. ne tik tokių kurie ieško konkrečios prekės. Būčiau patenkintas savo darbu, jei parduotuvės lankomumas per mėnesį pasiektų 10-15 tūkst. unikalių lankytojų.

 

Puslapių peržiūros: ~23000 per mėn

Vienas lankytojas vidutiniškai perverčia 5 puslapius, taip pat tai nėra tas skaičius kurio galėčiau džiaugtis. Pagrindinė priežastis yra ta, kad šiai dienai sistema reikalauja nemažai žingsnių iki kol atliekamas atsiskaitymas. Manau, kad perkantys pirkėjai padaro po 15-20 puslapių atvertimų. Kadangi planuoju tobulinti sistemą ir mažinti žingsnių skaičių iki atsiskaitymo, tai mane ateityje džiugintų 8-9 puslapių peržiūra vienam lankytojui.

 

Daugiausiai lankytojų ateina iš paieškos sistemų

13.09% Tiesioginis srautas

24.67% Kitos svetainės

62.24% Paieškos sistemos

Iš ties nelabai suprantu, kodėl toks didelis tiesioginis srautas. Spėju, kad atsiranda lankytojų, kurie mato parduotuvėse iškabas apie el. parduotuvę. Lankytojai iš kitų svetainių ateina, nes savininkė kažkiek keitėsi reklamomis su panašaus turinio svetainėmis. Nemažai lankytojų ateina iš forumų, kur diskutuojama apie ekologiškas prekes ir kaip įsigijimo vieta nurodoma viena ar kita parduotuvė ( kartais jų tarpe ir dvisirdys.eu).

Džiugina, kad didžioji dalis lankytojų ateina iš paieškos sistemų, tokie lankytojai mano akimis patys vertingiausi, nes jie ateina jau tiksliai kažko ieškodami ir žinodami ko nori, t.y. jie nėra „pasiklydėliai“.

 

Kalbant apie raktažodžius

Nėra ryškių „lyderių“, populiariausiems raktažodžiams tenka vos 1-2 procentai visų lankytojų. Tokia padėtis yra dėl prekių gausos, bei dėl silpno optimizavimo. Pagal daugiau konkurencingus ir aišku populiaresnius raktažodžius lankytojų puslapis galėtų sulaukti žymiai daugiau, nes dabar susidaro toks vaizdas, kad surenkami tik trupiniai. Išvada: būtina daug darbo ties puslapio optimizavimu paieškos sistemoms.

 

Mėnesio apyvartą įvardinsiu 100 pinigų. Nenoriu atskleisti tikslios apyvartos, šis skaičius tiesiog reikalingas, kad būtų galima sekti kaip keičiasi apyvarta, kokią dalį jos skiriu reklamai ir panašiai.

 

Daug kalbėti apie užsakymus ar naujus užsiregistravusius narius neverta, nes čia pati silpniausia vieta. Šiai problemai spręsti turiu nemažai minčių. Visų pirma keisiu puslapio išdėstymą, pirmas puslapis bus produktų kategorijos, mažinsiu headerį, nes jame nėra jokios svarbios informacijos, o pagal tyrimus, žmonės ten atkreipia didžiausią dalį dėmesio, krepšelį ir paiešką sukeisiu vietomis, tam , kad žmogus ieškodamas prekės matytų ir visas kategorijas. Sekantis žingsnis vieno puslapio atsiskaitymas su tylia registracija, pirkti mygtukų išryškinimas, aiškus informacijos apie pristatymą, apmokėjimą, pinigų grąžinimo garantiją pateikimas. Taip pat galvoju, kad užsakymų kiekis galėti stipriai nukentėti dėl mokėjimai.lt nebuvimo, bet jų atsisakydami mes sutaupom apie 4-5 % išlaidų nuo visos apyvartos.

Trečias ir kone svarbiausias žingsnis bus klientų lojalumo skatinimas. Tam esu sugalvojęs kintamus nuolaidos procentus, priklausomai nuo išleistos sumos per tam tikrą laikotarpį. Tarkim per paskutinius 2 mėnesius pirkėjas apsipirko už 659 litus, tai jam bus taikoma 6% nuolaida sekančiam užsakymui. Taip pat galvoju į sistemą integruoti kokybišką forumą sveikatingumo, ekologijos temomis, taip pat diskusijoms apie produktus. Žmonės įsitraukę į diskusijas yra linkę į tą puslapį užsukti kur kas dažniau, nei tik į parduotuvę, taip pat tai padėtų sukurti tam tikrą bendruomenę, kuri savo ruožtu jau skatina lojalumą puslapiui ( gaila, bet nebūtinai apsipirkimui).

 

Šiandieniai tiek rašliavos, vėliau sėsiu darbuotis, rytoj taip pat dirbsiu, pasistengsiu parašyti, ką kaip atlieku, gal kam patiks kokia mintis, o gal kas mane pataisys ir paaiškins, ką darau netaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Čia ateis į pagalbą tokie dalykėliai kaip atsiliepimai apie kiekvieną prekę, taip pat nemokamas prekių pristatymas viršijus tam tikrą sumą. Praverstų sukaupti archyvą straipsnių apie savo parduodamų prekių naudą.

Dėl nemokamo pristatymo taip pat diskutavom, bet kol kas kol siuntinių nėra daug ir neturim gerų kainų, nelabai galima žaisti su nemokamu pristatymu, todėl mano variantas yra progresinės nuolaidos. Ateityje aišku galima bus pasiūlyt ir nemokamą pristatymą, dėl prekių atsiliepimų, tai galiu pasakyt, kad jie renkasi labai lėtai :) Šiaip problemai spręsti renkuosi alternatyvą - forumą. Man pačiam kaip dažnam pirkėjui internetu labai svarbu su kuo nuo pasikonsultuoti iš šalies, t.y. ne su e-parduotuvės supportu, tam dažnai naudoju forumus, manau ir šį kartą tas faktorius turėtų suveikti. Prekių aprašymai šiai dienai yra gana detalūs, diskusijoms apie prekes, jų naudą, panaudojimą skirsiu forumą, straipnsius stengisuos išnaudoti pritraukiant šalutinį srautą (mažiau potencialius klientus).

 

Ačiū už patarimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš manau, jog tarkim jeigu prekė kainuoja 150lt, tai galima padaryti kaina 170lt ir nemokamą pristatymą, tiesiog tuos pinigus už pristatymą paimti iškarto žmogui net nesuuodus, nes manau, reklama, kad pristatymas yra nemokamas, daug žmogui reiškia, o jeigu prekė bus brangi 170lt, jam ir 150lt bus brangu, aišku reikėtu kitų parduotuvių analizės, kad neužsišaukti didelių kainų, poto išvis klientūros nebebus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Aš manau, jog tarkim jeigu prekė kainuoja 150lt, tai galima padaryti kaina 170lt ir nemokamą pristatymą, tiesiog tuos pinigus už pristatymą paimti iškarto žmogui net nesuuodus, nes manau, reklama, kad pristatymas yra nemokamas, daug žmogui reiškia, o jeigu prekė bus brangi 170lt, jam ir 150lt bus brangu, aišku reikėtu kitų parduotuvių analizės, kad neužsišaukti didelių kainų, poto išvis klientūros nebebus.

Realiai pristatymą galima įskaičiuoti į prekės kainą, kai prekiauji viena preke. Šiuo atveju nelabai tinka. Ir man toks variantas apskritai nėra priimtinas, geriau jau turėti žemesnes kainas, o nemokamą pristatymą siūlyti tik nuo tam tikros užsakymo sumos, tada pirkėjas susivilioja pirkti daugiau, kad sutaupytų pinigus pristatymui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

KingPin - na tikrai ne pirmas, bet aišku labai svarbus žingsnis. Facebook, twitter (lietuvos rinkoje nedaug galima surinkti, mano nuomone maximum 1000 sėkėjų lietuvių)

 

Taip pat siūlau savo straipsnius apie prekes ir t.t. pridėti į socialinių žymų tinklapius (topix.lt, rokit.lt, cut.lt, zynios.lt, ziu.lt)

 

Kol kas tiek, jei vėliau ką sugalvosiu kaip čia padėt šitam eksperimentui kilti aukštyn parašysiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Adwords planuose, bet kol kas darbeliai biški apstojo. Tikiuosi, gal ne tokiais tempais, kaip noriu, bet viskas judės. Pagrindinė priežastis kraustymasis į kitą miestą, studijų pradžia ir visos kitos problemos susijusios su tuo :D Džiaugiuosi, kad kažkas pastebėjo temą, o kai pradėsiu aktyviau darbuotis ( ir rašyt), manau, išvystysim labai puikią diskusiją ir vėliau viską apibendrinus turėsim gerą vadovą, kaip sėkmingai kurti, populiarinti eshopą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
pirmas žingsnis, manau, turėtų būti integracija į socialinius tinklus. be jų - niekaip...

NA taip, be socialinių tinklų su tokiu biudžetu limituotu tai niekaip.

 

< ...

Taip pat siūlau savo straipsnius apie prekes ir t.t. pridėti į socialinių žymų tinklapius (topix.lt, rokit.lt, cut.lt, zynios.lt, ziu.lt)

... >

Siūlau kažkiek investuoti į blogerius kurie rašo apie prekes, jiems suteikti tą prekę (gal atiduoti ją,gal sumokėti ar kaip kitaip padėti - mainytis) ir jie taip rašytu apie tavo prekes.

 

Pirmoj vietoj ka reiktu padaryti tai ideti i google adwords ir isigyti is manes kupona kad padidinti lankomuma ir klientu skaciu. Sakau visai del kitos priezasties negu kad as juos parduodu. Tiesiog man asmeniskai tai labai padejo. :D

AdWords tikrai jau vėliau reiktu daryti, nes pirma reikia bent trupučio daugiau lankytojų, kad kiti neišsigastu (atrodys apleista parduotuvė ir pan.)

 

Seksiu šią temą, nes pats taip pat užsiimu e-parduotuvių kūrimu, ateityje gal net populiarinimu reiktu užsiimti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Jei ten awstats, tai tiesioginis srautas neteisingai paskaiciuotas. Nezinau is kur jie ji priskaiciuoja. Pas mane daznai buna net ir 30% tiesioginis srautas kai is tiesu jis tera gal 1% geriausiu atveju. Ta prasme galiu turet prasta neisimenama domena, tikrai niekas tokio neivedines + nereklamuotas niekur ir vis tiek tiesiogini srauta rodys awstats dideli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi,

 

džiaugiuosi tokiu eksperimentu... Turiu idėjų puslapio dizaino mažoms korekcijoms galinčioms padidinti pardavimus, na bent aš taip manau :D Tad jei domintų mano nuomonė, parašyk privačiai :D o šiaip sekmės, beja tokiem produktams siūlyčiau trumpus video filmukus šalia prekės :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.