Pereiti prie turinio

Partizaninis marketingas


Rekomenduojami pranešimai

NETRADICINIAI-PARTIZANINIAI REKLAMOS SPRENDIMAI:

 

http://adsoftheworld.com/sites/default/files/styles/media/public/rinkinys_fix_aotw.jpg?itok=2MdzeTyq

 

Daugiau:

 

http://adsoftheworld.com/media/outdoor/fabrica_dentis_dental_clinic_new_one

http://adsoftheworld.com/media/outdoor/fabrica_dentis_dental_clinic_white

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

NETRADICINIAI-PARTIZANINIAI REKLAMOS SPRENDIMAI:

 

http://adsoftheworld.com/sites/default/files/styles/media/public/rinkinys_fix_aotw.jpg?itok=2MdzeTyq

 

Daugiau:

 

http://adsoftheworld.com/media/outdoor/fabrica_dentis_dental_clinic_new_one

http://adsoftheworld.com/media/outdoor/fabrica_dentis_dental_clinic_white

is tikro cia netgi ne reklama! cia siaip kazkokia tai informacija, kazkam, neaisku kam skirta, ismetyta neiprastose vietose. reklamos savokai imanoma priskirti reklamine VERTE tik tada jei ji konkreciai duoda konkrecia ismatuojama nauda. jeigu kazkoks lipdukas prikibdytas su kazkokiu tai uzrasu ar logotipu nepasieke savo vartotojo tai pavadinti reklama to negalima. tai tik tekstas ant popieriaus lapuko . tai greiciau pingiu svaistymas ir juolab ne partiz.marketingas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is tikro cia netgi ne reklama! cia siaip kazkokia tai informacija, kazkam, neaisku kam skirta, ismetyta neiprastose vietose. reklamos savokai imanoma priskirti reklamine VERTE tik tada jei ji konkreciai duoda konkrecia ismatuojama nauda. jeigu kazkoks lipdukas prikibdytas su kazkokiu tai uzrasu ar logotipu nepasieke savo vartotojo tai pavadinti reklama to negalima. tai tik tekstas ant popieriaus lapuko . tai greiciau pingiu svaistymas ir juolab ne partiz.marketingas

Tai žmonės reklamuodami televizijoje koncertus, skalbimo miltelius, dantų pastas, miltus ir t.t. ištikrųjų jų nereklamuoja?

 

Man įdomu kaip išmatuotum tarkime koncerto reklamos naudą :)

Redagavo Andriuslink
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai žmonės reklamuodami televizijoje koncertus, skalbimo miltelius, dantų pastas, miltus ir t.t. ištikrųjų jų nereklamuoja?

 

Man įdomu kaip išmatuotum tarkime koncerto reklamos naudą :)

koks reklamos per tv biudzetas? ir kas tokiu biudzetu disponuoja ir kokios paskirties tai prekes? kokia auditorija? dantu pasta, skalbimo milteliai reikalingi ir kranistui ir balerinai. bet reklamuoti balerinos suknele per tv kuria ziuri kranistas kokia prasme.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai žmonės reklamuodami televizijoje koncertus, skalbimo miltelius, dantų pastas, miltus ir t.t. ištikrųjų jų nereklamuoja?

 

Man įdomu kaip išmatuotum tarkime koncerto reklamos naudą :)

 

Nesupratai, reklama vadinama reklama tik tada jei ji efektyvi, t.y. ji igauna reklamos verte tik tada jei ji pasiekia vartotoja ta kurio tau reikia ir ta verte tampa ismatuojama( kriterine nauda). O tai padaryti imanoma pirmiausia pazystant savo pirkeja. Efektyvumo koofic tai jau konkrecios technikos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To iivoncius

 

ponas iivonciau, matosi, kad tiesiog nesuprantate šios idėjos. Jei jūs nesuprantate-tai nereiškia, kad idėja-neefektyvi.

zodziu: visu pirma ka reiskia zodis ponas? antra pas jus yra toks sakinys : 'Verslo sėkmei pasiekti reikalingi du dalykai: idėjos ir pinigai.'' jei jus tuo tikite, o jus tuo tikite nes tai yra jusu biznio ideologija , tai as jums ne cento neduociau uz jokias jusu paslaugas. trecia: skiltyje apie reklama taip ir neradau ESMES! ,ketvirta: neduodate jokios garantijos del jusu siulomo produkto. ka jus garantuojate, koki konkretu rezultata as gausiu is jusu paslaugu ir kiek man tai kainuos? jus dabar man tvirtinate kad as nesuprantu idejos efktyvumo ? gerai, jei jus isitikine savo produktas efektyvus (jus ji kazkaip ivertinote, kas tas efektyvumas, kaip man konkreciai tai bus naudinga, kuo? kodel tie kriterijai nepamineti jusu svetaineje ?) vadinasi jums neproblema garantuoti ir konkretu rezultata. Priesingu atveju primena ''vilties marketingo strategija'': pabandom ideti ten leshu, paziuresim kas bus, poto ten ir t.t..

Redagavo iivoncius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepyk, iivoncius, bet tu pats nesuprantu ką kalbi.

 

Ši reklama yra puikus partizaninio marketingo pavyzdys.

Pagal tave daugelis šiuolaikinių reklamų nėra tikslinės ir yra neefektyvios.

konkreciai kuom?

beje, is ko sprendi kad as pykstu?

Redagavo iivoncius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Ponas graikų mitologijoje - sunkaus darbo personifikacija. /šaltinis-Vikipedia/.

2. Mums Jūsų centų, ponas iivoncius, - nereikia.

3. Kas liečia netradicines reklamos formas-tai dėl to jos ir yra netradicinės, nes tik tradicinės reklamos formos yra pagrįstos statistiniais skaičiais ir statistiniu efektyvumu.

4. Netradicinė ar partizaninė reklaminė idėja labiau grindžiama pasiekiamu žmogaus emocijos efektyvumu. O pagalvokite, kokią emociją gauna vartotojas pažiūrėjęs į reklamą spaudoje? Tik informacinę! O jei norima, kad vartotojas dar ir įsimintų reklaminę žinutę, reikia turėti nemažą biudžetą tam. Pasverkite investuotų pinigų santykį į reklamą tokia reklamos forma ir partizanine ir pagalvokite dar, kas efektyviau.

Ačiū už diskusiją ir linkime Jums į gyvenimą žiūrėti paprasčiau ir netradiciškiau :)!

Redagavo NRM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

konkreciai kuom?

beje, is ko sprendi kad as pykstu?

 

1. Ponas graikų mitologijoje - sunkaus darbo personifikacija. /šaltinis-Vikipedia/.

2. Mums Jūsų centų, ponas iivoncius, - nereikia.

3. Kas liečia netradicines reklamos formas-tai dėl to jos ir yra netradicinės, nes tik tradicinės reklamos formos yra pagrįstos statistiniais skaičiais ir statistiniu efektyvumu.

4. Netradicinė ar partizaninė reklaminė idėja labiau grindžiama pasiekiamu žmogaus emocijos efektyvumu. O pagalvokite, kokią emociją gauna vartotojas pažiūrėjęs į reklamą spaudoje? Tik informacinę! O jei norima, kad vartotojas dar ir įsimintų reklaminę žinutę, reikia turėti nemažą biudžetą tam. Pasverkite investuotų pinigų santykį į reklamą tokia reklamos forma ir partizanine ir pagalvokite dar, kas efektyviau.

Ačiū už diskusiją ir linkime Jums į gyvenimą žiūrėti paprasčiau ir netradiciškiau :)!

aciu ir jums , man biznis tai konkretus procesai ir konkretus rezultatai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, berniukai, isileiskite moteriską filosofiją, kol nesusimušėt:) Partizaninio marketingo, kaip tokios rūšies išskirto marketingo, nerasite jokioje rimtoje mokslinėje literatūroje. Moksliškai jis yra negrindžiamas ir gali būti strateginio, holistinio ar kokio tik nori marketingo dalis, pagrįsta kūrybiškumu. Yra keletas interpretacijų ta tema, išskirtinai kaip aliuzija į karinę strategiją- puolimo iš pasalų, didesnio priešo triuškinimas mažomis pajėgomis. Čia nekalbu apie "Guerrila marketing", knygą, kurią tikriausiai visi besidomintys rinkodara skaite. Atsiverskite nors vieną rinkodaros vadovėlį ir raskite nors eilute apie partizaninį marketingą... Teisingai. Nerasite. Galima netgi daryti prielaidą, kad pats partizaninis marketingas yra rinkodaros triukas. Atsirado dėdė, savo reikalo profas, kuris sudėtingus dalykus aprašė paprastai, visi pagaliau suprato, atsivėrė akys ir ėmė garbinti. Pirkdami, suprantama, partizaninio marketingo "bibliją" ir su kiekvienu egzempliorium kaupdami dėdei pensijinį fondą.

NRM ir iivoncius, jus kalbate apie skirtingus dalykus. Bet kokia rinkodara turi biudžetą, kaip ją bepavadinsi- negalima visos verslo rinkodaros statyti vien ant emocijų, neturint supratimo, kiek ta reklama yra paveiki vartotojui ir kokie jos realūs kaštai. Cia iivoncius teisus. Bet reklama yra vis tiek reklama, net jei ji neturi matematinio pagrindimo, bet turi vilti būti pamatyta, išgirsta, suprasta. Reklamos neefektyvumas ar efektyvumas yra niekaip nesusijęs su terminologija. Manyčiau taip. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 7 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

Nežinau ar matėt, bet mūsų tautiečių kurta reklama - tarp pasaulio partizaninio marketingo pavyzdžių. :)

 

http://cdn.creativeguerrillamarketing.com/wp-content/uploads/HLIC/fedc041fae4f24b3ba408306540d169d.jpg

Redagavo Blackbeard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 metų...

Vienas iš geresnių ir pigesnių, kuriuos sugalvojom: http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/zaibiskai-plintantis-skelbimas-dingo-aptemptus-dzinsus-ir-zalia-rankine-devinti-vovere.d?id=67477974

 

http://i.imgur.com/EO6dIIu.jpg

Redagavo pinokis corporation
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Šitas tikrai geras. Koks buvo efektyvumas? Kiek (procentaliai) pakilo susidomėjimas produktu (preke/paslauga) ir/ar prekės ženklo žinomumas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Šitas tikrai geras. Koks buvo efektyvumas? Kiek (procentaliai) pakilo susidomėjimas produktu (preke/paslauga) ir/ar prekės ženklo žinomumas?

 

Tuo metu https://pinokis.com/ platforma buvo ką tik paleista ir turėjo labai mažą srautą, gal po 20-50 per dieną, SEO nebuvo sutvarkyta, puslapyje nebuvo jokio CTA, puslapyje nelabai buvo ką veikti. Tokia situacija prieš paleidžiant "gyvūnų skelbimų reklamą".

 

Reklamą išplatinom naktį, o jau ryte srautas pradėjo plūsti ir iki vakaro buvo išaaugęs apie x15 kartų. Per ateinančias dienas gavome keletą medijos užklausų "kas tai?" ir pan., o jau po savaitės 15min paruošė ir paleido straipsnį, bet pačiu netinkamiausiu metu (penktadienio vakarą). Nepaisant to srautas išaugo dar x2-5 kartus iki x30 nuo pradinio srauto.

 

http://i.imgur.com/xD9fdiF.png

 

Dar po kelių savaičiu - reklama pamiršta ir žmonės skaito kitas naujienas. Tačiau brand'o žinomumas ir konversijos tapo x2-3 kartus didesnės.

 

Man taip pat idomu kiek daznai zurnalistai patys susidomi ir kiek daznai kurejams tenka patiems pametet informacija :)

 

Mes padarėme vieną klaidą, jog visiškai nekontaktavome su medija iš karto nuo sekančio ryto, taip būtume gavę nemokamo dėmesio ne tik iš 15min (kurie patys susikontaktavo), bet ir iš Delfi, Lryto, Lrt ir kitų.

 

Po metų buvome paleidę kitą partizaninę idėja, tą kartą pasimokėme iš pirmos klaidos ir kontaktavome su medija jau nuo ryto tačiau iš 40 emailų mums atsakė tik alfa.lt.

 

Reziume - medija visada aprašys tave jei turėsi gerą ar idomią istoriją. Tik pirmą emailą siulau rasyti trumpą (iki 3 paragrafų) nesiunciant nei dokumentu, nei ištestų pristatymu.

Redagavo pinokis corporation
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 mėnesių...

Pasidalinsiu kaip populiarinu savo naują youtube kanalą. Mano taktika - youtube populiarumas, tikslas- gauti pajamų iš youtube reklamų. Kad pradėtų mano kanale youtube rodyti reklamas, turiu surinkti 10000 peržiūrų. Sukūręs šį video, įkėliau į motyvuotų atletų puslapį, komentarus. Kol jie neištrynė mano komentaro, surinkau 1000 peržiūrų. Man tai didelis skaičius.

VIDEO ŠIS:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Pastebėjau, šis naujokas, Eugenijus, bando visur reklamuotis ir gana keistu būdu.

Eugenijau, jeigu norite būti įdomus - kurkite unikalų turinį, rimtą vlogą, o nekalbėkite apie populiarus dalykus apie kuriuos neturite gero suvokimo.

Jūsų video man primena studento bandimą "išsivartyti" iš užduoto klausimo, kalbant bet ką ir ne į temą, svarbu daug kalbėti.

 

Visokeriopos Jums sėkmės, bet patariu nustoti daryti ką darote dabar. Tai ką šiuo metu kalbate savo vloguose ir bandote pateikti iš marketingo pusės yra labai prastas skonis ir lygis. Minite, jog turite įmonę, tai dėl to dar labiau susirūpinčiau, nes tokio verslininko įvaizdis yra blogai, labai blogai...

Redagavo BrainStorm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 metų...
  • po 3 mėnesių...
prieš 7 valandas, tomazass parašė:

Aš tai drįsčiau dabar ginčytis, kur partizaninis marketingas, o kur tradicinis marketingas. Man atrodo ribos tarp šių dviejų jau seniai pranykusios ir sparčiai besikeičiančioje aplinkoje ir tradiciniame marketinge apstu "partizanų" sprendimų.  

"Medžiojat" atgalines nuorodas su tokiais atsakymais?- Šaunuoliai...

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...