Uždarbis.lt: Partizaninis marketingas - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (4 Puslapiai)
  • +
  • « Pirmas
  • 2
  • 3
  • 4
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs NRM 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 21
  • Kartu nuo: 2012-01-05
  • Miestas:Vilnius

2013-08-07 19:47 (#61)

1. Ponas graikų mitologijoje - sunkaus darbo personifikacija. /šaltinis-Vikipedia/.

2. Mums Jūsų centų, ponas iivoncius, - nereikia.

3. Kas liečia netradicines reklamos formas-tai dėl to jos ir yra netradicinės, nes tik tradicinės reklamos formos yra pagrįstos statistiniais skaičiais ir statistiniu efektyvumu.

4. Netradicinė ar partizaninė reklaminė idėja labiau grindžiama pasiekiamu žmogaus emocijos efektyvumu. O pagalvokite, kokią emociją gauna vartotojas pažiūrėjęs į reklamą spaudoje? Tik informacinę! O jei norima, kad vartotojas dar ir įsimintų reklaminę žinutę, reikia turėti nemažą biudžetą tam. Pasverkite investuotų pinigų santykį į reklamą tokia reklamos forma ir partizanine ir pagalvokite dar, kas efektyviau.

Ačiū už diskusiją ir linkime Jums į gyvenimą žiūrėti paprasčiau ir netradiciškiau :)!


Šį pranešimą redagavo NRM: 2013-08-07 19:50

0


Narys yra atsijungęs iivoncius 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 33
  • Kartu nuo: 2013-08-04

2013-08-07 19:52 (#62)

[quote name='iivoncius' timestamp='1375897211' post='2387846']
konkreciai kuom?
beje, is ko sprendi kad as pykstu?

[quote name='NRM' timestamp='1375897642' post='2387855']
[size="4"]1. Ponas graikų mitologijoje - sunkaus darbo personifikacija. /šaltinis-Vikipedia/.[/size]

[size="4"]2. Mums Jūsų centų, ponas iivoncius, - nereikia.[/size]

[size="4"]3. Kas liečia netradicines reklamos formas-tai dėl to jos ir yra netradicinės, nes tik tradicinės reklamos formos yra pagrįstos statistiniais skaičiais ir statistiniu efektyvumu. [/size]

[size="4"]4. Netradicinė ar partizaninė reklaminė idėja labiau grindžiama pasiekiamu žmogaus emocijos efektyvumu. O pagalvokite, kokią emociją gauna vartotojas pažiūrėjęs į reklamą spaudoje? Tik informacinę! O jei norima, kad vartotojas dar ir įsimintų reklaminę žinutę, reikia turėti nemažą biudžetą tam. Pasverkite investuotų pinigų santykį į reklamą tokia reklamos forma ir partizanine ir pagalvokite dar, kas efektyviau.[/size]

[size="4"]Ačiū už diskusiją ir linkime Jums į gyvenimą žiūrėti paprasčiau ir netradiciškiau :)![/size]

[/quote]
aciu ir jums , man biznis tai konkretus procesai ir konkretus rezultatai.

0


Narys yra atsijungęs Svarbu 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 3
  • Kartu nuo: 2012-10-24

2013-08-10 10:30 (#63)

Na, berniukai, isileiskite moteriską filosofiją, kol nesusimušėt:) Partizaninio marketingo, kaip tokios rūšies išskirto marketingo, nerasite jokioje rimtoje mokslinėje literatūroje. Moksliškai jis yra negrindžiamas ir gali būti strateginio, holistinio ar kokio tik nori marketingo dalis, pagrįsta kūrybiškumu. Yra keletas interpretacijų ta tema, išskirtinai kaip aliuzija į karinę strategiją- puolimo iš pasalų, didesnio priešo triuškinimas mažomis pajėgomis. Čia nekalbu apie "Guerrila marketing", knygą, kurią tikriausiai visi besidomintys rinkodara skaite. Atsiverskite nors vieną rinkodaros vadovėlį ir raskite nors eilute apie partizaninį marketingą... Teisingai. Nerasite. Galima netgi daryti prielaidą, kad pats partizaninis marketingas yra rinkodaros triukas. Atsirado dėdė, savo reikalo profas, kuris sudėtingus dalykus aprašė paprastai, visi pagaliau suprato, atsivėrė akys ir ėmė garbinti. Pirkdami, suprantama, partizaninio marketingo "bibliją" ir su kiekvienu egzempliorium kaupdami dėdei pensijinį fondą.
NRM ir iivoncius, jus kalbate apie skirtingus dalykus. Bet kokia rinkodara turi biudžetą, kaip ją bepavadinsi- negalima visos verslo rinkodaros statyti vien ant emocijų, neturint supratimo, kiek ta reklama yra paveiki vartotojui ir kokie jos realūs kaštai. Cia iivoncius teisus. Bet reklama yra vis tiek reklama, net jei ji neturi matematinio pagrindimo, bet turi vilti būti pamatyta, išgirsta, suprasta. Reklamos neefektyvumas ar efektyvumas yra niekaip nesusijęs su terminologija. Manyčiau taip. :)

3


Narys yra atsijungęs pauliusmir 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1
  • Kartu nuo: 2014-03-24

2014-03-24 10:01 (#64)

Sveiki, labai gera tema, darbe gavau uzduoti nustatyti partizanines reklamos poveiki, labai prasau uzpildykit http://apklausa.lt/f...rs/new.fullpage
0


Narys yra atsijungęs Blackbeard 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +122 -0
  • Pranešimai: 2.298
  • Kartu nuo: 2010-01-07
  • Vardas:Arnas
  • Buvęs:Sir Blackbeard

2014-05-29 14:40 (#65)

Nežinau ar matėt, bet mūsų tautiečių kurta reklama - tarp pasaulio partizaninio marketingo pavyzdžių. :)

Paveiksliukas

Šį pranešimą redagavo Blackbeard: 2014-05-29 14:41

4


Narys yra atsijungęs Jenkins 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 10
  • Kartu nuo: 2014-07-07

2014-07-09 00:05 (#66)

Puikus straipsnis, išsamiau išaiškinta kas yra MARKETINGAS.
0


Narys yra atsijungęs pinokis corporation 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 5
  • Kartu nuo: 2014-03-11
  • Miestas:Vilnius

2016-01-12 01:58 (#67)

Vienas iš geresnių ir pigesnių, kuriuos sugalvojom: http://grynas.delfi....e.d?id=67477974

Paveiksliukas

Šį pranešimą redagavo pinokis corporation: 2017-07-18 17:10

2


Narys yra atsijungęs IdejosVerslui 

  • Metų Forumietis 2014
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: VIP nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 870
  • Kartu nuo: 2011-11-16
  • Miestas:Kaunas

2016-01-12 10:45 (#68)

Rodyti pranešimąpinokis corporation, 2016-01-12 01:58, pasakė:

Vienas iš geresnių ir pigesnių, kuriuos sugalvojom: http://grynas.delfi....e.d?id=67477974


Šitas tikrai geras. Koks buvo efektyvumas? Kiek (procentaliai) pakilo susidomėjimas produktu (preke/paslauga) ir/ar prekės ženklo žinomumas?
0


Narys yra atsijungęs biz 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4.357
  • Kartu nuo: 2008-09-02

2016-01-14 17:36 (#69)

Man taip pat idomu kiek daznai zurnalistai patys susidomi ir kiek daznai kurejams tenka patiems pametet informacija :)
0


Narys yra atsijungęs pinokis corporation 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 5
  • Kartu nuo: 2014-03-11
  • Miestas:Vilnius

2017-07-18 19:21 (#70)

Rodyti pranešimąIdejosVerslui, 2016-01-12 10:45, pasakė:

Šitas tikrai geras. Koks buvo efektyvumas? Kiek (procentaliai) pakilo susidomėjimas produktu (preke/paslauga) ir/ar prekės ženklo žinomumas?


Tuo metu https://pinokis.com/ platforma buvo ką tik paleista ir turėjo labai mažą srautą, gal po 20-50 per dieną, SEO nebuvo sutvarkyta, puslapyje nebuvo jokio CTA, puslapyje nelabai buvo ką veikti. Tokia situacija prieš paleidžiant "gyvūnų skelbimų reklamą".

Reklamą išplatinom naktį, o jau ryte srautas pradėjo plūsti ir iki vakaro buvo išaaugęs apie x15 kartų. Per ateinančias dienas gavome keletą medijos užklausų "kas tai?" ir pan., o jau po savaitės 15min paruošė ir paleido straipsnį, bet pačiu netinkamiausiu metu (penktadienio vakarą). Nepaisant to srautas išaugo dar x2-5 kartus iki x30 nuo pradinio srauto.

Paveiksliukas

Dar po kelių savaičiu - reklama pamiršta ir žmonės skaito kitas naujienas. Tačiau brand'o žinomumas ir konversijos tapo x2-3 kartus didesnės.

Rodyti pranešimąbiz, 2016-01-14 17:36, pasakė:

Man taip pat idomu kiek daznai zurnalistai patys susidomi ir kiek daznai kurejams tenka patiems pametet informacija :)


Mes padarėme vieną klaidą, jog visiškai nekontaktavome su medija iš karto nuo sekančio ryto, taip būtume gavę nemokamo dėmesio ne tik iš 15min (kurie patys susikontaktavo), bet ir iš Delfi, Lryto, Lrt ir kitų.

Po metų buvome paleidę kitą partizaninę idėja, tą kartą pasimokėme iš pirmos klaidos ir kontaktavome su medija jau nuo ryto tačiau iš 40 emailų mums atsakė tik alfa.lt.

Reziume - medija visada aprašys tave jei turėsi gerą ar idomią istoriją. Tik pirmą emailą siulau rasyti trumpą (iki 3 paragrafų) nesiunciant nei dokumentu, nei ištestų pristatymu.

Šį pranešimą redagavo pinokis corporation: 2017-08-12 11:43

0


Narys yra atsijungęs eugenijusm 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 52
  • Kartu nuo: 2017-11-27
  • Miestas:Kaunas

2017-11-27 13:41 (#71)

Pasidalinsiu kaip populiarinu savo naują youtube kanalą. Mano taktika - youtube populiarumas, tikslas- gauti pajamų iš youtube reklamų. Kad pradėtų mano kanale youtube rodyti reklamas, turiu surinkti 10000 peržiūrų. Sukūręs šį video, įkėliau į motyvuotų atletų puslapį, komentarus. Kol jie neištrynė mano komentaro, surinkau 1000 peržiūrų. Man tai didelis skaičius.
VIDEO ŠIS:

0


Narys yra atsijungęs BrainStorm 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +4 -0
  • Pranešimai: 383
  • Kartu nuo: 2012-07-02

2017-12-30 15:35 (#72)

Pastebėjau, šis naujokas, Eugenijus, bando visur reklamuotis ir gana keistu būdu.
Eugenijau, jeigu norite būti įdomus - kurkite unikalų turinį, rimtą vlogą, o nekalbėkite apie populiarus dalykus apie kuriuos neturite gero suvokimo.
Jūsų video man primena studento bandimą "išsivartyti" iš užduoto klausimo, kalbant bet ką ir ne į temą, svarbu daug kalbėti.

Visokeriopos Jums sėkmės, bet patariu nustoti daryti ką darote dabar. Tai ką šiuo metu kalbate savo vloguose ir bandote pateikti iš marketingo pusės yra labai prastas skonis ir lygis. Minite, jog turite įmonę, tai dėl to dar labiau susirūpinčiau, nes tokio verslininko įvaizdis yra blogai, labai blogai...

Šį pranešimą redagavo BrainStorm: 2017-12-30 16:13

Nėra blogo rinkodaros plano - yra bloga idėja.
2


Pasidalinti šia tema:


  • (4 Puslapiai)
  • +
  • « Pirmas
  • 2
  • 3
  • 4
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-11-20 09:40

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai