Pereiti prie turinio

Bendravimas: kultūra, taktas, dedikacija


Rekomenduojami pranešimai

Puikūs pavyzdžiai. :)

 

Įdomu, bet visiškai nestebina, jog daugelis žmonių/kompanijų (turbūt, ypatingai Lietuvoj) nori turėti puikią reputaciją ir didžiulį pelną, tačiau nenori "duoti", jie tiesiog

ima" ir stebisi, kodėl veikla ne visada tokia pelninga ir pan. Juk tikrai dažnai būna taip, kad kuo daugiau pinigų turi ir tai parodai, parduotuvėj aplink tave pradeda šokinėt ir demonstruot dirbtinį malonumą visokie konsultantai... O jei esi paprastas/vidutinis pirkėjas -- akivaizdžiai matosi, kad tu esi "neįdomus".

Tačiau reikia nepamiršti, jog daugumą ir sudaro tokie paprasti klientai. O jei aptarnautų visus kaip lygius ir maloniai, kompanija užsitarnautų gerą vardą, reputaciją ir klientai eitų vien dėl rekomendacijų. :)

 

Kartą, man irgi buvo (kaip ne keista, taip pat su akiniais) vienas nutikimas. Vieną dieną nuėjau į Fielmann optiką ir iškart prisistatė pardavėja, paklausė kokio stiliau norėčiau ir t.t. Aš pasakiau ir tada jį pradėjo rodyt visokius Gucci akinius :D . Po to patikslinau, kokios kainos norėčiau. Ir... pardavėja parodė kur tokia lentyna su mano norimomis kainomis, palinkėjo sėkmės ir nuėjo atsisėst... :lol:

Turbūt kaip ir aišku, kodėl daugiau nebeinu į Fielmann optiką. ^_^

Redagavo IG8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Tačiau reikia nepamiršti, jog daugumą ir sudaro tokie paprasti klientai. O jei aptarnautų visus kaip lygius ir maloniai, kompanija užsitarnautų gerą vardą, reputaciją ir klientai eitų vien dėl rekomendacijų. :)

 

 

Dėl šito norėčiau pritart. Buvo pačiam atvejų, kai nuvyksti į tam tikrą parduotuvę su gerokai vyrensiu žmogum (man 18m.) - aptarnavimas būna labai geras, o nuvykus dar tą pačią dieną ten pat vienam arba su draugu, pasisveikinus su pardavėjais net atsakymo nesulauki. Kartais net ir tas "piemuo" gali būti dar geresnis klientas, nei tas pats vidutinio amžiaus gerai atrodantis žmogus.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Tikrai idomus straipsnis. Kartais man atejus i parduotuve siaip, paziureti kas gero ir panasiai, tik ziurejimo tikslais, nelabai patinka, kad iskart prisoka prie taves ir pradeda kazka panasaus siulyt. Nervina tas perdetas susirupinimas ir ikirumas. Aisku, jeigu jau klaidzioji kazko ieskai ir panasiai, tai tikrai buna malonu, kai priena, padeda pataria.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Norėčiau prikelti šią įdomią temą ir pasidalinti vienu, bent man, labai naudingu seminaru apie bendravimą tiek gyvenime, tiek versle.

 

“Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai” – lektorius Juris Belte

 

Bežiūrint, net nepastebėjau kaip praėjo tas 60 minučių :)

Gero žiūrėjimo ir apmąstymų.

Redagavo TonY B
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Dabar ištikro daug kur prisimenu jo patarimus. Vos ne kiekvieną dieną bendraujant ir su šeimos nariais, ir su verslo partneriais :)

man taip pat patarimai pasirodė labai naudingi, bandau taikyti gyvenime. Turbūt daug prideda ir tai, kad tikrai paprastai viską išdėstė ir su gyvenimiškais pavyzdžiais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
  • po 5 mėnesių...

Pritarsiu daugeliui, jog straipsnis tikrai smagiai skaitosi. Tikriausiai dėl to, kad ne vienas iš mūsų esame susidūrę su kultūros stoka lietuviškoje visuomenėje, o taip pat ir aptarnavimo sferoje. Kadangi patirties šioje srityje turiu tikrai nemažai, labai greitai pastebiu minusus. Juk iš tikrųjų reikia labai nedaug, kad ta pati garsiausio prekinio ženklo parduotuvė taptų nepopuliari - įdarbinkite piktą, abejingą, nemandagią pardavėją. Viskas labai elementaru, tačiau, kada žiūrima tik į kliento piniginę, jokio malonaus bendravimo negali būti. Kaip gero bendravimo su klientais pavyzdį būtų galima paimti ir tas pačias UK mažytes parduotuvėles, kada tau nespėjus įžengti pro duris darbuotojai su tavim kuo maloniausiai sveikinasi, paklausia kaip sekasi ar ko norėtum nusipirkti. Visas grožis ir slypi paprastume, o jokiais ant pakabų sukabintais garsiausių prekinių ženklų drabužiais ar gurmanišku maistu lentynose neužmaskuosi darbuotojų paprasčiausio mandagumo stygiaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 6 mėnesių...

O yra čia besidominčių bendrai komunikacija?

Turiu omeny, gal sekat arba rašot kokius blogus bendravimo ir komunikavimo tema?

 

Gal tik man taip atrodo, bet kažkaip realybėje labai mažai sutinku žmonių, su kuriais būtų smagu bendrauti ir atrodo tarsi jau iš vis bendraut realiai nemokėtume. Tai ar temos bendros nerandame, tai gal labiausiai į save koncentruojamės, neaišku...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

mane tai net nervuoja, kad pirkėjai tikisi, jog žmogus už tą menką algelę dirbs lyg tai būtų kažkoks jo pašaukimas ir šokinės aplinkui kaip apie karalių, o galima ir kiek savarankiškesniu būti, arba tada su mamyte eiti jei pats visai nieko pasirinkti nesugebi. o pardavėjai dažnai patys nelenda tiesiog IŠ PATIRTIES žinodami, kad dažnas to nemėgsta. Neretas aprėkia telemarketingo ar draudimo darbuotoją, dėl mandagaus "laba diena, ar galit kalbėt". Bent kiek padirbus su žmonėm galima nesunkiai matyti, kad žmogus tiesiog visada bus nepatenkintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...