Pereiti prie turinio

Partizaninis marketingas


Rekomenduojami pranešimai

  • po 4 savaičių...

Perskaičiau straipsnį ir dar daugiau neaiškumų atsirado. Gal galėtų kas paaiškinti skirtumą tarp "Partizaninio marketingo", "Žydrųjų vandenų strategijos" bei "Purple cow"? Ar čia tik skirtinga tos pačios marketingo idėjos būti išskirtiniais, kurti naujas rinkas bei išvengti tiesioginės konkurencijos interpretacija.

 

Partizaninis marketingas yra marketingo dalis, kurioje siekiama labai pigiai pasiekti didelių rezultatų. Lengviau pasakyti, kas partizaninis marketingas nėra. Tai nėra TV, radijo, spaudos ar internetinių banerių reklamos pirkimas, kur siekiama pasiekti mases. Tai yra originalios, tačiau pigios idėjos, kuriuos turi duoti didelę naudą.

 

Žydrųjų vandenų strategija yra labiau strategijos koncepcija, o ne rinkodaros. Ji reiškia, kad užuot ėjus į perpildytą rinką ir ten konkuravus su kitais bei švaistant savo sąnaudas, daug geriau būtų rasti laisvą nišą (nors ir ne tokią didelę bei pelningą) ir ten tapti lyderiu. Vėliau, tapus lyderiu toje nišoje, galima plėstis ir augti. Bet vėlgi... kam konkuruoti? Net jei ir padidinate savo rinkos dalį, tikėtina, kad pelno dalis lieka nepakitusi arba dar sumažėja.

 

Purpurinė karvė yra rinkodaros koncepcija, siūlanti jums išsiskirti. Kitaip tariant, paprastų karvių mes nepastebime, bet purpurinę pastebėtumė tai tikrai, ar ne? Nes tai ir būtų išskirtina. Produktai taipogi turi būti išskirtiniai. Šiais laikais, kai visko per daug, būti išskirtiniam tikrai yra naudinga. Kaip sakė Alas Raisas: "Išsiskirk arba mirk". :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Partizaninis marketingas yra marketingo dalis, kurioje siekiama labai pigiai pasiekti didelių rezultatų. Lengviau pasakyti, kas partizaninis marketingas nėra. Tai nėra TV, radijo, spaudos ar internetinių banerių reklamos pirkimas, kur siekiama pasiekti mases. Tai yra originalios, tačiau pigios idėjos, kuriuos turi duoti didelę naudą.

Aukse, šaunu kad tu apsiskaičiusi, bet..

Partizaninis marketingas nėra marketingo dalis. Tai atskira marketingo rūšis.

Pigiai pasiekti didelių rezultatų - čia tu taip pat nesi visiškai teisi. Partizaninis marketingas nebūtinai pigus, jis gali būti ir brangokas, tačiau kitoks priėjimu prie TG. Partizanai gali panaudoti ir TV, ir radiją, ir spaudą, ir tuos pačius banerius. Sakau, nes patys tris metus Lietuvoje su tuo dirbam.

p.s. kai dansu nebeleidžia komentarų rašyt, geriau suktis kitur nei čia. Toks rašinėjimas verslas ino nepopuliarins

 

Sveiki,

visiškai šviežia ir tikrai įspūdinga lietuviška reklama.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9dQFQeedqXQ&feature=player_embedded

Mintis nebloga, nors ir ne originali. Tačiau išpildymas šiaip sau. Situaciją gelbėja šviesiaplaukė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Partizanis marketingas, tai mano supratimu būtų toks:

I pilną susirinkusių žmonių stadioną, kur vyksta futbolo važybos, nusileidžia parašiutas. Aišku su reklama. reklama, tikslinei auditorijai. Kad visi matytų, juk parašiutas tai didelis...

Žmonės apie tai kalbės, žiniasklaida rašys. gal net įkels foto, video. Varžybas stebės daug žmonių ne tik stadione. bet ir tiesiogei..

Dėmesys garantuotas.

 

Tik straipnis ir išlaidos palieka klaustuka :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai, partizaninis marketingas:

 

http://farm4.static.flickr.com/3470/3848107583_d134f74bd5_z.jpg?zz=1

 

(Pasitikrinkite savo prabangos ženklelį. Gali būti, kad baigėsi jo galiojimas)

 

http://farm4.static.flickr.com/3128/3848899610_25cfe69eed_z.jpg?zz=1

 

(Jūsų ėjimas, BMW)

 

http://farm3.static.flickr.com/2618/3848108235_9a23ee36ca_z.jpg?zz=1

 

(Šachas ir matas)

 

Tada BMW pereina į puolimą:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_1.jpg?9707a5

 

Audi atsako:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_2.jpg?9707a5

 

Į kovą įsitraukia Subaru:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_3.jpg?9707a5

 

Na, o viską užbaigia Bentley valdybos pirmininkas:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/12/bentley_bmw_audi_subaru.jpg?9707a5

 

Štai čia - partizaninis marketingas. Agresyvus, tiesmukiškas, pašiepiantis konkurentus. Nesutikčiau su temos autoriumi, kad "reikia mažo biudžeto" ir t.t. Stendai Santa Monica bulvare, Los Andžele, tikrai reikalauja nemažai lėšų. Svarbu ne partizaninio marketingo kaina, o jo efektas. Su stendais, pvz., Audi marketingo specialistai galvojo, jog pašieps BMW. Gavosi atvirkščiai. Paprastai, tokioje kovoje, kas puola - pralaimi. Tačiau būna ir išimčių. O štai mūsų bananų respublikoje už tokią kampaniją gali greičiau į dudą gauti nei atsaką ir gražią marketingo kovą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

O man straipsnis patiko ir pavyzdžiai labai geri. Ir iš vis partizaninis marketingas yra jėga :)

Tik dėja, sunkiai prigijantis konservatyvioje Lietuvos visuomenėje(užsakovų grandyje):(

 

Ech...Būtų mano valia... :)

 

Aukse, šaunu kad tu apsiskaičiusi, bet..

Partizaninis marketingas nėra marketingo dalis. Tai atskira marketingo rūšis.

Pigiai pasiekti didelių rezultatų - čia tu taip pat nesi visiškai teisi. Partizaninis marketingas nebūtinai pigus, jis gali būti ir brangokas, tačiau kitoks priėjimu prie TG. Partizanai gali panaudoti ir TV, ir radiją, ir spaudą, ir tuos pačius banerius. Sakau, nes patys tris metus Lietuvoje su tuo dirbam.

p.s. kai dansu nebeleidžia komentarų rašyt, geriau suktis kitur nei čia. Toks rašinėjimas verslas ino nepopuliarins

 

 

Mintis nebloga, nors ir ne originali. Tačiau išpildymas šiaip sau. Situaciją gelbėja šviesiaplaukė.

 

Originalas (su tuo senuku krėsle) kur kas geresnis. Negi lietuviams taip trūksta savų idėjų? :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbu ne partizaninio marketingo kaina, o jo efektas.

 

Labai taikli mintis. Partizaninio marketingo esmė - maža kaina žvelgiant iš efekto pusės. Jei marketingo kampanija kainavo 10 000 svarų ir atnešė 2 000 000 svarų pelno, tai buvo pigus marketingas, bet jei kampanija kainavo 2000 svarų ir pelno neatnešė, tai buvo brangus marketingas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai, partizaninis marketingas:

 

http://farm4.static.flickr.com/3470/3848107583_d134f74bd5_z.jpg?zz=1

 

(Pasitikrinkite savo prabangos ženklelį. Gali būti, kad baigėsi jo galiojimas)

 

http://farm4.static.flickr.com/3128/3848899610_25cfe69eed_z.jpg?zz=1

 

(Jūsų ėjimas, BMW)

 

http://farm3.static.flickr.com/2618/3848108235_9a23ee36ca_z.jpg?zz=1

 

(Šachas ir matas)

 

Tada BMW pereina į puolimą:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_1.jpg?9707a5

 

Audi atsako:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_2.jpg?9707a5

 

Į kovą įsitraukia Subaru:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_3.jpg?9707a5

 

Na, o viską užbaigia Bentley valdybos pirmininkas:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/12/bentley_bmw_audi_subaru.jpg?9707a5

 

Štai čia - partizaninis marketingas. Agresyvus, tiesmukiškas, pašiepiantis konkurentus. Nesutikčiau su temos autoriumi, kad "reikia mažo biudžeto" ir t.t. Stendai Santa Monica bulvare, Los Andžele, tikrai reikalauja nemažai lėšų. Svarbu ne partizaninio marketingo kaina, o jo efektas. Su stendais, pvz., Audi marketingo specialistai galvojo, jog pašieps BMW. Gavosi atvirkščiai. Paprastai, tokioje kovoje, kas puola - pralaimi. Tačiau būna ir išimčių. O štai mūsų bananų respublikoje už tokią kampaniją gali greičiau į dudą gauti nei atsaką ir gražią marketingo kovą...

 

Man rodo tik pirmus tris paveiksliukus, o kitu nerodo :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tau vienam. Turbut pasibaige paveiksliuku galiojimas, ar iseme juos, ar dar kitos bedos... ;) Rusiskai nebutina suprast, paziuresi video bus man rodos ne tik trukstancios foto, bet ir video :)

Redagavo Zaleskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Partizaninis marketingas:

 

- remiasi mažu biudžetu bei dideliu kūrybingumu, kad padarytų reklaminę žinutę veiksminga bei atkreiptų vartotojų dėmesį

 

- dažniausiai vartotojai negali ignoruoti partizaninio marketingo reklaminės žinutės priešingai negu televizijos ar spaudos reklamos

 

Kaip yra pasakęs, partizaninio marketingo tėvu vadinamas, Jay Conrad Levinson "Verslo sėkmei pasiekti reikalingi du dalykai: idėjos ir pinigai. Kuo daugiau idėjų turite, tuo mažiau pinigų reikia siekiant to paties rezultato."

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...

Smagu, kad bandai rašyti straipsnius, kurie galėtų pasitarnauti kitiems, tačiau dar tikrai yra kur tobulėti.

Šiek tiek kritikos:

1. Tema "Partizaninis marketingas", bet ji toli gražu nėra atskleista. Labai blaškaisi nuo vieno dalyko prie kito ir nei vieno neaptari iki galo. Gal geriau bandyti mažiau aprėpti, bet bent dalelę aprašyti nuo pradžios iki galo. Realiai visas straipsnis yra daugiau apie marketingą bendrąja prasme, o ne apie partizaninį marketingą. Apie partizaninį marketingą bandyta užsiminti tik trečioje pastraipoje ir pavyzdžiuose.

 

2.

Gražus bandymas palyginti, bet galėčiau ir pasiginčyti. Kas yra linija? Jei vartojame geometrinius terminus, tai galime rinktis atkarpą arba tiesę. Tavo atveju atkarpa netinka, nes turi ir pradinį ir galinį tašką. Tuo tarpu tiesė yra begalinio plonumo ir ilgio linija :) Vadinasi neturi nei galo, nei pabaigos. Šis terminas būtų taikliausias. Ratas ar apskritimas nelabai tinkamas palyginamas, nes apsukus ratą grįžti į tą pačia poziciją. Grįžti į pačia pradžią, tikriausiai, ne pats smagiausias ir maloniausias dalykas :D Teiginys, kad verslas pasmerktas bankrotui, jei nėra marketingo, pakankamai drąsus, tačiau nelabai realus. Greičiausiai vienintelis variantas, kai versle nėra marketingo - verslas neveikia ir nefunkcionuoja. Jei verslas yra veikiantis, tai marketingas bet kokiu atveju bus. Klausimas tik jis geras ar blogas, į jį kreipiamas dėmesys ar ne.

 

3.

Tiesa pasakius nelabai aišku, kas tas planas. Galbūt norėjai pasakyti, kad svarbiausias dalykas yra marketingo strategija. Ir kaip tu bepavadintum tą dalyką, strategija ar planu, bet jis toli gražu nepradedamas kurti nuo žinutės ir tikrai nesusideda iš vienos dalies. Šiaip, kas liečia, marketingo komunikacijų strategijos formavimą ir jos dalis, tai daugelio autorių nuomonė yra panaši ir skiriasi nežymiai. Galima būtų marketingo komunikacijų strategiją suskaidyti į tokias pagrindines dalis:

1. Tikslinės auditorijos identifikavimas

2. Komunikacijos tikslai

3. Žinutė skirta vartotojui. Kaip matai ji trečioje vietoje ir tik po to, kai tiksliai žinai, kas yra tavo tikslinė auditorija, kam apskritai yra skirta toji žinutė ir kokio efekto tu iš jos tikiesi.

4. Žinutės komunikavimas.

5. Kompanijos efektyvumo vertinimas.

6. Biudžeto formavimas.

 

Tai tiek trumpai apie straipsnį.

Sėkmės ateityje ir stenkis geriau nagrinėti vieną siaurą sritį išsamiai nei plačią abstrakčiai :)

 

Linksma žiūrėt, kai "pamokantys" post'ai yra panašios apimties į temos autoriaus. Dėl geometrinių formų kiekvienas galim ginčytis, nes kaip mes jas susiesim su tam tikra sistema - tai jau vaizduotė, bet tikrai ne aukštoji matematika. Apskritimą, arba ratą jis tikriausiai norėjo sieti su nesibaigiančiu procesu t.y. inertišku, save atnaujinančiu. Šis palyginimas gan taiklus, ir tinkamas būtent autoriaus apibūdintui "partizaniniam" marketingui paaiškinti, nes kaip ir verslas, marketingas tam tikroj stadijoj jau yra variklis, kurį karts nuo karto reikia patobulinti, o ne dviračio pedalai.

Tokio tipo marketingą aš (tikriausiai kaip ir daugelis) laikau efektyviausia priemone, padaryti produktą įsimintinu, daryti jį įtakingu.

 

P.S. Čia ne naujienų portalas, ir ne mokomoji business insaider knyga, o diskusijų forumas, taigi temų iniciatorių post'ai nebūtinai turi būti parašyti profesionaliai, be klaustukų, ir be gramatinių klaidų.

 

Bravo autoriui!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveiki, skaitau ir galvoju, kad visai normalu, kad kiekvienas turi skirtingą nuomonę, kas yra partizaninis marketingas. Man, pavyzdžiui, partizaninis marketingas - kai aš pati naudodamasi tik savo žinių resursais, savo smalsumu,žingeidumu, noru (o gal kitos išeities ir neturint) be finansinio biudžeto tapti matoma rinkoje potencialių klientų akyse. Man asmeniškai tai pavyko padaryti visiškai tik tom aukščiau išvardintom priemonėm po vieno verslo bankroto, kur nebuvo nei ką kalbėti apie turėtiną kažkokį biudžetą reklamai, pavyko tapti matoma savo užsibrėžtoj aplinkoj (konkrečiai internete). Mano rinkodaros paslaugos tiesiog tapo matomos, nuo 2009-ųjų truko geri pusantrų metų einant partizaniniais žingsniais, kol klientai pradėjo rastis vienas per kitą su kiekviena diena vis daugiau ir daugiau. Todėl drąsiai galiu teigti iš savo patirties, kad tapti matomu klientams yra įmanoma ir be biudžeto, ir gal tai ir vadinasi partizaninis matketingas, kai tu "varai" per rinką, kaip partizanas, neturėdamas nieko, tik (o gal reiktų sakyti net, nes versle idėja ir tikslas, ko gero, esmė) tikslą, idėją, drąsą bei ryžtą..

 

Tiesa, o įdomios idėjos, kurios kai kur aptariamos, kaip partizaniniu marketingu..aš taip nepavadinčiau. Įsidėmėtinas, įdomias rinkodaros realizuotas kompanijas, aš tiesiog vadinu šaunia rinkodara, jokiu būdu ne partizaniniu marketingu.

Redagavo 1000rinkodarosideju
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Labai retai dalyvauju forumuose, nebent kas isprovokuoja:) Uzsiregistruot cia isprovokavo si tema. Marketingas turi 320 apibrezimu, pradedant Kotleriu, baigiant Pranuliu (arba atvirksciai:) tai, kad cia gincijates ar partizaninis marketingas yra virusinis marketingas, ar zydruju vandenu strategija yra partizaninis marketingas, atsakyti tiksliai negali niekas. Todel, kad tai prikauso TIK nuo poziurio. Tai kad dalijates smagiais reklaminiais klipukais irgi zavu, tik .... velgi nuo poziurio priklauso... arba reklaminiai klipai NERA partizaninis marketingas is vis, tiesiog smagi ideja (nes susukt klipa kainuoja nemazai, o tai lyg ir priestarauja PM koncepcijai), arba kalbeti apie PM ir mineti vien tik reklama, tai kaip kalbet apie batus ir akcentuoti tik raistelius. Man labiau patinka savoka- juodasis marketingas, juodosios technologijos ir....tai nebutinai yra blogis.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Naujas TELE2 ėjimas FaceBooke?

 

Nuotrauka

 

Ir tekstas:

 

Dirbu operatore Tele2. Skambina skirtingi žmonės. Pas visus savo problemos. Pas kažką "pypsėjimas" neveikia, pas kažką pinigus nuskaičiavo kas nors tiesiog skambina ir tyli... Vidutiniškai į dieną man paskambina iki 300 abonentų, tai yra ik

i 7500 žmonių per mėnesį. Bet buvo vienas vienintelis skambutis, kurio aš, turbūt nepamiršiu niekad.. Buvo jau vėlus vakaras, pas mane buvo labai gera nuotaika, mano pamainos pabaiga. Paskambina apie 50-ies metų vyras, aš kaip visada " Tele2 kompanija, bla-bla-bla.."

- Labas vakaras panele. Pažiūrėkit kada iš šio numerio +3706978**** paskutinį kartą buvo skambinta.

Tikrinu išklotinę.. Matau, jog SIM jau nesinaudota porą mėnesių. Nusprendžiau perspėti, kad jei abonentas nesinaudoja SIM 180 dienų, ji bus užblokuota. Bet jis pertraukė mane..

- Taip, taip.. Aš žinau. Tai mano žmonos numeris..

Tyla...

- Jūs mane girdite?

- Taip, atleiskit.. Tai mano žmonos numeris. Reikalas tame, kad ji prieš 4 mėnesius mirė.. Per laidotuves aš padėjau telefoną kartu su ją, ir kiekvieną vakarą 21val. skambinu jai, klausau tą kvailą melodiją iš "Briliantinė ranka", kuri kažkodėl jai taip patiko.. O šiandien aš išgirdau, kad abonentas yra nepasiekiamas.. Turbūt išsikrovę baterija.. Aš norėjau paprašyti jūsų, kad jūs neblokuotumėt SIM kortelės.. Nenoriu skambinti ir išgirsti svetimą balsą, noriu, kad šitas telefonas visad būtų su ją.. Jis pravirko...

Šiurpuliukai perbėgo mano kūną.. Aš turiu paaiškinti, jog reikia, kad iš šitos SIM kortelės bent kartą paskambintų ar išsiųstų SMS... bet kaip gi tai kvailai skambėtų.. Nežinau ką pasakyti, suprantu, kad niekuo, velniai griebtų, jam padėti negaliu... Pradėjau jį raminti..

- Aš suprantu.. Man labai gaila..

- Panele, jūs nepagalvokit, kad man su galva negerai.. tiesiog aš labai ją myliu..

Metė ragelį.

Man pradėjo kauptis ašaros.. Linijoje laukia 30 žmonių, o aš sėdžiu ir verkiu.

Tik pagalvok, kokia stipri būna meilė, jog netgi suvokdamas, kad jau nieko nesugražinsi, nieko nepakeisi, tu skambini tuo numeriu tūkstantąjį kartą ir vis tikies.. tikies, kitame ragalio gale išgirsti mylimo ir iki skausmo brangaus žmogaus balsą..

 

Šiuo metu: 3 100 like ir 1 270 share :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar kažkas klausė kaip fb pritraukti žmonių... teisingai parinkta situacija tai padaro.

 

Analogišką situaciją mačiau, kai bitė papostino irgi kažką panašaus į: klientas sulaukia skambučio (kažkoks naujas pasiūlymas), o žmogus paprašo operatoriaus jį vadint Dievu. Taip ir vyksta pokalbis su Dievu.

Rezultatas - reklama internete, nors niekas nežino kiek tame tiesos (kaip ir šiuo atveju).

Redagavo petrask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Štai, partizaninis marketingas:

 

http://farm4.static.flickr.com/3470/3848107583_d134f74bd5_z.jpg?zz=1

 

(Pasitikrinkite savo prabangos ženklelį. Gali būti, kad baigėsi jo galiojimas)

 

http://farm4.static.flickr.com/3128/3848899610_25cfe69eed_z.jpg?zz=1

 

(Jūsų ėjimas, BMW)

 

http://farm3.static.flickr.com/2618/3848108235_9a23ee36ca_z.jpg?zz=1

 

(Šachas ir matas)

 

Tada BMW pereina į puolimą:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_1.jpg?9707a5

 

Audi atsako:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_2.jpg?9707a5

 

Į kovą įsitraukia Subaru:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_3.jpg?9707a5

 

Na, o viską užbaigia Bentley valdybos pirmininkas:

 

http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/12/bentley_bmw_audi_subaru.jpg?9707a5

 

Štai čia - partizaninis marketingas. Agresyvus, tiesmukiškas, pašiepiantis konkurentus. Nesutikčiau su temos autoriumi, kad "reikia mažo biudžeto" ir t.t. Stendai Santa Monica bulvare, Los Andžele, tikrai reikalauja nemažai lėšų. Svarbu ne partizaninio marketingo kaina, o jo efektas. Su stendais, pvz., Audi marketingo specialistai galvojo, jog pašieps BMW. Gavosi atvirkščiai. Paprastai, tokioje kovoje, kas puola - pralaimi. Tačiau būna ir išimčių. O štai mūsų bananų respublikoje už tokią kampaniją gali greičiau į dudą gauti nei atsaką ir gražią marketingo kovą...

paskaicius sita tema iskilo klausimas, ka zmones laiko partizaniniu marketingu ?

mano supratimu partizaninis marketingas skirtas imonems su ribotu biudzetu reklamai, siekiant pigiai pasiekti sako tiksline auditorija, o kadangi lesos ribotos delto reikia pasiteikti vaizduote, kad reklama vartotojas tikrai pastebetu ir susidometu.

Manau pagrindinis "partizaninio marketingo" principas tai reklama kuo pigiau su kuo didesniu poveikiu. Nes gi kekvienas gali nusipirkti reklama per tv, internete ir t.t bet tai nemazai kainuoja.

Kazin ar sita audi ir bmw reklama butu galima priskirti partizaninem marketingui. Sitas stendas tik maza dalis audi marketingo su dideliu biudziatu, juolab pats stendas gi nieko nenustebins, o del dialogo tarp audi ir bmw tai kekviena reklama stengiasi issiskirti bet tai nereiskia kad tai jau "partizaninis marketingas"

Lankydamasis danijoje pastebejau labai gera partizaninio marketingo pavyzdi. kai viena ryta visi kopenhagos tiltai, bei didesnes sienos buvo aprasynetos dideliais grafiti uzrasais su vienos internetines svetaines adresu, kuriu buvo tiesiog neimanoma nepastebeti. Gal tai radikalu bet apie tai ir yra partizaninis marketingas.

Beje partizaninis marketingas tikrai tinka ne visoms prekems ar paslaugoms

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...
  • po 3 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...