Pereiti prie turinio

Tarptautiniai Pervežimai


Rekomenduojami pranešimai

Dirbu transporto vadybininku. Dėl 10 punkto, tau reikėtų

 

Arba

1. susitart su kokia nors įmone, ir pradėt dirbt "po jos vėliava" (t.y naudojantis tos firmos vardu)

Arba

2. Atitikt visus tuos 9 aukščiau paminėtus punktus.

 

Darbas tik su vikikais dažniausiai būna vakarų europoje, Dirbi kaip jau susitari, mėnesį ar du. Tada grįžti namo. Logiška, kad tau norėsisi pailsėt, negyvensi gi visus metus kabinoje, tai automatiškai tau reikės vairuotojo, kuris tave keis, kai važiuosi ilsėtis. Ir vėl bėda. :)

 

Reziumuojant, iš vairuotojų vis girdžiu kad lieka pinigėlių kai su savo mašina dirbi, bet... čia gi ne verslas. Tik susikuri sau darbo vietą. Jau geriau dirbk vairuotoju, o pinigėlius protingiau panaudosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 metų...

Nepradek, nes 50.000lt tik lasas norint pradet. Tuo labiau kazka cia nusisnekat apie kazkokius verslo liudijimus... Gi reikia steigt juridini, laikytis licenzijas vietiniams/tarptautiniams kurie kainuoja, tuo labiau ziniu reikalauja DAUG kad islaikyt, tada einamojo sask reikia turet uz viena licenzijuota masina 9000eur, komercines patalpas ir dar belekiek. jei neturi puse limo, mesk is galvos. Sneku ne is lempos, tuo verciames. Isvis istrinkit tema, geda skaityt nesamones. Aciu:))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

cia ga ne be prie sios konkrecios temos paklausiu, bet taupant vieta ir laika isiterpsiu cia:)

 

Gal is cia esanciu zinote internetiniu kroviniu portalu? ar bent su tuom susijusiu?

Taip, google.lt moku naudotis. Bet gal galit pasidalint savo informacija kur ir kokioj saly ieskoy krovini:)

 

aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 2 mėnesių...

Nepradek, nes 50.000lt tik lasas norint pradet. Tuo labiau kazka cia nusisnekat apie kazkokius verslo liudijimus... Gi reikia steigt juridini, laikytis licenzijas vietiniams/tarptautiniams kurie kainuoja, tuo labiau ziniu reikalauja DAUG kad islaikyt, tada einamojo sask reikia turet uz viena licenzijuota masina 9000eur, komercines patalpas ir dar belekiek. jei neturi puse limo, mesk is galvos. Sneku ne is lempos, tuo verciames. Isvis istrinkit tema, geda skaityt nesamones. Aciu:))

 

 

visa tai gali lengvai isvengti pritilpdamas prie kitos imones. zinau zmogu kuris sekmingai valdo 4 vilkikus. is imones gauna visas reikalingas licenzijas. krovinius iesko per ekspeditorius. bet mano nuomone 50 000lt yra per mazai reiketu bent dvigubai daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pats wairuosi ir pats kroviniu ieskosi tai liudna bus. Vairuodamas ieskosi? Juk nuvezes krovini,per ta laika gali atsirast krovinys atgal. O jei ieskosi,kai parwaziuosi is reiso,tai mazeja maximalus imanomu kroviniu kiekis

 

Dabar gi yra toks daiktas kaip išmanusis telefonas. Pasiimi į kelionę, ir www.cargo.lt tau prieinamas visada. Internetas taip pat. Tai noro turint, labai parastas reikalas.

 

O šiaip manau, kad koks fūristas, pasiėmęs kiek panaudotą bet pakenčiamos būklės fūrą, gali labai neblogai pats uždirbti, važiuodamas kokias 15 dienų per mėn. Ne aukso kalnai, bet kokias 6-7 štukas pasidarytum, jei pats sau krovinių ieškotum, ir pats vežtum. Tik su finansais reikia protingai elgtis, nes nemaži svyravimai būtų dėl technikos remonto ir pan išlaidų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar gi yra toks daiktas kaip išmanusis telefonas. Pasiimi į kelionę, ir www.cargo.lt tau prieinamas visada. Internetas taip pat. Tai noro turint, labai parastas reikalas.

 

O šiaip manau, kad koks fūristas, pasiėmęs kiek panaudotą bet pakenčiamos būklės fūrą, gali labai neblogai pats uždirbti, važiuodamas kokias 15 dienų per mėn. Ne aukso kalnai, bet kokias 6-7 štukas pasidarytum, jei pats sau krovinių ieškotum, ir pats vežtum. Tik su finansais reikia protingai elgtis, nes nemaži svyravimai būtų dėl technikos remonto ir pan išlaidų.

 

Tu cia zinai,ar siaip manai ??? Tu bent numanai ka rasai? gali labai neblogai pats uždirbti, važiuodamas kokias 15 dienų per mėn,turint pakenčiamos būklės fūrą :) juokas ima is tokiu ekspertu.Temos autoriui,tuos pinigus investuok kur kitur ,maziau galvos skausmo turesi.

Redagavo edgarux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuo metu gal ir gerai, bet kas bus veliau? juk dbr planuojami jau lygtais ir pradeti tiesti gelezinkeliu begiai i lenkija. Tai manau kai bus nutiesti begiai daug smulkiu imoniu zlugs nes dali kroviniu perims Lietuvos gelezinkeliai.

 

seniau pažistamas dirbo panasioi mazoi firmoi is pradziu viskas ejosi gerai bet veliau po truputi firma smuko zemyn nes negalejo konkuruoti su didziosiomis firmomis. gaudavo krovinius tik i Čekija ir Slovakija (vezdavo durpes is Kuršenu,Kupiškio berods durpynu). Toliau nepavykdavo gauti kroviniu nukonkuruodavo didesnes firmos.

Taip pat tau neuzteks vien nusipirkti tik "FŪROS" su puspriekabe. Tau pačiam reikes moketi ju draudima, keliu mokesti, kuras, tepalai, antifrizas, padangos ir t.t + mokestis valstybei. :) + jei nenauja pirksi tai dar gali but kad reiks pereit technine apziura, galbut kazka remontuot :) aisku tam reiks mazu pinigu bet viska susumovus pasidarys tikrai nemenka sumele

 

Tas Rail baltica jau tiesiamas 10 metų ir jį vis tik "žada" tiesti :) Aišku, reikia į tai atsižvelgti, bet ne stipriausias argumentas ir stabdis čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 9 mėnesių...

Sutinku su Eddy, tai gali buti iseitis, surandi ekspedicine, transporto imone ir dirbi po jos veliava, jie ekspedihjuoja tavo transporta.

nes kroviniai tai svarbiausias dalykas, o geriau dar geri kroviniai, tai yra gerai mokami :)

 

gali dar, ieskoti internetenese kroviniu ir transporto birzose, pvz. http://www.timocom.lt/

 

kaip dirba imones is Lietuvos su transporto birza gali paziureti cia

 

O siai daug sekmes !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...
  • po 1 metų...

Gal kas dirba arba tiesiog yra susidūręs su tarptautiniais krovinių pervežimo įkainiais? Suprantu, kad kaina nustatoma pagal palečių skaičių/svorį/atstumą ir pan., tačiau kiek vidutiniškai preliminariai kainuoja 1-10-33 palečių gabenimo kilometras? Klausiu nes neretai tenka pasiskambinti tai vienai, tai kitai transporto įmonei ir kai kurių pasiūlytos kainos radikaliai skirtingos... Tai įdomu būtų tiesiog žinoti pačiam tą preliminarią kainą ir į ją orientuotis.

Redagavo Splatt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo atrodo,kad kroviniu pilna, bet kai reikia vilkika pakrauto, buna tikrai ka veikti, ir rankioti dalinius kokius 6-7 ir per tiek pat vietu issikrauti,smagus reikaliukas. Niekas nepaminejo tokiu dalyku, kaip kuro vagystes, nuo kuriu neapsisaugosi ir baka nuleis, o jis bus is tavo kisenes, nekalbu apie techninius gedimus, padangu keitimus,tepalu ir kitus aptarnavimus :) Yra imoniu,kurios moka normalius atlyginimus,keicia vairuotojus vakaruose ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...
  • po 7 mėnesių...

Apskambink ekspedicines įmones susidarysi bendrą vaizdą, o šiaip pats pagalvok ar labai jau malonu maltis po miestus su puspriekabe, trumpi atstumai dazniau issikrausi/pasikrausi, tas laiko užima, kilometru mažai. Na nebent su c, šiaip pagalvok apie šiaurės europa, kiek teko susidurt labiau keikia voketija, beniliuksa žodž vakarus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...