Pereiti prie turinio

Įkvepianti rinkodaros pasaulio pusė


Rekomenduojami pranešimai

Man šita viena geriausių. Mačiau ją, kai 2009 metais žiūrėjau "Kanų liūtus" kinoteatre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=u-gIcDUg6lI&feature=related

 

Šiaip kas domisi įvairiomis reklamomis tikrai patariu nepraleisti progos ir kinoteatre pažiūrėti "Kanų liūtų" nugalėtojų reklamas. Daugiau nei valandą labai įdomių ir išradingų reklamų. Pats pernai buvau su grupiokais ir likome labai patenkinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai Jus isikandot ta partizanini marketinga :) Vieni tai vadina kulturinemis idejomis (kas mano nuomone daug logiskiau), kiti partizaniniu marketingu, treti BTL naujovemis... Ir istikruju visi teisus yra. Tai yra Naujoji rinkodara - inovatyvesne, gilesne ir zymiai efektyvesne. Principai yra islike tie patys, taciau budai jiems visiskai skirtingi. Taip kad nereiketu isikasti to "partizaninio marketingo", cia knygos pavadinimas :)

P.S. beje saatchi&saatchi, branding'a visai kitaip vadina - "lovemark".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai Jus isikandot ta partizanini marketinga :) Vieni tai vadina kulturinemis idejomis (kas mano nuomone daug logiskiau), kiti partizaniniu marketingu, treti BTL naujovemis... Ir istikruju visi teisus yra. Tai yra Naujoji rinkodara - inovatyvesne, gilesne ir zymiai efektyvesne. Principai yra islike tie patys, taciau budai jiems visiskai skirtingi. Taip kad nereiketu isikasti to "partizaninio marketingo", cia knygos pavadinimas :)

P.S. beje saatchi&saatchi, branding'a visai kitaip vadina - "lovemark".

 

geras pastebėjimas ir apsvarsčius viską aš jam pritariu :) partizaninis marketingas yra tas pats marketingas tik ( inovatoriškesnis) kurio esmė išlieka ta pati, kad pirkėjas sužinotų apie prekę ir paskatinti ją pirkti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Musu darbas :) Prasom vertinti :)

 

Na, mano nuomone, labai silpnai..

 

"Automobilis žino..." Ir rodomas dainuojantis(laimingas žmogus.., ant kurio sedynės padėtas tepalų butelis)

 

"AD pasirūpins.." Ir rodomas kitos tautybės toks pat laimingas žmogus ant kurio sėdynės padėtas kitas toks pat butelis.

 

"Galėsiu džiaugtis.." Ir vaizduojama laiminga vėl kitos tautybės moteris su (kaip supratau) langų plovimo skysčiu.

 

Visu pirma, kur ryšys tarp teksto ir vaizdo? Visų antra, kodėl vyrai turėjo tepalų butelius, o moteris langų skysti?

 

Tik gal po kokio 10 supratau, jog alyvos buteliai(ir langų skystis) "yra " mašinos pasirinkimas?

 

Aplamai nesupratau aš joje nieko.

 

P.s dabar man marketingo pamoka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, mano nuomone, labai silpnai..

 

"Automobilis žino..." Ir rodomas dainuojantis(laimingas žmogus.., ant kurio sedynės padėtas tepalų butelis)

 

"AD pasirūpins.." Ir rodomas kitos tautybės toks pat laimingas žmogus ant kurio sėdynės padėtas kitas toks pat butelis.

 

"Galėsiu džiaugtis.." Ir vaizduojama laiminga vėl kitos tautybės moteris su (kaip supratau) langų plovimo skysčiu.

 

Visu pirma, kur ryšys tarp teksto ir vaizdo? Visų antra, kodėl vyrai turėjo tepalų butelius, o moteris langų skysti?

 

Tik gal po kokio 10 supratau, jog alyvos buteliai(ir langų skystis) "yra " mašinos pasirinkimas?

 

Aplamai nesupratau aš joje nieko.

 

P.s dabar man marketingo pamoka.

 

 

Gerai paaiskinu kaip dar besimokanciam marketinga :)

Visu pirma tai prasideda nuo akumuliatoriaus. Del laimingumo tu esi teisus - jie yra laimingi del to, kad naudoja AD produktus. Produktus parodyti vaziuojanciame automobilyje yra baisiai sudetingai, be to yra tikslas perteikti ir pati produkta vizualiai - tai yra jo naturalia isvaizda.

Rysys tarp teksto ir vaizdo - tai yra mini vertimas ka dainuoja herojai ( beje pirmas herojus yra italas, antras vokietis, gale prancuze).

Kitas dalykas - tu orientuojasi ne tik i moteris, bet ir i vyrus. Logiskai pamastyk (jei tau iseina) ar moteriai butu malonu matyti zavia moteri tepalo bako "fone" ? Ar vistik geriau tinka stilingas ir salyginai mazas maiselis ?

Jei tu supratai kad tai masinos pasirinkimas - tada tu teisus - tu nieko nesupratai ? Kaip gali masina rinktis ? Gali parodyt ? Ar masina perka langu skysti ar vairuotojas ?

Ad produktais pasitiki Europos vairuotjai, todel jie ir dainuoja apie juos. Juk muzika yra viena ideliausiu formu isreiksti emocija - aisku ir dziaugsma bei pasitikejima !

Taigi dar krimsk marketingo mokslus, ir neapsiribok marketingo teorija ;)

 

 

Malonu kad dar kazkas prisijunge :)

Isradingos ir tikrai vertos demesio idejos, dekui ;)

Redagavo Unbijou
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...