Uždarbis.lt: Spalvų marketingas - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Mynde 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: VIP nariai
  • Atsiliepimai: +5 -0
  • Pranešimai: 1885
  • Kartu nuo: 2006-10-08
  • Vardas:Mindaugas
  • Miestas:Mažeikiai

2010-09-15 21:25 (#1)

*
Mėgstamas

Spalvų marketingas


Kodėl būtina skirti dėmesį spalvom
Kadangi pagaliau atsirado mano jau seniai laukta forumo skiltis, iš karto kilo noras šią skiltį papildyti įdomia informacija. Taigi, pabandysiu panagrinėti kažką įdomesnio ir neįprasto. Kaip jau supratote iš temos pavadinimo, bandysiu šiek tiek pakalbėti apie spalvas – kam tai reikalinga, kokia jų reikšmė versle bei pateiksiu keletą patarimų kaip būtų galima tai panaudoti ir ko reikėtų vengti.

Straipsnį norėtųsi pradėti šūkiu, kuriuo remiasi Spalvų Marketingo Grupė (The Color Marketing Group): „Spalvos parduoda, o tinkamai parinktos spalvos parduoda geriau“.

Taigi, ar kada pagalvojate, kokias spalvas renkatės savo marketingo žinutei, internetiniam puslapiui ar paprasčiausiai vizitinei kortelei? Dėl kokių priežasčių Jūs pasirinkote būtent tokias spalvas? Taip pasirinkote todėl, kad Jums pačiam patiko tokios spalvos, ar pasirinkote dėl marketingo žinutės pobūdžio? Nors gražus žinutės vizualinis apipavidalinimas yra labai svarbu, tačiau būtina žinoti, jog skirtingos spalvos skatina skirtingas žmonių, kurie mato jūsų žinutę, reakcijas. Taigi, ar Jūs esate tikri kokią informaciją Jūsų žinutė perduoda?

Dažnai būna sunku patikėti, kad spalvos gali turėti kokią nors įtaką mūsų kūnui ir protui. Tačiau mokslininkai žino, kad spalvos gali įtakoti mūsų kūno fiziologiją bei protinę būseną. Wohlfarth and Sam atliko eksperimentą su 14 neįgalių vaikų. Jie buvo apgyvendinami skirtingų spalvų aplinkose. Pastebėta, kad skirtingose aplinkose užfiksuotas gana ryškūs kraujospūdžio pasikeitimai bei agresyvaus elgesio kaita. Iš šio tyrimo buvo nustatyta, kad spalvos stimuliuoja mūsų nervinę sistemą ir iššaukia įvairias emocines būsenas.

Marketingo tyrimai rodo, kad daugiau nei 80% vizualios informacijos yra susieta su spalvomis. Kitaip sakant, spalvos perduoda reikiamą informaciją. Pavyzdžiui, ar pastebėjote, jog dauguma greito maisto restoranų naudoja ryškiai raudoną ir oranžinę spalvą? Ir tai yra daroma visiškai neatsitiktinai, nes tyrimai parodė, kad šios spalvos skatina žmones greitai pavalgyti ir išeiti – o šito kaip tik ir trokšta visi greito maisto restoranai. Taip pat nenuostabu, kad suaugusiųjų puslapiuose vyrauja raudona ir juoda spalvos. Manoma, jog šios spalvos turi seksualinį potraukį.

Taigi, prieš pradedant kurti kažkokią marketingo žinutę, labai protinga būtų pasidomėti spalvų psichologija. Nesvarbu ar tai vizitinė kortelė, lankstinukas, internetinis puslapis, plakatas ar kažkas kita. Spalvos jūsų siūlomai medžiagai suteikia ne tik išvaizdą, bet įtakoja ir mūsų visų elgesį. Todėl būtina žinoti kokią įtaką parinktos spalvos gali turėti tikslinei auditorijai.

Virtualioje aplinkoje spalvos turi dar didesnę reikšmę. Kadangi internete beveik nėra galimybės bendrauti su klientu "akis į akį“, viskas vykstą per vizualinę terpę. Žodžiai naudojami jūsų internetiniame puslapyje turi didžiausią reikšmę jūsų klientams. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad spalvos taip pat yra labai svarbu. Jūsų svetainės fonas, teksto spalva, antraštės ir pan. gali turėti rimtos psichologinės įtakos jūsų svetainės lankytojams. Suprasdamas spalvų psichologiją puslapio savininkas savo svetainę gali padaryti dar patrauklesnę akiai bei sukurti įsimintiną prekinį ženklą. Tinkamos spalvos pasiunčia tinkamas žinutes klientui ir patraukia dėmesį ten kur reikia.

Yra atlikta daug įvairių tyrimų siekiant išsiaiškinti spalvų poveikį žmogui. Štai keletas faktų iš kai kurių tyrimų:

• Seulo tarptautinėje COLOR EXPO 2004 parodoje atliktas tyrimas parodė, kad 92,6% apklaustųjų daugiausia dėmesio skiria produkto išvaizdai, 5,6% - lietimo pojūčiui ir tik 0,9% - klausai ir uoslei. Vėliau apklausus kokią įtaką renkantis produktą turi spalva, net 84,7% apklaustųjų teigė, kad spalva turi didžiausią įtaką.
• CCICOLOR nustatė, kad žmogus pasąmonėje susidaro įspūdi apie kitą žmogų, aplinką ar produktą pamatęs jį per pirmas 90s. O nuo 62% iki 90% šių įvertinimų buvo remiantis vien spalva.
• Loyola universitetas nustatė, kad tinkamų spalvų parinkimas padidina prekinio ženklo žinomumą iki 80%.
• Psichologai nustatė, kad spalvos skatina smegenų darbą ir padeda geriau įsiminti matomus dalykus. Spalvotas vaizdas žymiai lengviau įsimenamas, nei toks pat vaizdas, tačiau juodos ir baltos spalvos.
• Spalvos pagerina skaitomumą – 40%, išmokstamumą – nuo 55% iki 78%, o supratimą – 73%.

Taigi, kokią reikšmę vis dėlto turi tos spalvos? Žemiau pateikiamos keletas pagrindinių spalvų aprašymų, nors jų yra daug daugiau. Taip pat reiktų žinot, kad visos spalvos yra skirstomos į 3 grupes: neutralios, šiltos ir šaltos.

Neutralios spalvos:

Juoda. Ši spalva asocijuojasi su valdžia ir galia, stabilumu bei jėga. Taip pat ši spalva siejasi su intelektu, elegancija, rafinuotumu, gundimu. Juodi drabužiai žmones lieknina. Kartais ši spalva siejama su blogiu bei mistika. Juoda – yra labai rimta spalva, kuri iššaukia stiprias emocijas; per daug juodos spalvos gali sukrėsti žmogų.

Patartina šios spalvos naudoti nedaug, tik mažuose plotuose, nes tai gali sietis su depresija. Ši spalva tinkama taikant į aukštuomenės rinką arba siekiant sudominti jaunimą, pasitelkiant mistiniu įvaizdžiu. Taip pat patartina kartu naudotis dar vieną, kokią „stiprią“ spalvą, tam kad klientui sukelti teigiamus jausmus.

Balta. Daugumai ši spalva asocijuojasi su tyrumu, nekaltybe (vestuvių suknelė), jaunyste, švarumu (daktarai su baltais chalatais), saugumu. Taip pat ši spalva simbolizuoja neutralumą arba spalvų nebuvimą. Rytinėje pasaulio dalyje daug kur balta siejasi su rytu. Taip pat kai kuriuose rytų šalyse ji siejama su mirtimi.

Patartina šią spalvą naudoti kaip foną, nes išryškina kitas spalvas. Balta spalva atspindi šviesą ir dauginasi, taip sukurdama įvaizdi, jog aplinka atrodo didesnė, nei iš tiesų yra. Balta spalva kaip ir neturi jokio neigiamo poveikio internetiniam puslapiui, nebent beveik visa svetainė būtų baltos spalvos.

Pilka. Ši spalva asocijuojasi su praktiškumu, amžinybe, solidžiais dalykais gyvenime, konservatyvumu, saugumu, branda. Per daug pilkos nekelia jokių jausmų, tačiau panaudojus ją protingai produktui prideda solidumo. Pilki atspalviai ar šešėliai siejasi su senatve, mirtimi, depresija, niūrumu.

Patartina šią spalvą naudoti taupiai. Tai suteikia pasitikėjimo bei paryškina kitas spalvas.

Ruda. Ši spalva dažniausiai siejama su patikimumu, stabilumu bei draugyste. Tai yra žemės spalva ir asocijuojasi su natūralumu bei organiškumu. Tačiau Indijoje ši spalva reiškia gedulą.

Šią spalvą patartina naudoti siekiant sudaryti patikimo ir sąžiningo įvaizdį.

Šiltos spalvos:

Raudona. Jei norite atkreipti dėmesį naudokite šią spalvą. Raudona yra energinga spalva. Ji siejasi su judesiu bei susijaudinimu. Žmonių, apsuptų šia spalva, širdis plaka vos vos smarkiau bei šiek tiek užgniaužia kvapą. Ši spalva visiškai netinka vaikų kambariui, kad sujaudintų žmones. Vilkint raudonus drabužius, jūs būsite labiau pastebimas. Ši spalva simbolizuoja gyvenimą, todėl nuotakos Kinijoje vilki tokios spalvos rūbus. Taip pat raudona yra siejama su aistra, seksu, greičiu, pavojumi.

Šią spalvą nepatartina naudoti per daug, nes gali erzinti lankytoją. Tačiau parinkus tinkamą vietą šiai spalvai, gali duoti labai daug naudos. Raudoni objektai stimuliuoja žmonės imtis tam tikrų veiksmų.

Rožinė. Tai yra tikroji meilės spalva. Tai labiausiai raminanti spalva iš visų. Dauguma nusikaltėlių yra pasodinami į kalėjimus, kur vyrauja šita spalva, nes tyrimai rodo, jog rožinė spalva sekina bei užgniaužia agresiją. Ši spalva siejasi su romantika, lengvumu, švelniais jausmais.

Patartina naudoti, kai norite apeliuoti į kliento rūpestingumą bei jo romantiškąją pusę.

Geltona. Tai linksma saulės spalva, kuri siejasi su juoku, džiaugsmu bei geru laiku. Žmogus apsuptas šia spalva jaučiasi optimistiškai, nes smegenys tada išskiria daugiau serotonino, dėl kurio žmogus ima jaustis geriau. Ši spalva pagreitina metabolizmą bei sukelia kūrybingų minčių.

Patartina naudoti, norint, kad puslapis atrodytų šviesesnis bei ryškesnis. Geltona taip pat paryškina kitas spalvas.

Oranžinė. Ši spalva susijusi su laimingais laikais, linksmomis bei aktyviomis dienomis, šiltais bei organiniais produktais. Taip pat oranžinė siejama su ambicijomis ir visiškai nieko neturi bendro su ramybe.

Ši spalva tinka svetainėms apie maistą. Ji skatina žaismingumą, todėl tinka puslapiams susijusiems su įvairia aktyvia veikla. Taip pat labai tinka puslapiams skirtiems vaikams.


Šaltos spalvos:

Mėlyna. Ši spalva yra viena mėgstamiausių didžiajai daliai žmonių. Ši spalva sudaro nemažą dalį mus supančio pasaulio (dangus, jūros, vandenynai..). Mėlyna spalva žmogų ramina, tačiau tai daro ne visi atspalviai. Dažnai miegamuosiuose vyrauja ši spalva, nes ji asocijuojasi su ramybe bei poilsiu. Per daugybę amžių mėlyna susieta su tvirtybe, patikimumu, išmintimi, lojalumu. Darbuotojų produktyvumas dažnai būna geresni, kai jie dirba supant mėlynai spalvai. Kai kurie tyrimai rodo, kad sunkumų kilnotojas mėlynoje sporto salėje gali iškelti didesnį svorį nei tai daro paprastai. Tai galioja visoms sporto šakoms.

Ši spalva internetiniam puslapiui suteikia formalumą. Protingai parinkta mėlyna spalva suteikia pasitikėjimą jūsų verslu. Tačiau panaudojus jos per daug klientui gali kilti daug dvejonių.

Žalia. Ši spalva siejasi su augimu, gamta bei pinigais. Raminanti spalva, kuri suteikia teigiamas emocijas. Ligoninės dažnai naudoja šviesiai žalią spalvą, nes ji ramina pacientus. Ji taip pat siejasi su pavydu, sėkme, dosnumu bei vaisingumu. Tradiciškai ši spalva simbolizuoja taiką, harmoniją, palaikymą bei subalansuotą energiją.


Ši spalva tinka internetinėms svetainėms apie pinigus, finansus. Taip pat tinka puslapiams susijusiems su kokiu nors augimu. Patartina šią spalvą naudoti, norint paskatinti lankytoją paspausti ant nuorodos ar nupirkti siūlomą produktą.

Violetinė. Ši spalva siejama su turtais, gerove, rafinuotumu, mistika. Ji stimuliuoja tas smegenų dalis kurios padeda problemų sprendimui. Ši spalva labai populiari tarp jaunų paauglių merginų.

Kuriant internetinius puslapius dažniausiai yra taikomi 3 pagrindiniai spalvų parinkimo būdai:

• Monochrominė spalvų schema – kai naudojama viena spalva ir skirtingi jos atspalviai. Taip svetainė atrodo tvarkinga ir gana įdomi. Tokia svetainė yra raminanti bei traukiantį akį, ypač kai naudojami mėlynas ar žalias atspalviai.
• Papildomos spalvos schema – kai naudojamos dvi visiškai priešingos spalvos (pvz, rožinė ir žalia). Taip šilta spalva susimaišo su šalta, todėl dažnai tampa labai patrauklus dizainas klientui.
• Triguba spalvų schema – kai naudojamos trys spalvos vienodai nutolusios viena nuo kitos spalvų rate. Ši schema dažnai būna populiari tarp internetinių puslapių dizainerių nes taip parinktos spalvos yra harmoningos.


Norint sėkmingai parinkti tam tikras spalvas ruošiamam projektui, būtina laikytis tam tikrų taisyklių. Toliau pateiksiu keletą pagrindinių patarimų, kurie gali labai pasitarnauti Jums, siekiant parinkti tinkamas spalvas:

• Pažinkite savo rinką. Ar tai azijiečiai (tinkamiausia spalva raudona)? Ar tai olandai (tinkamiausia oranžinė spalva)? Ar tai jauna auditorija? Koks amžius? Aukštos ar žemos pajamos? Vyriška ar moteriška auditorija? Afroamerikiečiai ar baltaodžiai? Privalote kalbėti jų kalba, jei norite užmegzti kontaktą.
• Ištirkite rinką. Jei tikrai norite padidinti savo produkto patrauklumą, būtinai išanalizuokite rinką. Padarykite keletą skirtingų dizaino versijų ir išbandykite jas, ir stebėkite kuris variantas yra patrauklesnis.
• Stebėkite mašinų pramonę. Automobilių gamintojai išleidžia milijonus, tiriant, kurios spalvos yra patraukliausios. Visiems naujausiems ir perkamiausiems modeliams yra parinktos spalvos, atliekant sudėtingus tyrimus. Labiausiai jautri spalvai yra „Lexus“.
• Naudokite „saugias“ spalvas. Jei neturite reikalų su labai stipriu prekiniu ženklu, likite prie „saugių“ spalvų. Violetinė ir oranžinė spalvos niekados neturės tokį teigiamą poveikį kaip mėlyna ar žalia.

Kągi, tikiuosi šis straipsnis bus naudingas šio forumo nariams ir atsiras tokių žmonių, kurie sužinos kažką naujo.

Jei norite šį straipsnį patalpinti kur nors kitur būtinai susisiekite su manimi.

Šį pranešimą redagavo Mynde: 2010-09-15 21:26

65


Narys yra prisijungęs Leader 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Moderatoriai
  • Atsiliepimai: +46 -0
  • Pranešimai: 4471
  • Kartu nuo: 2006-04-10
  • Miestas:Lietuva

2010-09-15 21:31 (#2)

Užkabinai dalelę spalvotyros mokslo paslapčių. Neblogas staipsnis, šaunuolis :)

labas
1


Narys yra atsijungęs Mėgstu 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: VIP nariai
  • Atsiliepimai: +87 -0
  • Pranešimai: 4521
  • Kartu nuo: 2007-04-01
  • Vardas:Mantas
  • Miestas:Vilnius

2010-09-15 21:49 (#3)

Dėkui už puikų straipsnį, reikės kokią laisvą dieną paskirti jo išnagrinėjimui.

0


Narys yra atsijungęs tomiz 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 112
  • Kartu nuo: 2007-08-12
  • Vardas:Tomas
  • Miestas:Kaunas

2010-09-15 21:58 (#4)

Pagarba už straipsnį :)
0


Narys yra atsijungęs Eddy 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 1006
  • Kartu nuo: 2007-05-05
  • Vardas:Edas

2010-09-15 22:27 (#5)

Super. Jau seniai kažko panašaus ieškojau. Gal kokios literatūros galėtum parekomenduot? Kažkaip norėtųsi šią temą giliau panagrinėt.
0


Narys yra atsijungęs Kernius 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 4737
  • Kartu nuo: 2004-01-05

2010-09-16 00:53 (#6)

Nuostabus straipsnis, ačiū :) Šiandien kaip tik skaičiau: The Most Powerful Colors in the World
2


Narys yra atsijungęs Mynde 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: VIP nariai
  • Atsiliepimai: +5 -0
  • Pranešimai: 1885
  • Kartu nuo: 2006-10-08
  • Vardas:Mindaugas
  • Miestas:Mažeikiai

2010-09-18 20:34 (#7)

Rodyti pranešimąEddy, 2010-09-15 22:27, pasakė:

Super. Jau seniai kažko panašaus ieškojau. Gal kokios literatūros galėtum parekomenduot? Kažkaip norėtųsi šią temą giliau panagrinėt.


Na nieko konretaus negaliu pasiūlyti. Tiesiog eik per paieškas su žodžiais "Color marketing" arba "Psychology of colors" ir rasi labai daug info. Pačiam kol kas neteko skaityti kokios nors knygos apie spalvas, tiesiog nemažai straipsnių ir keleta prezentacijų paskaitose.

Šį pranešimą redagavo Mynde: 2010-09-19 09:13

0


Narys yra atsijungęs IG8 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +270 -0
  • Pranešimai: 2318
  • Kartu nuo: 2009-06-04
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:v1per

2010-09-19 00:45 (#8)

Puikiai pavykęs straipsnis; dabar dar labiau praplėčiau savo žinias apie spalvas. :)
0


Narys yra atsijungęs Fantom 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +6 -0
  • Pranešimai: 1108
  • Kartu nuo: 2008-04-05

2010-09-19 20:01 (#9)

Kaip tik ir norėjosi sužinoti kažką panašaus jau seniai, geras straipsnis. :)
0


Narys yra atsijungęs Unbijou 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 8
  • Kartu nuo: 2010-09-28
  • Miestas:Vilnius/Kaunas

2010-10-03 13:29 (#10)

Spalva yra tiek viena is "aspektu". Yra ir garsas, lytejimas... kam idomu rekomenduoju pasisikaityt M. Lindstrom "Prekes zenklo jausmas"
0


Narys yra atsijungęs Eimancelis 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 5
  • Kartu nuo: 2010-10-25
  • Vardas:Eimantas
  • Miestas:Odense

2010-10-25 15:39 (#11)

geras straipsnis ;)
0


Narys yra atsijungęs JewelJazz 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 2
  • Kartu nuo: 2010-11-11
  • Vardas:Egle
  • Miestas:Vilnius

2010-11-14 12:57 (#12)

Idomus straipsnis.Reikejo ji man paskaityt pries padarant visa mano versla violetiniu.
Paveiksliukas
0


Narys yra atsijungęs topguy 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 1531
  • Kartu nuo: 2008-07-30
  • Vardas:Tadas
  • Miestas:Marijampolė

2011-02-10 01:09 (#13)

Informatyvus straipsnelis, neseniai buvau sukritikuotas del spalvu savo pradiniam puslapyje, del spalvu reiksmes nesupratimo. Klause manes ar kazka skanaus pardavineju ir sake kad
zmogus paziurejes mano puslapi ilgiau uzsinoretu eiti pasimti ka nors is saldytuvo, nors ten nieko nekalbama apie maista !

Pasirodo raudona spalva zadina apetita. McDonaldas isleido milijonus spalvu marketingui ir nieko keisto kad McDonalde tiek daug raudonos spalvos jei paziuresim. Zmones pamato daug raudona ir nori dar valgyti :D

Taip pat geltona spalva tinka kai yra ir raudonos spalvos. Vien tik McDonaldo emblemoj yra raudonos ir geltonos spalvos.

O pvz melyna spalva naudojama tada kai zmones kudinasi - t.y. reikia valgyti is melynu indu.
Melyni indai nezadina apetito priesingai nei normali raudona spalva.

As pats sau pagalvojau ir nieko keisto kai valgom saslykus visu akys krypsta i keciupa raudoname buteliuke ir norisi dar tu saslyku :D

Lygiai tokia pat spalva - raudona yra ir Mcdonalde.

Šį pranešimą redagavo topguy: 2011-02-10 01:11

Mano oficiali FaceBook uždarbio grupė (gali išmokt ir sužinoti daug):
TopguyProfitGroup
1


Narys yra atsijungęs TikrasVyras 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 5
  • Kartu nuo: 2011-04-01

2011-04-03 11:46 (#14)

Labai geras straipsnis. Tačiau reikia nepamiršti, kad viskas yra svarbu - spalvos, muzika, formos, zenklai, stiliai ir t.t. Tik visa visuma tinkamai panaudotų elementų yra sėkmės garantas.
0


Narys yra atsijungęs Follow 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +12 -0
  • Pranešimai: 295
  • Kartu nuo: 2009-06-19
  • Vardas:Lukas
  • Miestas:Vilnius

2011-04-20 19:07 (#15)

Dėkui, pakankamai išsamus bei informatyvus straipsnis. Smarkiai pagilinau žinias šioje srityje! :)
0


Narys yra atsijungęs belsti 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 138
  • Kartu nuo: 2009-12-11

2011-05-23 12:33 (#16)

Puiki info.
Na o norintiem Daugiau, manau derėtų ne tik Color Marketing pasidomėti, o iš esmės ir pačiu Spalvotyros mokslu :>
0


Narys yra atsijungęs Remanis 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 23
  • Kartu nuo: 2009-03-15
  • Vardas:Armantas

2011-06-03 00:36 (#17)

Dėkui už išsamų straipsnį, tikrai gerai susisteminta info, kuri gali būti panaudojame bet kokiame versle.
0


Narys yra atsijungęs Mantas Valavicius 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 6
  • Kartu nuo: 2011-06-27

2011-07-01 11:20 (#18)

Geras ir informatyvus straipsnis. David Ogilvy, yra uzsimines savo knygoje "Reklamos zmogaus ispazintis" apie spalvu naudojima reklamoje ir itaka zmogui.

Labai geras jo patarimas apie isvirkscia teksta T.y. juodame fone baltos raides, tai zmogu vargina ir jis stengiasi vengti tokiu straipsniu jau po 3 pirmu sakiniu.
1


Narys yra atsijungęs AukseVaitkeviciute 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 9
  • Kartu nuo: 2011-09-03

2011-09-03 19:40 (#19)

Ačiū Mindaugui už išsamų ir kokybišką tekstą. Patvirtino ir pakoregavo kai kurias mano žinias.

Pavyzdžiui, visada žinojau, kad pilka kelia pasitikėjimą savimi. Ar pastebėjote, kad į teisminius posėdžius dažniausiai gudrūs žmonės apsirengia pilkais marškiniais? Nėra objektyvių žmonių, tame tarpe ir verdiktą paskelbintis teisėjas. Jei ieškovas/atsakovas vildi pilkus marškinius, o oponentas kitą spalvą, tai pirmajam jau didelis pranašumas! :)
0


Narys yra atsijungęs Obuolys 77 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +39 -0
  • Pranešimai: 271
  • Kartu nuo: 2011-09-06
  • Miestas:Vilnius

2011-10-11 13:19 (#20)

Patiko straipsnis ,gana uzkabinantis
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2017-10-23 20:39

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai